Trouvez des vols pas chers Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

NCE - BKK

Trouvez des vols pas chers Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Aller-retour
Économique
Nice (NCE)
Bangkok Suvarnabhumi
ven. 7/5
ven. 14/5
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

maiMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 27%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 29%.

Prix moyen aller-retour

488 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

409 €ou moins

Bonne affaire aller simple

268 €ou moins

Quand réserver des vols Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol aller simple pour cet itinéraire à 268 € ou moins, et un vol aller-retour à 409 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi 59 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre, décembre et janvier. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est mai.
  • Partir le matin est en moyenne 5% moins cher que de partir le soir*.
  • En prenant un vol depuis Nice pour Bangkok, vous devrez obligatoirement faire une ou plusieurs escales. Au départ de l’aéroport de Nice Côte d’Azur (NCE), la compagnie Turkish Airlines propose par exemple ce trajet avec une escale à Istanbul. En partant avec Lufthansa, vous ferez probablement un arrêt à Francfort, tandis qu’un vol Nice Bangkok opéré par SWISS comporte bien souvent un arrêt à Zurich.
  • Avec ses deux terminaux clairs et bien agencés, l’aéroport de Nice Côte d’Azur saura rendre votre attente agréable. Patientez avant votre vol Nice Bangkok en vous restaurant à la Niçarda, dans le Terminal 2 ou offrez-vous quelques produits détaxés dans la boutique Aelia qui se trouve au Terminal 1.
  • Votre vol Nice Bangkok atterrira à l’aéroport Suvarnabhumi de Bangkok (BKK). Ce hub asiatique édifié sur 7 étages est un modèle de services et de modernité. Les passagers des vols internationaux arrivent au niveau 2. Notez tout de même la présence d’un deuxième aéroport à Bangkok, l’aéroport Don Muang (DMK) qui accueille des vols domestiques et internationaux, sans être toutefois relié à Nice.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Nice et Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Quelles sont les formalités à respecter une fois à l’aéroport de Bangkok ?

Quelle est la meilleure option pour quitter l’aéroport de Bangkok ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Nice-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Nice-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Nice-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Nice-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Nice Côte d'Azur - Bangkok Suvarnabhumi

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 8 997 avis
8,2
Embarquement
7,8
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Friendly crew, smooth take off and landing and generous on things to eat and drink."
Points négatifs : "None. Keep up the good work."

Points positifs : "the crew were so nice"
Points négatifs : "not enough room between seats"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points positifs : "The service and food were good."
Points négatifs : "As a petite person I find the seats in economy class small and cramped. When passengers in front of you recline their seat backs, there is very little room to move, making it difficult to get up and out of your seat."

Points positifs : "comfortable seating, friendly helpful crew, good food"
Points négatifs : "sometimes too cold sometimes too warm"

Points positifs : "The crew was amazingly efficient serving food and drink. In the recline position the seat bottom extended which was far more comfortable than simply reclining."
Points négatifs : "The food was mediocre and the selection of movies was very limited."

Points positifs : "The meals were awesome, flight great!"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points négatifs : "La ponctualité"

Points négatifs : "The seat bottom was very uncomfortable and made my bum sore the rest of the day."

Points négatifs : "Seats too close when leaning back"

Points négatifs : "Guy behind me kept asking for a seat upgrade and when they didn’t oblige spent the whole 11hours kicking the back of my chair in protest. I understand this isn’t the crews’ fault. But maybe the bid upgrade for seats isn’t the best system?"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points positifs : "crew"
Points négatifs : "comfort, leg room, very crowded, overhead space jammed"

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "The flight was smooth and on time. The flight crew did everything alright."
Points négatifs : "Connecting flights. All lies, no cooperation. Not a small airport as it takes nearly half an hour to get to Gate E. Too few characters allowed to explain all we went thru."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Nice cabin, clean . Friendly crew"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points positifs : "Again boarding was smooth"
Points négatifs : "The seats were terrible"

Points positifs : "We left on time, arrived on time. Flight went well despite lasting over 10h30"
Points négatifs : "Two of the flight attrendants in our area were in a bad mood and it showed."

Points positifs : "Crew were amazing."

Points positifs : "N/a"
Points négatifs : "I purchased ticket for my mom with one stop and they cancel that flight and gave her alternative flight with 2 stops.Not cool since my mom is olderly woman and not able to change so many air crafts."

Points positifs : "The staff was wonderful - super friendly and kind. Food was shockingly great. Very impressed."

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "I slept with the jazz music...didn't hear a baby that was crying the whole flight..."

Points positifs : "The crew was great. I was lucky to get a comfortable enough seat. Not the one I actually booked and paid for but still it was ok."
Points négatifs : "I was told I was placed on standby for this flight despite the fact that I booked this flight and paid extra for the chosen seat far in advance. The boarding was chaotic. Very poor communication. The flight was very delayed."

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Staff was attentive and friendly. Food was great. Easy boarding."
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "The entertainment and food was very good. I also think having fresh fruit available in between meals is one of the most appealing things about SWISS."
Points négatifs : "For some reason, one of the air hostesses refused to let me use the restroom. For over five hours I tried to use the restroom and she kept yelling at me to sit back in my seat, in spite the fact that several other people were using the restroom and several other people were up and moving about, she singled me out and wouldn't let me get up without harassing me. Eventually I appealed to another one of the flight crew who allowed me to urinate, but it was over five hours I had to pee and was inexplicably not allowed to."

Points positifs : "The TVs we’re newer and had a great entertainment selection available for a 12 hour flight"
Points négatifs : "The seats were a very old style. Not very comfortable. Alcohol was required to be purchase which is not typical in international flights of this length."

Points positifs : "Swiss Air is great."

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "TV's did not work. Food was lousy."

Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

Points positifs : "Everthing was great!!"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "More food choice and more snacks should avialable during flight time Both serving food is very bad"

Points positifs : "Very accommodating staff"
Points négatifs : "breakfast served was still frozen."

Points positifs : "Small plane, decent space, short flight."
Points négatifs : "Legroom."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "More direction once crew knew the connecting flight would be lost, especially to minors"

Points négatifs : "Food was a little underwhelming for First Class."

Points négatifs : "First flight delayed, missed flight to SF, stuck in frankfurt. A hotel is not adequate compensation"

Points positifs : "Everything from check in to offloading went smoothly. Pretty good food and accommodating flight staff."
Points négatifs : "My row had 3 seats behing a row of 4. We were weirdly offset so I had to look to the right to see my TV. Super uncomfortable. Dont like TV much anyway. Gave up on it real quick"

Points positifs : "Nothing much to say. The crew was polite, kind and professional."
Points négatifs : "nothing."

Points positifs : "There was no in seat power despite that being listed as an amenity. Also, there was no checked bag included in my flight, despite selecting that in my search for tickets."
Points négatifs : "In seat power for phone charging while flying transatlantic is extremely helpful. Ticket purchased was not as advertised."

Points négatifs : "The flight was cancelled and rescheduled for tomorrow same time due to bad weather. I had a child with me and it took 2.5 hours for us in the airport to get a hotel and taxi for night stay and I reached at 0030 at night. The lufthansa staff was not helpful at the start. I will missed a meeting for"

Points négatifs : "Seat very short & im only 5’2” and it was short even for my legs. Too short for anyone average Otherwise ok"

Points positifs : "The incoming pilot to Nice parked at the wrong gate and apparently, once parked, it could not be moved. So the airport had to scramble buses which made the flight depart more than an hour late. We had a 50-minute layover and Lufthansa did not hold the plane. So we got home a day late."
Points négatifs : "They could have left Nice on time, or held the plane for us in Munich."

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "I had to change my flight times three times, and each time they charged me less than 30 dollars (for taxes) and the wait times on the phone were super fast. It was shocking to not lose hundreds of dollars for life happening and needing to change my flight. AND!! I got a free upgrade to premium economy for free!"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points positifs : "The professional, friendly, accommodating, multilingual crew did an outstanding job to ensure all passengers felt comfortable and that their needs were met during the flight."

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points négatifs : "Service was poor, lack of vegetarian food"

Points positifs : "TSA made me miss my flight i have to wait until 7 am for a new flight"
Points négatifs : "TSA made me miss my flight i have to wait until 7 am for a new flight"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Great ride in a big plane!"
Points négatifs : "Flight was late and it seemed like every time we turned a corner we had to go through security again! Leg room in economy must be very difficult for a tall person...no leg room!"

Points négatifs : "The gates kept changing and people were standing in line without being told how long the wait would be, or what was going on. A little challenging when you have overseas connecting flights ."

Points positifs : "The crew were helpful"
Points négatifs : "I had to pay luggage fees"

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Canine crew were perfect and kind"

Points positifs : "Boarding a smooth flight"
Points négatifs : "Food absolutely"

Points positifs : "The crew members were so sweet."
Points négatifs : "Flight was late. I missed my connection."

Points négatifs : "Quand on ne laisse que 5 mn pour sortir d un avion pour embarquer dans le suivant qui est à l autre bout de l aéroport .... même un champion du 100 mètres nu arriverait pas! Et voir l avion encore là avec la passerelle passagers et si on nous dit c est fini!!! Difficile à accepter!"

Points négatifs : "Un avion qui part à l heure est un avion qui arrive à l heure."

Points positifs : "Équipage très agréable et accueillant et équipé de pilotage très bonne"
Points négatifs : "Encore un retard...cette fois de 45 minutes"

Points négatifs : "lastminute.com was completely unhelpful in assisting with any changes to my itinerary. They repeatedly provided me with incorrect information that sent me on a wild goose chase."

Points positifs : "Le personnel de bord toujours aussi professionnel, accueillant et agréable"
Points négatifs : "Retard de l'avion: de plus en plus récurrent."

Points négatifs : "Mi s-au pierdut bagajele !"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight delayed for one hour which caused us to miss our train. We had the longest check-in queue in the world although we have already checked in online and had our boarding passes in advance. Snack on board was a poor piece of biscuits"

Points positifs : "Crew allowed me to change seats to get two empty seats by the window that were available."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"

Points positifs : "Noting outstanding."
Points négatifs : "Seat comfort."

Points négatifs : "Ils ont changé mon vol a la dernière minute"

Points négatifs : "Etre a l heure et avoir une petite collation autre que les chips et ne pas avoir besoin de prendre la navette."

Points positifs : "The crew was not very unhelpful & hardly accommodating, not helpful at all. I have never met such a cold hearted airline crew, so unthankful & not trying to help customer. They kept rolling their eyes & speaking like I was a dirt. I will NEVER fly this airline & I will make sure everyone knows."
Points négatifs : "Came early to counter & my passport expires August 9th, so they refuse to help me & did not let me go on board even though I had approval from Jordanian country to fly there. Austerian ticket crew & supervisor did not want even to check the pass through to board with permission. The WORSE airline!!!"

Points positifs : "Food was good. Plane was good."
Points négatifs : "Night flight should turn off light. Staff was not skillful and professional."

Points négatifs : "Le personnel masculin devrait savoir que tout voyageur n'est pas forcément bilingue. Le repas était vraiment insuffisant. Le petit-déjeuner a été servi 1H avant l'atterrissage! ce qui laisse peu de temps pour se restaurer ainsi que pour la suite... oblige le personnel de cabine à courir pour le rest"

Points positifs : "Crew was positively and smiling."
Points négatifs : "Flight was 44 min late. Could have been on time"

Points positifs : "The food is poor"
Points négatifs : "The ffood could be better."

Points positifs : "Comfortable seat."
Points négatifs : "Quality of red wine"

Points positifs : "Personel Très sympa et pilote top"
Points négatifs : "Pas de distraction"

Points positifs : "Choix de films et jeux pour enfants, repas correcte"
Points négatifs : "Personel trop rigide et pas très à l écoute des enfants"

Points négatifs : "Menu was poor"

Points négatifs : "We are regularly taking this flight for end of the year snd in summer. For no reasons whatever if it is in France or in Vienna, the flight is delayed of minimum 2 hours! It was the case once more the case. And all without communication as it is normal! And it looks like this is normal as the flight from yesterday was also leaving at 19h05. This is a joke."

Points négatifs : "Hand luggage not allowed onboard due to being just a bit oversized -- just its wheels only. Never had this problem with the same luggage with other airlines, only with Austrian."

Points positifs : "Seat size was decent, not like us airlines, there’s actually space for you knees."

Points négatifs : "very late"

Points positifs : "Service was outstanding!"

Points négatifs : "Collation non adaptée au menu spéciaux demandés (vegan)"

Points négatifs : "They overbooked the flight which delayed boarding but the flight was on time."

Points négatifs : "L’aéroport de Vienne qui ne dispose d’aucune aide pour les transferts : il faut trouver les panneaux bien cachés dans un labyrinthe... et 2 contrôles des bagages durant le transfert alors que nous arrivions d’un vol international."

Points positifs : "Flight attendants were friendly, courteous and helpful"
Points négatifs : "Always an issue getting in/out of planes at Frankfurt. It takes a long, crowded bus ride to the terminal."

Points positifs : "Great staff, good meals, snacks, and drinks thru the entire flight."

Points négatifs : "Il a fallu courrir pour attraper l'avion aucune information assistance pour trouver la porte C et mon bagage a ete perdu"

Points négatifs : "See red comment above."

Points positifs : "Crew only offered water once during the whole night flight. The entertainment programs regarding games was very restricted, both in terms of game offers as well as operation / handling"

Points positifs : "Staff welcoming and courteous. Flight nice and quiet"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The check in crew were great. They checked my overweight carry on with no problem for free Free alcohol"
Points négatifs : "The food was not edible"

Points positifs : "Staff very welcoming"

Points négatifs : "Missed my flight!!!!!"

Points négatifs : "My flight was Dec 11 at 8:00 from Budapest to Vienna. And from Viena I have to fly to Minsk. So on Dec 10 at 10:00 pm they send an e-mail to let me know that the flight from Budapest to Viena is canceled. I am glad that I decided to check my e-mail before I go to bad. So I try to call Austrian, but they work just from 8:00 am - 8:00 pm. I start to search all the info the site of Austrian, and find one phone number that seats be working 24 hours. So finally I got a person on the phone who was able to help me. ..."

Points positifs : "The flight in General. Small space with a large audience make things smaller. It's not a flight where one can relax. Grueling."
Points négatifs : "Breakfast was just a sandwich and yogurt. Is this standard Austrian Breakfast?"

Points positifs : "Very comfortable aircraft"

Points négatifs : "Not having an opportunity to serve water because it was time to prepare for landing"

Points positifs : "i loved the food, the alcohol, the specialty coffees. i loved the service. i loved the lay down seat. i loved the entertainment."
Points négatifs : "no complaints whatsoever. this was my best flight to vienna- or to europe."

Points positifs : "Nothinf"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "I would suggest to make up some how for my lost as I had other problems derived from missing my United Airlines but so far every body has been very understanding. For example selling me a new ticket at a special price or with some benefit - I WILL NEED TO FLY TO VIENNA AND KIEV AGAIN WITHIN 6 MONTHS - otherwise; I doubt I would ever buy a Austrian plane ticket again. I AM FLYING ON POLISH AIRLINES RIGHT NOW OCT 25TH."
Points négatifs : "When I try to make the change of itinerary on Austrian Airlines on the selling web page, they told me to contact the Austrian Airlines, so I did. The Austrian Airlines lady who told me that I would just lose my tickets and that I could not even pay a penalty to avoid such thing, was very VERY RUDE!! As the Austrian Airlines did not offer me an option but losing my plane ticket,"

Points positifs : "Nothing! I ended up losing my plane ticket because of Austrian Airlines lack of empathy with me."
Points négatifs : "First I lost my United Airlines flight because of security reasons. I checked in Guatemala but I was delayed at the Airport's security too long, it was beyond my control. Consequently I got to the boarding gate right when they were closing. Consequently I lost all my connections from then on. The United Airlines was very empathizing with me and my situation and they issued me other boarding passes at no cost. United Airlines suggested me to tell the Austrian Airlines about what happened and they were sure the Austrian Airlines would understand but they were wrong; no understanding on behalf of the Austrian Airlines."

Points positifs : "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Points négatifs : "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"

Points positifs : "The plane ✈️ itself the attendants . The entertainment on board. Really great"
Points négatifs : "Nothing dissatisfying about the flight nor the airline staff . Very polite, very professional. It was a Great flight. For long trips this airline is one of the best."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Staff: from check in to landing, they could at least smile. Baggage claim was a nightmare, 6 Schengen flights in the same belt."

Points négatifs : "Boarding was crazy. Could not everyone in the gate area."

Points positifs : "Staff were professional and polite."
Points négatifs : "Despite zone boarding, boarding and disembarkation were very slow. Passengers like me with flight connections were very anxious regarding missing these."

Points négatifs : "The flight from Manchester to Amsterdam has been delayed which led insufficient time for me to transfer to HK"

Points positifs : "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."

Points négatifs : "I congratulate the KLM crew!"

Points positifs : "Crew great, boarding at Nice very organised, boarding in Amsterdam not so organised!"
Points négatifs : "A queuing system would be better-it was a bit disorganised at Amsterdam!"

Points négatifs : "Not being 1 hour late"

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "Can’t think of anything"

Points positifs : "Great crew, comfortable seating with enough leg room."
Points négatifs : "Provide dinner before getting to joburg, instead of a snack. Flight arrives late so dinner would be appreciated"

Points négatifs : "1. In Flight Entertainment 2. Controlled In Flight Temperature"

Points négatifs : "Too hot inside the aircraft"

Points positifs : "Seat was good"
Points négatifs : "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "the trip was excellent and comfortable. LOved the windows that shaded out rather than the having to pull down the plastic blind. entertainment on board top notch screen huge One hostess , Helen was absolutely fantastic and the best I ve had on my many trips. I will recommend KLM whenever I can"
Points négatifs : "the headrest is hard. Apart from that- all was fine"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "They left my bag off the plane. Ridiculous."

Points positifs : "Crew was pleasant but not attentive to detail. Bypassed is completely for snack and drink towards end of 9 hour flight!"
Points négatifs : "Pay attention to passengers."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "We were changed from KLM to Airiltalia without any information sent so only because I tried to check in did I find out the flight on KLM was cancelled and we were changed to Airitalia. The Airitalia flight was very mediocre."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Amazing crew"

Points négatifs : "Larger meals."

Points positifs : "The flight arrived a few minutes early."
Points négatifs : "The plane was extremely old and in poor repair. The seats were extremely close together. The inflight entertainment system, wifi and passenger electric outlets were all non-functional. Even the wastebin in the lavatory was full and an extra bag was put on the floor."

Points positifs : "The crew!!"

Points positifs : "Light snack and complementary wine"

Points positifs : "Very pleasant, professional crew"
Points négatifs : "Very slow check in. Mainly because other passengers obviously don't read instructions re: weight/contents of cabin bags etc. Would be helpful if there was additional staff to deal with them away from check in desk. This would mean that others did not have to queue for 25 minutes because the check in girls also had to deal with them"

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Points positifs : "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Points négatifs : "No complaints"

Points négatifs : "You are almost always late!"

Points positifs : "Professional crew. Good boarding."
Points négatifs : "No entertainment on board in business. Stale buns - staff unapologetic. Older 737 with uncomfortable seats."

Points positifs : "The leg room, was surprisingly roomy"
Points négatifs : "The food and that there was no entertainment."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Arrived Early!"
Points négatifs : "Left Late :-)"

Points négatifs : "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The cabin crew were good. They explained what the arrangements were for the delayed flight connections"
Points négatifs : "The plane wasn't refueled and so was not ready for take off once the passengers were loaded. The plane had a technical problem when it tried the first take off and so it had to be abandoned. This was alarming.."

Points positifs : "Boarding was a breeze and the staff were lovely. Online check was very simple and easy to navigate."
Points négatifs : "The amount of extras you have to click no to while checking in online."

Points positifs : "Clean airplane, friendly crew, no rush, nice snacks for a short one hour flight. Just generally a positive experience."

Points positifs : "Excellent experience with the cabin crew."
Points négatifs : "Seats on the 777 were too narrow. This 777 had a 3-4-3 seating arraignment, it would have been better with a 3-3-3, similar to a 787 configuration. With the current layout, even with an aisle seat, I was sitting in the aisle. And I am not a large person! The flight was full, so use the 787 and two daily non-stops. For a twelve hour flight, the food was only Okay, could have been better and with a better selection. Meal timing was poor."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Service provided by the staff"
Points négatifs : "The navigation of the entertainment system is not very friendly"

En savoir plus sur SWISS
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant de Nice à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Les compagnies aériennes voyageant de Nice à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols de Nice à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols de Nice à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols de Nice à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols de Nice à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Vols pas chers Nice - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Dernières offres d’allers-retours

12/10
mar.
1 escale
SWISS
12h 50min
NCE - BKK
30/10
sam.
1 escale
SWISS
35h 30min
BKK - NCE
1/9
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 50min
NCE - BKK
29/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
27h 00min
BKK - NCE
1/9
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 50min
NCE - BKK
8/9
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 15min
BKK - NCE
7/6
lun.
1 escale
Lufthansa
22h 50min
NCE - BKK
14/6
lun.
1 escale
Lufthansa
24h 00min
BKK - NCE
19/9
dim.
1 escale
SWISS
23h 05min
NCE - BKK
3/10
dim.
1 escale
SWISS
24h 05min
BKK - NCE
4/6
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 35min
NCE - BKK
11/6
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 55min
BKK - NCE
22/6
mar.
1 escale
SWISS
23h 05min
NCE - BKK
2/9
jeu.
1 escale
SWISS
19h 15min
BKK - NCE
1/11
lun.
1 escale
SWISS
17h 50min
NCE - BKK
15/11
lun.
1 escale
SWISS
35h 10min
BKK - NCE
29/10
ven.
1 escale
SWISS
18h 25min
NCE - BKK
14/11
dim.
1 escale
SWISS
31h 00min
BKK - NCE
11/10
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 15min
NCE - BKK
31/10
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
31h 00min
BKK - NCE
20/10
mer.
1 escale
Austrian Airlines
18h 15min
NCE - BKK
24/10
dim.
1 escale
Austrian Airlines
19h 40min
BKK - NCE
29/6
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 05min
NCE - BKK
5/8
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 40min
BKK - NCE
20/10
mer.
1 escale
SWISS
23h 05min
NCE - BKK
24/10
dim.
1 escale
SWISS
19h 45min
BKK - NCE
9/8
lun.
1 escale
KLM
15h 15min
NCE - BKK
21/8
sam.
1 escale
KLM
17h 05min
BKK - NCE
1/8
dim.
1 escale
KLM
14h 55min
NCE - BKK
15/8
dim.
1 escale
KLM
24h 30min
BKK - NCE
20/7
mar.
1 escale
KLM
15h 15min
NCE - BKK
30/7
ven.
1 escale
KLM
17h 05min
BKK - NCE
1/8
dim.
1 escale
KLM
14h 55min
NCE - BKK
15/8
dim.
2 escales
KLM
24h 55min
BKK - NCE
30/7
ven.
1 escale
KLM
25h 55min
NCE - BKK
12/8
jeu.
1 escale
KLM
21h 15min
BKK - NCE
14/6
lun.
1 escale
Lufthansa
15h 35min
NCE - BKK
26/6
sam.
1 escale
Lufthansa
24h 00min
BKK - NCE
25/5
mar.
2 escales
Lufthansa
36h 20min
NCE - BKK
5/6
sam.
1 escale
Lufthansa
24h 00min
BKK - NCE
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

2/8
lun.
1 escale
Lufthansa
14h 30min
NCE - BKK
2/8
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 50min
NCE - BKK
2/8
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 05min
NCE - BKK

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première