Trouvez des vols pas chers Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris

GIG - PAR

Trouvez des vols pas chers Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris

Aller-retour
Économique
Rio De Janeiro (GIG)
Paris Tous les aéroports
jeu. 22/10
jeu. 29/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Paris

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 17%.

Haute saison

juillet Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 17%.

Prix moyen pour un aller-retour

664 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

791 € ou moins

Quand réserver des vols Rio De Janeiro Rio de Janeiro-Galeão - Paris

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 480 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris 73 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est novembre.
  • Partir le matin est en moyenne 36% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Rio De Janeiro Rio de Janeiro-Galeão-Paris ?

Paris : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão et Paris ?

Combien y a-t-il de vols Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris ?

Quelles sont les compagnies aériennes qui ont le plus de vols Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão-Paris ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão-Paris ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão-Paris ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão-Paris ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Rio De Janeiro Rio de Janeiro-Galeão - Paris

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Points négatifs : "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"

Points positifs : "The plane size & comfort was excellent. The staff were very friendly"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Comfort"
Points négatifs : "Wifi on klm"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Transavia does not serve anything complementary, not even water. A flight between two countries that is five hours long must be better than this. I was not aware of Transavia doing that before I booked. I will never fly with them again"

Points positifs : "Almost everything, especially the crew."
Points négatifs : "Don’t feel like anything should be better to be honest"

Points positifs : "The crews were pretty great!"
Points négatifs : "The regulating of the temperature."

Points positifs : "Great crew."
Points négatifs : "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Points positifs : "Excellent crew, good food & movie selection."

Points positifs : "Great airline"

Points négatifs : "Crew members in Amsterdam were very rude and disrespectful"

Points positifs : "The crew was pleasant"
Points négatifs : "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Points positifs : "Onboard crew were nice and polite. Flight was on time (a rarity)."
Points négatifs : "The boarding crew was rude and unpleasant, the plane was boiling hot."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Good beverage service."
Points négatifs : "Over an hour delayj for departure."

Points négatifs : "Boarding was very slow."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Nice attention and good food. Plane and seats are confortable"

Points négatifs : "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Points positifs : "Good for both."
Points négatifs : "Bigger seats."

Points positifs : "Everything was smooth and effortless."
Points négatifs : "Can’t think of anything."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Points négatifs : "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Points positifs : "KLM was a great experience compared to Airitalia. The food was good, the flight attendants were very helpful."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "Larger meals."

Points positifs : "Crew was nice and efficient"
Points négatifs : "Economy seats don’t recline enough."

Points positifs : "The flight started with a visit in the recently renovated KLM crown lounge in Amsterdam airport. I liked the various seating options and of course the upstairs bar. The service on board was attentive and efficient, the food options I really liked (especially the Chinese dish) but also the little touches like the nuts & gouda cheese which were served in small porcelain bowls. The seat itself was very comfortable when sitting and the structure gives a lot of privacy. However for couples or friends travelling it's a bit cumbersome to have a conversation even when sitting in seats next to each other. Overall my expectations were fulfilled."
Points négatifs : "This seat is not ideal for sleeping for taller persons (I'm 185cm tall) as the space to put the feet is very narrow and it's uncomfortable when lying on the back (as one cannot put them in the natural resting position). Cabin temperature could have been a bit lower for my taste. Crew needs better training with regards to transfer procedure in Chengdu."

Points négatifs : "I ordered Wheel chair for my parents but one of them didn't get it at all. When my parents were checking in for flight they asked the representative about meal selection and she didn't answer their questions properly and because of that my mom didn't get proper Hindu Vegetarian food on flight instead she got Egg omelet which she couldn't eat. She has to eat just fruits. My mother is a diabetic patient and she needs a food every after some time. I never had such a bad experience before with any other airlines."

Points positifs : "The flight AMS to MEX was smooth, very helpful personnel on board, we enjoyed a bit more space and the seat seemed a bit more comfortable."
Points négatifs : "Besides the seat relative comfort, it did not recline much at all, i wondered what the extra money (at least $5 or $600) got us. The food, wine/ beer service was same as regular economy, the boarding took place at same time as economy, no drink before take-off if only sparkling water. And the plane was old generation 747 and the entertainment was same vintage: screen was not very bright and the selection of films was poor. No plug to charge electronics. We were disappointed with KLM when comparing with other airline companies offerings when you book in Premium Economy."

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "The seats"

Points négatifs : "Our lougage did not arrive"

Points négatifs : "Still waiting to board after missing this connection had to be booked on another airline"

Points positifs : "The attention and service!! Excellent. It was my birthday and KLM the head purser surprised me with 2 bottles of bubbles and a handwritten birthday card KlM and the crew of this flight thank you very much !"
Points négatifs : "Nothing to say"

Points positifs : "Snooth and efficiënt with a KLM service"
Points négatifs : "No entertainment"

Points positifs : "The boarding was easy and you didn't have to wait inline for that long"
Points négatifs : "KLM needs to upgrade the entertainment. It was very hard to see the images on the screen. The planes that KLM uses are old and they sure need to be upgraded."

Points positifs : "The leg room, was surprisingly roomy"
Points négatifs : "The food and that there was no entertainment."

Points positifs : "Friendly in-flight personell"
Points négatifs : "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Points positifs : "Sound was broken on my TV set!"
Points négatifs : "Called stewardess twice to assist. No response!"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Points négatifs : "there was no lounge close to our departure gate"

Points positifs : "Food was just fine, movie selection very good"
Points négatifs : "Uncomfortable seat cushions, lights were truned on too early (1.5 hours before flight landed)"

Points positifs : "Service, technology"
Points négatifs : "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The flight crew was nice. Plane departed/arrived on time."
Points négatifs : "I paid €60 extra to sit in the emergency door seat to get more leg room but once.i was in the plane learned for more leg room I accepted a smaller seat next to a bathroom and no entertainment. I could not store my belongings near me. No power outlet to charge my devices for my own entertainment on a 7 hour flight. Dealing with constant traffic for the bathroom. I sat in the middle seat between two hours other men. It was a constant struggle arm space. After 7hours in the air I could not wait to get off the plane. If I didn't actually pay an extra €60 for the seat I may not feel bad but I feel like I might have been better off without paying for the "upgrade""

Points positifs : "Very friendly staff"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "The crew was great"
Points négatifs : "They should be on time but we left 30 minutes later."

Points négatifs : "The flight was delayed 7 hours"

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points positifs : "Crew speaking french"
Points négatifs : "Check in process is a disaster. The passenger is asked to even weight the luggage to be said by the machine to gonto a counter without good reason: the only thing missing with LATAM is to pilote the plane. Awful."

Points négatifs : "Latam Airlines has the worst service for the fare paid. We were charged for two carry on bags while other passengers with same bags didn’t have to pay. Crew gave us stupid explanations to justify charging us like you are in the boarding group 7 which we never asked to be placed. It’s the airline business to choose some passengers to charge $100000 Colombian pesos for getting bags, and then after being forced to pay for the bags crew doesn’t give a receipt so we wouldn’t have proof of the fraude. Charging for bags is at discretion of crew. When buying the tickets for me and my family I checked the policy about luggage and the website doesn’t state about being charged for getting regular size bags like ours."

Points positifs : "Close to nothing. If i had to applaud something it would be the fact that you have an option to check in early via your mobile or laptop."
Points négatifs : "LATAM was incredibly unprofessional, alarming, and entirely non-communicative. After a 3 hour delay that caused me (and tons of others) to miss a connecting international flight, LATAM’s telephone servers had the nerve to claim I was a no show and needed to pay them for my absence. This resulted in a long discussion where I was held on hold until they could adequately determine that yes i missed the flight because they held us late. This was the only way that i was able to avoid their charge to me for being a “no show.”"

Points négatifs : "The boarding in Rio de Janeiro was great, the land crew was very helpful. In Lima it was below par, the crew was not helpful at all, and no warnings or communications to when to board. Had to wait an hour inside the plane for some sort of maintenance."

Points positifs : "Nothing. It was a short flight with nothing special to mention."
Points négatifs : "The flight actually leaving on time and not half an hour late."

Points positifs : "The crew members were friendly and kind."
Points négatifs : "Usually your food is excellent, but our chicken was pretty dry this time. Loved having several options for meals and delicious Peruvian beverage choices. Overall, a great trip..."

Points positifs : "We like the plane,seats and crew was excellent."
Points négatifs : "Not a Latam problem but Congonhas airport is terrible if you have to use the bus to get to your plane. Airport Of Uberlandia is just terrible, small and crowded!!!!!"

Points positifs : "The crew was amazing in business class - very friendly and helpful. Best flight I've ever been on!!"
Points négatifs : "There was no wifi on the plane but I know LATAM is working on getting that. Other than that, it was perfect."

Points positifs : "Puntual"

Points négatifs : "Better aircraft and personnel should smile and be more friendly"

Points positifs : "We bought "priority boarding" and this was key, because we could board early, choose good seats (exit row) and take our bags on board."
Points négatifs : "It's a short flight, only water offered on board."

Points positifs : "Nothing. My advice is to look for alternatives. Latam has gone from good to worse. Believe it or not, low cost are giving a better service"
Points négatifs : "Everything. It is a mess. Delays, baggage problems, aircraft passenger entry... the list goes on"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points négatifs : "Tout"

Points positifs : "I fly for a living sand I’m on airlines all over the world. This little flight was of the worst I have ever been on and I’ll never fly Latam again"
Points négatifs : "From the time my ticket was scanned it to 37 mins to board the plan... standing still in line. Caos! A message announces at any time we a happy to serve you water I got up and asked for water and was told wait until the cart comes by my seat. The seats are VERY CLOSE together and my row 22"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "The food and in-fight entertainment"
Points négatifs : "Comfortable seats"

Points positifs : "Got us there safely"
Points négatifs : "Multiple reservation and confirmation codes became confusing"

Points positifs : "They're very professional I would recommend to everyone"
Points négatifs : "Free soft drinks it was $10 brasilian money"

Points positifs : "The seats were typical airliner seats - good enough but more leg room would be nice. Our flights ran on time, and the crew was excellent. Our experience at the Lima Airport was much improved from our first stop there."

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "All confortable"
Points négatifs : "Turn down the light"

Points négatifs : "They made a mistake at the check in counter and gave my wife someone else’s boarding pass which was for a different flight. As we tried to board the flight, the woman at the gate told us it was the wrong flight and wouldn’t let her on. I showed her our reservation and she refused to help. She kept pushing back and told me the other flight arrives at the same time which wasn’t true. It was an hour later. She had no interest in helping us resolve this issue until I had To get assertive and threaten to file a complaint. I boarded the flight and the flight attendants questioned us why Y wasn’t on the flight. I told them she was stopped. After lots of back and forth the woman at the gate realized the mistake. Y boarded the flight. We didn’t receive an apology for the horrendous treatment of a customer. At this point we had nowhere to store carryon."

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points négatifs : "No entertainment. The airplane seems to be an older model."

Points positifs : "We made the flight in great time after our connecting flight was delayed."
Points négatifs : "Our bags didn’t make our flight. We are very disappointed."

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points positifs : "Smooth flight good staff"
Points négatifs : "Very cramped seating"

Points positifs : "Friendly service"
Points négatifs : "Only give you water for free"

Points positifs : "the flight was quiet"
Points négatifs : "only a sandwich and 1 glass of coke for a four hours flight? And if ask for a beer you has to wait until the end of the services... VERY POOR"

Points positifs : "It was very fast to board, and the landing was great"
Points négatifs : "No entertainment, no free snacks"

Points positifs : "the whole experience. the food was great , attendants were top notch friendly and super helpful"
Points négatifs : "nothing."

Points positifs : "The plane crew was fine and the pilot kept is informed"
Points négatifs : "Flight delayed 154 minutes. Lines to board were not marked as to which lone to use. No info provided by airline personnel to assist in choosing which line. Long wait for luggage. In excess of 25 minutes."

Points positifs : "Staff and service was great"

Points négatifs : "They were unable to check my bag through my final destination thus I had to clear customs, secure my checked luggage, and recheck. If the agents had responded to my situation and taken charge, I would have made my connection."

Points positifs : "Love the food, presentation, service EVERYTHING about this flight."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I took 5 flights with LATAM during the last 2 weeks. All flights delayed over 1 hours for no reason."

Points positifs : "Check-in was quick and easy. Nice aircraft. Crew was super."

Points positifs : "Friendly and helpful staff"

Points positifs : "Good short"
Points négatifs : "Better sandwich"

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The flight at first had a 3 HOUR delay do to a "mechanical breakdown". We were told that they were going to bring another airplane from Rio de Janeiro. After the 3 hours passed they were only announcing in Portuguese to board the original plane. They never changed planes or provided a clear explanation to the passengers. Many of us refused to board. This was one of the worse experiences I have ever had. The staff was disrespectful and would not help us. We ended up taking another flight until the following night!!"

Points positifs : "Avión silencioso"
Points négatifs : "45 minutos de espera en tierra al aterrizar"

Points positifs : "I liked the service. On time leaving. And on time arrival. Luggage was ther. No lost luggage. I would do it again for sure."
Points négatifs : "I didn't like boarding procedure. But overall not bad"

Points positifs : "The food was really good. The service was good as well. The movie selection was very good."
Points négatifs : "Economy seats are really uncomfortable for long flights, my knees suffered."

Points positifs : "I travel a lot and for an international flight during lunch time I expected more than a small sandwich. Small airplane (A320) so no personal screen and tight spaces between seats. Service was ok. Flight ok. I miss big airplanes between Chile and Brasil"
Points négatifs : "I travel a lot and for an international flight during lunch time I expected more than a small sandwich. Small airplane (A320) so no personal screen and tight spaces between seats. Service was ok. Flight ok. I miss big airplanes between Chile and Brasil"

Points négatifs : "No space for legs. No food (just snacks). Very high temperature inside the aircraft. Flight delayed by 45 minutes."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "Onboard crew was friendly. Dinner was good"
Points négatifs : "Cabin was very cold. Not enough legroom compared to orher international carriers. Male flight attendant kept bumping into my husband sitting in aisle seat so he unable to get any sleep. We tried upgrading to business but Delta said we had to contact Air France in Detroit. When thrre, the gentleman on ground crew was actually rude when I asked about it. He could have just politely told me there was nothing available. Not looking forward to my return flight"

Points positifs : "Their evacution video is interesting"
Points négatifs : "The aircraft is a bit old and somehow the flight crew didn’t offer me the full menu as the menu describe. First time encounter that in a business class"

Points positifs : "Great food (Economy class). Good Service"
Points négatifs : "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Points positifs : "Quiet! No noise-canceling earphones needed. Delicious food."

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points positifs : "Good seat width Great movie selection Great food and drinks Nice and large A380"
Points négatifs : "The interface of the screens seemed old Need to anticipate the needs of the customer better For example, they brought me my special meal first, but I had to wait 30 minutes later to get a drink to accompany it. The food was getting old. Did not see any newspaper/periodical selection. That would have been nice."

Points négatifs : "Flight was delayed by 1h30min, so we arrived very late"

Points négatifs : "Leg space."

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Airplane delay to take off 1 unknown reason After landing in Paris 50 min sitting inside airplane moving around Late for flight transfer. Sitting in Paris airport 5 hours. Customer service no working. Never fly Air France anymore !"

Points positifs : "Enjoyed my food, especially tasty for airplan fare!"
Points négatifs : "Not enough leg room"

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points positifs : "Staff"
Points négatifs : "We were 2h late"

Points positifs : "Food, service, comfort"

Points positifs : "Le divertissement"

Points négatifs : "I did not like that i was in the bulkhead and there was not sufficient overhead storage for us. The bin was only big enough for 1 backpack. 2 of the 3 of us in that row had to go 2 rows back to store our luggage. This is very inconvenient when deboarding because I have to wait for many others to pass before I get a chance to walk towards the back of the plane to get my luggage."

Points positifs : "Bon système à bord, films récents, écran assez grand"
Points négatifs : "Pas beaucoup d’espace entre les sieges, nourriture juste correcte"

Points positifs : "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Points négatifs : "Nothing everything was amazing ."

Points positifs : "I like traveling with AirFrance in general."
Points négatifs : "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"

Points positifs : "L'attention et l'amabilité de l'equipage. Le service en plusieurs langues. Les sièges plus confortables que sur les moyens courriers. Bravo pour les progrès sur les plateaux repas. J'aurai bien aimé un apéritif quand même"
Points négatifs : "Les toilettes de seconde sont trop loin! Difficile de progresser dans les allez les gens dorment les jambes en travers des rangées par manque de place. A cause du bruit le Stewart a pas bien compris ce que je commandais a voir et n'a pas osé me faire répéter une troisième fois. Je n'ai pas.trouve la ventilation individuelle, donc ai eu peu trop chaud et très soif tout le vol."

Points positifs : "Ground crew at CDG was helpful to file a claim for the lost luggage."
Points négatifs : "Ground crew at MXP Was inexperienced. She called every one in my flight to form a new line and it was immediately total chaos. And then they lost one of our luggages!"

Points positifs : "Boarding for BUsiness class was fine. Seating was cramped."
Points négatifs : "As I said in my rating, seating was cramped. Food was mediocre. Crew was pleasant."

Points positifs : "The service was very professional."
Points négatifs : "Everything went well."

Points négatifs : "Il a eu du retard"

Points positifs : "Food and service was good and price was acceptable"
Points négatifs : "Very long route"

Points positifs : "L’enregistrement"
Points négatifs : "Le contrôle des bagages cabine"

Points positifs : "Heureusement que les PNC gardaient le sourire"
Points négatifs : "Encore une fois le retard et le pseudo repas servi sans même un plateau, cake aux légumes à déguster avec les doigts et 5 petits vulgaires morceaux d’orange Encore une fois bravo"

Points négatifs : "Attente supplémentaire du décollage ... Un petit gâteau avec la boisson serait mieux ! Maurice"

Points positifs : "L’amabilite Le sourire la disponibilité, les informations claires et précises fournis."
Points négatifs : "Annonce d’un retard tout de suite après la fermeture des portes à cause des grèves. Mais bon c’est juste le fait d’etre Prévenu que quand nous sommes dans l’avion."

Points négatifs : "Horrible Crew..."

Points positifs : "Fine for a 45-50 minute regional flight."
Points négatifs : "Wouldn’t be great for long-haul flights."

Points négatifs : "Avion en retard de plus d’une heure"

Points négatifs : "Siège pas confortable, écran tactile fin ancien âge, repas servis 2h30 après le décollage et plus la possibilité de cuisine entre les 2 repas proposés car plus de poisson disponible"

Points négatifs : "Took very long from landing/ arrival until baggage could be collected. Priority luggage came out last!"

Points négatifs : "Plane was canceled at the last minute with a transfer desk literally assaulted by 100s of people. Only 3 persons on the desk. No lane for sky priority. Queued for nearly two hours before some airport employee gave us instructions to travel by train without any other information or tickets etc. Had to buy my ticket. Couldn’t recuperate my suitcase. Had to wait for it the next day for three hours. Up to this hour I don’t know how I am going to be reimbursed (train and plane)."

Points positifs : "La entrada"
Points négatifs : "El resto de cosas"

Points positifs : "Flight was smooth"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le VIP lounge a oublié de nous avertir pour l'embarquement ! Pas assez de place pour les jambes. Une heure d'attente pour les bagages, qui ont finalement été livrés sur un autre carroussel."

Points positifs : "Easy, fast, comfortable, no hassles"

Points positifs : "Free snack and drinks. Good service."

Points positifs : "The space and the people"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew took care with calm and kindness of a man in deep distress and erratic behavior. Impressive. More generally , the crew showed respect and attention to all passengers. Not frequent."

Points positifs : "Le sourire et la disponibilité des personnels de bord est toujours appréciable sur Air France"
Points négatifs : "L'aspect des avions commence à faire vielliot ..."

Points positifs : "Les sandwiches étaient bons."
Points négatifs : "Deux sandwiches par personnes auraient été appréciés."

Points positifs : "Bonne nourriture et équipage prevenant mais fauteuils durs serrés, climatisation à fond, écran très petits, fonctionnant mals... A l'allée, accès avion par une tour d'escaliers avec nos bagages cabines, au retour retard d'1h..."
Points négatifs : "Equipement nul..."

Points positifs : "I would like to come on time each trip because I got two late time before with airfrance"

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Too many delays including leading the gate due to ground staff leaving equipment behind the plane .... really ?! On the upside - announcements from 1st officer was good"

Points positifs : "Siege correct sans plus, et non inclinable"

Points négatifs : "Pouvoir décharger les boarding pass, le site de BA is not user friendly, heureusement t staff tres ftriendly à l’aeropor"

Points positifs : "La qualité de l’a380"
Points négatifs : "L’espace dans l’a330"

Points négatifs : "Gros retard. Mauvaise communication."

Points négatifs : "Presque 2h de retard et aucune explication, pas même un peu d’eau proposée pendant le vol"

Points négatifs : "Traduction en français.."

Points positifs : "La couleur de l avion ."
Points négatifs : "Tous"

Points positifs : "Personnel de bord sympathique"
Points négatifs : "L’organisation De l’embarquement"

Points positifs : "Le toute"
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "la gentillesse de l’équip"
Points négatifs : "probablement le plus vieil avion que j’ai pris depuis des années. un boeing 747 de plus de 20 ans. sièges en tête bêche , ridicule comme configuration. tablette repas branlante, écran de télévision d’un autre âge. inadmissible pour une business class vu le prix. j’avais une autre image de BA."

Points positifs : "Ponctualité, souriant, Siege plus confortable qu’a l’aller ^^"

Points négatifs : "Pas de cash accepté. Aucune nourriture cadeau."

Points négatifs : "Pas de cash accepté; Pas de petits "cadeaux" à manger ou boire."

Points positifs : "Personnel souriant et accueillant"
Points négatifs : "On se sent très serré à l’intérieur. Un petit verre de soda, jus de fruit ou d’eau aurait été le bienvenu histoire de se démarqué des Vol Low-cost"

Points positifs : "Cabin crew"
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Les films"
Points négatifs : "Le retard qui nous a empêché de prendre toutes nos correspondances suivantes, donc au final arrivée à destination avec 5h de retard"

Points négatifs : "25 min de retard pour le décollage"

Points positifs : "Embarquement rapide au retour. Parfait"
Points négatifs : "Vétusté de l'avion. Pas même de prise USB pour charger son tel. Toute la partie divertissement, écran complètement obsolète."

Points positifs : "L’embarquement parfait la taille des places et l’espace pour les jambes super"
Points négatifs : "Même pas une boisson offerte (eau/thé/café)...voyage très très secoué"

Points positifs : "Bon équipage,pas de problème lors du voyage"
Points négatifs : "J’ai demandé un changement d’horaire que je n’ai pas pris Car on m’a demandé 77€ pour prendre l’avion qui était 2h plus tôt alors qu’il n’etait Pas rempli intégralement."

Points positifs : "New plane."
Points négatifs : "Plane was late to arrive so we were delayed about 30 min. However we had sufficient notice from BA and KAYAK regarding the changes."

Points positifs : "It was a quick boarding process and a quick flight! We were early!"
Points négatifs : "I didn’t get any snacks, and no entertainment."

Points positifs : "personnel correct espace siège raisonnable"
Points négatifs : "PAYER boissons et repas; départ différéble de 25 minutes"

Points positifs : "It was short. The crew was friendly."
Points négatifs : "The drinks and snacks were not complimentary."

Points positifs : "Sièges super confortables, calme, bon service, bon repas..."
Points négatifs : "Pas de wifi dans un A380 en business class, même pas payant... c'est juste scandaleux!"

Points négatifs : "British Airways ne sert plus de snack... plus ça va moins ya de services! pas de petites économies, décevant vraiment... plus de différence avec les low cost"

Points positifs : "Horaire ponctuel même en fin de journée. Personnel agréable"

Points positifs : "Bagages inclus et personnels sympathique et serviable"
Points négatifs : "Tout est payant en supplément, aucun divertissement dans l’avion même pas un écran générale ou de la musique. Même les places sont payantes si vous voulez les choisir avant le check-in"

Points positifs : "Siège relativement confortable, nourriture excellente, abondance d’alcool, variété de films, présence de films récents."
Points négatifs : "Courtoisie des employées n’etait pas excellente. Le service était TRÈS long. 4 agent.e.s de bord, ce n’est pas suffisant pour la taille de l’avion. Employé.e.s pas toujours sympathiques, et parfois plutôt rude."

Points positifs : "Quick, smooth flight and a polite captain"
Points négatifs : "Late leaving and arriving and baggage took forever to be delivered to belt."

Points négatifs : "We couldn’t get on the flight. We arrived late because of an earlier flight but were at the ticket area before this flight even started boarding. Our boarding passes would not print at our departure location and I wasn’t able to check in online for it because it kept linking to the American Airlines website for checkin. We tried to print our boarding passes at the kiosks but it said we needed to seek assistance. We were misdirected to the ticketing/rebooking line which we sat in and watched the board change to boarding and later gate closing. There were only two agents at the desk helping the completely full queue. We were told that our reservation was apparently already changed to a later flight for some reason. Being delayed seven hours is a great way to start a honeymoon off."

Points positifs : "Le vol en general"
Points négatifs : "3h de formalités pour sortir de l’aeroport L’obligation de récupérer ses bagages pour les reenregistrer"

Points négatifs : "2 heures de retards Siege cassé Peu et médiocre choix de films et dessins animés Pas de possibilité de mettre des médicaments dans un frigo et pas assez de glace pour palier à ce manque Accoudoir de A380 ne lève pas totalement donc impossible de dormir sur les genoux des parents pour les enfts"

Points négatifs : "1 heure de retard Plusieurs vols annulés donc bcq de monde à l'embarquement Nourriture payante alors que le vol faisait partie d'un vol paris-singapour"

Points négatifs : "retard d'environ 2h donc plus de train pour pouvoir renter à domicile pas de compensations par la compagnie(mème pas un café ) hormis des excuses de l’équipage pour le retard"

Points positifs : "Ease of boarding"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "It was a short flight"
Points négatifs : "There is a charge for beverage service."

Points négatifs : "3h de retard"

Points positifs : "Le personnel très avenant et souriant."

Points positifs : "Boarding efficient, take off on time, flight smooth, crew professional."

Points positifs : "On time and smooth flight."
Points négatifs : "We were packed in like sardines. There were no plugs to charge devices."

Points positifs : "Tout a bien été"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "La ponctualité, la nourriture, le choix de films"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Not yet done."
Points négatifs : "My American partner's passport expires 2 months after our return to the US. Unfortunately, the French issued a year ago the following rule: to enter France, the foreign passport must not expire at least 3 months after the return date. British Airways let us fly to London, explaining this to us, how it would be on us if there were problems further down, and that we would have to get our luggage in London. We chose to fly thinking it would be OK, we had listened to an online person who had had the same problem and the French later told him they would have let him in, also I am myself a dual citizen of France and the US, plus I am autistic, an invisible disability (in my case) that makes it impossible for me to travel alone. I usually do not even say it since not much is understood -by those who do not have it- on how to accommodate it However in London BA did not allow my partner to go on. Due to the fact yesterday was Easter Monday, the American consulate in London was closed. We have spent the night in a nearby motel and now, the next day, I am waiting alone back at the airport with our 2 large suitcases while my partner is at the American consulate. We are poor, do not have phone, currency or charger for England, and I do not do well with stress, so it is difficult. Now we cannot easily reach one another. We hope to be able to fly on a standby basis (that's what BA told us we could hopefully do) later today. Sorry for this long letter, I hope it does not bore whoever reads it (if it is even read :). Anne-Laure"

Points positifs : "Arriving in Paris"
Points négatifs : "They have a fare that does not charge for Regular Bags....we booked it unknown toy us assuming we each could take a regular bag for no charge....well we have ended up paying an extra 400+ pounds for our bags to go each way to Paris and it has ruined our first time to Paris. The fare online was foreign to us and deceitful being from the US in every way. No one could even work with us or was willing to make a decision but everyone seemed to agree while still charging. No more British Airways Deceipt!"

Points positifs : "Journaux en libre service en salle d'embarquement"
Points négatifs : "Pas de divertissement. Snack et boisson payants en classe éco."

Points négatifs : "Diner servi à 2h de matin ! Les hôtesses étaient bruyantes et les lumières allumées en pleine nuit. Beef sandwich au petit déjeuner !"

Points positifs : "Le surclassement en éco +"
Points négatifs : "Aucun snack ou boisson en libre service pendant un vol de 8h ! Aucun film sous titré ou en langue autre qu'anglaise."

Points positifs : "The trip was short flight and on time"

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "Staff were nice and courteous."
Points négatifs : "The plane was very old and didn't have entertainment for a 7 hour international flight. Seems like AA is stuck in the past."

Points positifs : "Nice flight attendants"
Points négatifs : "Central movie screen like its 1995"

Points positifs : "Great customer service, good food, great in flight entertainment"
Points négatifs : "Rerouting, connection delays and lost baggage."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "Boarding was efficient the flight left on time in spite of rain. Lots of air traffic departing JFK and we were delayed in the take off queue for an hour. The captain made up time and arrived Paris almost as scheduled. Food was very good for coach class and it was a hot meal."
Points négatifs : "The coach seats even on this 6.5 hour flight were uncomfortable. The seat backs have no support. The aircraft was an older 767 and did not have entertainment screens on the seat backs. Thus there were no games or other interactive programs. It had the overhead monitors for movies. Hopefully they will modify that plane soon."

Points positifs : "The crew was pleasant and it was nice to have a complimentary meal and wine. We landed very early."
Points négatifs : "This plane has not been updated since before I was born. The seats were extremely uncomfortable and there was no in seat entertainment, just overhead screens. I was never able to get the WiFi to work. There were no power outlets, and we were never offered headphones, eye masks or ear plugs. I expected more from American since our 2hr flight from Orlando to JFK had working WiFi, power outlets and in-seat video monitors."

Points positifs : "The plane departed and arrived as scheduled. Flight attendants weee courteous and responsive."
Points négatifs : "I was cramped in Seat B."

Points positifs : "The crew and entertainment were good."
Points négatifs : "The comfort was not the best, tiny middle seat. He worst part was the delayed. We ended up boarding 3hours late in Dallas for the Paris flight."

Points positifs : "American Airlines Crew, friendly and personable"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "Entertainment"
Points négatifs : "Food Seats so tight"

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points positifs : "The flight boarded a little late but arrived on time. Crew was pleasant and efficient. Many good movies to watch on the individual screens."
Points négatifs : "The usual crowding in coach class."

Points positifs : "I appreciated the quality of our seats and amenities as well as the choices for TV."
Points négatifs : "I was unable to enjoy any of this; however, because a 6 year old talked loudly to himself the entire overnight flight while kicking the back of my seat. The crew and his parents said nothing. My boyfriend and I then had to spend our first day in Paris sleeping."

Points positifs : "Nice crew Spacious plane"

Points positifs : "The stewardesses were very polite and helpful"

Points positifs : "The empty sit next to me"
Points négatifs : "The very basic food. Having to argue to get extra water to drink when I got seriously dehidrated The limited choice in movies"

Points positifs : "Direct flight Chicago to Paris."
Points négatifs : "Uncomfortable seating. Almost 2 hrs delay leaving Chicago forced us to miss train connection in Paris. Bad layover times to get back to the States, almost 9 hrs was the only choice available."

Points positifs : "Boarding was quick and organized"
Points négatifs : "No face masks or ear protection made sleep difficult"

Points positifs : "It had 1980 common program and not an in seat outdated"

Points positifs : "Timely, good service."
Points négatifs : "Would have helped to know that IB4158 was also AA44."

Points positifs : "The flights were on time and the staff was very friendly."

Points négatifs : "I paid $20,for the in flight Internet and it didn't work. Neither did my monitor."

Points positifs : "The crew was professional and friendly"
Points négatifs : "No individual movie screen. Entertainment bad for an international flight. I paid for selected seats but did not receive, instead our family was scattered about the plane."

Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"

Points négatifs : "un vol de sept heures sans un écran individuel, une première pour moi après de nombreux voyages. un vol transatlantique n'est pas un vol intérieur, pouvoir se distraire avec un film de son choix est un minimum surtout au prix du billet."

Points négatifs : "Décollage en retard et arrivée avec plus de 40mn de retard Pas de classe premium eco et pas de possibilité d’avoir un espace avec un de place pour les jambes au comptoir Pour information générale , les places en économie sont très exiguës et généralement j’essaye de ne pas prendre de vol AA si je ne peux pas prendre à l’avance un siège sur les sortie de secours ce qui n’a pas été possible cette fois"

Points positifs : "Une hotesse sympa qui m'a upgrade en economie+ apres m'avoir changee 3 fois de siege pour arranger d'autres passagers."
Points négatifs : "Pas de TV individuelle. Diner franchement bof."

Points négatifs : "Boissons au choix: eau ou jus d'orange congele. Ca fait rever..."

Points négatifs : "Devoir payé en supplément 50 dollars de bagages alors que ceux ci sont normalement inclus dans le prix."

Points négatifs : "le Personnel juste courtois, le retard au décollage sans aucunes explications, les sièges trop serrés, plus que d'habitude."

Points positifs : "Food. There was dinner (and wine) and breakfast. Check-in was quick, flight departure was on time."

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Aéroport de Rio de Janeiro-Galeão - Paris

Dernières offres d’allers-retours

18/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 55min
GIG - CDG
28/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 35min
CDG - GIG
7/1
jeu.
1 escale
Iberia
13h 25min
GIG - ORY
18/1
lun.
1 escale
Iberia
16h 50min
ORY - GIG
5/4
lun.
1 escale
LATAM Airlines
14h 00min
GIG - CDG
13/4
mar.
1 escale
LATAM Airlines
21h 05min
CDG - GIG
12/2
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 40min
GIG - ORY
19/2
ven.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
28h 45min
ORY - GIG
22/1
ven.
1 escale
KLM
14h 25min
GIG - CDG
31/1
dim.
1 escale
KLM
25h 55min
CDG - GIG
13/3
sam.
1 escale
British Airways
13h 30min
GIG - CDG
24/3
mer.
1 escale
British Airways
16h 30min
CDG - GIG
7/1
jeu.
1 escale
Iberia
22h 00min
GIG - ORY
18/1
lun.
1 escale
Iberia
16h 50min
ORY - GIG
27/2
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 55min
GIG - CDG
31/3
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 55min
CDG - GIG
12/2
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
14h 35min
GIG - ORY
19/2
ven.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
28h 45min
ORY - GIG
19/1
mar.
1 escale
KLM
14h 25min
GIG - CDG
27/1
mer.
1 escale
KLM
27h 40min
CDG - GIG
16/1
sam.
1 escale
LATAM Airlines
22h 00min
GIG - ORY
27/1
mer.
1 escale
LATAM Airlines
16h 50min
ORY - GIG
20/1
mer.
1 escale
British Airways
13h 30min
GIG - CDG
28/1
jeu.
1 escale
British Airways
16h 30min
CDG - GIG
12/1
mar.
1 escale
Iberia
17h 30min
GIG - ORY
22/1
ven.
1 escale
Iberia
16h 50min
ORY - GIG
4/3
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 55min
GIG - CDG
31/3
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 55min
CDG - GIG
14/1
jeu.
1 escale
KLM
14h 25min
GIG - CDG
23/1
sam.
1 escale
KLM
14h 15min
CDG - GIG
12/2
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 00min
GIG - ORY
19/2
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 10min
ORY - GIG
12/1
mar.
1 escale
LATAM Airlines
22h 00min
GIG - ORY
20/1
mer.
1 escale
LATAM Airlines
16h 50min
ORY - GIG
13/3
sam.
1 escale
British Airways
13h 30min
GIG - CDG
24/3
mer.
1 escale
British Airways
16h 30min
CDG - GIG
4/3
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 55min
GIG - CDG
31/3
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 55min
CDG - GIG
2/4
ven.
1 escale
Iberia
13h 10min
GIG - ORY
16/4
ven.
1 escale
Iberia
15h 25min
ORY - GIG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

17/1
dim.
2 escales
LATAM Airlines
33h 45min
GIG - ORY
18/1
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 15min
GIG - ORY
18/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 10min
GIG - CDG
11/1
lun.
sans escale
Air France
11h 15min
GIG - CDG
3/12
jeu.
3 escales
American Airlines
35h 15min
GIG - CDG
26/10
lun.
1 escale
KLM
15h 20min
GIG - CDG
26/10
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
14h 50min
GIG - ORY
3/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 00min
GIG - ORY
5/12
sam.
1 escale
LATAM Airlines
22h 00min
GIG - ORY
27/10
mar.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
22h 15min
GIG - ORY
20/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 15min
GIG - CDG
26/10
lun.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
18h 00min
GIG - ORY
3/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
GIG - CDG
5/12
sam.
sans escale
Air France
11h 15min
GIG - CDG
11/1
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
17h 05min
GIG - ORY
3/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 50min
GIG - ORY
27/10
mar.
1 escale
KLM
15h 20min
GIG - CDG
3/12
jeu.
1 escale
KLM
15h 20min
GIG - CDG
26/10
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
19h 15min
GIG - ORY
28/10
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 25min
GIG - BVA
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première