Trouvez des vols pas chers Londres City - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

LCY - CDG

Trouvez des vols pas chers Londres City - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Aller-retour
Économique
Londres (LCY)
Paris Charles-de-Gaulle
lun. 26/10
lun. 2/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 40%.

Haute saison

avril Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 38%.

Prix moyen pour un aller-retour

216 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

187 € ou moins

Quand réserver des vols Londres City - Paris Charles-de-Gaulle

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • On trouve en général les vols les moins chers pour Londres City - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle 86 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 7 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en mars, avril et mai. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est janvier.
  • Partir le matin est en moyenne 20% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Londres City - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Londres City et Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Londres City - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Londres City - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Londres City-Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Londres City-Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Londres City-Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Londres City-Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Londres City - Paris Charles-de-Gaulle

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 8 987 avis
8,2
Embarquement
7,8
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points positifs : "Nice folks"
Points négatifs : "Economy is not very comfortable and still expensive. Espescially when the person in front lowers their seat."

Points négatifs : "My luggage is lost"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Crew was great. Very friendly and accommodating"
Points négatifs : "Regional jet had hard seats but adequate for 1 he flight"

Points positifs : "Crew was excellent. Seats were uncomfortable"

Points négatifs : "La ponctualité"

Points positifs : "The seat was ok, I paid $ 115 per Trip ( total of $ 230) just to sit at the emergency exit to have some leg room and then I am sitting next to the bathroom and people stepping on my feet because they tend to hang out around the bathroom."
Points négatifs : "The flight attendant not wearing perfume. Food was very poor to say the least."

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "I do not know how to go about contesting his, but we bought 4 tickets to South Africa on Swiss air and Edelweiss via Zurich. We received a confirmation email for two of the tickets but not for the other two so we assumed the other ones did not go through as we used two different credit cards."
Points négatifs : "We purchased the last two again and when we showed up at the ticket counted they let us know that we bought 6 tickets!!!!!!!! We would like to be reimbursed for the two tickets we did not receive the confirmation emails for. How can we go about it?"

Points positifs : "The crew was polite and helpful. The wine was free and each seat had it's own screen with a good assortment of movies and TV shows."
Points négatifs : "The food could be much better. Although coming from Sicily it's tough to compare."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "Really good flight. Clean,on time, efficient. Early arrival even"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points positifs : "On time! Courteous. Free meal! Even on flight less than 2 hours!"
Points négatifs : "All good!"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points négatifs : "Food selection was a bit short"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points positifs : "Boarding was smooth"
Points négatifs : "The aircraft was horrible No space at all even after paying for a better seat"

Points négatifs : "Placed in back row. Ran out of food choices twice!!! Requested they start serving from the back after the first shortage. Told that was not the procedure. The Swiss need to apply customer care to all in the same class equally."

Points positifs : "The crew was very helpful & friendly"
Points négatifs : "The a/c or fans were on too high"

Points positifs : "great flight"

Points positifs : "nice flight"

Points positifs : "Best trip ever, flight crew fantastic. Great hospitality from the crew, pleasant and very personable. Will definitely fly Swiss Air again."

Points positifs : "Efficient, excellent staff and service, beautiful plane"
Points négatifs : "There was a nearly impossible connection time in Zurich."

Points négatifs : "Seat would not recline. Long fight cramped 27B"

Points négatifs : "Great"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "The crew was great and the flight itself was fine"
Points négatifs : "The checking in experience was chaotic. I was told I was on standby for my connecting flight to New York. The flight was delayed by almost an hour and a half."

Points négatifs : "2.5 hour delay, missed connection, arrived more than 5 hours after originally planned. Entertainment system did not function. Crew did not collect garbage/unused items prior to landing and I was holding garbage in my hands during landing (and some spilled on my lap)."

Points positifs : "We did not get on any flight to NY!!!!"

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Checkin was smooth, cabin crew and service was great. Absolutely no complaints."
Points négatifs : "Nothing. All was exceptionally good."

Points positifs : "Good flight with Swiss friendliness. They even passed out food (sandwich) during this very short flight."
Points négatifs : "Nothing, really!"

Points positifs : "The attendants were very pleasant and the food delicious"
Points négatifs : "A bit cramped in economy"

Points positifs : "This Transavia Airlines is not good at all."
Points négatifs : "Many things cheaper does mean better."

Points positifs : "Boarding was efficient and the crew were nice."
Points négatifs : "the seating is horrible. it was the tightest seating I've ever experienced."

Points négatifs : "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"

Points positifs : "The plane size & comfort was excellent. The staff were very friendly"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Transavia does not serve anything complementary, not even water. A flight between two countries that is five hours long must be better than this. I was not aware of Transavia doing that before I booked. I will never fly with them again"

Points positifs : "Nice crew, good food."
Points négatifs : "Both bathroom were not working in business class area."

Points négatifs : "Information on arrival time was not correct"

Points positifs : "Great crew."
Points négatifs : "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Points positifs : "Food was great, enjoyed watching videos, staff very profession and friendly."
Points négatifs : "Boarding was delayed and prolonged My Baggage was not transferred and was not available when I arrived in Dulles."

Points positifs : "Great airline"

Points positifs : "Boarding was quick and flight was calm"
Points négatifs : "The coffe and breakfast."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Like the overall KLM experience"
Points négatifs : "Food could have had better quality and the stewardess served it all at once versus in the various courses."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "We got to Amsterdam on time"
Points négatifs : "1. Paying for the seats we chose...that will never happen again...I'll fly another airline first. 2. The food was terrible. I have flown KLM for years, this was not what I expected. 3. The plane was very dirty"

Points positifs : "Nice crew pilot food and beverage"
Points négatifs : "No wifi"

Points négatifs : "wasn't able to take the flight since I missed it"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Points négatifs : "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Points positifs : "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Points négatifs : "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."

Points positifs : "kLM staff was great."

Points positifs : "Easy to board and easy flight."

Points positifs : "The crew was fantastic! Our needs were constantly being met and just about the time you thought you might want a snack or a meal, the attendants were already heading down the aisle. Because of an allergic reaction, I asked for ice a number of times and the attendants were more than happy to meet my needs."
Points négatifs : "The seats were very close together. The trip from New York to Amsterdam seemed a lot more comfortable than the return flight. The food from NYC JFK was better than the food from Amsterdam. The movie selection on both flights was a little disappointing."

Points négatifs : "The movie selection did not seem extremely varied."

Points positifs : "The attendants took great care of us. Super smooth flight."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points négatifs : "We did not get two of baggage at the destination."

Points négatifs : "The cabin crew was racist! She asked me to move from a seat because she wanted another guy ( obviously from her country ) to take it! Rude and racist."

Points positifs : "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Points négatifs : "No entertainment system; insufficient knee space"

Points positifs : "Very friendly crew going out of way to assist in making trip comfortable"
Points négatifs : "Had travelled KLM to Amsterdam on my first flight 27 years ago and the aircrafts are stuck in that age! Lousy seats, poor quality bathrooms, lousy screens, prefer not to fly them"

Points positifs : "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Points négatifs : "there was no lounge close to our departure gate"

Points positifs : "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Points positifs : "Nothing really"
Points négatifs : "Flew KLM 27 years ago and the airlines seem to be stuck in the same era. Food is poor quality... Have you recently checked the Gulf carriers."

Points négatifs : "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "My bagage broke"
Points négatifs : "I paid extra fee for extra bagage which was tv and i paid insurance my tv broke and no one responces for it"

Points positifs : "Excellent experience with the cabin crew."
Points négatifs : "Seats on the 777 were too narrow. This 777 had a 3-4-3 seating arraignment, it would have been better with a 3-3-3, similar to a 787 configuration. With the current layout, even with an aisle seat, I was sitting in the aisle. And I am not a large person! The flight was full, so use the 787 and two daily non-stops. For a twelve hour flight, the food was only Okay, could have been better and with a better selection. Meal timing was poor."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Old airplane with not really comfy seats. No outlets for charging devices. Very old entertainment screen."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points négatifs : "Per usual, KLM can't seem to figure out the order of boarding the plane. Should be business - priority - everyone else. Instead they do priority first, and that's usually two-thirds of the passengers. Strange choice of in-flight movies; no accounting for taste, I guess."

Points négatifs : "OLD OLD plane with hard seats and tiny screens"

Points positifs : "Great crew service. Among the best ever."

Points négatifs : "The worse experience ever. I booked the flight and then they canceled it, i tried changing the dates but the website was giving me an error so i called them, after being on the phone for 2 hr some guy answered who seemed very tired and not thrilled working for LOT. Rood and not helpful, told me to try FB messenger and online changing again. Failed to get a voucher, refund or change the dates online, was still getting an error. on messenger they answered and told me i can get a voucher, i told them i don't want it and after that they stopped replying all together. good thing i got my money back by filing a dispute with my CC company."

Points positifs : "The crew was great! Was disappointed they gave us a A340 from air Belgium instead of the 787 Dreamliner we were supposed to get."
Points négatifs : "Boarding was tough they made us board a shuttle like the 90’s and go up stairs was really tough with kids and carry ons."

Points positifs : "All except food"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Crew was fine."
Points négatifs : "Paid for business class on LOT. Somehow this was delivered on a low cost carrier. Not the same business class product at all, ancient plane, worn seats though they claim to be "new" on this 767. Multiple hours delayed departing, no reason given, and no updates, we just sat there for hours. I assume mechanical. Caused me to miss my connection and here I am having to pay huge for a last minute hotel. Not what was advertised to me which was a LOT flight not a codeshare on an old plane. Booked it through Kayak, will not be doing THAT again."

Points négatifs : "Bathrooms smelled and dirty and not functioning"

Points négatifs : "The loading was a mistake. We were bused out to the plane but they didn’t start until the planned 30 mins before departure and it took 90 mins so we left over an hour after we were scheduled. Landing so late that a number of people couldn’t make their connections"

Points négatifs : "The temperature in row 8 was incredibly warm, it was making us and our little kids quite uncomfortable and made it hard to fall and stay asleep! Interesting enough the back of the plane felt nice and cool."

Points négatifs : "Not being late"

Points négatifs : "Nous avons embarqué à l heure mais ensuite nous avons dus attendre plus de 20min pour attendre la connection de deux passagers"

Points positifs : "It was ok"
Points négatifs : "Teleportation"

Points positifs : "Crew was nice!"
Points négatifs : "It was an old plane"

Points positifs : "the crew was very good, the seat could be a bit bigger in economy class"

Points positifs : "Je n ai pas réservé ce vol et je ne l ai pas pris!!!! Calmez vous!"
Points négatifs : "Quand vous avez un bug corrigez le au lieu de tourner autour du pot!"

Points négatifs : "1- Tight seats for three big adults in a row of three seats especially for an 8 hour flight! 2- I don't eat pork. Most of the food was pork or mixed with pork even the salad! My options were very limited thus I wasn't well fed."

Points négatifs : "Lines for checking in and for boarding were very disorganized and people were butting in front of people who were there longer. The plane seating was too close to each other. More room is needed."

Points positifs : "My fourth experience with LOT in a month. The airline gotta be renamed from LOT to LATE. Also the airport is a complete mess, especially the incredibly long security check lines for transfer passengers."
Points négatifs : "Crews are usually polite an professional. Anyway, my complaints refer to the problems with the Chopin airport and the airline/ certainly, not any crews."

Points positifs : "food was great, boarding was a horrible process."

Points positifs : "Flight attendants very courteous and flight was on time."
Points négatifs : "All good"

Points positifs : "Les vols à l’heure, l’ensemble du voyage qui globalement bien déroulé"
Points négatifs : "Aucun divertissement en français dans l’avion qui était pourtant neuf et dernier crie. Les films en japonais, bref à revoir."

Points positifs : "Very nice new Dreamlianer , very clear , nice staff friendly and cooperative, food quality good, entertainment list very good , nice flight for very reasonable price , much better then LH"
Points négatifs : "No"

Points négatifs : "LOT was late on every flight. Did not miss any connections, but could not leave on-time if it was there only responsibility."

Points négatifs : "No air conditioning!!"

Points positifs : "Flight crew was good and on-time."
Points négatifs : "Check-in at Budapest was horrible! Two girls working there were unprofessional, unhelpful, stood there talking and joking while my family waited. I had to sit separate from my wife and small children with special needs!!!! Fire these people!!!"

Points négatifs : "The sound of the plane’s engine was annoying"

Points positifs : "Flight was fine, and on-board crew was polite and helpful."
Points négatifs : "Both the check-in AND gate agents seemed to ignore that you are allowed one personal item (e.g. purse) and one small rolling suitcase (sized and weighed as per LOT requirements) and tried to insist that we check in our small suitcases (for free). In the end, they did relent, but I was surprised at this. There was a small but decent variety of snacks for this 4+ hour flight."

Points négatifs : "Crew was grumpy. It was a problem to get a full glass of water. It was always a half of glass and no ice. Even in warm pop-no ice Food was not up to standards. Seats no leg room If crew was nice and smiled. Would have helped"

Points négatifs : "a worst ever trip"

Points négatifs : "Flight was delayed by over 8 Hours. Terrible experience."

Points négatifs : "Excellent service"

Points positifs : "Meals were surprisingly good. Dreamliner."

Points positifs : "Service is good, flight crew are helpful and attentive, meals are good. Entertainment is good."
Points négatifs : "Unfortunately the flight was delayed by an hour so boarding became frantic and stressful. We had already left the gate and the plane was taxiing and some people were still not sitting in seats - I suppose that's fellow passengers for you - and they were told by flight attendants to get into their seats. Economy seats are very cramped so it's an uncomfortable and probably not healthy experience for that long. The flight delay meant that there was high stress in Warsaw to make the connecting flight. Why transit passengers need to be subjected to security checks and clearance I do not understand. We have just got off an international flight - transit passengers surely aren't combined with new passengers who have not been through security in Warsaw."

Points positifs : "Comfortable, civilized"

Points positifs : "After reading all of the previous reviews I was panicking about the flight being cancelled and getting stuck at the airport all night. The weather held pretty good last night, and we departed ON TIME."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "My tv was not working , it’s a 9.5 hours flight.... it was not fixed and they said they cannot offer me another seat with working tv My table when I opened it for the first time was all dirty with dried up tomato sauce and crumbs , they did clean it but it should not happen in the first place"

Points positifs : "N/A"
Points négatifs : "Had to ask if I get some food too, because I was asleep and as I woke up everyone had food just not I. After 10 minutes I asked for some food. Also the personal could have gotten more times around to bring water. I had window seat and didn’t wanted to disturb my neighbors so I didn’t get up to ask for liquid but other passengers I saw getting up and getting their own drinks by the personal."

Points positifs : "Agréablement surprise qu'ils aient pris le risque de retarder le vol WAW - KRK pour attendre des passagers, même si du coup nous sommes arrivés quelques minutes plus tard que prévu à destination."

Points positifs : "Du personnel navigant très agréable et à l'écoute. Et un bon point supplémentaire pour le repas (;"

Points positifs : "With expectations set record low by flying United Airlines this was pleasantly neutral."
Points négatifs : "Limited beverage choice"

Points positifs : "Overall the flight was pleasant - the Bombardier is a great plane - there was enough leg room and space. I had a lovely view of the Tatra mountains. Captain made a couple of announcements and kept us informed of flight time, progress and so on. No complaints at all."

Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "We were forced to pay for our checked bag and it felt like a scam. We even showed the staff the website where it said free 1st checked bag and they said we don't work for LOT we work for airport. Very scammy to me. Felt very unfair."

Points positifs : "Quick, efficient check-in and boarding, friendly staff, clean airplane."
Points négatifs : "(there was nothing I disliked... a good experience overall)"

Points positifs : "Crew was very good. Plenty of food, and they came around often with drinks and water."

Points positifs : "The crew was nice, and the pillows was OK."
Points négatifs : "All the rest, including the wait for the airport bus, and the noise at the flight"

Points positifs : "I like comfort in business class. Choice of food and wine was good too."
Points négatifs : "Entertainment movies were a bit aged."

Points positifs : "nice clean aircraft"
Points négatifs : "they did to run late and lost my bags on both occasions i flew with them."

Points négatifs : "I was forced to check in my hand luggage, but the Amsterdam personnel attached to it a tag without any flight information, so this luggage missed my plane in Warsaw on the connecting flight and arrived later that day as misplaced piece. LOT needs to fix the hand luggage tagging system on connecting flights."

Points négatifs : "Very bad boarding experience... We were not issued boarding passed for all legs of the journey at the beginning. At the last leg, we were provided separate seats. Boarding staff extremely rude and unfriendly. Not one person (apart from the in-flight personnel) wore a smile."

Points négatifs : "The flight was late 1.5 hours missed connecting flight, spent all night at airport waiting for next plane,"

Points positifs : "Without any note all passengers were required to pay for their baggage, same price either it was 10 or 20 kg. Nobody send any information before about this extra payment!"
Points négatifs : "The airport wasn't ready to except foreigners. The personal at customs hardly could communicate in English, always switching to Polish. The custom officer forgot return transfer ticket. So, I had in no time to ask at the check point tofi s my name in the list and give me another tickets. It was very stressful."

Points négatifs : "You sold me no lagge ticket, and than charged extra"

En savoir plus sur SWISS

Vols pas chers Londres City - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Dernières offres d’allers-retours

19/12
sam.
1 escale
KLM
4h 00min
LCY - CDG
3/1
dim.
1 escale
KLM
8h 00min
CDG - LCY
19/12
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 00min
LCY - CDG
21/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 00min
CDG - LCY
7/3
dim.
1 escale
SWISS
4h 00min
LCY - CDG
21/3
dim.
1 escale
SWISS
4h 35min
CDG - LCY
27/11
ven.
1 escale
KLM
14h 25min
LCY - CDG
30/11
lun.
1 escale
KLM
3h 50min
CDG - LCY
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 10min
LCY - CDG
12/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 00min
CDG - LCY
7/3
dim.
1 escale
SWISS
4h 00min
LCY - CDG
21/3
dim.
1 escale
SWISS
4h 35min
CDG - LCY
19/12
sam.
1 escale
KLM
4h 00min
LCY - CDG
3/1
dim.
1 escale
KLM
8h 00min
CDG - LCY
12/3
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 00min
LCY - CDG
14/3
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 15min
CDG - LCY
5/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 00min
LCY - CDG
12/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 00min
CDG - LCY
14/12
lun.
1 escale
KLM
21h 20min
LCY - CDG
21/12
lun.
1 escale
KLM
3h 50min
CDG - LCY
27/11
ven.
1 escale
KLM
14h 25min
LCY - CDG
29/11
dim.
1 escale
KLM
3h 50min
CDG - LCY
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 00min
LCY - CDG
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 00min
CDG - LCY
6/11
ven.
1 escale
KLM
14h 45min
LCY - CDG
8/11
dim.
1 escale
KLM
14h 30min
CDG - LCY
20/11
ven.
1 escale
KLM
14h 25min
LCY - CDG
23/11
lun.
1 escale
KLM
3h 50min
CDG - LCY
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 45min
LCY - CDG
22/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
3h 50min
CDG - LCY
5/4
lun.
1 escale
KLM
4h 55min
LCY - CDG
9/4
ven.
1 escale
KLM
3h 50min
CDG - LCY
15/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 40min
LCY - CDG
25/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 45min
CDG - LCY
17/12
jeu.
1 escale
KLM
23h 00min
LCY - CDG
19/12
sam.
1 escale
KLM
24h 10min
CDG - LCY
13/11
ven.
1 escale
KLM
4h 00min
LCY - CDG
20/11
ven.
1 escale
KLM
15h 50min
CDG - LCY
9/11
lun.
1 escale
KLM
4h 00min
LCY - CDG
14/11
sam.
1 escale
KLM
23h 40min
CDG - LCY
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Dernières offres d’allers simples

19/12
sam.
1 escale
KLM
4h 00min
LCY - CDG
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 40min
LCY - CDG
30/10
ven.
2 escales
LOT
14h 30min
LCY - CDG
6/11
ven.
1 escale
KLM
14h 45min
LCY - CDG
6/11
ven.
1 escale
KLM
14h 45min
LCY - CDG
6/11
ven.
1 escale
KLM
14h 45min
LCY - CDG
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
LCY - CDG
19/12
sam.
1 escale
KLM
4h 00min
LCY - CDG
30/10
ven.
2 escales
LOT
14h 30min
LCY - CDG
31/10
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
7h 15min
LCY - CDG
6/11
ven.
1 escale
KLM
16h 05min
LCY - CDG
30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
LCY - CDG
2/1
sam.
1 escale
KLM
8h 10min
LCY - CDG
30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
LCY - CDG
2/1
sam.
1 escale
KLM
8h 10min
LCY - CDG
7/11
sam.
1 escale
KLM
10h 45min
LCY - CDG
30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
LCY - CDG
21/12
lun.
1 escale
KLM
4h 55min
LCY - CDG
23/11
lun.
1 escale
KLM
16h 05min
LCY - CDG
28/11
sam.
1 escale
KLM
6h 50min
LCY - CDG
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première