Trouvez un billet d’avion pas cher pour la Jamaïque

Trouvez un billet d’avion pas cher pour la Jamaïque

Aller-retour
Économique
Cancún (CUN)
Jamaïque
ven. 5/3
ven. 12/3
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la Jamaïque
Jamaïque : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Jamaïque) et recevez des mises à jour par e-mail.

Dernières bonnes affaires pour Jamaïque

Kingston
1 escale à partir de 566 €
2 escales et + à partir de 708 €
Montego Bay
2 escales et + à partir de 554 €
2 escales et + à partir de 571 €

Bon à savoir

Basse saison

janvierMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 12%.

Prix moyen aller-retour

780 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

669 €ou moins

Bonne affaire aller simple

361 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour la Jamaïque

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour la Jamaïque ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour la Jamaïque aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Marseille à 1 520 €, aller-retour à 627 €, 653 € pour un aller-retour de Bordeaux, aller simple de Lyon à 343 €, aller-retour à 695 €
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août et janvier est le mois le moins cher pour partir pour la Jamaïque.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Jamaïque.

FAQ - Réserver un vol pour Jamaïque

Jamaïque : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quelle est la durée d’un vol pour la Jamaïque ?

Quel est le vol le moins cher pour la Jamaïque ?

Quelle est la destination la plus populaire en la Jamaïque ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour la Jamaïque

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Delta
Note générale basée sur 29 046 avis
8,1
Embarquement
7,8
Confort
8,5
Équipage
7,8
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "When I pick up my bags"

Points positifs : "Crew is amazing!"
Points négatifs : "The Plane!"

Points positifs : "Excellent crew"
Points négatifs : "It was all great"

Points négatifs : "Temperature inside airplane extremely hot."

Points positifs : "Everything!"
Points négatifs : "Remain awesome!"

Points positifs : "The crew was very attentive and had great personality. They anticipated any needs we had."

Points positifs : "Great crew!"
Points négatifs : "Did not get upgraded :)"

Points positifs : "Clean first class seat."
Points négatifs : "My connecting flight, and the the flight not being delayed the night before."

Points positifs : "I didn't fly from Minneapolis to Los Angeles"
Points négatifs : "I didn't fly from Minneapolis to Los Angeles"

Points positifs : "The crew was a replacement for the original crew that probably was running late (i suspect because everyone was stuck in wonderful LA traffic that night), they made do with what they have and tried to get everyone boarded as fast as they can."
Points négatifs : "On time departures, better boarding, crowded planes, better snacks, comfy seats, charging bagss???"

Points positifs : "The crew was amazing! They were all so nice and helpful"
Points négatifs : "The WiFi didn’t work"

Points positifs : "Everything was great. Our 4-hour flight went off without a hitch. We've flown with Delta many times and have never had any problems."

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "That there were TVs to watch on the seats and that it was quick boarding"

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "Awesome Customer Service"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points négatifs : "No in flight entertainment behind the seat"

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points positifs : "Efficient, cheerful crew"
Points négatifs : "Stop making seats smaller! The added revenue from 10 squeezed seats is not worth the discomfort it causes."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The flight was not comfortable and shaking as if it is about to explode"

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points positifs : "Service by the Delta team"
Points négatifs : "Seats not roomy enough"

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points négatifs : "Front gate person was very rude, inpatient and did not help us to print our new boarding passes that they gave in Barcelona. During boarding process, we had to wait aside until new boarding passes printed that could have been done over an hour earlier."

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points négatifs : "Food was awful. Didn't get my checked luggage in Manila upon arrival, was traced and left in New York JFK. Don't know who messed up with my luggage if Delta connection or China airlines."

Points positifs : "There was a bit of a mixup in boarding the plane but otherwise the flight was good. There was no entertainment system on this short flight. The flight attendants were very pleasant & efficient. They only served snacks on this short flight but were very good at ensuring everyone had at least one or more beverages. The premium seats were very comfortable ."

Points négatifs : "There really needs to be a way the airlines can better make seating assignments. I was in a window seat and the woman in the middle seat was so large that her arms took all of the arm rest and some of my seat area. Even crossing my arms I was unable to not have her arm up against me."

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points négatifs : "My flight was two hours late."

Points négatifs : "Always delays in between transfers from Mexico City"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "No food, no outlets, a terrible delayed not explained to passengers."

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points positifs : "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Points négatifs : "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."

Points positifs : "The crew was very kind"

Points positifs : "Services is good ."
Points négatifs : "Food can be better"

Points négatifs : "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Points positifs : "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Points négatifs : "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."

Points négatifs : "Everything was OK"

Points positifs : "Great airline"

Points positifs : "Boarding was quick and flight was calm"
Points négatifs : "The coffe and breakfast."

Points positifs : "Comfortable seat, great crew."
Points négatifs : "Flight delayed, no USB port and no entertainment"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Service is awesome. Food is great."
Points négatifs : "People with short connection are affected by the 15 to 25 minutes delay."

Points négatifs : "There was no wifi on flight"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Crew were friendly and helpful. Moved me up front in the plane so I could make my connection."
Points négatifs : "Not having to walk outside in Edinbur4gh to board the flight."

Points négatifs : "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "If only there was a way to be able to lie down and sleep - you would be pioneers in aviation"

Points positifs : "Very pleased with KLM - efficiency all round and especially the baggage handling at Schipol swhere I had 20 minutes to transfer and my baggage came back with me to the UK which is no mean feat given the hustle and bustle of such a large airport"
Points négatifs : "No downsides at all"

Points positifs : "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Points positifs : "Friendly and efficient crew. Flights were on time if not even early."

Points positifs : "Once aboard the plane, all went well and I experienced excellent service from the cabin attendants."
Points négatifs : "The flight was delayed (again!) for some 40 minutes and I was worried that I would miss my connection flight in Atlanata. Fortunately the pilot made up for the delay (probably costing the airline thousands in fuel). It seems these days that every KLM flight I take is delayed. This stretch goes back to 2015! Yet KLM prides itself as being punctual. Not the KLM that I have been flying!"

Points positifs : "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Points positifs : "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Points négatifs : "Seats ok, but could be more comfy"

Points positifs : "NOTHING"
Points négatifs : "Having to change my seat to accommodate a rude belligerent passenger, who had taken my seat, refused to move until spoken to by steward. She then made my flight a nightmare, until I let her sit in my aisle seat. Even then she was not satisfied, she abused me the whole flight damaged the screen so I could not use it until the steward fixed it. Demanded that I except any and all alcohol to give to her to drink. When I am tea total she then continued to abuse me. I asked the steward to move me he just shrugged his shoulders and said there was nowhere else. This is definitely my the worst flight I have experienced."

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Nothing special"

Points positifs : "Very friendly and helpful crew."

Points positifs : "punctuality of boarding and flight time"
Points négatifs : "attitude of crew in business class: no sense of true hospitality"

Points positifs : "Interior of the plane was clean. Smooth landing."
Points négatifs : "Pilot did not avoid turbulence"

Points positifs : "More than adequate room, And very good service from a very professional staff. Head and shoulders abovevany American carrier, and several European lines I have flown."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "She was cheerful and genuine. I have dietary restrictions but was unable to preorder a meal. She went out of her way to find an available meal for me. I also saw her bring other passengers extra snacks and drinks."
Points négatifs : "Cramped seating."

Points positifs : "Good services!"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "The crew were hardworking, responsive, conscientious and friendly"
Points négatifs : "Really poor entertainment choices esp compared to my inbound AirFrance flight. Boarding was pretty disorganized and late."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff were professional and friendly The food was very good and plentiful The inflight entertainment has lots of choices The bathrooms remained clean All in stark contrast with BA with who I did the same flight 2 weeks ago and all the above points were very poor"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Comfortable seats. Warm plane with happy staff."
Points négatifs : "Maybe a second sandwich option for food, not everyone likes cheese."

Points positifs : "The crew came to get me from the arrival gate to get to the departure gate since our plane was delayed. It helped to know that the airline was checking to make sure we made the flight."
Points négatifs : "I did not get my luggage in Nairobi. The delayed flight that was the most likely reason it did not get to the connecting flight to Nairobi."

Points négatifs : "Dutch sub titels would be nice."

Points positifs : "The cabin crew were pretty good. That's about all that was good."
Points négatifs : "I paid almost $400 for upgraded seats. When I got to the airport-- no seats-- both ways!! i didn't even have regular seat assignments. I had to choose from the last few seats available. The ticket agent, the gate agent and the cabin crew all did nothing to make up for the fact that their system screwed up and stuck me in a cramped coach seat in the back of the plane for 11 hours-- TWICE! Beyond that, KLM must have one of the oldest fleets in the sky. Both ways LAX->AMS->LAX, I was on a 30-35 year old 747 with no wifi, no power and a ten-year-old entertainment system. Never again."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "From pre-boarding, to boarding, to the food, and the attentiveness, everything was top notch! The cleanliness of the plane was only topped by the friendliness of the crew."
Points négatifs : "The flight was marked at almost 11hrs but ended up being only 9...not a negative other than it meant not spending as much time on board!"

Points positifs : "Short and sweet."
Points négatifs : "We changed planes in Calgary, and we could have used better signage. Half of our flight got lost and ended up in the wrong gate. We all had to quickly backtrack. Thankfully we had enough time, but if our next flight had been earlier, we could have lost our connection."

Points négatifs : "4 hour delay"

Points positifs : "Normal flight. WestJet is a great airline to travel on."

Points positifs : "service at checkin was very good"
Points négatifs : "wheelchair accessible service was poor with at least 8 of us waiting for 1 attendant at one time. Two waited more that 2 hours. I waited for about one hour"

Points positifs : "It was all very standard- crew was nice, plenty of food"
Points négatifs : "the system for checking bags at Paris CDG was really bad. The Kiosks to print bag tags were really hard to use - esp for older folks."

Points négatifs : "Flight was delayed over an hour and that added to an already for a very long day. We also ended up waiting a long time while aboard. There apparently was a weight balancing issue. It took them a long time to let us know why we were sitting there. Otherwise everything was okay."

Points positifs : "Everything was great!! Thanks so much!!"

Points positifs : "Larger size plein, comfortable seats and great Crew"
Points négatifs : "Price"

Points négatifs : "Les instructions en francais n’étaient pas assez fortes je ne les entendais a peine , pas décran pour se divertir et pas de repas"

Points positifs : "Everything, thank you"
Points négatifs : "Nothing, everything was perfect, thanks."

Points positifs : "Everything. Thank you"
Points négatifs : "Everything was perfect. Thanks."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Always delays with this airline, hope their service improves now they have been bought out by Air Canada. Staff need training on how to deal with their delays, rather than the "I know as much as you" answer. Their staff have always pleaded blind ignorance when disruptions occur. AVOID."

Points négatifs : "Avoir un repas inclus pour vancouver - honolulu"

Points négatifs : "Les chois d"

Points négatifs : "Les files d’attente étaient interminables et on est arrivé 2minutes avant la fin de l’embarquement après avoir couru comme des folles. Vraiment stressant et désagréable."

Points négatifs : "1h30 entre mes deux vols...on a couru comme des malades... les contrôles sécurité et douanes...interminables."

Points positifs : "Good crew!"

Points positifs : "Le personnel efficace, professionnel et d'un accueil chaleureux. Les sièges....confo....mais espace très limité. 0"
Points négatifs : "A part l'espace limité pour les jambes...tout était"

Points positifs : "Pas de divertissement disponible dans les Boeing 737-800"
Points négatifs : "Avoir accès à du divertissement (films, musique, etc)"

Points négatifs : "La projection d’un film!"

Points positifs : "Westjet is always really friendly."

Points positifs : "Sieges confortables et equipage ventil et attentionné"
Points négatifs : "Un système de divertissement fonctionnel pour aider à passer le temps"

Points positifs : "Super personnel à bord de Toronto fort lauderdale. Jeune fille très dévoué qui adore son travail et fais le meilleure service que j’ai jamais vu à bord d’un avion!"
Points négatifs : "Un repas ! Gratuit!"

Points négatifs : "Delayed 2 hours"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "heure de retard"

Points positifs : "The service was great!"
Points négatifs : "A little bit delayed"

Points positifs : "Vol arrivé en avance, hôtesses de l air avec de l humour et disponibles."
Points négatifs : "Pas de repas offert, aussi la température de l’avion m paru basse et m a en parti empêché de dormir et d très confirtable."

Points négatifs : "L'ajout d'une banque musicale dans le west jet connect serait bien"

Points positifs : "Flight was only delayed 20 minutes."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "The flight was short, and the flight attendant was quick to try to help."
Points négatifs : "Checking in took forever, as did boarding, so we left ten minutes late. No big deal. However, the flight was hot. The air coming from the nozzles was warm and light. I spoke to a flight attendant and agreed it was hot, but all she could do was bring me water."

Points positifs : "Le personnel était bien"
Points négatifs : "Espace intérieur conçu pour petite personne espace pour les jambes presque inexistantes, aucun divertissement gratuit. Internet très dispendieux et pris vraiment beaucoup de temps à ce connecter si on a pas application sur notre iPad. Pris 50 min pour connecter"

Points négatifs : "Morning flight but flight was late leaving even though the plane was at the terminal. Sat on the tarmac for a half hour waiting in line to takeoff."

Points positifs : "Flight crew remained jovial and pleasant despite the many issues."
Points négatifs : "Mis messaging and changing/non factual information as the flight status changed. I had personal issues ongoing which resulted in a flight change, and having to go back to security multiple times, which would have all been easier if I had been told that I didn't have to run like a mad woman through the airport as the flight was already determined to be significantly delayed. West Jet tried......they just don't see to be able to know anything."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Head crew person was lazy and bad attitude. The rest were very good"

Points positifs : "An uneventful and comfortable trip, well.. as comfortable as any aircraft gets :)"

Points négatifs : "Seat has been changed prior to the flight without letting me know the new seats assigned were less desirable."

Points positifs : "Excellent West Jet price found by Kayak. Direct from Calgary to London"
Points négatifs : "No free access on films and entertainment without using our data. Quality of chicken was ok."

Points positifs : "I’m always impressed with the service on WestJet, and they didn’t disappoint on this flight. They were warm, courteous and hard working."

Points positifs : "Tous"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Le professionnalisme du personnel en raison de l'orage à Montréal."
Points négatifs : "Impossible de comprendre ce que l'hôtesse de l'air disait en français (trop vite)."

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Very expensive"

Points positifs : "Pour ce vol inaugural entre Paris CDG et Halifax YHZ, Westjet a été fidèle à sa réputation en offrant un service exceptionnel et chaleureux. Dès l'embarquement, un goodie-bag à été remis à tous les passagers. Une fois à bord, un repas à été offert gratuitement, spécialement pour ce premier vol. Tout au long du vol, les agents de bord ont effectué un travail incroyable, en offrant collations et rafraichissements aux invités, le tout toujours gratuitement. Ce fut une expérience mémorable."
Points négatifs : "CDG est un aéroport très mal organisé. Indirectement, cela pénalise Westjet car les longues attentes aux comptoirs d'enregistrement, à la sécurité, à l’embarquement… rendent l'expérience moins agréable, même si le vol en tant que tel était parfait."

Points positifs : "Crew was kind"
Points négatifs : "8 pm flight was delayed for 3.5 hours . I had early work meeting . I landed st 2 am and not 10 pm like planned. Need airline to compensate. Not sure if I will fly this airline again."

Points négatifs : "Original flight was cancelled . Re booked on a different flight , that one was delayed with no new time , with a threat that that flight would be cancelled , we were booked on a 3rd flight , to Toronto to connect to a delta flight to Atlanta . We were told that delta would give us our boarding pass to Atlanta at the delta desk in Toronto. At delta in Toronto we were advised that there were no available seats on the flight we were supposed to be booked on . Delta booked us to Detroit then on to Atlanta . Trip delay was over 9 hours and lots of stress and run around . Very disappointed with west jet . We have always used west jet and this was the first time we felt we were given very poor service .causing a very long and stressful day , arriving at our destination 9 hours later than planned , resulting in a 24 hour exhausting travel day."

Points positifs : "Excellent vol"

Points positifs : "Personne qui a ronflé tout le voyage mais l hotesse a été super"

Points négatifs : "Flight delayed 2 hours, missed connectionplus an hour on the tarmac"

Points positifs : "All flight crew were personable, kind, funny, warm and I am someone who is afraid of flying. I felt safe and comfortable."
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "dans l'ensemble tout est géniale"

Points positifs : "Amazingly quick check in. Great and friendly customer service. Genuinely sincere."

Points positifs : "Super"
Points négatifs : "Super"

Points négatifs : "My reservation through JustFly did not pass along that I’d paid for seat selection, and it brought along an unexpected checked baggage fee."

Points négatifs : "No video working"

Points positifs : "My seat"

Points négatifs : "Boarding at gate a47 T2A at CDG was chaotic"

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points négatifs : "The service and courtesy of the staff wasn’t great."

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points positifs : "The inflight entertainment and WiFi was great."
Points négatifs : "The food could’ve been better"

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "Smooth"

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "Great food, on time, smooth service"

Points négatifs : "How about refreshing your antiquated aircraft? Seats? Entertainment? Overhead bins?"

Points positifs : "It was on time."
Points négatifs : "It was fine"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "Comfort, promptness, and food."

Points négatifs : "A huge queue due to AA policy to un respect BA policy of free 23 kg checked luggage of Int’l flights. A scandal, a shame. Won’t travel anymore with BA & AA."

Points négatifs : "Additional cost for luggage"

Points positifs : "The food choices were good and the entertainment."
Points négatifs : "The seats were uncomfortable and the tray table was really low."

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "Lost my bags"

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points positifs : "No negative surprises"
Points négatifs : "Boarding was a little chaotic, but not hideous."

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points positifs : "More Space between passengers. Would like not to be in constant contact with someone."
Points négatifs : "There was no room."

Points négatifs : "Very cramped."

Points positifs : "nothing, didn't happen"
Points négatifs : "The process of trying to rebook using a third party purchase and a code share ticket."

Points négatifs : "Where me seat was located and being able to set with my family."

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Delayed flight and missed connection flight to KC"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything."

Points négatifs : "Too tight."

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "This flight is AA, not BA. No leg room, no entertainment. Welcome to 2018."

Points positifs : "The crew was very cheerful, professional, and helpful. The food was also surprisingly good."
Points négatifs : "The entertainment system failed a few hours into the flight, which is a big problem for an 8 hour intercontinental flight."

Points positifs : "Good flight overall"
Points négatifs : "The experience at DFW was terrible- long lines to get out of baggage claim because of too few agents to process 1000 people waiting. Also long lines for TSA screening to get to gate."

Points positifs : "Flight attendants were wonderful and very accommodating. They were pleasant, nice to talk to, and attentive to all passengers. Special assist personal were polite, pleasant and extremely helpful."
Points négatifs : "I did not understand if I booked with British Airways why my return flight was through American Airlines. I requested special accommodations with extra leg room as a result of recent knee surgery. My seat location was in row 34, the back of the cabin. Not as pleasant. Too far to walk leg room uncomfortable at times during the 8 hour flight."

Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "The boarding"

Points positifs : "The atendió"
Points négatifs : "El embarque"

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Very little room amongst the seats. Tiny armrests and little room to move in your seat without disturbing the neighbor. No entertainment"

Points positifs : "The crew was very cordial and professional"
Points négatifs : "The boarding was crazy. They called group one and met anyone board and the said all other groups. I was In premium economy and wanted my group 2 that I paid extra for. Also you must use their special earphones which they collect 45 minutes prior to landing. It sure I’ll do premium economy again. I don’t se me the benefit"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "modern plane, large overhead bins, comfy seat with adjustable headrest, very good entertainment system"
Points négatifs : "There was a broken restroom on the plane in the main section, so then, they should keep an eye on the remaining restrooms as they get dirtier sooner. Madrid barajas airport is an ordeal, Iberia needs to explain better that passport control happens when you get to terminal 4S on the tram AND then there are TWO more passport controls. then there isn't enough space for people to line up for the various groups, creating friction. Iberia just needs to be more organized."

Points positifs : "Crew was very nice"
Points négatifs : "Our luggage was not put on the plane and was left behind. It was delayed about 36 hours but when we got it 3 new shots and one perfume was stolen."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "I was sitting in primer economy with lots of legroom. It was good service, on- time flight"

Points positifs : "Service was great"
Points négatifs : "n/a"

Points positifs : "Boarding was excellent and crew also food was good."
Points négatifs : "Seats to small. Like sardines for 8 hours. Almost no leg room"

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "The Iberia crew person named Ms. TENORIO was excellent. As an American with disabilities, I felt safe, protected and assisted throughout the flight with my various requests and needs. The rest of the crew was also .efficient and pleasant. Finnair&Iberia are tops."
Points négatifs : "Logan Airport in Boston, Terminal E was so upsetting. There was NOBODY to help me. I arrived early because I am disabled. There should be somebody there at all times. Very distressing-=- me in a wheel chaiir with 2 suitcases and ZERO assistance. I felt helpless and sad."

Points négatifs : "Lost our luggage"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "Bad customer service. Food was stale and I threw up"

Points positifs : "our flight was late into MAD but they held our connecting flight to MIA, so we could make it."
Points négatifs : "The crew was not good at all. there was no water service, one had to go to the kitchen and beg for water. in particular the male crew was not happy to help with anything. the snack before landing was served 45 mins before arrival so everything had to be rushed. Crew soiled a half empty can of soda on me, and didn't even apologize. Our luggage missed the flight to MIA and we were told it would be delivered to our house the next day between 7pm and 8pm. it never showed. I called customer service and they could not tell me anything. Horrible experience"

Points négatifs : "In flight entertainment didn't work and crew wasn't concerned and didn't do anything about it."

Points négatifs : "they book flight connections too close in madrid, resulting in big hassles, especially if passport control is also involved"

Points positifs : "Staff was amazing!"
Points négatifs : "Seats are very small and leg room is non-existent."

Points négatifs : "Bumpy ride in parts."

Points positifs : "Lunch meal was good. Flight attendants were friendly."
Points négatifs : "The temperature on the flight was VERY hot and uncomfortable! Seats were very cramped and uncomfortable. Not at all an enjoyable experience. Flight was delayed and passengers were bussed to another aircraft for outside boarding. Connecting in New York was very rushed and stressful due to the delay."

Points positifs : "On time dép and arrival"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Airliner contracted out to another flight operator. We looked up and down the terminals trying to find the sign for IBERIA to no avail. It was quite hectic and stressful to arrive to the airport and not see your airline booth anywhere. No signage or anything there of to indicate Iberia or the other operator taking over this Iberia's flight. Then they wanted to charge for my carry-on saying it is too large. Went back and forth arguing for about 10 minutes then I found the bag sizing stand and demostrated to them my carry-on bag fits inside the bars as indicated in their sign. They said oh well it looks large from here. Customer Service is non. It is more Customer Harrassment. DO YOU PAY YOUR CUSTER SERVICE REPS Commission for every checked bag or something? Too bad there aren't many more options but I am considering going to social media to with this. NOT HAPPY and not flying with IBERIA anytime soon. SEnd me my refund!"

Points positifs : "Exit row seating has plenty of room"
Points négatifs : "The cabin temperature was unbelievably low, everyone was complaining about how cold it was, rubbing and blowing on our hands. The woman next to me was concerned about being made sick because of prolonged exposure to cold. Then they forced us to buy blankets for 25 euro. Unless I hear that this flight was unique I won’t ever fly level again no matter how discounted the airfare"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight from Iberia, operated by AA and finaly no flight!!!!!"

Points négatifs : "didnt get support for connecting flight. Flight was delayed in run way making us miss the connecting flight."

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points négatifs : "The cramped space"

Points positifs : "Decent flight"
Points négatifs : "No snack, no drink, no entertainment - not the end of the world on a short flight, but they're categories you asked about"

Points positifs : "My flight went smooth and on time. I think we were early. The service is impeccable. Most in-flight meals are pretty crummy if you get one at all. The flight I took wasn't packed somthere was plenty of room. Even if it was there was still a fair amount of space. The entertainment was way better than the ole " everyone get to watch the same thing. Wi-Fi, new releases, even some classic 80's. if you get bored on this flight you really don't deserve to fly internationally."
Points négatifs : "I"lol have to fly them again and find some fault. They worked on my flight and my Mother flew with Iberia and had the same good impression."

Points positifs : "The flying crew was OK."
Points négatifs : "The company is not good on following schedules, jeopardizing people's duties and responsibilities. Definitely not recommending this company to anyone!"

Points positifs : "Smooth, more food than I've had in the past on united, everyone was friendly, everything seemed clean, smooth take off and landing!"

Points positifs : "the boarding with 2 kids was super easy."
Points négatifs : "we were not able to get a seat by the bulk head and so could no take advantage of the basinet."

Points négatifs : "Lack of organization"

En savoir plus sur Delta
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour la Jamaïque

Les compagnies aériennes voyageant pour la Jamaïque ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour la Jamaïque

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour la Jamaïque

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour la Jamaïque

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour la Jamaïque

Réservez des billets d’avion pas chers pour Jamaïque

Dernières offres d’allers-retours

10/5
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 10min
TLS - MBJ
16/5
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 15min
MBJ - TLS
10/5
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 10min
TLS - MBJ
16/5
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 15min
MBJ - TLS
25/5
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 20min
CDG - MBJ
1/6
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 00min
MBJ - CDG
13/5
jeu.
1 escale
Air Canada
30h 15min
CDG - MBJ
20/5
jeu.
2 escales
Air Canada
37h 30min
MBJ - CDG
4/5
mar.
1 escale
Air Canada
30h 15min
CDG - MBJ
8/5
sam.
2 escales
Air Canada
37h 30min
MBJ - CDG
13/5
jeu.
1 escale
Air Canada
30h 15min
CDG - MBJ
20/5
jeu.
1 escale
Air Canada
12h 15min
MBJ - CDG
4/5
mar.
2 escales
Air Canada
32h 20min
CDG - MBJ
8/5
sam.
2 escales
Air Canada
37h 30min
MBJ - CDG
27/8
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 50min
CDG - KIN
8/9
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 35min
KIN - CDG
2/4
ven.
2 escales
Iberia
28h 41min
CDG - MBJ
10/4
sam.
2 escales
Iberia
30h 24min
MBJ - CDG
2/4
ven.
2 escales
Iberia
28h 41min
CDG - MBJ
10/4
sam.
1 escale
Iberia
35h 07min
MBJ - CDG
13/3
sam.
1 escale
American Airlines
34h 22min
CDG - MBJ
27/3
sam.
1 escale
American Airlines
15h 30min
MBJ - CDG
2/4
ven.
2 escales
American Airlines
28h 41min
CDG - MBJ
10/4
sam.
2 escales
American Airlines
30h 24min
MBJ - CDG
16/8
lun.
2 escales
Delta
21h 25min
LYS - MBJ
30/8
lun.
2 escales
Delta
21h 00min
MBJ - LYS
2/4
ven.
1 escale
Delta
28h 14min
CDG - MBJ
10/4
sam.
1 escale
Delta
13h 45min
MBJ - CDG
29/3
lun.
2 escales
Delta
36h 40min
BOD - MBJ
11/4
dim.
2 escales
Delta
17h 20min
MBJ - BOD
12/7
lun.
1 escale
Iberia
33h 17min
CDG - KIN
20/7
mar.
2 escales
Iberia
33h 39min
KIN - CDG
4/5
mar.
1 escale
American Airlines
36h 05min
CDG - MBJ
8/5
sam.
1 escale
American Airlines
13h 01min
MBJ - CDG
13/3
sam.
2 escales
United Airlines
32h 25min
CDG - MBJ
27/3
sam.
2 escales
United Airlines
34h 50min
MBJ - CDG
30/4
ven.
2 escales
KLM
34h 12min
BOD - MBJ
2/5
dim.
2 escales
KLM
25h 47min
MBJ - BOD
13/3
sam.
2 escales
Virgin Atlantic
32h 10min
CDG - MBJ
19/3
ven.
2 escales
Virgin Atlantic
22h 20min
MBJ - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

1/6
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
40h 55min
MRS - KIN
1/6
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
31h 42min
CDG - KIN
1/6
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 20min
ORY - KIN
1/6
mar.
2 escales
Air Canada
37h 30min
MRS - KIN
16/8
lun.
2 escales
WestJet
55h 52min
CDG - MBJ
16/8
lun.
1 escale
Air Canada
30h 15min
CDG - MBJ
1/6
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 35min
CDG - KIN
1/6
mar.
1 escale
Air Canada
33h 15min
CDG - KIN
9/3
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 46min
CDG - KIN
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 55min
CDG - KIN
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
35h 15min
CDG - KIN
16/8
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
43h 24min
CDG - MBJ
1/6
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
31h 05min
ORY - KIN
5/4
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
52h 20min
ORY - KIN
5/4
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
58h 05min
ORY - KIN
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
56h 44min
ORY - KIN
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première