Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Orly - Stuttgart

ORY - STR

Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Orly - Stuttgart

Aller-retour
Économique
Paris (ORY)
Stuttgart (Echterdingen)
mer. 21/10
mer. 28/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Stuttgart
Restrictions de voyage
L'Allemagne a assoupli les restrictions d'entrée pour les voyageurs en provenance de l'EEE, d'Australie, de Géorgie, du Canada, de Nouvelle-Zélande, de Thaïlande et d'Uruguay. Des régulations de test et de quarantaine peuvent s'appliquer pour les voyageurs en provenance de zones à risque. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Stuttgart (Echterdingen)
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Stuttgart (Echterdingen)) et recevez des mises à jour par e-mail.

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 98 € ou moins.
  • Partir le matin est en moyenne 2% moins cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Aéroport de Paris-Orly - Stuttgart

Stuttgart : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Aéroport de Paris-Orly et Stuttgart ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Aéroport de Paris-Orly - Stuttgart ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Aéroport de Paris-Orly - Stuttgart ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de Paris-Orly-Stuttgart ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de Paris-Orly-Stuttgart ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de Paris-Orly-Stuttgart ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de Paris-Orly-Stuttgart ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Paris-Orly - Stuttgart (Echterdingen)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,2
Iberia
Note générale basée sur 5 752 avis
7,4
Embarquement
7,0
Confort
7,7
Équipage
7,0
Divertissement
6,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "They lost my suitcase"

Points positifs : "Nothing. The airline changed the departure time for the first leg of my flight so I could not check my connection and had to cancel my flight and rebook with another airline."
Points négatifs : "Keep scheduled flight times."

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "When I bought the ticket, checked bags were included in the price. When I got to the counter, they said no and I paid $80, which was more than the flight for two cost. When I tried to use my frequent flyer account to pay for the bags, they said I couldn’t, although I had over $200 in credit. Very bad service! Very bad!"

Points positifs : "Flight at time. Arrived earlier than expected."
Points négatifs : "I ordered a cava bottle and it was hot. But rest was ok"

Points négatifs : "Infotainment system"

Points négatifs : "Still waiting for luggage 2 hours after flight arrived."

Points négatifs : "Crew was friendly to some people and completely ignored others, or at least me. Not sure if they knew Passenger status or what."

Points positifs : "Crew was great and seat was comfortable"
Points négatifs : "Very poor signage to show where boarding groups 1, 2. 3 , & 4 were supposed to queue. Gate attendant nasty."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I could not fly"

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Gate was extremely crowed and disorganized. Non-European citizens must present passport. That requirement should be clearly stated."
Points négatifs : "Travel notifications should mention documentation requirements."

Points positifs : "Puntuality"
Points négatifs : "At leasr a cup of water during the flight"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "In time boarding"
Points négatifs : "Free refreshments. Early travelers need at least coffee or tea. Especially when they have connecting flights and no time to stop and get a proper meal."

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points négatifs : "Pedí un resumen del vuelo para ver lo que compré y nunca me llegó."

Points positifs : "Arriving at my destination, safe, sound and on-time."
Points négatifs : "The crew could have been a wee bit more friendly/looked like they didn't hate their job. The onboarding process was just short of disastrous."

Points positifs : "Cabin crew was friendly and efficient"
Points négatifs : "Crappy plane for an international flight"

Points négatifs : "There is not enough space for my legs and specially when the passenger in front move the seat"

Points négatifs : "We had a terrible experience with iberia airlines,working with british airways.We almost missed our fl8ght as they cannot find info about e tickets in the computer(otherwise i had tge print out of our tickets). Truly it was a night mare for our family. But we are really glad that we were able to board in the nick of time and finally home ."

Points positifs : "Good entertainment options, Good food options, Pleasant staff and flight attendants"
Points négatifs : "Seats were not as comfortable as the ones on the British Airways flight I took from NYC to Rome."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points négatifs : "I was not able to check in online"

Points positifs : "Excellent flight, confortable seas, emergency seat. Great in flight service and entertainment and always on time"

Points positifs : "First time experience with Iberia. Very comfortable, friendly & good service."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "They didn’t let me check in or on the flight. Boarding was a disaster for others on my previous flight who were making this connection and British Airways, Iberia, and Kayak had TERRIBLE customer service when helping me (or refusing to help me) rebook my flight. I will never again use any of these companies. I’d rather walk to Europe."

Points négatifs : "One of the shows I started watching on had one episode. Handmade tail?"

Points positifs : "Landed in foggy night. Crew fantastic. On time. Cabin clean"

Points négatifs : "old plane not comfortable"

Points négatifs : "they book flight connections too close in madrid, resulting in big hassles, especially if passport control is also involved"

Points négatifs : "It was hard to find where to go in the Madrid airport.and arrived only just in time to the check in. I was singled out before getting on the plane to be frisked, etc. One said there was something written on my boarding passes that was an alert. I am a 64 year old woman traveling alone....no plans for anything bad to be sure!"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "Nice crew and good landing"
Points négatifs : "We paid extra to sit in Economy * I am 6-3, wife 5-4 and neither had any leg room We were sitting in 2 seats by themselves. It was an endurance contest to make it through the flight. I will never fly Iberian Airlines again. It was terrible!!!"

Points négatifs : "Missed connection from Chicago. International connections need more time to complete"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points négatifs : "The flight wasn't full but still had some people seated next to each other. Flights should allow for social distancing right now"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "The price is affordable"

Points positifs : "usb Power"
Points négatifs : "The seat padding needs to be improved."

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "The crew and personal were ok."
Points négatifs : "They have the most uncomfortable seats in the industry. Seat was literally 5 cm (2 inches) thick and did not recline. Impossible to relax/sleep, I ended up with back pain and legs cramped for 2 full days. Terrible overnight flight. Luggage policy is not clear. Carry on items have to weight less than 8 kg (normally is 12 kg), and to check your bag you have to pay. No personal tv/entertainment."

Points positifs : "Left us alone a lot and also not a lot of brainless babbling over the pa. Very nice change from most airlines"
Points négatifs : "The Kayak website sucks"

Points positifs : "THE FLIGHT WAS PLEASANT"
Points négatifs : "I DIDNT LIKE THAT THE TICKET I BOUGHT DIDNT HAVE LUGAGE INCLUDED! I HAD TO PAY 100 EUROS FOR 1 LUGAGE. I COULD BELIEVE A LONG COURSE FLIGHT, A 10 HOURS FLIGHT AND NO LUGAGE! VERY ANOYING!"

Points négatifs : "I was not informed the ticket didn’t includes luggage"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Service and the price!"
Points négatifs : "Lots of things but I’m sure TAP it’s working on this!"

Points positifs : "Food and price"
Points négatifs : "On time departure"

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "My family wasn't given a choice on the meal they were given which was hard because most of them don't eat fish (it was codfish). One of the flights was delayed 2 hrs & then didn't take off for 40 mins after the two hours because boarding wasn't started til 10 mins before it was scheduled to takeoff"

Points positifs : "The boarding procedure was much more organized than the previous flight."
Points négatifs : "They served fish on board, and the odor stuck around for awhile."

Points négatifs : "It took a long time to board the plane and there was literally no line at the boarding gate. When I mean there was no line, its not that there were no people, its that we stood grouped together, because there was not enough space for everyone, so no line could form. So people simply cut in front of each other and there was quite a bit of anger and tension.Once we were on board, and seated, they came through and provided a meal. However after about 3 hours, I wanted to get some water to take medicine and I pushed the call light to get the flight attendant to come over and it was literally 45 minutes before anyone came into the economy portion. All of the flight attendants were either in first class, or hiding somewhere else. As one point 5 call lights were on and no one came. My wife got up and started looking for someone and finally I got water to take my pills. Almost an hour after I hit the call button. When the flight attendant came, I asked her if it was possible to purchase a soda, crackers, or anything as my blood sugar was low. She said there is nothing available for purchase, and did not offer anything. The only help I received was from a fellow passenger who offered a candy bar. I can not believe that there was nothing the attendant could offer me. I was willing to pay 10 euros for a soda, and they still said no. That is unacceptable."

Points positifs : "Nothing stood out. Legroom was ok."
Points négatifs : "Boarding was confusing and poorly managed."

Points négatifs : "TAP was late getting the first flight out, offered almost no help and almost left 22 people stranded in Portugal and tried to get us to pay for a new flight at our own expense. Customer service was terrible. Multiple people in line said they had been stranded in Portugal by TAP airlines before."

Points positifs : "The crew"
Points négatifs : "Be on time and that they dont loose my bags! Wait for and extra 2 hours in the arrival airport because of the lost"

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "Servicio"
Points négatifs : "Proceso para comprar maletas desde que uno compra el pasaje, no me permitió por internet y pague demasiado en él aeropuerto"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Very efficient and competent crew. Very much like the A330 plane."
Points négatifs : "On our flight from Lisbon to Paris Orly the baggage took two hours become it was delivered. We were later told the baggage crew forgot some of the bags."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "I would def use this airline again."
Points négatifs : "The only issue was they’re weren’t any outlets to charge your phone or laptop"

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points positifs : "Clean plane, nice crew"
Points négatifs : "No entertainment at all"

Points positifs : "Overhead luggage space"

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "The crew and passengers were in a great mood on a Saturday night flight feom Orly to LIS"
Points négatifs : "There were papers and debris from previous flight still on the floor. Clearly they did not vacuum. If yoy want piece and quiet, this is not thw late flight for you."

Points positifs : "Great lie flat seat. Nice FAs."
Points négatifs : "Food was not that great for intl C"

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "In flight meal was one of the best I have ever had."
Points négatifs : "Could not choose when to start a movie. If you wanted to watch one, you had to turn it on from the beginning or you would start in the middle. Plane could have been cooler as well."

Points positifs : "Prompt and courteous"
Points négatifs : "Not enough leg room, just not enough space al the way around to be comfortable."

Points positifs : "Food was of good quality."
Points négatifs : "Boarding was slow. A group of very rowdy passengers who showed zero consideration for their fellow passengers and whom the crew did little or nothing to restrain, other than confiscating a bottle of alcohol they carried on board."

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points positifs : "The airplane crew was very professional. The entertainment was very good."
Points négatifs : "Space and mobility was very limited."

Points positifs : "All except for service to handicapped."
Points négatifs : "I mad reservation listing that I needed wheel chair assistance due to walking limitations. Upon flight arrival no service was provided not was it provided on my return trip."

Points négatifs : "Book wheelchair assistance for flight, all went well. At destination Lisbon, no wheelchair no assistance very poor service."

Points négatifs : "WIFI announcement which did not exist"

Points positifs : "Nothing! This is the worst airline I have traveled with. Always late and usually by servers hours not just a few minutes late. I mean late when you have to wait for the announnouncement of your flight for hours"
Points négatifs : "Personnel, seats (even in expensive preferential class which I used) boarding, they want to charge you even if you ask for a glass of water. Come on !"

Points positifs : "Helpful crew. Quick flight."
Points négatifs : "No gate assignment until right before boarding. Chaotic,especially when you don’t know the airport or airline."

Points négatifs : "Get what you get with discount airline, but booking, travel, arrival went without a glitch"

Points positifs : "It felt like a top airline, fast boarding, great service."

Points positifs : "The inflight crew was very nice"
Points négatifs : "The staff that works in the counter was very rude. My carry on bag which has fit in all the trains across Europe and other airlines did not meet the standards of Vueling so I was charged with 50 euros which is ok with me. What was upsetting was the attitude of one of the attendants of the counter. She was a spaniard lady lacking all customer service skills. I will never use this airline again"

Points positifs : "En restant respectueux avec vous, l'heure d'arrivée."
Points négatifs : "Tout."

Points négatifs : "Great, prompt service Thank you,Vueling Team From now on , we are you loyal customers"

Points négatifs : "Kiwi booked only 15kg bags instead of the paid 20kg bag on my booking confirmation. We had to pay an extra 90 Euro. It ruined our morning."

Points négatifs : "6h delayed"

Points négatifs : "The departure could have been on time."

Points négatifs : "Air conditioning at the gate"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Food was not offered. Boarding was chaotic. Took off later than expected because of the chaotic boarding."

Points négatifs : "Vol en retard et pas de place du tout pour les jambes"

Points positifs : "Inexpensive"
Points négatifs : "We had to spend €50 to check a bag that we can carry on to other flights due to weight restriction. There was terrible communication about a gate change. The flight was late and no one seemed to care or acknowledge that. The seats were very uncomfortable."

Points négatifs : "Could of been on time. I missed my connection and it cost me 1000’s. Worst airline ever."

Points négatifs : "We were standing in line to board gate 14 it read Barcelona and right as we went to start boarding it changed to a different flight. All of us were running from gate to gate and nobody would help us!!!!! That was TERRIBLE!!!!!!!! One person figured it no Help from your staff."

Points négatifs : "Le siege"

Points négatifs : "Tout doit être paye."

Points positifs : "Amazing check in man and baggage check in woman. Great Customer Service."
Points négatifs : "Airplane crew dry, dull and aloof."

Points négatifs : "L’avion est arrivé en retard et en entrant dans l’avion on m’a imposé de mettre mon bagage pourtant au format cabine en soute, alors qu’en fait il restait de la place au dessus de moi. Résultat j’ai manqué mon RDV !"

Points négatifs : "The boarding process could be better"

Points négatifs : "Les bagages en cabines ont été mis en soute alors que j’ete presse et ma valise a été dégradée"

Points positifs : "ponctualité"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Pay for all, it's ridiculous for the price of the ticket"

Points positifs : "Rien à dire sur la compagnie"
Points négatifs : "Mais par contre vous... !! Vous m'avez annoncé à deux reprises par mail que mon vol était retardé de 47 min. J'ai donc pris mon temps pour me rendre de la gare de Bordeaux à l'aéroport, pensant avoir plus de 2h devant. Arrivé aux portes d'embarquement, je m'assoie pour attendre l'annonce de l'ouverture des portes. HEUREUSEMENT, un policier me demande ce que j'attends, me dit que l'embarquement vient de fermer, que je dois courir. Arrivé devant la porte, plus de passerel, le commandant à était bien gentil de me laisser monter dans l'avion qui décollait 2 min après. Je ne vous remercie pas !"

Points négatifs : "Ya eu un retard de 4 heure jai perdu mon rendez vous"

Points négatifs : "Website for vueling down which prevented me from requesting refund. Now what?"

Points positifs : "L'équipage au top !"
Points négatifs : "Le retard du a la météo"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I missed it because of shitty transportation in Paris"

Points positifs : "Rien de particulier."
Points négatifs : "Plus de 2h de retards."

Points négatifs : "4 hours delayed :("

Points négatifs : "4 hour delay"

Points positifs : "La carta de menú y la amabilidad de la tripulación."
Points négatifs : "La incomodidad de los asientos."

Points positifs : "We actually made it to Stuttgart."
Points négatifs : "Delayed in the terminal many hours only to board the aircraft and delay again. My entire delay in Barcelona was longer than my scheduled travel for the day. Also, Vueling seats are too close together compared to all airlines I have flown on. My knees were against the seat ahead of me."

Points négatifs : "Vol annulé pour l’allée, retard de Palma à Barcelone, et ensuite retardé d’en 2h30 de Barcelone à Nantes."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Cheap"
Points négatifs : "Check-in process was a nightmare not well coordinated and took forever"

Points positifs : "Aircraft cabin comfornand cleanliness"
Points négatifs : "The whole booking experience and costs incurred in our 4PAX booking. Should cost €350 and went to almost €800 when we changed start of trip by one day even though we booked weeks in advance."

Points positifs : "L'embarquement prioritaire, la largeur des sièges et la place pour les jambes."

Points négatifs : "Le prix des suppléments bagages"

Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Boarding was efficient"
Points négatifs : "Flights usually delayed Cabin crew are rude specially Lucia who was on the Vueling 08:55 flight from Bilbao to Barcelona on 21/04/2018"

Points positifs : "Rapide efficace les informations ont été exactes"

Points positifs : "Quick flight and good service"
Points négatifs : "Cheap flight but odd that we always take a shuttle from plane to airport"

Points négatifs : "Temps d'attente à l'enregistrement des bagages !"

Points positifs : "RIEN!!!! TRÈS MAUVAIS VOYAGE"
Points négatifs : "TOUT, LE RETARD. LA CONDUITE DE L'AVION. ETC... PERSONNE TRÈS INCOMPÉTENTE AU COMPTOIR DE EMBARQUEMENT.."

Points négatifs : "Food and entertainment don’t apply to my trip"

Points positifs : "Difficult to say, probably just returning home"
Points négatifs : "1. After 4 hours in line in front of the boarding desk (I was between the first 10 people in line) due to a flight delay, when they began boarding they decide to start from the 15-31 rows. As I was on the 6th row, for which I payed an overprice when buying tickets, I eventuallypassed frome the first 10 people to be boarded to the last one. 2. As a consequence of point 1. As I arrived in front of the airplane door, the crew said the remaining luggages couldn’t be boarded with us because there wasn’t anymore space in the lockers. 3. The crew was very unprofessional. So, in the end, after paying more for first rows tickets and after being one of the first people in line to be boarded, because of poor organizarion I ended as one of the last to be boarded and without the right to bring with me the personal luggage. A nightmare"

Points positifs : "Bravo"

Points positifs : "Nothing no drinks, food entertainment nothing"
Points négatifs : "No services and not polite"

Points négatifs : "It’s stupid Airlines. He give me brooding pass and make security check everything at final he didn’t make me fly to London because they sey u need transit visa. Why not they inform early so I can get online visa. And airlines don’t help anything finally i buy new tkt by myself ....."

Points positifs : "The on-board crew were friendly and professional. The in flight entertainment options were great. And the flight was mostly on time and easy."
Points négatifs : "We had significant issues getting our one boarding pass from the computers and then the workers in the airport. We purchased both tickets together and the one had no issues. However, we got nonchalantly passed off from one employee to another without having anyone seem really concerned for us."

Points positifs : "Seats were comfortable, crew courteous"
Points négatifs : "Good value for money"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Check in line was very long and boarding was very unorganized."

Points positifs : "Was the Crew very rude"

Points positifs : "Bon vol"
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "C'était un bon vol."
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "No different than other airlines as far as airplane goes. Crew was OK."
Points négatifs : "Ticketing process was little bit chaos. I had 5 different names on my e-tickets, but one person name was missing and there were duplicate names.I showed my e-tickets and a ticketing agent took care of it."

Points positifs : "Evry think"

Points négatifs : "Free food and alcoholic beverages"

Points positifs : "Punctuality"
Points négatifs : "Comfort and food"

Points positifs : "Nice and fast plane ride."

Points positifs : "Always on time and prices"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The flight was on time."
Points négatifs : "Gate was in a new addition to the SAW AIRPORT. Far from cafes and shops. After deboarding from the plane, it was a bit unclear whether to board a bus or walk into the International Terminal. Perhaps more frequent flyers are familiar with this routine, but signage would assist new passengers."

Points positifs : "None"
Points négatifs : "This is an international flight and the airline didn't even provide complimentary water or soft drinks"

Points négatifs : "1 hour delay nearly cost me my connection no assistance provided"

Points négatifs : "Crew was rude to all passengers"

Points positifs : "Быстрое прохождениех оформления и проверок. Всегда выход прямо в/из самолета"

Points négatifs : "Siège non réglable sur 3h30de vol"

Points positifs : "Cheap ticket"
Points négatifs : "Worst airline ever, no water or juice even when one of the passengers had diabetes and needed sugar."

Points positifs : "Please return my money."
Points négatifs : "Please return my money."

Points négatifs : "Une vraie Lowcost... le bus est même mieux que cet avion"

Points positifs : "Unfortunately, it's impossible to find a single positive thing to mention. I'd gladly pay more if needed and never fly with them"
Points négatifs : "I took 4 flights with this airline. Each was at least an hour late in take offs and landings. Very unfriendly staff whether at the check-in or flight attendants. Incredibly uncomfortable seats (compared with same level seats with other airlines). They reminded me with outdoor vegetable and fruit markets where farmers and gypsies yell to sell their products; they charge for everything, offering nothing on a 4 hrs flight, not even water. Not sure if it is a language barrier, but they are very rude and impolite in English. I really wish there was a single good thing to say. Even the pilots are the worst i've seen. Very rough landing every single time"

Points positifs : "The fares are cheap and they charge for luggage. Check-in was smooth, boarding was as well, and the crew was smiling just a bit. But then that's the Turkish attitude I have noticed all these years. Not bad over all. My luggage made it all the way to my destination with no problems, even though there was a connection flight."
Points négatifs : "The seats did not recline which makes it a little difficult to relax if the flight is longer than two hours. No entertainment and no food served (not even water) unless you pre-order or purchase it in flight."

Points négatifs : "They lost several passengers’ luggage including mine."

Points positifs : "Globalement ok"
Points négatifs : "Délai de plus d'une heure pour le décollage"

Points négatifs : "Discomfort, very small airplane for a 4 hours trip. Crew is angry and rude. Food is expensive and not tatsy."

Points positifs : "On schedule"
Points négatifs : "No drinks offered"

Points positifs : "You get what you pay for, nothing more and nothing less."
Points négatifs : "Almost on every other airline you can check using the self-check-in computers at the airport; on Pegasus you can't, which caused unnecessary queues at the check-in desks (both there and back)."

Points positifs : "price good -- and it worth try again -- get more from this price"

Points positifs : "The air conditioning wasn't worked good"
Points négatifs : "No thing"

Points positifs : "I'm actually surprised about the flight. The pilot was good and I think he was a pro. For a budget airline, Pegasus was good."
Points négatifs : "We had only problems with the delayed luggages. The boarding was not on time but I don't think it's a big deal because we arrived almost as scheduled. No entertainment at all and comfort was not a priority but it's okay since it's a budget airline after all. But it would be better if they consider comfort of flyers even if it is a budget flight because flying is a serious thing and can cuase a lot of anxieties to begin with."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "A lot of peoblems with this airlines. I will not use it again."

Points positifs : "Was a save travel"
Points négatifs : "Delay 1 hour."

Points positifs : "It has good crew members and fine alternatives for eating."
Points négatifs : "No entertainment option is available."

Points positifs : "We did an error in booking the return date, & found no point of contact to change the date"

Points positifs : "They changed my online check in into front window seats for free Was in time"
Points négatifs : "It's low cost, it arrived in time. It's ok :)"

Points positifs : "Absolutely nothing"
Points négatifs : "Bad customer support, unwillingness to correct an error in the first name appearing on one of the tickets. This forced us to cancel all 5 tickets and purchase tickets for a different airline at 4 times the cost."

Points négatifs : "45 minutes delay"

Points positifs : "They canceled the flight 1 earlier than its time, and refused to refund. Instead asked the passengers to come tomorrow next time. What about the connections? All lost, or canceled other flights."

Points positifs : "Flight was on time and luggage arrived. No problems!"

Points négatifs : "You have to pay for water. So, basically, you are on a 4 hour flight, and you get one free cup of water After that, you're out of luck, because you have to buy water. Nice. Obviously, a very cheap stripped down plane. So no entertainment. But that is okay with low cost carriers."

Points négatifs : "We didn't get a glass of water. Shame on you"

Points positifs : "No problems at all, everything was OK and most important, on time"

Points négatifs : "Boarding was delayed and there were no announcements about when we would be boarding. Also the ticket check at the gate to board the buses was not the most well-organized/efficient."

Points positifs : "It is fine. It gets you from point A to point B."
Points négatifs : "It's almost outrageous that they don't give you water."

Points positifs : "nice flight"

Points positifs : "anything"
Points négatifs : "everything"

Points positifs : "The crew rushed us to the next Pegasus flight (Istanbul to Beirut) so that we made it on time."
Points négatifs : "The flight departed nearly an hour late after idling on the tarmac. All food is for purchase. There is no in-flight entertainment."

En savoir plus sur Iberia

Vols pas chers Aéroport de Paris-Orly - Stuttgart

Dernières offres d’allers-retours

23/12
mer.
1 escale
Vueling
10h 05min
ORY - STR
28/12
lun.
1 escale
Vueling
15h 00min
STR - ORY
20/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 50min
ORY - STR
27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 05min
STR - ORY
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 55min
ORY - STR
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 50min
STR - ORY
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 45min
ORY - STR
17/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 15min
STR - ORY
21/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 30min
ORY - STR
22/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 55min
STR - ORY
19/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 10min
ORY - STR
19/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 15min
STR - ORY
7/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 45min
ORY - STR
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 45min
STR - ORY
21/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 30min
ORY - STR
22/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 50min
STR - ORY
7/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 45min
ORY - STR
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 40min
STR - ORY
20/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 50min
ORY - STR
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 35min
STR - ORY
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 30min
ORY - STR
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 00min
STR - ORY
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 50min
ORY - STR
17/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 10min
STR - ORY
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 00min
ORY - STR
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 05min
STR - ORY
23/12
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 45min
ORY - STR
28/12
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 30min
STR - ORY
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 30min
ORY - STR
4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 40min
STR - ORY
21/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 30min
ORY - STR
27/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 05min
STR - ORY
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 20min
ORY - STR
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 05min
STR - ORY
7/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 20min
ORY - STR
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 55min
STR - ORY
2/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
12h 10min
ORY - STR
4/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 45min
STR - ORY
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 20min
ORY - STR
7/11
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
19h 55min
ORY - STR
25/10
dim.
1 escale
Vueling
6h 25min
ORY - STR
11/11
mer.
1 escale
Iberia
19h 05min
ORY - STR
20/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 55min
ORY - STR
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 30min
ORY - STR
19/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 00min
ORY - STR
28/10
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
24h 20min
ORY - STR
15/11
dim.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
26h 25min
ORY - STR
25/10
dim.
1 escale
Vueling
6h 25min
ORY - STR
8/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 20min
ORY - STR
31/10
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
19h 55min
ORY - STR
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 05min
ORY - STR
5/11
jeu.
1 escale
Vueling
7h 30min
ORY - STR
19/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
37h 25min
ORY - STR
5/11
jeu.
1 escale
Iberia
7h 30min
ORY - STR
12/11
jeu.
1 escale
Iberia
7h 30min
ORY - STR
28/10
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 20min
ORY - STR
28/10
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 35min
ORY - STR
8/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
19h 05min
ORY - STR
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première