Trouvez des vols pas chers Lille - Casablanca

LIL - CMN

Trouvez des vols pas chers Lille - Casablanca

Aller-retour
Économique
Lille (LIL)
Aéroport Mohammed V de Casablanca
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Casablanca
Restrictions de voyage
Les frontières du Maroc ne sont ouvertes qu'aux résidents et citoyens marocains revenant dans le pays (touristes, étudiants ou résidents bloqués à l'étranger) et aux ressortissants étrangers dispensés de visa s'ils ont une confirmation de réservation d'hôtel ou une invitation d'une entreprise marocaine. Les voyageurs doivent présenter un résultat de test PCR négatif pris dans les 72 heures précédant le voyage et remplir un formulaire de santé en ligne. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Aéroport Mohammed V de Casablanca
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport Mohammed V de Casablanca) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

juin Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 39%.

Haute saison

avril Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 32%.

Prix moyen pour un aller-retour

311 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

295 € ou moins

Quand réserver des vols Lille - Casablanca

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 100 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Lille - Casablanca 0 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en mars, avril et mai. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est juin.
  • Partir le matin est en moyenne 18% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Lille - Casablanca

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Lille Lesquin-Aéroport Mohammed V de Casablanca ?

Casablanca : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Lille et Casablanca ?

Combien y a-t-il de vols Lille - Casablanca ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Lille - Casablanca ?

Quelles sont les compagnies aériennes qui ont le plus de vols Lille - Casablanca ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Lille - Casablanca ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Lille - Casablanca ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Lille-Casablanca ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Lille-Casablanca ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Lille-Casablanca ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Lille-Casablanca ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Lille Lesquin - Aéroport Mohammed V de Casablanca

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
Air France
Note générale basée sur 4 166 avis
7,6
Embarquement
7,3
Confort
8,2
Équipage
6,9
Divertissement
7,1
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points positifs : "La collation très bonne"

Points positifs : "Vous ne savez même pas que l'avion n'a même pas décollé car l'aéroport était fermé !!!!"
Points négatifs : "Plus jamais de Kayak"

Points positifs : "Personnel très bien."
Points négatifs : "Avion vieillissant. Repas très moyen. Ecrant minuscule. Pas d'usb ni de prise. Siège inconfortable et étriqué. Cet avion a grand besoin d'être rénové ou changé. Vu le prix est places pour La Réunion c'est inadmissible."

Points négatifs : "Delay in take off 45 min!!!!"

Points positifs : "Na"
Points négatifs : "They have a terrible communication problem, they never communicated why the flight was late, they never communicated what they were doing or what was happening. Bad customer service. Bad communication with the client. They told us when I asked several times that we would not lose our connection and that everything was fine and that was not the case. We lost the connection. No one told us anything. Another problem was that the girl in the boarding process removed the suitcases tickets from the boarding pass and did not want to return them, and held it without any cause. The flight staff went looking for us. Pretty sad and disappointed by their service. I understand that they were causes outside the airline but must communicate to the client. They cannot remain silent and say nothing."

Points négatifs : "Comfort plus seats need some work. Very thin padding on a hard seat. The leg rest needs to come up higher so you don’t slide down while semi reclined. Nice compromise between business and coach though."

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "The seats were spacious and the crew was wonderful. The crew actually made the long flight more tolerable. Will seek out Delta/Air France for further international flights."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "Seats were too close together."

Points positifs : "La qualité du service Air France, le nouvel appareil, le système de divertissement, l'amabilité"
Points négatifs : "L'embarquement dans un terminal trop étroit avec des annonces peu claires"

Points positifs : "Fly was delayed.i was told my bag would go to end but it was not.instead of coming to the hotel 7pm i came 1am."
Points négatifs : "Explain me to take the bag on time.it was almost left in the airport."

Points positifs : "Friendly crew"

Points négatifs : "Les sièges pourraient être rénovés"

Points positifs : "The entertainment options were great."
Points négatifs : "Seats are so cramped. I'm 5'3" and could use either arm rest because both people on either side spilled into my seat."

Points positifs : "Les prises USB pour charger le téléphone dans l'avion vu que le vol a fait 3h30 de retard"
Points négatifs : "l'embarquement très long et des informations de l'équipage tardif"

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."

Points positifs : "Siege inconfortable manque d ergonomie dossier trop droit aucun soutien pour les reins creux qui donne mal au dos et lorsque nous sommes au fond du siège la nuque n est pas du tout soutenue"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Crew great."

Points positifs : "Red wine was excellent"
Points négatifs : "Bright lights on throughout flight, would have been nice to dim lights for late night flight so passengers could rest"

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"

Points positifs : "Crew was awesome!!"
Points négatifs : "I paid extra for the seat, but there was a metal box under the seat in front of me that curtailed my ability to stow my carry bag, and my leg room. I am very diappointed that I paid above the normal seat charge as if there was a premium to this seat, but in reality it was a sb par seat."

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "The airplane"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Crew was very nice and the food was excellent."

Points positifs : "Food was ok."
Points négatifs : "Very little room in economy class. For a 6'1" person, it's impossible to get comfortable."

Points positifs : "On time, staff was nice."
Points négatifs : "Not many options and not even a glass of champagne. That’s a minimal requirement. No sparkling water. Just very limited"

Points négatifs : "Arrived 5 hours late"

Points positifs : "."
Points négatifs : "J'étais obligé de payer presque 100 euros de plus pour nos baggages pour le voyage de retour"

Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "Service and crew are great"
Points négatifs : "Seats"

Points positifs : "Cheap ticket"
Points négatifs : "The fact that you cheapskates don't allow credit or refund is downright usury. I didn't take that flight because of medical issues that caused me to cancel my trip 2 weeks in advance. I pleaded with you to be able to take a credit, to no avail. You lost a customer."

Points positifs : "Liked the transfer"

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points négatifs : "La nourriture pas de choix et personnel pas très aimable."

Points positifs : "Flight attendant Ms. Sophie Picard made every extra effort to try to find a meal when they had run out of Business Class meals. She made up for the uncomfortable seating in Business Class."
Points négatifs : "Business class seating on the AirBus 318 is very cramped."

Points positifs : "The only thing that I like about the flight was that it was easy to boarding"
Points négatifs : "The food was not heat correctly it was cold and I felt that the crew rush to give out the food. The seats are terrible, if the person in front of you reclines you won’t be able to see the screen if your watching a movie and you will see the top of the persons head."

Points négatifs : "The food was cold. We were served about 40 minutes after most of the plane got their food. The overhead compartments kept opening by themselves through out the flight. Food was horrible."

Points positifs : "The size of the plane was nice. They had a good move selection. The vegan meal I was given was great."
Points négatifs : "It was loud, cold, the food was just okay at least my vegan meal was the bomb but it would have been better had when we booked the flight it allowed me to also choose this option for my husband. Since he is vegan as well."

Points positifs : "Everything except the seat. Service ("would you care for a drink/beverage?") could be better."
Points négatifs : "I paid for a"premium" seat on one of the emergency exit rows for the extra legroom. This was next to a galley. The seat itself was no more than 18" wide (NO EXAGGERATION!!) if not less. I had to sit on an angle (one butt cheek at a time) for 9 yours. I do not have a big butt either. This seat should have been a discounted seat, not a premium seat. I am so angry about this, I will NEVER fly Air France again."

Points positifs : "We got to the desk to check in and there was one person being served in front of us. He finished with him, turned and left the area through the dooor. No one came to help us for 15 minutes. Then they came out to answer the phone and said we were 10 minutes past the cut off and we could not fly."
Points négatifs : "Staff just walked away while we were in line, the rudeness and mean attitude, they blamed us for being too late after ignoring us and made us late, they didn't offer an alternative flight until we asked. Overall, horrible customer service. Never been treated so rudely by people in the airlines industry in my entire 42 years of flying!"

Points positifs : "The crew was super friendly and always gave the feeling that they want the customers to feel comfortable and enjoy the flight. One of the crew members even offered me to move to an emergency exit seat (without me asking to move) because I am tall. Amazing!"

Points positifs : "Food and service was good and price was acceptable"
Points négatifs : "Very long route"

Points négatifs : "Crew not only lacked sensibility to understand the purpose of an emotional support dog but kept harassing me about the dog being tied to my seat. At some point a flight attendant even tried to touch my dog, invading my personal space. When the dog rightfully acted defensive trying to protect me, the crew member started threatening me that he would have the dog sent to cargo, the last thing a person with an emotional support pet wants to hear. Extreme lack of professionalism."

Points positifs : "Supero mis expextativas. Si el servicio se mantenga la voy a utilizar otra vez."

Points positifs : "That we reached our destination!"
Points négatifs : "Check in was awful"

Points négatifs : "Impossible to travel correctly in this shithole of airport The dirtiest souk is better organised and better and cleaner Nightmare and very last time i travel true charleroi"

Points positifs : "I loved it! It's so spacious and comfortable."

Points positifs : "The entertainment side is great. TV show and movie options leave plenty to do for long flights."
Points négatifs : "The seat had no cushioning whatsoever."

Points positifs : "Nothing possitve to say here."
Points négatifs : "I've flown hundreds of flights, and this was my first time with Justairfly (TUI), and it will be my last. In Brussels there was a mechanical failure and the flight was delayed. The problem was that it was delayed 14+ hours. Now sometimes things happen, I understand that, but how you handle those situations is something else. Jetsirfly handled this very very poorly, with complete disregard to its passengers. They would require us to return to the gate almost every 2 hours for the next 14 hours. Then when 200+ people return to the gate Jetairfy and their representatives would not be there. They violated many EU statutes regarding passengers rights. And when this was brought to their attention, they would become hostile, and violate more! For instance, by law, when the delay is five hours or longer, passengers may opt for reimbursement of the full cost of the ticket together with, when relevant, a return flight to the first point of departure. I specifically requested reimbursement and to be returned to my point of origin, and was flat out denied for Jetairfly! By law, if a flight is delayed by four hours or more and the final destination is over 1500 kilometers, the passengers are required to compensation. Not only did they not compensate us, they failed to notify us, as required by law, of this compensation. In general, they did an extremely poor job of handling the situation and myself, and 100+ other passengers have reported them to the authorities. I'll never fly or use Jetairfly or TUI again. And I suggest you avoid this. Airline at all costs."

Points positifs : "The plane was pretty nice with eqch person having their own TV with multipe options for movies. Other than that, it was just a typical flight with nothing great or nothing really bad."
Points négatifs : "Again, nothing really poor, but nothing great either."

Points positifs : "Service with a smile. As our flight was redirected to Ostend, the signage was clearly marked to get to the transfer bus to Brussels and the water that was given to passengers before boarding the bus was a nice and welcome touch."
Points négatifs : "It was not clear in Dalaman Airport why they were shouting "Izmir" as if they were looking for passengers to Izmir, and it appeared as though boarding was to a flight to Izmir, yet we were all travelling to Ostend. Strange! I thought I was at the wrong gate as I couldn't see a sign indicating Ostend at the boarding area. When I asked if the plane went to Ostend they said yes and took my ticket--but this was never announced."

Points positifs : "The flight crew was very courteous, professional, and attentive. The prepared meals were tasty, nutritious and filling. Also, the selection of free in-flight entertainment (mostly the movies, and tv shows) were satisfiying. They were even able to shorten the flight time by 1-1/2 hours. I would probably fly with them again if their prices remain reasonably low."
Points négatifs : "The only issue have with being on an 8 hour flight is being confined to about .5 meter of space. I couldn't move my elbows for the most part."

Points positifs : "The price is unbeatable"
Points négatifs : "You can expect high end entertainment and food went you pay a half of the price of the competitors"

Points positifs : "It's not high-end, and does lack some luxuries, but for the price, you get everything you need."
Points négatifs : "Lack of electrical outlets and no wifi."

Points négatifs : "il y a pas d'explications accompagner Algérie il n'est pas à la hauteur"

Points négatifs : "Being on time"

Points positifs : "J’ai trouvé la trousse; couverture, bas, ect, tous dans un sachet fermer, ce qui n’était pas le cas à mon vol de Montréal-Alger. Le repas était bien et la portion généreuse. L’avion était propre, sans déchets parterre ou dans la petite pochette de siège. L’embarque c’est fait rapidement et dans un calme, malgré les vérifications supplémentaires avant de rentrer dans l’avion."
Points négatifs : "Mon banc était brisé, donc impossible d’abaisser le siège. La collation peut appétissante. Et le personnel de bord étaient désorganisés; ils ont oublié de donner des bouteilles d’eau à environ une trentaine de personnes, inclusivement moi, j’ai demandé d’avoir un verre d’eau et du jus au moment du repas, il m’a pointé la bouteille d’eau ma voisine, donc semblait pas à l’écoute ou pressé, un robinet de toilette coulait sans arrêt et plusieurs personnes ont averti différentes personnes du problème et seulement après 45 minutes que quelqu’un a essayé de régler le problème et nous avons décollé à 13h20 environ et on devait décoller à 12h40. J’aurais eu la possibilité de rester plus longtemps avec mon mari, que je vais revoir seulement dans 6 mois, avoir su qu’on allait faire un retard."

Points positifs : "The management of the stopover in Algier"
Points négatifs : "I arrived in Lyon without my suitcase which is really not fair. They promised to deliver as soon as possible to my address. I am waiting to see"

Points positifs : "Good petit déjeunae"
Points négatifs : "Too cold in the airport terminal - airplane temp ok"

Points positifs : "People always nice - plane leaves always at a time that is acceptable"
Points négatifs : "Tooooo cooold on the plane - brrrrrr! Even with a pullover"

Points négatifs : "Très bon vol. La compagnie AIR ALGERIE fait de grands efforts pour satisfaire ses clients. Bonne continuation."

Points positifs : "Not many people on the flight, so there was enough space."
Points négatifs : "The crew was rude. Food was hardly edible (pasta & dried out chicken fillet with a bag of mustard). The crew came late on all flights, so we only started boarding when we were already supposed to leave."

Points positifs : "Manque les écrans"
Points négatifs : "Des écrans"

Points négatifs : "Une collation améliorée. Haaaaaaaaaa !"

Points négatifs : "pas d'écran pour voir les films ou écouter de la musique"

Points négatifs : "- Not make us wait on the boarding bridge of the plane wasn't ready to board. - The seats couldn't recline - Offer something a little healthier for snacks on short flights"

Points positifs : "Améliorée le repas et voir les tarifs"
Points négatifs : "Les repas"

Points positifs : "On est arrivé à l’heUre"
Points négatifs : "On a changé mon siège et je n’ai eu qu’un repas végétarien sur les deux commandé probablement parcequ’on À oublié qu’on m’avai Déplacée Sans m’en aviser bref service mediocre"

Points positifs : "It did take off and land"
Points négatifs : "Seats, armrests, etc were extremely dirty."

Points positifs : "La propreté"
Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Transfer in Algiers"

Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "Everything was really poor. The seats were almost broken there was no entertainment. The food tasted awful and gave me stomach aches. The plane was very dirty let alone the washroom."

Points positifs : "Only positive thing is that I eventually arrived to my destination and it was cheaper than other airlines."
Points négatifs : "This airline seems to always be late, and they displayed incredible disorganization and chaos on this flight. The flight was late. After going through security scanners again even though we had just gone through other scanners a few minutes ago getting off our last flight into the airport, we went downstairs. They had us wait in a room with no chairs a long time before moving us to an unbearably hot bus for a really long time to wait, the bus only had a few seats for old people, the rest of us stood sweating without moving for at least 25 minutes. At the plane's stairs for boarding they wanted to take large carryon luggage to put below, but this wasn't well understood by most passengers and many people got upset and the staff didn't handle it well so it took a long time waiting to board at the stairs. Once on board it was a problem with people not finding enough space to stow their carryons! I went to the toilet before takeoff, and the toilet was so dirty! Disgusting! They clearly hadn't cleaned it at all. Wet floor, smelly, no toilet paper, debris in the sink, etc... The staff was unprofessional in conflict with 2 passengers arguing over a seat which was only a problem because one flight attendant had promised the 2 passengers to be able to move to that 1 open seat. After being almost 2 hours late for takeoff and going through the chaotic boarding process I can understand why people were short on patience. The food was ok. No in flight entertainment at all on a 4+ hour flight, not even a magazine in the seat pocket. Not a good experience overall."

Points positifs : "Pros: I made it to my destination alive and saved money over other airlines."
Points négatifs : "Cons: The flight was delayed and then boarding and waiting to take off took so long that we were 2 hours late. We were seated in what must be the plane's worst seats: right in front of the stinky bathroom. Those seats don't recline and people keep coming to wait for the toilet, but worst of all is that the toilet smell was awful. I asked to be moved but there were no open seats. I don't know why the toilet had not been well cleaned, but in general the airplane was not very clean. I didn't like the food on this flight, on other air Algerie flights food has been better. The flight attendant also ran out of tea before getting to my row, but never came back with more so I wasn't offered tea. I think this was not worth saving a bit of money over a better airline."

Points positifs : "Durée vol, plus respire que prévu"
Points négatifs : "L’embarquement en plusieurs temps, embarquer tous les passagers dans un seul bus et y rester immobile pendant plus de 30mn avant de rouler vers l’avion et attendre plus de 15mn avant de descendre du bus avec double contrôle à la passerelle,en tout un retard d’envu 2h de temp"

Points positifs : "Rien de bien dans cette compagnie"
Points négatifs : "Hôtesse arrogante et hautaine repas immangeable Structure anarchique"

Points positifs : "Business cabin was ok. Dirty but seats ok for sleeeping on a long floght"
Points négatifs : "Very bad service. No drink / water until 1:30 of flight. Flight attendant not focused on service."

Points négatifs : "BOarding in Algiers took very long time waiting in the corridor"

Points négatifs : "Always late"

Points négatifs : "Air Algérie is just disorganized to the nth degree. Despite delayed boarding we arrived on time, which was excellent because everything about the experience from the airport layover to the inflight meal and the insistance on leaving the lights in the cabin during this midnight flight was atrocious."

Points négatifs : "First flight was delayed more than an hour, then I was forced to spend more than an hour haggling with immigration police and airline agents because the airline didn't give me my ticket for the connecting flight in advance. Even though I was just in transit the Algerian immigration police have me a hard time. Clearly the AirAlgérie and the airport authorities in Algiers do not have professional procedures in place to deal with passengers trying to catch connecting flights. To boot my second flight was delayed three hours."

Points positifs : "The crew was great with our children."
Points négatifs : "The plane was a bit dirty."

Points négatifs : "I didn't like that they went on strike and we as of yet have not been able to make this trip to Constantine. And my husband already went home and won't have a chance to try again. My sister and I will try tomorrow."

Points positifs : "Un agréable vol départ et arrivé a l'heure"

Points négatifs : "I had broken seat,. The plane was dirty"

Points positifs : "L'accueil et la prise en charge. Un équipage très agréable"

Points négatifs : "Unprofessional cabin crew. Glass of wine with cork floating was handed to me after the" meal" which was simply horrible."

Points positifs : "I was able to reserve a seat in the second row."
Points négatifs : "Two-hour delay leaving because of mechanical problem. The way connections are handled in Algiers is complicated and unpleasant. Will never travel with Air Algerie again. Plane was dirty, and someone had peed all over the bathroom floor at the very beginning of the trip."

Points négatifs : "I had a problem with my luggage when I get to Italy it was awful thank God to the etalian crew"

Points négatifs : "Nice plane"

Points négatifs : "Filthy planes and falling apart, if that doesn't bother you we did arrive safely:-/"

En savoir plus sur Air France

Vols pas chers Lille - Casablanca

Dernières offres d’allers-retours

23/11
lun.
sans escale
TUI Fly Belgium
3h 40min
LIL - CMN
30/11
lun.
sans escale
TUI Fly Belgium
3h 40min
CMN - LIL
23/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
LIL - CMN
30/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 25min
CMN - LIL
10/11
mar.
2 escales
Air France
21h 30min
LIL - CMN
16/11
lun.
2 escales
Air France
17h 20min
CMN - LIL
23/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
LIL - CMN
30/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 10min
CMN - LIL
23/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 55min
LIL - CMN
30/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
CMN - LIL
23/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 30min
LIL - CMN
30/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
CMN - LIL
7/11
sam.
1 escale
Air Algerie
19h 15min
LIL - CMN
15/11
dim.
1 escale
Air Algerie
23h 50min
CMN - LIL
23/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 30min
LIL - CMN
30/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
CMN - LIL
10/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 30min
LIL - CMN
16/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
CMN - LIL
7/11
sam.
2 escales
Air France
31h 05min
LIL - CMN
16/11
lun.
2 escales
Air France
10h 25min
CMN - LIL
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 25min
LIL - CMN
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 55min
CMN - LIL
23/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
LIL - CMN
30/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 20min
CMN - LIL
12/12
sam.
2 escales
Air France
25h 50min
LIL - CMN
3/1
dim.
2 escales
Air France
26h 25min
CMN - LIL
7/11
sam.
1 escale
Air Algerie
19h 15min
LIL - CMN
15/11
dim.
1 escale
Air Algerie
23h 50min
CMN - LIL
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
27h 20min
LIL - CMN
22/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 55min
CMN - LIL
13/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 00min
LIL - CMN
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 55min
CMN - LIL
23/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 10min
LIL - CMN
30/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 00min
CMN - LIL
10/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 10min
LIL - CMN
16/11
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
CMN - LIL
23/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 00min
LIL - CMN
30/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 00min
CMN - LIL
23/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
48h 55min
LIL - CMN
30/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
9h 20min
CMN - LIL
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

24/12
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 35min
LIL - CMN
21/11
sam.
2 escales
Air France
33h 40min
LIL - CMN
21/11
sam.
1 escale
Air Algerie
19h 15min
LIL - CMN
19/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 30min
LIL - CMN
24/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 40min
LIL - CMN
14/11
sam.
2 escales
Air France
31h 05min
LIL - CMN
19/12
sam.
1 escale
Air Algerie
19h 15min
LIL - CMN
14/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
57h 55min
LIL - CMN
28/10
mer.
2 escales
Air France
16h 30min
LIL - CMN
21/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 35min
LIL - CMN
14/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 25min
LIL - CMN
19/12
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
32h 10min
LIL - CMN
4/11
mer.
1 escale
Air Algerie
26h 20min
LIL - CMN
28/10
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 45min
LIL - CMN
7/11
sam.
2 escales
Air Algerie
47h 25min
LIL - CMN
2/1
sam.
2 escales
Air Algerie
47h 25min
LIL - CMN
7/11
sam.
2 escales
Air Algerie
47h 25min
LIL - CMN
2/1
sam.
2 escales
Air Algerie
47h 25min
LIL - CMN
7/11
sam.
1 escale
Air Algerie
19h 15min
LIL - CMN
2/1
sam.
1 escale
Air Algerie
19h 15min
LIL - CMN
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première