Trouvez un billet d’avion pas cher pour Stockholm

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Stockholm. Combinez vol et hôtel et économisez !

— STO
23 sept. — 30 sept.1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
ven. 23/9
ven. 30/9

Bon à savoir

Basse saison

février

Haute saison

juillet

Vol le moins cher

16 €

Bonne affaire aller-retour

99 €

Bonne affaire aller simple

51 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 21%.
Vol Paris Aéroport de Beauvais-Tillé - Stockholm Aéroport de Stockholm-Arlanda
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour Stockholm ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Stockholm

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Stockholm ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour Stockholm aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 51 €, aller-retour à 76 €, aller simple de Nice à 89 €, aller-retour à 94 €, aller simple de Bordeaux à 77 €, aller-retour à 128 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet et août, et février est le mois le moins cher pour partir pour Stockholm.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Stockholm.
  • Le bus local n° 715 permet de se rendre directement dans les villes de Nyköping et Oxelösund depuis l’aéroport de Stockholm - Skatva de 4 h à minuit.
  • En cas d’urgence, sachez qu’un centre médical est localisé dans l’aéroport de Stockholm - Arlanda. Des défibrillateurs sont également disponibles dans tous les terminaux.
  • Il existe plusieurs salons pour se détendre en attendant son vol, répartis dans les différents terminaux de l’aéroport. Parmi eux, le Menzies Business Lounge est adapté aux personnes en situation de handicap.
  • L’aéroport international de Stockholm - Arlanda est conforme aux normes européennes et possède ainsi de nombreuses facilités aux personnes à mobilité réduite. Il dispose de rampes d’accès et d’ascenseurs, mais également des toilettes et des téléphones adaptés aux personnes en fauteuil roulant. De plus, des places de parking leur sont réservées.
  • Dans l'aéroport d'Arlanda, il possible de trouver des lieux de restauration rapide bon marché. La liste de ces espaces est présente sur le site internet de l'aérodrome, dans la catégorie "food for less than SEK 100".
  • L'aérodrome de Skavsta dispose d'un guichet pour toutes les informations touristiques concernant la région de Nyköping. Vous le trouverez dans le hall des arrivées.
  • Attention ! Si vous atterrissez à l'aéroport de Västerås, il n'y a pas de distributeurs de monnaie ou de bureau de change. Pensez donc à vous procurer des couronnes suédoises avant votre départ.

FAQ - Réserver un vol pour Stockholm

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Stockholm

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,8
Austrian AirlinesNote générale basée sur 4984 avis
8,0Embarquement
7,8Confort
8,4Équipage
7,3Divertissement
7,4Repas
Avis sur la compagnie

Flight left Berlin with ca. 20 min delay, but arrived to Vienna in time

En savoir plus sur Austrian Airlines

Flight left Berlin with ca. 20 min delay, but arrived to Vienna in time

Retard de vol , mais involontaire d’équipages

Tout était bien

Everything on time

Everything was good

Love those Austrian chocolates.

30 mn de retard...

Points positifs : "Canine crew were perfect and kind"
Points positifs : "The raw was empty and I could sleep whole 10 hours"
Points négatifs : "Choice of movies and TV programs"
Points négatifs : "Quand on ne laisse que 5 mn pour sortir d un avion pour embarquer dans le suivant qui est à l autre bout de l aéroport .... même un champion du 100 mètres nu arriverait pas! Et voir l avion encore là avec la passerelle passagers et si on nous dit c est fini!!! Difficile à accepter!"
Points négatifs : "Un avion qui part à l heure est un avion qui arrive à l heure."
Points positifs : "Équipage très agréable et accueillant et équipé de pilotage très bonne"
Points négatifs : "Encore un retard...cette fois de 45 minutes"
Points positifs : "Le personnel de bord toujours aussi professionnel, accueillant et agréable"
Points négatifs : "Retard de l'avion: de plus en plus récurrent."
Points négatifs : "Airport in Vienna was pretty disorganized. Several people from several flights had to be pulled out for additional screening that should have been done earlier. Passengers were confused and frustrated"
Points positifs : "Nothing. I will never put her tickets from From here again."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"
Points positifs : "Perfect timing between flights."
Points négatifs : "A small sandwich would have been nice:)"
Points négatifs : "Ils ont changé mon vol a la dernière minute"
Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Etre a l heure et avoir une petite collation autre que les chips et ne pas avoir besoin de prendre la navette."
Points positifs : "Everything was just right."
Points positifs : "Food was good. Plane was good."
Points négatifs : "Night flight should turn off light. Staff was not skillful and professional."
Points négatifs : "Le personnel masculin devrait savoir que tout voyageur n'est pas forcément bilingue. Le repas était vraiment insuffisant. Le petit-déjeuner a été servi 1H avant l'atterrissage! ce qui laisse peu de temps pour se restaurer ainsi que pour la suite... oblige le personnel de cabine à courir pour le rest"
Points négatifs : "All good"
Points positifs : "The food is poor"
Points négatifs : "The ffood could be better."
Points positifs : "Personel Très sympa et pilote top"
Points négatifs : "Pas de distraction"
Points positifs : "Choix de films et jeux pour enfants, repas correcte"
Points négatifs : "Personel trop rigide et pas très à l écoute des enfants"
Points négatifs : "We are regularly taking this flight for end of the year snd in summer. For no reasons whatever if it is in France or in Vienna, the flight is delayed of minimum 2 hours! It was the case once more the case. And all without communication as it is normal! And it looks like this is normal as the flight from yesterday was also leaving at 19h05. This is a joke."
Points positifs : "I like the food and servise"
Points positifs : "Service was outstanding!"
Points négatifs : "I missed my flight because of the delay in Zurich"
Points négatifs : "Collation non adaptée au menu spéciaux demandés (vegan)"
Points négatifs : "They overbooked the flight which delayed boarding but the flight was on time."
Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "Austrian Airlines cancelled my flight with no notice, technical difficulties. Woke up before 5 am and went to the airport to find out, then waited in line for two hours to get re-booked on a flight the next day. Really poorly done. No compensation. Would not recommend Austrian Airlines, ever. -Mark Cox"
Points positifs : "This is always a pleasant airline to travel with."
Points négatifs : "I felt like the airlines deliberately cheated me. I purchased a flight that was listed as "economy" , which means I am authorized one suitcase. When I got to checkout they said I had pay for the suitcase. Turns out my flight was economy 'light' flight and I had to go the Austrian airlines desk and pay euro 40 for my suitcase. Wish that would have been clear when I purchased the ticket. Also there is no clear info on what the cost is for your bag at what point in the check-in process."
Points négatifs : "L’aéroport de Vienne qui ne dispose d’aucune aide pour les transferts : il faut trouver les panneaux bien cachés dans un labyrinthe... et 2 contrôles des bagages durant le transfert alors que nous arrivions d’un vol international."
Points négatifs : "Booked a ticket with luggage and got email saying I am at economy class. When got to check in told me I have economy light and I had to pay again for luggage. Dissaster. Contacted priceline- did not care."
Points positifs : "Polite crew. The food was much better that on any airline these days. The boarding process was organized fine."
Points négatifs : "As on any airline these days the leg space in economy class is very limited. The movie selection was OK but not great."
Points positifs : "Crew was wonderful and spoke English They brought drinks. Seats were very nice and plane seemed new and very clean They handed out card decks to the kids."
Points positifs : "The flight attendants worked very hard Patient and courteous."
Points négatifs : "Drinks are varied Food needs improvement The bread is low The vegetarian meal is poor"
Points négatifs : "Il a fallu courrir pour attraper l'avion aucune information assistance pour trouver la porte C et mon bagage a ete perdu"
Points positifs : "Very pleasant staff on the plane and in the airport. Economy Seats are more comfortable than some other airlines. Food is good."
Points positifs : "Direct connection"
Points négatifs : "Meal is horrible"
Points positifs : "Short flight and got a snack"
Points négatifs : "Boarding was a hassle"
Points négatifs : "Delay"
Points positifs : "Staff welcoming and courteous. Flight nice and quiet"
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight significantly delayed so as to almost miss my onward flight to SFO."
Points positifs : "the crew were very nice polite and helpfull"
Points négatifs : "the flihgt was 3 hours late because a person who did not hold a ticket got on the plane and refused to get off, how can this happen?? this is a major breach of security and made me feel very unsafe"
Points positifs : "Staff very welcoming"

KLM is never consistent with services. Sometimes you get lucky with great comfort and other times you are forced to squeeze in a box for a seat. The food is always subpar and they have become so unfriendly when you need help. But hey, they are always on time and they have good connections.

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Wi-Fi didn’t work. Boarding was totally confusing. Guy next to me took more then his area. Constantly touching me pushing on me. Had a bag blocking getting out. Almost fell. Crew didn’t help

Slow boarding in Seville, no chance to check-in online🥺

Over 3 hours of delay without any assistance from klm

The flight from Rome to Ams was delayed. The flight from AMS to Moscow was missed. - We spent 2h in a linewaiting for the service desk to rebook the tickets - Then, we spend more than an hour to get the hotel - Then waiting for the shuttle another 30 minutes Unexpectedly poor and slow service. The next working day is ruined with the flight in the middle

same as from LUX … professional, nice.

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Crew was great, on time flight, clean plane."
Points négatifs : "Entertainments options were shockingly few. Honestly have not been on a plane recently with so few and limited options of TV series and movies. I was extremely surprised. Wish I had know and I would’ve had more options for my family."
Points positifs : "Nice food"
Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."
Points positifs : "Pumpkin soup instead of a heavy entree was welcome and tasty. Breakfast yogurt portion was generous, the granola less so. Accompaniments were good. Butter was not ice cold, thank goodness."
Points négatifs : "Inbelievably chaotic boarding process for Kili to Dar leg. No boarding lanes so had to fight through the crowd. Was able to observe cleaning process at Dar stop, which was cursory and am sure there was no cleaning of seats of those who boarded at Kili."
Points positifs : "Very friendly and responsive crew. Announcements from the Capitan and chief of flight attendants are very informative and comforting. Seat positions: very good leg room (even in economy)!"
Points négatifs : "Newer airplane, as 747s are kind of outdated now, especially for long distance flights. But overall had good experience with KLM"
Points positifs : "The crew was informative"
Points négatifs : "Inflight sandwiches"
Points positifs : "very nice crew"
Points négatifs : "my bagfage was lost"
Points positifs : "Crew was great, very responsive and hospitable!"
Points négatifs : "more lunch choices, especially choices without dairy products."
Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"
Points négatifs : "Don’t be late"
Points positifs : "Very professional"
Points négatifs : "Lost luggage"
Points négatifs : "Too hot inside the aircraft"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "Service is awesome. Food is great."
Points négatifs : "People with short connection are affected by the 15 to 25 minutes delay."
Points négatifs : "This was just a short commuter flight from Lyon to Amsterdam for connection."
Points positifs : "Crew was great and professional."
Points négatifs : "Entertainment controls were outdated and confusing to operate. There were no charging ports."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points positifs : "Being fed was amazing and watching free TV was great!"
Points négatifs : "I wish there were personal fans because it got uncomfortably hot sandwiched between people"
Points positifs : "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Points négatifs : "The earphones could have worked!"
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Points négatifs : "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."
Points positifs : "I love the food"
Points positifs : "My seat at the window was great and the staff really friendly and courteous!"
Points positifs : "All good"
Points positifs : "Gaps between seats are very narrow."
Points négatifs : "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Points négatifs : "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."
Points positifs : "I am so grateful to have been provided delicious and filling vegan meals on this long flight. Thank you for offering a dietary option that is compassionate toward animals and contributes less to climate change! Now if only the planes were powered by clean, renewable energy... Hopefully that will become a reality someday very soon! Oh, and also the crew on this flight was exceptionally kind and helpful. Thank you so much!"
Points négatifs : "I did not enjoy the turbulence, which I suppose is unavoidable. More importantly, I felt quite guilty about the greenhouse gas emissions of my flight. I have decided to cut down on my air travel as much as possible as a way of reducing my carbon footprint."
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points négatifs : "... ear plugs, masks, good food or even picking seats? I remember when it was all complementary and standard on overnight flights. Oh, and the vegetarian breakfast was unfortunately poor as well. I know you can do better, because you used to."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points positifs : "All cabin crew were courteous. Refreshments were light. Check stuff were helpful, they did devise that the flight was full and due to space hand luggage would prefer to be put in hold free of charge. We did not have any problem with this. Plane was clean."
Points négatifs : "Service was a little slow going through the gate, it seemed to take a while for everyone to get on board."
Points négatifs : "The 767 is configured oddly and th business class seats are so narrow it feel like you are sleeping in a coffin"
Points positifs : "On time"

Aéroport cdg

Notre vol British Airways a été annulé sans aucune explication Nous avons dû acheter des nouveaux billets Inadmissible et lamentable sur le suivi

Notre valise n'est pas arrivée à Brest. De Paris, elle est partie à Biarritz. Nous l'attendons

Nos valises ont été laissées à Paris faute de place. Incroyable

L'avion été vieux. l'écran tactile ne fonctionnait pas correctement, le siège était cassé et la connexion des écouteurs était défaillante. L'espacement des jambes en classe économique était correct et l'attention de l'équipage était vraiment bonne. vol correct.

Aucune empathie du personnel d embarquement. J ai manque ma correspondance ferroviaire a la destination finale ma valise ayant ete mise en soute de force (sans raison car il y avait largement la place). Ma valise (fragile) est toute rayee... merci air france. C est la derniere fois que je prends cette compagnie

Hôtesse très désagréable. Modification de siège alors qu’une option a 18€ a été payée pour choisir le siège.. décevant par rapport au service habituel d’AF

Grêve des douanes qui nous a fait loupé notre 1er vol et mis en retard sur le 2e

Surcoût Classe Premium Economy scandaleux étant donné l inconfort du siège L ecran de divertissement ne fonctionnait pas

Points positifs : "Feel like reacist Company"
Points négatifs : "I didnt like the treatment of the crew."
Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"
Points négatifs : "Idem"
Points positifs : "The seat was really comfortable and I was able to sleep the whole flight with no disturbance"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "The rest area"
Points négatifs : "The airport was cold and it should be warmer"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"
Points positifs : "Entertainment programs"
Points négatifs : "New variety of food"
Points négatifs : "The best airline what I was flying so far !! Excellent food, drink, comfort seat, free entertainment with great selection."
Points positifs : "Not much, seats are super uncomfortable"
Points négatifs : "Better code sharing with KLM"
Points négatifs : "Très bien"
Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"
Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"
Points négatifs : "See above."
Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"
Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"
Points positifs : "Red wine was excellent"
Points négatifs : "Bright lights on throughout flight, would have been nice to dim lights for late night flight so passengers could rest"
Points positifs : "Le siège était parfait et le divertissement aussi"
Points négatifs : "Ma valise est arrivé cassée"
Points négatifs : "More water provided during the flight. Also, the second meal was not very good."
Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"
Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."
Points négatifs : "Better in flight entertainment"
Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"
Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"
Points négatifs : "Air France delayed our JFK to CDG flight. That caused us to miss our connection flight afterwards from CDG to MUC. We got a later flight luckily but one of our bags got lost and is still currently lost!!!"
Points positifs : "Entertainment"
Points positifs : "Leg space was great, food was delicious, alcohol served 3-4 times, and the in-flight entertainment was spectacular. I saw 4 movies and slept somewhat comfortably for once!"
Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."
Points négatifs : "Le site internet nous a pas expliqué que pour le Vietnam au-delà de 15 jours il fallait un visa du coup on a perdu le billet de l'allée plus on va reprendre un billet cela nous a coûté 1000 € juste pour l'aller de plus de nos voyages cela est inadmissible j'aurais pu nous avertir qu'un visa en une heure été délivrable. Je comprends pas qu'on travaille en aéroport en plus pas nous indiquer ou même le site au-delà de 15 jours voir d'autres pays quand on y va il nous faut un visa c'est inadmissible de perdre 1000 € sans compter qu'ils ont même pas fait un geste pour au moins reprendre un vol ça ne coûte plus cher que si on prenait un voilà par. Je recommande pas la compagnie Vietnam Airlines ce sont des gros voleurs des escrocs"
Points négatifs : "Na"
Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "Crew"
Points négatifs : "Separated me and my wife for the whole flight! Could not accommodate us together. This reservation was made over 6 weeks ago !!!"
Points positifs : "Very nice stews. Food was A plus compared to US airlines AND included. Great list of movies etc."
Points positifs : "Food and wine was very good. Music selection was excellent."
Points négatifs : "Not enough leg room."
Points négatifs : "I didn’t have time to make it through customs. Missed my flight"
Points négatifs : "I will not use o recommend to anyone to buy a ticket with the agency, at the airport in China we were treated like criminals because as they said we were not register in the system as passengers it was really a nightmare"
Points négatifs : "Leg space."
Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"
Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."
Points positifs : "La disponibilité et l’amabilité du personnel à bord"
Points négatifs : "Le retard a l embarquement sans vraiment d explication alors que le retard ensuit au décollage a été expliqué par le commandant de bord"

They didnt let me do the check in online. That was terrible cause I was coming from another country,so I had to go oit the airport and go un again through controls. They Also made me pay more for my bag which was very light. And the personal was not so nice.

Points positifs : "Smooth and simple. Great flight!"
Points positifs : "The flight experience was smooth!"
Points négatifs : "A little snafu at the gate with everyone's carry on luggage could have been avoided with better communication."
Points positifs : "The actual takeoff and landing with this airline is usually smooth"
Points négatifs : "Airline is always late with no layover time making journeys stressful. The food and drink is only available for pay. There is no entertainment. There is a small snack which has been expired cookies on all flights I’ve experienced, and the staff seems reluctant to provide it. Boarding involved making everyone wait standing up for more than twenty five minutes corralled into as corner."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Manners"
Points positifs : "Nothing, pretty much"
Points négatifs : "I was told my hand luggage needed to go to the cargo, despite it being small enough to be with me. The food was a water bottle and chips. There was more than an hour late to boarding time. The crew were not informative about what was going on. The plane made worrying noises when taking off."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "For a long flight . Your entertainment SUCKS. Never again will I fly with you guys . Ever ever ever"
Points positifs : "WeII, I didn't die."
Points négatifs : "Everything. They gave us a 10mx10m prison ceII with no windows and no AC to wait in. EVERYONE had to smushed into this room, as each gate area has its own security. Boarding the pIane was pathetic, with us standing in a bus for 20 mins and no expIanation. The back of the seats were faIIing apart."
Points positifs : "Crew was friendly and very attentive. Food was better than most airlines’ long haul meals."
Points négatifs : "Standard intra-European business class seats, which aren’t any more comfortable than economy. Wi-Fi wasn’t available for a portion of the flight."
Points positifs : "Ehhhhh I was cool with certain things but nothing to like . The people who work there were nice though."
Points négatifs : "The selection of movies . Very poor . What entertainment?"
Points négatifs : "My bag making it to my destination not broken."
Points négatifs : "Boarding area was small for more different flights and there was not possibility to buy water or coffee or any snacks. The only one toilet seat was very dirty, smelly. During a heavy rain the baggage was not covered on the carts and baggage was wet completely."
Points positifs : "Fast service, kindness."
Points négatifs : "They should finally get rid of these old ATR-72 and replace them with some newer aircraft."
Points positifs : "The crew was friendly."
Points négatifs : "The boarding in Belgrade for the Belgrad-Brussles flight was delayed and a mess, but they blamed it on air control issues over Germany,"
Points positifs : "The crew is fantastic team,Dana is the best!Thank you"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "Crew is fantastik,Dana is the best"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "The air Serbia staff were top class"
Points positifs : "Comfy and clean"
Points positifs : "Pleasant staff, wonderful food, very pleasant flight"
Points négatifs : "Nothing, everything was very good"
Points positifs : "I didn't get to my AirSerbia flight."
Points négatifs : "I didn't get to my AirSerbia flight."
Points positifs : "My isle seat"
Points négatifs : "Studardess were very unpleasant,2 times they passed my row,had to take out garbage by myself. Same movies were played on both flights (I had round trip)"
Points positifs : "Comfortable seats"
Points négatifs : "Crew attitude , allowing oversized baggage in the craft, no food service though it's not LCC."
Points positifs : "Air Serbia did the best they could to keep passengers comfortable and send all of us to hotel during the day w food and comfortable accommodation"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The check in process was a mess was forced to wait in multiple long lines with the worst, unprofessional, disregarding, condescending staff to check in and then another line to pay for luggage. They also force you to pay an additional "seat fee" even if you don't request a specific seat. Horrible customer service, zero regard for customers. Waited in shuttle for 45 minutes before being taken to plane. My air conditioner fan for my seat was completely broken but had to pay for that seat as well. Avoid at all costs. Worst airplane very old and run down. Also the staff for Vienna airport is who you have to go to to pay fees for luggage and THEY ARE THE WORST TO DEAL WITH. Would avoid this airline at all costs."
Points négatifs : "Flight was late and caused loss of connection flight to Amsterdam"
Points positifs : "Onetime and efficent"
Points négatifs : "Too hot temperature inside te aircraft. Seats uncomfortable"
Points positifs : "Timeliness, cleanliness and comfort."
Points négatifs : "Inflight duty free closed too early."
Points positifs : "Me gustó que tienen un buen sistema de check-in, embarque y desembarque."
Points négatifs : "El avión era un ATR-72 algo viejo, no era cómodo por dentro. Tampoco me gustó la atención de la tripulación, no pasaron por mi puesto ofreciendo el mísero vaso de agua que daban. En otras aerolíneas de este estilo por lo menos dan café."
Points positifs : "New plains, great crew, on time. Quick check in, great price."
Points négatifs : "Sandwich was small but in Swiss I got only an ice cream on the short flight like this, so that seems to be OK."
Points positifs : "I like it was fun"
Points négatifs : "I liked everything"
Points positifs : "I got to board first because I am wearing a cast on my leg."
Points négatifs : "The plane was extremely hot the entire 5 hour flight and even though many people asked to make the air cooler, the flight crew did nothing. It was a 5 hour flight and only 1 water was served. It was hot and only 1 water was served. When asked for two waters because I was extremely thirsty, the flight crew looked annoyed and brought only 1 to me. I hope to never fly Air Serbia again."
Points positifs : "You guys cancelled my trip 2 hrs before take off. I received an email at 12:20 saying that my card didn't go through after telling me earlier it was paid for very disappointed . I had to rush to the airport couldn't by my ticket because they don't sell at counter and then was on phone with air Serbia for 45 mins before I could buy my flight on a long distance call which will probably cost me $50."
Points négatifs : "My luggage was lost."
Points positifs : "Le micro sandwich"
Points négatifs : "Vol au départ de Beyrouth pour destination finale Paris avec escale à Belgrade. Premier avion au départ de beyrouth prévu pour 4:05 qui décolle avec 1 heure de retard. Arrivé à Belgrade vers 7:00 on nous fait attendre jusqu'à 8:00 pour nous dire que le prochain avion décollera a 10h alors que l'heure d'arrivé à Paris cdg était prévu pour 9h. Arrivé à Paris à 12h45 : Valise introuvable"
Points positifs : "Great. ON TIME!"
Points positifs : "Flight was on time, nice plane with lots of leg room, flight was nice apart from near landing. Food was good with a free drink too."
Points négatifs : "We were told to go to a desk for boarding car which we walked for some time to get too and were then told to go to the gate and they would give us a boarding card then. Much walking for no reason. They need to communicate with each other and customers more."
Points positifs : "Free food + drink, smart uniforms, on-time departure and seat headrests with winglets to support your neck."
Points négatifs : "Nothing."
Points positifs : "As mentioned many times, they are more professional than JAT, but still looong way to go."
Points négatifs : "They upgraded their system, but it fails when it comes to payments. They should definitely replace turbo props with jets."
Points positifs : "Very friendly staff"
Points positifs : "Elena"
Points positifs : "Short flight so the lack of enterntainmet was not a problem. Clean airplane, tidy and very friendly staff. Food and drinks very fine compared to duration of the flight. Deparure on time, same with arrival."
Points négatifs : "As I said this flight was on time, but the previous, CDG - BEG was delayed one hour."
Points positifs : "Everything"
Points positifs : "Attentive crew, decent business class amenities, food was hit and miss. The selection of domestic wines and spirits was okay."
Points négatifs : "The incoming flight was delayed until next day, with no effort on behalf of Air Serbia to communicate this. No space left for reproach, no effort of any kind of compensation. Once on board, the staff were great and did their best to accommodate this business traveller. The return flight was standard on terms of food and service, nothing special, nothing bad. The checking was another story, with lots of confusion and missed opportunities to make a difference. Mixed bag, overall."
Points positifs : "Service"
Points négatifs : "Long Layovers"
Points positifs : "Good food, skillful pilot"
Points négatifs : "The cabin temperature was too warm and we had to keep asking for water to stay hydrated. Not enough drinks were offered. It was a long, uncomfortable flight."
Points positifs : "traveler's assistance check in on time smooth flying. nice snacks"
Points négatifs : "online check in is not available if starting out of Stuttgart !!!?"
Points positifs : "Love the cabin crew and their professionalism. Excellent presentation and delivery. Captain and first officer were excellent. Professional, friendly and great skills. Great take-off and landing in the ATR 72."
Points positifs : "All good."
Points négatifs : "They woke me up for a meal. My bad to forget earplugs or ask for some."

Flight was ok but agency forced the check in.

Transavia sent an email Where they explained they had to hire a mini plane with crew to serve us , the crew was rude , and un prepared , they splashed sparkling water all over me and two roads , no apology or nothing just 2 napkins , I paid to bring a horas my hand luggage that was refused and put it with the check inn luggage I snapped several videos of the poor and uncomfortable situations we lived and will post it later on my social media to warn people about it , and will contact the customer services at the airline so they know about it

Super

Nothing

Rien de particulier à signaler Equipage agréable et souriant

too hot and too tight, no even small cup of water.

Au minimum de l'eau gratuite serait bien

Très belle

Radin sur la restauration. Arrêtez les économies de rats c’est la honte. Offrez un petit repas et de l’eau quand même !

Wifi à disposition

Staf

Excellent

All good

Retard de 40 min au décollage a l’aller comme au retour..

Service on board top ! Vol avec très peu de turbulences.

Un bon avion comme toujours et bon équipage

Points négatifs : "Faire appliquer les règles d'embarquement par zones + faire applicare le règles anti COVID tout au long du vol et au débarquement."
Points positifs : "l’atterrissage était parfait. L’enregistrement L’embarquement Le vol en lui meme s’est bien deroulé"
Points négatifs : "Je n’ai pas apprécié comment une membre de l’équipage du nom de mercedes s’adresse aux clients d’un air hautin contrairement au reste de l’équipage . Lors de la première étape l’enregistrement plusieurs machines d’impression de boarding pass ne fonctionnaient pas ce qui nous a fait perdre du temps."
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "The boarding was very slow and to seat to small for me."
Points positifs : "..."
Points négatifs : "...."
Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Seats and legroom"
Points négatifs : "Transa ia could start by respecting the law and actually enforcing car seats for small children instead of forbidding families to take their car seats in their airplanes."
Points positifs : "Personnel à bord"
Points négatifs : "Offrir un café"
Points négatifs : "The flight was delayed more than 30 minutes and it took the crew too long to address the issue. It left the passengers wondering what was going on. While we waited the air conditioner did not work and we were left in intense heat. I still don’t know the reason why the flight was delayed because it ."
Points négatifs : "Not even water is offered to people"
Points positifs : "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."
Points positifs : "Quick and convenient"
Points négatifs : "Delays are always an issue"
Points positifs : "les sièges sont vraiment confortable par rapport à d'autres compagnies le pilote nous a indiqué l'itinéraire de vol et les villes survolées"
Points négatifs : "un petit encas inclus dans le prix du billet serait 1 plus ainsi que des prises usb"
Points positifs : "Personnel Horaire respecté"
Points négatifs : "Décoller à l'heure..."
Points négatifs : "Etre a l'heure dans au moins un des sens"
Points négatifs : "Limited seating online Made you stand in long checking line 2.50 for a cup of Nescafé"
Points positifs : "Le personnel oui sympathique"
Points positifs : "Départ à l'heure"
Points négatifs : "Rafraîchissements gratuits et non payants"
Points positifs : "Avec l’application plus besoin d’imprimer le billet, gain de temps"
Points négatifs : "Je n’avais pas prévu d’envoyer mon bagages à main en soute"
Points positifs : "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"
Points positifs : "Pour du lowcost c’etait parfait"
Points positifs : "Everything was fine"
Points négatifs : "No problems"
Points positifs : "Not full flight"
Points négatifs : "Norwegian nickle and dimes everything seats, foods, luggage entertainment non existent"
Points négatifs : "2h de retard au décollage et aucune communication."
Points positifs : "We departed on time It was cheap to check a bag"
Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "Les 2 steward qui fessaient plus de bruit que le moteur pendant plus de 2 heures, un grand momemt de théâtre !!! Blague à part le boulot demande quelques instant de sérieux de tant à autre..."
Points positifs : "Repas très correct"
Points négatifs : "Embarquement très long"
Points négatifs : "Transavia est une honte, c'est un low-cost certe, mais il n'empêche j'ai souvent des problèmes avec eux et je voyage beaucoup. Arrivé a l'heure pour l'enregistrement, il y a eu une alerte au colis suspect, la zone est donc évacuée. Une fois le problème levé, l'enregistrement n'est plus possible car Transavia a envoyé le vol laissant tout les passagers restant sur le carreau. La solution proposé par Transavia, "racheté un billet"! Merci Transavia! pour moi c'est fini, une compagnie qui réduit les couts je peux comprendre, une compagnie qui n'aide pas ses clients est une honte, surtout en rejetant la faute sur vous. Le service client est uniquement la pour s'excuser, c'est bien les excuses, ca coute pas chère, mais les solutions elles vous pouvez toujours courir. Une honte."
Points négatifs : "Mauvaise communication des informations de vol par l’équipe à l’enregistrement des bagages qui nous a coûté un vol"
Points positifs : "Ponctuel , avion récent"
Points négatifs : "L’embarquent fast line ne sert à rien tout le monde embarque ensemble"
Points négatifs : "30€ pour 20kgs c’est cher par rapport à Tuifly par exemple."
Points positifs : "The flight was on time."
Points négatifs : "Uncomfortable seats, rude staff, had to pay for water, very hot on flight"
Points positifs : "The crew were very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable, no entertainment, have to pay for everything, arrived late, bathroom smelled like pee"
Points positifs : "Équipage sympathique. Vol sans retard"
Points négatifs : "Fast track inutilisable. J'ai payé pour une place et on m'a changé de place d'office. Quel intérêt de payer des services inexistants.... Catarina Alves"

Réservez des billets d’avion pas chers pour Stockholm

Dernières offres d’allers-retours

5/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
12/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
39 €
2/12ven.
sans escaleVueling
2h 40minORY-ARN
5/12lun.
sans escaleVueling
2h 35minARN-ORY
41 €
9/11mer.
sans escaleVueling
2h 40minORY-ARN
16/11mer.
sans escaleVueling
2h 35minARN-ORY
42 €
6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
24/10lun.
1 escaleRyanair
21h 00minARN-BVA
43 €
5/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
12/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
43 €
6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
11/10mar.
1 escaleRyanair
11h 15minARN-BVA
46 €
7/10ven.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
19/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
46 €
12/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
19/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
47 €
12/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
19/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minARN-ORY
48 €
2/12ven.
1 escaleRyanair
16h 40minBVA-ARN
5/12lun.
1 escaleRyanair
23h 55minARN-BVA
49 €
6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
24/10lun.
2 escalesRyanair
28h 30minARN-BVA
51 €
6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
10/10lun.
1 escaleRyanair
21h 00minARN-BVA
54 €
11/10mar.
1 escalePlusieurs compagnies
17h 05minORY-ARN
17/10lun.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 50minARN-ORY
62 €
7/10ven.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 45minORY-ARN
10/10lun.
1 escalePlusieurs compagnies
26h 40minARN-ORY
63 €
18/11ven.
1 escalePlusieurs compagnies
16h 00minBVA-NYO
21/11lun.
1 escalePlusieurs compagnies
24h 25minNYO-BVA
64 €
11/11ven.
1 escaleWizz Air
16h 00minBVA-NYO
13/11dim.
1 escaleWizz Air
17h 10minNYO-BVA
78 €
12/2dim.
sans escaleNorwegian
2h 30minCDG-ARN
19/2dim.
sans escaleNorwegian
2h 45minARN-CDG
81 €
21/10ven.
1 escaleAir Serbia
23h 55minLYS-ARN
24/10lun.
1 escaleAir Serbia
10h 15minARN-LYS
87 €
16/11mer.
sans escaleAir France
2h 35minCDG-ARN
26/11sam.
sans escaleAir France
2h 45minARN-CDG
120 €
12/10mer.
1 escaleBrussels Airlines
10h 00minLYS-BMA
20/10jeu.
1 escaleBrussels Airlines
11h 15minBMA-LYS
149 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
16 €
6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
18 €
6/10jeu.
1 escaleRyanair
8h 00minBVA-ARN
19 €
25/11ven.
sans escaleVueling
2h 40minORY-ARN
21 €
12/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
23 €
11/10mar.
1 escaleRyanair
11h 50minBVA-ARN
24 €
12/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
25 €
12/10mer.
1 escaleRyanair
25h 35minBVA-ARN
25 €
19/10mer.
sans escaleVueling
2h 45minORY-ARN
27 €
2/12ven.
sans escaleVueling
2h 40minORY-ARN
28 €
21/1sam.
sans escaleNorwegian
2h 55minNCE-ARN
34 €
14/10ven.
1 escaleWizz Air
19h 50minBVA-NYO
36 €
29/9jeu.
1 escalePlusieurs compagnies
22h 45minBVA-NYO
37 €
21/1sam.
sans escaleNorwegian
2h 55minNCE-ARN
37 €
11/10mar.
1 escalePlusieurs compagnies
18h 00minBVA-NYO
38 €
7/10ven.
1 escaleWizz Air
19h 50minBVA-NYO
39 €
25/10mar.
1 escaleeasyJet
13h 50minCDG-ARN
45 €
29/11mar.
sans escaleAir France
2h 40minCDG-ARN
50 €
28/10ven.
1 escaleAir Serbia
10h 10minLYS-ARN
50 €
6/10jeu.
sans escaleTransavia France
2h 40minORY-ARN
62 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

20/10jeu.
sans escaleRyanair
1h 30minLLA-ARN
30/10dim.
sans escaleRyanair
1h 30minARN-LLA
8 €
14/10ven.
sans escaleRyanair
1h 05minGOT-ARN
17/10lun.
sans escaleRyanair
1h 05minARN-GOT
15 €
6/10jeu.
sans escaleRyanair
1h 05minGOT-ARN
10/10lun.
sans escaleRyanair
1h 05minARN-GOT
16 €
21/10ven.
sans escaleRyanair
1h 20minMMX-ARN
23/10dim.
sans escaleRyanair
1h 20minARN-MMX
16 €
12/11sam.
sans escaleRyanair
1h 05minGOT-ARN
15/11mar.
sans escaleRyanair
1h 05minARN-GOT
18 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Stockholm

Offres de vols retour :

Stockholm - France

Classes :

14 485 €
347 €
295 €
35 €

Découvrez les aéroports de départ :

134 €
89 €
72 €
160 €
175 €
106 €
119 €
150 €
112 €
81 €
66 €
147 €
86 €
74 €
89 €
454 €
42 €
192 €
174 €
126 €
61 €
150 €
Voir plus