Trouvez des vols pas chers Nice - Florence

NCE - FLR

Trouvez des vols pas chers Nice - Florence

Aller-retour
Économique
Nice (NCE)
Florence Peretola
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Florence
Restrictions de voyage
L'Italie a désormais rouvert ses frontières aux touristes. Cependant, des restrictions de voyage peuvent s'imposer à certaines régions spécifiques du pays ou à des voyageurs venant de certains pays et territoires étrangers. L'Italie a interdit les voyageurs qui ont séjourné ou transité par les pays suivants au cours des 14 derniers jours : Arménie, Bahreïn, Bangladesh, Bosnie-Herzégovine, Brésil, Chili, Koweït, Macédoine du Nord, Moldavie, Oman, Panama, Pérou et République dominicaine. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Florence Peretola
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Florence Peretola) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 15%.

Haute saison

mai Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 18%.

Prix moyen pour un aller-retour

209 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

212 € ou moins

Quand réserver des vols Nice - Florence

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 147 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Nice - Florence 83 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 6 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en avril, mai et juin. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est novembre.
  • Partir le matin est en moyenne 27% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Nice - Florence

Florence : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Nice et Florence ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Nice - Florence ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Nice - Florence ?

Par quels aéroports passe-t-on lors d’un voyage Nice - Florence ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Nice-Florence ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Nice-Florence ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Nice-Florence ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Nice-Florence ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Nice Côte d'Azur - Florence Peretola

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 8 987 avis
8,2
Embarquement
7,8
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"

Points positifs : "The crew and entertainment"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points positifs : "The service and food were good."
Points négatifs : "As a petite person I find the seats in economy class small and cramped. When passengers in front of you recline their seat backs, there is very little room to move, making it difficult to get up and out of your seat."

Points positifs : "The meals were awesome, flight great!"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points négatifs : "La ponctualité"

Points négatifs : "Terribly uncomfortable seat."

Points négatifs : "Seats too close when leaning back"

Points positifs : "plane was clean"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points positifs : "crew"
Points négatifs : "comfort, leg room, very crowded, overhead space jammed"

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "The crew was polite and we arrived safely."
Points négatifs : "The seats are like torture devices. So small and uncomfortable. After 14 hours of travel, my knees were sore from jamming into the seat in front of me, and I'm only average height. When the person in front of you puts their seat back, their headrest is practically under your chin. A disgrace."

Points positifs : "The flight was smooth and on time. The flight crew did everything alright."
Points négatifs : "Connecting flights. All lies, no cooperation. Not a small airport as it takes nearly half an hour to get to Gate E. Too few characters allowed to explain all we went thru."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points positifs : "Crew were amazing."

Points positifs : "Our quick trip from ZUR to FLR was great! Flight was on time and pilot kept all passengers well informed upon our arrival in FLR."

Points positifs : "The staff was wonderful - super friendly and kind. Food was shockingly great. Very impressed."

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "Flights attendant proficinal , food was great , first time experience ice cream on airplane served. Seats are comfy and wide , much space between seats compare with other airlines."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Staff friendly and flight very smooth"
Points négatifs : "The breakfast was very poor. Two different servings of OJ(why?), non fat yoghurt and bread. Coffee came with only one cream. Media screen and audio did not work, and usb charger kept turning off. Barely able to recharge phone over the span of 10 hour flight! My next neighbor had same problem."

Points positifs : "The Plane was modern, they had food / drinks for us, and overall the flight experience was excellent."
Points négatifs : "Extremely crowded no place to wait, Split Airport has too many planes coming in/out and not much space for passengers."

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Staff was attentive and friendly. Food was great. Easy boarding."
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "The entertainment and food was very good. I also think having fresh fruit available in between meals is one of the most appealing things about SWISS."
Points négatifs : "For some reason, one of the air hostesses refused to let me use the restroom. For over five hours I tried to use the restroom and she kept yelling at me to sit back in my seat, in spite the fact that several other people were using the restroom and several other people were up and moving about, she singled me out and wouldn't let me get up without harassing me. Eventually I appealed to another one of the flight crew who allowed me to urinate, but it was over five hours I had to pee and was inexplicably not allowed to."

Points positifs : "Swiss Air is great."

Points positifs : "Quick trip :-)"
Points négatifs : "45 minute delay, but those are pretty understandable and unavoidable."

Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

Points positifs : "Everthing was great!!"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Very good overall quality nothing to say. It was just smooth and safe. Very short flight so..."
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Not very much to like. No effort to enhance customer service, accommodate customer needs. I fly a lot of regional and international airlines, was truly underwhelmed."
Points négatifs : "I landed at Zurich airport at 6am with an 11 hour wait and tried to get onto an earlier us bound flight. The ground crew were awful and rude!. The dint make any effort to smile, look at me in the face or ask how I was doing!. Instead she took one look at my ticket and said “ sorry you bought through an agent, I can’t help you”. When I tried to ask if in future it is advisable to book through Swiss airlines directly, the customer service agent looked at me and said “ that’s your problem”- then she turned to her friend and kept talking! Honestly! . The airport terminal E is grey, drab and boring. No TV and only 2 hour of WiFi. I was told I had to pay to use one of their lounges just to get a recliner chair to lay my head for 11 hours. I felt like I was in a holding cell- and the flight was delayed by an hour, had a gate change that they dint tell us till less than 1hour- boy was I glad to leave Zurich!. If that is Swiss hospitality, they have a long way to go. Save your money and use another airline. You will be much happier- trust me."

Points négatifs : "I felt like a sardine."

Points positifs : "Even though the flight was very short, the team moved quickly through the cabin ensuring everybody had a drink and a snack. They looked quite concerned when I turned down the pretzel sandwich, so I accepted and found it quite good! Also, team made sure my parent with reduced-mobility had a good boarding and transfer experience."
Points négatifs : "As always, seats are narrow. And the "neighbors" were normal-sized. The usual struggle for elbow "air-space" occurred."

Points positifs : "Small plane, decent space, short flight."
Points négatifs : "Legroom."

Points négatifs : "Food was a little underwhelming for First Class."

Points négatifs : "First flight delayed, missed flight to SF, stuck in frankfurt. A hotel is not adequate compensation"

Points négatifs : "the entertainment kept cutting in and out on itself, and i was listening to classical music and it simply didn't work to hear anything whole. annoying but not critical"

Points négatifs : "Having more than one person at the curtesy desk when half the plain’s luggage was left in Germaine"

Points positifs : "The incoming pilot to Nice parked at the wrong gate and apparently, once parked, it could not be moved. So the airport had to scramble buses which made the flight depart more than an hour late. We had a 50-minute layover and Lufthansa did not hold the plane. So we got home a day late."
Points négatifs : "They could have left Nice on time, or held the plane for us in Munich."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "Crew was excellent"
Points négatifs : "Uncomfortable tight seating in economy"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "The crew should treat better passengers but overall is been good"
Points négatifs : "Overall is been good"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points positifs : "The red wine was good. The flight was smooth."
Points négatifs : "Unpleasant boarding experience: While my carry-on item was well within the Lufthansa guidelines, the lady in charge of boarding insisted that it was too big and did not allow it in the cabin. I have used the same bag in previous Lufthansa flights without any problem. She sarcastically told me that "I am not Americanaki" - a derogatory expression used by those in Greece who consider the Americans naive."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Quick flight. O ly 2 people per row. Bags did not get lost"
Points négatifs : "Walking to different concourse. Then walk down to bus and ride 10 mins to plane and wait to get on. First come first seated."

Points négatifs : "Service was poor, lack of vegetarian food"

Points négatifs : "Flight was delayed more than 1 hour 30 minutes"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points négatifs : "The gates kept changing and people were standing in line without being told how long the wait would be, or what was going on. A little challenging when you have overseas connecting flights ."

Points positifs : "The crew were helpful"
Points négatifs : "I had to pay luggage fees"

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "First flight was canceled and we had a pleasure (after 12 hours flight from SJC to FRA) to spend another 11 hours in the airport."

Points positifs : "flight was on time"
Points négatifs : "The plane appears to have left with NO luggage on board. 3 days later, I am still without luggage. The promise to deliver the missing luggage within 24 hours was not honoured."

Points négatifs : "Luggage lost"

Points positifs : "Comfortable seats, nice they still give a snack"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points négatifs : "Allow business passenger to use front bathroom."

Points positifs : "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Points négatifs : "La comida horrible . No se limpian los baños"

Points négatifs : "Bigger seats the new ones are way to narrow"

Points négatifs : "When a bought my ticket, I had asked in the office about WiFi. They told me that you have WiFi on the plane. I had checked this information on KLM.com and saw the same, that you have WiFi. This was the reason, why a chose KLM! Then I tried to connected on board but I couldn’t! WiFi was not available. Crew told me that they don’t know anything about it! I was disappointed and angry."

Points positifs : "Great crew."
Points négatifs : "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Points positifs : "The aircraft"
Points négatifs : "No overbooking next time!"

Points positifs : "Comfortable seat, great crew."
Points négatifs : "Flight delayed, no USB port and no entertainment"

Points positifs : "Slow service."
Points négatifs : "Better communication!"

Points positifs : "No delay and nice staff"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "Lost a single baggage item, a car seat. Critical for us to leave the airport, and delayed us for over an hour upon arrival. Gave us a loaner car seat that barely fit our child."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Nice seats. Only seats with a row of 2, which is what I wanted,"

Points positifs : "My seat at the window was great and the staff really friendly and courteous!"

Points négatifs : "The flight was cancelled and had to be rerouted on United Airlines."

Points positifs : "The crew were amazing and the flight was very smooth."
Points négatifs : "Keep up the good work"

Points positifs : "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Points négatifs : "I have ordered Wheelchair for my parents which one of my parent didn't get it on Mumbai Airport. When they arrived on Amsterdam Netherlands Airport they were dropped to the gate assigned first and once the gate changed on the fly no body came to help them moving to the new gate assigned which was far away to walk. Nobody even came to tell them that the gate has been changed. It was because of my father's alertness they didn't miss the connecting flight and when my father asked help to members on airport none of them helped my parents and other 4 co passengers which also were on wheel chairs. It was so scary experience for them that they asked me not to book any more flights with Jet Airways. I won't recommend Jet Airways to any of my friends for their parents to travel to USA. I strongly recommend you guys to take a strict action against this. This is so unacceptable."

Points positifs : "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
Points négatifs : "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."

Points négatifs : "Check in at Berlin was extremly slow. Staff was very unprofessional and not very friendly."

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Face recognition was amazing"
Points négatifs : "Too hot on plane"

Points positifs : "punctuality of boarding and flight time"
Points négatifs : "attitude of crew in business class: no sense of true hospitality"

Points positifs : "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight. KLM #605 from Amsterdam to SFO---please pass the praise to all of them."

Points positifs : "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Points négatifs : "No such things"

Points positifs : "Easy flight; loved the crew and their friendly customer service. Great food, kept everyone hydrated and fed."
Points négatifs : "The movie options, as well as music and TV options were limited. There were no electrical outlets."

Points positifs : "More than adequate room, And very good service from a very professional staff. Head and shoulders abovevany American carrier, and several European lines I have flown."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "The entertainment options were good."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "The entertainment system wasn’t working for the whole 10 hour flight."

Points positifs : "Very friendly crew going out of way to assist in making trip comfortable"
Points négatifs : "Had travelled KLM to Amsterdam on my first flight 27 years ago and the aircrafts are stuck in that age! Lousy seats, poor quality bathrooms, lousy screens, prefer not to fly them"

Points positifs : "Nothing really"
Points négatifs : "Flew KLM 27 years ago and the airlines seem to be stuck in the same era. Food is poor quality... Have you recently checked the Gulf carriers."

Points négatifs : "Actually the Welcome on board announcement. The part where they special welcome loyalty program members. I do not get that... I am an explorer holder my self, but really?? so other paying customers are not as welcome. This is leftovers from the older days.."

Points positifs : "On both of my flights to New York City, I was amazed at how friendly and helpful the flight attendants were to the passengers. On my short flight from Basel to Amsterdam, a young French speaking girl was concerned about how to manage getting to her next gate. The flight attendants talked to her and arranged for someone to take her there. On my longer flight from Amsterdam to New York City, there was a customer who was in distress about missing a previous flight and not making it to her connecting flight in New York. One of the flight attendants reassured her until she stopped crying and calmed down. That same flight attendant was always so positive and cheerful in all she did. The rest of the crew was top notch. This was my best experience flying in such a long time. Well done, KLM crews of flights 1984 and 0645 on July 10!"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "787 is a great airplane. The 3-3-3 seat configuration leaves enough seat width to be just comfortable in coach."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points négatifs : "una valija se perdió. Eso desató el descontrol que tiene KLM para seguir el equipaje. No hay como hacer tracking. No hay un teléfono a donde hablar, la web está desactualizada y con información equivocada. Direccionan a usar canales de twitter y facebook que no responden. Primer experiencia en KLM y no pienso nunca más usar esta aerolínea. Llevar el equipaje o resolver un problema sobre valijas es de lo más básico de una aerolínea y no lo hacen."

Points positifs : "Entertainment was good, and crew was very nice and accommodating. Flight was very comfortable and smooth."
Points négatifs : "The food was okay, not that great."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points négatifs : "Per usual, KLM can't seem to figure out the order of boarding the plane. Should be business - priority - everyone else. Instead they do priority first, and that's usually two-thirds of the passengers. Strange choice of in-flight movies; no accounting for taste, I guess."

Points positifs : "Airline staff good and professional"
Points négatifs : "Nothing one can do, for a 6.2" guy, the metal bar that forms the shape for the pouch for magazines and such digs into knees, ESP if person in front adjusts seat back. Fold out table barely accommodates laptop."

Points positifs : "Of the multiple international airlines I recently flew with, I would have to say KLM was by far the best. Relaxing atmosphere, comfortable seating, great in-flight entertainment, although I have the go-go in-flight data/entertainment plan with t-mobile (highly recommended), the flight included a decent selection of movies, television programs, etc. The food far exceeded typical "airline quality," even for an international flight - and included a fabulous little snack box with locally sourced gourmet and specialty items such as chocolate from Belgium, fine cheeses from France, and crackers from England. Drinks = gratis, and crew was exceptionally attentive and went out of their way to make flight as pleasant as possible."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points positifs : "Yeah Everything well organized"
Points négatifs : "I believe so"

Points positifs : "Personnel très bien."
Points négatifs : "Avion vieillissant. Repas très moyen. Ecrant minuscule. Pas d'usb ni de prise. Siège inconfortable et étriqué. Cet avion a grand besoin d'être rénové ou changé. Vu le prix est places pour La Réunion c'est inadmissible."

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The rest area"
Points négatifs : "The airport was cold and it should be warmer"

Points positifs : "Very friendly crew"
Points négatifs : "In-flight system had some errors"

Points positifs : "The crew was OK, but nothing special."
Points négatifs : "Air France should not sell tickets for which the connection flights are almost impossible to catch. My luggage was not transferred to my connecting flight. I had to run to catch the flight to Bucharest. At CDC there were only two custom officers for checking passport of EU citizens, on a Saturday morning with hundreds and hundreds incoming travelers. On top of it, one female officer was rude. Typical french :("

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "tout est à revoir !"

Points négatifs : "Seats are not comfortable for long haul. Airbus 380 premier economy. Not enough reclining and leg support."

Points positifs : "Seats are comfortable on Business Class. Service is good"
Points négatifs : "Constant delays specially from CDG! Poor cabin service specially on this flight."

Points positifs : "Le personnel de bord: pro et charmant."
Points négatifs : "1h30 de retard. Valise démolie à l’arrivée. Pas de repas. Vin blanc chaud. Siège non inclinable."

Points négatifs : "Ne pas avoir du retard pour le décollage"

Points positifs : "Nothing !! Such a bullshit flight ever !!!"
Points négatifs : "No tv fo 14 hr long flight !! Flight delayed for 1 he !! No proper arranged to board .. it was kiosk!! Food quality was worse. No space to seat !! Can’t sleep .. no leg space !! Worst fight till the date !!!"

Points négatifs : "Entertainment worked sporadically"

Points positifs : "Entertainment system failed repeatedly."
Points négatifs : "Entertainment system failed repeatedly."

Points positifs : "Great crews, excellent customer service"

Points positifs : "Les prises USB pour charger le téléphone dans l'avion vu que le vol a fait 3h30 de retard"
Points négatifs : "l'embarquement très long et des informations de l'équipage tardif"

Points positifs : "Staff were friendly and seats in business were super comfortable."

Points négatifs : "No entertainment facilities"

Points positifs : "Siege inconfortable manque d ergonomie dossier trop droit aucun soutien pour les reins creux qui donne mal au dos et lorsque nous sommes au fond du siège la nuque n est pas du tout soutenue"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "The crew was very helpful in all respects."
Points négatifs : "Not getting everyone standing in line to board one hour and 10 minutes before scheduled departure."

Points positifs : "Bag was sent straight to NY although Norwegian screwed it up. Am yet to receive my luggage."

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "le fait qu'on débarque vite"
Points négatifs : "le retard"

Points positifs : "Everything was great"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points négatifs : "Lost my luggage."

Points négatifs : "The food was mediocre. Flying La Compagnie in the past was a much better food experience."

Points négatifs : "Respecter les horaires"

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Food was ok."
Points négatifs : "Very little room in economy class. For a 6'1" person, it's impossible to get comfortable."

Points négatifs : "Flight was delayed by at least an hour leaving Paris - a regular situation I experienced with AF."

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points négatifs : "Plus de journal disponible à l'embarquement"

Points positifs : "Snack et boisson à bord, plutôt confortable, embarquement rapide avec bébé"
Points négatifs : "Avion retard.. Pas drôle avec un bébé fatigué"

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Disponibilité et flexibilité des gens du comptoir"
Points négatifs : "Rien tout était parfait"

Points positifs : "Efficient and smooth flight. Service was great and flight attendants were friendly"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points négatifs : "Tiny uncomfortable seats."

Points positifs : "The crew worked hard, but the food was below the French standards."
Points négatifs : "The flight was delayed for 2.5 hours and the passengers spent this time in the cabin without a/c."

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "I like traveling with AirFrance in general."
Points négatifs : "Terminal too far to go to loggage, walking about more than two miles after a long trip is not very easy AirFrance should have a better terminal at Charles-de-Gaulle!!! Have some missing stuff in my luggage!!!!"

Points positifs : "Nice staff, very professional and helpful."

Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"

Points positifs : "It was quick, very good space in premium economy. Good and friendly service. The food was better than expected"
Points négatifs : "The crew did not announce the score of soccer cup semi final between Belgium and France"

Points positifs : "Boarding for BUsiness class was fine. Seating was cramped."
Points négatifs : "As I said in my rating, seating was cramped. Food was mediocre. Crew was pleasant."

Points positifs : "The flight had a delayed of 2 hours due a system issue, but the flight was comfortable, and the airplane was clean."
Points négatifs : "I didn't like the check in, the personnel there were not so friendly and had discrepancies. We were a group of 6, and 2 of us were able to drop the bag in the check in. But the others were told that needed to wait 30 mins."

Points positifs : "The crew was okay,...and we got there"
Points négatifs : "The plane, was a piece of junk, and the AC wasn't working."

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "One crew guy was really nice. I had bruised my leg and he gave me ice and checked in on me."
Points négatifs : "Vueling/Iberia lost my luggage."

Points négatifs : "One of the best flights is had. Love A340 and the crew and service definitely better than AA or BA by far."

Points positifs : "The crew was nice."
Points négatifs : "There was a terrible stench, like that of a dead animal, near where we sat that did not let us enjoy the flight. The seats were too crowded."

Points positifs : "Not much to like."
Points négatifs : "The crew at the gate needs a serious lesson on customer service. They are the rudest people ever and can’t speak an ounce of English. They give a bad impression towards Spain in general and the courtesy provided within. There was no entertainment onboard and no food/drink served."

Points négatifs : "The seats are amazingly narrow and uncomfortable for 5 hours flight."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Arrived at destination"
Points négatifs : "Left an hour and a half late due to mechanical problems. This also disrupted in flight entertainment system. Got to destination"

Points négatifs : "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "Thw crew were amezing, with a lot of patient. The entertainment was graet. The seats were graet.7;"

Points positifs : "It was IBERIA Flight:"
Points négatifs : "It was IBERIA Flight:"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "The pilot did an excellent job navigating through rough weather."
Points négatifs : "Boarding is a mess, too many special groups, and then the masses get in and it just becomes a zoo inside the plane. There are so many charges, flying these days is really not better than taking a local bus."

Points positifs : "Everything. Perfect flight, service, food and Ann early arrival. All great. Memorable."
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "The entertainment system is pretty good. Touch screens work great, and you can charge your phone. The plane itself is fairly up-to-date, and the headrest is adjustable and very comfortable."
Points négatifs : "I am 6' / 183cm and 210lbs / 95 kg. The seats are quite narrow, and little legroom. I don't think I'll fly them again."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "Our seats was almost the last seat of all our flights, even we checked in very early."

Points positifs : "I loved being offered newspapers before takeoff. in-flight entertainment had a good selection, food was good, and there was a decent amount of space on this flight because it was relatively empty."

Points positifs : "Time and flight was ok"
Points négatifs : "The size of the seats"

Points négatifs : "Food was poor ( cold, tasteless, meat was hard .....)"

Points positifs : "Everyone is doing his job correctly and nicely. Nothing special to add"

Points négatifs : "There were delays at Heathrow due to fog. Rather then backing up all planes by an hour or so, BA gave our plane away. We experienced a 6 plus hour delay. So after flying for nine hours from the U.S. overnight to London, we had to sit around the airport, while watching other planes take off on time. We got in so late to Madrid that our hotel room that we reserved months earlier was given away. After being awake for over 24 hours we had to walk around Madrid at 11:00 pm at night, looking for someplace to lay our weary heads."

Points positifs : "Flight was safe, aircraft was clean and luckily with enough room under the seat to store carry on bag"
Points négatifs : "The fact that all the passengers boarding in "group 3" were forced to check in their carry-on bags if they did not fit under the seat; and retrieve those at the baggage claim area (not right after exiting the airplane) In my case I was able to store my carryon under the seat in front of me after pleading to the crew and gate members to let me try because of my connecting flights. There is no complimentary food service, even water is charged."

Points positifs : "Service, food, plane cleanliness and quality of entertainment."

Points positifs : "I loved the Madrid airport!! Iberia out of Madrid is lovely."

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "clean, good entertainment services, and service from crew"
Points négatifs : "delayed start, very cold temp. during flight"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight from Iberia, operated by AA and finaly no flight!!!!!"

Points négatifs : "Half way through the flight my screen stopped working"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "Food was good Entertainment system is very good. Good selection of movies with good sound Crew does a fine job"
Points négatifs : "I am an American who flew roundtrip Chicago - Madrid. We (family of 3) still haven't received our lost luggage from 2 weeks ago. When we checked in at Madrid, one staff told us to ask about the luggage downstairs at the luggage retrieval, which we are not allowed into. I came back and another staff woman told us to immediately go through immigration, because it takes so long to get through. Since our luggage appears to be lost for good, we will never take Iberia again. Madrid airport is a nightmare! We arrived at Madrid airport 2 hr 20 min. before our flight. Because the distance from the check-in counter to the plane is unbelievably far, and we all have to wait in very long lines, and then take multiple trains, escalators, and finally a bus, and U.S. passengers have their passports checked twice in long lines, we got on to the plane barely in time, on "last call" 30 min. before it took off. We will never fly through Madrid again! On any other trip from Spain overseas, we will choose some other city in Spain to leave from."

Points négatifs : "My flight was cancelled and I had to wait in the Madrid airport for seven hours before getting a new flight and retrieving my luggage (five for the new booking, 2 for luggage). It's understandable that flights get cancelled due to weather, but the handling of re-accomodations should be much faster. Iberia did not have enough people to handle it and made no effort to bring in more help. Instead, workers were continually leaving. By the end, there were only two people helping the line of dozens of stranded travelers. I was very disappointed."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "No food no drinks no entertainment and my knees where hitting the seat in front and I am 5 10"

Points positifs : "Rien !"
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. De plus une surcharge bagage de 195€, alors qu'au moment de la réservation il n'y avait aucune possibilité d'intégrer des bagages. J'appelle ça tout simplement du vol. Le client est pris devant le fait accompli et n'a que le choix de payer... Bref, je ne recommande nullement cette Vie aérienne."

Points positifs : "Rien ! Et je pèse mes mots. Je ne suis pas en colère, j'écris ces commentaires à froid."
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. Pas à boire, pas à manger. Sièges usés, défoncés..."

En savoir plus sur SWISS

Vols pas chers Nice - Florence

Dernières offres d’allers-retours

21/11
sam.
1 escale
Air France
4h 10min
NCE - FLR
25/11
mer.
1 escale
Air France
13h 20min
FLR - NCE
27/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 35min
NCE - FLR
29/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 40min
FLR - NCE
27/12
dim.
1 escale
Lufthansa
7h 20min
NCE - FLR
2/1
sam.
1 escale
Lufthansa
5h 00min
FLR - NCE
3/1
dim.
1 escale
Iberia
10h 00min
NCE - FLR
7/1
jeu.
1 escale
Iberia
12h 35min
FLR - NCE
3/1
dim.
1 escale
KLM
16h 25min
NCE - FLR
7/1
jeu.
1 escale
KLM
15h 55min
FLR - NCE
18/11
mer.
1 escale
Air France
14h 45min
NCE - FLR
25/11
mer.
1 escale
Air France
5h 20min
FLR - NCE
19/11
jeu.
1 escale
Air France
4h 10min
NCE - FLR
26/11
jeu.
1 escale
Air France
13h 20min
FLR - NCE
18/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
8h 10min
NCE - FLR
25/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 25min
FLR - NCE
3/1
dim.
1 escale
Lufthansa
7h 20min
NCE - FLR
2/2
mar.
1 escale
Lufthansa
5h 00min
FLR - NCE
18/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 50min
NCE - FLR
22/12
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
27h 40min
FLR - NCE
22/11
dim.
2 escales
Air France
20h 30min
NCE - FLR
26/11
jeu.
1 escale
Air France
13h 20min
FLR - NCE
21/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
9h 55min
NCE - FLR
25/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
5h 20min
FLR - NCE
3/1
dim.
1 escale
Lufthansa
7h 20min
NCE - FLR
2/2
mar.
2 escales
Lufthansa
6h 30min
FLR - NCE
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 10min
NCE - FLR
10/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 45min
FLR - NCE
30/10
ven.
1 escale
Lufthansa
7h 20min
NCE - FLR
1/11
dim.
1 escale
Lufthansa
3h 45min
FLR - NCE
11/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 40min
NCE - FLR
13/1
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 40min
FLR - NCE
22/2
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 40min
NCE - FLR
28/2
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 50min
FLR - NCE
29/10
jeu.
1 escale
Lufthansa
7h 20min
NCE - FLR
31/10
sam.
1 escale
Lufthansa
3h 45min
FLR - NCE
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 35min
NCE - FLR
9/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 40min
FLR - NCE
28/10
mer.
1 escale
Air France
14h 45min
NCE - FLR
30/10
ven.
1 escale
Air France
5h 20min
FLR - NCE
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

25/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 55min
NCE - FLR
1/12
mar.
1 escale
Iberia
25h 05min
NCE - FLR
17/11
mar.
1 escale
Air France
4h 10min
NCE - FLR
8/11
dim.
1 escale
Vueling
14h 25min
NCE - FLR
26/12
sam.
1 escale
KLM
5h 35min
NCE - FLR
6/11
ven.
1 escale
SWISS
20h 25min
NCE - FLR
18/11
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 45min
NCE - FLR
7/11
sam.
1 escale
Air France
22h 15min
NCE - FLR
8/11
dim.
1 escale
Vueling
14h 25min
NCE - FLR
1/12
mar.
2 escales
Air France
12h 45min
NCE - FLR
8/11
dim.
1 escale
Vueling
14h 25min
NCE - FLR
17/11
mar.
2 escales
Air France
28h 30min
NCE - FLR
1/12
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
24h 15min
NCE - FLR
26/12
sam.
2 escales
Air France
28h 30min
NCE - FLR
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 15min
NCE - FLR
1/11
dim.
1 escale
Vueling
14h 25min
NCE - FLR
2/11
lun.
1 escale
Air France
14h 45min
NCE - FLR
6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 20min
NCE - FLR
1/11
dim.
1 escale
Vueling
14h 25min
NCE - FLR
25/11
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
NCE - FLR
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première