Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Poznan

CDG - POZ

Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Poznan

Aller-retour
Économique
Paris (CDG)
Poznan-Lawica
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Poznan
Restrictions de voyage
La Pologne accepte désormais les voyageurs en provenance de l'UE, de Norvège, de Suisse, du Royaume-Uni, de Géorgie, du Japon, du Canada, de Thaïlande, de Nouvelle-Zélande, de Corée du Sud, de Tunisie et d'Australie. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Poznan-Lawica
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Poznan-Lawica) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 24%.

Haute saison

octobre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 28%.

Prix moyen pour un aller-retour

185 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Quand réserver des vols Paris Charles-de-Gaulle - Poznan

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 167 € ou moins.
  • La haute saison est en septembre, octobre et novembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est novembre.
  • Partir le matin est en moyenne 14% moins cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Poznan

Poznan : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle et Poznan ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Poznan ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Poznan ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Poznan ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Poznan ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Poznan ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle-Poznan ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Paris Charles-de-Gaulle - Poznan-Lawica

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 755 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Food is a joke"

Points positifs : "Comfort of A380 Legs space"
Points négatifs : "Terrible Connecto in Frankfurt We had to run for 15mn to get our Singapore flight with no help from Lufthansa: poor service"

Points négatifs : "Better Communication from Lufthansa"

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Confortable seats"

Points positifs : "Comfortable plan. crew, at least in our section of the plan was minimally attentive."
Points négatifs : "crew could have been more attentive. other then the basic services no one made any effort to see if we wanted anything else."

Points positifs : "Crew was great."
Points négatifs : "Check in time took a very long time with a boarding pass."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "I was seated in Row 18 (comfort economy?) and my seat was relatively comfortable. The cabin was clean and pleasant. The crew was friendly, efficient, and professional."
Points négatifs : "My family was seated in the economy section and their seats were extremely uncomfortable. I had the pasta dish for dinner and it was mushy to the point of being inedible."

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Nothing at all"
Points négatifs : "They cancelled my ticket because I missed the second leg of the flight. They didn’t even offer me an option and told me to find my own flight home. I had to pay $1100 on another airline to fly home tomorrow. I will NEVER use Lufthansa again"

Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points négatifs : "Perte bagage"

Points positifs : "Accueil, service etc... parfait"
Points négatifs : "La ponctualité, les services à bord, la propreté des avions"

Points positifs : "Rien de particulier"
Points négatifs : "Encore un retard !!!"

Points positifs : "Rien de spécial. Sandwich passable"
Points négatifs : "Tous nos vol aller et retour étaient en retard"

Points positifs : "Boissons, sandwhich"
Points négatifs : "Équipage froid, manque de motivation, siège pas très confortable"

Points positifs : "Les vols étaient à l’heure. Confort et bon service à bord"
Points négatifs : "Avoir eu à payer pour la réservation de sièges sur les 2 vols. Les vols étaient vides. Il y avait pleins de places... ??? J’aurais aimé être remboursée. Merci!"

Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Points positifs : "Perfect"
Points négatifs : "Nothing. Flight was amazing"

Points positifs : "The crew was professional & friendly"
Points négatifs : "Food was terrible honestly, entertainment system didn't work on 1st flight."

Points positifs : "15 years ago I told myself not to fly Delta anymore. But these 2 flights Detroit to Amsterdam and back changed my mind. I enjoyed the flight very much and I'm looking forward to the next one."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Staff: from check in to landing, they could at least smile. Baggage claim was a nightmare, 6 Schengen flights in the same belt."

Points positifs : "The crew."
Points négatifs : "The time between flights."

Points négatifs : "Information on arrival time was not correct"

Points négatifs : "Crew members in Amsterdam were very rude and disrespectful"

Points négatifs : "Flight got cancelled"

Points positifs : "Reclinable seats."
Points négatifs : "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."

Points positifs : "The crew was pleasant"
Points négatifs : "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Points positifs : "Comfortable seat, great crew."
Points négatifs : "Flight delayed, no USB port and no entertainment"

Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "We were allowed to choose our seats from SFO to Amsterdam but not for the return flight. I like to be able to choise my seats when I book the flight. Choosing seats 24 hours before is not convenient when traveling for the return trip."

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."

Points positifs : "It was all fine"
Points négatifs : "Really was unsure of why I had to purchase a ticket as I was able to pick my own on the way to Billund"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Crew was nice and friendly"
Points négatifs : "Airplane so uncomfortable. Food horrible. Not even available for one of us what we ask for on what was offered. Bad taste and not what can be on a that length of time flight."

Points positifs : "Crew were friendly and helpful. Moved me up front in the plane so I could make my connection."
Points négatifs : "Not having to walk outside in Edinbur4gh to board the flight."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Good comfortable seat with extra leg room. Pleasant crew."

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Very friendly and helpful crew."

Points positifs : "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Points négatifs : "No complaints"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "So many people on a 747!!"

Points négatifs : "Boarding was confusing and disorganized"

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points négatifs : "Boarding was very confusing. There was an area where they were checking people's bags or something near the gate and you didn't know if you needed to stop at it or continue. They didn't collect garbage before landing. Not only did we have to take our bags off the plane, we had to carry our garbage (drink cups/food served) to the front of the plane to throw out."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points négatifs : "Our total flight time was about 17 hours - MAD- AMS-LAX. My husband and I both have an internationally approved carry on luggages with us. When we checked in - they asked us to both check in our carry on luggage. The reason why is because they said they don’t think they have enough space for our carry ons. I told the crew member checking us in that other people that was checking in with the same hand carry size luggage with us had no problems taking it with them. For being about to be on a 17 HOUR FLIGHT we should be ALLOWED to have our carry ons with us! We take carry ons for that reason! I had to argue and prove my case to the crew member to atleast keep 1 carry on with us. I thought that was an UNACCEPTABLE reason for us to check in a carry on luggage when we had a 17 hour travel time ahead of us. Not a happy costumer here."

Points négatifs : "We did not get two of baggage at the destination."

Points positifs : "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Points négatifs : "No entertainment system; insufficient knee space"

Points positifs : "Good service onboard, good food. On time."

Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points positifs : "Crew was very nice and helpful, entertainment system worked well and had good choices"
Points négatifs : "Seats were not very comfortable, it was uncomfortably hot and there was not air conditioner vent above like most other airlines"

Points positifs : "Food was good and crew members were very nice"
Points négatifs : "My check in luggage was in very bad condition when I receive it. My clothes were all wet and they got bab by each other’s colour. Many clothes are not in a condition to wear now. Those were expensive and I had a big loss because of that."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Delayed!"

Points positifs : "Very friendly service!"

Points positifs : "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Points positifs : "My bagage broke"
Points négatifs : "I paid extra fee for extra bagage which was tv and i paid insurance my tv broke and no one responces for it"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "To train the flight attendant to do better."

Points négatifs : "somebody lost my bag with ski boots, never again with polish air lines,NEVER AGAIN!!!!!!"

Points positifs : "Short flight everything worked out."

Points positifs : "Very clean. Also, the crew members were so nice."

Points positifs : "Legroom"
Points négatifs : "Duty free choice onboard"

Points positifs : "excellent"
Points négatifs : "so good"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Be on time and don’t lose my baggage"

Points négatifs : "Delayed by one hour"

Points positifs : "Everything went fast and smoothly."
Points négatifs : "Food/snacks - little bit more"

Points positifs : "The crew was nice and friendly."
Points négatifs : "The food kinda sucks. The space in the economy so cramped. No english subtitles in any of the movies or TV programs."

Points négatifs : "Nous avons embarqué à l heure mais ensuite nous avons dus attendre plus de 20min pour attendre la connection de deux passagers"

Points positifs : "Again, everything went good."
Points négatifs : "Delay for late."

Points positifs : "Plane was clean"
Points négatifs : "Entertainment system locked up and did not work. I summoned crew but they never responded 3 times"

Points négatifs : "Sound control on the entertainment console was a bit wonky. Nothing major, just enough to be annoying until I figured the details."

Points positifs : "There was no crew that I noticed....it’s like they were just working for themselves."
Points négatifs : "Some of the worst, ergonomically incorrect, hard as rock seats I have ever encountered on a commercial aircraft!"

Points positifs : "Flight from Paris to Warsaw number LO332 - L was delayed and i miss my flight to Gdansk."

Points négatifs : "Same as before"

Points positifs : "Je n ai pas réservé ce vol et je ne l ai pas pris!!!! Calmez vous!"
Points négatifs : "Quand vous avez un bug corrigez le au lieu de tourner autour du pot!"

Points positifs : "The service was top notch, the entertainment selection was great, and the meals were excellent. Free beer and wine on long flights. The engine noise on the Dreamliner is incredibly quiet."
Points négatifs : "The seats aren’t the most comfortable. On a long flight no matter what you need to get up and move around."

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "DELAYED as always!!!"

Points négatifs : "Very Intensive and very cold ventilation!"

Points positifs : "The crew were very nice."
Points négatifs : "I was unable to prepay my baggage fee online. I sent email to customer service about this on Tuesday Sept. 4, and never received a response, except fora machine generated message saying that because of high volume of questions there might be a delay in replying. There really is no excuse for such a user-unfriendly website."

Points positifs : "Legroom, Prompt arrival."
Points négatifs : "The entertainment screen did not work well; I could not use it at all. That is very bad on a long flight."

Points positifs : "Les vols à l’heure, l’ensemble du voyage qui globalement bien déroulé"
Points négatifs : "Aucun divertissement en français dans l’avion qui était pourtant neuf et dernier crie. Les films en japonais, bref à revoir."

Points positifs : "Over all was ok nothing exceptional but boarding was very slow, and slk of us with connections did not make it as the luggage came on the carousel 60 min afterward checked the security. Will not use them again."

Points négatifs : "No air conditioning!!"

Points positifs : "Staff was very nice and friendly"

Points positifs : "We made it there and the staff in Warsaw were very helpful."
Points négatifs : "The staff in Paris were late rude and overall not helpful. The plane was delayed an hour we have no idea why. The plane was very old and the crew serving from Paris to Warsaw were not helpful."

Points négatifs : "Flight cancelled with poor communication."

Points positifs : "Staff was apologetic and enthusiastic. When we were finally able to board we did so quickly and efficiently."
Points négatifs : "Delay for nearly 2 hours without information, even when inquiry at the counter."

Points négatifs : "The fly was late 50 nim, we have to wait for some people witch come late."

Points positifs : "Flight attendants were very helpful."
Points négatifs : "The flight was delayed by 30 min. There was no announcement to passengers on the matter."

Points positifs : "טיסה מהירה"
Points négatifs : "יצא באיחור של 50 דקות"

Points positifs : "Comfortable seats. Professional pilots. Variety of movies."
Points négatifs : "Food is junk. Arrogant rude flight attendants. No desire to do their job."

Points positifs : "Ok"
Points négatifs : "Ok"

Points positifs : "The landing wasgood"
Points négatifs : "After the plane landed had to sit an hour in the plane cause of gate clearance . I had a connection flight I almost missed. After 9 hours travelling it was extremely stressful . The wasn working for the lady next to me ."

Points positifs : "Agréablement surprise qu'ils aient pris le risque de retarder le vol WAW - KRK pour attendre des passagers, même si du coup nous sommes arrivés quelques minutes plus tard que prévu à destination."

Points positifs : "Du personnel navigant très agréable et à l'écoute. Et un bon point supplémentaire pour le repas (;"

Points positifs : "Staff was great and responsive"

Points positifs : "Excelent"

Points positifs : "We weren't sure what food we would get as eco premium but basically it was the same as business just seated two by two - very good"
Points négatifs : "No entertainment at all"

Points positifs : "Great crew. Waited for passengers from late transfer."
Points négatifs : "Too small."

Points positifs : "I've had two LOT flights and both have been very pleasant. Language was my biggest worry but almost everyone speaks English to a degree. The seats had more room than most domestic American economy flights...very good."
Points négatifs : "I have nothing bad to say."

Points positifs : "Without any note all passengers were required to pay for their baggage, same price either it was 10 or 20 kg. Nobody send any information before about this extra payment!"
Points négatifs : "The airport wasn't ready to except foreigners. The personal at customs hardly could communicate in English, always switching to Polish. The custom officer forgot return transfer ticket. So, I had in no time to ask at the check point tofi s my name in the list and give me another tickets. It was very stressful."

Points négatifs : "Lack of checked baggage just causes commotion during boarding when the airline finally realizes too many bags and offers free bag checkin... Don't get the bad habbits from us airlines..."

Points positifs : "They had a overbooked flight I volunteer to give way my seat didn't ask for any money and return I lost my seat that I pay for it with no refund!"

Points négatifs : "the flight was 2 hours delay and messed up all the arrangements we have to be picked up also the whole plans needed to be changed and inconvenient for the person supposed to pick us up from airport"

Points positifs : "Absolutely nothing about checking in process. It was a nightmare."
Points négatifs : "Took 2+ hours of standing in a very long, confusing line to finally check in for the flight. LOT was clearly understaffed to check in passengers on a small Boeing 737 plane used for the flight. Line moved incredibly slowly, many of us were afraid that we were going to miss the flight.m, with no updates from LOT ground personnel. Flight's takeoff was eventually 1 hour 45 minutes late, so did LOT understaff the check-in process knowing that the plane's departure was going to be late? I paid a premium to fly LOT and assumed that would avoid the consistently terrible Easyjet/Ryan Air check-in and boarding process. No such luck. It was a truly horrible. Next time I'll just fly Easyjet or Ryan Air. At least. I'll know whatï to expect evo, s"

Points négatifs : "Flight was late again!"

En savoir plus sur Lufthansa

Vols pas chers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Poznan

Dernières offres d’allers-retours

30/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
CDG - POZ
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 15min
POZ - CDG
16/11
lun.
1 escale
LOT
6h 25min
CDG - POZ
23/11
lun.
1 escale
LOT
15h 55min
POZ - CDG
25/2
jeu.
1 escale
Lufthansa
3h 55min
CDG - POZ
8/3
lun.
1 escale
Lufthansa
8h 10min
POZ - CDG
21/12
lun.
1 escale
KLM
9h 05min
CDG - POZ
28/12
lun.
1 escale
KLM
18h 10min
POZ - CDG
5/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 15min
CDG - POZ
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 15min
POZ - CDG
6/11
ven.
1 escale
LOT
21h 40min
CDG - POZ
8/11
dim.
1 escale
LOT
21h 20min
POZ - CDG
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
CDG - POZ
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 00min
POZ - CDG
6/11
ven.
1 escale
LOT
4h 30min
CDG - POZ
12/11
jeu.
1 escale
LOT
4h 45min
POZ - CDG
9/11
lun.
1 escale
LOT
6h 25min
CDG - POZ
16/11
lun.
1 escale
LOT
4h 45min
POZ - CDG
30/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 25min
CDG - POZ
2/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 45min
POZ - CDG
6/11
ven.
1 escale
Lufthansa
4h 55min
CDG - POZ
8/11
dim.
2 escales
Lufthansa
19h 35min
POZ - CDG
30/10
ven.
1 escale
LOT
21h 40min
CDG - POZ
2/11
lun.
1 escale
LOT
21h 20min
POZ - CDG
11/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 35min
CDG - POZ
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 25min
POZ - CDG
11/11
mer.
1 escale
Lufthansa
4h 55min
CDG - POZ
15/11
dim.
2 escales
Lufthansa
19h 35min
POZ - CDG
23/11
lun.
1 escale
KLM
6h 15min
CDG - POZ
27/11
ven.
1 escale
KLM
18h 10min
POZ - CDG
5/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 15min
CDG - POZ
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 10min
POZ - CDG
30/10
ven.
1 escale
Lufthansa
3h 55min
CDG - POZ
2/11
lun.
2 escales
Lufthansa
19h 35min
POZ - CDG
23/11
lun.
1 escale
KLM
6h 15min
CDG - POZ
27/11
ven.
1 escale
KLM
16h 30min
POZ - CDG
30/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 15min
CDG - POZ
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 10min
POZ - CDG
6/11
ven.
1 escale
LOT
21h 40min
CDG - POZ
26/12
sam.
1 escale
LOT
4h 45min
POZ - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

30/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 25min
CDG - POZ
28/10
mer.
1 escale
LOT
13h 15min
CDG - POZ
14/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 50min
CDG - POZ
18/12
ven.
1 escale
KLM
9h 05min
CDG - POZ
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 50min
CDG - POZ
5/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 15min
CDG - POZ
29/10
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 15min
CDG - POZ
14/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 15min
CDG - POZ
28/10
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 30min
CDG - POZ
28/10
mer.
1 escale
LOT
13h 15min
CDG - POZ
18/12
ven.
1 escale
KLM
6h 15min
CDG - POZ
27/12
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 10min
CDG - POZ
29/10
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 50min
CDG - POZ
28/10
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 55min
CDG - POZ
29/10
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
51h 15min
CDG - POZ
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
23h 20min
CDG - POZ
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 40min
CDG - POZ
27/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 30min
CDG - POZ
14/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 55min
CDG - POZ
6/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
31h 20min
CDG - POZ
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première