Trouvez un billet d’avion pas cher pour Linköping

LPI

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Linköping

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Linköping
ven. 30/10
ven. 6/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Linköping
Restrictions de voyage
La Suède a restreint l'entrée des voyageurs étrangers qui arrivent d'en dehors de l'EEE/Royaume-Uni. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Linköping
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Linköping) et recevez des mises à jour par e-mail.

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Linköping

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Linköping ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Linköping aux tarifs suivants ou moins : De Nice 178 €, de Paris 223 €, de Brest 1 285 €.
  • La haute saison est en janvier, février et décembre, et janvier est le mois le moins cher pour partir à Linköping.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Linköping.

FAQ - Réserver un vol pour Linköping

Linköping : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Linköping et le centre-ville de Linköping ?

Comment s’appelle l’aéroport de Linköping ?

Linköping : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Linköping ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Linköping ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Linköping ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Linköping ?

Meilleure compagnie proposant des vols pour Linköping

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "A flight was delayed due to weather conditions and we had to sit in the plane for almost an hour, BUT information sharing from the Capitan was sufficient and on-time. Very good job from pilots. Leg room in economy - I was positively surprised, very decent leg room! Thank you for providing it."
Points négatifs : "I flew economy and all was good and appropriate to the level."

Points positifs : "Confort and kindness"
Points négatifs : "It was too cold"

Points négatifs : "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Points positifs : "The crew."
Points négatifs : "The time between flights."

Points positifs : "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Points négatifs : "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Points positifs : "Reclinable seats."
Points négatifs : "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Points positifs : "Boarding was quick and flight was calm"
Points négatifs : "The coffe and breakfast."

Points négatifs : "KLM crew exceed our expectations"

Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "The flight crew was so friendly and the food was really good."

Points négatifs : "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Points positifs : "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Points négatifs : "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "Lost a single baggage item, a car seat. Critical for us to leave the airport, and delayed us for over an hour upon arrival. Gave us a loaner car seat that barely fit our child."

Points positifs : "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Points négatifs : "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Points négatifs : "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "The crew was very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Points positifs : "Crew was good"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Points positifs : "Light snack and complementary wine"

Points négatifs : "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Crew was awesome"
Points négatifs : "."

Points positifs : "Flying with KLM is a pleasure"

Points positifs : "Time and Good clean place.. in This case airpöane.."
Points négatifs : "It was not entreteiment st all"

Points positifs : "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight. KLM #605 from Amsterdam to SFO---please pass the praise to all of them."

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "So many people on a 747!!"

Points positifs : "Seats were very comfortable, food was excellent, the staff was very nice, cabin was quite and roomy."
Points négatifs : "No outlets to charge digital devices, and need more bathrooms on board. I was able to sleep most of the 11 hour flight so I did not take advantage of the entertainment."

Points positifs : "Easy to board and easy flight."

Points positifs : "The entertainment options were good."

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points négatifs : "Our total flight time was about 17 hours - MAD- AMS-LAX. My husband and I both have an internationally approved carry on luggages with us. When we checked in - they asked us to both check in our carry on luggage. The reason why is because they said they don’t think they have enough space for our carry ons. I told the crew member checking us in that other people that was checking in with the same hand carry size luggage with us had no problems taking it with them. For being about to be on a 17 HOUR FLIGHT we should be ALLOWED to have our carry ons with us! We take carry ons for that reason! I had to argue and prove my case to the crew member to atleast keep 1 carry on with us. I thought that was an UNACCEPTABLE reason for us to check in a carry on luggage when we had a 17 hour travel time ahead of us. Not a happy costumer here."

Points positifs : "Good service onboard, good food. On time."

Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Points négatifs : "The streaming service didn’t work"

Points positifs : "Great service"

Points négatifs : "Actually the Welcome on board announcement. The part where they special welcome loyalty program members. I do not get that... I am an explorer holder my self, but really?? so other paying customers are not as welcome. This is leftovers from the older days.."

Points positifs : "On both of my flights to New York City, I was amazed at how friendly and helpful the flight attendants were to the passengers. On my short flight from Basel to Amsterdam, a young French speaking girl was concerned about how to manage getting to her next gate. The flight attendants talked to her and arranged for someone to take her there. On my longer flight from Amsterdam to New York City, there was a customer who was in distress about missing a previous flight and not making it to her connecting flight in New York. One of the flight attendants reassured her until she stopped crying and calmed down. That same flight attendant was always so positive and cheerful in all she did. The rest of the crew was top notch. This was my best experience flying in such a long time. Well done, KLM crews of flights 1984 and 0645 on July 10!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

En savoir plus sur KLM

Réservez des billets d’avion pas chers pour Linköping

Dernières offres d’allers-retours

24/11
mar.
1 escale
KLM
8h 10min
CDG - LPI
27/11
ven.
1 escale
KLM
15h 05min
LPI - CDG
24/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 10min
CDG - LPI
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 30min
LPI - CDG
28/11
sam.
1 escale
KLM
11h 25min
MRS - LPI
29/11
dim.
1 escale
KLM
9h 30min
LPI - MRS
28/11
sam.
1 escale
KLM
6h 45min
MRS - LPI
29/11
dim.
1 escale
KLM
15h 50min
LPI - MRS
27/1
mer.
1 escale
KLM
15h 50min
MRS - LPI
31/1
dim.
1 escale
KLM
10h 00min
LPI - MRS
22/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 30min
CDG - LPI
29/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 15min
LPI - CDG
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 55min
ORY - LPI
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 55min
LPI - ORY
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 50min
CDG - LPI
29/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 15min
LPI - CDG
22/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
24h 20min
CDG - LPI
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 30min
LPI - CDG
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 35min
CDG - LPI
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 30min
LPI - CDG
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
KLM
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première