Trouvez des vols pas chers Rennes - Dubaï

RNS - DXB

Trouvez des vols pas chers Rennes - Dubaï

Aller-retour
Économique
Rennes (RNS)
Dubaï
mer. 21/10
mer. 28/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Dubaï
Restrictions de voyage
Les Émirats arabes unis ont assoupli leurs restrictions d'entrée pour les touristes et les résidents. Les voyageurs doivent présenter un résultat négatif au test COVID-19 effectué 96 heures avant le départ, sous réserve d'une auto-isolation de 14 jours et du port d'un bracelet médicalement approuvé. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Dubaï
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Dubaï) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

juin Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 34%.

Haute saison

septembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 29%.

Prix moyen pour un aller-retour

616 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Quand réserver des vols Rennes - Dubaï

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 514 € ou moins.
  • La haute saison est en août, septembre et octobre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est juin.
  • Partir le matin est en moyenne 18% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Rennes - Dubaï

Dubaï : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Rennes et Dubaï ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Rennes - Dubaï ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Rennes - Dubaï ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Rennes-Dubaï ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Rennes-Dubaï ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Rennes-Dubaï ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Rennes-Dubaï ?

Meilleures compagnies proposant des vols Rennes - St-Jacques - Dubaï

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Pumpkin soup instead of a heavy entree was welcome and tasty. Breakfast yogurt portion was generous, the granola less so. Accompaniments were good. Butter was not ice cold, thank goodness."
Points négatifs : "Inbelievably chaotic boarding process for Kili to Dar leg. No boarding lanes so had to fight through the crowd. Was able to observe cleaning process at Dar stop, which was cursory and am sure there was no cleaning of seats of those who boarded at Kili."

Points négatifs : "The only complaint I had was that it was very warm on the flight (and I usually get cold on flights), and in the seats we had there weren't fans above the seats. A few rows up they had fans, so apparently you have to pay extra for air... This wouldn't be a big deal on a short domestic flight, but for an international flight it was a long time to be uncomfortable!"

Points positifs : "Nice crew, good food."
Points négatifs : "Both bathroom were not working in business class area."

Points négatifs : "Still don’t have my luggage yet"

Points négatifs : "I paid for the preferred seat .and i found that people beside me didnt pay anything when i asked them ,"

Points négatifs : "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."

Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Crew was friendly"
Points négatifs : "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"

Points positifs : "Seat comfortable"
Points négatifs : "Flight was delayed and overhead bin space was very small"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Crew was ok."
Points négatifs : "Screens need a serious upgrade, my seat didn’t recline all the way nor could it be restored to an upright position. Not very comfortable and I paid for a seat upgrade."

Points négatifs : "Dozens of high school students screaming and climbing onto seats, crew did not intervene."

Points positifs : "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."

Points positifs : "It was all fine"
Points négatifs : "Really was unsure of why I had to purchase a ticket as I was able to pick my own on the way to Billund"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Crew was amazing, seats were comfortable with enough leg space even without choosing extra space seats. It was my childhood dream come true to fly with KLM. It was really an exciting trip for me, just that it was short."
Points négatifs : "Well, for me everything was on point. Those who have never travelled with KLM, I would encourage them to do so and I’m sure they will not regret."

Points positifs : "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Points négatifs : "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."

Points positifs : "My seat at the window was great and the staff really friendly and courteous!"

Points positifs : "Time was excellent even considering a connection delay they had. Very polite crew members. Good entertainment options."
Points négatifs : "Cabin was crowded. Leg room was scarce, short seating space. Almost no room for sleeping if you're not a frequent economy traveler."

Points positifs : "Entertainment options."
Points négatifs : "Service was poor, seat did not recline, and the food was terrible."

Points positifs : "The flight started with a visit in the recently renovated KLM crown lounge in Amsterdam airport. I liked the various seating options and of course the upstairs bar. The service on board was attentive and efficient, the food options I really liked (especially the Chinese dish) but also the little touches like the nuts & gouda cheese which were served in small porcelain bowls. The seat itself was very comfortable when sitting and the structure gives a lot of privacy. However for couples or friends travelling it's a bit cumbersome to have a conversation even when sitting in seats next to each other. Overall my expectations were fulfilled."
Points négatifs : "This seat is not ideal for sleeping for taller persons (I'm 185cm tall) as the space to put the feet is very narrow and it's uncomfortable when lying on the back (as one cannot put them in the natural resting position). Cabin temperature could have been a bit lower for my taste. Crew needs better training with regards to transfer procedure in Chengdu."

Points positifs : "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Points négatifs : "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Points positifs : "Very attentive crew. Attended to needs immediately. Took a lot of time with each person when someone had something to say."
Points négatifs : "The seat I had with no seats in front of me was very small. Much smaller than the other economy seats because the tray table and video screen were in the armrests. Paid extra for the legroom by ended up losing it side to side. Really had to squeeze into the seat."

Points positifs : "Crew where awesone and the choice of entertainment was fantastic"
Points négatifs : "Seats way to close together"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Very small seats with no leg room and very little room on either side. The food was bad - even when compared to other airplane food. Plane is kept too warm."

Points positifs : "The flight to Gdansk took off and arrived on-time and the staff were professional."
Points négatifs : "The flight to Amsterdam from Gdansk was late and I had to RUN to the connecting gate. 50 minutes is NOT ENOUGH time to go through passport control."

Points positifs : "Easy to board and easy flight."

Points négatifs : "Flight departed 35 minutes late"

Points positifs : "Everything is top notch for an airline company."
Points négatifs : "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Nice to have a wrap for the snack."
Points négatifs : "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Points positifs : "Good service onboard, good food. On time."

Points négatifs : "The streaming service didn’t work"

Points positifs : "On both of my flights to New York City, I was amazed at how friendly and helpful the flight attendants were to the passengers. On my short flight from Basel to Amsterdam, a young French speaking girl was concerned about how to manage getting to her next gate. The flight attendants talked to her and arranged for someone to take her there. On my longer flight from Amsterdam to New York City, there was a customer who was in distress about missing a previous flight and not making it to her connecting flight in New York. One of the flight attendants reassured her until she stopped crying and calmed down. That same flight attendant was always so positive and cheerful in all she did. The rest of the crew was top notch. This was my best experience flying in such a long time. Well done, KLM crews of flights 1984 and 0645 on July 10!"

Points positifs : "Food was good and crew members were very nice"
Points négatifs : "My check in luggage was in very bad condition when I receive it. My clothes were all wet and they got bab by each other’s colour. Many clothes are not in a condition to wear now. Those were expensive and I had a big loss because of that."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Headset jack only worked if the headset plug was in EXACTLY the right spot."

Points positifs : "My bagage broke"
Points négatifs : "I paid extra fee for extra bagage which was tv and i paid insurance my tv broke and no one responces for it"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Got to Amsterdam on time and everything was great including the staff"

Points positifs : "La régularité du vol L’acceuil et la disponibilité des hôtesses"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Idem"

Points positifs : "Vous ne savez même pas que l'avion n'a même pas décollé car l'aéroport était fermé !!!!"
Points négatifs : "Plus jamais de Kayak"

Points positifs : "Perfectly on time, no hassle, seat OK. This is the way I appreciate a flight."
Points négatifs : "Food. No choice, three "madeleine" (sweet) cookies for all, no sugar-free (salty) alternative..."

Points positifs : "Le lounge Air France magnifique; personnel de bord"
Points négatifs : "Le système de divertissement à bord"

Points positifs : "Arrivée à l’heure"
Points négatifs : "Léger retard à l’embarquement : attente des passagers en station debout. Heureusement il n’y avait pas d’enfant en bas âge"

Points positifs : "Le manque de contact et guide pour les nouveaux systèmes d’enregistrement et embarquement."
Points négatifs : "Plus de présence du personnel au sol."

Points positifs : "Incredible staff. Super polite"

Points positifs : "Well trained, professional, highly efficient flight attendant, and what is more important, in good mood during the whole the flight"
Points négatifs : "The mobile application Air France didn't know the city or airport Dubai. Often same thing happens on the android application work Sheremetievo airport in Moscow"

Points négatifs : "CDG airport in Paris is a very inefficient and by far the slowest airport. I recommend other passengers to get to the airport at least 4 hours before their departure."

Points positifs : "Les prises USB pour charger le téléphone dans l'avion vu que le vol a fait 3h30 de retard"
Points négatifs : "l'embarquement très long et des informations de l'équipage tardif"

Points positifs : "Arrived on time."
Points négatifs : "Overhead luggage storage jammed with luggage belonging to someone who was sitting far behind my seat."

Points positifs : "Arrivée en avance ! Collation très bien."
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "ras"

Points positifs : "RAS personnel. Confort correct."
Points négatifs : "Annonce du retard tarif"

Points positifs : "Crew was very friendly. Food was excellent"

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points négatifs : "Excelente aerolínea"

Points positifs : "Le siège était parfait et le divertissement aussi"
Points négatifs : "Ma valise est arrivé cassée"

Points négatifs : "Too much time spent at boarding. On luggage missing."

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"

Points négatifs : "Not to be late ,and not to loose my luggege"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "Good food and crew"
Points négatifs : "Plane was old and seats were super tiny. Even an average guy would be uncomfortable in it. Can’t sit in one spot for longer than 15 min without getting sore."

Points positifs : "siège plus"
Points négatifs : "repas"

Points négatifs : "WiFi"

Points positifs : "Air France personnel is always really helpful"
Points négatifs : "Food and comfort in short haul are not the best - but the flight is short..."

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points positifs : "Entertainment"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "Not much but the staff"
Points négatifs : "No room, boarding was slow, zero bag or legroom"

Points positifs : "PNC charming et communique bien dur le retard Excellente place 10D pour les jambes"
Points négatifs : "1h50 de retard cause réparation freinage au vol orecendent"

Points positifs : "Personnels agréables et disponibles. Bonne information quant au retard."
Points négatifs : "Embarquement et contrôle de bagages très mal indiqué (pas dans le hall indiqué)"

Points positifs : "That we were heading home. Nice seats. Good food. Lots of entertainment choices. Power plugs ( USB and European power) were appreciated. Wine as a choice with meal was appreciated and brandy after the meal."
Points négatifs : "Some of the shows and movies were a bit 'trashy'. Long flight. I was in the middle seat next to an inattentive octanegarian who was nice but kept calling the flight crew to fix her mess up of the video system. No air controls on this plane - so it was overly warm. 10 hours of overly warm makes for a stinky passenger. Oof."

Points négatifs : "Because of change in plane..bad choice of seat for long legs of husband...then late in Atlanta and very late into DC"

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

Points positifs : "Direct flight from Indy to CDG is great. The plane was not so full, so I hope business improves so we can keep it going. Very smooth flight, with good and friendly crew."

Points positifs : "Food has improved a lot on business class. Meals are more creative."
Points négatifs : "Water bottles not given out unless ou ask for it. Crew needs to better trained with how to handle business class..."

Points négatifs : "30 minutes de retard"

Points négatifs : "trop de retard"

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points négatifs : "I am not sure why this happened, but our daughter, travelling away from home for the first time, was targeted at every step of her journey. From the terminal in DCA to Cincinnati, to CDG. Delta/Air France clearly singled her out. i am outraged! I have traveled many, many times and have sent hundreds of students on nearly the same trip -- and none have had as rough a time as she had. They will be hearing from me."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Canceled flight—absolutely no notification. Convoluted rebooking in whcuhbhey lies to us about what flights we were actually on. Spent a couple hours at Delta rebooking our trip. Lost prepaid night at hotel and dinner eaecatuon plus day of vacation."

Points positifs : "Plane was comfortable and new."
Points négatifs : "Nothing really."

Points positifs : "We got to the desk to check in and there was one person being served in front of us. He finished with him, turned and left the area through the dooor. No one came to help us for 15 minutes. Then they came out to answer the phone and said we were 10 minutes past the cut off and we could not fly."
Points négatifs : "Staff just walked away while we were in line, the rudeness and mean attitude, they blamed us for being too late after ignoring us and made us late, they didn't offer an alternative flight until we asked. Overall, horrible customer service. Never been treated so rudely by people in the airlines industry in my entire 42 years of flying!"

Points négatifs : "Screen broke half way through flight. Food was poor"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Rennes - Dubaï

Dernières offres d’allers-retours

18/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 15min
RNS - DXB
21/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 20min
DXB - RNS
10/11
mar.
1 escale
Air France
9h 55min
RNS - DXB
19/11
jeu.
2 escales
Air France
14h 20min
DXB - RNS
18/1
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 00min
RNS - DXB
21/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 20min
DXB - RNS
18/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 15min
RNS - DXB
22/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 25min
DXB - RNS
27/2
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
28h 50min
RNS - DXB
2/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 55min
DXB - RNS
30/10
ven.
1 escale
Air France
11h 15min
RNS - DXB
5/11
jeu.
1 escale
Air France
14h 45min
DXB - RNS
27/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 25min
RNS - DXB
2/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 55min
DXB - RNS
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
RNS - DXB
9/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 20min
DXB - RNS
27/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 25min
RNS - DXB
3/3
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 30min
DXB - RNS
10/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
RNS - DXB
19/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 20min
DXB - RNS
10/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
18h 25min
RNS - DXB
21/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 55min
DXB - RNS
14/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 00min
RNS - DXB
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 25min
DXB - RNS
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
RNS - DXB
9/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 20min
DXB - RNS
4/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
RNS - DXB
9/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 20min
DXB - RNS
10/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
RNS - DXB
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 20min
DXB - RNS
10/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 25min
RNS - DXB
20/11
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 35min
DXB - RNS
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 45min
RNS - DXB
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 25min
DXB - RNS
14/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 00min
RNS - DXB
29/11
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
36h 10min
DXB - RNS
11/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 40min
RNS - DXB
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 40min
DXB - RNS
11/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
RNS - DXB
19/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 20min
DXB - RNS
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

30/10
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
46h 20min
RNS - DXB
30/10
ven.
1 escale
KLM
11h 15min
RNS - DXB
30/10
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
42h 55min
RNS - DXB

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
KLM
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première