Trouvez des vols pas chers Budapest - Prague

BUD - PRG

Trouvez des vols pas chers Budapest - Prague

Aller-retour
Économique
Budapest (BUD)
Prague-Václav-Havel
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Prague
Restrictions de voyage
La Tchéquie permettra maintenant aux voyageurs en provenance de pays qu'elle considère à faible risque d'entrer sans être tenus de se mettre en quarantaine. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Prague-Václav-Havel
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Prague-Václav-Havel) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 36%.

Haute saison

juillet Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 33%.

Prix moyen pour un aller-retour

53 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

53 € ou moins

Quand réserver des vols Budapest - Prague

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 27 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Budapest - Prague 81 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est janvier.

FAQ pour réserver un vol Budapest - Prague

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Budapest-Ferenc Liszt-Prague-Václav-Havel ?

Prague : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Budapest et Prague ?

Combien y a-t-il de vols Budapest - Prague ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Budapest - Prague ?

Quelles sont les compagnies aériennes qui ont le plus de vols Budapest - Prague ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Budapest - Prague ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Budapest - Prague ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Budapest-Prague ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Budapest-Prague ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Budapest-Prague ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Budapest-Prague ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Budapest-Ferenc Liszt - Prague-Václav-Havel

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew from Kili to DarEsSalam was tired. A fresh crew worked from DarEsSalam to AMS and they were great."
Points négatifs : "The boarding process was chaotic. The passengers in the first boarding group had to fight through the crowd because there were no boarding lanes."

Points négatifs : "Bigger seats the new ones are way to narrow"

Points positifs : "Muslim food"

Points négatifs : "Still don’t have my luggage yet"

Points positifs : "The crews were pretty great!"
Points négatifs : "The regulating of the temperature."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"

Points négatifs : "Seats in economy section are very close together . There is not enough room for knees...especially for such a long trip."

Points positifs : "Newer plane, crew was amazing, seats were adjustable"

Points positifs : "Reclinable seats."
Points négatifs : "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Points négatifs : "Fix the damn KIOSKS at Vienna!"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points négatifs : "KLM was not prepared to get wheel chair passenger off plane. Cost me delay of 1 hour. I will never fly KLM again."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Service is awesome. Food is great."
Points négatifs : "People with short connection are affected by the 15 to 25 minutes delay."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Points négatifs : "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "The crew was very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Points négatifs : "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."

Points positifs : "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Points négatifs : "Boarding could be better"

Points positifs : "Nothing to mention"
Points négatifs : "Crew was rude when I asked if there was a vegetarian option for the snack. I did request special meals for the trip. Even if they did not have a vegetarian option, they don't need to be rude!! Boarding was ridiculous. we were supposed to form a line and wait. Would have been a lot better if they boarded by seat numbers. Also they made me check in my fairly small and light carry on bag resulting in its contents arriving broken!"

Points positifs : "Nice crew pilot food and beverage"
Points négatifs : "No wifi"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Still waiting to board after missing this connection had to be booked on another airline"

Points positifs : "Staff very pleasant"
Points négatifs : "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Points positifs : "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight."

Points négatifs : "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Points positifs : "Friendly in-flight personell"
Points négatifs : "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Points négatifs : "Customer service"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Points négatifs : "No entertainment system; insufficient knee space"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "Pleasant flight"

Points positifs : "Decent seat size. Sorta slept the whole flight."

Points positifs : "Just great crew."
Points négatifs : "Not comfortable at all and will not book KLM again."

Points positifs : "787 is a great airplane. The 3-3-3 seat configuration leaves enough seat width to be just comfortable in coach."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Flight was delayed for three hours and was a very stressful flight"
Points négatifs : "Flight was not on time and got to destination very very late pier management of aircrafts"

Points positifs : "Cabin Crew was awesome."
Points négatifs : "Entertainment System was not working and no Non-veg food option in flight."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Equally friendly crew and experience. It was complimented by the time we got to spend in the fantastic KLM lounge while we waited for the flight."
Points négatifs : "Nothing!"

Points positifs : "Flight crew was pleasant and attentive. Seats were comfortable for economy as well. We were allowed to check in extra baggage for free at check in which really helped since we would be catching a connecting flight in Amsterdam"

Points positifs : "newer plane, good staff"
Points négatifs : "need better and more food options, more often"

Points positifs : "Le prix du vol, l'amabilité du personnel."
Points négatifs : "C'est Ryanair, donc, beaucoup des choses devraient être améliorés."

Points positifs : "Le prix, les dates de vols, l'aéroport est desservi par les transports."
Points négatifs : "L’embarquement avec des personnes incompétentes qui ne font pas leur travail correctement contrairement à l’aller qui était parfait. Les sièges sont inconfortables."

Points positifs : "Pas de retard, équipage sympathique à vue, arrivée en avance. De la place pour les jambes et embarquement rapide."
Points négatifs : "Atterrisage assez difficille mais uniquement sur le vol emprunté. Sièges pas très confortables, mais pour le prix on ne s'en occupe pas."

Points négatifs : "Les notifications. On a eu plus de 3 heures du retard et le retard était pas notifié. En plus après on a attendu à l'intérieur encore une demie heure pour décoller"

Points positifs : "L'équipage était comme d'habitude, au top"
Points négatifs : "Ils pourraient être à l'heure, au moins de temps en temps"

Points positifs : "Aucun point positif !!"
Points négatifs : "Vol en retard d’1h (Pas prévenu à l’avance evidemment !!), en retard à l’arrivée et donc pour prendre un autre avion après. RYANAIR ne prend rien en charge !!!! Vraiment des ********* ! En plus de ça, le confort à bord est pas terrible, les hôtesses ne sont pas aimables, l’eau n’est pas offerte ! Scandaleux !!"

Points positifs : "Embarquement à l’heure, pas d’attente. Personnel de l’equipage à bord agréable et disponible."
Points négatifs : "Pas de repas ni boissons proposés. Sièges peu confortables."

Points positifs : "On time"

Points positifs : "On était à l'heure."
Points négatifs : "Pas de respect de priorité lors de l'embarquemnt. Ils laissent les clients livrés à eux mêmes. L'annonce sonorisée n'a été faite qu'une seule vois, et on s'est trouvé comme les autres non prioritaires. En plus désagréments causés par l'équipage à bord avec le va et vient inutile avec un accent incomprhensible. En général, on était mal servi..."

Points négatifs : "L'enregistrement fait par un stagiaire inefficace au plus au point,et l'aéroport de Marrakech est une catastrophe au niveau gestion... 3h d'attente à l'arrivée pour passer le contrôle des passeports.Et 1h30 au retour...."

Points positifs : "Short flight and we arrived safely. Relatively inexpensive."
Points négatifs : "The entire process was chaos. First you wait in a crowd to find out which desk to drop your bags and/or check in. Then you race there with the herd. Then with another herd to the gate. After heading down what seems like a boarding ramp you go outside, then into a holding pen. It’s a giant metal shed that looks like it was made for cattle. Then after standing there for 30-40 minutes, you go outside again to board the plan. On board, there were no amenities, but that was expected."

Points positifs : "Price, flight crew."
Points négatifs : "The gate was in a sheet-metal hangar outside the terminal alongside the parked plane, no bathroom or seating. We had to line up for the plane outside in the night air for 30 minutes before boarding. We were overcharged for checked baggage."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Ryan Air have changed their online check in system with flights.Basically i was forced to pay for a seat spot on my return flight because they only allow 48 hour check in before flight if you dont purchase a seat. Because of the risk of not having access to print out my boarding pass when in Hungary while checking in there for the return part and that the app may not have worked on my phone it resulted in me paying additional fees or pay a larger sum to check in at Hungary airport. .Online check in should not be locked behind a paywell.This is dishonest business. The flight on the way delayed with no explanation and the company didnt bother to notify the airport of this and update the times on the boards or atleast a delayed notification at the airport. They tried to rush the boarding because of the fact they were delayed and boarded all passengers at same time in both priority and non priority queues which kind of defeats part of the purpose of those people paying the extra for priority boarding. Also this return journey of the flight was delayed too with no communication of a delayed take off. Despite the fact that Ryan Air claim to have the highest percentage of flights arrive on time i have yet to witness a single flight of theirs arrive on time which has me to believe the company is falsifying information on this record."

Points positifs : "La tranquillité"
Points négatifs : "Rien que vous puissiez changer"

Points positifs : "Le vol s'est bien passé"
Points négatifs : "Nous trouvons injuste de prendre 20€ par personne (nous sommes 2 personnes = 40€) de ne pas avoir imprimé nos "boarding cards". Nous sommes 2 retraités qui n'avons pas de smart phone et ce n'était pas possible pour nous d'avoir accès à notre messagerie. On n'avait pas un ordinateur avec nous. Pour prendre 40€ simplement pour ça, ce n'est pas bien juste. Au moins, il faut prévenir en GRANDES LETTRES que si on n'imprime pas les boarding cards, on doit payer lourd pour cela."

Points négatifs : "This is my first time to fly with Ryan Air with unforgettable exciting experience. Check in T2A and depart at 'T2B , no flight details ."

Points négatifs : "Le fait de mettre les bagages en soute alors qu’il y avait pleins de places en cabines + les ventes en cours de l’avion + le niveau d’aide du personnel Rayan air"

Points positifs : "Flight was ok"
Points négatifs : "They didn’t put up the gate number until 15 minutes from boarding, the gate was far away, and they rechecked the ID 2 times in the 15 minutes. WE ARE NOT CATTLE!! Treat your customers with at least a little RESPECT."

Points négatifs : "I don't think it was very clear when I made the reservation that paying for a checked bag was only one way. I would like to have some reminder or notification that I had selected only one way. I was surprised to have to pay for the bag on the way back. And it was significantly more than on the website."

Points positifs : "Original price"
Points négatifs : "We were on vacation with our 3 year old and spent almost 5 extra hours in the Budapest airport which ate up most of our day. We were notified of the delay 5 minutes before we checked in and could have caught a cab later in the day and enjoyed our last day in Budapest."

Points négatifs : "It was delayed"

Points positifs : "Crew was friendly and the boarding process was relatively smooth."
Points négatifs : "The A/C made the cabin so cold that I am still shivering nearly two hours after landing. The cabin was cramped and uncomfortable, but I have experienced less comfortable seats on other budget airlines."

Points positifs : "L’avion"
Points négatifs : "Le manque d’information concernant les retards des vols"

Points positifs : "Nothing. They treat people like animals."
Points négatifs : "The hidden fees, the service, the constant delays without reason or apologies, the filthy planes, just terrible overall. Will never fly with them again. Pay more and avoid this airline."

Points négatifs : "Delay 90minutes.. Miss the rent a car.. Lost a bunch of money. Never again Ryanair"

Points positifs : "Le tarif"
Points négatifs : "Embarquement fait à la va vite dans un terminal bondé, départ avec vingt minutes de retard, siège peu confortable en comparaison à d'autres compagnies à bas coûts."

Points positifs : "Very little"
Points négatifs : "I tried to check in on line but their website had major issues. When I arrived at the airport, Ryanair hit me with a 40 Euro surcharge for not checking in on line. Worst airline I have ever experienced in my 40 years of airline travel."

Points négatifs : "Boarding was not convenient, a lot of walking outside and standing near the plane. We were not offered just water for free. The worst thing: husband and wife with one checked in bag and one carry on bag can't board together, should board in different time."

Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "Had tickets with reserved seats. Check-in counter opened only shortly before flight. I checked a bag at the counter (not at the gate) and was surprised to learn that the fee was 40 Euros instead of the expected 25. We were marched outside to stand for 15 minutes before anyone was permitted to board."

Points positifs : "Ponctualité"
Points négatifs : "Le fait que les bagages à main voyagent maintenant systématiquement en soute ... les coffres en cabine sont vides et on doit attendre son petit sac à l´arrivée, après les bagages enregistrés ... Cela me parait être un non sens complet et je ne vois même pas où serait leur intérêt financier !"

Points positifs : "No pude abordar por un error de la gente de atencion al cliente y despues viaje por otra aerolinea pagando nuevamente mi pasaje"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I used my carry on suitcase for a Ryanair flights in Brussels and for multiple other flights with other airlines and had no issues. At Ciampino they told me my bag was too large and forced me to pay 50 euro to bring the bag on. I explained to them I've had no problems prior to this flight and they did not seem to care. I won't be flying Ryanair again."

Points positifs : "Cheap prices"
Points négatifs : "Uncomfortable"

Points négatifs : "Il est inadmissible qu'on ne donne même pas un verre d'eau durant ce voyage qui a duré 3 heures de temps et en plus pour un voyageur avec un bébé. De plus j'ai payé l'option priorité car on m'a dit que le bébé avait droit à un bagage de 10Kg qu'on pouvait envoyer en soute et ce n'était pas le cas. Ma fille a du avoir en main le bagage du bébé, son bagage cabine, la poussette et le bébé lui-même. Cà a été infernal pour elle. Je demande donc le remboursement de l'option priorité que j'ai payé pour rien (90€). Merci."

Points négatifs : "rude staff"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything The worst travel experience in my life"

Points positifs : "Respect des horaires"
Points négatifs : "Très mal informés lors de l'enregistrement de notre bagage avec de fausses indications du personnel au sol aimable comme un gardien de prison. Séparés lors du vol nous avons voyager au milieu emplacement E alors que nous aurions pu voyager 2/2 car des emplacements étaient disponibles. Aucune traduction en français alors qu'il s'agit d'un vol pour Paris. Nous ne prendrons plus cette compagnie surtout que nous avons très bien été traités par Transavia lors de notre aller."

Points positifs : "après un dégivrage au niveau des ailes, que je n'avais jamais vu, nous avons récupéré le petit retard occasionné très bien. On nous a proposé, gratuitement, au moment de l'embarquement de prendre en charge mon bagage. Merci Isabelle"
Points négatifs : "Bonjour, je n'ai pas reçu mon appréciation sur l'aller 1h30 de retard annoncé puis 10mn après on nous appelle pour finalement nous faire attendre dans le couloir d'embarquement, je ne comprends pas pourquoi cordialement Isabelle"

Points positifs : "Egy isn't there an option not to rate something? How to rate food on a flight where there is no food served, if you didn't want to buy? Or entertainment on a 90 minutes long flight?"

Points positifs : "If you just need to hop across countries and can get by without knowing your seat or without a big bag, take Ryan. They’re reliable and you get exactly what you pay for."
Points négatifs : "You’re not going to like it if you don’t like to get nickled and dimed to death. Check in and print a boarding pass before you get to the airport...it’s 50 quid if you check in in person!"

Points positifs : "Flight boarding was delayed but arrived on time to the destination. Cheap flight"
Points négatifs : "No entertainment or free snacks/water. Flights were cheap but you can't cancel them, just modify the reservation. I bought the return flight to a different airport by mistake but i was not able to cancel"

Points positifs : "Cheap flights - that’s about it for the positives.."
Points négatifs : "- Clear policy to split people up unless you pay for seats. They. Seem to deny this but it’s as obvious as it gets. Makes boarding much slower as people try to switch seats - They check in 50% of hand luggage bags on every flight - why not offer the chance to check in small bags for free up front rather than make people scramble for valuables after being forced to check in hand luggage - Very poor seats - uncomfortable and cramped"

Points négatifs : "Flight was delayed."

Points positifs : "Crew was very loud, I couldn't really sleep, the personal leg space is too small, could barely fit in there."
Points négatifs : "The crew was loud (flight related issues)"

Points positifs : "Priority boarding means you're not queuing to have your boarding card scanned. Crew were really nice."
Points négatifs : "But then you all get chucked on the same happy bus to the plane so you still may not be able to bring your guaranteed cabin bag on board with you. Seats are designed to be horrifically uncomfortable."

Points positifs : "Le prix!"
Points négatifs : "L’embarquement prioritaire est mal indiqué et respecté."

Points négatifs : "ponctualité, placement aléatoire (volontaire ?) obliger de payer un supplément pour être assis avec ses proches, pas ou peu de communication en français."

Points positifs : "Ponctualité, amabilité. Il n’y a pas de divertissement à bord. Je n’ai pas mangé à bord."
Points négatifs : "Le confort des sièges. Au bout de 2 heures cela commence à être désagréable. Mais ce n’est pas la faute de Ryanair mais du constructeur Boeing. Les Airbus sont plus confortables."

Points positifs : "La gentillesse du personnel de bord , la ponctualité de l’horaire, le service a bord est succinct mais correct"
Points négatifs : "L’attente des bagages et le confort moyen des sieges ainsi que l’espace restreint sur ces sieges"

Points négatifs : "On devait décoller a 20h nous sommes partie a 20h30 voir même plus tard"

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Check in process"

Points positifs : "Crew was good , nothing against them . Just a delayed flight which made us miss our connecting flight ."
Points négatifs : "Be on time ! So people don’t miss their connecting flights"

Points positifs : "Value for money"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Uncomfortable seats, no room for bags overhead and shocking disembarkation."

Points positifs : "Dirty cabins and incredibly uncomfortable seats. Highly unprofessional staff and crew."

Points positifs : "loved the atitude of the crew, the plan is relatively new but 4not enough place even to move"

Points positifs : "The food"
Points négatifs : "Lost my bag"

Points positifs : "It was short flight so not much to share, crew was ok"
Points négatifs : "It was delayed over an hour"

Points négatifs : "1 hour delay ☹️"

Points négatifs : "no legs room delay at bording delay to get to Praha"

Points négatifs : "Flight was late ~ 1h"

Points négatifs : "Delaying 3 hours"

Points négatifs : "Boarding (3 different flights together) took almost 2 hours. I could not do early check in on line due to website either not recoginzing my details on the way to Prague or not coming up (404) on my way back. thank you for asking"

Points positifs : "Short queue, free inflight meal, new planes"

Points positifs : "Nice staff, smooth flight"
Points négatifs : "Everything took ages, no one spoke to us, like time to board the plane, or we are landing...."

Points positifs : "Daily flight"
Points négatifs : "No service at all, feels like low cost"

Points positifs : "The crew were nice and helpful. The plain was new."
Points négatifs : "I know it's a low cost. I know it shouldn't be so comfterable, but there is not even enough space for your legs.."

Points positifs : "That we finally arrived"
Points négatifs : "The airplane is old. The sits are narrow (the most narrow sits I ever experienced on a plane)."

Points négatifs : "To whom it may concern, Due to the kayak formular - not stating clearly wether the luggage is or is not included in the ticket - we had to buy extra luggage at the airport for 70 euros. It is the last time I am using Kayak and I will warn sll friends not to use the service."

Points négatifs : "Leg room is very small, unusual for 737. Highly not comfortable"

Points négatifs : "The two fat smelly ladies next to me."

Points positifs : "The flight was quiet and peaceful."
Points négatifs : "There was no room for my legs ( a 1.78 cm tall guy), and if you are taller than that you will not be able to sit comfortably at all!"

Points positifs : "Short flight and nice crew, boarding was organized and easy"
Points négatifs : "Late departure, old plane, tight seats, no online check in"

Points négatifs : "Long delay. No personal at the gate at boarding time. Checking in was a nightmare. Very slow and no crowd control. Long wait in the aircraft before lifting off. Basically not a good choice if you need to connect to another flight. Allow 4-5 hours to be on the safe side."

Points négatifs : "My flight was delayed by several hours due to disruption at Gatwick which is by no means airlines fault. But what's unforgivable in modern age in the inability to check in online or at the airport's terminals without visiting the check in desk. This meant that even though I had no luggage to checkin, still had to wait in 1.5 hour queue to then go to the only desk available for my 20 secs checking and issue of the boarding pass. What a waste of time! (flew from Gatwick as apparently online checkin is available when flying from some other airports)"

Points positifs : "Flight was running lates and it was very warm. It was very difficult to hear the announcements."
Points négatifs : "Everyone was very polite and friendly."

Points positifs : "Nothing. Probably the last time I will fly with them."
Points négatifs : "Huge delays. We had connections but they forced us to do check-in for every leg separately. Long queues. In both flights unexplained delays. We sat in the plain for two hours and they did not explained why."

Points négatifs : "late"

Points positifs : "The crew was very pleasant"
Points négatifs : "The seats were uncomfortable, and air conditioning was turned off when we boarded so we were very congested inside and couldn't breathe."

Points positifs : "Didn't have to pay to check a bag."
Points négatifs : "Seats were cramped."

Points positifs : "Crew was polite and kind."
Points négatifs : "Delay of flight by 1hr. No entertainment. No free food and food purchased also not good."

Points positifs : "Rear passengers boarded first, which is sensible, however this wasn't repeated on the return flight."
Points négatifs : "Called to gate even though the aircraft wasn't even there! Could have had extra half hour airside."

Points positifs : "Staff was friendly on all flights. Pilot handled a windy take-off and landing to London very well."
Points négatifs : "I am 1'92."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "We had issues after take off which scared the whole plane and had us looking at one another in worry. Then had engine issues again when descending that were absolutely terrifying the whole plane was yelling and crying, very trematic. I have flown 100's of times and have never in my life experienced something like this. The landing itself was also horrible as we just basically smacked the ground. If you can fly a different airline do so! I think quite possibly these aircrafts are over due to be retired and the company does not maintain the safety of them."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They checked us into the wrong gate. We then had to walk upast and down stairs and across the tarmac to get on the plane. My husband have low blood pressure problems and problems with stairs. There was no consideration."

Points positifs : "Price point was good, staff was friendly and helpful. Overall the people working here are excellent, but they're clearly fighting an uphill battle against the company's systems/tech"
Points négatifs : "*The online check in didn't work, so I wasn't sure if I actually had a flight until I got to the airport. *Upon arriving at the airport, the flight number had changed, which added to confusion. *Upon boarding aircraft, I realized I was assigned row 32... in a 25 row plane. I guess I was the first to realize this, as when I pointed it out to a flight attendant, she conferred briefly with a coworker and then they declared it was open seating. *The beverage service took so long that they never got to my row."

Points négatifs : "totally fine for a week end trip when you don't need much luggage. I wouldn't fly if luggage is an issue or on a flight longer than 2 hours as it's a discount airline and space is limited onboard."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Delay, lost my connection, they lost my luggage"

Points positifs : "Seats were very comfortable. The staff...very efficient. I was concerned that I could not check in online because I had not purchased directly through them but my fears were unfounded. 2hours before and they started checking people in"
Points négatifs : "The one star responses should have been "not applicable" since we did not purchase anything to eat and have no comment. There was no entertainment, so we can't comment on that either."

Points positifs : "Because of a delay in the first flight, we thought that we will miss our connection, but a Smart Wings agent was waiting for us, took us to a quick exit from the plane, gave us the boarding cards, and drove us to get on time to the next plane. We were stunned! we never got such good treatment"

Points positifs : "All went smoothly as usually. Flight was on time. There were beautiful Czech stewardesses on board."

Points positifs : "Plane arrived on time."
Points négatifs : "Backup at security almost made us miss our flight. Too hectic."

Points négatifs : "Space"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "No online Checkin. Seats all spread out. Very few staff for check-in and it took for ever."

Points négatifs : "One of the worst trip I was struggling between the samrtwings and flight network.com trying to book the seats but no one was able to help me .espically flight network.com they gave a lot of wrong information. It was nightmare!!!!"

Points négatifs : "Two hrs delay made us almost miss our connection. Had to run all the way through Prague airport, very very stressful experience"

Points négatifs : "The Flight late 3 shouts. There is no food. The sits were so close."

Points négatifs : "Flight was delayed. There was no communication of the fact it was delayed or for how long. Once boarding was completed, 1 hour late, we sat in the plane for a further 30 minutes without any communication of the cause of the delay or when we were going to leave. In fact, when the flight actually pulled back from the gate, several people were standing, or in the rest room, having given up on the flight actually departing. Once on the plane, the cabin service was so slow that they were only to serve the first 20 rows before they had to pack up because the plane was about to land. An airline to avoid ..."

Points négatifs : "Spent your and a half in line for check in. Put us in the last sit, was verry verry crowded. No food or drinks. No entertainment."

Points négatifs : "The air craft was extemlly uncomfortable (in my way to Praha). In both ways we recieved nothing, even not a glass of water. Aircraft takeoff was in both sides with a delay."

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Budapest - Prague

Dernières offres d’allers-retours

7/11
sam.
1 escale
Ryanair
4h 35min
BUD - PRG
9/11
lun.
1 escale
Ryanair
4h 50min
PRG - BUD
6/3
sam.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 25min
BUD - PRG
9/3
mar.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 10min
PRG - BUD
29/12
mar.
sans escale
Smartwings
1h 25min
BUD - PRG
2/1
sam.
sans escale
Smartwings
1h 25min
PRG - BUD
6/3
sam.
1 escale
KLM
5h 10min
BUD - PRG
9/3
mar.
1 escale
KLM
22h 00min
PRG - BUD
7/11
sam.
1 escale
Ryanair
4h 35min
BUD - PRG
9/11
lun.
3 escales
Ryanair
24h 45min
PRG - BUD
7/11
sam.
1 escale
Ryanair
4h 35min
BUD - PRG
9/11
lun.
2 escales
Ryanair
9h 55min
PRG - BUD
6/3
sam.
sans escale
Smartwings
1h 25min
BUD - PRG
9/3
mar.
sans escale
Smartwings
1h 25min
PRG - BUD
6/3
sam.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 25min
BUD - PRG
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 00min
PRG - BUD
7/11
sam.
3 escales
Ryanair
23h 05min
BUD - PRG
9/11
lun.
2 escales
Ryanair
9h 55min
PRG - BUD
6/3
sam.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 25min
BUD - PRG
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 00min
PRG - BUD
29/12
mar.
1 escale
KLM
27h 40min
BUD - PRG
2/1
sam.
1 escale
KLM
6h 05min
PRG - BUD
6/3
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 45min
BUD - PRG
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 35min
PRG - BUD
29/12
mar.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 25min
BUD - PRG
2/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 05min
PRG - BUD
6/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 10min
BUD - PRG
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 55min
PRG - BUD
6/3
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
16h 45min
BUD - PRG
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 55min
PRG - BUD
29/12
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
16h 20min
BUD - PRG
2/1
sam.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 25min
PRG - BUD
29/12
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
BUD - PRG
2/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 05min
PRG - BUD
6/3
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
23h 40min
BUD - PRG
9/3
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
10h 00min
PRG - BUD
6/3
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
23h 40min
BUD - PRG
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 10min
PRG - BUD
6/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 50min
BUD - PRG
9/3
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
11h 55min
PRG - BUD
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

2/1
sam.
sans escale
Smartwings
1h 25min
BUD - PRG
4/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 55min
BUD - PRG
4/1
lun.
2 escales
Ryanair
43h 45min
BUD - PRG
2/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
28h 15min
BUD - PRG
2/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 55min
BUD - PRG
2/1
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 45min
BUD - PRG
4/1
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 40min
BUD - PRG
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première