Trouvez des vols pas chers Copenhague - Strasbourg

CPH - SXB

Trouvez des vols pas chers Copenhague - Strasbourg

Aller-retour
Économique
Copenhague (CPH)
Strasbourg Entzheim
mar. 20/10
mar. 27/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Strasbourg

Bon à savoir

Basse saison

juin Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 27%.

Haute saison

octobre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 18%.

Prix moyen pour un aller-retour

187 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

183 € ou moins

Quand réserver des vols Copenhague - Strasbourg

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 158 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Copenhague - Strasbourg 89 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en septembre, octobre et novembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est juin.

FAQ pour réserver un vol Copenhague - Strasbourg

Strasbourg : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Copenhague et Strasbourg ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Copenhague - Strasbourg ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Copenhague - Strasbourg ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Copenhague-Strasbourg ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Copenhague-Strasbourg ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Copenhague-Strasbourg ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Copenhague-Strasbourg ?

Meilleures compagnies proposant des vols Copenhague Kastrup - Strasbourg Entzheim

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Seats were very comfortable. Plane interior was in new condition, including electronic window shade tinting."
Points négatifs : "Staff was not particularly warm or attentive. Was never offered more to drink, and after asking for more wine was ignored."

Points négatifs : "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."

Points positifs : "The crew tried to be helpful but were equally frustrated with the ground crew."
Points négatifs : "Follow your own policies. Allow people to board (economy plus) with their hand luggage who have followed all the rules and chosen a seat in the front of the plane. My daughter and my KLM approved baggage were taken by the boarding crew while allowing other passengers to go with more than allowed"

Points positifs : "Excellent crew, good food & movie selection."

Points positifs : "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Points négatifs : "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Points positifs : "Great airline"

Points positifs : "Reclinable seats."
Points négatifs : "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Points négatifs : "1. In Flight Entertainment 2. Controlled In Flight Temperature"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Points négatifs : "Everything was very good."

Points positifs : "Crew was very engaging and service was good."
Points négatifs : "My seat was horrible. Right at the door, crammed, and no place to store my carry-on luggage."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Crew was ok."
Points négatifs : "Screens need a serious upgrade, my seat didn’t recline all the way nor could it be restored to an upright position. Not very comfortable and I paid for a seat upgrade."

Points positifs : "Cabin facilities"
Points négatifs : "They didn’t bring one of my bags"

Points positifs : "Crew was pleasant but not attentive to detail. Bypassed is completely for snack and drink towards end of 9 hour flight!"
Points négatifs : "Pay attention to passengers."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Crew were friendly and helpful. Moved me up front in the plane so I could make my connection."
Points négatifs : "Not having to walk outside in Edinbur4gh to board the flight."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Crew was amazing, seats were comfortable with enough leg space even without choosing extra space seats. It was my childhood dream come true to fly with KLM. It was really an exciting trip for me, just that it was short."
Points négatifs : "Well, for me everything was on point. Those who have never travelled with KLM, I would encourage them to do so and I’m sure they will not regret."

Points négatifs : "I called for a crew member 5 times and waited 25 minutes for anyone to help me with just some water. I had to get up and go to the very back of the plane to ask for some water. The plane was hot and no air to be found. This was all after we had to get back off the plane before takeoff. It was terrib"

Points positifs : "Nice seats. Only seats with a row of 2, which is what I wanted,"

Points positifs : "yes"
Points négatifs : "not really"

Points positifs : "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Points positifs : "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Points positifs : "Gaps between seats are very narrow."
Points négatifs : "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Points négatifs : "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Points positifs : "Light snack and complementary wine"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Staff very pleasant"
Points négatifs : "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"

Points positifs : "The crew was efficient. Flight left on time. Food and wine served."
Points négatifs : "No entertainment."

Points positifs : "Snooth and efficiënt with a KLM service"
Points négatifs : "No entertainment"

Points positifs : "I am so grateful to have been provided delicious and filling vegan meals on this long flight. Thank you for offering a dietary option that is compassionate toward animals and contributes less to climate change! Now if only the planes were powered by clean, renewable energy... Hopefully that will become a reality someday very soon! Oh, and also the crew on this flight was exceptionally kind and helpful. Thank you so much!"
Points négatifs : "I did not enjoy the turbulence, which I suppose is unavoidable. More importantly, I felt quite guilty about the greenhouse gas emissions of my flight. I have decided to cut down on my air travel as much as possible as a way of reducing my carbon footprint."

Points négatifs : "Food had only vegetarian choices. No charging place and ambiance was noisy"

Points positifs : "Good entertainment options. Nice flight attendants"
Points négatifs : "It would be helpful for short people to be able to adjust the head rest lower on the seat. More recent released movies would be helpful. More leg room. Not charging more money to choose seats."

Points positifs : "Everything excellent. Comfortable seats in business."

Points positifs : "Friendly in-flight personell"
Points négatifs : "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Points négatifs : "Customer service"

Points négatifs : "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Very friendly crew going out of way to assist in making trip comfortable"
Points négatifs : "Had travelled KLM to Amsterdam on my first flight 27 years ago and the aircrafts are stuck in that age! Lousy seats, poor quality bathrooms, lousy screens, prefer not to fly them"

Points positifs : "I got some rest"
Points négatifs : "unable to charge my phone or watch movies"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Points négatifs : "Have no complaints"

Points positifs : "Decent seat size. Sorta slept the whole flight."

Points positifs : "Nice seats, comfortable."
Points négatifs : "Again, no aisle seat for SkyTeam Gold member. Also, my baggage was lost. First bag arrived a day late, second after I had left Billund and it was six days before the bag with my clothes reached me. I was told I will have 100 euro credit for clothing, but in the winter and for 6 days, this was not even close to the amount I needed for clothing and necessities, to have my time here."

Points positifs : "Service impeccable!"
Points négatifs : "They have one line of executive class after the kitchen and toilet, is very noisy."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "Poor"
Points négatifs : "Poor"

Points positifs : "Easy boarding, entertainment"
Points négatifs : "Crew was not very friendly on bot departure and return flights. Will make me reconsider Air France in the future."

Points négatifs : "Boarding was a disaster as my companion was selected for random search which held us up as there was no urgency to process us. Then there was no sign for where we should go since upper deck on 747 so we went in "economy" line as indicated on ticket and then was sent to correct line when we got to the front, wasting more time. The seatrs were the most uncomfortable I have ever beeon on for a long flight. I also paid extra to be in the exit row, to have people constantly congregating in front of us."

Points positifs : "Pro probablement. sièges durs"

Points positifs : "Personnel très bien."
Points négatifs : "Avion vieillissant. Repas très moyen. Ecrant minuscule. Pas d'usb ni de prise. Siège inconfortable et étriqué. Cet avion a grand besoin d'être rénové ou changé. Vu le prix est places pour La Réunion c'est inadmissible."

Points négatifs : "I not get to go my flight, I couldn't get reimbursement"

Points positifs : "Crew was great but at the airport they had us weight our carry on and then made us check it for 90 euro."

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le personnel a l’embarquement !! Très désagréable et un avion a l’heure !!"

Points positifs : "The cabin crew were amazing and the seats very comfortable, even in economy. I'm not a super comfortable flyer so I loved that the pilot would always warn when we were getting into turbulence. 2 thumbs up. I will fly Air France again"
Points négatifs : "I'd appreciate a better selection of food and drinks, even if I have to pay for the drinks."

Points positifs : "Le lounge Air France magnifique; personnel de bord"
Points négatifs : "Le système de divertissement à bord"

Points négatifs : "First class bathroom could have been cleaner and wider - very narrow, hard to maneuver"

Points négatifs : "Très bien"

Points positifs : "Tout etait bien. Vol à l heure. Hôtesse gracieuse. Avion propre. Aide à l aéroport pour valider les billets sur la borne"
Points négatifs : "Rien pour moi"

Points positifs : "Crew was great. Seats were comfortable."
Points négatifs : "The airline lost both of my luggage suitcases."

Points négatifs : "CDG airport in Paris is a very inefficient and by far the slowest airport. I recommend other passengers to get to the airport at least 4 hours before their departure."

Points positifs : "Entertainment system failed repeatedly."
Points négatifs : "Entertainment system failed repeatedly."

Points négatifs : "Les sièges pourraient être rénovés"

Points positifs : "Staff were friendly and seats in business were super comfortable."

Points positifs : "Average crew. Average seat."
Points négatifs : "They could have controlled screening babies better. They just let them scream....."

Points positifs : "La particule et la facilité du site"
Points négatifs : "Rien c était parfait"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Entertainment"

Points négatifs : "Lost my luggage."

Points positifs : "The gate reps from CDG to MSP were professionals. The cabin crew on the Delta flight were exceptional! This was not my experience in Copenhagen with the Air France staff, they seemed to be self centered and rude."
Points négatifs : "Delta please make excellence a priority in all areas of customer service. Set high standards for staff so customers know that you appreciate them and are ready for business. The world is at the customer's fingertips, let their first choice be Delta. When their are bad days, customers will understand"

Points positifs : "Very nice crew. Nice meal service and drink service throughout. Great choice of entertainment."

Points positifs : "Intranet meant I could watch movies on my iPad"
Points négatifs : "Seats are very uncomfortable"

Points négatifs : "Le transfert entre les vols est un cauchemard, tres peu d'indication dans l'aeroport de CDG, controle de la taille des sacs, queue interminable et deconcertante.Apres 20minutes de queue pour un controle de sac, on nous previent que cela est uniquement pour les passagers pour belgrad. Plus jamais CDG"

Points positifs : "Food was ok."
Points négatifs : "Very little room in economy class. For a 6'1" person, it's impossible to get comfortable."

Points positifs : "The crew was very careful"

Points positifs : "Food and entertainment was awesome"
Points négatifs : "It's awfull to sleep. Very unconfortable."

Points positifs : "I did like Flying with Delta and Air France but not with Ukrainian airlines (when booking , it should tell you what airlines will be used , to make a better selection )"
Points négatifs : "When I purchased my flight ticket , I purchased with a checked bag (23 kg /50 #) how ever ( who will fly to Ukraine with a 10kg suitcase) I booked for a KLM flight , they used (partener airlines ) when I arrived to LA I flew with Delta , they checked my Suitcase at no cost all the way to my final destinations , that was expected ! When I was going to return , they made me payed 120 dollars ( in Kiev , Ukraine (UIA) , I was very disappointed and I really will love an explanation about all this !"

Points positifs : "We were a little delayed, so I read my book. Not for long though as I was really tired after my flight from Los Angeles. I fell asleep right after take-off and didn't wake until we landed. Best way to fly :-)"
Points négatifs : "Very little legroom for a 6'1" guy. Would have liked a bit more space, but I guess I was too tired to let it bug me."

Points négatifs : "Plus de 30 min de retard dû a une mauvaise organisation à Charles de Gaulle."

Points positifs : "Short flight so I can't really complain. It was no frills, standard small aircraft with no high tech entertainment system. Seats were fairly comfortable"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind. We are playing was OK but it could’ve been cleaned a little better before we got on board."
Points négatifs : "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "25 min ahead schedule!!!"
Points négatifs : "Cabin space, too narrow rows."

Points positifs : "1. Entertainment - Decent movie selection. I wished the angle of the screen in economy could be adjustable as well. Turkish Air does it better. Once the seat ahead of me reclines I dont have too much hope of saving my eyes from the awkward angles."
Points négatifs : "1. Boarding - Learn from maybe Turkish Air who allocate people zones based on where you are seated in the plane. People seated all the way in the back should be allowed to board first and fill the plane back to front. Makes it less likely for you stand around waiting for people as well people all the way in the back making contact with every possible human already seated in the aisles. 2. Comfort - Window seats are too hot, middle aisle seats are too cold 3. Thankfully they do have halal offering. Now if they will even let me choose that I am allergic to seafood. Glad for the chicken. Nothing to boast about."

Points positifs : "Everything except the seat. Service ("would you care for a drink/beverage?") could be better."
Points négatifs : "I paid for a"premium" seat on one of the emergency exit rows for the extra legroom. This was next to a galley. The seat itself was no more than 18" wide (NO EXAGGERATION!!) if not less. I had to sit on an angle (one butt cheek at a time) for 9 yours. I do not have a big butt either. This seat should have been a discounted seat, not a premium seat. I am so angry about this, I will NEVER fly Air France again."

Points positifs : "Direct flight from Indy to CDG is great. The plane was not so full, so I hope business improves so we can keep it going. Very smooth flight, with good and friendly crew."

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points négatifs : "trop de retard"

Points négatifs : "The food was the worst airline food I have ever been served. I could not eat it. This is very disappointing for an airline like AirFrance which usually serves very good meals."

Points positifs : "Personnel"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"

Points positifs : "Embarquement, service à bord, équipage parfait... un vrai service aérien sur des courts courriers ! Très bon rapport qualité/prix pour ce vol. Arrivée à l'avance à l'Orly."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Air France n'a pas voulu me faire embarquer dans le vol Conakry-Paris car ma correspondance (Paris-Nice) était annulé... tout ça sans réels explications !!!"

Points négatifs : "The flight was late, real late."

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Copenhague - Strasbourg

Dernières offres d’allers-retours

15/12
mar.
1 escale
KLM
5h 50min
CPH - SXB
18/12
ven.
1 escale
KLM
15h 35min
SXB - CPH
15/12
mar.
1 escale
KLM
14h 55min
CPH - SXB
18/12
ven.
1 escale
KLM
4h 25min
SXB - CPH
15/12
mar.
2 escales
Air France
7h 50min
CPH - SXB
18/12
ven.
2 escales
Air France
7h 05min
SXB - CPH
15/12
mar.
2 escales
Air France
7h 50min
CPH - SXB
18/12
ven.
2 escales
Air France
7h 05min
SXB - CPH
15/12
mar.
2 escales
Air France
7h 50min
CPH - SXB
18/12
ven.
2 escales
Air France
7h 05min
SXB - CPH

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première