Trouvez un vol pas cher Zurich - Manille

ZRH - MNL

Trouvez un vol pas cher Zurich - Manille

Aller-retour
Économique
Zurich (ZRH)
Aéroport international Ninoy Aquino de Manille
mer. 28/10
mer. 4/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Manille
Restrictions de voyage
Les frontières des Philippines ne sont ouvertes qu'aux ressortissants philippins de retour et à leurs conjoints et enfants, aux ressortissants indiens avec un visa de résident temporaire, aux ressortissants chinois avec un visa de résident permanent d'époux d'un ressortissant philippin, et aux ressortissants étrangers détenteurs de certaines catégories de visas. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Aéroport international Ninoy Aquino de Manille
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport international Ninoy Aquino de Manille) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 14%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 24%.

Prix moyen pour un aller-retour

566 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

661 € ou moins

Quand réserver un vol Zurich - Manille

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 464 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Zurich - Manille 68 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est novembre.

FAQ pour réserver un vol Zurich - Manille

Manille : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Zurich et Manille ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Zurich - Manille les moins chers ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Zurich pour Manille ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Zurich et Manille ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Zurich et Manille ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Zurich-Manille ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Zurich-Manille ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Zurich - Aéroport international Ninoy Aquino de Manille

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,3
Qatar Airways
Note générale basée sur 10 873 avis
8,3
Embarquement
8,2
Confort
8,6
Équipage
8,3
Divertissement
8,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Decent seats. Good amenities for a long flight - entertainment, pack with toothbrush/mask/earplugs/socks."

Points positifs : "Attentive and friendly crew, leg room"
Points négatifs : "Need to serve better food in economy. There is a little more legroom in economy compared to other airlines, however, the seats are tight. They are not wide enough. Need better movie selection."

Points négatifs : "Poor Flight and worst food and bad staff from Doha Airport. Worst food in qatar flight"

Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."

Points positifs : "The crew was amazing and seat very comfortable."
Points négatifs : "If I did not have to spent night in Doha waiting for connecting flight."

Points positifs : "My FA from IAH to DOH was outstanding. She made sure I was comfortable the whole flight"

Points positifs : "Amazing crew. Great service in economy."

Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."

Points positifs : "Great service, as always. Very comfortable flight."
Points négatifs : "In flight WiFi is too expensive and unreliable. Compares very poorly to some competitors (free - in business - and fast on Turkish Airlines)"

Points positifs : "Great service with very friendly crew who pamper you all through the flight. Delicious food served at the time you like. Also, the Q Suite design is very comfortable, private & flexible."
Points négatifs : "Flight was delayed 18 minutes & disembarking was not direct but via bus."

Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."

Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."

Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."

Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."

Points positifs : "i like the service of qa. its amazing."
Points négatifs : "none at all"

Points positifs : "seat space with leg room."

Points positifs : "Great service onboard!!"
Points négatifs : "Checkin at Zurich!!!Waited two hours in line to weigh in... Staff was friendly but not enough staff"

Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"

Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"

Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"

Points positifs : "Smoth flight"

Points négatifs : "Les repas"

Points négatifs : "On time. Reasonably good. Satisfied with everything."

Points négatifs : "Peu de nouveaux films"

Points négatifs : "Movies are always the same"

Points positifs : "Gave food vouchers due to extended layover. Marché food quality is average at best."
Points négatifs : "Biggest problem was late arrival, missing connection. Lateness caused by them at first, then a departing passenger caused further delay. But they were late to begin with. Next problem was their REFUSAL to give me an aisle seat. I reserved an aisle seat originally, aisle seats were available when I tried to change, but agent REFUSED to accommodate me with either aisle or window. Sat in middle with huge guy next to me. Very uncomfortable. Food was mediocre on this leg. Oh, and late departing AGAIN. Will seriously look for other options on next trip."

Points positifs : "Nothing to be liked on this Flight"
Points négatifs : "Poor Service, they were even out of food."

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"

Points négatifs : "Qatar Airlines charged us a 600 Euro fee for missing a flight even though we contacted them before to explain the circumstances beyond our control."

Points positifs : "The staff is friendly .. and polite .. yhe explain well the rules and safety . They listen to costumer.. they make amends and or do what they can do to provide good and quality service"
Points négatifs : "There is nothing in particular .. but i woud suggest .. more good food."

Points négatifs : "Food and service and crew"

Points positifs : "Everything very smooth. Staff delightful and always helpful!"

Points positifs : "Food, entertainment options, comfortable seats, warm blankets"

Points négatifs : "Passengers in front of you slamming their seats back that crushed and spilled my food all over me. Happened 3 times!!!"

Points positifs : "Staff was outstanding"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Access to entertainments"
Points négatifs : "CRYING BABY BUT I UNDERSTAND THOUGH"

Points positifs : "Very comfortable wii sleeping compartment"

Points positifs : "The entertainment was good without any hiccups"
Points négatifs : "The crew was in a hurry burry which didn’t give a very good experience. I would suggest the crew to be little more tolerant and make their customers feel good.foo"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"

Points positifs : "Airport was pretty impressive,"
Points négatifs : "Waiting Area in DOHA for boarding does not have a latrine to use, so once you checked in you can't go back out."

Points positifs : "Comfy, good food, good service"
Points négatifs : "No internet. Limited movie options."

Points positifs : "Flight was without any hitches, could have done better with boarding after the previous mishap of a 5 hour delayed flight and being forced to stay in Doha for a night which put everyone's schedules off by a day. Still, I would book another flight with Qatar airways for their efforts and overall good service."
Points négatifs : "It would have been nice if Qatar Airlines also provided Priority Boarding for everyone on the flight that got delayed as there was a long line just to get to the boarding area."

Points positifs : "Best service ever from the crew. Flight on time."

Points positifs : "le service a bord, les repas et le confort relatif des sièges. L'.espace étant toujours un problème mais cela semble le prix a payer dans la classe économique. Tout s'est bien dérouler pour un vol de 9h50. C'est sur qu'on aurait aimé plus , mais cela vient avec le prix qu'on prêt a payer. Somme toute un bon voyage"
Points négatifs : "Le manque d'espace , mais il me semble que s'est pire avec d'autres transporteurs. Dormir ou essayer de dormir dans un avion, un vraie aventure, de toute façon."

Points positifs : "Cet avion un B--777 avait plus d’espace pour les jambes, ce qui fut fortement apprécie.. Ce n'était pas le cas pour les épaules, surtout si le voisin est le moindrement corpulent ou un peu hors norme, ce qui n'est pas mon cas, ni celui de mon épouse."
Points négatifs : "Dormir dans un avion ou essayé d'y dormir est une sacrifice que je ne suis plus prêt a payer . Dorénavant, je me contenterai de de distance ne dépassant 7-9-heures"

Points positifs : "The seats were surprising and comfortable and reclined quite a bit. The food was excellent and the people serving it was so nice"

Points positifs : "Seat not comfortable at all... no TV.... sounds bizarre from the plane.... I was scared all the time"

Points négatifs : "Staff was not helpful at all."

Points négatifs : "My luggage wheel was broken which means it was handled badly even when I flew business class!! Seats of other business class are more comfortable"

Points positifs : "the crew was good. The seat were not comfortable"
Points négatifs : "food could have been tastier"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "Good food, good entertainment, courteous staff, 2 bags luggage allowance"
Points négatifs : "Seat is small and uncomfortable and crowded"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Food. Lack of vegetarian options in 2nd leg."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points négatifs : "Cabin temperature was very cold"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Hi, Your company lost one of my check-in bags. I am in Bucharest now, still waiting for my bag. Nobody knows where my bag is. Please, help find it! Under Doinita M Toranzo's name, big red bag! under Thank you!"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "Excellent service with comfort"
Points négatifs : "All was great"

Points positifs : "Asian Vegetarian meal was good."
Points négatifs : "Seats with less leg room . No WIfi facility at the gate ."

Points positifs : "Overall experience"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Delaying without notice and luggage lost"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "everything was perfect"

Points positifs : "The crew - very helpful and friendly"
Points négatifs : "The food was Ok...the rice was a bit hard The sound on the entertainment system was not clear"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Service was very good, an excellent selection of entertainment to stay distracted during the 13 hour flight, and a reasonable rate for the flight."

Points positifs : "Great service. Great food. Comfortable flight both ways"

Points négatifs : "The service on Turkish airlines was not friendly or helpful. The food was not quality, or food tasting. The entertainment didn't include a lot of movies at all. One of the flights did even give headphones. The staff wasn't rude and not helpful, and didn't make the flight comfortable. I had high hopes flying with Turkish Airlines for the first time, but I was thoroughly disappointed with everything."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points positifs : "The food and beverage selection, as well as the service in business class was excellent. Initially I dreaded the long layover of 8 hours. But I found the Turkish Airlines Business Lounge. It was so spectacular that I didn't want to leave it. I found a small movie theatre equipped with leather oversized recliners and slept. I was told that the 2 story lounge is 6000 square meters."
Points négatifs : "The business class seating is old and not as comfortable as the newer herring bone configurations. Privacy could be improved."

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "The plane was better then the usual"
Points négatifs : "Timing"

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "For 11 hours trip - Crew for the THY was excellent They made the trip better and efficient Kudos to THY crew"
Points négatifs : "Nothing everything was great"

Points positifs : "Food customer service touchcreen tablet in each seat. Tablet has access to free movies, shows"
Points négatifs : "for those flying to Saudi Arabia for pilgrimage or umrah, the crew is not knowledgeable on it."

Points positifs : "Slippers provided, many passengers used these (which is much preferable to feet out on the plane). Enternainment included a good number of recent releases, and food consistently exceeded expectations. Staff was pleasant and accommodating."
Points négatifs : "Consistent line for the bathroom, very little lights off time to sleep (I was unable to sleep on the flight), standard small child kicking the back of my seat and yelling."

Points négatifs : "Cramped economy seating, but usual for these days."

Points positifs : "food was good."
Points négatifs : "When I got Istanbul Ataturk Airport, they left me in baggage area with my wheel chair. I had to carry my two luggage through the exit door."

Points négatifs : "Please change my meal request from diabetic to regular"

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "This Transavia Airlines is not good at all."
Points négatifs : "Many things cheaper does mean better."

Points positifs : "I liked how generous they were with food and drinks"
Points négatifs : "Free WiFi could have made the flight a lot better"

Points négatifs : "No internet available (2020). For the my previous flight, a month ago, was the same problem."

Points positifs : "Very friendly and responsive crew. Announcements from the Capitan and chief of flight attendants are very informative and comforting. Seat positions: very good leg room (even in economy)!"
Points négatifs : "Newer airplane, as 747s are kind of outdated now, especially for long distance flights. But overall had good experience with KLM"

Points positifs : "The crew was professional & friendly"
Points négatifs : "Food was terrible honestly, entertainment system didn't work on 1st flight."

Points positifs : "Fantastic gate agents!"
Points négatifs : "The food was terrible."

Points positifs : "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Points négatifs : "Food quality was not so good."

Points négatifs : "Flight 2 hours delayed, started boarding but had to wait on line 10 more minutes on boarding ramp for plane door to be opened, upon landing in Dublin had to wait on tarmac for anther 15 minutes for stairs to arrive and be connected to airplane. Then had to wait another hour for checked luggage...."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Points positifs : "Good for both."
Points négatifs : "Bigger seats."

Points positifs : "Everything was smooth and effortless."
Points négatifs : "Can’t think of anything."

Points positifs : "Amazing services .. on time just exactly .. I feel really happy onboard KLM ❤️"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Points négatifs : "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "yes"
Points négatifs : "not really"

Points positifs : "My seat at the window was great and the staff really friendly and courteous!"

Points positifs : "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Points négatifs : "Seats ok, but could be more comfy"

Points négatifs : "Flight was delayed, landing at vce took an additional 10 minutes due to no one at the jet way. Luggage service was very slow"

Points positifs : "Crew was very friendly. Nice that wine was served without charge."
Points négatifs : "Announcements from the cockpit were hard to hear. Food has been better in past."

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Still waiting to board after missing this connection had to be booked on another airline"

Points positifs : "Everything excellent. Comfortable seats in business."

Points positifs : "Professional crew. Good boarding."
Points négatifs : "No entertainment on board in business. Stale buns - staff unapologetic. Older 737 with uncomfortable seats."

Points positifs : "The boarding was easy and you didn't have to wait inline for that long"
Points négatifs : "KLM needs to upgrade the entertainment. It was very hard to see the images on the screen. The planes that KLM uses are old and they sure need to be upgraded."

Points positifs : "The leg room, was surprisingly roomy"
Points négatifs : "The food and that there was no entertainment."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Food was just fine, movie selection very good"
Points négatifs : "Uncomfortable seat cushions, lights were truned on too early (1.5 hours before flight landed)"

Points positifs : "Crew was very nice and helpful, entertainment system worked well and had good choices"
Points négatifs : "Seats were not very comfortable, it was uncomfortably hot and there was not air conditioner vent above like most other airlines"

Points positifs : "Food was good and crew members were very nice"
Points négatifs : "My check in luggage was in very bad condition when I receive it. My clothes were all wet and they got bab by each other’s colour. Many clothes are not in a condition to wear now. Those were expensive and I had a big loss because of that."

Points positifs : "Friendly staff, good service and on time departure/arrival."

Points négatifs : "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Please Endeavour to put the expiration date on the food served in the flight."

Points négatifs : "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Points négatifs : "Headset jack only worked if the headset plug was in EXACTLY the right spot."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Flight was on time and quick and comfortable"

Points positifs : "Cabin Crew was awesome."
Points négatifs : "Entertainment System was not working and no Non-veg food option in flight."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Equally friendly crew and experience. It was complimented by the time we got to spend in the fantastic KLM lounge while we waited for the flight."
Points négatifs : "Nothing!"

Points négatifs : "KLM can't seem to figure out the order of boarding the plane. Should be business - priority - everyone else. Instead they do priority first, and that's usually two-thirds of the passengers. Also, really tired of the fake business class on these flights..."

Points négatifs : "Caboj crew were unfriendly and bordering on being rude. The basic rule of any service is to smile but when you've cabin staff whi look grumpy on a 7h flight that speaks of poor training of cabin staff. Etihad needs to do much better to retain customers on this hot segment."

Points positifs : "The crew was amazing, there's one lady crew that's super friendly. Met great passengers too. Was seated at 71 F, the gentleman next to me was great Mr 71 G. Just wished was able to say goodbye to him. Fl EY455 9/3/19. He was heading for Beirut and me to LHR. JUST wish for an ETIHAD CONNECTION. Thanks."
Points négatifs : "The waiting lounge had no info on the outside. We came early, was seated close to the door and I served as the info person."

Points positifs : "the staff was very helpful"
Points négatifs : "the touchscreen didn’t always work"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Respect human and fix the air conditioning"

Points positifs : "Flotte très moderne"
Points négatifs : "Surbooking à l'embarquement, aucune info, un scandale. Seulement un petit déjeuner (très moyen) servi pour la totalité d’un vol de plus de 6h, quand les autres compagnies servent un vrai repas et une collation Aucune trousse en classe économie, ni un masque, ni une brosse à dents"

Points positifs : "Entertainment and food were not bad."
Points négatifs : "The plane was an old aircraft, crew could have behaved more kind, and the plane’s seats need to be replaced they felt like sitting on cardboard."

Points positifs : "short lay over in Abudhabi. Flight was on time."
Points négatifs : "At Abu Dhabi airport my mother had to change her plane , where assistance for elderly and wheel chair was extremely limited . Also the food on the plane was not as good as the food service on most international flights."

Points négatifs : "Le racket de cette compagnie commence dès l'enregistrement. Nous étions en famille avec deux enfants. Premier bonheur de devoir payer 63 euros de plus pour éviter d'être disséminés aux 4 coins de l'avion, le système par défaut ayant fait cela !!! Deuxième bonheur l'avion est en fait quasi vide.."

Points positifs : "Crew is ok. Seat was comfortable."
Points négatifs : "Vegetarian food was terrible and of no quality. The inflight tamil and Hindi movies could have been better and newer."

Points positifs : "Les films et le casque confortable . Équipage agréable et avion confortable"
Points négatifs : "Nourriture moyenne mais correcte."

Points positifs : "Vol de nuit . Aucun soucis. Transfert des bagages impeccable. Équipage efficace."
Points négatifs : "Les couvertures ne sont pas donnes automatiquent ce qui est regrettable pour un vol de nuit où la climatisation est toujours trop froide."

Points positifs : "Surclassement Buisness Class, arrivée à Paris avec 20 minutes d’avance, livraison bagage rapide"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "I booked 2 tickets but it was not allowing me to check-in as well as seat selection online"

Points négatifs : "Disasterous! The flight departed 3 hours late because of some mechanical problem. So missed connections in Abu Dhabi, although Ethihad could have held a later connection to BKK for just about 20 minutes for us to board. The huge hassle getting lodging from the airline to take an onward flight the next day. Your staff would not accommodate us at the airport hotel so we could avoid the need to obtain a visa, which takes a minimum of 3 hours wait. We finally gave up on the visa and decided to just stay up overnight at the airport. That caused one kind Ethihad staff to finally make issues us an authorization for the hotel at the airport. We would never fly your airline again."

Points positifs : "All of the above"
Points négatifs : "None"

Points négatifs : "Poor service"

Points positifs : "Amabilité du personnel et qualité de la nourriture"
Points négatifs : "Ma femme voyageant en économique n’avait pas le droit de venir me voir en Business"

Points négatifs : "food was bad in taste ,they present us just like give to baggers there was no serving in trays .pictures show in add. are all falls we did not get that kind of food in our whole trip . for exps .in dinner they serve 2 small buns filled with 2 leave of spinch 1 bean barito 1small piece of chocolate for desert. for breakfast was lentel,with mashed patatos.when I asked for somthing else.reply was we do not have anything else.so i did not have anything in my 15 houre flight."

Points positifs : "I liked everything but I still could not find out if I was getting credit on the frequent flyer sustem"

Points positifs : "I asked for dental kit and flight crew gave me one."

Points positifs : "Confort de l'avion excellent surtout pour les grandes personnes"

Points positifs : "Confort correct. hôtesse à l'écoute"
Points négatifs : "Emplacement des jambes un peu juste pour les grandes personnes"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Le confort , le calme"

Points positifs : "Everything was almost perfect."
Points négatifs : "Update your movie list."

Points positifs : "first class service. Extra blanket, mealtime is anytime, seats recluned fully"
Points négatifs : "no first class kit with socks. My feet get cold on the plane and the socks would have helped"

Points positifs : "The four seats are really conjusted. It needs more room fir long flights."

Points négatifs : "There was no organization for boarding!! My chicken was like a piece of tire with no flavor!"

Points positifs : "Timing were good"
Points négatifs : "Crew UPLESENT AND UPSET TRIED TO BE UNHELPFUL Diappointed on staff Food was bad. Should give people smaller options but provide something edible"

Points positifs : "Great and very patient crew!"
Points négatifs : "Boarding process chaotic"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Very bad experience and crew was unexperienced"

Points positifs : "Meals are served promptly and on a regular basis. Selection of entertainment is good but needs updating."
Points négatifs : "Boarding was a chaos at the Abu Dhabi airport, they were just calling out for the Business Class and passengers who are disabled and those who are travelling with children to board first when everybody came to line up. Nobody from the ground staff even asked them to give way for those who are boarding first or announced what zone are they boarding next. Also, i used the mobile app to check in, i am definitely sure i chose an isle seat (you can see it on the seat map during online check in) but i was surprised to see that i got a window seat."

Points positifs : "All"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "The seat was not comfortable at all to narrow and short distance you can not eat or set or sleep"

Points négatifs : "The ground staff at Dallas were extremely rude. Made an old woman cry. Did not use common sense to check in people. They were weighing even obvious very small back packs that were obviously less than 3 lbs. talked to people in a rude manner and were not very helpful. I flew more 15 times in the last years. By far the worst experience. Flew emirates. Delta. Klm France airways. British airways. Even kenya airways. American and united. By far the worst experience. Service service"

Points positifs : "Both of our flight were very comfortable. They gave us pillows, blankets and great food even in economy."
Points négatifs : "The second flight took off quite a bit late but we did make up some of the time"

Points négatifs : "The seats on the 777-333 model in economy class are the WORST I have ever experienced. Extensive neck and back paid from cramped and poorly designed seats. You are going to start losing passengers, including this one who will switch airlines. A glass of wine was so cheap and acidic I found myself running to the bathroom within 15 minutes. The food was horrible. Goodbye Etihad--I can do better."

Points positifs : "Check in in Frankfurt. Black lady. Extremely helpful. Went out of her way. This is the people you need in the front line."
Points négatifs : "Terribly old planes. Bad or non existent cabin service. Food not acceptable. Plastic noodle bowls with hot water. !?? Really!!"

Points positifs : "Timely updates"

Points positifs : "Après une heure dans l'avion sans climatisation malgré un personnel de bord irréprochable (distribution de boissons) on nous annonce le débarquement, diriger et abandonne dans un terminal malgré un repas offert, pas d'information après renseignement auprès d'un accompagnant de tour operator j'apprend qu'il faut se rendre à la même porte où nous embarqueront avec 4 heures de retard. Un grand merci au personnel de cabine mais le responsable au sol .... Mais en plus de 10 vol Ave Etihad c'est ma seul mauvaise expérience et de plus j'ai payer 200fr pour changer de vol et arriver 4 h 30 plus tôt résultat gagné 30 minutes oups"
Points négatifs : "Le personnel de cabine souriant et avenant"

Points positifs : "Crew , seats and crew"
Points négatifs : "Boarding was very slow although we did it online as they were serving all client without differanciating the online checked already."

Points positifs : "Crew were great"
Points négatifs : "Very noisy with loads of kids, crying babies"

Points positifs : "A wide variety of entertainment available on board"
Points négatifs : "The airline lost my luggage and the claim process is vague. I was told I will be contacted with my claims number at the airport. Thus far I haven't heard anything from the airline. The number given goes straight to voice mail."

Points positifs : "Quick flight"
Points négatifs : "Seating is tight"

Points positifs : "Everything was good."
Points négatifs : "Entertainment could be improved in terms of choices."

Points négatifs : "Le vol était complet et nous nous sommes vu proposés éventuellement un vol AF direct en remplacement. Après notre acceptation, en dernière minute, nous avons finalement embarqué sur ETIHAD. Là fut notre erreur car lors de la correspondance à Abu dhabi nous étions de nouveau surbooké à 23h00 ! malgré nos borading pass. Au bout de 2h de négociation nous avons obtenu une chambre d'hotel de 1h du matin à 6h.... pour reprendre le vol suivant à 8h30.... Aucune indemnisation, ni surclassement, as même un code wifi .... COMPAGNIE A EVITER A TOUT PRIS, c'est du LOW COST et le SAV est CATASTROPHIQUE. Devrait même être interdite de vol depuis PARIS. https://www.tripadvisor.fr/ShowUserReviews-g1-d8729074-r479551359-Etihad_Airways-World.html#"

Points positifs : "Food again"
Points négatifs : "old entertainment system"

Points négatifs : "Entertainment didn't work on my seat at all. Crew started becomes delayed in responding to the call button and didn't offer good options as substitute."

Points négatifs : "Bad service. Crew not friendly. Frustrated at check-in counters - longest time ever, stupid check for cabin bag. I chose etihad for first time, I came with the same bag with different airlines never got a problem. Everyone was angry as only half inch their bags were buffered than the frame. Worst experience"

Points positifs : "The crew was very friendly, greeted us with a smile, and were there to help when needed."
Points négatifs : "The food was bad. Requested for Asian Vegetarian Meal on Etihad website but was served the vegetarian option. I also heard a passenger complaining that she requested for a vegetarian food but was given a meal with chicken."

En savoir plus sur Qatar Airways

Vols pas chers Zurich - Manille

Dernières offres d’allers-retours

20/1
mer.
1 escale
Etihad Airways
22h 10min
ZRH - MNL
2/2
mar.
1 escale
Etihad Airways
37h 15min
MNL - ZRH
20/1
mer.
1 escale
Turkish Airlines
17h 10min
ZRH - MNL
4/2
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
19h 05min
MNL - ZRH
19/1
mar.
2 escales
KLM
19h 00min
ZRH - MNL
1/2
lun.
2 escales
KLM
23h 50min
MNL - ZRH
22/1
ven.
1 escale
Qatar Airways
22h 35min
ZRH - MNL
4/2
jeu.
1 escale
Qatar Airways
20h 00min
MNL - ZRH
19/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 00min
ZRH - MNL
1/2
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
24h 40min
MNL - ZRH
20/1
mer.
2 escales
Etihad Airways
22h 40min
ZRH - MNL
3/2
mer.
1 escale
Etihad Airways
19h 45min
MNL - ZRH
20/1
mer.
1 escale
Turkish Airlines
17h 10min
ZRH - MNL
1/2
lun.
1 escale
Turkish Airlines
19h 05min
MNL - ZRH
20/1
mer.
2 escales
Etihad Airways
22h 40min
ZRH - MNL
2/2
mar.
2 escales
Etihad Airways
26h 30min
MNL - ZRH
18/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 30min
ZRH - MNL
1/2
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
28h 05min
MNL - ZRH
21/1
jeu.
1 escale
Etihad Airways
22h 10min
ZRH - MNL
4/2
jeu.
1 escale
Etihad Airways
19h 45min
MNL - ZRH
22/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 30min
ZRH - MNL
4/2
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 00min
MNL - ZRH
18/1
lun.
1 escale
Etihad Airways
29h 55min
ZRH - MNL
4/2
jeu.
1 escale
Etihad Airways
19h 45min
MNL - ZRH
18/1
lun.
1 escale
Etihad Airways
29h 55min
ZRH - MNL
1/2
lun.
1 escale
Etihad Airways
19h 45min
MNL - ZRH
22/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 20min
ZRH - MNL
5/2
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 15min
MNL - ZRH
18/1
lun.
1 escale
Etihad Airways
22h 10min
ZRH - MNL
5/2
ven.
1 escale
Etihad Airways
19h 45min
MNL - ZRH
19/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
ZRH - MNL
4/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 05min
MNL - ZRH
21/1
jeu.
1 escale
Etihad Airways
22h 10min
ZRH - MNL
3/2
mer.
2 escales
Etihad Airways
26h 30min
MNL - ZRH
18/1
lun.
1 escale
Etihad Airways
22h 10min
ZRH - MNL
3/2
mer.
2 escales
Etihad Airways
26h 30min
MNL - ZRH
19/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
ZRH - MNL
2/2
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 05min
MNL - ZRH
19/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 25min
ZRH - MNL
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 15min
MNL - ZRH
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première