Trouvez des vols pas chers Genève - Manille

GVA - MNL

Trouvez des vols pas chers Genève - Manille

Aller-retour
Économique
Genève (GVA)
Aéroport international Ninoy Aquino de Manille
mer. 21/10
mer. 28/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Manille
Restrictions de voyage
Les frontières des Philippines ne sont ouvertes qu'aux ressortissants philippins de retour et à leurs conjoints et enfants, aux ressortissants indiens avec un visa de résident temporaire, aux ressortissants chinois avec un visa de résident permanent d'époux d'un ressortissant philippin, et aux ressortissants étrangers détenteurs de certaines catégories de visas. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Aéroport international Ninoy Aquino de Manille
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport international Ninoy Aquino de Manille) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

mars Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 25%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 29%.

Prix moyen pour un aller-retour

514 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

474 € ou moins

Quand réserver des vols Genève - Manille

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 451 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Genève - Manille 81 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 7 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est mars.

FAQ pour réserver un vol Genève - Manille

Manille : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Genève et Manille ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Genève - Manille ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Genève - Manille ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Genève-Manille ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Genève-Manille ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Genève-Manille ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Genève-Manille ?

Meilleures compagnies proposant des vols Genève-Cointrin - Aéroport international Ninoy Aquino de Manille

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 928 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "On time, friendly check in staff"
Points négatifs : "Food was very poor in Turkish Airlines standards"

Points positifs : "Everything was great."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "NA"

Points négatifs : "The flight from LAX Ron Istambul was delayed for 2.5h, then the flight from Istanbul to belgrade was delayed by 3.5h. Then we learned that our luggage did not arrive, after waiting for all the bags to come out. This was by far the worst flight we have ever experienced!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "I like everything. I know most countries dont like turks. But turkish are best nationality. With big hearts."

Points positifs : "Turkish continues to go above-and-beyond to provide all of its passengers with a quality experience. Meals were actually good (I opt for the Vegetarian offering) and Economy seats are perfectly fine."
Points négatifs : "Both ground staff and inflight crews border on rude, but I choose to believe it's a cultural thing and not a corporate or personal failing. Really, it's a coldness more than anything. No warmth or empathy. Planes are showing their age, particularly in the seat monitors. Screens have dead zones with inoperative icons. Also, quite a few seats were literally falling apart. But, when you fly to more countries than any other airline, some wear-and-tear is to be expected."

Points positifs : "Turkish Airlines rocks! Great food and great service.."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Sleeping accommodations, storage, crew attentiveness in business class was outstanding. 5he business lounge in Istanbul was the best ever. Great airline."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "Service, flight and landing, exceptional!!!"
Points négatifs : "No cons..."

Points négatifs : "being treated like a drug dealer at the boarding gate #312 and having passport / boarding pass checked several times"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points négatifs : "boarding was messy at IST"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points négatifs : "5 layers of security check for us bound flights. Group A, B, C & D almost boarded on the same time. Food was horrible."

Points positifs : "Overall experience"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Had ti spend while night in the Istambul airport. ...."
Points négatifs : "No connection till following evning"

Points positifs : "Comfortable, great food, awesome crew! I love that they have a great variety of entertainment material."

Points négatifs : "The legroom is insufficient. It became very uncomfortableafter a couple of hours, I am 6 feet tall Footrests were in the way for me. Check in is long and unorganized in Dulles US. You should make electronic tickets available"

Points négatifs : "Repas"

Points négatifs : "Missed Flight: The flight from Istanbul to Athens was posted as delayed. We were a party of eight and arrived for boarding very close to deadline (minus posted delays) At the boarding gate we were met by six other passengers. The gate was vacant and closed. The real problem happened at the Turkish Airlines desk where we were treated with arrogance, disdain and absolutely no compassion. AS a matter of fact some of the Turkish Airlines staff smiled as they imposed an outrageous fine to purchase tickets to the next flight and continuation of our previous booking. We intend to protest the charges and contact thru many forms of media inform as many fellow travellers of the incident and subsequent treatment by Turkish Airlines. Social media is a powerful tool and although the cards were held in their favor the night of 9-21-17 our protest will not end here. We are fourteen wounded travellers that have agreed to use as many forms of social media as possible to get our message out."

Points positifs : "Professional and friendly staff"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Great service. Great food. Comfortable flight both ways"

Points positifs : "Good food, comfortable seat, good timing."
Points négatifs : "Some confusion amongst passengers about their seating."

Points positifs : "Unfortunately I was extremely not happy with the flight I had a layover for about 11 hours and every time I spoke with a representative they didn't have any new information"
Points négatifs : "The customer service experience along with the unorganized procedure for a delayed flight."

Points positifs : "I like Turkish airlines. I was able to go on a City Tour and try Turkish cuisine provided by the Turkish airlines. I wish you distribute loqum (Turkish delight) on board like you did couple years ago. Turkish, you are the best! Thank you!"

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Lounge at Ankara not comfortable and food need to change"

Points négatifs : "Crew were rude and everything we asked for was an issue like we didn't exist not sure if they had a problem because we had a baby with us"

Points positifs : "bad !!!"
Points négatifs : "All !!"

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "The crew wasn't very warm or welcoming. No one smiled even once. They made it feel as if they were just doing their job and didn't care about customer service or comfort. The wifi didn't work the entire trip. Also, I got rammed with a service cart because the flight attendant said he didn't see me."

Points positifs : "The food and beverage selection, as well as the service in business class was excellent. Initially I dreaded the long layover of 8 hours. But I found the Turkish Airlines Business Lounge. It was so spectacular that I didn't want to leave it. I found a small movie theatre equipped with leather oversized recliners and slept. I was told that the 2 story lounge is 6000 square meters."
Points négatifs : "The business class seating is old and not as comfortable as the newer herring bone configurations. Privacy could be improved."

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "Fantastic food and service"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Points négatifs : "La comida horrible . No se limpian los baños"

Points positifs : "Information sharing by pilots and crew. Economy class leg room is good."
Points négatifs : "All good up to the level"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Staff: from check in to landing, they could at least smile. Baggage claim was a nightmare, 6 Schengen flights in the same belt."

Points négatifs : "Information on arrival time was not correct"

Points positifs : "Service and crew amazing friendly and went out of the way to Make u feel special even the pilots gave updates thru out the flight"
Points négatifs : "Not being to help on the ground in Copenhagen with delta issues"

Points positifs : "The crew was pleasant"
Points négatifs : "Baggage checkin & flight boarding was slow & disorganized."

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "Everything was good"

Points positifs : "Onboard crew were nice and polite. Flight was on time (a rarity)."
Points négatifs : "The boarding crew was rude and unpleasant, the plane was boiling hot."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Crew was friendly"
Points négatifs : "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "This return flight was much better than the flight going to Amsterdam. I believe the biggest factor was the type of aircraft. The old 747 just didn't meet expectations. The newer 777 on the way back was much more comfortable, with better amenities."

Points négatifs : "Dozens of high school students screaming and climbing onto seats, crew did not intervene."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Crew were friendly and helpful. Moved me up front in the plane so I could make my connection."
Points négatifs : "Not having to walk outside in Edinbur4gh to board the flight."

Points positifs : "Seat space a bit tight . I should have upgraded to more leg room . Next time!"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "The crew was amazing and the food was great."
Points négatifs : "Something did not go right with our booking so it took some work for the airline to get it figured out for us. Thankfully we had left plenty of time. But that was an unexpected stress."

Points positifs : "Quick flight"

Points positifs : "Smooth and faster than expected trip. I felt free to get up and walk around on this long flight. Food was good. I sat in seat with extra leg room for the first time and it was worth it"

Points positifs : "Very good service, teh flight attendants made it as pleasant as possible, plane left on time"
Points négatifs : "tough to sit on a plane for 9.5 hours"

Points négatifs : "I ordered Wheel chair for my parents but one of them didn't get it at all. When my parents were checking in for flight they asked the representative about meal selection and she didn't answer their questions properly and because of that my mom didn't get proper Hindu Vegetarian food on flight instead she got Egg omelet which she couldn't eat. She has to eat just fruits. My mother is a diabetic patient and she needs a food every after some time. I never had such a bad experience before with any other airlines."

Points positifs : "Crew was very friendly. Nice that wine was served without charge."
Points négatifs : "Announcements from the cockpit were hard to hear. Food has been better in past."

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Seats were comfortable and there was enough room for hand baggage. I slept during the flight so do not have opinion on entertainment."
Points négatifs : "Not able to charge my digital devices. When serving beverages and food, the same flight attendant missed me a few times. That was annoying but other attendants were very nice."

Points positifs : "We were fed a nice pasta meal and offered drinks twice. They also gave a muffin for desert. The flight attendants were very nice and attentive with cheerful smiles. I wish every airline had service this good!"

Points positifs : "Everything is top notch for an airline company."
Points négatifs : "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "Bording was good and general flight ok"
Points négatifs : "This airplane must be the oldest in the fleet. No USB, no charging, no touchscreen technology, no plugs, no bluetooth."

Points négatifs : "Delayed!"

Points positifs : "The flight crew was nice. Plane departed/arrived on time."
Points négatifs : "I paid €60 extra to sit in the emergency door seat to get more leg room but once.i was in the plane learned for more leg room I accepted a smaller seat next to a bathroom and no entertainment. I could not store my belongings near me. No power outlet to charge my devices for my own entertainment on a 7 hour flight. Dealing with constant traffic for the bathroom. I sat in the middle seat between two hours other men. It was a constant struggle arm space. After 7hours in the air I could not wait to get off the plane. If I didn't actually pay an extra €60 for the seat I may not feel bad but I feel like I might have been better off without paying for the "upgrade""

Points négatifs : "Headset jack only worked if the headset plug was in EXACTLY the right spot."

Points positifs : "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Points négatifs : "Tiny old cramped plane."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Eveything is well arranged"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "It was so easy to board and I had no inconvenience. It took 4 minutes from when I said goodbye to my family till when I was at the front of the gate."
Points négatifs : "Nothing! It was all great!"

Points positifs : "Manque de place"
Points négatifs : "La place"

Points négatifs : "They didn’t let us board the plane. Allegedly the plane was changed and make us travel by train!! They offered us a compensation but we haven’t heard from them yet. Not good experience at all."

Points négatifs : "A quoi bon s'enregistrer en ligne si apres, c'est un problème pour obtenir les étiquettes bagages, que ca coince a la depose bagage, que le personnel affirme a tort que les bagages sont enregistrés jusqu'à destination finale (ce n'était pas la cas)"

Points négatifs : "Pet was left behind at vacation destination as pet's reservation (made and confirmed through KLM) was not found at check in. Waiting for Customer Care to help get pet home and take responsibility for situation and getting no response. Very dissapointed, considering law suit."

Points positifs : "Rien à dire, tout est à l'heure, vol agréable, personnel super sympa et professionnel, bravo AF"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Genève - Manille

Dernières offres d’allers-retours

9/1
sam.
2 escales
KLM
19h 00min
GVA - MNL
25/1
lun.
2 escales
KLM
24h 05min
MNL - GVA
8/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 05min
GVA - MNL
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 20min
MNL - GVA
27/2
sam.
1 escale
Turkish Airlines
17h 50min
GVA - MNL
20/3
sam.
1 escale
Turkish Airlines
19h 35min
MNL - GVA
10/1
dim.
2 escales
KLM
19h 00min
GVA - MNL
27/1
mer.
2 escales
KLM
24h 05min
MNL - GVA
8/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
24h 25min
GVA - MNL
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 20min
MNL - GVA
10/2
mer.
1 escale
Turkish Airlines
17h 50min
GVA - MNL
28/2
dim.
1 escale
Turkish Airlines
26h 10min
MNL - GVA
13/1
mer.
2 escales
KLM
41h 05min
GVA - MNL
27/1
mer.
2 escales
KLM
21h 15min
MNL - GVA
12/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 40min
GVA - MNL
25/1
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 30min
MNL - GVA
26/2
ven.
1 escale
Turkish Airlines
17h 50min
GVA - MNL
19/3
ven.
1 escale
Turkish Airlines
19h 35min
MNL - GVA
10/2
mer.
2 escales
KLM
41h 05min
GVA - MNL
28/2
dim.
2 escales
KLM
21h 15min
MNL - GVA
13/1
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 05min
GVA - MNL
27/1
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 30min
MNL - GVA
4/4
dim.
1 escale
Turkish Airlines
30h 10min
GVA - MNL
24/4
sam.
1 escale
Turkish Airlines
22h 30min
MNL - GVA
10/2
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
42h 15min
GVA - MNL
28/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 15min
MNL - GVA
9/1
sam.
2 escales
KLM
19h 00min
GVA - MNL
24/1
dim.
2 escales
KLM
21h 15min
MNL - GVA
12/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 00min
GVA - MNL
26/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 40min
MNL - GVA
13/1
mer.
1 escale
Turkish Airlines
17h 50min
GVA - MNL
25/1
lun.
1 escale
Turkish Airlines
19h 35min
MNL - GVA
13/1
mer.
1 escale
Turkish Airlines
17h 50min
GVA - MNL
25/1
lun.
1 escale
Turkish Airlines
19h 35min
MNL - GVA
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 00min
GVA - MNL
25/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 15min
MNL - GVA
26/2
ven.
2 escales
KLM
27h 20min
GVA - MNL
19/3
ven.
2 escales
KLM
24h 05min
MNL - GVA
9/4
ven.
1 escale
Turkish Airlines
25h 45min
GVA - MNL
21/4
mer.
1 escale
Turkish Airlines
22h 30min
MNL - GVA
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première