Trouvez un vol pas cher Lyon - Hambourg

LYS - HAM

Trouvez un vol pas cher Lyon - Hambourg

Aller-retour
Économique
Lyon (LYS)
Hambourg
mer. 28/10
mer. 4/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Hambourg
Restrictions de voyage
L'Allemagne a assoupli les restrictions d'entrée pour les voyageurs en provenance de l'EEE, d'Australie, de Géorgie, du Canada, de Nouvelle-Zélande, de Thaïlande et d'Uruguay. Des régulations de test et de quarantaine peuvent s'appliquer pour les voyageurs en provenance de zones à risque. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Hambourg
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Hambourg) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 13%.

Haute saison

novembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 13%.

Prix moyen pour un aller-retour

148 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

172 € ou moins

Quand réserver un vol Lyon - Hambourg

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 124 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Lyon - Hambourg 52 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en octobre, novembre et décembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est janvier.
  • Partir le matin est en moyenne 60% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Lyon - Hambourg

Hambourg : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Lyon et Hambourg ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Lyon - Hambourg les moins chers ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Lyon - Hambourg ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Lyon pour Hambourg ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Lyon et Hambourg ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Lyon et Hambourg ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Lyon-Hambourg ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Lyon-Hambourg ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Lyon Lyon-Saint-Exupéry - Hambourg

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 757 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Confort"
Points négatifs : "The crew and the food, specially the food."

Points négatifs : "The food"

Points positifs : "Food was absolutely terrible. Worst airline food of any trip I‘ve taken. Service was sparse. One beverage for the entire flight"

Points positifs : "Movies and bathrooms"
Points négatifs : "1. UNABLE TO CHOOSE SEATS. 2.Unaware that ticket did not include baggage fee 3.Most uncomfortable seats in 50 years of flying Will not use Momondo again unless I can choose seats and be made aware of ACTUAL COST OF FLIGHT."

Points négatifs : "Did my check-in 24 hours before to make sure I would have an aisle seat ... Lufthansa changed my seat at last minute to a window seat!!! What a poor customer experience."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "good crew ok food for airline"
Points négatifs : "despite an outrageous price we had problems registering our luggage economy light never heard of it"

Points positifs : "The airplane crew were very reassuring"
Points négatifs : "Gate was changed 3 times and flight was delayed 2 times too!"

Points négatifs : "Lufthansa’s needs to get their staffing act together. It took 1 1/4 hrs to check in due to insufficient staff & then once on board the flight it was announced there was no food available due to staffing shortages"

Points négatifs : "the flight was delayed by about 30-45 minutes"

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "The crew were very friendly"
Points négatifs : "The plane was was much too hot. It did not reach a comfortable temperature for my wife, who runs cold, for at least 4 hours."

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "The crew was o.k."

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "Crew seem competent, airplane was fairly clean and not too old, food not awful, ac outlets in economy, headphones not the worst."
Points négatifs : "I hate that there's no free checked bag anymore! Two mile walk with heavy bag in Frankfurt. Provide carts in FRA! Crowded: seat pitch small, seats narrow, flight totally full, toilets filthy by the end. IFE: English options boring (German options not subtitled), touch screen not responsive."

Points négatifs : "flight attendant gave me a meat sandwich when i asked for the vegetarian option due to my vegetarian diet and i became sick because of this"

Points positifs : "The crew was great and the snacks provided were delicious!"
Points négatifs : "The plane felt slightly outdated and was pretty loud the first part of the flight"

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "it’s wasnt a full flight, so that was nice"
Points négatifs : "bus to the airplane was too warm and had to wait 10 minutes before actually letting us off"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Nice entertainment selection"
Points négatifs : "Too many snacks, food was low quality, flight was delayed with no reason given,"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "The service on board was excellent."
Points négatifs : "Boarding got a little bit chaotic for families with small children."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points positifs : "Nice crew, big selection of movies/entertainment"
Points négatifs : "Extreme distance to walk in Frankfurt. Flight delayed, long wait for our luggage."

Points négatifs : "La distribution des bagages a été très longues"

Points positifs : "Quick boarding, friendly staff. We took off on time and arrived before scheduled time. Good value for money!"
Points négatifs : "Would be good if seats could be leaned back a bit."

Points positifs : "The inflight crew was very nice"
Points négatifs : "The staff that works in the counter was very rude. My carry on bag which has fit in all the trains across Europe and other airlines did not meet the standards of Vueling so I was charged with 50 euros which is ok with me. What was upsetting was the attitude of one of the attendants of the counter. She was a spaniard lady lacking all customer service skills. I will never use this airline again"

Points positifs : "+de 3 h de retard..."
Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Check in was not available and had to fly standby despite having reservation."

Points négatifs : "Nicer behaviour from crew, smile is easy."

Points négatifs : "Was told I needed to check my bag when there was plenty of overhead space once we boarded the plane. The entire zone system seems to be fake, as they boarded zone 1 and then went to all zones, skipping 2 & 3."

Points positifs : "Compagnie naze à tous les niveaux"
Points négatifs : "Alors qu'ils ont toutes les annonces pré enregistrée dans toutes les langues ils ne sont pas foutus de faire les annonces dans la langue d'arrivée ou de départ. Ils préfères mettre en catalan..."

Points négatifs : "Make sure you have a ticket with a selected seat or else they will not let you board, they overbook flights very often!"

Points négatifs : "Last minute switched plan causing much discomfort and confusion."

Points négatifs : "they don't provide even water for the passengers"

Points positifs : "The crew was nice and friendly."
Points négatifs : "The plane was extremely dirty, almost disgusting!"

Points négatifs : "Le vol est parti avec deux heures de retard. Nous avons attendu 1h10 à la porte d'embarquement sans que l'on nous donne d'information sur l'heure de départ re programmée, ni d'explications. Une fois dans l'avion, nous avons dû attendre 50 minutes supplémentaires."

Points négatifs : "Vol en retard et pas de place du tout pour les jambes"

Points positifs : "All was ok"
Points négatifs : "Flight delayed and slow boarding"

Points positifs : "Nothkng"
Points négatifs : "Everythkng"

Points négatifs : "Trop prêt des toilettes"

Points négatifs : "Tout doit être paye."

Points positifs : "la ponctualité"
Points négatifs : "L'amabilité du personnel au sol à CDG est TOTALEMENT à revoir, attitude désagréable, chantage, non respect de la courtoisie la plus élémentaire"

Points négatifs : "L’avion est arrivé en retard et en entrant dans l’avion on m’a imposé de mettre mon bagage pourtant au format cabine en soute, alors qu’en fait il restait de la place au dessus de moi. Résultat j’ai manqué mon RDV !"

Points négatifs : "For the price it's OK, its a low budget airline."

Points positifs : "The crew was amazing. They makes sure that we will be comfortable with a baby"

Points négatifs : "Se podría mejorar el tiempo de desembarque"

Points positifs : "Seat comfortable, crew do their best"
Points négatifs : "be on time!!"

Points négatifs : "Les bagages en cabines ont été mis en soute alors que j’ete presse et ma valise a été dégradée"

Points positifs : "Boarding was good, crew was great. Seats were comfortable. I dropped my cell phone on the plane when I left and the stewardess held it for me. Absolutely saved my night and I’m so grateful to her. All my information about my apartment were on it. I’m not sure what I would have done had it been lost."
Points négatifs : "The coffee wasn’t free."

Points positifs : "Fast trip"
Points négatifs : "No internet"

Points positifs : "There was an issue with my seat at boarding so they put me in the special seats instead."
Points négatifs : "Plane buzzed quite a lot on the way up."

Points positifs : "The flight was on time. The ground crew was pleasant and helpful, especially in meeting the needs of handicapped passengers."
Points négatifs : "You have to pay for anything you consume in the way of food and drink... even a glass of water to take a pill. My wife and I fly frequently and this will be our last time to fly Veuling. Other than the lack of any free beverages, the legroom is minimal, there is no TV and no electronic recharging at the seats."

Points positifs : "Rien de particulier."
Points négatifs : "Plus de 2h de retards."

Points positifs : "avion Airbus A320 confortable a l heure personnel souriant"

Points positifs : "Je suis une personne handicapée à mobilité réduite et on m'a refuse l'assistance au motif qu'il était trop tard alors que les personnespresschargées de l'enregistrement n'ont pas été rapides il n'y avait une longue file d'attente"

Points négatifs : "Late flight. Delay not announced. Late luggage too"

Points négatifs : "4 hour delay"

Points négatifs : "1h de retard pour décoller"

Points négatifs : "Vol annulé pour l’allée, retard de Palma à Barcelone, et ensuite retardé d’en 2h30 de Barcelone à Nantes."

Points négatifs : "Made us wait for 30 minutes in line to board. After boarding, waited on the tarmac for an HOUR Got to Mallorca and they had lost my luggage despite delays. I paid 190 for an extra bag!"

Points négatifs : "Mesurant presque deux mètres, mes fémurs ne "rentrent " pas. Le vol à été court, heureux de m'en extraire !"

Points négatifs : "Vueling staff avoiding the issue of wanting to talk about why they sold more seats than are on the plane — telling me that it was my fault and that I should have checked in online earlier. This, despite technical problems with their online checkin system not allowing me to do so."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "4h de retard en tout."

Points positifs : "The individual tv screens."
Points négatifs : "This is what I noticed while checking in the last gate before we board. We were singled out with a few other people to be additional screened in questions. When we were done, there were about more than 10 individuals who were waiting to pass the gate and about over 50 waiting in line. We noticed that the European descent individuals with bigger bags were not question and allowed to pass through. We were stop and was informed we have to pay for our luggage. The rep took our credit card and scanned it and when we asked how much she informed us the amount will be appeared in our next statement. How did she not even know?? Lastly, the individual in front of us had the same luggage (if not bigger) and didn’t even have to beck his in!"

Points négatifs : "no food no drink all 2 flights"

Points positifs : "On time, one carry on and personal item for free onboard, clean - no complaints"

Points négatifs : "Cancel connecting flight without offering alternatives on the same day. Confirmed another flight a week later of the intent flight without my consent. Had to rebook connecting flight a day earlier of the intent departure date, losing a day stay in B&B, and expense on transport due to different airports."

Points positifs : "Le personnel de bord"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "On nous a fait passer l’embarquement pour nous faire poireauter derrière une porte pendant une demi heure avant de nous faire faire machine arrière en nous disant qu’il y avait un retard de 40 minutes. Quand nous avons fini par monter dans l’avion (étant précisé que l’avion était en sureservation et que de nombreuses personnes n’ont pas pu y monter), nous avons encore attendu 1h15. A bord aucune petite collation et le tout avec un personnel peu souriant."

Points positifs : "L'embarquement prioritaire, la largeur des sièges et la place pour les jambes."

Points positifs : "On time departure"

Points positifs : "Check in was easy."
Points négatifs : "Aircraft was old and run down. The BCN terminal did not have enough seating and not knowing the gate until an hour before the flight kind of sucks."

Points positifs : "RIEN!!!! TRÈS MAUVAIS VOYAGE"
Points négatifs : "TOUT, LE RETARD. LA CONDUITE DE L'AVION. ETC... PERSONNE TRÈS INCOMPÉTENTE AU COMPTOIR DE EMBARQUEMENT.."

Points positifs : "Great boarding , on time! Friendly helpful staff . Just really good experience"

Points négatifs : "4 hours late - no communication Rude flight attendants"

Points positifs : "The meals we ordered were tasty and the leather seats and leg room are fair enough"
Points négatifs : "Boarding is sooooo slow Entertainment facilities did not exist"

Points positifs : "The price"
Points négatifs : "Screens or just at least free water or drink"

Points positifs : "Good value/price ratio."

Points positifs : "Bon vol"
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "C'était un bon vol."
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points négatifs : "They flew me from Madrid to Istanbul with a replacement passport knowing my final destination. Was Bahrain but would not let me board the plane in Istanbul. Now I’m stuck here with no money, credit card, or flight and I’m completely screwed because of Pegasus"

Points positifs : "Checked luggage included, seat reservations are fairly priced, in flight meals and snacks are reasonable. Crew is professional."
Points négatifs : "It was hot in the plane, probably cranked up the cabin heat to 25°C :)"

Points négatifs : "I was traveling with sports equipment and tried to pay for it online. I could not find a place to buy extra lugggage for sports only normal luggage, so I had 20kg. Then I was told at the airport I had to pay 100 chf extra for my surfboard. Don’t make the website difficult to use and then charge me extra. It feels dishonest."

Points positifs : "The flight was on time."
Points négatifs : "Gate was in a new addition to the SAW AIRPORT. Far from cafes and shops. After deboarding from the plane, it was a bit unclear whether to board a bus or walk into the International Terminal. Perhaps more frequent flyers are familiar with this routine, but signage would assist new passengers."

Points positifs : "None"
Points négatifs : "Very bad experience overall"

Points positifs : "Cheap price"
Points négatifs : "Uncomfortable seats. Race car type no recline, no food included, overnight flight yet lights on board remained fully illuminated."

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Not bad"

Points négatifs : "Siège non réglable sur 3h30de vol"

Points négatifs : "Landing was very rocky"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Unexpected Flight Cancelation; zero assistance replacement, alternative flights, overcharging baggage, no refunds despite flight cancellation, disappearing of Pegasus staff instead of assistance, no assistance when calling headquarters, stranded for days w no help on site nor by phone, deferring to third party vendor"

Points positifs : "Please return my money."
Points négatifs : "Please return my money."

Points négatifs : "Une vraie Lowcost... le bus est même mieux que cet avion"

Points positifs : "Globalement ok"
Points négatifs : "Délai de plus d'une heure pour le décollage"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "Not being able to check-in online."

Points positifs : "The staff was friendly, efficient and professional. The plane was clean, and the flight on time. Was my first time to fly Pegasus, but will definitely do so again."
Points négatifs : "The boarding process was unorganized and a bit frustrating."

Points négatifs : "Old plane, really crowded seats, the air crew doesn’t bother to clean the lavatories. Those who are working that is as the toilets up front were out of order..."

Points positifs : "like mentioned above"
Points négatifs : "nothing really"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight got delayed Grumpy crow Seats not comfortable"

Points positifs : "Was a save travel"
Points négatifs : "Delay 1 hour."

Points positifs : "Crew was very nice. Seats were comfortable."
Points négatifs : "Plane was HOT. It must have been 24 degrees or more the entire flight. I turned the fan on full but it was useless. I was hot uncomfortable and sweaty the entire time I was on the plane. Made what would otherwise have been a short and enjoyable flight extremely unpleasant."

Points positifs : "They changed my online check in into front window seats for free Was in time"
Points négatifs : "It's low cost, it arrived in time. It's ok :)"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Checked in only to find out that someone checked allready with my name and he is sitting in my seat. The next bomber?"

Points positifs : "The seats are comfortable and there was enough place in the overhead bins"
Points négatifs : "The airport in Istanbul does not offer WiFi - which is unbelievable for 2017...."

Points positifs : "The seats were not too tight and the food is not extensively expensive"
Points négatifs : "No Internet access at Istanbul airport which isahugh issue nowadays!"

Points positifs : "The seats were not too tight and the food is not extensively expensive"
Points négatifs : "No Internet access at Istanbul airport which isahugh issue nowadays!"

Points négatifs : "A failed flight canceled the flight without compensation and we lost hotel reservations in Sarajevo"

Points positifs : "On time"

Points négatifs : "45 minutes delay"

Points positifs : "I couldn't register in advance my second suitcase as their online system was not working. 10kg became 110.-CHF. All infos are in Turkish, it should be easier to change language from the main page. Water on board 2 and Coffee 3 euros. At the end, the price ended as expensive as a direct flight and good service from any airline."

Points négatifs : "This experience was absolutely horrible for my wife and myself both. We understood that being among the more "budget friendly" airlines, we would have to sacrifice some comfort. But this airline is beyond atrocious to say the least. There is no terminal exit, but rather we had to walk down steps from the plane, walk in the rain to a stand-up bus, and ride it to the airport. How on earth are you supposed to make close connecting flights with those conditions? We barely made it only because they let us skip the line for security. Save yourself the misery; dig deeper in your pocket for a better airline."

Points négatifs : "I was delayed in London, and thus missed my subsequent flights to Ankara and to Erbil. Arriving in Istanbul, there was a massive crowd at the transit desk with two Pegasus agents. They spoke little English and did not attempt to create an orderly queue. Instead, they were helping random people. Given that persons on the delayed flight were losing potential time to catch other flights, it was extremely unprofessional and rude to go about managing the issue in this way. I was quite exasperated and was told to calm down by Pegasus officials. Ultimately, I was delayed for one DAY, and forced to flight out the next night at midnight. If Pegasus had been consistent in managing passengers from a delayed flight, I could potentially have gone on to my final destination without a 24 hour delay."

Points positifs : "All was good but I thing thy need to give food with no pay 3.30 h fly thy need something free"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Poor everything is poor, they are very bad specially the crew when u check in they will let u pay even for the hand baggage extras kg even if u did shopping from the duty free they will let you pay for the weight. The worst crew ever."

Points positifs : "Roomy, comfortable seating. Clean and modern."

Points positifs : "generally the boarding and crew were acceptable."
Points négatifs : "A week before my flight, the flight changed and I was emailed. It had me arriving in Istanbul 2 hours later. They essentially changed my flight to another flight. And then Pegasus Plus frequent flyer never recognizes my PNR number when I try to get credit for my flights. I have flown 6 segments with them and none of the flights are recognized. When I try to do live chat, it only accept Turkish language. I am very disappointed in this airline's pre and post flight services."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Bad Service , so uncomfortable seats ,"

Points négatifs : "The plane was stuck on the ground 1.5 hours approximatly in Istanbul, and nobody had told me why?!"

Points positifs : "Great team and great pilot everybody to the baggage people were excellent!"

Points positifs : "I am glad that the Pegasus team changed my flight to Bishkek (after I missed the flight to Almaty because of Pegasus delays from Lviv) but I wish Pegasus had given me the difference in price of flights back on my card."
Points négatifs : "The first leg of my trip (Lviv to Istanbul) was delayed without warning. It made me miss my flight to Almaty and the next flight wasn't for two days. None of the Pegasus crew (on the flight from Lviv) seemed to care that I had a flight very soon after landing, even though I was a female passenger alone. They wouldn't call the gate or look up if my flight to Almaty was delayed once we arrived."

Points positifs : "nice flight"

Points positifs : "It didn't crash."
Points négatifs : "Oh, boy. First, this flight was super late and they wouldn't admit it. I went to the gate at boarding time, and the staff rudely pushed me away, saying I misunderstood the gate number. I double checked, and no, that was indeed the right gate. This lasted until the airport announced the final boarding call for my flight, and people started lining up.Then the staff had to admit that this was the right gate and the plane was just late. We didn't start boarding until way after the announced time (which they didn't bother to update on the screen until it passed. Extraordinarily disorganized. Second, the flight crew was loud and kept the lights turned way up on an overnight flight. Everyone around me was trying to sleep, and they were woken up by the crew yelling "DO YOU WANT COFFEE?" 5 rows away. Even when they finally dimmed the lights 3 hours into the flight, they kept the Tv's on, so the flashing advertisements prevented me from sleeping restfully. Third, you have to pay for coffee and tea. Who does this? They also begin their flight with loud, obnoxious music that jolts everyone awake (see above for this being an overnight flight). Overall, only choose this airline if you're okay with being kept forcibly awake and you don't mind the flight being late. Oh, and you have 2 euros to pay for simple tea."

Points positifs : "anything"
Points négatifs : "everything"

Points positifs : "anything"
Points négatifs : "everything"

En savoir plus sur Lufthansa

Vols pas chers Lyon - Hambourg

Dernières offres d’allers-retours

1/11
dim.
1 escale
Lufthansa
4h 30min
LYS - HAM
15/11
dim.
1 escale
Lufthansa
5h 30min
HAM - LYS
13/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 45min
LYS - HAM
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
40h 45min
HAM - LYS
22/12
mar.
1 escale
Lufthansa
6h 50min
LYS - HAM
3/1
dim.
1 escale
Lufthansa
9h 20min
HAM - LYS
7/12
lun.
1 escale
Lufthansa
5h 35min
LYS - HAM
13/12
dim.
1 escale
Lufthansa
9h 20min
HAM - LYS
11/12
ven.
1 escale
Lufthansa
5h 20min
LYS - HAM
13/12
dim.
1 escale
Lufthansa
9h 20min
HAM - LYS
11/12
ven.
1 escale
Lufthansa
4h 20min
LYS - HAM
13/12
dim.
1 escale
Lufthansa
9h 20min
HAM - LYS
13/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 45min
LYS - HAM
15/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 20min
HAM - LYS
23/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 55min
LYS - HAM
25/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 50min
HAM - LYS
1/11
dim.
1 escale
Lufthansa
5h 30min
LYS - HAM
15/11
dim.
2 escales
Lufthansa
5h 45min
HAM - LYS
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 05min
LYS - HAM
15/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 20min
HAM - LYS
13/11
ven.
1 escale
Lufthansa
5h 20min
LYS - HAM
15/11
dim.
2 escales
Lufthansa
5h 45min
HAM - LYS
7/12
lun.
1 escale
Lufthansa
3h 30min
LYS - HAM
13/12
dim.
2 escales
Lufthansa
10h 15min
HAM - LYS
7/12
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
7h 25min
LYS - HAM
13/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 15min
HAM - LYS
11/12
ven.
1 escale
Lufthansa
4h 20min
LYS - HAM
13/12
dim.
2 escales
Lufthansa
9h 30min
HAM - LYS
23/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
44h 40min
LYS - HAM
25/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 50min
HAM - LYS
11/12
ven.
1 escale
Lufthansa
5h 20min
LYS - HAM
13/12
dim.
2 escales
Lufthansa
5h 30min
HAM - LYS
23/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 30min
LYS - HAM
25/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 50min
HAM - LYS
23/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 35min
LYS - HAM
25/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 50min
HAM - LYS
23/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 00min
LYS - HAM
25/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 50min
HAM - LYS
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 35min
LYS - HAM
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
HAM - LYS
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 35min
LYS - HAM
9/12
mer.
1 escale
Vueling
25h 15min
LYS - HAM
1/11
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
23h 05min
LYS - HAM
6/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
44h 00min
LYS - HAM
9/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 25min
LYS - HAM
6/11
ven.
1 escale
Pegasus Airlines
23h 05min
LYS - HAM
9/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 10min
LYS - HAM
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 55min
LYS - HAM
1/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
34h 30min
LYS - HAM
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première