Trouvez un billet d’avion pas cher pour Arlanda

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Arlanda. Combinez vol et hôtel et économisez !

— ARN
13 août — 20 août1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
sam. 13/8
sam. 20/8

Bon à savoir

Basse saison

mars

Haute saison

juillet

Vol le moins cher

18 €

Bonne affaire aller-retour

117 €

Bonne affaire aller simple

158 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 19%.
Vol Paris Aéroport de Paris-Orly - Stockholm Aéroport de Stockholm-Arlanda
ou moins
ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Arlanda

  • Il n’existe pas d’aéroport à Arlanda. La ville est desservie par l’aéroport de Aéroport de Stockholm-Arlanda.
  • À la recherche d’un vol à petit prix vers Arlanda ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol vers Arlanda aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 162 €, aller-retour à 147 €, aller simple de Nice à 334 €, aller-retour à 243 €, aller simple de Bordeaux à 253 €, aller-retour à 288 €
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet et août, et mars est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Arlanda.

FAQ - Réserver un vol pour Arlanda

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Arlanda

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
8,0
SWISSNote générale basée sur 9330 avis
8,2Embarquement
7,8Confort
8,6Équipage
7,7Divertissement
7,9Repas
Avis sur la compagnie

Ce vol était opéré par United qui n’a, manifestement, pas de hauts standards de service pour la classe business

En savoir plus sur SWISS

Ce vol était opéré par United qui n’a, manifestement, pas de hauts standards de service pour la classe business

Plateau repas toujours pareil Pas très original

Food was good entertainment was mediocre flight was delayed about 1.5h

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"
Points négatifs : "Swiss air returned my bagage damaged and there is no way to report it!"
Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."
Points positifs : "The crew was pleasant and worked very hard to keep our stomachs full! I loved all the free movies!"
Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"
Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"
Points positifs : "Very friendly and cooperative crew. Entertainment is well upated with latest media."
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "La ponctualité"
Points positifs : "Seats very comfortable; real feather pillow! Everything was on time."
Points négatifs : "Breakfast consisted only of sweet items -- I didn't touch it."
Points positifs : "Nope"
Points négatifs : "The service could have been so much better. Food was not offered according to seating arrangements and so meal choices were not enough"
Points positifs : "Everything!!"
Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."
Points positifs : "The boarding process was much easier and faster. No delayed flights."
Points négatifs : "I used the laboratory before takeoff as I was one of the first people on the plane and I forgot to go before I boarded. The hand soap container was empty and I had to tell one of the crew. Shouldn’t that have been taken care of before boarding passengers?"
Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"
Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"
Points négatifs : "Very good!"
Points négatifs : "Very nice company!"
Points positifs : "Amazing food, There were pillows, blankets and earbuds on every seat. Really a great flight overall and I would fly with them again."
Points négatifs : "The only minor complaint was that the seats are so small that when the person in front of you reclines, you literally can’t get out of your seat."
Points positifs : "the CREW WAS FRIENDLY AND CELEBRATING EASTER WITH THE GUESTS"
Points négatifs : "THE FOOD WAS ADEQUATE, GIVEN THAT WE WERE ON AN AIRPLANE"
Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."
Points positifs : "Gentillesse du personnel"
Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."
Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"
Points positifs : "Seat was comfortable, food was very good."
Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"
Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"
Points positifs : "Service on Swiss Air is great!"
Points négatifs : "No TSA checkin at Newark."
Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"
Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"
Points positifs : "From start to finish, Sevdije was in great hands. She had to be in a wheelchair, and there were three connecting flights in countries where she doesn't speak the language. It could have been so complicated, and everyone made it SO EASY. She was all smiles when she arrived in Boston. THANK YOU!!!!!!"
Points négatifs : "Nothing!"
Points positifs : "flight was totally fine. Thanks to Swiss hotline, they could find my booking and send me the documents some hours before take off."
Points négatifs : "Kayak has asked for my e-mail and phone number which I provided but never received any order confirmation. Finally it seemed that my flight was never booked. Unluckily Kayak did not forward my contact details to the other brookers in between and definitely not to Swiss. Never Kayak again."
Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"
Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"
Points positifs : "Very kind crew. Great food. Nice leg room even for economy."
Points négatifs : "This was one of the most empty flights I’ve ever been on. With that, lots of room for carry on baggage. I fail to see why it was necessary at all. It delayed my journey when time was of the essence."
Points positifs : "I enjoyed the 7 lay over. Took a train to the city (12 minutes ), walked around and shopped, ate and tracked back with the train . A nice stop over"
Points positifs : "The food that I did get was decent There was wine A couple decent movies were available"
Points négatifs : "They were basically out of food almost everytime they got to me. The Arm rest only went half way up They didnt pass out water as much as they usually do"
Points positifs : "We called for seats 23 hours prior to flight. To our amazement we were assigned to an exit row."
Points négatifs : "It was an easy 2.5 hrs. flight at which a small warm quiche was served. Nice surprise."
Points négatifs : "Seat would not recline. Long fight cramped 27B"
Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."
Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"
Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"
Points positifs : "Chocolate Mövenpik ice cream"
Points négatifs : "Boarding terrible just one mass confusion, Flight was one hr.late as of today I am still missing my 4 pcs of luggage."
Points positifs : "friendly crew; easy boarding; arrival on time"
Points négatifs : "Seat not very comfortable and very little leg room"
Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."
Points positifs : "Staff and flight was really great. Everything went smoothly and on schedule. The plane was clean."
Points négatifs : "The seating was almost unbearable. So small and cramped. Arm rest didn’t go all the way up so very hard to cuddle with my seat mate (my daughter). I couldn’t even put my arms by my side without pushing my seat neighbors off. Seat in front of me was in my lap. Hard to get out of seat to use restroom. Way to tight. Long flight from Boston to Zurich was so hard to bear. I understand making money...but this is ridiculous!!"

Petit avion, rien ne marchait, pas de télé, pas de wifi, tout en panne. Pas de compensation, auraient pu nous offrir quelque chose pour compenser, comme un sandwich ou un boisson gratuite. Très decu6

nous avons dû voyager par AIr France une journée plus tard le 26 juin 2022 vers 15h25. Lufthansa n'a offert aucune commodité en plus d'avoir perdu u de nos bagages

Formalités d'embarquement simples. Le staff à bord sympathique. Assis à côté d'un homme a assez forte corpulence qui mettait en évidence la taille réduite des sièges. Le dîner et petit déjeuner pas fameux du tout, le niveau à encore baissé dans ce domaine.

There was some confusion at the Lufthansa Service Center in the Frankfurt airport. The guy there gave me the wrong information about boarding passes for my connecting flight that led to a lot of running around. But the flights themselves were fine. Staff were helpful. Food leaving Germany was great, but food leaving the US was mediocre.

La boufe et l’équipage très cool seulement il fallait payer une petite bouteille de vin à 7 euros

Notre départ et notre arrivée étaient à l’heure. Nous étions bien servis par les membres d’équipage. Malheureusement, moins d’espace dans ce modèle d’avion que dans les modèles plus récents. Les écrans installés dans les sièges fonctionnent très lentement, donc pas beaucoup de divertissement pour le vol de 8 heures

Les membres d’équipage ont été attentifs. La qualité de repas- à améliorer

Food options were poor. Pasta they seems to serve on all international flights in economy was tasteless.

Transit à Frankfort : horrible !

J'ai manqué ma connection en dépit des assurances de l'équipage. 6 heures d'attente.

On Long international flights should be often snack services

-

Definitely would recommend and I will book again

Points négatifs : "Staff does not understand regulation"
Points négatifs : "The ticket was overbook. I ended up with no food on the plane because meals was not enough. There is no usb ports in both planes."
Points négatifs : "Great"
Points négatifs : "They run out of chicken and only had pasta dinner left. I don't like pasta ."
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points positifs : "Crew was nice, flight was ontime"
Points négatifs : "While boarding and before starting the engines there was no AC. Temperature was unpleasantly hot"
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "Service and the crewe was very kind"
Points négatifs : "There was no entertainment a lite. Crowded the seat but I understand as it was a smalll airplane."
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Lufthansa is a bad airline. They are always late. Their service sucks."
Points négatifs : "Turbines did not start up initially. 1h delay."
Points positifs : "snacks and entertainment"
Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points négatifs : "Le retard"
Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points négatifs : "The temperature on the airplane was uncomfortably warm. Not sure what was up with the AC but I had to change clothes and freshen up once arriving at my layover."
Points négatifs : "Meals not very good either way. Only movies that were not hits. Need more classic movies"
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points négatifs : "My luggage was lost. But that can happen with any airline. Lets wait to see how long it takes to get it back to me."
Points positifs : "The crew was excellent and always there to help. They managed a 15min boarding due to being well organized."
Points négatifs : "I’m 5’7 and my knees were touching the seat in front of me- there is no way to be comfortable. You pay an extravagant amount of money and get squished in there like sardines. It’s disappointing."
Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"
Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."
Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."
Points positifs : "The ease & comfort provided"
Points négatifs : "The food was ok. I didn’t sleep on my 10 hour flight because there was an infant in front of me who screamed most of the flight. It’s time to create a “Family Area” for those fling with small children. It became a burden in everyone in the vicinity. Not what I paid for."
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"

Facilities for short connections.

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

The flight that you gave us, JQ7 from Melbourne did not exist. Therefore we had to stay in Melbourne for another 24 hours and find another new route and flights to return to Heathrow. All a strain and stress. Your service to us for the return journey useless. So far, I have not found that you have corrected any of your failings and therefore it could also happen again to others tomorrow, next week, or next month. The return journey was a total disaster.

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Ok

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "The best airline ever! Super friendly crew and staff, great customer service and nice planes. Love KLM!"
Points positifs : "Confort and kindness"
Points négatifs : "It was too cold"
Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"
Points positifs : "Good amount of space on the plane, lots of movies to watch, good food and drink."
Points positifs : "Reclinable seats."
Points négatifs : "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."
Points positifs : "The crew was pleasant"
Points négatifs : "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."
Points positifs : "Crew great, boarding at Nice very organised, boarding in Amsterdam not so organised!"
Points négatifs : "A queuing system would be better-it was a bit disorganised at Amsterdam!"
Points positifs : "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Points négatifs : "Food quality was not so good."
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Points négatifs : "Everything was very good."
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Points négatifs : "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points positifs : "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Points négatifs : "Too much activity in the cabin during the flight."
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "The crew was very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."
Points positifs : "All good"
Points positifs : "Crew was good"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "They considered my reguest of vegiterian food."
Points négatifs : "I have no complaints."
Points positifs : "Flight duration"
Points négatifs : "Very stingy with the drinks Cramped seats"
Points positifs : "Last year I flew Lufthansa which was my worst experience flying ever. I thought the new standard was so low I would never fly to Europe again. I had heard KLM was good but I felt this was as good as could be expected actually much better. The food was even good."
Points négatifs : "I would have to dream something up."
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "Crew was awesome"
Points négatifs : "."
Points positifs : "Staff very pleasant"
Points négatifs : "Evening snack was not the greatest breakfast was pretty food"
Points positifs : "The seat was spacious and the concept of the evening meal being the lighter option was innovative and well thought out"
Points négatifs : "Boarding was chaotic and congested with not much information or order."
Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "So many people on a 747!!"
Points positifs : "The flight to Gdansk took off and arrived on-time and the staff were professional."
Points négatifs : "The flight to Amsterdam from Gdansk was late and I had to RUN to the connecting gate. 50 minutes is NOT ENOUGH time to go through passport control."
Points positifs : "kLM staff was great."
Points positifs : "The boarding was easy and you didn't have to wait inline for that long"
Points négatifs : "KLM needs to upgrade the entertainment. It was very hard to see the images on the screen. The planes that KLM uses are old and they sure need to be upgraded."
Points positifs : "Everything is top notch for an airline company."
Points négatifs : "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Arrived Early!"
Points négatifs : "Left Late :-)"
Points positifs : "Great service"
Points positifs : "Flight crew was fine. Food was good."
Points négatifs : "Checking in was extensive for unaccompanied minor. But gate crew was very unnattentuve and though we showed up as first in line, they did not focus, and kept saying to wait. Ultimately our son was last person on the plane."
Points positifs : "The time keeping was very good. We left on time and arrived early on both occasion. Good organisation. Excellent service."
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "The aircraft was clean"
Points négatifs : "The food was terrible, wifi was extremely expensive (Delta had free messaging over their wifi)"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "The 767 is configured oddly and th business class seats are so narrow it feel like you are sleeping in a coffin"
Points positifs : "Good flights. Good prices."

Le vol avait presque une heure de retard et à l’embarquement (nous ne voyageons qu’avec une valise cabine pour ne ps faire la queue au carrousel), l’employée Air France, sans un sourire, d’un ton impérieux et sans pouvoir argumenter nous prend nos bagages, les enregistre …. Et en laisse passer plein d’autres ! On comprend que l’avion est plein mais peut-être un peu d’amabilité n’aurait fait de mal à personne. Embarquement à revoir, vraiment, même un samedi de rush … pour des étrangers, imaginez ce que donnerait un tel comportement en terre d’image de marque et d’accueil en France …

Waited 45 minutes for the pale to get cleaned up. Almost missed my next flight. My bags didn’t make it to my final destination.

Rien ne m'a vraiment plu Temparure élève il faisait très chaud dans l'avion Chaise inconfortable pas possibilité de l'ajuster car abîmé, repas infect. Le constat que je fais c'est qu'il y avait un manque de considération des voyageurs sur ce vol.

Bon vol mais malheureusement fort bruyant à cause des enfants en bas âge.

Notre vol British Airways a été annulé sans aucune explication Nous avons dû acheter des nouveaux billets Inadmissible et lamentable sur le suivi

Notre valise n'est pas arrivée à Brest. De Paris, elle est partie à Biarritz. Nous l'attendons

Luggage handling was disgraceful and lots of luggage was left behind after being delayed for more than an hour.

Les sièges situés en queue de l'appareil subissent le bruits des conversations incessantes du personnels naviguants

Wrong advice was given by AF counter for the boarding by asking me to exit airport and then enter again , otherwise was ok .

Valise cabine mise en soute alors qu il y avait de la place dans le portes bagages et que j ai demande de garder ma valise pour avoir une correspondance ferroviaire serree a l aeroport final. Personnel d embarquement extremement desagreable a toulouse.

Surcoût Classe Premium Economy scandaleux étant donné l inconfort du siège L ecran de divertissement ne fonctionnait pas

Vol beaucoup de retard

Flight to Florence delayed. All passengers took a bus to Pisa (1.5 hours away) to fly Pisa to Paris. We missed our connection and flew next day. All information regarding the delay online was incorrect ("system not yet updated") . So calling Air France was useless as they could not assist. Not all flight delays can be avoided but many improvements are needed throughout this process.

Points positifs : "Take off and landing"
Points négatifs : "Layover time"
Points positifs : "La régularité du vol L’acceuil et la disponibilité des hôtesses"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Feel like reacist Company"
Points négatifs : "I didnt like the treatment of the crew."
Points négatifs : "Idem"
Points négatifs : "Les changements de porte et l’annulation du vol précédent m’ont fait raté l’avion car les informations sont arrivées tardivement. Ceci a comme conséquence de partir à 21:40 (mais aussi avec retard), avoir raté mon train et devoir annuler mon taxi. Ma famille a dû se déplacer depuis Royan pour ne récupérer. Regrettable!"
Points positifs : "The seats were much more comfortable then my last flight. The entertainment system was also updated from the 1980’s remote and cord ones on my flight from DC to Paris."
Points négatifs : "There was no food between the two meals on an 8 hour flight. I had a flight attendant rudely tell me that there is nothing to offer until the next meal. No one reached out to me about the horrible flight and comments I made from the last flight."
Points positifs : "The sear was messy they didn't clean it it was full of pieces of bread."
Points négatifs : "boarding the flight on time instead of delaying it two times... and also putting the information at the flight information screen if I haven't gone to ask to the airport information stand I would never know the flight departure gate that was at the complete opposite side of the airport of were the initial flight was going to depart."
Points négatifs : "I not get to go my flight, I couldn't get reimbursement"
Points positifs : "Cops is always a good reason to flight"
Points négatifs : "They always change the gates, also too many disorders in the gate previous the boarding process, the process it is not clean. They took hand baggage aleatory to send to down and do not ask if we have fragile stuffs there."
Points positifs : "Crew was great but at the airport they had us weight our carry on and then made us check it for 90 euro."
Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"
Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le personnel a l’embarquement !! Très désagréable et un avion a l’heure !!"
Points positifs : "More space in business class (777-300) than many other airlines."
Points négatifs : "Entertainment very limited. No adjustable air vents in this aircraft"
Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"
Points positifs : "Not much, seats are super uncomfortable"
Points négatifs : "Better code sharing with KLM"
Points négatifs : "Plusieurs heures de retard !!!"
Points négatifs : "Très bien"
Points positifs : "I like the comfortable seats"
Points négatifs : "Service lag a little"
Points positifs : "Crew was great. Seats were comfortable."
Points négatifs : "The airline lost both of my luggage suitcases."
Points positifs : "Air. France usual"
Points négatifs : "No lights working on plane. Couldn't read or do work WiFi wasn't working either"
Points négatifs : "Propreté de l'avion"
Points positifs : "Red wine was excellent"
Points négatifs : "Bright lights on throughout flight, would have been nice to dim lights for late night flight so passengers could rest"
Points positifs : "le fait qu'on débarque vite"
Points négatifs : "le retard"
Points positifs : "Personnel très bien, divertissement complet, avion très peu bruyant"
Points négatifs : "Plus de place pour les jambes en classe eco: c’est presque impossible de sortir vers le couloir sans faire lever tout le monde dans sa rangée."
Points positifs : "The cue lines per zone are the most brilliant idea!"
Points négatifs : "After boarding began there was a backup after the gate en route to the plane. No explanation. The plane left an hour later than scheduled but seemed to arrive close to scheduled time."
Points positifs : "Personnel plus que pro"
Points positifs : "The new movies selection, food was very good, staff more friendly than previous flights"
Points négatifs : "Boarding always a problem on MEA we have to wait too long in the queue"
Points négatifs : "The flight delayed for 2xhours from Paris to Cincinnati"
Points négatifs : "boarding wasn't good."
Points positifs : "Very nice crew. Nice meal service and drink service throughout. Great choice of entertainment."
Points positifs : "siège plus"
Points négatifs : "repas"
Points négatifs : "Not really an Air France flight, AF not interested in taking care of their frequent fliers."
Points négatifs : "Thanks"
Points positifs : "Crew was nice, too short of a flight to figure out more"
Points négatifs : "no chance to try. Can’t pick a special meal in short term flights and snacks are not vegan"
Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"
Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"
Points positifs : "Smooth and simple. Great flight!"
Points positifs : "The flight experience was smooth!"
Points négatifs : "A little snafu at the gate with everyone's carry on luggage could have been avoided with better communication."
Points positifs : "The actual takeoff and landing with this airline is usually smooth"
Points négatifs : "Airline is always late with no layover time making journeys stressful. The food and drink is only available for pay. There is no entertainment. There is a small snack which has been expired cookies on all flights I’ve experienced, and the staff seems reluctant to provide it. Boarding involved making everyone wait standing up for more than twenty five minutes corralled into as corner."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Manners"
Points positifs : "Nothing, pretty much"
Points négatifs : "I was told my hand luggage needed to go to the cargo, despite it being small enough to be with me. The food was a water bottle and chips. There was more than an hour late to boarding time. The crew were not informative about what was going on. The plane made worrying noises when taking off."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "For a long flight . Your entertainment SUCKS. Never again will I fly with you guys . Ever ever ever"
Points positifs : "WeII, I didn't die."
Points négatifs : "Everything. They gave us a 10mx10m prison ceII with no windows and no AC to wait in. EVERYONE had to smushed into this room, as each gate area has its own security. Boarding the pIane was pathetic, with us standing in a bus for 20 mins and no expIanation. The back of the seats were faIIing apart."
Points positifs : "Crew was friendly and very attentive. Food was better than most airlines’ long haul meals."
Points négatifs : "Standard intra-European business class seats, which aren’t any more comfortable than economy. Wi-Fi wasn’t available for a portion of the flight."
Points positifs : "Ehhhhh I was cool with certain things but nothing to like . The people who work there were nice though."
Points négatifs : "The selection of movies . Very poor . What entertainment?"
Points négatifs : "My bag making it to my destination not broken."
Points négatifs : "Boarding area was small for more different flights and there was not possibility to buy water or coffee or any snacks. The only one toilet seat was very dirty, smelly. During a heavy rain the baggage was not covered on the carts and baggage was wet completely."
Points positifs : "The plane was an airbus, nothing to rave about nothing also to complain about. It got us there safely and relatively speaking on time after a later inbound arrival."
Points négatifs : "The process of check in was terrible could not do so on line at least in Berlin. It is possible elsewhere in the system. Long and slow line for check in and then long and slow line for passport control and security, but we survived it. Advice is arrive early, you will need the time."
Points positifs : "Fast service, kindness."
Points négatifs : "They should finally get rid of these old ATR-72 and replace them with some newer aircraft."
Points positifs : "The crew was friendly."
Points négatifs : "The boarding in Belgrade for the Belgrad-Brussles flight was delayed and a mess, but they blamed it on air control issues over Germany,"
Points positifs : "The crew is fantastic team,Dana is the best!Thank you"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "Crew is fantastik,Dana is the best"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "The air Serbia staff were top class"
Points positifs : "Comfy and clean"
Points positifs : "Pleasant staff, wonderful food, very pleasant flight"
Points négatifs : "Nothing, everything was very good"
Points positifs : "I didn't get to my AirSerbia flight."
Points négatifs : "I didn't get to my AirSerbia flight."
Points positifs : "My isle seat"
Points négatifs : "Studardess were very unpleasant,2 times they passed my row,had to take out garbage by myself. Same movies were played on both flights (I had round trip)"
Points positifs : "Comfortable seats"
Points négatifs : "Crew attitude , allowing oversized baggage in the craft, no food service though it's not LCC."
Points positifs : "Air Serbia did the best they could to keep passengers comfortable and send all of us to hotel during the day w food and comfortable accommodation"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The check in process was a mess was forced to wait in multiple long lines with the worst, unprofessional, disregarding, condescending staff to check in and then another line to pay for luggage. They also force you to pay an additional "seat fee" even if you don't request a specific seat. Horrible customer service, zero regard for customers. Waited in shuttle for 45 minutes before being taken to plane. My air conditioner fan for my seat was completely broken but had to pay for that seat as well. Avoid at all costs. Worst airplane very old and run down. Also the staff for Vienna airport is who you have to go to to pay fees for luggage and THEY ARE THE WORST TO DEAL WITH. Would avoid this airline at all costs."
Points négatifs : "Flight was late and caused loss of connection flight to Amsterdam"
Points positifs : "Onetime and efficent"
Points négatifs : "Too hot temperature inside te aircraft. Seats uncomfortable"
Points positifs : "Timeliness, cleanliness and comfort."
Points négatifs : "Inflight duty free closed too early."
Points positifs : "Me gustó que tienen un buen sistema de check-in, embarque y desembarque."
Points négatifs : "El avión era un ATR-72 algo viejo, no era cómodo por dentro. Tampoco me gustó la atención de la tripulación, no pasaron por mi puesto ofreciendo el mísero vaso de agua que daban. En otras aerolíneas de este estilo por lo menos dan café."
Points positifs : "New plains, great crew, on time. Quick check in, great price."
Points négatifs : "Sandwich was small but in Swiss I got only an ice cream on the short flight like this, so that seems to be OK."
Points positifs : "I like it was fun"
Points négatifs : "I liked everything"
Points positifs : "I got to board first because I am wearing a cast on my leg."
Points négatifs : "The plane was extremely hot the entire 5 hour flight and even though many people asked to make the air cooler, the flight crew did nothing. It was a 5 hour flight and only 1 water was served. It was hot and only 1 water was served. When asked for two waters because I was extremely thirsty, the flight crew looked annoyed and brought only 1 to me. I hope to never fly Air Serbia again."
Points positifs : "You guys cancelled my trip 2 hrs before take off. I received an email at 12:20 saying that my card didn't go through after telling me earlier it was paid for very disappointed . I had to rush to the airport couldn't by my ticket because they don't sell at counter and then was on phone with air Serbia for 45 mins before I could buy my flight on a long distance call which will probably cost me $50."
Points négatifs : "My luggage was lost."
Points positifs : "Le micro sandwich"
Points négatifs : "Vol au départ de Beyrouth pour destination finale Paris avec escale à Belgrade. Premier avion au départ de beyrouth prévu pour 4:05 qui décolle avec 1 heure de retard. Arrivé à Belgrade vers 7:00 on nous fait attendre jusqu'à 8:00 pour nous dire que le prochain avion décollera a 10h alors que l'heure d'arrivé à Paris cdg était prévu pour 9h. Arrivé à Paris à 12h45 : Valise introuvable"
Points positifs : "Great. ON TIME!"
Points positifs : "Flight was on time, nice plane with lots of leg room, flight was nice apart from near landing. Food was good with a free drink too."
Points négatifs : "We were told to go to a desk for boarding car which we walked for some time to get too and were then told to go to the gate and they would give us a boarding card then. Much walking for no reason. They need to communicate with each other and customers more."
Points positifs : "Free food + drink, smart uniforms, on-time departure and seat headrests with winglets to support your neck."
Points négatifs : "Nothing."
Points positifs : "As mentioned many times, they are more professional than JAT, but still looong way to go."
Points négatifs : "They upgraded their system, but it fails when it comes to payments. They should definitely replace turbo props with jets."
Points positifs : "Very friendly staff"
Points positifs : "The seat, flexibility were great..and food are tasty and delicious"
Points négatifs : "The crew was not friendly for the flight to Belgrade"
Points positifs : "Elena"
Points positifs : "Short flight so the lack of enterntainmet was not a problem. Clean airplane, tidy and very friendly staff. Food and drinks very fine compared to duration of the flight. Deparure on time, same with arrival."
Points négatifs : "As I said this flight was on time, but the previous, CDG - BEG was delayed one hour."
Points positifs : "Everything"
Points positifs : "Attentive crew, decent business class amenities, food was hit and miss. The selection of domestic wines and spirits was okay."
Points négatifs : "The incoming flight was delayed until next day, with no effort on behalf of Air Serbia to communicate this. No space left for reproach, no effort of any kind of compensation. Once on board, the staff were great and did their best to accommodate this business traveller. The return flight was standard on terms of food and service, nothing special, nothing bad. The checking was another story, with lots of confusion and missed opportunities to make a difference. Mixed bag, overall."
Points positifs : "Service"
Points négatifs : "Long Layovers"
Points positifs : "Good food, skillful pilot"
Points négatifs : "The cabin temperature was too warm and we had to keep asking for water to stay hydrated. Not enough drinks were offered. It was a long, uncomfortable flight."
Points positifs : "traveler's assistance check in on time smooth flying. nice snacks"
Points négatifs : "online check in is not available if starting out of Stuttgart !!!?"
Points positifs : "Love the cabin crew and their professionalism. Excellent presentation and delivery. Captain and first officer were excellent. Professional, friendly and great skills. Great take-off and landing in the ATR 72."

Réservez des billets d’avion pas chers pour Arlanda

Dernières offres d’allers-retours

10/10lun.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
19/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
36 €
7/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
14/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
39 €
5/9lun.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
19/9lun.
sans escaleVueling
2h 50minARN-ORY
40 €
23/9ven.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
7/10ven.
sans escaleVueling
2h 50minARN-ORY
41 €
7/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
14/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
42 €
21/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
26/9lun.
sans escaleVueling
2h 50minARN-ORY
43 €
16/9ven.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
21/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
44 €
29/9jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
1/10sam.
1 escaleRyanair
15h 50minARN-BVA
54 €
19/9lun.
1 escaleRyanair
25h 40minMRS-ARN
24/9sam.
1 escaleRyanair
23h 35minARN-MRS
57 €
15/10sam.
1 escalePlusieurs compagnies
15h 20minORY-ARN
24/10lun.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 50minARN-ORY
60 €
8/10sam.
1 escaleRyanair
6h 10minMRS-ARN
18/10mar.
1 escaleRyanair
10h 05minARN-MRS
61 €
7/10ven.
1 escalePlusieurs compagnies
24h 15minBVA-ARN
10/10lun.
1 escalePlusieurs compagnies
21h 00minARN-BVA
64 €
19/9lun.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 45minORY-ARN
25/9dim.
1 escalePlusieurs compagnies
14h 25minARN-ORY
65 €
6/10jeu.
sans escaleNorwegian
2h 40minCDG-ARN
8/1dim.
sans escaleNorwegian
2h 45minARN-CDG
74 €
7/10ven.
1 escaleAir Serbia
23h 55minLYS-ARN
20/10jeu.
1 escaleAir Serbia
22h 45minARN-LYS
84 €
25/8jeu.
sans escaleEurowings
3h 00minNCE-ARN
30/8mar.
sans escaleEurowings
3h 10minARN-NCE
108 €
28/8dim.
sans escaleTransavia France
3h 05minMPL-ARN
4/9dim.
sans escaleTransavia France
3h 10minARN-MPL
127 €
13/10jeu.
1 escaleSWISS
8h 35minBOD-ARN
16/10dim.
1 escaleSWISS
6h 55minARN-BOD
136 €
1/2mer.
1 escaleKLM
7h 15minMPL-ARN
12/2dim.
2 escalesKLM
16h 35minARN-MPL
139 €
19/10mer.
1 escaleAir France
5h 00minMPL-ARN
26/11sam.
1 escaleAir France
14h 50minARN-MPL
149 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

14/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
18 €
5/9lun.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
19 €
25/8jeu.
1 escaleRyanair
7h 55minBVA-ARN
20 €
25/8jeu.
1 escaleRyanair
19h 00minBVA-ARN
21 €
23/8mar.
1 escaleRyanair
22h 25minBVA-ARN
22 €
5/9lun.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
22 €
7/9mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
24 €
6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
25 €
5/9lun.
1 escaleRyanair
28h 25minMRS-ARN
25 €
14/10ven.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
25 €
5/9lun.
1 escaleRyanair
5h 35minMRS-ARN
26 €
31/8mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
26 €
5/9lun.
1 escalePlusieurs compagnies
11h 30minBVA-ARN
36 €
5/9lun.
1 escalePlusieurs compagnies
11h 30minBVA-ARN
37 €
28/10ven.
sans escaleNorwegian
2h 55minNCE-ARN
38 €
25/8jeu.
sans escaleTransavia France
3h 05minMPL-ARN
39 €
25/8jeu.
sans escaleTransavia France
3h 05minMPL-ARN
40 €
9/9ven.
1 escaleAir Serbia
23h 55minLYS-ARN
49 €
23/8mar.
sans escaleEurowings
3h 00minNCE-ARN
53 €
13/9mar.
1 escaleeasyJet
14h 50minCDG-ARN
65 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Arlanda

Découvrez les aéroports de départ :

Découvrez les destinations :