Trouvez des vols pas chers Porto - Bretagne

Trouvez des vols pas chers Porto - Bretagne

Aller-retour
Économique
Porto (OPO)
Bretagne
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Bretagne

Bon à savoir

Basse saison

janvier Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 8%.

Haute saison

avril Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 22%.

Prix moyen pour un aller-retour

147 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

51 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Porto - Bretagne

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Porto-Bretagne ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Porto-Bretagne ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Porto-Bretagne ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Porto-Bretagne ?

Meilleures compagnies proposant des vols Porto - Bretagne

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Terrific hot breakfast in bus. class"
Points négatifs : "Window did not darken like the others."

Points positifs : "The crew."
Points négatifs : "The time between flights."

Points positifs : "Loved the smooth ride."
Points négatifs : "Bathroom was pretty nasty"

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"

Points positifs : "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Points négatifs : "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Points positifs : "Onboard crew were nice and polite. Flight was on time (a rarity)."
Points négatifs : "The boarding crew was rude and unpleasant, the plane was boiling hot."

Points positifs : "KLM never disappoints, the cabin crew was extremely kind and helpful!. The food was great, nice leg room in regular economy class, thousands of movies and tv shows...it was great!"
Points négatifs : "Well there was a LOT of turbulence but no one can control the weather and shout out to the pilot for giving us such a smooth landing a rough weather!"

Points négatifs : "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Points positifs : "Seat was uncomfortable. There was nothing to like. In past I have traveled by KLM but this time it was worst."
Points négatifs : "No proper food service. Even to the passenger of Amsterdam no dinner was served. No inflight service. It looks like domestic flight. I will think twice to travel by KLM. The check-in staff at counter was absolutely arrogant. Staff ar boarding gate was nice."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Good beverage service."
Points négatifs : "Over an hour delayj for departure."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "The crew"
Points négatifs : "Seat comfort"

Points positifs : "Cabin facilities"
Points négatifs : "They didn’t bring one of my bags"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "The crew was amazing and the food was great."
Points négatifs : "Something did not go right with our booking so it took some work for the airline to get it figured out for us. Thankfully we had left plenty of time. But that was an unexpected stress."

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Security check at gate; No priority"

Points positifs : "the crew was nice"
Points négatifs : "Seat confort on long flights, leg rooms,"

Points positifs : "Good food, friendly service"
Points négatifs : "More trash pickup; only one round of beverage service"

Points positifs : "The crew were amazing and the flight was very smooth."
Points négatifs : "Keep up the good work"

Points négatifs : "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Points positifs : "Gaps between seats are very narrow."
Points négatifs : "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Points négatifs : "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Very friendly and helpful crew."

Points positifs : "Flying with KLM is a pleasure"

Points positifs : "punctuality of boarding and flight time"
Points négatifs : "attitude of crew in business class: no sense of true hospitality"

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Very small seats with no leg room and very little room on either side. The food was bad - even when compared to other airplane food. Plane is kept too warm."

Points positifs : "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Points négatifs : "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Points positifs : "Travel on Crostian Airlines did not pappen. KLM flight to Munich was cancelled and I was rescheduled on Air Setbia to Belgrade, the Split."
Points négatifs : "That it didn’t happen."

Points positifs : "Professional crew. Good boarding."
Points négatifs : "No entertainment on board in business. Stale buns - staff unapologetic. Older 737 with uncomfortable seats."

Points positifs : "The boarding was easy and you didn't have to wait inline for that long"
Points négatifs : "KLM needs to upgrade the entertainment. It was very hard to see the images on the screen. The planes that KLM uses are old and they sure need to be upgraded."

Points positifs : "Friendly in-flight personell"
Points négatifs : "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Left ontime and service was excellent."

Points positifs : "Nice to have a wrap for the snack."
Points négatifs : "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Points positifs : "Nice crew; clean plane; decent dinner"
Points négatifs : "No entertainment system; insufficient knee space"

Points positifs : "He missed it due to having a 32 minute layover, which he ran all the way to board."
Points négatifs : "he had no choice but to look at the closed door of his flight, and wait an additional 7 hours and they didn't even give him a voucher for food. I'm his mother, I'm currently visiting family in Scotland, so couldn't help him much. I'm pretty disgusting and disappointed by the whole experience."

Points positifs : "We are guessing they either overbooked or they didn't have sufficient passengers on a Tuesday afternoon who's final stop was Glasgow. They rebooked him for 1200 the next day. DFW to MN, St Paul to Schipole, Amsterdam to final destination, Glasgow. So he ends up having to pay for another Lyft back to our apartment in Dallas, then another additional one for the 12 noon flight the next morning. If he didn't have family living in Dallas, he would've incurred a hotel fee too."
Points négatifs : "He was bumped to the next day due to his flight being cancelled. Then re-booked the next day, with an additional layover. Then due to a 32 minute layover that left 3 minutes sooner..."

Points négatifs : "The streaming service didn’t work"

Points positifs : "Good Experience"
Points négatifs : "Nothing much"

Points positifs : "Friendly staff, good service and on time departure/arrival."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "Just great crew."
Points négatifs : "Not comfortable at all and will not book KLM again."

Points positifs : "Airlines issue"
Points négatifs : "Profiling certain customers"

Points négatifs : "They stole my money"

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Le divertissement"

Points positifs : "Poor"
Points négatifs : "Poor"

Points positifs : "The seats were much more comfortable then my last flight. The entertainment system was also updated from the 1980’s remote and cord ones on my flight from DC to Paris."
Points négatifs : "There was no food between the two meals on an 8 hour flight. I had a flight attendant rudely tell me that there is nothing to offer until the next meal. No one reached out to me about the horrible flight and comments I made from the last flight."

Points positifs : "I like the crew and their service, the food was amazing speacially the vanilla cheese cake desert was on point, loved it. I loved the “my flight “interaction on the screen and the different view of the plane, cockpit view, left, right etc.. amazing feature."
Points négatifs : "The seat could have been much better as far as reclining and space. Overall I loved the flight."

Points positifs : "Personnel très bien."
Points négatifs : "Avion vieillissant. Repas très moyen. Ecrant minuscule. Pas d'usb ni de prise. Siège inconfortable et étriqué. Cet avion a grand besoin d'être rénové ou changé. Vu le prix est places pour La Réunion c'est inadmissible."

Points négatifs : "Air France’s apathy towards its customers is shocking. Traveling with three children , our flight was delayed by 3hrs resulting us arriving in Paris after 1AM. With the airport shuttle(CDVAL) to our airport hotel closed, they offered no assistance despite of my request. Simply asked us to take a taxi (when all taxi stands are abandoned at 2AM). Beware if traveling with family."

Points négatifs : "Les sièges très serrés. La nourriture très moyenne ( surtout le petit déjeuner )."

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points négatifs : "Plusieurs heures de retard !!!"

Points positifs : "The crew did its best to make up for the fact that the special meal I ordered was inedible."
Points négatifs : "See previous"

Points négatifs : "Entertainment worked sporadically"

Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"

Points positifs : "Staff were friendly and seats in business were super comfortable."

Points négatifs : "Check in limit pas clair sur le billet, donc vol manqué!"

Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."

Points positifs : "The crew was nice and the seat comfortable."
Points négatifs : "Never got the pre-ordered wheelchair in Paris and only after long negotiations at JFK. Also, Delta lost my checked bag between JFK and DCA."

Points positifs : "I'm not Hindu, but I requested Hindu Vegetarian meal. It was very tasty and enjoyable."
Points négatifs : "Seats were not comfortable, even in Comfort + seating isle."

Points positifs : "ras"

Points positifs : "RAS personnel. Confort correct."
Points négatifs : "Annonce du retard tarif"

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points positifs : "Tout était très bien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Amazing crews!"
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "sièges trop serrés"

Points positifs : "Nice staff. Flight on time."
Points négatifs : "Bus to plane. Long walk to terminal upon arrival. Long Liong customs line?!!??"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points positifs : "Le vol n’était pas turbulent. Le personnel est très pro et à l’écoute. On est arrivé en avance!"

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Crew was very nice and the food was excellent."

Points négatifs : "Le transfert entre les vols est un cauchemard, tres peu d'indication dans l'aeroport de CDG, controle de la taille des sacs, queue interminable et deconcertante.Apres 20minutes de queue pour un controle de sac, on nous previent que cela est uniquement pour les passagers pour belgrad. Plus jamais CDG"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points négatifs : "Arrived 5 hours late"

Points négatifs : "Departure delayed, reschedules and then cancelled without any direct notification to us with 2 first class tickets !! If we didn’t have Kayak we would be sitting in the airport !,,"

Points négatifs : "Air France delayed our JFK to CDG flight. That caused us to miss our connection flight afterwards from CDG to MUC. We got a later flight luckily but one of our bags got lost and is still currently lost!!!"

Points positifs : "Everything. crew friendly and food/drinks the best"
Points négatifs : "Nothing...all was wonderful"

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "La nourriture pas de choix et personnel pas très aimable."

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "Personnels agréables et disponibles. Bonne information quant au retard."
Points négatifs : "Embarquement et contrôle de bagages très mal indiqué (pas dans le hall indiqué)"

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "Crew"

Points négatifs : "Our flight was delayed so we could not make out connecting flight. We had to wait 6 hours get another flight to Atlanta and then fly to Boston the next day, longest flight ever was horrible I called out sick from work too."

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "Boarding staff helpful with Disabilities; food services quick and pleasant; interior cabin temps appropriate."
Points négatifs : "Why is boarding so prolonged? 1-Small children and elders cannot stand for 20/30 minutes 2-Why are various sections (particularly Economy), no longer boarded by rows. and from rear first...so people don’t clog aisles, step over others, injure or be injured by heavy overhead moves?"

Points positifs : "Very nice stews. Food was A plus compared to US airlines AND included. Great list of movies etc."

Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "Hard seats Boarding was 35 min delayed"

Points positifs : "Modern aircraft with power, big screens etc"
Points négatifs : "Teenage crew, poor service (not even water brought on request, all "self service" at back of flight, and not being allowed a second drink with dinner), poor language skills (crew not very helpful when 2 hour delay meant I could miss connecting flight, suggesting I "walk fast")."

Points positifs : "Great service and food."
Points négatifs : "Tv screen is resolution is to low. Hard to see details."

Points positifs : "Food was good. Crew nice and professional."
Points négatifs : "Landing was not so smooth."

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Porto - Bretagne

Dernières offres d’allers-retours

13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 40min
OPO - RNS
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
26h 05min
RNS - OPO
13/11
ven.
1 escale
Air France
19h 40min
OPO - RNS
15/11
dim.
2 escales
Air France
22h 30min
RNS - OPO
4/2
jeu.
1 escale
KLM
16h 35min
OPO - RNS
8/2
lun.
1 escale
KLM
25h 40min
RNS - OPO
4/2
jeu.
1 escale
Air France
5h 15min
OPO - RNS
8/2
lun.
1 escale
Air France
8h 45min
RNS - OPO
4/2
jeu.
1 escale
Air France
19h 40min
OPO - RNS
8/2
lun.
1 escale
Air France
6h 05min
RNS - OPO
4/2
jeu.
2 escales
Air France
27h 45min
OPO - RNS
8/2
lun.
1 escale
Air France
8h 45min
RNS - OPO
4/2
jeu.
2 escales
Air France
27h 45min
OPO - RNS
8/2
lun.
1 escale
Air France
8h 45min
RNS - OPO
4/2
jeu.
2 escales
Air France
23h 35min
OPO - RNS
8/2
lun.
1 escale
Air France
6h 05min
RNS - OPO
4/2
jeu.
2 escales
Air France
27h 45min
OPO - RNS
8/2
lun.
2 escales
Air France
26h 20min
RNS - OPO
4/2
jeu.
2 escales
Air France
27h 45min
OPO - RNS
8/2
lun.
2 escales
Air France
26h 20min
RNS - OPO
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Dernières offres d’allers simples

31/10
sam.
1 escale
KLM
25h 00min
OPO - RNS
1/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 35min
OPO - RNS
27/10
mar.
1 escale
Air France
19h 10min
OPO - RNS
1/11
dim.
1 escale
KLM
25h 00min
OPO - RNS
1/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
40h 50min
OPO - RNS
27/10
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
34h 30min
OPO - RNS
27/10
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 10min
OPO - RNS
31/10
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
39h 10min
OPO - RNS
31/10
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 35min
OPO - RNS
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première