Trouvez un billet d’avion pas cher pour Lagos

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Lagos

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Lagos

Aller-retour
Économique
Washington DC (WAS)
Lagos
lun. 17/5
lun. 24/5
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |

Bon à savoir

Basse saison

janvierMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 9%.

Prix moyen aller-retour

189 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

57 €ou moins

Bonne affaire aller simple

28 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Lagos

  • Il n’existe pas d’aéroport à Lagos. La ville est desservie par l’aéroport de Faro.
  • À la recherche d’un vol à petit prix vers Lagos ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol vers Lagos aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Bordeaux à 33 €, aller-retour à 45 €, aller simple de Nice à 35 €, aller-retour à 57 €, aller simple de Paris à 40 €, aller-retour à 81 €
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre, et janvier est le mois le moins cher pour partir à Lagos.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Lagos.

FAQ - Réserver un vol pour Lagos

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols pour Lagos ?

Comment aller à Lagos en avion ?

Quels sont les aéroports près de Lagos ?

Quelle est la durée d’un vol pour Lagos ?

Quel est le vol le moins cher vers Lagos ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Faro et le centre-ville de Lagos ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Lagos ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Lagos ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Lagos ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Lagos ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Lagos

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,2
TAP AIR PORTUGAL
Note générale basée sur 5 358 avis
7,2
Embarquement
7,2
Confort
7,9
Équipage
6,6
Divertissement
6,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "40euro checked bag fee on an international itinerary was an unpleasant surprise. They were quite disorganized; our airport-printed boarding passes wouldn't scan at the gate, they didn't have a jet-way ready upon arrival in Lisbon ..."

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "The food was only for meat eaters and not very Good. Would have liked a vegetarian option."

Points négatifs : "la nourriture le siège cassé le manque de film en français"

Points positifs : "The flight was uneventful."
Points négatifs : "The food was edible. The entertainment display was old. Not much leg room."

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Been charged for a baggage fee even if I shown the crew that it was written FREE on my confirmation email. I shouldn't had to pay for your illegal (wrong information) email and miscommunication. It costed me 2 times $45 for it"

Points positifs : "On time, easy boarding"

Points positifs : "Very friendly staff and well organized."

Points positifs : "Fast boarding. TAP crew was nice as always."
Points négatifs : "Cabin was freezing cold, all 8 hours. There seems to be no balance for the cabin's temperature in these long flights. Make sure you have a jacket and a blanket."

Points positifs : "The trip was perfect. My bag does not think the same way."
Points négatifs : "Everything was perfect until I receive my bag and notice that two (2) items were missing: my snorkeling face mask, and my camera's tripod. Who is responsible for this? How can I be happy with this?"

Points négatifs : "Enregistrement des bagages a Nice avec 1/2h de retard, embarquement avec 45 min de retard... Porte du cockpit constamment ouverte pendant le vol... Pitoyable !!"

Points négatifs : "They cancelled the flight, losted the baggage and couldn't help to resolve the problem. They also lied about the flight they wanted to replace to solve the problem which even didn't exist in their company. So, I will never ever take the flight from this compound again."

Points négatifs : "2 hour delay for a 30 minute flight. Really?"

Points négatifs : "We were advised as we boarded that there would be no meal/snack service on the 3 hour flight. There was no time to purchase food at this time. It would have been good to have a big sign in the check in desk or a PA announcement so passengers could make alternate arrangements."

Points positifs : "everything was great"
Points négatifs : "they had some video problems early in the flight but had it fixed about a third into the flight"

Points positifs : "The staff was very nice. Only bad incident was the misinformation on getting the D Tax. We went early to the airport to do it but could not get it because of erroneous information form the check in agent."
Points négatifs : "When we checked our bags the check in agent did not let us take out bags after getting the boarding pass so we could get the D Tax refund at Customs. She said it was not necessary. She was wrong. French customs wanted to see the merchandise which we no longer had. When we complained at TAP we were told do it in Lisbon. Again in Lisbon we could not get the D tax because that custom agent wanted to see the merchandise which was being transferred to our Lisbon - Newark flight. We loss refunds of over $400. This problem ruined a perfect trip."

Points positifs : "i like the snack they gave."

Points positifs : "Équipage très aimable"
Points négatifs : "Tout le monde dans l'avion avait de l'air mais d'une température bien trop chaude. Les grands bagages cabines mis en soute n'ont pas été redonner à la sortie de l'avion, obligé d'attendre au tapis roulant de l'aéroport avec les autres bagages plus imposant.... Sièges inconfortable et, en faisant 1m85, tête entière dépassant du siège..."

Points positifs : "Aircraft seem well maintained and crews are very nice."
Points négatifs : "Boarding was a mess this time. The lady directing the boarding did not make clear where each group should stand. So The lady had to send most of us back which upset many. TAP should copy Southwest Airlines except self checkin kiosk are horrid no matter which airline uses it."

Points positifs : "Crew did a good job of keeping their cool when my flight was canceled and merged with another. After 4 hours of delay because the Pope was traveling to the same place we were and having to hand out all new boarding passes to confused and anxious passengers, the crew were always friendly and helpful."

Points positifs : "L'équipage toujours extrêmement aimables. J'aime beaucoup ça chez TAP."
Points négatifs : "Les chaises qui ne se plient que très peu c'est toujours pas agréable. Le repas pour diabétique c'est complètement nul."

Points positifs : "More legroom than a standard US commuter flight, and food also was better."
Points négatifs : "Checking a bag took about 45 minutes even though I had already checked in and prepaid for my checked luggage..."

Points positifs : "They served a sandwich."
Points négatifs : "I flew TAP in sept 2016. It was full service invoked TAP again because of this and then had to pay for a small checked bag at the airport. Also there were a lot of sick people on this flight. Two people near me theew up."

Points positifs : "Friendly crew!"

Points positifs : "Offered food, left on time, arrived on time. Seat next to me was empty."
Points négatifs : "Turbulence, only one check in line at the gate."

Points négatifs : "Showed up two hours early for flight. Forgot my passport and TAP refused to help us in any way possible. Ended up having to purchase two tickets through another airline. Will never travel with this airline again or recommend this airline."

Points positifs : "The plane was really comfortable and clean with plenty of legroom, and the staff friendly."

Points positifs : "La gentillesse et la compétence de l'équipage"
Points négatifs : "Le temps trop élevé pour enregistrer mon bagage en soute Grande déception avec la compagnie Easy jet lors du vol Paris Toulouse, pas de prise en compte gratuit de mon bagage de 20 kg en soute"

Points négatifs : "this was a very last minute flight to return home. It was cancelled within hours. I am very disappointed."

Points positifs : "confortable, bien servi même que le voyage était de courte durée"

Points négatifs : "Less meat in the food, please. I somehow missed the opportunity to request a vegetarian meal, but many other airlines offer at least one vegetarian entree option (e.g., pasta)."

Points positifs : "Love how tap took care of us when hurricane Mathew was passing. We were sent to a nice hotel in Fatima (city in Portugal). The company paid for our lunch dinner and breakfast. Unbelievable customer service."

Points positifs : "Website, check-in, boarding."
Points négatifs : "Seat pitch"

Points positifs : "The crew at least he gate and the crew on the plane were very courtenous and professional. The food was very good -it wasnt the same old airplane food. The flight attendants constantly came around with water"
Points négatifs : "The entertainment for the plane ride was not working for the entire plane-for a ling 7+ hour flight its not very comfortable/good."

Points positifs : "personnel de bord très aimable"
Points négatifs : "jecme suis incrit en ligne sur le programm frequent flyer Jamais reçu de réponse!"

Points positifs : "My wife and I recently traveled to Europe for our honeymoon and we found ourselves flying TAP for the first time. We didn't expect to be treated as we were with plenty of drinks, food and a smoothie on such a bargain fare but we are definitely coming back for more."

Points positifs : "Free checkin luggage"
Points négatifs : "Notihng"

Points positifs : "Not a lot"
Points négatifs : "Bad information from gate agent"

Points négatifs : "Awaiting baggage delivery"

Points positifs : "attention and snack"
Points négatifs : "Delay"

Points positifs : "Lots of leg room"
Points négatifs : "Old planes, shabby seats"

Points positifs : "Rien a dire, très bonne compagnie rapport qualité prix..."
Points négatifs : "Je suis intolérante au gluten et lactose. Il faudrait pouvoir faire cette demande et réservation sur le site de la TAP. C est trop compliqué d appeler par téléphone. Prévoyez cette possibilité comme d autres compagnies par internet s il vous plait."

Points négatifs : "Pas de choix de films et tres limité sur cet avion"

Points positifs : "Flight was great. No problem."
Points négatifs : "Crew was very young and silly but friendly."

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "Not much. Poor service, bad crew"
Points négatifs : "Better service"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "Nice crew."
Points négatifs : "We were waiting for a long time in the bus from the airport to the aircraft. Once we got to the plane, we were waiting inside the bus again."

Points négatifs : "Leave on time. Offer more snacks"

Points négatifs : "Boarding process was in fact dangerous, with people corralled into small spaces without letting them out on the other end. We felt claustrophobic, crushed, and at one point people were even having to jump over the escalator to the bus loading area because there was too much crowding. Dangerous"

Points positifs : "Siège confortable : pas beaucoup de place pour les jambes mais suffisamment confortable quand on mesure 1,87 m Embarquement rapide"
Points négatifs : "Absence de repas / collation offert (vol court donc ca passe ) Aucun divertissement"

Points positifs : "Retard deux fois de suite en une semaine"

Points positifs : "Quoiqu'il arrive, le personnel cherche à être le plus ponctuel possible et affiche une bonne humeur de tous les instants. C'est vraiment agréable."
Points négatifs : "Dommage en revanche que la livraison des bagages à ORY soit aussi longue ! Un 737 ne doit pas être si compliqué que cela à vider pourtant."

Points négatifs : "Retard +1h"

Points positifs : "L'humour du commandant qui nous a annoncé notre prochain atterrissage à Notre Dame Des Landes"
Points négatifs : "Partir de Grèce :-)"

Points négatifs : "Boarding at Orly airport was unorganized and cluttered. Flight was delayed (took too long to depart)."

Points positifs : "Notre commandant de bord qui a bien amusé tous ses passagers un peu inquiets des grèves du moment ! Merci mille fois !"

Points positifs : "Everyone was happy trip went great price aircraft clean crew nice!"

Points positifs : "very nice crew"
Points négatifs : "no pre-checkin on my return flight"

Points positifs : "I was stranded in Budapest due to weather and was thrilled to find this flight for same day travel, a few hours later and have a decent price!"
Points négatifs : "I liked it all!"

Points négatifs : "Retard de 2h53 sans indemnisation Pas de prise usb dans l’avion Personel moyennement aimable"

Points négatifs : "Après avoir été très mal accueillie par la responsable de l'embarquement qui était désobligeante et pressante à plusieurs reprises, Madame n'a rien trouvé de mieux que de passer ses nerfs sur moi (la cliente qui a payé son vol!) et d'essayer d'embobiner ses collègues de transavia pour m'interdire l'accès à l'appareil. J'ai cru rêver! ATTITUDE INADMISSIBLE qui représente, je pense une FAUTE PROFESSIONNELLE PASSIBLE DE LICENCIEMENT!!!!"

Points positifs : "great crew and exellent service"

Points positifs : "Cheap. Gets you from one stop to the next."
Points négatifs : "Took forever to check in. I know they were under strike at that time but then after waiting for so long and just making our flight, they sent my luggage to Seville Spain. It took 3 full days for me to get my luggage. I contacted via Facebook and email and basically just got the response of I have to wait until it arrives at the airport and the best advice they could give was to call the Seville airport. I mentioned multiple times in my email and message that I did not have phone service. I showed up to the airport everyday to see if it made it in finally it did on day 3. It wasn’t until 5 days later that they even contacted me to say it had arrived but I had already picked it up. Very disappointing."

Points positifs : "Plane comfort was normal to good."
Points négatifs : "Boarding staff at Orly was disgustingly rude."

Points négatifs : "A notre arrivée à ORLY,, il nous a été indiqué que le personnel TRANSAVIA s'occupant des bagages était en grève. Nous avons donc dû passer le réveillon du jour de l'AN dans l'aéroport et attendre jusqu'à 1 h 15 du matin nos bagages. Cela est inadmissible."

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Cabin crew professional, efficient and pleasant. Cabin clean, seats comfortable."
Points négatifs : "Nothing not to like."

Points positifs : "Respect des horaires"
Points négatifs : "Très mal informés lors de l'enregistrement de notre bagage avec de fausses indications le personnel au sol aimable comme un gardien de prison. Séparés lors du vol nous avons voyager au milieu emplacement E alors que nous aurions pu voyager 2/2 car des emplacements étaient disponibles. Aucune traduction en français alors qu'il s'agit d'un vol pour Paris. Personnel peu courtois. Nous ne prendrons plus cette compagnie surtout que nous avons très bien été traités par Transavia lors de notre aller. Rien à voir la nuit et le jour..."

Points négatifs : "Nacing."

Points positifs : "Flight was on time"
Points négatifs : "Boarding and disembarking were poor"

Points positifs : "Overall good experience. Simple flight. Staff at ORY we’re noce and helpful (I had read negative reviews on them. None of them proven right in this flight)."
Points négatifs : "Despite hold baggage was within allowed measures, it was sent as checked baggage (for free). But, to be fair, they do warn you in advance about this."

Points positifs : "Terrible experience. From sub par USA style security lines to delays, poor boarding.... Gong show."
Points négatifs : "See above"

Points positifs : "We were sent to Kiwi booking to complete the ticket booking. Flight was canceled due to strike but we weren’t informed this till at the airport. This is likely because airline only has Kiwi contact info and never reached to us. Kiwi also didn’t inform us. We were stuck at airport for 6 hours trying to contact airline. Phone can’t be reached. We talked ied WhatsApp Facebook tweeter. All takes like one hour to get response. In the end flights can’t be rescheduled we had to book new flights ourselves and find hotel to stay. They won’t cover for hotel either. The flights refund is now funded to Kiwi which we also need to find time to argue with Kiwi to get back. DOnt know how long that may take. The overall experience has been terrible"
Points négatifs : "Transavia should have more capacity to hold customers requests. The representative from Transavia at airport provide absolutely no help. Just told us to WhatsApp Transavia. If that’s the approach then more people should be there responding WhatsApp comments not like no response within one hour. Kiwi is of no help as well. If flights get canceled agents should provide us updates as well. When we contacted kiwi in the airport Kiwi even denied flight cancel."

Points négatifs : "Crew were very rude"

Points positifs : "Gets the job done. Quick flight, well managed. Crew members were nice."
Points négatifs : "The plane looked worn. There's nothing else but a seat. Obviously no food or anything."

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L espace avec les sieges avant"

Points positifs : "L'organisation"
Points négatifs : "Le bagage"

Points négatifs : "I did'' that we have to pay for have water to drink !"

Points négatifs : "water is not complimentary"

Points négatifs : "Des toilettes fermées, une queue permanente dans le couloir ... des odeurs .."

Points négatifs : "Poor attitude from ground service at the boarding gate"

Points positifs : "Quick boarding comfortable"

Points négatifs : "Flight was delayed by 4 hours and we were informed about the delay until 20 mins before boarding. The service was all round horrible"

Points négatifs : "Personnel insolent à l'enregistrement à Tunis limite impoli et retards de 2heures sans collation ni boisson pour des raisons flous. Sièges non confortables malgrès l'espace pour les jambes"

Points positifs : "La ponctualité, le personnel agréable"
Points négatifs : "Il faisait un peu froid"

Points positifs : "Cheap"
Points négatifs : "Awful customer service, no way to handle issues or problems. Their website had a glitch that didn't allow us to pay ahead of time for checked luggage. Calling them didn't help as the call center has no ability to change anything on your booking. At the kiosk they charged us double to check our bags because that's just how that works, even though their website ate our credit card information and didn't give us an ability to pay for luggage before check in online. The whole experience has made me decide to never use them ever again."

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Le fait d avoir à mettre son tout petit sac à mains dans le bagage en cabine' donc si on a besoin de prendre un mouchoir ou un crayon pour ses mots croisés ' il faut l anticiper sinon ça est tout un cirque pour l récupérer la moindre petite chose dont on a besoin et qui soit justement à portée de mains d ou sac à mains. Pourquoi ne pas annoncer au moment de l achat du billet qu il faille rajouter le prix des bagages car au tarif du ticket' nous trouvons que le vol devient très cher."

Points positifs : "Lines and delays and shuttles and more delays."

Points négatifs : "Prix des bagages en soute non inclus au moment de la recherche de vol. 20€ pour un babage de 15kg beaucoup trop cher!"

Points positifs : "The crew was helpful and happy to ask any questions we had when not all announcements came through in English, so we couldn't quite understand them."
Points négatifs : "The check in process was very slow and we spent almost an hour waiting in line. We boarded on time, but then sat on the plane for over an hour because of technical issues. I would rather wait in the airport during those issues, as there is more room to stretch and move about."

Points positifs : "EAsy boarding, staff, comfort, cleanliness, everything."
Points négatifs : "Everything was good."

Points positifs : "Nice surprise. I like this airline"

Points positifs : "Boarding was quick and efficient"
Points négatifs : "Carry on baggage allowance - I had a tiny backpack and purse and wasn't able to bring both"

Points positifs : "Comfortable seating, clean, good flight"
Points négatifs : "Extremely late in boarding, unorganized approach to manage lineup or boarding process, take off was delayed."

Points négatifs : "Mauvaise gestion des valises, valise cabine mise en soute et attente interminable pour la récupérer. manque de communication, Changement d'aéroport au retour (arrivée tard) très mauvaise prise en charge a l'arrivée (pas de bus vers le centre)"

Points positifs : "Dans l'ensemble les services et personnel sont parfaits."
Points négatifs : "L'avion est optimisé dans sa capacité d'accueil au détriment du confort passager. Il ne faut pas être claustrophobique."

Points négatifs : "Enregistrement chaotique"

Points positifs : "Good price. Flight was on time and fairly comfortable."
Points négatifs : "You only get ONE carry-on! Not a carry -on and personal item which added extra to the actual cost of the flight."

Points positifs : "Accueil et gentillesse de l'équipage. Équipage parlant français. Consignes de vol en français."
Points négatifs : "Mauvaise synchronisation avec les passagers transitant à Porto, le créneau de décollage a été loupé donc il a fallu attendre 15 min supplémentaires avant de pouvoir décoller et nous sommes arrivés avec un léger retard à Orly. Aucune boisson gratuite. Je comprends pour les alcools (éventuellement pour les sodas) mais pour l'eau et les jus de fruits, un petit effort serait le bienvenu."

Points positifs : "Daniel the long stay car park bus driver a real gem. he told us where he would drop us off, to ask anything we did not know ( that is if we knew we did not know) and best of all he told us were to find the pick up point when we returned."
Points négatifs : "I did not like going to the long stay carpark north terminal it adds quite a few additional minutes on my journey, I usually use the LtP in south terminal . Also very few spaces left in zone Z even at 6 am!!! I only had hand luggage and I could not see any escalators so I had to wait for lift which was daft. Then as I had already checked in had to ask where to go next...."

Points positifs : "Ok flight"
Points négatifs : "Speedy boarding was shambles"

Points positifs : "Tout s'est très bien déroulé pour nous =)"
Points négatifs : "Manque un peu de place, après pour le coup on avait qu'une. heure d'avion donc ça passe mais j'imagine pas y passer 8h"

Points négatifs : "the three hours delay - or rather the 2.55hrs delay thanks to the super alwwdy descent we landed five minutes before being eligible for compansation. was great landing at 1.30am to no public transport"

Points positifs : "Voyage excellent"
Points négatifs : "J'ai tout aimé"

Points positifs : "Rien Trop de retard"
Points négatifs : "2h de retard"

Points négatifs : "The gate being posted immediately as boarding began, with the flight a 10 minute walk away from the main waiting area. Tough to blame easyJet for the idiocy that is the LYS airport Terminal 1B though."

Points négatifs : "Retard de plus de 3 heures"

Points négatifs : "Départ avec 1h30 de retard"

Points positifs : "Staff were very helpful and friendly."
Points négatifs : "The food wasn't that great but it was reasonably priced to not the end of the world"

Points négatifs : "You definitely need more hot food for all the people at the back end of the plane other than that all good"

Points positifs : "Take of and landing"
Points négatifs : "Leg room"

Points négatifs : "Place très réduite"

Points positifs : "I was happy that we had assigned seats. It used to be that everyone boarded and got the seats they could manage."

Points positifs : "On time no problems at all"

Points positifs : "Fluidité de l'enregistrement"
Points négatifs : "10mn de retard"

Points négatifs : "Embarquement refusé à cause d'une minute de retard"

Points négatifs : "Manque d infos"

Points positifs : "Easy boarding and friendly staff Left BRS 30min late but arrived FAO on time! Tail winds"

Points négatifs : "Trop de vols en même temps au check-in, ca pourrait être plus efficace, bien que tout le monde soit très gentil!"

Points positifs : "Pas chère efficace, mais aucun extrat sans payé chère."
Points négatifs : "L'accueil à l'embarquement. Personnelle pas agréable du tout"

Points positifs : "easy boarding"
Points négatifs : "baby behind us would not stop playing with the trays, was very irritating the entire flight. crew did nothing about it and all parent kept doing with apologizing. maybe make available locks for trays to help parents with babies to help control there fussiness or move them to front so no one is in front of them to experience banging on their seats."

Points positifs : "La sympathie de l'équipage"
Points négatifs : "Une demi heure de retard comme d'habitude avec easy jet"

Points négatifs : "RETARD D'UNE HEURE SANS EXPLICATION"

Points positifs : "Deplaning on both sides of aircraft"
Points négatifs : "Agent checked carry on size 2 times through the whole process"

Points positifs : "Good flight - nothing much to report other than it was a flight without any hassles."

Points positifs : "Confort normal ainsi que le repas. Pas de divertissement bien sûr. Mais bon ça reste bien, à l'heure. Ce qu'on attend de EasyJet finalement."
Points négatifs : "Embarquement par la porte avec passage sur le tarmac, sous la chaleur, c'est pas pratique. Alors que les passagers à l'avant de l'avion passaient par l'accordéon. Pourquoi ne pas maintenir les embarquements par numéros?"

Points négatifs : "Plus d'1 heure et meme pas un thé ou une bouteille d'eau pour s'excuser du dérangement, plus que moyen"

Points négatifs : "For the second time in a row the boarding process at Lyon airport was a joke. They try and board 3 flights at a time with just 2 stsff checking passports. This causes a massive queue and delays to all flights."

Points négatifs : "Before entering flight we were requested to keep bags in the carry on. This information could have been delivered when making first check in! Lack of courteous manners."

Points négatifs : "Personnel d'embarquement désagréable enfin 1personne sur 3."

Points positifs : "Retard 45 mn"
Points négatifs : "Retard 45 mm et attente debout dans un hangar avec un bébé"

Points négatifs : "Flight delayed, gate changes twice. By the time I get to the new gate, doors are closed. Asked the desk staff for assistance given the gate change. Claimed they had no information and couldn't help. Said flight was already in the air. Flight actually departed an additonal 30 minutes after the original delay time. Cheap flights justify poor customer service according to easyjet!"

Points négatifs : "Vol retour NTE - LYS : arrivée très malcommode à 1h07 du matin, avec 2h42 de retard... soit moins que les 3h qui donnent droit à compensations. J'en tirerai les conséquences pour les choix futurs de compagnies sur la ligne."

Points négatifs : "Didn't like cabin crew on the homeward journey ."

Points négatifs : "You broke my suitcase.and no one helped me in the airport. Please Contect me +972523188998"

Points négatifs : "Obligé de mettre le Bagage de cabine en soute car plus place. Cela fait d'une manière peu sympathique"

Points négatifs : "Made us line up nearly an hour before boarding."

Points négatifs : "Réflexion négative de l'hôtesse d'accueil à la zône d'embarquement sur notre "retard" alors que les raisons étaient 1/ longueurs des procédures de Sécurité 2/ panne d'un tapis d'accès dans l'aéroport"

Points négatifs : "Did not see in kayak that no baggage was included and also could not add luggage. Went to the airport with time enoight to do it there annd they charged me €100 for a bag and skis. They say no baggage was included and adding in the airport costs more. When said i did not see the baggage option in kayak they told me i first have to book in kayak, then go to easyjet. Com and modify the booking to add luggage. So easyjet ends up being all but easy. I enden paying 180€ instead €80 for this reson."

Points négatifs : "Retard de 2h à"

Points positifs : "Le relatif confort, la belle humeur de l’équipage et la rapidité du vol"
Points négatifs : "Temps mis pour les enregistrements"

Points positifs : "équipage sympathique, agréable."

Points négatifs : "Laissez à l'abandon sur le tarmac après la panne de l'avion à Casablanca alors que l'on devait atterrir à Marrakech. Arrivé à Marrakech 9 heures après le bon horaire. Un vrai désastre."

Points positifs : "With an obvious broken foot, I was first ignored and rudely spoken to by the gate crew. I wanted info on preloading and was dismissively told to wait for boarding. Finally, when boarding was about to start, a new agent appeared who cheerfully helped me and other disabled passengers. I was able to board early...that's the one good thing."
Points négatifs : "My check in experience was horrific! Because of my broken foot I cannot walk long distances and had requested assistance. The agent check-in told me I had arrived too late for assistance and it would not be available to me. I almost started to cry because the gate is so far away. It was with the help and kindness of two strangers in line that I was able to get a chair and be wheeled to the gate. I had arrived one hour and 45 minutes prior to my flight but was told I was too late for assistance. After the check-in agent gave me the information she completely ignored me! I wish I had her name."

Points positifs : "Two carry-on bags with Speedy Boarding. Flight arrived early."
Points négatifs : "Boarding procedure is disgraceful. Even with Speedy Boarding had to wait 15 minutes in the cold in the gangway waiting to board. The onboard food you buy is awful."

Points positifs : "It was not late, which is with easyjet rare. Flight was very cheap Direct flight to small airport"
Points négatifs : "They call for boarding 1h before take off, so that we all wait parked in their small gate for a good half an hour"

Points négatifs : "Flight was delayed for 1.5 hours on the runway. We were told we would receive a free beverage and snack however the cart never made it down to the end half of the plane so we couldn't even get a drink of water for almost 4 hours until we landed. The crew did not name any apologies and a woman in the row next to me pressed the assistance button to ask a question and they completely ignored her until we landed."

Points négatifs : "Four hours delays and very communication from the part of EasyJet."

Points positifs : "Le départ à l'heure le personnel à bord était très accueillant"
Points négatifs : "L'embarquement au terminal 3 avec les travaux"

Points positifs : "L'équipage à bord"
Points négatifs : "La nourriture"

Points positifs : "Crew was very nice and professional."
Points négatifs : "Seating is a bit tight. But ours was a short flight."

Points négatifs : "Hidden fees everywhere with this airline as well as smaller than usual carry-on requirements. My carry-on that fit everywhere else but cost me an extra 40 euros to check with this airline. Also a young women was told at the check-in counter that her carry-on was acceptable but at the gate was told different. They then preceded to demand 60 euros cash as a penalty. Just wasn't right."

Points positifs : "Everything in the plane felt new, crew was friendly, efficient."

Points négatifs : "Supplément à payer pour avoir sa place et pouvoir imprimer les billets ; Supplément à payer pour la valise en soute à partir de 15€ devient 60€ ; Stockage des passagers dans un bus sur le tarmac pendant 50 min sans explications ; Retard à l'aller et au retour."

Points positifs : "Super plan avec K"

Points positifs : "Price, direct flight"
Points négatifs : "No frills, no beverage/snack service, seats very uncomfortable"

Points positifs : "We printed the boarding passes a week prior and we were ready to go! However Volotea emailed us 24 hours prior to tell us some information had changed and we had new boarding passes. We were worried that we had to pay extra as we were already traveling and could not print the new boarding passes. It was no problem! We downloaded the app and the crew just scanned the app boarding passes. It was a huge relief."

Points positifs : "The cabin crew don't know their job and don't care about security! They separate my husband and I from our children. They changed our seats, because they 2 people previous to us were too elder to seat at emergency exit. So we got stuck seating at emergency exit and away from our children! Who will put the emergency mask on my children now in case of emergency Volotea airline ?! Learn your job as flight attendant!"

Points positifs : "Errrm...that we actually got to Palermo alive, that was nice."
Points négatifs : "Kind of sneaky with the hand luggage, you may well have the guidelines in small print somewhere, but you really should allow people to check their bags in online before the flight, as opposed to paying 80 euro per bag, so 160 euros for two bags that didn't even weigh 10kgs each. RyanAir would have been able to fly us the same trip for that alone, with bags! Then when we were boarding, both of our seats were taken - the flight attendant said "Welcome to Italy". So, that's our story. In a nutshell, overpriced, and didn't get the seats on our boarding passes..."

Points positifs : "price was great for our flight, otherwise it was like any other flight, nice attendants, nice clean plane, on time"

Points négatifs : "Was delayed and had to cancel flight and book a different airline"

Points positifs : "on time inexpensive and nice flight attendants"

Points négatifs : "attendant in the check in was horrible. not nice, rood, when we tried to ask questions at the end told us "bye" and called next. prices are high for luggage check in, the standard size of the hand luggage is very small and not fair. plain was very very old. overall, bad experience."

Points positifs : "Simplicity and no headache."
Points négatifs : "A poor todler who was crying because his ears were hurting. Flight attendant did everything she could."

Points négatifs : "Départ en retard de près de 30 minutes"

Points positifs : "Ponctualité du vol. Bon equipage"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Extra charge (30 Euros) for printing a boarding pass. Seats are uncomfortable"

Points positifs : "Part à l'heure prévue Arrive à l'heure prévue"

Points positifs : "I liked how they played music"
Points négatifs : "My luggage was lost and still has not been located. The bag tag number was entered incorrectly numerous times with different agents over the phone as well as at the airport."

Points positifs : "The flight was so smooth I forgot I was on a plane. Great landing, too."

Points positifs : "On ne sent pas les sensations de vols. Bien pour ceux qui ont un peu peur en avion."
Points négatifs : "J'ai dû payer une taxe de 30 euros au guichet, à l'enregistrement de mes valises. Du retard pour monter dans l'avion, du retard à l'arrivée et on a beaucoup attendu pour récupérer nos valises."

Points positifs : "Nothing to be honest."
Points négatifs : "When we checked in my bag was 21 kg and she gave me trouble with that even though we had to pay extra for the bag in the first place. And then since it was a backpack we had to take it to a different location to drop it off for check-in. She also wasn't too friendly either. The flight was an hour and a half delayed. In fact each time I have flown with volotea the airplane hasn't been on time and hasn't even taken off by the time the flight was scheduled to land! The seats were close and the ride was not comfortable. I absolutely will not be using this airline again and certainly would not recommend it to anyone."

Points négatifs : "We arrived at the airport two hours before the flight and were told we had to pay 30 euro/person (120 euro total) for boarding passes. Really?!? We had been checked in, but hadn't printed the boarding passes. They told us that they had just closed the opportunity to do this for free at the airport & we now had to pay the exorbitant fee or no boarding passes and no getting on the plane. No other way around it. It just felt like yet another ridiculous excuse to suck more money out of passengers. Just like the banks...a fee here, a free there will add to the profit bottom line without providing any additional value for the customer. Buyer beware!"

Points positifs : "Nothing much."
Points négatifs : "Left us standing for a huge time in front of customs and arrived late to boarding gate. Ridiculous.y small measurement boxes for carry on luggage which would not hold standard carry on bags. This dispute the plane having full sized overhead bins that easily accommodated the bags. Forced us to pay $60 a bag under the pretext that the bags would have to be ch caked. But they didn't, we just carried them on and there was plenty of room. They were rude and unreasonable and let lots of people through without the charges after they simply removed items from their bags and carried them a few feet before putting them back. It was just a shake down."

Points positifs : "Punctuallity"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The flight was delayed , no communication, no bus arrived at the gate to take us to the plane , no communication , no boarding process whatsoever , no communication , no apology offered , no in flight catering offered free or for purchase , a complete joke of a flight , my worst ever and I have flown all around the world including both poles !"

Points positifs : "L ensemble réussite complete."

Points positifs : "Muy buen servicio"

Points positifs : "L ensemble rien a ajouté. Super"

Points positifs : "Short fairly cheap flight"
Points négatifs : "They needed more staff to check people in. Flight was delayed because we were still boarding. Was a cluster."

Points négatifs : "I would never fly this airline again"

Points positifs : "The price was very reasonable. Despite delayed takeoff and boarding area lacking clear instructions, flight boarded quickly and made up most of the lost time. Other flights and trains in Italy seemed to be delayed too!! (not operated by Volotea)! I did pay extra in advance for baggage and printed out boarding cards before leaving USA for Italy. Familiarize yourself with the rules. Ate a sandwich on board, good enough and friendly flight attendants."

Points négatifs : "I had over 100 Euro extra charges on arrival at the airport that i did not expect. It makes it very difficult to compare flights when the actual cost is buried in fine print. If airlines would not charge such excessive fees for luggage, then their would be room in the overhead space; i wouldn't have to rush to get a seat; and security lines would be much shorter..."

Points positifs : "Tout, sauf....."
Points négatifs : "Qu'on me prenne mon bagage cabine pour le mettre en soute alors qu'il y avait de l'Alsace partout dans les casiers...."

Points positifs : "ariived"
Points négatifs : "chaotic boarding"

Points négatifs : "avion annulé la veille du départ a 18h00 sans explication. aucune info sur un vol de remplacement en clair dém..vous aucune réponse a 2 mails envoyés pour avoir des explications voir un dédommagement sur les frais supplémentaires engagés(hotel + resto) merci volotea de votre performance Jacqueline"

Points négatifs : "Frais de bagages"

Points positifs : "Super vol plus rapide que prevu"

Points positifs : "TRES BON EQUIPAGE A L ALLER ET AU RETOUR TRE BON PILOTE MERCI"

Points positifs : "It was a very short flight so not much to report on."
Points négatifs : "Checking in on their website was tedious. They charged for a checked bag, but it was difficult to get to the payment. Also they charged for the checked bag for both directions (round trip) but didn't explain that, so I couldn't figure out why they were charging me $62 when they said the price was $31. I didn't figure that out until I checked in for the return flight & I wasn't charged for the checked bag."

Points positifs : "Comfortable airplane."
Points négatifs : "Rude counter people. Would not let me check box of wine, professionally prepared. Only airline I know of who won't allow wine. They want tourists to Sicily, tout their wine, but won't let you bring it home."

Points positifs : "Smooth operation"
Points négatifs : "Checking a bag is quite expensive."

Points positifs : "Vol en retard de 50 mn sans en être informé...On a failli ne pas avoir notre voiture à l'arrivée. vol agréable néanmoins."

Points positifs : "Embarquement dans le hall traditionnel et non lis cost"

Points positifs : "On time; reasonable price."
Points négatifs : "I was surprised by the charges for first bags, which I didn't know about until I checked in. My memory of buying the tickets is vsgue...i'my not sure if this is a reflection on my thoroughness in reading the fine print while buying the tickets or the website's (not) making these charges obvious at the point where I made my purchase decision."

Points positifs : "Nous voyageons beaucoup et c est la 1 ère et dernière fois que je fais appel à ce genre de site où lors de la réservation les bagages en soute ne sont pas inclus alors que dans la présentation c est très très mal indiqué! Du coup j ai rajouté 170€ de bagages!!!!! Grosse arnaque!!!!!"

Points positifs : "timeliness of schedule"
Points négatifs : "Additional charges for all"

Points positifs : "J ai été très mal informée sur votre site. Je pensais avoir les bagages en soute inclus dans le prix et j ai donc du payer 80€ en plus a l aeroport!"

Points positifs : "embarquement a l'heure et rapide, place correcte dans l'avion et arrivée avec 25 minutes d'avance. EXCELLENT"

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Check in, crowds, cramped seats"

Points positifs : "Ease of check in"
Points négatifs : "Late notification of cancelled flights. Ryan airs disregard to the impact to people's lives"

Points positifs : "Comfortable seat"
Points négatifs : "Flight delay and .no air bridge"

Points positifs : "L'embarquement priorité."
Points négatifs : "Charger 3.00 euros pour une bouteille d'eau!"

Points positifs : "The flight was excellent all throughout,very kind Staff,Captain was brilliant"
Points négatifs : "Wait to long from check in to board the Plaine"

Points négatifs : "Flight delayed, no baggage tags to put cabin cases in hold and ‘random allocation’ seats actively place people as far away from each other as possible"

Points négatifs : "Mon vol aller Montpellier Leeds ayant été annulé le jour même (jeudi 14 septembre), je n'ai pu prendre le vol retour, évidemmment ! j'espère que je serai remboursée de mes 2 vols comme me l'a certifié un employé Ryanair lors d'un entretien téléphonique verbal. Merci de faire passer l'info !"

Points positifs : "La facilité d'accès pour l'embarquement et la rapidité pour retrouver ses bagages."
Points négatifs : "La vente presque forcée dans les airs. Le fait de ne pas pouvoir prendre son bagage cabine avec soit alors qu'il respecte les normes par rapport à d'autre."

Points négatifs : "The flight was delayed about an hour and half than scheduled. The airplane was ridiculously controlled"

Points positifs : "Crew was very friendly and helpful."
Points négatifs : "Long wait before getting on the aircraft"

Points négatifs : "Pas beaucoup de place une fois assise et les messages étaient tous en anglais"

Points positifs : "Le prix et les membres de l'équipage."
Points négatifs : "La porte d'embarquement a été changé peu avant l'embarquement, nous avons eu une heure de retard pour le decollage."

Points positifs : "L'embarquement, le personnel au sol, le décollage"
Points négatifs : "L'intensité sonore à bord, les annonces au micro par le personnel de bord, aucune hospitalité..."

Points positifs : "Absolutely nothing! Horrible airline to say the least :("
Points négatifs : "Very rude staff and overall poor service!"

Points positifs : "Everything was quick and efficient from check in to baggage pickup."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Le prix"
Points négatifs : "Le retard de 5 heures Les publicités incessantes pendant le vol"

Points positifs : "La gentillesse des hotesses"
Points négatifs : "La très longue file d attente pour l embarquement"

Points positifs : "Vol retour à l'heure"
Points négatifs : "Vol allez en retard embarquement long et mal organisé Personnel absolument pas aimable Nombreux surcoûts cachés ( valise choix du siège si vous voyagez pas seul bus...) Quasi aucun personnel au sol pour orienter ou obtenir des infos... Rapport qualité prix au final très mauvais 150€ de coût caché pour voyager dans des conditions très low Cost Je ne renouvellerai pas mon expérience avec cette compagnie douteuse"

Points positifs : "Prix attractif , hôtesse agréable"
Points négatifs : "Très gros retard au décollage, trop de ventes à bord."

Points négatifs : "An obnoxious hen party disrupted our enjoyment of the flight. Cabin crew didn't try to control them"

Points positifs : "Le prix"
Points négatifs : "Un peu de retard pour les deux vols."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Super delayed, made me Miss my train connection"

Points positifs : "The plane itself was good. It left on time."
Points négatifs : "Stood in a long line only to be told that we had to go to a different line. Not marked. Told to print boarding passes which is something a traveler cannot easily do. Not able to do that before leaving the United States."

Points positifs : "Embarquement immédiat"
Points négatifs : "Le personnel ne vous intique même pas votre place moi qui est jamais pris l avion de ma vie au moins poser la question: savez vous comment trouver votre place... Mon sac ado j ai su le même sur mes pieds car ce n était pas une valise et donc non prioritaire... Arrivé à Marseille controle d identité qui a durée 1heures car ils ont contrôlé trois atterrissage Ryanair... non plus jamais l avion pour moi"

Points positifs : "Cheap! That's why we book right? The actual flight was fine!"
Points négatifs : "Security and immigration lines were massively busy and incredibly disorganized. The solution was just to delay the main flights. And weird up stairs then downstairs again to get to the plane. Happens!"

Points négatifs : "Retard loupé ma correspondance obligé de dormir à l'aéroport"

Points positifs : "Crew was friendly and professional"
Points négatifs : "Seats don't recline, no seat back pocket"

Points négatifs : "Avion très en retard, rien en retour. Je ne prendrai plus Ryanair."

Points positifs : "Boarded on time"

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "My luggage was 1cm to big to fit the Ryanair box. Was forced to put it in baggage hold and it cost me 50€. In addition Ryanair staff was really insistant and not accomodating. We take Ryanair because it's cheap. Not for anything else. So when the price jump 50€ there is no interest in taking this company anymore."

Points positifs : "price until I had to pay 62 euros for a bag that was 1cm too big (but still fit on the plane on the flight in on Ryan air)."
Points négatifs : "no announcements about the delay. just stood and waited. baggage policy is absurdly expensive. no wonder they can survive on discounted tickets...they make it up in all the extra charges."

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Tight seating"

Points positifs : "L'embarquement facilité"
Points négatifs : "Décollage mal exécuté.. on a eu peur"

Points négatifs : "Still could do with just another couple of inches more space."

Points positifs : "Was what I expected."
Points négatifs : "The number of people who choose to keep going up and down the aisles and not sit in their seat. Pay to sit next to your friend if you are that bothered. Made the hostesses job much harder to serve drinks quickly as had to keep moving back and forth to accommodate people walking by"

Points positifs : "Nothing. It is hard to imagine businesses advertise on the plane. Why would any reputable business want to be associated with this company?"

Points positifs : "I'll never buy tickets in ryanair again. Did not tell us we could show the boarding pass in the cellphone, they literally robed us, thats robbery"
Points négatifs : "Didnt like nothing everything awfull, 15 euros to print a boarding pass when the ticket cost 60, no way"

Points positifs : "Oui"

Points positifs : "Fast"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "We waited for an hour on the tarmac. It's critical that if other passengers aren't on time we close the doors and go so we leave on states time. Otherwise we miss it as we did and had to wait an hour. I realise my flight was cheap however timings are global whether no frills or not!"

Points positifs : "Le vol super"
Points négatifs : "ce n'est pas clair dans le processus d'enregistrement j'ai du prendre des bagages a main alors que ceux ci auraient du etre gratuit. On m'a dit de me faire remboursé mais c'est aussi compliqué sur leurs site. J'ai pris une location de voiture au depart de milan, 2h30 d'attente pour avoir le vehicule, c'est un veritable scandale."

Points positifs : "Fast and efficient"
Points négatifs : "The hard seat backs"

Points négatifs : "L'attente très longue à l'embarquement. Le retard du vol. Plus de 40 min de retard au decollage."

Points positifs : "Staff is horrible. Will never use that business again."

Points négatifs : "1h30 de retard, avion pas confortable, nourriture chère."

Points positifs : "I liked the price."
Points négatifs : "I understand no meal on a 3 hour flight. However no water was offered. Also don't understand the check in fee. Had to go to desk anyway for visa check."

Points négatifs : "Le voyage aller au départ de Dinard, c’est parfaitement passé. Mais le retour n’a pas eu lieu !!! … En effet, je me suis retrouvé bloqué dans un énorme bouchon, causé par l’accident d’un poids lourd qui s’est retrouvé en travers de l’autoroute, et qui m’a fait perdre près de deux heures … Et malgré avoir téléphoné à RyanAir à l’aéroport de East Midlands, pour les prévenir de cet imprévu. J’ai eu beau tout faire pour essayé de rattraper ce retard, mais le traitement de la part du personnel de la perfide Albion, a été plus que lamentable ! Car lorsque je me suis présenté au comptoir d’enregistrement, on m’a renvoyé à la fin de la file d’attente, pour finalement me refuser l’enregistrement car le vol venait d’être clôturé deux minutes auparavant … Une véritable honte ! Qui m’a obligé à relouer une voiture, pour me rendre à l’aéroport de Londres Stansted, y passer la nuit et bien sûr racheter un billet d’avion pour le lendemain, car le prochain vol pour Dinard depuis East Midlands n’avait lieu que deux jours après … En revanche, le lendemain, le vol depuis Londres a décollé avec plus d’une heure de retard, mais là bien sûr, personne n’est venu s’excuser et ce retard n’était pas non plus de leur responsabilité ! Et je vous passe les détails … Un vrai cauchemar !"

Points positifs : "C dommage la ponctualité"
Points négatifs : "La totalité des explications en anglais et le manque de place"

Points négatifs : "Vol annulé"

Points positifs : "Le sandwich qui m'a été vendu était périmé et je ne l'ai vue qu'après consommation."

En savoir plus sur TAP AIR PORTUGAL
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour Lagos

Les compagnies aériennes voyageant pour Lagos ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Lagos

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Lagos

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Lagos

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Lagos

Réservez des billets d’avion pas chers pour Lagos

Dernières offres d’allers-retours

29/5
sam.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
15/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
FAO - BOD
21/6
lun.
sans escale
Ryanair
2h 20min
MRS - FAO
2/7
ven.
sans escale
Ryanair
2h 15min
FAO - MRS
29/5
sam.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
15/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
FAO - BOD
25/6
ven.
sans escale
Ryanair
2h 20min
MRS - FAO
2/7
ven.
sans escale
Ryanair
2h 15min
FAO - MRS
29/5
sam.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
15/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
FAO - BOD
25/6
ven.
sans escale
Ryanair
2h 20min
MRS - FAO
2/7
ven.
sans escale
Ryanair
2h 15min
FAO - MRS
1/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
15/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
FAO - BOD
29/5
sam.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
15/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
FAO - BOD
24/6
jeu.
sans escale
Volotea
2h 10min
NTE - FAO
1/7
jeu.
sans escale
Volotea
2h 05min
FAO - NTE
3/6
jeu.
sans escale
Volotea
2h 10min
NTE - FAO
6/6
dim.
sans escale
Volotea
2h 05min
FAO - NTE
2/7
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 20min
MRS - FAO
8/7
jeu.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 20min
FAO - MRS
24/6
jeu.
sans escale
Volotea
2h 10min
NTE - FAO
1/7
jeu.
sans escale
Volotea
2h 05min
FAO - NTE
13/6
dim.
sans escale
Volotea
2h 10min
NTE - FAO
20/6
dim.
sans escale
Volotea
2h 05min
FAO - NTE
13/6
dim.
sans escale
Volotea
2h 10min
NTE - FAO
20/6
dim.
sans escale
Volotea
2h 05min
FAO - NTE
25/6
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 20min
MRS - FAO
1/7
jeu.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 20min
FAO - MRS
2/7
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 20min
MRS - FAO
7/7
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 55min
FAO - MRS
26/9
dim.
sans escale
easyJet
2h 30min
LYS - FAO
6/10
mer.
sans escale
easyJet
2h 25min
FAO - LYS
9/10
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
8h 10min
ORY - FAO
7/11
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
14h 35min
FAO - ORY
25/6
ven.
sans escale
Transavia France
2h 10min
NTE - FAO
28/6
lun.
sans escale
Transavia France
2h 05min
FAO - NTE
14/6
lun.
sans escale
Air France
2h 45min
CDG - FAO
25/6
ven.
sans escale
Air France
2h 50min
FAO - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

29/5
sam.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
1/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
24/5
lun.
sans escale
Ryanair
2h 20min
MRS - FAO
20/7
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
1/6
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
10/6
jeu.
sans escale
Volotea
2h 30min
LYS - FAO
20/7
mar.
sans escale
Ryanair
1h 55min
BOD - FAO
18/6
ven.
sans escale
Ryanair
2h 20min
MRS - FAO
3/6
jeu.
sans escale
Volotea
2h 10min
NTE - FAO
10/6
jeu.
sans escale
Volotea
2h 30min
LYS - FAO
20/7
mar.
sans escale
Volotea
2h 10min
NTE - FAO
9/7
ven.
sans escale
easyJet
1h 55min
BOD - FAO
26/8
jeu.
sans escale
easyJet
2h 30min
LYS - FAO
29/8
dim.
sans escale
Transavia France
2h 10min
NTE - FAO
27/6
dim.
sans escale
easyJet
1h 55min
BOD - FAO
13/9
lun.
sans escale
Transavia France
2h 10min
NTE - FAO
23/9
jeu.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
18h 50min
ORY - FAO
17/6
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 25min
MRS - FAO
20/8
ven.
sans escale
Air France
2h 45min
CDG - FAO
13/9
lun.
1 escale
Iberia
16h 25min
NTE - FAO
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première