Trouvez des vols pas chers Casablanca - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

CMN - BKK

Trouvez des vols pas chers Casablanca - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Aller-retour
Économique
Casablanca (CMN)
Bangkok Suvarnabhumi
mer. 21/10
mer. 28/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi
Restrictions de voyage
La Thaïlande a restreint l'entrée de la plupart des ressortissants étrangers jusqu'au 31 octobre. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Bangkok Suvarnabhumi
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Bangkok Suvarnabhumi) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

octobre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 10%.

Haute saison

avril Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 16%.

Prix moyen pour un aller-retour

566 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

611 € ou moins

Quand réserver des vols Casablanca - Bangkok Suvarnabhumi

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 469 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Casablanca - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi 81 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en mars, avril et mai. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est octobre.

FAQ pour réserver un vol Casablanca - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Casablanca et Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Casablanca - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Casablanca-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Casablanca-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Casablanca-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Casablanca-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Aéroport Mohammed V de Casablanca - Bangkok Suvarnabhumi

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,3
Qatar Airways
Note générale basée sur 10 873 avis
8,3
Embarquement
8,2
Confort
8,6
Équipage
8,3
Divertissement
8,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."

Points positifs : "Tripulación muy atenta"

Points positifs : "Too crowded"
Points négatifs : "One more staff will be better"

Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."

Points positifs : "All crews are helpful especially to parents traveling with young kid."
Points négatifs : "More variety of food would be great"

Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."

Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"

Points positifs : "The Crew was amazing. The Seat were the best Selling point fort business class"
Points négatifs : "More space for the arm rest ans legs space"

Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."

Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."

Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."

Points négatifs : "Very poor meal for vegetarians on one flight (toasted veggies on a tiny round bun)."

Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"

Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"

Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"

Points négatifs : "Les repas"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Non"

Points positifs : "Nice menue, friendly staff, very comfortable seats"

Points positifs : "Good entertainment."
Points négatifs : "Very cramped seating."

Points négatifs : "Peu de nouveaux films"

Points positifs : "Good leg space, friendly crew, excellent plane."
Points négatifs : "This is for ALL airlines: It takes so long to get off the plane!"

Points positifs : "Plane was very empty so it allowed us to spread out."
Points négatifs : "Cabin noise was loud. There was a high pitched whine throughout the whole trip."

Points positifs : "Went out of their way to be helpful"

Points négatifs : "Movies are always the same"

Points positifs : "Gave food vouchers due to extended layover. Marché food quality is average at best."
Points négatifs : "Biggest problem was late arrival, missing connection. Lateness caused by them at first, then a departing passenger caused further delay. But they were late to begin with. Next problem was their REFUSAL to give me an aisle seat. I reserved an aisle seat originally, aisle seats were available when I tried to change, but agent REFUSED to accommodate me with either aisle or window. Sat in middle with huge guy next to me. Very uncomfortable. Food was mediocre on this leg. Oh, and late departing AGAIN. Will seriously look for other options on next trip."

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"

Points positifs : "Plane was clean and modern. Staff was very courteous. An overall pleasant flight."

Points positifs : "Crew were good, food was decent"
Points négatifs : "Equipment/electronics was a bit dated."

Points positifs : "Video on Demand at each seat in coach. Friendly staff. Also patient staff, what with the languages they have to cover with each flight. The airline goes everywhere so it’s impossible to say what anyone will be speaking."

Points positifs : "The visit to the lounge is always refreshing. The service at the shower area is great however policing of people using phones in the quiet zone should be enforced"
Points négatifs : "The good got used a bus gate which is acceptable however this typically takes additional time if there is a connection flight"

Points positifs : "Seats were comfortable, they were aware of alternative meal requests, professional, comfortable temperature"
Points négatifs : "When dropping my bag at check in counter, the employee at the counter asked, somewhat intrusively, what the extra fee I paid was for. When I told her it was for the Al Mourjan lounge in Doha, her facial response and attitude came across as judgemental, and was not appropriate"

Points positifs : "Individual service, happy and natural looking crew, comfort and company aim."

Points positifs : "The flight attendants were very friendly. On the flight, snacks and drinks were bright by every hour or so and the meals were plenty of food and tasted good. I was given a bag with eye cover, earplugs, socks, face wipes and ear phones. Entertainment was good as well. Qatar is an amazing airline. Wish we had something like this in the States!"

Points positifs : "everything went smoothly, no delays, boarding was easy and quick"

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"

Points positifs : "Overall better than most of domestic US or Korean national airline in terms of food and service."
Points négatifs : "Boarding took longer than other airports. Too many redundant checks for no apparent reason."

Points positifs : "All around great airline. Comfortable for super long flights and completely accommodating."

Points positifs : "Flight attendants very nice"
Points négatifs : "Boarding at JFK. PHONEY wheel chair users. Saw a woman with one leg who.REALLY needed one tough it out while others were just lazy. I saw them walking after wards. They just don't want to wait in.line. Handicapped should have wheelchairs but once they have them they should wait like everyone.else"

Points positifs : "Films Service"
Points négatifs : "Not enough films"

Points positifs : "Heavenly for an airplane ride!"

Points positifs : "see above"
Points négatifs : "see above"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Crew is meek and doesn’t smile or try very hard. Flight was FULL of nasty Russian tourists. Miserable experience"

Points positifs : "Good, drinks, service and entertainment system."

Points positifs : "Although we flew economy, we received excellent service from an attendant from the Philippines."
Points négatifs : "We have no complaints."

Points positifs : "le service a bord, les repas et le confort relatif des sièges. L'.espace étant toujours un problème mais cela semble le prix a payer dans la classe économique. Tout s'est bien dérouler pour un vol de 9h50. C'est sur qu'on aurait aimé plus , mais cela vient avec le prix qu'on prêt a payer. Somme toute un bon voyage"
Points négatifs : "Le manque d'espace , mais il me semble que s'est pire avec d'autres transporteurs. Dormir ou essayer de dormir dans un avion, un vraie aventure, de toute façon."

Points positifs : "Cet avion un B--777 avait plus d’espace pour les jambes, ce qui fut fortement apprécie.. Ce n'était pas le cas pour les épaules, surtout si le voisin est le moindrement corpulent ou un peu hors norme, ce qui n'est pas mon cas, ni celui de mon épouse."
Points négatifs : "Dormir dans un avion ou essayé d'y dormir est une sacrifice que je ne suis plus prêt a payer . Dorénavant, je me contenterai de de distance ne dépassant 7-9-heures"

Points positifs : "Great service, on-time flights, very comfortable planes in excellent condition. Great value for flight cost, BOS-KTM, through DOH. I would fly again with them."
Points négatifs : "Lots of mediocre movies to select from. Very slow deboarding in Doha onto buses."

Points positifs : "i do like service in plane and at the counter no problem with baggage.all ok.thank for good service.sincerly vladimir hodan"

Points positifs : "Good entertainment options"
Points négatifs : "More beverage services"

Points positifs : "J’étais en classe business, rien à dire tout était parfait"
Points négatifs : "Le plat principal n’était pas de mon goût mais cela est propre à moi"

Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Le personnel de bord, l’accueil... Les bons vins, de qualité Le confort.."

Points positifs : "Good seats"
Points négatifs : "Took 2 hours from take off until i had a crew member ask what i wanted to eat/drink"

Points positifs : "Excellent crew. Got on just in time. Last one on the flight but they were very understanding. Loved the airbus A380."
Points négatifs : "It was great but food could have been better. Process to get onto the flight at DXB was much longer and complicated than it needed to be. Huge airport and big distance between connecting flights."

Points positifs : "Amazing crew so friendly and helpful"
Points négatifs : "Also the price was high"

Points positifs : "TOUT"

Points négatifs : "Crew didn’t manage noisy passengers at business cabin"

Points positifs : "The crew was amazing and their service was very attentive to customers."
Points négatifs : "Not having crying infants onboard"

Points positifs : "Crew, food, drinks, and seats were fantastic"

Points positifs : "Personnel were nice - seems like there were too many people to really have them pay attention to anyone. Plane was clean overall, entertainment is good."
Points négatifs : "We departed late and arrived at least 30-40 mins late. Crowded plane. I was very uncomfortable, the person sitting next to me took up space and was not very friendly. Bathrooms were not so clean at times (this may not necessarily be the airline’s fault)."

Points positifs : "Seat was fixed for such a long flight it is hazardous to the spine ."
Points négatifs : "Allow the seat to slightly recline like any other airline"

Points positifs : "L’espace en A380"
Points négatifs : "Le repas"

Points positifs : "Le siège et l’espace"
Points négatifs : "Le repas"

Points négatifs : "Le repas dans le vol dubai-dhaka"

Points positifs : "PARFAIT et à l’HEURE"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "The crew were superlative."
Points négatifs : "The seat folded to a flat bed, yet the boulder area remained raised, making the comfort level for a tall person, somewhat rest cited. My neck really quite sore as a result. Was an old plane tho, and the controls for movies , seats etc were archaic"

Points positifs : "Personnel agréable."
Points négatifs : "Varier les plats quand on fait 4 vols A/R avec la même compagnie. 2h20 de retard. Boeing sur le trajet Dubaï-Singapour pas confortable, sièges défaillants."

Points positifs : "nice comfortable flight"
Points négatifs : "depaert on time"

Points positifs : "Les films"
Points négatifs : "Ne pas récupérer ma valise complètement détruite à l’arrivee Alors que celle ci est neuve"

Points positifs : "Le professionnalisme du personnel, l’embarquement"
Points négatifs : "Pas assez de choix de films et de musique récents."

Points positifs : "Rien de spécial"
Points négatifs : "Sachant que n’ois étions en famille en business J’aurai Aimé Un équipage agréable Un divertissement ou cadeau pour les enfants De meilleurs repas ou une meilleure qualité. Et beaucoup de choses à dire"

Points positifs : "L’équipage et le service est excellent"
Points négatifs : "Départ en retard mais plus la faute de l’aéroport que de la compagnie aérienne."

Points positifs : "Great service!"
Points négatifs : "N,/A"

Points positifs : "Vol. Confort. Equipement ICE"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Everything was great"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "L’accu, l’hora, enfin tout"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "Rien à signaler"

Points positifs : "La promptitude et l'accueil"
Points négatifs : "Le personnel à bord d'emirate qui ne parle pas français sur un vol dans un francophone"

Points positifs : "Jumbo jet plane was fantastic."
Points négatifs : "None for now"

Points positifs : "La qualite du service. Equipement en vol."
Points négatifs : "Rien a dire c etait parfait."

Points positifs : "New plane, 380 i think, so everything worked well"
Points négatifs : "This seem kaotic, people don't listen, staff send over it"

Points négatifs : "Moins de choix de films et de musique que d’habitude. Repas moins bon que d’habitude."

Points négatifs : "Moins de choix de films et de musique que d’habitude. Repas moins bon que d’habitude."

Points positifs : "La variété du programme de divertissement proposé à bord. De quoi passer le temps en vol."
Points négatifs : "Le repas servi à bord avec le choix du poulet n’était plus disponible. Je me suis contenté du plat avec les fruits de mer."

Points positifs : "Very Very Good"

Points positifs : "Variété des divertissements proposés à bord."
Points négatifs : "Des retards au départ de chaque vol de mon trajet. Les sièges en classe économique ne disposent pas de repose-pieds. C’est tout de même une bonne compagnie."

Points négatifs : "Les plateaux Repas été moins bon que d’habitude. Le vin blanc n’etait Pas en petites bouteilles individuelles et n’etait Pas frais. Enorme retard de service des plats pour les sièges arrière gauche ce qui n’arrivait jamais auparavant."

Points négatifs : "Les plateaux Repas été moins bon que d’habitude. Le vin blanc n’etait Pas en petites bouteilles individuelles et n’etait Pas frais. Enorme retard de service des plats pour les sièges arrière gauche ce qui n’arrivait jamais auparavant."

Points positifs : "Tout était parfait"

Points négatifs : "Accueil personnel Emirates Repas infecte"

Points positifs : "It was good"
Points négatifs : "On second flight from dubai to kabul was horrible. The did not offer an infant place for infant and we were among the passengers in a very very tide place,the other things were good"

Points positifs : "Parfait en 380 silence et confort"

Points positifs : "Love the A380 - the sheer size of it allowed for more personal space. Consequently, it was a much more comfortable flight."

Points négatifs : "Trop de bruit du à la proximité de la zone de préparation des repas vu le supplément de 70 € par personne cela fait cher"

Points positifs : "Tout était parfait excepté le choix de musique et de films."
Points négatifs : "Manque de choix de musique et de films."

Points positifs : "Tout était parfait excepté le choix de musique et de films."
Points négatifs : "Manque de choix de musique et de films."

Points positifs : "Moi qui ai très peur de prendre l’avion j’ai été rassuré par l’attitude du personnel et la propreté de l’avion"

Points négatifs : "Vol le plus nul 8 heures avec plus de 50 enfants dans l’avion, je me serais cru dans bus scolaire. Aucune intervention du personnel d’encadrement Et du personnel à bord Voilà à ne pas refaire"

Points positifs : "Everything was great from the crew to the seats to the food. Right now this tops all my previous trips with other airlines."
Points négatifs : "Devices need to be checked as the handheld device on my seat (24H) was not functional. That's not really a complaint but merely a feedback."

Points positifs : "Not satisfied"
Points négatifs : "Need improvements"

Points positifs : "Amazing crew"

Points positifs : "Flotte très moderne"
Points négatifs : "Surbooking à l'embarquement, aucune info, un scandale. Seulement un petit déjeuner (très moyen) servi pour la totalité d’un vol de plus de 6h, quand les autres compagnies servent un vrai repas et une collation Aucune trousse en classe économie, ni un masque, ni une brosse à dents"

Points positifs : "The crew was easily the WORST I have dealt with. Both on the flight to Abu Dhabi and to NYC. They were rude, unhelpful and extremely arrogant. A co passenger was chatting with one of them and she happened to mention that working with people was the worst ever. She’s been with Etihad for 5 years!!!"
Points négatifs : "Your crew all need customer service and etiquette training. ASAP!"

Points positifs : "Crew, food and beverage"
Points négatifs : "Wifi"

Points positifs : "Helpful crew, great bathrooms"
Points négatifs : "More organized boarding & more AC in the back of the flight"

Points négatifs : "Le racket de cette compagnie commence dès l'enregistrement. Nous étions en famille avec deux enfants. Premier bonheur de devoir payer 63 euros de plus pour éviter d'être disséminés aux 4 coins de l'avion, le système par défaut ayant fait cela !!! Deuxième bonheur l'avion est en fait quasi vide.."

Points positifs : "Les films et le casque confortable . Équipage agréable et avion confortable"
Points négatifs : "Nourriture moyenne mais correcte."

Points positifs : "Vol de nuit . Aucun soucis. Transfert des bagages impeccable. Équipage efficace."
Points négatifs : "Les couvertures ne sont pas donnes automatiquent ce qui est regrettable pour un vol de nuit où la climatisation est toujours trop froide."

Points positifs : "Overall excellent"
Points négatifs : "Was not able to select seats online (even 24 hours before), was not able to check-in online, had stand more than an hour in the line for check in in JFK/NY"

Points positifs : "Surclassement Buisness Class, arrivée à Paris avec 20 minutes d’avance, livraison bagage rapide"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "pretty simple flight, not too packed so I could spread out a bit, slept like a baby really -- super safe flight, I love that"
Points négatifs : "the food, as mentioned above -- meh, you guys are better than the others but still, not so great"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight delayed Baggage lost & didn’t receive upon arrival"

Points positifs : "Quick boarding, on time , provided water and sandwich on a 1 hr flight free"
Points négatifs : "Nothing everything was excellent"

Points positifs : "Stewardess and stewards were courteous"
Points négatifs : "Long and laborious boarding in DC and Abu Dhabi."

Points positifs : "Customs and immigration check out at AbuDabi"
Points négatifs : "delay flight from LAX to Abhu Dhabu- not enough time- rushing and inconvinenet aat old airport"

Points positifs : "Incredible crew. Outstanding service."
Points négatifs : "Business class layout was not great. Interior layout needs refurbishment!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The employees in the plane and at the counter they are not helpful"

Points positifs : "Amabilité du personnel et qualité de la nourriture"
Points négatifs : "Ma femme voyageant en économique n’avait pas le droit de venir me voir en Business"

Points positifs : "Boarding, crew, food remained good. RR clean."
Points négatifs : "Plane older, seats and entertainment worn."

Points positifs : "Charging for devices at the seat, not too cramped."
Points négatifs : "Out of DC, they weighed every carryon item both at check in and at the gate. I couldn’t fill my water bottle before boarding or I would have been overweight... I’ve never had an airline be so picky. And then they lost one of my bags - ironic given the precision about baggage weight."

Points positifs : "Nothing much as an Economy passenger"
Points négatifs : "Single lady travelling and the seat was between two men on both legs. Asked ticketing at Chennai nd he said you will get in Abu Dhabi and did not give boarding pass for the Second leg of flight. Came to Abudhabi and tried to get boarding pass for seating not between two males but the ticketing agent lied to me “ go run your flight is leaving” and gave me seating between two males for 15 hour flight requested"

Points positifs : "Flight was 5hours late, how can it be good!!!"
Points négatifs : "Delay"

Points positifs : "Seats were comfortable."

Points négatifs : "My family was unable to get seats together."

Points positifs : "Etihad showed some kind of discrimination non-muslims wheel chair passengers. My luggage is not taken good care of as they tear my zipper. The crew of are okay but never take good care of seniors with some physical disabilities to check and see whether they need water to drink on long distance flights as many airlines do. Muslim wheel chair passengers were given preferential treatment as I am always last one to be picked up and my luggage came at the end after waiting for one hour."

Points positifs : "Confort de l'avion excellent surtout pour les grandes personnes"

Points positifs : "Confort correct. hôtesse à l'écoute"
Points négatifs : "Emplacement des jambes un peu juste pour les grandes personnes"

Points positifs : "Never flying with Etihad before, but it really impressed me with its roomy aircraft, friendly crew, well-rounded and creative e-entertainment and fine food for its amazingly affordable price. I was somehow selected by the airplane for an upgrade flying to Bangkok which even elevate all of my experiences above. A great layover program definitely recommended!!!"
Points négatifs : "Flight attendants in the economy class could be more attentive and walk around more frequently to check up passengers needs and passing out waters. Need more care to the food sanitation especially open water because I had later diarrhea after drinking it. Could be more organized for lining up different seating zones onto the flight, also seat arrangement is a bit off because bothe times I was asked to switch seats for couples and families w kids."

Points positifs : "Le confort , le calme"

Points positifs : "The crew were outstanding."
Points négatifs : "They only had two choices of food: either vegetarian or chicken. The number of dishes were small as well. The “salad” was horrible."

Points positifs : "timeliness, in-flight entertainment, food"
Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "The flight and the food was good"
Points négatifs : "NA"

Points positifs : "The planes are comfortable and the crew are all very nice and helpful! I had not read the carry-on baggage restrictions well and my bag ended up being just a little too big so it had to be checked. Although it wasn't a good situation for me, it was my fault and I appreciate that you hold to your policy!"

Points négatifs : "Food is not good, poor quality."

Points positifs : "I loved that I got a free upgrade to Business class. The steward was so kind and attentive. He made the trip great! I enjoyed it all especially getting to really rest on an overnight flight!!"
Points négatifs : "Nothing. It was all good!"

Points positifs : "Entertainment was good"
Points négatifs : "Staff is rude and food was horrible"

Points positifs : "Very friendly crew and top of the line service and treatment! Excellent customer service."
Points négatifs : "None!"

Points positifs : "Love, love the legroom in Economy. Much appreciated."
Points négatifs : "Very comfortable. No complaints."

Points négatifs : "When there is a connecting flight from Domestic to international, Domestic is letting us in without any restrictions on Cabin luggage but in middle of journey in Chicago they have really troubled all the passengers, mainly they haven't checked the baggage's untill we have boarded the flight though everyone is there before 2 hrs of the and i personally asked they if my bags needs any new tags but just before they pulled everyone from the line and screwed us. which is really bad."

Points positifs : "I like the Dreamliner , professional crew , on time boarding , takeoff and landing , respect to holy Ramadan regarding the way meals were distributed"
Points négatifs : "Nothing honestly."

Points positifs : "Après une heure dans l'avion sans climatisation malgré un personnel de bord irréprochable (distribution de boissons) on nous annonce le débarquement, diriger et abandonne dans un terminal malgré un repas offert, pas d'information après renseignement auprès d'un accompagnant de tour operator j'apprend qu'il faut se rendre à la même porte où nous embarqueront avec 4 heures de retard. Un grand merci au personnel de cabine mais le responsable au sol .... Mais en plus de 10 vol Ave Etihad c'est ma seul mauvaise expérience et de plus j'ai payer 200fr pour changer de vol et arriver 4 h 30 plus tôt résultat gagné 30 minutes oups"
Points négatifs : "Le personnel de cabine souriant et avenant"

Points négatifs : "They didn't allow carry on bag even it's 2 CM higher. Good was very poor, check in was nasty and too much long waiting lines even after web check in. Customer responsive ness was worst part"

Points négatifs : "Le vol était complet et nous nous sommes vu proposés éventuellement un vol AF direct en remplacement. Après notre acceptation, en dernière minute, nous avons finalement embarqué sur ETIHAD. Là fut notre erreur car lors de la correspondance à Abu dhabi nous étions de nouveau surbooké à 23h00 ! malgré nos borading pass. Au bout de 2h de négociation nous avons obtenu une chambre d'hotel de 1h du matin à 6h.... pour reprendre le vol suivant à 8h30.... Aucune indemnisation, ni surclassement, as même un code wifi .... COMPAGNIE A EVITER A TOUT PRIS, c'est du LOW COST et le SAV est CATASTROPHIQUE. Devrait même être interdite de vol depuis PARIS. https://www.tripadvisor.fr/ShowUserReviews-g1-d8729074-r479551359-Etihad_Airways-World.html#"

Points positifs : "Service. Crew was nice and always with a smile. Great takeoff and landing very smooth. Flight on time."
Points négatifs : "Limited movies, food choices ran out."

Points positifs : "Enjoyed my flight"
Points négatifs : "All was good"

Points positifs : "I like their perfect schedule."
Points négatifs : "I don't get non veg option. They don't provide blanket at my seat."

Points négatifs : "They didnt provide me Accomodation with the fact that I had more than 12 hours transit"

Points négatifs : "horrible flight attendants. no one offered me a drink once and it took a horrendous amount of time once i got up and asked"

Points négatifs : "Crew didn’t show up. They later said it that they weren’t picked up. Weak excuse since they’re probably near the airport/airline could have informed us/flight could have been delayed properly. Everyone was there, plane was locked and departure delayed by some 36-40 minutes"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Hour delay getting on the plane, after going through boarding. No explanation as to why."

Points négatifs : "Delayed takeoff. That happens but very poor communication about the delay."

Points positifs : "Easy check in and easy baggage claim"
Points négatifs : "They can easily work on the food"

Points négatifs : "they must work on quality and price"

Points positifs : "Good flight. Crew was nice."
Points négatifs : "Better entertainment"

Points positifs : "Buongiorno praticamente è successo che avevo il volo da Fiumicino a Olbia e quando sto facendo il check in il sistema di alitare era bloccato quindi mi hanno fatto manuale la carta di imbarco e poi quando sono entrato trovo il volo che è andato via senza e i personi e mi hanno lasciato nell'aeroport"
Points négatifs : "Devono fare tutta alitalia e tutti i sistemi loro da capo perché non funziona per niente"

Points positifs : "the flight was on time"
Points négatifs : "for sure the seats, the screens and the bathrooms. the plane was soooo old!"

Points négatifs : "Seating, food, entertainment, communication and comfort"

Points positifs : "Le paysage."
Points négatifs : "Moins de retard! Plus aimable à l'embarquement !"

Points négatifs : "It was delayed by 4 hours"

Points négatifs : "Alitalia is the worst airline company"

Points positifs : "I don't think I say anything I liked."
Points négatifs : "Food, veg option, given peaces of boiled mushrooms, Eggplants and spinach. What a horrible experience."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "There isn't enough space on plane to enjoy the flight, it was more of, you have to go from one location to another. If it was more than 2 hours, I would have hated it even more."

Points négatifs : "Meals"

Points positifs : "The flight itself was pleasant."
Points négatifs : "The trip was apparently booked as a flight to Madrid with a one-night stopover in Milan and yet the ticketing staff told me that I would not be able to check my bag to Milan since it would go directly to Madrid. I found this to be very odd since I booked a multi-city flight through Kayak. I was also unable to use TSA pre-check with Alitalia, which was inconvenient."

Points positifs : "short peaceful ride. Not much food could be served."
Points négatifs : "Really bad boarding controll, contributing to grumpy patrons. Just poor management and efficiency created by the airlines with a last minute gate change, but in addition, the personnel were irratable and not well motivated or trained to manage the crowd."

Points négatifs : "les changements d’horaires successifs, l’attente en salle d’embarquement ,le repas Cacher que j’avais réservé qui n’a pas pu m’être servi ."

Points négatifs : "Vol retardé de 35 minutes, le son des messages de l’esuipe Casse les oreilles et on ne comprend rien."

Points négatifs : "Changement de porte d’embarquement au dernier moment"

Points positifs : "Good flight"
Points négatifs : "Too short time between the flights, almost lose the connecting flight."

Points négatifs : "the food is terrible. he literally dropped my bread and picked it back up to give to me. it was soggy, tasteless and disgusting even more given the rude crew. I never comment a review unless it was a good or extremely terrible experience. One of the crew members was extremely rude to Americans. God forbid we ask him a question he would keep walking. For the price I paid and the duration of my flight (12 hours from LAX-FCO) I wish I chose a different airline. that was the most uncomfortable flight I've had in a long time and I travel often."

Points négatifs : "Retard de 45’ sans information et sans excuses. Inacceptable"

Points positifs : "Ponctualité et efficacité"

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Food on the Tel Aviv to Rome flight"

Points négatifs : "Retard. Absence d’information sur le retard. Pas de sourire."

Points positifs : "legroom, service, boarding, meals"

Points positifs : "La rapidité d'embarquement"

Points négatifs : "L'équipement dans l'avion inopérant"

Points positifs : "They had drinks"

Points positifs : "Boarding and in-flight crew very polite and professional."

Points positifs : "The lady at the check in counter was super nice, I was a few kilos over and she didn’t charge me extra"
Points négatifs : "The plane looked old and dirty"

Points positifs : "Nothing about check-in and boarding."
Points négatifs : "Check-in was a zoo. The agents were more interested in gossiping and were constantly on the phone or running in and out of their stations. It took nearly an hour to get through the 10 people ahead of us. And then we were told that my 1 bag would cost $53 to check-in and that I would have to go to another counter in a far away part of the airport to pay...and we had 20 minutes before boarding. Afger running to the cashier, we were told that she had no time and that we should go back to the agent to pay! We ran back and paid, then went to look for our gate. It was finally listed as Gate 12. We got though security ok and got into the line for Gate 12. It was more like a scrum tan a line. Nobod seemed to be doing anything when all at once we saw people boarding. We went to the gate but were told that our flight was boarding at Gate 10!!! WTF??? Gate 12 listed our flight number and Gate 10 listed another flight, but we did as were told and boarded via Gate 10. None of other passengers knew what the hell was going on but we all made it to Rome along with our baggage. We will NEVER fly Alitalia again."

Points négatifs : "Horrible experience with Alitalia. They boarded us on a plane that had a wheel issue, and kept us on the ground for 2 hours before they decided to de-plane us. We then had to wait in a 5+ HOUR LINE to get rerouted (nope, they won't handle these issues online or over the phone, you have to wait in line). And THEN they wanted us to wait in a 2 hour line to re-drop off our bags. We got stuck overnight in Rome and were put in a horrible Hilton Garden Inn and barely made it in time to use our coupon for a "free meal" (aka, frozen meatballs and stale bread in a buffet that had been sitting out all night). On our flight back, the food was absolutely terrible, the movie selections were old and scarce, and the seats were uncomfortable. We called to complain as soon as we got home and still have not heard back from Alitalia. I will never fly with them again."

Points positifs : "KLM Flying Blue App ( which I didn't get to use because they switch to Alitalia at check in)"
Points négatifs : "KLM switched to Alitalia right at online check in time, which made things very confusing. Even the flight number changed. It would have helped if KLM would have let customers know this in advance."

Points positifs : "The helpful crew on the ground in athens"
Points négatifs : "Delay, change of gate, crew on ground helpful but crew on board was not polite at all."

Points négatifs : "food"

Points positifs : "Nothing..."
Points négatifs : "Late boarding Rude crew Bad service Lost my luggage"

Points négatifs : "The plane was boarded early and then the flight ended up being delayed an hour. The seats were extremely uncomfortable and the leg room almost nonexistent. It was difficult to move at all for this 12 hour flight. I am not very tall at only 5'7" and I am slim. Also, the lunch was worse than any I've ever had."

Points positifs : "Really comfy headrests and blankets. Easiest plane I've slept on by far."
Points négatifs : "Headset wasn't working so I could watch tv or listen to music."

Points négatifs : "Read above."

Points positifs : "pretty comfort seats, and they give u a neck pillow!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Food quality was awful, no entertainment whatsoever and the smallest seats I have sat on. Legroom is extremely tight"

Points négatifs : "The flight was operated by Alitalia, so my bad review is about it: 1- they made us pay 75 euro for 4 extra kg on the luggage; 2- once on board we had to wait 45 minutes before leaving the airport; 3- there was no entertainment on the plane which looked like a very old plane; 4- they served us a tasteless sandwich and muffin(MEA flight serves a full meal) 5- the choice of drinks was poor: water, Coca cola, tea or coffee, no juices or alcohol; 6- we asked for water 3 times and the flight attendant never came back; Being an expensive flight I was expecting something more than a low coast flight company. VERY DISAPPOINTED."

Points positifs : "Entertainment choices, boarding efficiency, helpful staff"
Points négatifs : "Delayed departure - then even more delayed arrival - stuck on tarmac. First row of extra leg seats are extra narrow to account for entertainment system."

Points positifs : "Wine was offered complimentary to the meal"
Points négatifs : "Boarding process was a mess, flight was late due to the confusion. Crew took forever to collect trash after the in flight meal was over."

Points négatifs : "HORRIBLE seats. So unbelievably uncomfortable"

Points positifs : "Not too much. Standard flight. They had ok wine I guess."
Points négatifs : "Ancient planes. Had to use proprietary headphones, I thought they stopped doing that. No USB. Screens seemed 20 years old. It's 2017!"

Points positifs : "More leg space."
Points négatifs : "No tv screen"

Points négatifs : "Missed a day of work"

En savoir plus sur Qatar Airways

Vols pas chers Casablanca - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Dernières offres d’allers-retours

3/2
mer.
2 escales
Qatar Airways
24h 10min
CMN - BKK
13/2
sam.
1 escale
Qatar Airways
18h 00min
BKK - CMN
18/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 25min
CMN - BKK
1/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
BKK - CMN
4/4
dim.
2 escales
Etihad Airways
29h 50min
CMN - BKK
9/4
ven.
1 escale
Etihad Airways
36h 40min
BKK - CMN
25/1
lun.
2 escales
Alitalia
22h 50min
CMN - BKK
3/2
mer.
2 escales
Alitalia
30h 55min
BKK - CMN
4/4
dim.
1 escale
Qatar Airways
15h 40min
CMN - BKK
10/4
sam.
2 escales
Qatar Airways
32h 20min
BKK - CMN
25/1
lun.
1 escale
Qatar Airways
15h 30min
CMN - BKK
3/2
mer.
2 escales
Qatar Airways
50h 20min
BKK - CMN
3/2
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 25min
CMN - BKK
13/2
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
BKK - CMN
26/12
sam.
1 escale
Qatar Airways
15h 20min
CMN - BKK
10/1
dim.
2 escales
Qatar Airways
31h 25min
BKK - CMN
25/1
lun.
1 escale
Etihad Airways
14h 45min
CMN - BKK
3/2
mer.
1 escale
Etihad Airways
18h 20min
BKK - CMN
18/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 30min
CMN - BKK
1/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 00min
BKK - CMN
26/12
sam.
1 escale
Etihad Airways
14h 45min
CMN - BKK
3/1
dim.
1 escale
Etihad Airways
20h 25min
BKK - CMN
18/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 30min
CMN - BKK
1/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 00min
BKK - CMN
26/12
sam.
2 escales
Qatar Airways
24h 10min
CMN - BKK
2/1
sam.
1 escale
Qatar Airways
17h 00min
BKK - CMN
26/12
sam.
1 escale
Etihad Airways
16h 55min
CMN - BKK
2/1
sam.
1 escale
Etihad Airways
36h 35min
BKK - CMN
18/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
37h 35min
CMN - BKK
2/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 10min
BKK - CMN
25/1
lun.
1 escale
Qatar Airways
15h 20min
CMN - BKK
2/2
mar.
1 escale
Qatar Airways
17h 00min
BKK - CMN
26/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
CMN - BKK
10/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 05min
BKK - CMN
3/2
mer.
1 escale
Qatar Airways
21h 40min
CMN - BKK
14/2
dim.
1 escale
Qatar Airways
24h 55min
BKK - CMN
26/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
CMN - BKK
2/1
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 55min
BKK - CMN
18/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
43h 30min
CMN - BKK
2/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 00min
BKK - CMN
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

12/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
60h 20min
CMN - BKK
12/11
jeu.
1 escale
Emirates
15h 00min
CMN - BKK
12/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
38h 40min
CMN - BKK
11/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 35min
CMN - BKK
11/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 54min
CMN - BKK
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première