Trouvez un vol pas cher Bordeaux - Pouilles

Trouvez un vol pas cher Bordeaux - Pouilles

Aller-retour
Économique
Bordeaux (BOD)
Pouilles
mar. 27/10
mar. 3/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Pouilles

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 8%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 17%.

Prix moyen pour un aller-retour

124 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

59 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Bordeaux - Pouilles

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Bordeaux et Pouilles ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Bordeaux et Pouilles ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Bordeaux-Pouilles ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Bordeaux-Pouilles ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Bordeaux - Pouilles

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "When its rain we shouldn’t walk to the air plain"

Points négatifs : "Still don’t have my luggage yet"

Points positifs : "15 years ago I told myself not to fly Delta anymore. But these 2 flights Detroit to Amsterdam and back changed my mind. I enjoyed the flight very much and I'm looking forward to the next one."

Points négatifs : "All of the less than good, obvious!"

Points négatifs : "Delay due to strike"

Points positifs : "KLM STAFF WERE VERY PROFESSIONAL"
Points négatifs : "SOME CREW MEMBERS WERE ABIT RUDE. THEY NEED TO WORK ON THEIR ATTITUDE"

Points positifs : "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

Points négatifs : "KLM crew exceed our expectations"

Points positifs : "No delay and nice staff"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "KLM was not prepared to get wheel chair passenger off plane. Cost me delay of 1 hour. I will never fly KLM again."

Points positifs : "Crew was amazing. They adjusted the seating arrangements so there was an empty seat in every row to give passengers more space. Very thoughtful and much appreciated. They served delicious meals, snacks, and water. They provided headphones, blankets and pillows. They took very good care of us."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "The flight crew was so friendly and the food was really good."

Points positifs : "Crew was pleasant but not attentive to detail. Bypassed is completely for snack and drink towards end of 9 hour flight!"
Points négatifs : "Pay attention to passengers."

Points positifs : "One crew member was very good but all were not very available or checking on people. I had a seat that I purchased and it was very hard to recline I only found out that it did if fact recline it the last hour to hour and a half of the trip! It was a difficult push back to get it to recline"
Points négatifs : "If I knew how to recline my seat earlier. I did try several times"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Points négatifs : "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Security check at gate; No priority"

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "The food."

Points négatifs : "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."

Points négatifs : "old screens and entertainment system leg room to small"

Points positifs : "Crew was very friendly. Nice that wine was served without charge."
Points négatifs : "Announcements from the cockpit were hard to hear. Food has been better in past."

Points positifs : "Very attentive crew. Attended to needs immediately. Took a lot of time with each person when someone had something to say."
Points négatifs : "The seat I had with no seats in front of me was very small. Much smaller than the other economy seats because the tray table and video screen were in the armrests. Paid extra for the legroom by ended up losing it side to side. Really had to squeeze into the seat."

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Very slow service at checkin, was not even available when I arrived at the airport"

Points positifs : "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Points négatifs : "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Points négatifs : "Food had only vegetarian choices. No charging place and ambiance was noisy"

Points positifs : "Great food"
Points négatifs : "I paid a top price for my ticket and expect the advertised amenities to work. Upgrade or replacement for entertainment system."

Points positifs : "Travel on Crostian Airlines did not pappen. KLM flight to Munich was cancelled and I was rescheduled on Air Setbia to Belgrade, the Split."
Points négatifs : "That it didn’t happen."

Points positifs : "The boarding was easy and you didn't have to wait inline for that long"
Points négatifs : "KLM needs to upgrade the entertainment. It was very hard to see the images on the screen. The planes that KLM uses are old and they sure need to be upgraded."

Points négatifs : "Boarding was confusing and disorganized"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Points négatifs : "No entertainment system; insufficient knee space"

Points positifs : "Nothing really"
Points négatifs : "Flew KLM 27 years ago and the airlines seem to be stuck in the same era. Food is poor quality... Have you recently checked the Gulf carriers."

Points positifs : "Good Experience"
Points négatifs : "Nothing much"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "Very friendly service!"

Points positifs : "The staff were professional and friendly The food was very good and plentiful The inflight entertainment has lots of choices The bathrooms remained clean All in stark contrast with BA with who I did the same flight 2 weeks ago and all the above points were very poor"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "My bagage broke"
Points négatifs : "I paid extra fee for extra bagage which was tv and i paid insurance my tv broke and no one responces for it"

Points positifs : "Service impeccable!"
Points négatifs : "They have one line of executive class after the kitchen and toilet, is very noisy."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "La régularité du vol L’acceuil et la disponibilité des hôtesses"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Personnel de bord sympathique, confort dans avion sommaire"
Points négatifs : "Très mécontent des deux compagnies (Air France et Air Antilles): nos deux valises ont été perdues, et aucune compagnie n’est capable de savoir où se trouve l’une des deux valises, un comble! A l’heure où tout est informatisé, tracké, les aéroports sont censés être des endroits sécurisés.. Mais on arrive malgré tout à perdre une valise dans la nature...! Aucun professionnalisme, on nous ballade de services en services sans aucunes informations ni renseignements susceptibles de nous rassurer. Je suis très déçu, voyage de retour gâché par la faute de ces deux compagnies plus a même d’encaisser l’argent des clients que de se soucier d’eux."

Points négatifs : "Boarding was a disaster as my companion was selected for random search which held us up as there was no urgency to process us. Then there was no sign for where we should go since upper deck on 747 so we went in "economy" line as indicated on ticket and then was sent to correct line when we got to the front, wasting more time. The seatrs were the most uncomfortable I have ever beeon on for a long flight. I also paid extra to be in the exit row, to have people constantly congregating in front of us.The food was also mediocre."

Points positifs : "I"

Points positifs : "L'ensemble était pas trop mal"
Points négatifs : "Ma valise n'a pas suivi suite au retard de KLM est c'est le bazar pour la récupérer"

Points négatifs : "Les sièges très serrés. La nourriture très moyenne ( surtout le petit déjeuner )."

Points négatifs : "Very cramped seat on the TGV train. I will definitely choose and pay a seat on my own next time, rather than accepting the on picked by Air France... And it will be cheaper, too!"

Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"

Points positifs : "Great crew and entertainment. Terrible experience at CDG airport but that’s the airports fault."

Points négatifs : "Ne pas avoir du retard pour le décollage"

Points négatifs : "Entertainment worked sporadically"

Points positifs : "Les prises USB pour charger le téléphone dans l'avion vu que le vol a fait 3h30 de retard"
Points négatifs : "l'embarquement très long et des informations de l'équipage tardif"

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points négatifs : "Plane is old and entertainment facilities are no longer appropriate"

Points positifs : "Good crew, as usual with Air France."
Points négatifs : "Old plane with very lousy seats for a super expensive business class. Super slow check in and overall process till boarding because of lack of ground staff compared to passenger volumes"

Points négatifs : "There was no entertainment available."

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "Food could be better, or at least be provided an option to purchase an upgraded meal. Also, insufficient amount of drinking water provided to passengers."

Points positifs : "Bag was sent straight to NY although Norwegian screwed it up. Am yet to receive my luggage."

Points positifs : "The food selection and drinks, given our coach class, were excellent. Nice attention to the passengers."

Points négatifs : "Crew forced me to change my upgraded comfort seat to accommodate a 12 year old who they knew was going to be airsick. So I spent the first half of the flight next to a vomiting girl. Only after I asked to file a complaint, they allowed me one of two empty seats in premium. Terrible customer service."

Points positifs : "La particule et la facilité du site"
Points négatifs : "Rien c était parfait"

Points négatifs : "C'était un vol court de 50 mn, pour le prix c'était correct, je ne m attendais pas au confort ultime!"

Points positifs : "I really liked my seat, but it was one of the only ones that didn't have a USB port."
Points négatifs : "See above. Overall, very nice experience."

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Entertainment"

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points positifs : "The new movies selection, food was very good, staff more friendly than previous flights"
Points négatifs : "Boarding always a problem on MEA we have to wait too long in the queue"

Points négatifs : "The flight delayed for 2xhours from Paris to Cincinnati"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "The crew was friendly!"
Points négatifs : "Once again no vegetarian options."

Points positifs : "Nice staff. Flight on time."
Points négatifs : "Bus to plane. Long walk to terminal upon arrival. Long Liong customs line?!!??"

Points positifs : "Very little"
Points négatifs : "Flight was very crowded. Flight crew kept bumping into my seat and never apologized"

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points positifs : "Crew was nice although one fellow was a little too “nervous” and looked bossy"
Points négatifs : "Food was awful. Asked for vegan meal they got it half right, as vegan is not vegetarian. And the second meal or snack as they say was not vegetarian or vegan at all."

Points positifs : "Snack et boisson à bord, plutôt confortable, embarquement rapide avec bébé"
Points négatifs : "Avion retard.. Pas drôle avec un bébé fatigué"

Points négatifs : "La nourriture pas de choix et personnel pas très aimable."

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "Personnels agréables et disponibles. Bonne information quant au retard."
Points négatifs : "Embarquement et contrôle de bagages très mal indiqué (pas dans le hall indiqué)"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "From the boarding, to the friendly hostesses to the food and the business class seat, I was impressed all the way. My first time to fly Air France business to the US and it was great. I recommend it!"
Points négatifs : "I just expected better toilet bag for business but what was given out was just basic."

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Points négatifs : "Leg space."

Points négatifs : "trop de retard"

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points positifs : "nice drink selection on board flights"
Points négatifs : "My pregnant wife was downgraded from business to economy 20 minutes before departure because the airline made a mistake with the reservation for our puppy traveling in the cabin with us. If this were not enough, the airline also lost one of our bags so this week we have to file for compensation for both begin downgraded and for the contents of our 30 kilo bag which never made it to Ho Chi Minh. Air France was a complete and total disaster and I would strongly recommend all friends and colleagues to find alternative airlines for travel"

Points positifs : "It was quick, very good space in premium economy. Good and friendly service. The food was better than expected"
Points négatifs : "The crew did not announce the score of soccer cup semi final between Belgium and France"

Points positifs : "The flight had a delayed of 2 hours due a system issue, but the flight was comfortable, and the airplane was clean."
Points négatifs : "I didn't like the check in, the personnel there were not so friendly and had discrepancies. We were a group of 6, and 2 of us were able to drop the bag in the check in. But the others were told that needed to wait 30 mins."

Points négatifs : "Crew not only lacked sensibility to understand the purpose of an emotional support dog but kept harassing me about the dog being tied to my seat. At some point a flight attendant even tried to touch my dog, invading my personal space. When the dog rightfully acted defensive trying to protect me, the crew member started threatening me that he would have the dog sent to cargo, the last thing a person with an emotional support pet wants to hear. Extreme lack of professionalism."

Points positifs : "Très rapide et agréable"

Points positifs : "Great hospitality. Champagne as apero, cognac as digestif. Excellent on board entertainment. Comfy pillow and blanket."

Points positifs : "Rien, trop de bouchon vol perdu"

Points positifs : "Staff ok"
Points négatifs : "I HOUR DELAY"

Points positifs : "there was not enough space between sitting rows"

Points négatifs : "We waited over an hour for our bags at the claim along with the rest of the flight"

Points positifs : "On time, fast and efficient."
Points négatifs : "A bit more friendly boarding"

Points positifs : "clean, efficient"

Points négatifs : "Que l'avion décolle à l'heure !"

Points positifs : "The price, the crew"
Points négatifs : "The terminal without air conditioning in Bordeaux was a mess, due to construction and size. It felt I was being penalized for using a low cost airline."

Points négatifs : "Delayed flight"

Points positifs : "The crew was the best we've experienced in years of travel."
Points négatifs : "Non-reclining seats were less comfortable than most."

Points positifs : "My flight got cancelled. The crew was extremely rude at the airport. Ended up taking another flight to Luton airport instead of Gatwick. Once landed the luggage pick-up took almost an hour. Then, I had to to take a bus and two trains to get to a hotel in Gatwick. The whole experience was horrible."
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "Bad leg room, loud guests, bad boarding process."

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "Le retard."

Points positifs : "Terrible legroom."

Points positifs : "Boarding from both front and back of plane made it faster and easier"
Points négatifs : "Flights were delayed"

Points négatifs : "le personnel de bord fait des remarques en aparté machiste."

Points positifs : "Le personnel de bord très agréable !"
Points négatifs : "L’arrivée à l’aeroport"

Points positifs : "Je n’ai pas pu embarquer à cause du retard de votre vol J’ai payé et je n’ai pas pu embarquer car je ne m’étais pas enregistré à temps sois disant alors qu’il restait encore 2h avant le décollage Inadmissible de laissé les gens comme ça sans solutions alors que c’est de votre faute jenparlerai"

Points positifs : "Très pratique en semaine depuis Bordeaux sur Tel Aviv a un prix très abordable"
Points négatifs : "De ne pas annuler le vol en semaine entre le 1er avril et le 15 juin"

Points négatifs : "Ne pas mettre notre bagage cabine en soute alors que le coffre au dessus de nos sieges etait vide :/"

Points positifs : "Les vols du mardi vers Tel Aviv sont parfaits Beaucoup de gens qui se rendre à Tel Aviv ne voyagent pas le samedi. Si vous deviez maintenir un seul vol par semaine alors seulement Mardi !"
Points négatifs : "Vous allez abandonnez les vols du mardi pendant 2mois et demi (avril-mi juin) pour les reprendre le mercredi Va pour le mercredi au lieu du mardi, mais pourquoi interrompre ?"

Points positifs : "It was quick and easy. The cashier could have charged me for a checked bag but because it was small enough it was just checked as a carry on bag."
Points négatifs : "Seats were a bit stiff"

Points positifs : "Bon voyage."
Points négatifs : ":)"

Points négatifs : "Beaucoup de retard et du chipotage pour une valise pourtant réglementaire"

Points positifs : "Ponctuel"

Points positifs : "Vitesse et amabilité"

Points négatifs : "Terrible experience with easy jet, for the second time the broke my bag, the attendant just before boarding to the plane she charged me ( in a very rude way) 50€ just because she thought my cabin bag is bigger than standard!! Who will redeem me for my 300€ broken bag. I will try never to fly easy jet unless it is the only available option."

Points négatifs : "Retard avion non mentionné à Marrakech"

Points positifs : "Pas de retard"
Points négatifs : "Pas de divertissement ni de repas Café reste cher pour faire passer le temps"

Points positifs : "Plane was comfortable and not too full."
Points négatifs : "Flight left a app it late. Verbal announcements in the boarding area were very difficult to hear. They need to upgrade the PA system in Bordeaux."

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Easy boarding. I like having to wait in lounge and they tell you which gate to go to board."
Points négatifs : "Nothing just know 1 bag only carry on. Pay for anything more. 1 bag means purse daypack etc."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Check in was dreadful. Staff was not helpful. We were running late due to a connection and the employee told us to wait in line bc there was plenty of time. 15 minutes later and 15 minutes before boarding I went to front again where another woman said yes you need to check bags. Your site is not clear on baggage but that is pricey and should be stated more clearly. The range you state is nonsense. They charge the highest rate listed. There is no range. We boarded a bus to the plane which was also dreadful. We were in very last row. The only positive was that the flight was short!"

Points positifs : "Rapidité efficacité embarquement et vol legerement en avance"
Points négatifs : "Equipage un peu arrogant"

Points négatifs : "3h de retard"

Points négatifs : "40 min de retard .. on est arrivés hyper tard à l’endtoit pour se loger, donc perd de temps por visiter et se baigner à la mer!"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "Trop de retard. Pas confortable."

Points négatifs : "You all do not help people who have suffered a loss. It is so difficult to get a response from anybody, it’s not only frustrating but disappointing"

Points négatifs : "Five hour flight delay (7:00 to 13:15) which forced us to buy 2 new tickets to same destination same day on another airline as we would have missed our return flight to the US from Hearhrow otherwise. Totally unacceptable!"

Points négatifs : "Encore des retards"

Points négatifs : "Vol retardé de 2h30"

Points positifs : "Le speedy bording"
Points négatifs : "Le retard du vol"

Points positifs : "Embarquement rapide et pour une fois on ne nous demande plus de ranger nos sacs à main dans notre valise déjà pleine à craquer Arrivée en avance"

Points positifs : "Flight was smooth and price was good."
Points négatifs : "We tried to check in online but website wouldn’t allow us. When we arrived at airport we discovered that was because we were assigned standby status. At no point during the booking process did we receive any notification about standby status. This lead to a very stressful 90 minutes waiting to find out if we would make the flight."

Points positifs : "Conpétense er rapidité"
Points négatifs : "Rien à dire"

Points négatifs : "J’ai déposé mon bagage à main au pied de l’appareil et surprise en arrivant à Bruxelles : PAS DE VALISE ! Je suis à Bruxelles pour le week-end , il neige et fait -8 degré dehors et toutes mes affaires d’hiver sont dans la valise . Comment ma valise a t elle pu être oublié au pied de l’avion sur la piste à Bordeaux ????"

Points positifs : "Voyage excellent"
Points négatifs : "J'ai tout aimé"

Points positifs : "Todo estubo excelente"

Points positifs : "Delayed, ushered throuh"

Points négatifs : "Bagages cabine à transférer en soute.(à chaque vol) 15 minutes d'attente après la porte d'embarquement avant d'accéder à l'avion."

Points négatifs : "Cela s'est très bien passé"

Points négatifs : "Easy checkin Comfortable seats Fun cabin stewards Great flight Great price"

Points positifs : "On time and well maintained"
Points négatifs : "Air conditioning was too weak."

Points positifs : "The only good thing was it was a direct flight."
Points négatifs : "Short version: Avoid Ryanair like you would avoid Herpes. I paid for baggage but got charged again. Desk agent was rude. There was no information provided about what gate or where the gate was. I paid for fast track security and didn't get it. It only got worse from there. Never ever fly Ryanair!"

Points négatifs : "La propriété, la ponctualité"

Points positifs : "Sièges trop durs"

Points négatifs : "Plane was late as most Ryanair flights in the afternoon are expected to be."

Points positifs : "Vol low cost standard"
Points négatifs : "Conditions d'embarquement désastreuses à Bordeaux. Aucune organisation cohérente. Information et contre information se succédant semant un désordre total parmi les passagers Retard sur vol 2h Chaleur suffocante dans la cabine de l'avion"

Points positifs : "Vol pas chèr"
Points négatifs : "Le service client est à revoir"

Points négatifs : "Retard d’une heure trente non explique au départ de bordeuax"

Points positifs : "Prix très abordable. Efficace"
Points négatifs : "Pas de fioriture. Normal vu le prix"

Points positifs : "Tout était bien... Cependant"
Points négatifs : "La police douanière a pris trop de temps pour arriver. Ceux qui avaient des correspondances s'inquietaient"

Points positifs : "Our flight was early on schedule"
Points négatifs : "Boarding started before all the passengers of the previous flight were disembarked from the plane, so we had to wait in the tunnel that goes from the gate to the plane. Another very disappointing thing is that you cannot choose your seat, but you are given one randomly from the system."

Points négatifs : "I got to the airport with plenty of time to make my 1:30pm flight. However the flight ended up being initially delayed for roughly 90 minutes according to the airport, while many passengers received notifications that it was closer to 2 and a half hours. When asked, the Ryanair deask said that they did not know anything and basically told us it was not their problem. We did not take off until after 5pm. However, it did not end there. Having never been told what the problem was, we finally boarded the plane and found that it was filthy. There were bread crumbs all over my seat and a candy bar wrapper underneath. I would have thought that with an extra 4 hours the plane could have at least been cleaned. Other than that, it was typical Ryanair, the seats do not recline, the staff is indifferent, and boarding was done via a bus to the tarmac."

Points positifs : "L'amabilité de l'équipage."
Points négatifs : "Nous avons attendu nos bagages beaucoup trop longtemps. Trois vols sur le même tapis. C'était la pagaille."

Points positifs : "I was pleased with the RyanAir staff at the Dublin airport and on the flight. Easy booking process and many options to help make traveling a bit easier"
Points négatifs : "I have an American passport and did not realize I needed to get a visa stamp before boarding the plane. While I do realize now that it is mentioned on my boarding pass, there was no other mention of it along the way from arriving at the airport, checking my bag (I used self check), going throigh security, or anywhere else in the RyanAir terminal. Perhaps this could be made more clear for travelers who have never experienced this before."

Points positifs : "Crew members were welcoming, friendly and efficient."
Points négatifs : "Stood st the gate 30 minutes and then they changed the gate. Went to the new gate, stood in line again and they changed the gate AGAIN. Walked to the new gate and stood in line about another 30 minutes then once checked in and walked down the jetway, we were stopped again and had to wait!! Then we were delayed on the jetway waiting to load bags and once we started going, there were several planes ahead of us so we sat on the tarmac and waited some more. Flight arrived in Dublin more than 2 hours late!"

Points négatifs : "45 minutes pour recuperer des bagages a l'aller 1 heure de retard au retour"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Check in and baggage are a total nightmare I will never use them again"

Points positifs : "Le tarif"
Points négatifs : "Embarquement fait à la va vite dans un terminal bondé, départ avec vingt minutes de retard, siège peu confortable en comparaison à d'autres compagnies à bas coûts."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Boarding delayed 30 minutes without a heads up. Crew allowed kid to run the aisles and listen to loud show without headphones. Had to walk to a different terminal to pick up our bags."

Points positifs : "Bordeaux terminal is horrible, not enough seats. Rough landing. No ground staff at stanstead. Massive passport queues. All round horrible experience."

Points positifs : "Nouveau Boeing avec une cabine totalement repensée. Un bon vol dans son ensemble, Ryanair s'améliore de plus en plus: service..."
Points négatifs : "Embarquement mal organisé et très retardé. Personnel non aimable..."

Points positifs : "L’équipage était agréable, possibilité de changer de siège, arrivée rapide à Madrid."
Points négatifs : "Embarquement « prioritaire » catastrophique dans un aéroport qui frise le hangar de bétail ! Dernier vol du soir = vol retardé. Les nouveaux sièges sont bien moins confortables que les précédents, totalement pensé pour être extrement fins et légers afin de dépenser le moins de kérosène possible"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard de 4h, peu d'information sur le vol, arrivée tardive a Bergame et correspondance pour Dublin manquée. Aucune prise en charge par RyanAir excepté un coupon de 5€ pour manger à l'aéroport de Bordeaux. Mensonge de l'équipage sur potentielle prise en charge et point de contact à l'arrivée à Bergame."

Points positifs : "The flight was great and all"
Points négatifs : "The fact that qhen i bought on your app it said 23euro and when i got in the airport i had to pay 165euro to get on board... wth??? Still don’t understand that part would you be able to refund me that part since you didnt told the real cost.. thanks"

Points positifs : "We checked in as soon as possible to try to get descent seats. However the assigned us two middle seats , one in the front of the plane and one in the back. It seemed like they were trying to give us the worst possible seats so that we would pay the extra to pick a seat. Almost all the other seats were open if we paid. We had already paid for priority boarding. Very disappointed."

Points négatifs : "The flight was 2 and a half hours delayed and the crew did not even mention it, never mind a line of apology. I gave them a chance after 8 years and I regret it. You save with Ryanair, only if your own time is worthless."

Points positifs : "We got to the airport three hours prior to our flight and hey didn’t even have the check in counter open. They only do it an hour prior. So we had to sit there and just wait. Then they do not provide gate number until about it 20 mins before boarding. It’s saves you some peace of mind purchasing priority but the seats are cramped and I just found it to be a blah experience"

Points positifs : "Respect des horaires"
Points négatifs : "Très mal informés lors de l'enregistrement de notre bagage avec de fausses indications du personnel au sol aimable comme un gardien de prison. Séparés lors du vol nous avons voyager au milieu emplacement E alors que nous aurions pu voyager 2/2 car des emplacements étaient disponibles. Aucune traduction en français alors qu'il s'agit d'un vol pour Paris. Nous ne prendrons plus cette compagnie surtout que nous avons très bien été traités par Transavia lors de notre aller."

Points négatifs : "Important retard au départ, longue attente avant et après l'embarquement. Quasiment tous les bagages cabine envoyés en soute. Très peu d'informations en anglais. Personnel à bord plutôt désagréable"

Points négatifs : "Le personnel ne sourit pas ! L'atterrissage était tellement atroce que des gens ont commencé à faire leur dernière prière. Enfin, un retard de 15min non justifié"

Points positifs : "best food and drinks best clubs"
Points négatifs : "noithing"

Points négatifs : "La vente de produit... impossible de se détendre...toujours une personne entrain de parler dans le micro... Pénible"

Points positifs : "Décollage et atterrissage tout en douceur. Bravo au pilote!"
Points négatifs : "Rien à signaler. Tout était parfait"

Points négatifs : "Le vol a été si court que je n'ai pas eu le temps d'être insatisfaite sur quoi que ce soit! Merci!"

Points positifs : "Pour un vol Low Cost, cela s'est bien passé, embarquement un peu long mais nous sommes arrivés avec 10 min d'avance et pas de gros problème lors du voyage."

Points positifs : "Le prix!"
Points négatifs : "L’embarquement prioritaire est mal indiqué et respecté."

Points négatifs : "ponctualité, placement aléatoire (volontaire ?) obliger de payer un supplément pour être assis avec ses proches, pas ou peu de communication en français."

Points négatifs : "Have to take the bus from aircraft to terminal."

Points positifs : "Flight landed 15 min early which was great but that's only because a lot of people have been complaining about their delays so they had to make it up in some way. I had to pay $50 for my luggage bc Ryanair believes that when you fly you should be empty handed. Smart crew we got going..."

Points positifs : "At least we arrived at our destination intact."
Points négatifs : "Cabin attendant (male, manning the aft galley) bumped into my knee while rushing down the aisle, and stopped to yell in my face -- I was asleep at the time. 0/10 will not fly Ryanair again."

Points négatifs : "Du retard aucun service atterrissage et manoeuvre brusque"

Points négatifs : "Aucun confort : élocutions permanente de l'équipage au micro afin de faire de la " vente moussée" du parfum au porte-clés en passant par le ticket de loterie : aucun repos possible ... aucun confort par rapport aux autres compagnies . Tout est fait pour gonfler la facture Une véritable bétaillère : première et dernière fois !!!"

Points négatifs : "The flight was delayed about an hour and half than scheduled. The airplane was ridiculously controlled"

Points positifs : "Le prix"
Points négatifs : "Le retard de 5 heures Les publicités incessantes pendant le vol"

Points positifs : "Vol à un prix très attractifs pour la saison. Pas de retard sur le vol. L'application qui permet de télecharger les cartes d'embarquements, très pratique surtout lorsque l'on souhaite s'enregistrer gratuitement (soit quelques jours avant le retour)."
Points négatifs : "Tout est à payer en supplément, pour être assis à côté et pour les baguages en soute."

Points positifs : "Onboard staff was friendly. Flight was on time."
Points négatifs : "We didn't check in online and were charged almost $300 at the airport. The only time the fee was mentioned was in an email that was sent two days ago. We were already on vacation!!! And the message went directly to the SPAM folder. Ridiculous policy that was not clearly stated. We were held hostage...even though we already paid for our flight, they wouldn't give us a boarding pass without paying this new, unexpected amount of money. Ryan Air was not clear about this policy...we went back and looked at all communication from them. Kayak was not clear either, so we will be looking for a refund!!"

Points positifs : "Ponctualité, hôtesse agréable."
Points négatifs : "Trop de commerces à bord de l'avion ."

Points positifs : "Siège au niveau de l'issue de secours donc plus de confort pour les jambes."
Points négatifs : "Équipage à peine francophone"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Bordeaux - Pouilles

Dernières offres d’allers-retours

27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 00min
BOD - BRI
29/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 05min
BRI - BOD
23/12
mer.
1 escale
Ryanair
11h 30min
BOD - BRI
30/12
mer.
1 escale
Ryanair
5h 50min
BRI - BOD
11/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 10min
BOD - BRI
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 05min
BRI - BOD
6/11
ven.
1 escale
Ryanair
12h 00min
BOD - BRI
11/11
mer.
1 escale
Ryanair
5h 50min
BRI - BOD
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 50min
BOD - BRI
22/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 05min
BRI - BOD
6/11
ven.
1 escale
Ryanair
12h 00min
BOD - BRI
8/11
dim.
1 escale
Ryanair
17h 10min
BRI - BOD
20/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 30min
BOD - BRI
22/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 05min
BRI - BOD
6/11
ven.
1 escale
Ryanair
12h 00min
BOD - BRI
11/11
mer.
1 escale
Ryanair
5h 50min
BRI - BOD
20/11
ven.
1 escale
Ryanair
12h 00min
BOD - BRI
22/11
dim.
1 escale
Ryanair
17h 10min
BRI - BOD
20/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 10min
BOD - BRI
22/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 05min
BRI - BOD
6/11
ven.
2 escales
Ryanair
32h 50min
BOD - BRI
11/11
mer.
1 escale
Ryanair
5h 50min
BRI - BOD
11/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 05min
BOD - BRI
14/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
27h 30min
BRI - BOD
11/11
mer.
1 escale
Ryanair
21h 20min
BOD - BRI
15/11
dim.
1 escale
Ryanair
17h 10min
BRI - BOD
1/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 35min
BOD - BRI
30/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 05min
BRI - BOD
11/11
mer.
1 escale
Ryanair
21h 20min
BOD - BRI
15/11
dim.
2 escales
Ryanair
27h 50min
BRI - BOD
11/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 20min
BOD - BRI
15/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
27h 15min
BRI - BOD
3/11
mar.
2 escales
Air France
27h 55min
BOD - BDS
7/11
sam.
2 escales
Air France
38h 30min
BDS - BOD
6/11
ven.
3 escales
Ryanair
20h 30min
BOD - BRI
8/11
dim.
1 escale
Ryanair
17h 10min
BRI - BOD
11/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 10min
BOD - BRI
16/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 45min
BRI - BOD
6/11
ven.
3 escales
Ryanair
29h 10min
BOD - BRI
11/11
mer.
1 escale
Ryanair
5h 50min
BRI - BOD
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Dernières offres d’allers simples

15/11
dim.
1 escale
Ryanair
14h 35min
BOD - BRI
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 00min
BOD - BRI
10/11
mar.
2 escales
Ryanair
33h 45min
BOD - BDS
31/10
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
43h 05min
BOD - BRI
31/10
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
40h 55min
BOD - BRI
4/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 05min
BOD - BRI
15/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 25min
BOD - BRI
2/11
lun.
2 escales
Air France
6h 25min
BOD - BRI
31/10
sam.
1 escale
KLM
26h 35min
BOD - BRI
21/12
lun.
1 escale
easyJet
16h 15min
BOD - BDS
4/1
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
49h 55min
BOD - BRI
10/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
24h 25min
BOD - BDS
2/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
32h 50min
BOD - BRI
21/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 25min
BOD - BDS
2/11
lun.
1 escale
KLM
6h 40min
BOD - BRI
4/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 45min
BOD - BRI
21/12
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 35min
BOD - BDS
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première