Trouvez un vol pas cher Florianopolis - Paris

FLN - PAR

Trouvez un vol pas cher Florianopolis - Paris

Aller-retour
Économique
Florianopolis (FLN)
Paris Tous les aéroports
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Paris

Bon à savoir

Basse saison

mars Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 16%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 17%.

Prix moyen pour un aller-retour

740 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

861 € ou moins

Quand réserver un vol Florianopolis - Paris

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 577 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Florianopolis - Paris 59 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 5 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est mars.

FAQ pour réserver un vol Florianopolis - Paris

Paris : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Florianopolis et Paris ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Florianopolis - Paris les moins chers ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Florianopolis - Paris ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Florianopolis pour Paris ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Florianopolis et Paris ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Florianopolis et Paris ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Florianopolis-Paris ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Florianopolis-Paris ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Florianópolis - Hercilio Luz - Paris

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,1
Azul
Note générale basée sur 2 023 avis
8,1
Embarquement
8,1
Confort
8,7
Équipage
7,9
Divertissement
7,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "TV screens on the back of seat"
Points négatifs : "TV screen stopped working mid-flight. Long wait at gate"

Points positifs : "p"

Points positifs : "Friendly crew and delicious snacks. Comfortable chairs."
Points négatifs : "Gate was change and no announcement was made. Could have miss might flight if I didn’t ask someone 30 minutes before boarding. Also could do a little better with the entertainment part. All the channels were in Portuguese. I understand it’s a Brazilian airline but you need to consider your foreign customers. Have some English Channels."

Points positifs : "The snacks were great! The check in staff was also really helpful. They even checked my companion and my bag for free."
Points négatifs : "The flight was a bit delayed which made getting to the next connection a little stressful especially since we had to recheck our baggage. However, the staff was really kind about it."

Points négatifs : "Food!"

Points positifs : "extremely considerate crew. Courtesy necessaire pack. very clean plane"

Points positifs : "extremely gracious crew. very clean plane. courtesy necessaire pack."
Points négatifs : "more recent movies options"

Points positifs : "For business class tickets this was the worst food and boarding I’ve experienced. United airlines are horrible."

Points négatifs : "more and more current movie options"

Points positifs : "Crew was good but seat very tide for big people. Many close to me not well distributed."
Points négatifs : "Space"

Points positifs : "Same comments as before: comfortable airplane, good food and friendly crew."
Points négatifs : "There was a long delay in the connection at Viracopos/Campinas: technical problem with the airplane. I arrived approximately 1 hour late in Curitiba (past midnight)."

Points positifs : "Nothing in special."
Points négatifs : "Boarding: Stay in the line for “several zones” and then put everybody on the same bus is ridiculous. Food is more or less OK, but all the movies can be seen in TV (HBO, Telecine, etc.)"

Points négatifs : "Pontualidade"

Points négatifs : "Very narrow seats"

Points positifs : "Friendly crew, most spoke at least some English"
Points négatifs : "Only food for purchase, would be nice to have second language option on some of the entertainment"

Points négatifs : "I was charged for luggage and I wasn’t given the option to purchase luggage while booking the flight"

Points négatifs : "More recent movies on board"

Points positifs : "Yes. The food was good ( snacks) and the crew was nice."
Points négatifs : "Everything was good."

Points positifs : "Good food, good plain condition, good entertainment"

Points positifs : "Seats are hard"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Tv Service working Priority bording in bus but last to Get into the plane"

Points positifs : "Best airline in Brazi"

Points positifs : "Crews worked hard to please under built in circumstances (cramped seating etc)"
Points négatifs : "For post landing gateholds it would help to say why waiting and say something about how long the wait might be."

Points positifs : "Boarding was easy, crew members were friendly, snack food service was good, and the flight was smooth and on time. My baggage arrived promptly at Chapeco after the flight. No complaints!"

Points positifs : "Bus service from Terminal 1 to Terminal 2 was clearly marked and frequent. The flight crew members were all helpful and friendly and I enjoyed the drink (especially suco de maracuja) and snack offerings. As I spoke only limited Portuguese, I greatly appreciated the attempts made by the ground staff and flight crew to communicate with me, both in English and via hand gestures. I am certain that no domestic airline would be so helpful to non-English speakers in the USA!"
Points négatifs : "I realize Azul cannot help being stuck in Terminal 2, but it's not the most comfortable place to wait for a flight. Also, after I walked through the gate, several boarding flights merged confusingly in a single passageway with exits to multiple planes and many people got lost and ended up (temporarily!) on the wrong airplane, despite heroic attempts by the ground crew to direct passenger traffic. There must be a better method than having everyone follow colored lines to the planes - it wasn't working!"

Points négatifs : "The crew was non-responsive to simple requests. The food was abismal and void of nutrition."

Points positifs : "CLEAN EFFICIENT"
Points négatifs : "BILLING FOR SEATS THAT ARE CLEARLY AVAILABLE, BLOCKING 75% OF SEATS TO RAISE PRICES TO SIT TOGETHER!"

Points positifs : "SAME"
Points négatifs : "SAME AS ABOVE"

Points positifs : "Flights were punctual, seats were better than average, and upgrades were available."
Points négatifs : "Planes needed updating, noises heard were concerning, food was below average, and the landings were a little rough."

Points positifs : "Snacks"
Points négatifs : "The staff was very unprofessional, check in was over 30 minutes and we were charges for the baggage even though we showed a proof that the system didnt let us check in before. While boarding the representative was so stressed she blew air in our faces and took the boarding passes so agresivally we were shocked! On board the flight attended did not speck English or at least didnt want to, so other passenger had to explain us what she was saying. Very very unprofessional, we will never use azul again in the future."

Points positifs : "Nice planes and nice crew"
Points négatifs : "All else. Long line for check in at connection point (only one person behind the counters), a chaotic boarding process and then Azul lost my baggage. My first, if I can avoid it, my last flight with them. Pity."

Points positifs : "Very smooth. I slept like a baby, haha"
Points négatifs : "Nothing bad."

Points positifs : "Flight was fast and safe."
Points négatifs : "Easy going. No complaints"

Points positifs : "Flight was on time. Had good weather and a good crew. No problems."
Points négatifs : "If there was anything less than desirable, it would have to have been the snack. But the flight was only an hour and a half so not much was expected."

Points positifs : "Overall excellent trip"
Points négatifs : "No complaints"

Points négatifs : "Flight was delayed almost one hour, the cabin was too hot."

Points positifs : "screens didn't work on flight"

Points positifs : "Comida"
Points négatifs : "As cadeiras poderiam inclinar mais para trás. Esconderam minha mala dizendo que não pode colocar na esteira pois estraga a mesma. Deviam te avisado antes... quase perdi meu vôo de conexao"

Points positifs : "All on time and excellent treat"

Points positifs : "Seats are fairly comfortable compared to the international flight."
Points négatifs : "No complaints."

Points positifs : "Very nice crew."
Points négatifs : "The seats are extremely uncomfortable."

Points positifs : "Personnel compétent et disponible Le vol s'est bien passé"
Points négatifs : "1h30 de retard au décollage ni annoncé ni expliqué Affichage de l'avion sur les écrans de l'aéroport 3minutes avant l'heure théorique de décollage Site Web inadapté pour un étranger: pas de possibilité d'accéder à sa réservation en ligne, ni d'ajouter les bagages, le document demandé est un permis de conduire ou une carte d'identité brésilienne. Carte d'embarquement électronique illisible donc nécessité de se déplacer à l'aéroport pour la refaire avec eux Annonces uniquement en portugais Je ne reprendrai plus cette compagnie"

Points négatifs : "O scaling do mapa de voo não funciona direito, não informa o tempo restante de voo. O aplicativo disconecta com frequência. A interface de mídia e ruim."

Points positifs : "Check in, boarding, flight attendence, food, comfort inside the cabin, all very good"
Points négatifs : "Overall very satisfied"

Points positifs : "I spoke w someone who adjust my seat to be with my son"
Points négatifs : "No communication between the boarding people and the crew about the changing with our seats creating an uncomfortable situation."

Points positifs : "All staff were professional and courteous."

Points positifs : "The flight was on time. The flight attendants were polite."

Points positifs : "Flight was cancelled ! I paid 100 reais for a better seat the azul airlines was cancelled so they sent was to Porto Alegre we flew with TAP to Lisbon on an economy seat, I never got my money back either. I am never flying with Azul again, and I am going to tell all my friends not to use Azul airlines again! Give my 100 reais Back!"
Points négatifs : "Horrible experience, never again."

Points positifs : "The crew is wonderful and makes you want to come back"
Points négatifs : "A tv would be nice"

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points positifs : "Excellent"

Points négatifs : "My luggage is lost"

Points positifs : "Everything was amazing, except for 2 pieces of luggage that got lost, misplaced, from Zurich to Chicago"
Points négatifs : "2 luggage missing, I was told by Swiss airlines I would get them the next day, because they were left behind in Zurich."

Points positifs : "Food was good ."
Points négatifs : "Didnt turn on the AC until were in air, implying that everybody was sweating for 30min from boarding to ip in air. Crew refused Green Tea, saying it is only offered in Business class"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Food was great and abundant. Frequent service"
Points négatifs : "Seats are too tight for such a long flight"

Points positifs : "Crew was excellent. Seats were uncomfortable"

Points négatifs : "La ponctualité"

Points négatifs : "Flight was delayed an hour so we were rebooked. Spent extra day in Zurich, and missed our hotel reservation in San Francisco. San Francisco was not our final destination. We had to fly for more than 24 hours in one day(time change). We missed part of our family function. It's been an exhausting trip"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points négatifs : "The flight was cancelled and Florence airport staff was extremely incompetent and unprofessional. I spent 12 hours in the airport before getting to Zurich. Won’t get to Chicago until 24 hours after my planned arrival. If I something important then hell would’ve been raised."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points positifs : "Best food I've ever had on an airline! Great flight. Not too full."
Points négatifs : "Arm rests didn't lift all the way up on the plane."

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "The flight was smooth and on time. The flight crew did everything alright."
Points négatifs : "Connecting flights. All lies, no cooperation. Not a small airport as it takes nearly half an hour to get to Gate E. Too few characters allowed to explain all we went thru."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points positifs : "On time! Courteous. Free meal! Even on flight less than 2 hours!"
Points négatifs : "All good!"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."

Points positifs : "Good crew."
Points négatifs : "The flight itself was pleasant. But a 3 hour delay, because of technical issues on the incoming flight from Geneva? Why didn’t they send another aircraft?"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points négatifs : "It was delayed"

Points positifs : "The Plane was modern, they had food / drinks for us, and overall the flight experience was excellent."
Points négatifs : "Extremely crowded no place to wait, Split Airport has too many planes coming in/out and not much space for passengers."

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Staff was attentive and friendly. Food was great. Easy boarding."
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "They put us in different seats. My 7 year old and 3year old were all sitting separately and we could not switch with anyone. The air hostesses were not as helpful as other airlines."

Points positifs : "Good flight with Swiss friendliness. They even passed out food (sandwich) during this very short flight."
Points négatifs : "Nothing, really!"

Points positifs : "Service was great and the flight very smooth. Great flight!"

Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

Points positifs : "Very good overall quality nothing to say. It was just smooth and safe. Very short flight so..."
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Captain kept us informed regarding takeoff"
Points négatifs : "Sitting too long"

Points négatifs : "Manque le petit sandwich"

Points positifs : "La modernité de l'avion"
Points négatifs : "Les turbulences de fou"

Points positifs : "The staff was courteous and effective. The pilots made up time after waiting for a few connecting passengers."
Points négatifs : "The food was edible but not up to the usual Swiss Air standard."

Points positifs : "les sièges dans l'avion"
Points négatifs : "Ils dissent qu'on a déjà fait le check-in, pas vrai Ils dissent qu'on n'a pas payé pour les valises en soute, pas vrai A cause de leur erreur de check-in qu'à la fin ils ont reconnu, Ils nous mettent dans un vol suivant , à 22h! Ils nous font attendre debout pendant qu'ils sont au téléphone pour plus d'une demi heure à Dusseldorf et à Zurich, et encore dans l'avion, retardé pour décoller."

Points négatifs : "They got our bag out of the plane and then lost it, had no earphones whatsoever."

Points positifs : "The variety on the LATAM Play."
Points négatifs : "There was no vegetarian food. I do not eat meat and the only available sandwich had ham. Having an only cheese option is not that expensive or complicated..."

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points positifs : "Foot rest in coach"
Points négatifs : "Airline reservation staff is rude. LATAM smart phone app not integrated with their systems properly"

Points positifs : "Seats were fairly comfortable. Almost all seats on planes are tightly crammed together."
Points négatifs : "More options of TV shows to watch."

Points positifs : "When we arrived at airport to check in there was no internet and only people who had checked in much earlier on their phones could go to the boarding area. A large number of people had to wait for "somebody" to write (!) boarding passes. All of this was quite a mess and took a long time."
Points négatifs : "Communication was lacking..."

Points négatifs : "The seats were very uncomfortable and cramped."

Points négatifs : "El vuelo se atrasó 1 hora y media no comunicaron y cuando llame me indican mal tiempo pero conforme que no había mal tiempo.. no estoy satisfecha con LATAM"

Points positifs : "nothing, it was awful"
Points négatifs : "4 hour delay for no reason, no vouchers for food or anything."

Points négatifs : "Food quality can be improved a little"

Points négatifs : "With the red eye flight, there were limited food options. Probably what happens normally, but it was a third leg of a journey for us an we were hungry!"

Points positifs : "Nothing much, really."
Points négatifs : "Baggage handling. They lost one of my baggages and are giving me a hard time to get a refund."

Points négatifs : "Better aircraft and personnel should smile and be more friendly"

Points négatifs : "Venden asientos pero sus sistema de la aplicación es pésimo no me dejaba cargar el pago. Para el embarque de miami a lima no había buen orden"

Points positifs : "Efficiency"
Points négatifs : "Boarding"

Points positifs : "yes"
Points négatifs : "food"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "The flight left and arrived on time, which is always nice."
Points négatifs : "the seat was a little old and the cabin was a little smelly but was okay when the AC was turned on."

Points négatifs : "In my last connection in Santiago airport I was asked to pickup my luggage and do check-in again and all of this in a 1 hour and 20 minutes connection, when I arrived to the check-in desk at first they said that I was late and needed to be there 2 hours ago, just after argueing they let my pass"

Points positifs : "Crew was extremely unfriendly"
Points négatifs : "Better service. Train your people. Learn from azul airlines"

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "The flight attendants were nice"
Points négatifs : "The gate people were indifferent, bordering on rude. A bag which I’ve used for hundreds of flights as a carry on “weighed too much” and suddenly required checkin with a charge despite it being a carry on for the first leg. No one could explain to me the difference of the weight in the overhead versus the belly of the plane. I will NEVER fly LATAM again and will make sure that I spend a lot more than $30 for all of my future travels in their region. Too bad that their rules are designed to steal from the customer. I won’t be fooled again."

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points positifs : "Staff / crew was great"
Points négatifs : "Boarding is was not explode what line you needed to be in according to the size of your luggage"

Points négatifs : "No wifi service"

Points positifs : "Excellent boarding, something that all the airlines should do: starting boarding from the back of the plain. Boarding is much faster."

Points positifs : "About as comfortable as it could be given a 10 hour flight and a pretty full plane."
Points négatifs : "Boarding at LAX was unpleasant. Waited in a crowded shuttle bus for at least 20 minutes then long drive to a remote boarding gate."

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points positifs : "Perivian movies. Fast check in"
Points négatifs : "Problems to boarding Short space in the cabin"

Points positifs : "It was dreamlined. So much leg room . Flight was one of the most comfortable one ina long time"

Points positifs : "Food, movie selection was better than the last flight."
Points négatifs : "The system in Lima did not update to show what gate the Santiago flight left so a lot of people on our connection missed the next flight! We had to stay 6 hours longer in the airport. VERY disappointed! We had to wait for over an hour at the desk for help, just to find out that we had missed our connection. No communication whatsoever from LATAM!"

Points négatifs : "Seats very small. And I’m only size 33!"

Points positifs : "Excelente."

Points négatifs : "Unless you have a super category in this airline, don’t even try to apply to an upgrade. Employees have more preference than you"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Lost my flight after connection with Turkish arrived late and lost my luggage, Latam has no office in Chicago so i had to call, didn't assist me on the phone with changing my flight, sent me to speak with American airlines that was operating the flight, asked for a supervisor on the phone but they declined. Second day at airport i found out they booked me on a three leg flight home at 8 AM althought i was on the phone with them at 1:30 AM and I was never informed about the flight they offered at 8 AM. I ended up paying again for a flight with United the same day."

Points positifs : "Seat was comfortable, as expected in business class"
Points négatifs : "1. Entertaining not working Rebooting didn’t fix it Nobody offered any alternative 2. As the last seat, NONE of my meal options were available. Surely they could hv started fm the back at least once to offset this handicap?"

Points négatifs : "The seats are a bit too close. A person next to me elbowed me the entire flight."

Points positifs : "It was comfy"
Points négatifs : "When I got to Miami, I wasn't assisted to the next gate"

Points positifs : "The service on board is very good.when you have a business customer service is almost everything."

Points positifs : "The flight itself was great because there were personal TVs for everyone that had a wide selection of movies and games. It had more categories on it but little time to explore in the short plane ride after the movie from BWI to MIA. Great pilot, little motion sickness and great staff."
Points négatifs : "I did not like how I came with my family and the clerks did not even try to seat us together, just gave us our tickets and sent us on our way, even after mentioning we had under age kids with us and a 2 year old who WILL CRY if not seated next to my other 2 family members."

Points positifs : "23kg (50lb) luggage INCLUDED in the price of the ticket. Free drinks and a snack!! It's like flyingbused to be, fun!"
Points négatifs : "No complaints at all!"

Points positifs : "The upgraded me to first class!!!!"
Points négatifs : "No complaints!"

Points positifs : "Crew was very helpful"
Points négatifs : "Seating onsite didn't facilitate the experience. Traveling with a minor, it is important to seat with family members how can help throughout the flight. First come first serve seats approach not a good strategy as a customer approach. Charging extra for regular seats to choose online...not a good approach. Not having vegetarian options a big mistake. What do we eat?"

Points négatifs : "The space"

Points positifs : "Easy boarding and organized staff. Friendly staff overall."
Points négatifs : "Terrible terrible food- no TV (really? in 10 years flying to Colombia this was a first) seats were very uncomfortable, no room to move the legs, the seats were super old no room at all. I have traveled with LATAM before and I had good experiences, with no complains. But the flight from Bogota to Miami on may 29th was mediocre and it seems longer than it was. That plane should be used for shorter flights and not a 4 hour international flight. I am not expecting first class seats and 5 course meals. But for the same price I could have used other airlines."

Points négatifs : "I'm still in Miami airport having spent the night here. I understand I will need to spend the night tonight in Sdantiago airport prior to going to Córdoba tomorrow. Not one apology from the airline for this debacle. Despicable"

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "The food was okay and the staff were friendly."
Points négatifs : "My seat and several others around me were broken so that they would fall all the way back if we leaned back at all. The entertainment system kept crashing and forgetting what shows everyone on board we’re watching. There were no air vents to control. The games crashed constantly. The usb hubs didn’t work."

Points positifs : "Onboard crew was friendly. Dinner was good"
Points négatifs : "Cabin was very cold. Not enough legroom compared to orher international carriers. Male flight attendant kept bumping into my husband sitting in aisle seat so he unable to get any sleep. We tried upgrading to business but Delta said we had to contact Air France in Detroit. When thrre, the gentleman on ground crew was actually rude when I asked about it. He could have just politely told me there was nothing available. Not looking forward to my return flight"

Points positifs : "Their evacution video is interesting"
Points négatifs : "The aircraft is a bit old and somehow the flight crew didn’t offer me the full menu as the menu describe. First time encounter that in a business class"

Points positifs : "Great food (Economy class). Good Service"
Points négatifs : "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Points positifs : "Quiet! No noise-canceling earphones needed. Delicious food."

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points positifs : "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Points négatifs : "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Points négatifs : "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Points négatifs : "Leg space."

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Airplane delay to take off 1 unknown reason After landing in Paris 50 min sitting inside airplane moving around Late for flight transfer. Sitting in Paris airport 5 hours. Customer service no working. Never fly Air France anymore !"

Points positifs : "Enjoyed my food, especially tasty for airplan fare!"
Points négatifs : "Not enough leg room"

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points positifs : "Staff"
Points négatifs : "We were 2h late"

Points positifs : "Food, service, comfort"

Points positifs : "Le divertissement"

Points négatifs : "I did not like that i was in the bulkhead and there was not sufficient overhead storage for us. The bin was only big enough for 1 backpack. 2 of the 3 of us in that row had to go 2 rows back to store our luggage. This is very inconvenient when deboarding because I have to wait for many others to pass before I get a chance to walk towards the back of the plane to get my luggage."

Points positifs : "Bon système à bord, films récents, écran assez grand"
Points négatifs : "Pas beaucoup d’espace entre les sieges, nourriture juste correcte"

Points positifs : "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Points négatifs : "Nothing everything was amazing ."

Points positifs : "I like traveling with AirFrance in general."
Points négatifs : "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"

Points positifs : "L'attention et l'amabilité de l'equipage. Le service en plusieurs langues. Les sièges plus confortables que sur les moyens courriers. Bravo pour les progrès sur les plateaux repas. J'aurai bien aimé un apéritif quand même"
Points négatifs : "Les toilettes de seconde sont trop loin! Difficile de progresser dans les allez les gens dorment les jambes en travers des rangées par manque de place. A cause du bruit le Stewart a pas bien compris ce que je commandais a voir et n'a pas osé me faire répéter une troisième fois. Je n'ai pas.trouve la ventilation individuelle, donc ai eu peu trop chaud et très soif tout le vol."

Points positifs : "Ground crew at CDG was helpful to file a claim for the lost luggage."
Points négatifs : "Ground crew at MXP Was inexperienced. She called every one in my flight to form a new line and it was immediately total chaos. And then they lost one of our luggages!"

Points positifs : "Boarding for BUsiness class was fine. Seating was cramped."
Points négatifs : "As I said in my rating, seating was cramped. Food was mediocre. Crew was pleasant."

Points positifs : "The service was very professional."
Points négatifs : "Everything went well."

Points négatifs : "Il a eu du retard"

Points positifs : "Food and service was good and price was acceptable"
Points négatifs : "Very long route"

Points positifs : "L’enregistrement"
Points négatifs : "Le contrôle des bagages cabine"

Points positifs : "Heureusement que les PNC gardaient le sourire"
Points négatifs : "Encore une fois le retard et le pseudo repas servi sans même un plateau, cake aux légumes à déguster avec les doigts et 5 petits vulgaires morceaux d’orange Encore une fois bravo"

Points négatifs : "Attente supplémentaire du décollage ... Un petit gâteau avec la boisson serait mieux ! Maurice"

Points positifs : "L’amabilite Le sourire la disponibilité, les informations claires et précises fournis."
Points négatifs : "Annonce d’un retard tout de suite après la fermeture des portes à cause des grèves. Mais bon c’est juste le fait d’etre Prévenu que quand nous sommes dans l’avion."

Points négatifs : "Horrible Crew..."

Points positifs : "Fine for a 45-50 minute regional flight."
Points négatifs : "Wouldn’t be great for long-haul flights."

Points négatifs : "Avion en retard de plus d’une heure"

Points négatifs : "Siège pas confortable, écran tactile fin ancien âge, repas servis 2h30 après le décollage et plus la possibilité de cuisine entre les 2 repas proposés car plus de poisson disponible"

Points négatifs : "Took very long from landing/ arrival until baggage could be collected. Priority luggage came out last!"

Points négatifs : "Plane was canceled at the last minute with a transfer desk literally assaulted by 100s of people. Only 3 persons on the desk. No lane for sky priority. Queued for nearly two hours before some airport employee gave us instructions to travel by train without any other information or tickets etc. Had to buy my ticket. Couldn’t recuperate my suitcase. Had to wait for it the next day for three hours. Up to this hour I don’t know how I am going to be reimbursed (train and plane)."

Points positifs : "La entrada"
Points négatifs : "El resto de cosas"

Points positifs : "Flight was smooth"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le VIP lounge a oublié de nous avertir pour l'embarquement ! Pas assez de place pour les jambes. Une heure d'attente pour les bagages, qui ont finalement été livrés sur un autre carroussel."

Points positifs : "Easy, fast, comfortable, no hassles"

Points positifs : "Free snack and drinks. Good service."

Points positifs : "The space and the people"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew took care with calm and kindness of a man in deep distress and erratic behavior. Impressive. More generally , the crew showed respect and attention to all passengers. Not frequent."

Points positifs : "Le sourire et la disponibilité des personnels de bord est toujours appréciable sur Air France"
Points négatifs : "L'aspect des avions commence à faire vielliot ..."

Points positifs : "Les sandwiches étaient bons."
Points négatifs : "Deux sandwiches par personnes auraient été appréciés."

Points positifs : "Bonne nourriture et équipage prevenant mais fauteuils durs serrés, climatisation à fond, écran très petits, fonctionnant mals... A l'allée, accès avion par une tour d'escaliers avec nos bagages cabines, au retour retard d'1h..."
Points négatifs : "Equipement nul..."

Points positifs : "I would like to come on time each trip because I got two late time before with airfrance"

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "Staff were nice and courteous."
Points négatifs : "The plane was very old and didn't have entertainment for a 7 hour international flight. Seems like AA is stuck in the past."

Points positifs : "Nice flight attendants"
Points négatifs : "Central movie screen like its 1995"

Points positifs : "Great customer service, good food, great in flight entertainment"
Points négatifs : "Rerouting, connection delays and lost baggage."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "Boarding was efficient the flight left on time in spite of rain. Lots of air traffic departing JFK and we were delayed in the take off queue for an hour. The captain made up time and arrived Paris almost as scheduled. Food was very good for coach class and it was a hot meal."
Points négatifs : "The coach seats even on this 6.5 hour flight were uncomfortable. The seat backs have no support. The aircraft was an older 767 and did not have entertainment screens on the seat backs. Thus there were no games or other interactive programs. It had the overhead monitors for movies. Hopefully they will modify that plane soon."

Points positifs : "The crew was pleasant and it was nice to have a complimentary meal and wine. We landed very early."
Points négatifs : "This plane has not been updated since before I was born. The seats were extremely uncomfortable and there was no in seat entertainment, just overhead screens. I was never able to get the WiFi to work. There were no power outlets, and we were never offered headphones, eye masks or ear plugs. I expected more from American since our 2hr flight from Orlando to JFK had working WiFi, power outlets and in-seat video monitors."

Points positifs : "The plane departed and arrived as scheduled. Flight attendants weee courteous and responsive."
Points négatifs : "I was cramped in Seat B."

Points positifs : "The crew and entertainment were good."
Points négatifs : "The comfort was not the best, tiny middle seat. He worst part was the delayed. We ended up boarding 3hours late in Dallas for the Paris flight."

Points positifs : "American Airlines Crew, friendly and personable"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "Entertainment"
Points négatifs : "Food Seats so tight"

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points positifs : "The flight boarded a little late but arrived on time. Crew was pleasant and efficient. Many good movies to watch on the individual screens."
Points négatifs : "The usual crowding in coach class."

Points positifs : "I appreciated the quality of our seats and amenities as well as the choices for TV."
Points négatifs : "I was unable to enjoy any of this; however, because a 6 year old talked loudly to himself the entire overnight flight while kicking the back of my seat. The crew and his parents said nothing. My boyfriend and I then had to spend our first day in Paris sleeping."

Points positifs : "Nice crew Spacious plane"

Points positifs : "The stewardesses were very polite and helpful"

Points positifs : "The empty sit next to me"
Points négatifs : "The very basic food. Having to argue to get extra water to drink when I got seriously dehidrated The limited choice in movies"

Points positifs : "Direct flight Chicago to Paris."
Points négatifs : "Uncomfortable seating. Almost 2 hrs delay leaving Chicago forced us to miss train connection in Paris. Bad layover times to get back to the States, almost 9 hrs was the only choice available."

Points positifs : "Boarding was quick and organized"
Points négatifs : "No face masks or ear protection made sleep difficult"

Points positifs : "It had 1980 common program and not an in seat outdated"

Points positifs : "Timely, good service."
Points négatifs : "Would have helped to know that IB4158 was also AA44."

Points positifs : "The flights were on time and the staff was very friendly."

Points négatifs : "I paid $20,for the in flight Internet and it didn't work. Neither did my monitor."

Points positifs : "The crew was professional and friendly"
Points négatifs : "No individual movie screen. Entertainment bad for an international flight. I paid for selected seats but did not receive, instead our family was scattered about the plane."

Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"

Points négatifs : "un vol de sept heures sans un écran individuel, une première pour moi après de nombreux voyages. un vol transatlantique n'est pas un vol intérieur, pouvoir se distraire avec un film de son choix est un minimum surtout au prix du billet."

Points négatifs : "Décollage en retard et arrivée avec plus de 40mn de retard Pas de classe premium eco et pas de possibilité d’avoir un espace avec un de place pour les jambes au comptoir Pour information générale , les places en économie sont très exiguës et généralement j’essaye de ne pas prendre de vol AA si je ne peux pas prendre à l’avance un siège sur les sortie de secours ce qui n’a pas été possible cette fois"

Points positifs : "Une hotesse sympa qui m'a upgrade en economie+ apres m'avoir changee 3 fois de siege pour arranger d'autres passagers."
Points négatifs : "Pas de TV individuelle. Diner franchement bof."

Points négatifs : "Boissons au choix: eau ou jus d'orange congele. Ca fait rever..."

Points négatifs : "Devoir payé en supplément 50 dollars de bagages alors que ceux ci sont normalement inclus dans le prix."

Points négatifs : "le Personnel juste courtois, le retard au décollage sans aucunes explications, les sièges trop serrés, plus que d'habitude."

Points positifs : "I did not have a seat! Waiting for people to give up their seats!"

En savoir plus sur Azul

Vols pas chers Florianopolis - Paris

Dernières offres d’allers-retours

6/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 40min
FLN - CDG
17/3
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
CDG - FLN
13/4
mar.
1 escale
LATAM Airlines
29h 20min
FLN - CDG
22/4
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
30h 20min
CDG - FLN
22/4
jeu.
1 escale
Air France
17h 00min
FLN - CDG
13/5
jeu.
1 escale
Air France
27h 30min
CDG - FLN
22/4
jeu.
2 escales
Air Europa
18h 30min
FLN - ORY
13/5
jeu.
2 escales
Air Europa
22h 15min
ORY - FLN
6/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 00min
FLN - CDG
17/3
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 50min
CDG - FLN
13/4
mar.
1 escale
LATAM Airlines
21h 30min
FLN - CDG
22/4
jeu.
1 escale
LATAM Airlines
19h 40min
CDG - FLN
6/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 25min
FLN - CDG
17/3
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
CDG - FLN
8/4
jeu.
1 escale
LATAM Airlines
15h 20min
FLN - CDG
23/4
ven.
1 escale
LATAM Airlines
20h 40min
CDG - FLN
14/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 10min
FLN - CDG
23/2
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 05min
CDG - FLN
4/1
lun.
2 escales
Iberia
29h 00min
FLN - ORY
7/1
jeu.
2 escales
Iberia
27h 00min
ORY - FLN
6/3
sam.
2 escales
LATAM Airlines
42h 00min
FLN - ORY
17/3
mer.
2 escales
LATAM Airlines
26h 00min
ORY - FLN
22/4
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 00min
FLN - CDG
13/5
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 45min
CDG - FLN
6/3
sam.
2 escales
LATAM Airlines
42h 00min
FLN - ORY
17/3
mer.
2 escales
LATAM Airlines
31h 05min
ORY - FLN
8/4
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 00min
FLN - CDG
23/4
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 10min
CDG - FLN
13/2
sam.
2 escales
LATAM Airlines
33h 30min
FLN - ORY
23/2
mar.
2 escales
LATAM Airlines
26h 00min
ORY - FLN
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 45min
FLN - ORY
12/3
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 00min
ORY - FLN
24/12
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
24h 00min
FLN - ORY
10/1
dim.
2 escales
LATAM Airlines
34h 35min
ORY - FLN
19/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 15min
FLN - CDG
3/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
CDG - FLN
24/12
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
18h 00min
FLN - ORY
10/1
dim.
2 escales
LATAM Airlines
39h 50min
ORY - FLN
28/3
dim.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
18h 30min
FLN - ORY
11/4
dim.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
19h 30min
ORY - FLN
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

12/11
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
42h 00min
FLN - ORY
12/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 30min
FLN - CDG
12/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
32h 45min
FLN - CDG
4/1
lun.
2 escales
LATAM Airlines
33h 30min
FLN - ORY
16/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 25min
FLN - CDG
12/11
jeu.
3 escales
American Airlines
59h 35min
FLN - CDG
16/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
32h 45min
FLN - CDG
5/1
mar.
3 escales
SWISS
19h 15min
FLN - CDG
4/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 50min
FLN - CDG
5/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 20min
FLN - CDG
15/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
46h 50min
FLN - CDG
4/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
27h 55min
FLN - CDG
12/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
42h 45min
FLN - ORY
5/1
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 00min
FLN - CDG
16/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 30min
FLN - CDG
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première