Trouvez un vol pas cher Strasbourg - Stockholm

SXB - STO

Trouvez un vol pas cher Strasbourg - Stockholm

Aller-retour
Économique
Strasbourg (SXB)
Stockholm Tous les aéroports
jeu. 29/10
jeu. 5/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Stockholm
Restrictions de voyage
La Suède a restreint l'entrée des voyageurs étrangers qui arrivent d'en dehors de l'EEE/Royaume-Uni. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Stockholm
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Stockholm) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 21%.

Haute saison

juin Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 17%.

Prix moyen pour un aller-retour

225 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

241 € ou moins

Quand réserver un vol Strasbourg - Stockholm

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 172 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Strasbourg - Stockholm 24 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en mai, juin et juillet. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est novembre.

FAQ pour réserver un vol Strasbourg - Stockholm

Stockholm : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Strasbourg et Stockholm ?

Quelles compagnies aériennes proposent les vols Strasbourg - Stockholm les moins chers ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Strasbourg - Stockholm ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage de Strasbourg pour Stockholm ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Strasbourg et Stockholm ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Strasbourg et Stockholm ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Strasbourg-Stockholm ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Strasbourg-Stockholm ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Strasbourg Entzheim - Stockholm

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 620 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Points négatifs : "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."

Points négatifs : "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Points négatifs : "Seats in economy section are very close together . There is not enough room for knees...especially for such a long trip."

Points positifs : "Great airline"

Points positifs : "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Points négatifs : "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"

Points négatifs : "KLM crew exceed our expectations"

Points positifs : "The crew was amazing, flight on schedule and good entertainment."
Points négatifs : "Space is just reasonable on a long flight, even if there's seats more spacious that you could choose if you pay more."

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "Can’t think of anything"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Crew was ok."
Points négatifs : "Screens need a serious upgrade, my seat didn’t recline all the way nor could it be restored to an upright position. Not very comfortable and I paid for a seat upgrade."

Points positifs : "One crew member was very good but all were not very available or checking on people. I had a seat that I purchased and it was very hard to recline I only found out that it did if fact recline it the last hour to hour and a half of the trip! It was a difficult push back to get it to recline"
Points négatifs : "If I knew how to recline my seat earlier. I did try several times"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "We were changed from KLM to Airiltalia without any information sent so only because I tried to check in did I find out the flight on KLM was cancelled and we were changed to Airitalia. The Airitalia flight was very mediocre."

Points positifs : "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Points positifs : "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Points négatifs : "Too much activity in the cabin during the flight."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "Need more leg room!!! Larger meals needed."

Points positifs : "Crew was nice and efficient"
Points négatifs : "Economy seats don’t recline enough."

Points positifs : "Time was excellent even considering a connection delay they had. Very polite crew members. Good entertainment options."
Points négatifs : "Cabin was crowded. Leg room was scarce, short seating space. Almost no room for sleeping if you're not a frequent economy traveler."

Points négatifs : "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Points positifs : "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Points positifs : "Very good service, teh flight attendants made it as pleasant as possible, plane left on time"
Points négatifs : "tough to sit on a plane for 9.5 hours"

Points positifs : "The crew was really friendly."
Points négatifs : "There was a Force Majeur delay in Helsinki due to wings freezing that caused 20 minute delay to Amsterdam and made the interchange stressful."

Points négatifs : "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Points positifs : "Light snack and complementary wine"

Points négatifs : "Check in at Berlin was extremly slow. Staff was very unprofessional and not very friendly."

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Points négatifs : "Very slow service at checkin, was not even available when I arrived at the airport"

Points positifs : "Everything was clean and well organized."
Points négatifs : "The flight was delayed 1 1/2 hours."

Points positifs : "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight."

Points positifs : "Crew was great, very nice"
Points négatifs : "Not enough legroom"

Points positifs : "Good selection of movies."
Points négatifs : "Very small seats with no leg room and very little room on either side. The food was bad - even when compared to other airplane food. Plane is kept too warm."

Points positifs : "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Points négatifs : "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Points positifs : "Everything was great! Crew incredible. They acknowledged my wife’s birthday and made her feel special. Food was ultra salubrious. Loved the big screen monitor."
Points négatifs : "No complaints about anything."

Points positifs : "The entertainment options were good."

Points positifs : "Travel on Crostian Airlines did not pappen. KLM flight to Munich was cancelled and I was rescheduled on Air Setbia to Belgrade, the Split."
Points négatifs : "That it didn’t happen."

Points négatifs : "Flight was cancelled."

Points positifs : "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "Nice to have a wrap for the snack."
Points négatifs : "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."

Points positifs : "Very friendly crew going out of way to assist in making trip comfortable"
Points négatifs : "Had travelled KLM to Amsterdam on my first flight 27 years ago and the aircrafts are stuck in that age! Lousy seats, poor quality bathrooms, lousy screens, prefer not to fly them"

Points positifs : "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Points positifs : "Food was just fine, movie selection very good"
Points négatifs : "Uncomfortable seat cushions, lights were truned on too early (1.5 hours before flight landed)"

Points positifs : "Feel like reacist Company"
Points négatifs : "I didnt like the treatment of the crew."

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Le divertissement"

Points positifs : "La ponctualité."
Points négatifs : "Variété des boissons proposées."

Points négatifs : "Idem"

Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "Not loose my luggage:)"

Points positifs : "It was a decent train ride."
Points négatifs : "Stating it’s a train from the beginning and not having to go from one train station to another."

Points positifs : "The crew was OK, but nothing special."
Points négatifs : "Air France should not sell tickets for which the connection flights are almost impossible to catch. My luggage was not transferred to my connecting flight. I had to run to catch the flight to Bucharest. At CDC there were only two custom officers for checking passport of EU citizens, on a Saturday morning with hundreds and hundreds incoming travelers. On top of it, one female officer was rude. Typical french :("

Points négatifs : "Delay in take off 45 min!!!!"

Points positifs : "The crew"
Points négatifs : "The time. The flight was late for 1 hour. I miss everything and also I get very late to our Airbnb and I was with my family and child"

Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le personnel a l’embarquement !! Très désagréable et un avion a l’heure !!"

Points négatifs : "Very cramped seat on the TGV train. I will definitely choose and pay a seat on my own next time, rather than accepting the on picked by Air France... And it will be cheaper, too!"

Points négatifs : "I dint like the way you guys sold me the tickets with only one bag to check in with when I went to the airport I’ve got to pay 58 pounds extra I was not happy with you guys so next time you have to tell your customers before they buy the tickets that’ it’s one bag check"

Points positifs : "Crew memebers"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew was terrific."

Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"

Points positifs : "Arrivée à l’heure"
Points négatifs : "Léger retard à l’embarquement : attente des passagers en station debout. Heureusement il n’y avait pas d’enfant en bas âge"

Points négatifs : "Très bien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "L’embarquement à Orly Pas de retard à Orly"

Points positifs : "Crew was attentive. Timings were spot on."
Points négatifs : "Virtually no information at boarding which made everybody just make a huge line. Boarding they a bus, it was raining and we got wet."

Points positifs : "Tout etait bien. Vol à l heure. Hôtesse gracieuse. Avion propre. Aide à l aéroport pour valider les billets sur la borne"
Points négatifs : "Rien pour moi"

Points positifs : "The crew was amazing and extremely helpful!"
Points négatifs : "The food could have been better"

Points positifs : "Great food and friendly crew."
Points négatifs : "Seatback system was old and not very functional."

Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"

Points négatifs : "No entertainment facilities"

Points négatifs : "Plane is old and entertainment facilities are no longer appropriate"

Points positifs : "Siege inconfortable manque d ergonomie dossier trop droit aucun soutien pour les reins creux qui donne mal au dos et lorsque nous sommes au fond du siège la nuque n est pas du tout soutenue"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "Crew was very friendly. Food was excellent"

Points positifs : "The flight departed on time and arrived early. The crew were all courteous and kind even to the man who was sitting next to me who seemed quite demanding."
Points négatifs : "I am small but the seats seemed a bit too tight. The plane itself seemed a bit outdated."

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points négatifs : "C'était un vol court de 50 mn, pour le prix c'était correct, je ne m attendais pas au confort ultime!"

Points négatifs : "Too much time spent at boarding. On luggage missing."

Points positifs : "Crew was amazing. Service and food was good."
Points négatifs : "Random TSA check was not needed at the end when boarding."

Points positifs : "great food, entertainment and seat comfort"
Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points positifs : "Air france crew at Mumbai Airport very rude and not supportive during checkin"

Points positifs : "I require très aimable. Super pilote."

Points positifs : "."
Points négatifs : "J'étais obligé de payer presque 100 euros de plus pour nos baggages pour le voyage de retour"

Points positifs : "Short flight so I can't really complain. It was no frills, standard small aircraft with no high tech entertainment system. Seats were fairly comfortable"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "La rapidité"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "The entertainment has great selection. The crews were much friendier than the flight from SFO to Paris."
Points négatifs : "The seat padding is rather thin."

Points positifs : "Cheap ticket"
Points négatifs : "The fact that you cheapskates don't allow credit or refund is downright usury. I didn't take that flight because of medical issues that caused me to cancel my trip 2 weeks in advance. I pleaded with you to be able to take a credit, to no avail. You lost a customer."

Points positifs : "Personnels agréables et disponibles. Bonne information quant au retard."
Points négatifs : "Embarquement et contrôle de bagages très mal indiqué (pas dans le hall indiqué)"

Points positifs : "It was a nice plane and boarding was well organized."
Points négatifs : "I was assigned a middle seat, if not for that I would have given a higher rating."

Points positifs : "Flight attendant Ms. Sophie Picard made every extra effort to try to find a meal when they had run out of Business Class meals. She made up for the uncomfortable seating in Business Class."
Points négatifs : "Business class seating on the AirBus 318 is very cramped."

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "The boarding"

Points positifs : "Not much of anything. No complimentary food or drink for a nearly five hour flight, and sub- par customer service."
Points négatifs : "The check in agents with Iberia airlines in Porto were rude, the. told me only when I arrived that I could not carry on “camping backpacks”, so I would have to check it for an additional 40 euro to check it.. despite saying they’d be happy to check “carry on” free of charge.. I’ve never had a problem with my backpack before, and it fits well within the size restrictions and easily fits in the overhead.. then they were unable to transfer my bag that I payed 40 euro to check, to my connecting flight. Therefore I had to wait two days to receive my luggage at my final destination in Rome.. Overall a really mediocre and frustrating experience."

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "The crew in my area were very helpful. The young guy next to me passed on the dinner choices. The crew member came back and asked if he would like some pretzels, etc. which I thought was very nice. They were very friendly."
Points négatifs : "Just a suggestion that the ear jacks for the entertainment be passed out earlier. Luckily I brought my own but my neighbors on both sides had a long wait until they were passed out."

Points positifs : "Tv, food, blanket with pillow"
Points négatifs : "Everything was wonderful"

Points positifs : "Crew was friendly."
Points négatifs : "Couldn't find out online which gate my flight was leaving from. Long bus ride from jetway to plane. No in-flight entertainment, uncomfortable seats."

Points positifs : "It was cheap"
Points négatifs : "Flight was late, boarding and unloading was slow so I missed my connection to LA."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points négatifs : "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "The crew was excellent.My only complaint was as we were sitting in row 54 the crew made too much noise during sleeping time.Other than that they were very helpful and very nice.It was our first time flying Iberia.It was very enjoyable.I will be happy to recommend bthem."

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points négatifs : "The flight to Madrid from Porto left so late I missed my connecting flight to Bilbao and I so I took a bus to my destination."

Points positifs : "Very good food and beverage. Good entertaiment, but been long trips there should be a little bit more selections of movies and series."
Points négatifs : "For long flights, on bussiness and first should be more chance to have open fresh beverage (Non Alcoholic) and options of snacks."

Points négatifs : "I couldn't check in online because I don't have 2 surnames. I arrived at Granada airport early to allow plenty of time to check-in. So did about a thousand other people. There was only one person available to check everyone in for Iberia. It was grateful. Plane was old. Not even a glass of water was offered."

Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "I wish there was a bigger selection of movies and tv-shows to watch."

Points négatifs : "Were not there to rate but someone paid you an extra fare so you made double the money on one 2 seats! BRAVO Standing Ovation!!!"

Points positifs : "Never again Vueling"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "My flight was cancelled because of the error of the travel agency to book enough time for me to connect to my flight so I was stranded in Manchester."

Points positifs : "Cabin crew was friendly and efficient"
Points négatifs : "Crappy plane for an international flight"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Service was great"
Points négatifs : "n/a"

Points négatifs : "We never made it to this part of our flight because our Budapest to Madrid flight was canceled due to faulty AC system. We were boarded In Budapest and about two hours later they made as deplane after sitting in the hot plane for two hours. It was around 10 PM and no food was available at the airport, so I could not feed my four-year-old son ."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "on time"
Points négatifs : "very uncomfortable plane/ seats"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "Very short flight."
Points négatifs : "The stop in San Salvador is very disorganized."

Points négatifs : "movie selection very poor"

Points positifs : "Comfort and crew were good,"
Points négatifs : "Delay in takeoff due to equipment repair"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "No free food this time. Shorter EU flight and seats not as spacious because of it."

Points positifs : "Crew was very attentive and cabin was clean . There was no entertainment so I gave that question a 3 star not that it was bad."
Points négatifs : "Can’t think of anything I didn’t like"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Had seat assignments, but the assignments were not honored at the airport, even though had paid external for early seat assignment."

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points négatifs : "For the first time ever an airline lost my luggage. I fly several times a year and thus was my firat time flying Iberia. What a headache and inconvenience."

Points positifs : "Crew entertainment food."
Points négatifs : "2 hours late. Missed connection in Madrid. Waiting 4 hours for next flight."

Points positifs : "Absolutely nothing."
Points négatifs : "Absolutely everything. I paid for a seat only to get bumped to the very back of the plane. I waited in line for 30 plus minutes to talk to a gate agent who just ignored everyone in line. Their service is worse than United. You get what you pay for. I will never fly with these clowns again. And I want my $33 back for the seat I didn't get!!!!!"

En savoir plus sur KLM

Vols pas chers Strasbourg - Stockholm

Dernières offres d’allers-retours

23/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 45min
SXB - ARN
31/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 45min
ARN - SXB
2/12
mer.
1 escale
KLM
14h 25min
SXB - ARN
9/12
mer.
1 escale
KLM
15h 15min
ARN - SXB
2/12
mer.
2 escales
Air France
9h 35min
SXB - ARN
9/12
mer.
2 escales
Air France
15h 05min
ARN - SXB
30/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 45min
SXB - ARN
1/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 05min
ARN - SXB
24/12
jeu.
1 escale
KLM
14h 25min
SXB - ARN
31/12
jeu.
1 escale
KLM
12h 10min
ARN - SXB
2/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 05min
SXB - ARN
9/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 15min
ARN - SXB
27/12
dim.
1 escale
KLM
14h 25min
SXB - ARN
3/1
dim.
1 escale
KLM
14h 20min
ARN - SXB
12/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 55min
SXB - ARN
25/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 10min
ARN - SXB
11/12
ven.
2 escales
Air France
37h 30min
SXB - ARN
14/12
lun.
2 escales
Air France
28h 00min
ARN - SXB
12/11
jeu.
1 escale
KLM
4h 25min
SXB - ARN
25/11
mer.
1 escale
KLM
8h 55min
ARN - SXB
23/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 45min
SXB - ARN
1/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 05min
ARN - SXB
23/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 45min
SXB - ARN
31/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 15min
ARN - SXB
11/12
ven.
2 escales
Air France
33h 35min
SXB - ARN
14/12
lun.
2 escales
Air France
20h 20min
ARN - SXB
11/12
ven.
1 escale
KLM
4h 25min
SXB - ARN
14/12
lun.
1 escale
KLM
15h 15min
ARN - SXB
30/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 40min
SXB - ARN
1/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 50min
ARN - SXB
11/12
ven.
1 escale
KLM
22h 05min
SXB - ARN
14/12
lun.
1 escale
KLM
15h 15min
ARN - SXB
23/12
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 30min
SXB - ARN
31/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 15min
ARN - SXB
6/11
ven.
1 escale
KLM
22h 05min
SXB - ARN
8/11
dim.
1 escale
KLM
14h 10min
ARN - SXB
24/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 00min
SXB - ARN
31/12
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 15min
ARN - SXB
25/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 25min
SXB - ARN
1/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 35min
ARN - SXB
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Dernières offres d’allers simples

14/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 50min
SXB - NYO
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
37h 10min
SXB - NYO
14/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 50min
SXB - NYO
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
37h 10min
SXB - NYO
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 15min
SXB - BMA
2/11
lun.
2 escales
Iberia
22h 45min
SXB - ARN
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 35min
SXB - ARN
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 15min
SXB - BMA
14/1
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 35min
SXB - ARN
2/11
lun.
1 escale
KLM
26h 15min
SXB - ARN
14/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 30min
SXB - ARN
14/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 20min
SXB - ARN
14/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 15min
SXB - BMA
14/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 15min
SXB - BMA
14/1
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 10min
SXB - ARN
14/1
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 15min
SXB - ARN
2/11
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 15min
SXB - ARN
2/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
10h 35min
SXB - BMA
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première