Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Orly - Lyon

ORY - LYS

Trouvez des vols pas chers Aéroport de Paris-Orly - Lyon

Aller-retour
Économique
Paris (ORY)
Lyon Lyon-Saint-Exupéry
mer. 28/10
mer. 4/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Lyon

Bon à savoir

Basse saison

juin Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 21%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 28%.

Prix moyen pour un aller-retour

151 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

161 € ou moins

Quand réserver des vols Paris-Orly - Lyon

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ
-1 jour
-2 jours

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour cet itinéraire à 97 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Aéroport de Paris-Orly - Lyon 49 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est juin.
  • Partir le matin est en moyenne 25% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Aéroport de Paris-Orly - Lyon

Lyon : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Aéroport de Paris-Orly et Lyon ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Aéroport de Paris-Orly - Lyon ?

Quel est le jour le moins cher pour prendre un vol Aéroport de Paris-Orly - Lyon ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Aéroport de Paris-Orly-Lyon ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Aéroport de Paris-Orly-Lyon ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Aéroport de Paris-Orly-Lyon ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Aéroport de Paris-Orly-Lyon ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Paris-Orly - Lyon Lyon-Saint-Exupéry

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
Air France
Note générale basée sur 4 166 avis
7,6
Embarquement
7,3
Confort
8,2
Équipage
6,9
Divertissement
7,1
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Pro probablement. sièges durs"

Points positifs : "I like the crew and their service, the food was amazing speacially the vanilla cheese cake desert was on point, loved it. I loved the “my flight “interaction on the screen and the different view of the plane, cockpit view, left, right etc.. amazing feature."
Points négatifs : "The seat could have been much better as far as reclining and space. Overall I loved the flight."

Points positifs : "Personnel au top."
Points négatifs : "Avion indécent vu le prix des places. Siège étriqué. Écran ridicule. Pas d'usb ni de prise. Repas sans saveur. Petit déjeuner a peine correct. Avion mal nettoyé et j'en passe..."

Points positifs : "The crew was astounding"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "tout est à revoir !"

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points positifs : "I've never been on a flight with such narrow seat and thin cushion. There was no entertainment offered for the almost 4 hour flight. There was no means of charging any electronic gears. The airplane seems to be 30 years behind time. Crew was unfriendly and smiling faces are not part of the uniform."
Points négatifs : "Very narrow seats and thim cushion. No entertainment offered an do means of recharging electronic devices."

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points négatifs : "Flight was delayed"

Points positifs : "The seat was very comfortable."
Points négatifs : "My boyfriend and I were required to gate check our carry-on luggage which required us to go through customs in Paris to get to our bag and re-enter security for our connecting international flight. I am unsure why this was the case as other passengers brought the same size luggage. Very upsetting."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "L’embarquement à Orly Pas de retard à Orly"

Points positifs : "The crew was very friendly."
Points négatifs : "No wifi on a 9 hour flight. Takes a long time to get another round of coffee."

Points négatifs : "Les sièges pourraient être rénovés"

Points positifs : "The comfort of the flight snd kindness of the crew."
Points négatifs : "My connecting flight to san francisco was through Delta, which it was on a different terminal, I had to carry my luggage out of the airport in order to get to delta’s terminal - the buildings are not connected."

Points positifs : "Good crew, as usual with Air France."
Points négatifs : "Old plane with very lousy seats for a super expensive business class. Super slow check in and overall process till boarding because of lack of ground staff compared to passenger volumes"

Points positifs : "Bag was sent straight to NY although Norwegian screwed it up. Am yet to receive my luggage."

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points positifs : "Friendly attendants, entertainment variety"
Points négatifs : "Comfort, food could have been better."

Points positifs : "Crew was amazing. Service and food was good."
Points négatifs : "Random TSA check was not needed at the end when boarding."

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points négatifs : "Respecter les horaires"

Points positifs : "Great seat. Comfortable. Quick boarding."
Points négatifs : "Asked flight attendant to wake me for breakfast....forgot. Long wait for bathroom,"

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Intranet wifi meant I could watch entertainment on my iPad"
Points négatifs : "Seats are very uncomfortable"

Points négatifs : "Thanks"

Points positifs : "The crew was very gentile."
Points négatifs : "No enterteinment on the plane."

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points négatifs : "Being in the middle of the 4 seats with guys on both sides. They tend to restrict the space by using the arm rests."

Points positifs : "Over all everything was great, except the bags check in"

Points positifs : "Good selection of movies"

Points négatifs : "La nourriture pas de choix et personnel pas très aimable."

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points négatifs : "Long delays to go through security screening and then further delays as the plane was still being fueled at departure time."

Points positifs : "Efficient and smooth flight. Service was great and flight attendants were friendly"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Entertainment screen did not work; in neighboring seat it could not be switched off when we wanted to sleep; sourly employees everywhere (re-booking counter an exception); food close not being edible and cold; I forgot my watch on when going through security in the Air France terminal; when I started to say "sorry" I was yelled at by the screener who said that she will do the talking; she sent me back through the scanner twice without my watch, then once more with the carry-on and made sure that I went to the end of a very long line to wait for another screening rather than having me just go through the scanner without my watch. Needless to say, there was nothing else suspicious about me once the watch was removed. Eager to exercise her power, the security person did not seem to consider that she slowed down a long line of people waiting to be screened. I should add that I am 73 yrs old grey haired female who has traveled a lot both for pleasure and business during my entire life, often to some difficult places and that I do not argue with or provoke those in power in a situation like this. The yelling and the sending me repeatedly through the scanner, which did not beep once the watch was removed, was beyond anything I had experienced anywhere else. The sending me to the very end of the line seemed outright spiteful. (I did miss the plane connection.)"

Points positifs : "L’attention de l’équipage à mon égard ++++"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"

Points négatifs : "30 minutes de retard"

Points positifs : "Ok"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The crew were nice."
Points négatifs : "The boarding process was horrible and it involved climbing down steep stairs from the air tunnel to the tarmac to board a bus that took us to a far distance where the plane was parked. Had to new walk in the sweltering heat to the plane can climb up steep stairs in the heat! We were now kept in the plane for another hour with no aircondotion. It was boiling hot in there. We had to use the safety manuals to fan ourselves. We eventually left late and got to Lagos one and half hours we were meant to get there. Lastly not all the luggage arrived. Two days into my arrival and I am yet to get all my luggage. It was truly a horrible experience which was echoed by fellow passengers."

Points positifs : "The service was very professional."
Points négatifs : "Everything went well."

Points négatifs : "Screen broke half way through flight. Food was poor"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très rapide et agréable"

Points négatifs : "more space and be able to recline"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Did not honor easy boarding!"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points négatifs : "Bags did not make the flight. Served no water or drinks."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "When I bought the ticket, checked bags were included in the price. When I got to the counter, they said no and I paid $80, which was more than the flight for two cost. When I tried to use my frequent flyer account to pay for the bags, they said I couldn’t, although I had over $200 in credit. Very bad service! Very bad!"

Points négatifs : "Awful awful baggage collection in Madrid - longer than. One hour"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I could not fly"

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Gate was extremely crowed and disorganized. Non-European citizens must present passport. That requirement should be clearly stated."
Points négatifs : "Travel notifications should mention documentation requirements."

Points positifs : "Puntuality"
Points négatifs : "At leasr a cup of water during the flight"

Points négatifs : "The crew is not nice and rude. The checkin counter didnt allow me to have overweight of 300 grams. Ridiculous. At some areas of the plan the air conditioning doesn't work well"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points négatifs : "Food and entertainment low only because they weren’t included. Flight experience was very good. Left a little late"

Points négatifs : "Lost bags, dirty plane, seats switched from together with my wife on our honeymoon to seperate."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points négatifs : "The plane was too cold. It doesn't matter they give you a blanket it's uncomfortable and a waste of energy"

Points positifs : "Crew was very helpful"
Points négatifs : "Food could've been better"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Great deals and nice crew! Patient and helpful."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "The seats were very uncomfortable for such a long flight."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Iberia allows kids to abuse other passengers. I asked a flight attendant to stop this abuse after I was bumped in head a number of times by a kid that was jumping across a row a seats in front of mine ,the flight attendant told me that I should tolerate this abuse because it was from a kid,then proceeded to tell me that if I did not want to go throughout this abuse ,I should fly in a private plane. I felt irate at such response from a flight attendant and responded that I will never fly Iberia again. I wanted the attendant to talk to the parents and ask them to control their kid from abusing the adjacent passengers.I felt the impulse to talk to the crew chief but decided against it simply because I would do them a favor if they listened. Truthfully I think carriers with such attitudes deserve to go bankrupt and I hope they do."

Points positifs : "Every thing"

Points positifs : "Landed in foggy night. Crew fantastic. On time. Cabin clean"

Points positifs : "On time, Very professional crew."
Points négatifs : "Could not do online check-in."

Points négatifs : "movie selection very poor"

Points négatifs : "old plane not comfortable"

Points positifs : "seat is comfort"

Points négatifs : "Lack of legroom on such a long flight"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "The time"
Points négatifs : "The servicie inside the plane"

Points positifs : "Flight amenities were great! When I discovered my passport was missing at my connection in London, John, the rep made calls to track it down where I left it in the tub at the security check point! He then walked with me to get it and then to re-book my flight since I had missed my scheduled flight......and there was no charge for the new flight! Unheard of in this day and age."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Very nice crew"
Points négatifs : "Couldn't check in online and couldn't get my boarding pass to my second flight through Iberia, had to do it at Madrid and it was very inconvenient."

Points négatifs : "I didn't have any video for over two hours. I had to speak to 4 different crew members to get them to reset my monitor. They were not very friendly."

Points positifs : "the boarding with 2 kids was super easy."
Points négatifs : "we were not able to get a seat by the bulk head and so could no take advantage of the basinet."

Points positifs : "Easygoing friendly staff"

Points positifs : "Le prix"
Points négatifs : "Être à l’heure"

Points négatifs : "Pas agréable.... personnel aimable comme des porte de prison... et le faite est qu'il est tjrs désagréable d'attendre aux portes pdt plus d'une alors quon a des rdv prévu.... pas contentr du tout de mon vol."

Points négatifs : "on easy jet, if you do it check in online 34 hours before the flight you get bumped to standby. This is not made clear in any emails or confirmations. Despite purchasing a ticket in advance I almost missed my flight because I checked in at the airport."

Points positifs : "On board crew was good."
Points négatifs : "Free beverages like every other airline. Not good at all boarding/checking in."

Points positifs : "Efficace"

Points négatifs : "Less confusion about checking bags at the gate. We were told to talk to the desk and then she ignored us for 15 minutes."

Points négatifs : "Great flight, everything went perfect."

Points positifs : "Easy travel"
Points négatifs : "Boarding personnel could be much more helpful"

Points positifs : "The plane took off and arrived on time"
Points négatifs : "Handling my wife special assistance needs"

Points négatifs : "Said it included a carry on and personal item - that isn’t the case. Anything bigger than a purse is considered a carry on"

Points négatifs : "Il est dommage d'avoir pu cumuler sur un vol Aller/retour deux retards sur un vol intérieur dépassant allègrement le temps passé dans l'avion."

Points négatifs : "I don’t understand why I still had to pay for my luggage !! I ended up paying around 300 euros for a short flight !"

Points négatifs : "Être à l heure"

Points positifs : "Cheap. Got me home safe"
Points négatifs : "Cleanliness. Comfort"

Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "El vuelo se retrasó y teníamos conexión con el tren dos horas después, no dieron opción de nada, simplemente perdimos los pasajes del tren. El personal fue despectivo. No recomiendo para nada ésta aerolínea."

Points positifs : "La gentillesse d’une des hôtesses, l’emplacement dans l’avion"

Points positifs : "Equipage. Informations. Cabine."
Points négatifs : "Embarquement long. Changement de porte."

Points positifs : "Le personnel de bord très agréable !"
Points négatifs : "L’arrivée à l’aeroport"

Points positifs : "Personnel top enregistrement rapide"
Points négatifs : "Manque de confort et de divertissement"

Points négatifs : "Énormément de retard et pas d’explication"

Points négatifs : "The announcements regarding gate # and on time/delay kept changing until actual boarding, so was very confusing as the gates were on different levels. Once on the flight, I asked a young female attendant to help me put my heavy suitcase in the overhead bin and was surprised when she declined(I'm 72)"

Points positifs : "Ponctualité"
Points négatifs : "Confort des sieges"

Points positifs : "Avion à l'heure, pas de soucis"
Points négatifs : "Terminal d'embarquement très vieux.."

Points négatifs : "retard. personnel desagreable."

Points positifs : "Siège confortable avec suffisamment de place pour les jambes Personnel impeccable"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Nouvelles cabines. Degivrage effectué avant le départ."

Points positifs : "Vol correct"
Points négatifs : "Le vol a été retardé du coup le checking a l’hotel N’etait Plus possible, nous avons passé la nuit dehors ( gare et macdo) en attendant midi ou quelqu’un pourra nous accueillir"

Points négatifs : "Bus at arrival"

Points négatifs : "Retard avion non mentionné à Marrakech"

Points positifs : "Great crew and captain. Great communication skills and clear instructions"
Points négatifs : "Plane delayed 3 hours"

Points positifs : "Crew was informative and tried to help as much as possible"
Points négatifs : "Extended almost 2 hours stuck in a place with a defective AC sensors. Now I understand these things happen. Also it’s admirable the powers that be would rather fix than fly with a questionable part. But shouldn’t this be a maintenance issue and not a wait till it’s broke thing. 3 hours lost is 3 hours lost"

Points négatifs : "Retard"

Points négatifs : "The flight was absolutely fine, although late. There was no entertainment on board. All food and drinks were for a fee. Crew was great."

Points négatifs : "1h30 de retard, obligation de mettre les bagages en soute, attente des balises interminable.. mauvaise expérience"

Points positifs : "Good flight on time"
Points négatifs : "Security and gate check ins are too many / too slow."

Points positifs : "Prix"
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Efficient, fast, decent legroom as we were on the exit row."
Points négatifs : "No frills. No drinks or snacks. Everything is an extra charge however the flight was super short, so no big deal."

Points positifs : "Waiting area."
Points négatifs : "Heat in airport. Late departure. No enyeryainmeny. Charged even for soda and water. Crew were unfriendly. Overall. Could be worse."

Points positifs : "Efficacite, simplicite"
Points négatifs : "Retard de depart et arrive, d'a peu pres 1 heure"

Points positifs : "L’équipage a été souriante et présente"
Points négatifs : "le retard du vol à l’aeroport suite à une grève des contrôleurs français (région sud MARSEILLE) nous avons commencé à rentrer dans l’avion vers 17:35. Après surprise: 45 minutes fermés dans l’avion avant de décoller... rien offert aux clients... je trouve que serait un minimum de la part de l’entreprise. Finalement décollage vers 18:42 - le vol aurait dû partir à 16h"

Points positifs : "Vol AR très ponctuel Embarquement rapide Simple et efficace"

Points positifs : "Ok everything"

Points positifs : "We left and arrived on time."
Points négatifs : "EasyJet’s process for boarding is a bit odd. Everyone piled up at the gate in one big cluster, then blocked others from getting on as they were called. I even saw one person duck under the rope and cut in front of everyone else."

Points positifs : "Everything waa straightforward. No major issues."
Points négatifs : "Our seats did not recline. In addition, the gate to board at the Amsterdam airport would benefit from more chairs as everyone was waiting in a line for some time while waiting to board."

Points positifs : "nothing but rude"
Points négatifs : "I prepaid to check my 2 roller bags and no one was at the drop off so they charged me TWICE the crazy expensive fee to check it at the gate while others with guitars and duffle bags were allowed on. Our bags would have fit in the overheads."

Points positifs : "Un accueil parfait avec un commandant de bord excellent par son humour et son savoir faire.. il a même peut le temps de nous expliquer pourquoi les vents créer des perturbations"

Points positifs : "In flight entertainment that you don't have to pay for... Glad europe is finally catching up with North America"
Points négatifs : "Boarding was a mess the aircraft was waiting for a stand for 10 minutes in Paris and boarding was not smooth. Over an hour late and I'm told this is a regular thing"

Points positifs : "I liked that the flight was short, an hour and a half. The crew were very polite and nice."
Points négatifs : "Overpriced for luggage, thankfully I purchased the extra weight for my luggage and my sister’s and still the check in agent began to inform me that it would be 14 euros per extra weight. I informed him that I paid extra when I booked, to which he checked his computer and suddenly apologized informing me that I was correct, his computer was just slow.The boarding took a long time, a line formed all the way to the gate. I am not sure what the hold up was, but it took a slow moving line to finally get on to the plane and then to my seat. They charge for everything, no biscuit, pretzel, peanuts, water, coffee, or tea was complimentary."

Points positifs : "Le personnel aimable, avion à l’heure, avion propre"
Points négatifs : "Pour 3,5kg supplémentaires sur le bagage en soute mon ami à payé 56€ en supplément c’est une honte !! Les billets ne sont certes pas cher mais de là à voler votre clientèle .. Un bagage en soute coute 47€ comment expliquez-vous que 3 petits kilos supplémentaires coutent 56€"

Points positifs : "Seulement 5 min de retard Confort OK pour le prix payé"
Points négatifs : "Une fois l'embarquement effectué on attend pendant très longtemps avant de pouvoir rentrer dans l'avion (les passagers du précédent vols n'étant même pas sortis au moment où on rentre dans les tunnels d'embarquement). Très pénible surtout pour une femme enceinte de 7 mois!"

Points négatifs : "WIFI announcement which did not exist"

Points positifs : "Nothing! This is the worst airline I have traveled with. Always late and usually by servers hours not just a few minutes late. I mean late when you have to wait for the announnouncement of your flight for hours"
Points négatifs : "Personnel, seats (even in expensive preferential class which I used) boarding, they want to charge you even if you ask for a glass of water. Come on !"

Points positifs : "Helpful crew. Quick flight."
Points négatifs : "No gate assignment until right before boarding. Chaotic,especially when you don’t know the airport or airline."

Points négatifs : "Get what you get with discount airline, but booking, travel, arrival went without a glitch"

Points positifs : "It felt like a top airline, fast boarding, great service."

Points positifs : "The inflight crew was very nice"
Points négatifs : "The staff that works in the counter was very rude. My carry on bag which has fit in all the trains across Europe and other airlines did not meet the standards of Vueling so I was charged with 50 euros which is ok with me. What was upsetting was the attitude of one of the attendants of the counter. She was a spaniard lady lacking all customer service skills. I will never use this airline again"

Points positifs : "Un membre du personnel qui a voulu compatir ma peine à la fin de ce voyage. Sans eau sans nourriture."
Points négatifs : "Aucun divertissement, aucun repas."

Points négatifs : "Great, prompt service Thank you,Vueling Team From now on , we are you loyal customers"

Points négatifs : "6h delayed"

Points négatifs : "Le vol est parti avec deux heures de retard. Nous avons attendu 1h10 à la porte d'embarquement sans que l'on nous donne d'information sur l'heure de départ re programmée, ni d'explications. Une fois dans l'avion, nous avons dû attendre 50 minutes supplémentaires."

Points négatifs : "The departure could have been on time."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Food was not offered. Boarding was chaotic. Took off later than expected because of the chaotic boarding."

Points négatifs : "Vol en retard et pas de place du tout pour les jambes"

Points positifs : "Inexpensive"
Points négatifs : "We had to spend €50 to check a bag that we can carry on to other flights due to weight restriction. There was terrible communication about a gate change. The flight was late and no one seemed to care or acknowledge that. The seats were very uncomfortable."

Points négatifs : "Could of been on time. I missed my connection and it cost me 1000’s. Worst airline ever."

Points négatifs : "We were standing in line to board gate 14 it read Barcelona and right as we went to start boarding it changed to a different flight. All of us were running from gate to gate and nobody would help us!!!!! That was TERRIBLE!!!!!!!! One person figured it no Help from your staff."

Points positifs : "Cheaper"
Points négatifs : "Less delays"

Points négatifs : "Le siege"

Points négatifs : "Tout doit être paye."

Points positifs : "la ponctualité"
Points négatifs : "L'amabilité du personnel au sol à CDG est TOTALEMENT à revoir, attitude désagréable, chantage, non respect de la courtoisie la plus élémentaire"

Points positifs : "Amazing check in man and baggage check in woman. Great Customer Service."
Points négatifs : "Airplane crew dry, dull and aloof."

Points négatifs : "L’avion est arrivé en retard et en entrant dans l’avion on m’a imposé de mettre mon bagage pourtant au format cabine en soute, alors qu’en fait il restait de la place au dessus de moi. Résultat j’ai manqué mon RDV !"

Points négatifs : "Éviter les retards"

Points négatifs : "The boarding process could be better"

Points négatifs : "Pague extra al hacer mi checking para elegir asientos en puerta de emergencia. Me enviaron hasta los recibos. Cuando llegue a mostrador en Florencia mis asientos habían sido revendidos a otros pasajeros. Una estafa"

Points positifs : "ponctualité"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Pay for all, it's ridiculous for the price of the ticket"

Points positifs : "Rien à dire sur la compagnie"
Points négatifs : "Mais par contre vous... !! Vous m'avez annoncé à deux reprises par mail que mon vol était retardé de 47 min. J'ai donc pris mon temps pour me rendre de la gare de Bordeaux à l'aéroport, pensant avoir plus de 2h devant. Arrivé aux portes d'embarquement, je m'assoie pour attendre l'annonce de l'ouverture des portes. HEUREUSEMENT, un policier me demande ce que j'attends, me dit que l'embarquement vient de fermer, que je dois courir. Arrivé devant la porte, plus de passerel, le commandant à était bien gentil de me laisser monter dans l'avion qui décollait 2 min après. Je ne vous remercie pas !"

Points positifs : "There was an issue with my seat at boarding so they put me in the special seats instead."
Points négatifs : "Plane buzzed quite a lot on the way up."

Points négatifs : "Ya eu un retard de 4 heure jai perdu mon rendez vous"

Points positifs : "L'équipage au top !"
Points négatifs : "Le retard du a la météo"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I missed it because of shitty transportation in Paris"

Points positifs : "Rien de particulier."
Points négatifs : "Plus de 2h de retards."

Points négatifs : "4 hours delayed :("

Points négatifs : "4 hour delay"

Points négatifs : "1h de retard pour décoller"

Points négatifs : "Vueling staff avoiding the issue of wanting to talk about why they sold more seats than are on the plane — telling me that it was my fault and that I should have checked in online earlier. This, despite technical problems with their online checkin system not allowing me to do so."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Cheap"
Points négatifs : "Check-in process was a nightmare not well coordinated and took forever"

Points positifs : "Aircraft cabin comfornand cleanliness"
Points négatifs : "The whole booking experience and costs incurred in our 4PAX booking. Should cost €350 and went to almost €800 when we changed start of trip by one day even though we booked weeks in advance."

Points négatifs : "Le prix des suppléments bagages"

Points positifs : "Rapide efficace les informations ont été exactes"

Points positifs : "Quick flight and good service"
Points négatifs : "Cheap flight but odd that we always take a shuttle from plane to airport"

Points positifs : "Check in was easy."
Points négatifs : "Aircraft was old and run down. The BCN terminal did not have enough seating and not knowing the gate until an hour before the flight kind of sucks."

Points négatifs : "Temps d'attente à l'enregistrement des bagages !"

Points positifs : "RIEN!!!! TRÈS MAUVAIS VOYAGE"
Points négatifs : "TOUT, LE RETARD. LA CONDUITE DE L'AVION. ETC... PERSONNE TRÈS INCOMPÉTENTE AU COMPTOIR DE EMBARQUEMENT.."

Points négatifs : "Je n'ai pas pu m'enregistrer. L'heure n'était pourtant pas dépassée et l'avion a été retardé. J'ai eu à faire à une personne très stupide au comptoire d'enregistrement."

Points négatifs : "Food and entertainment don’t apply to my trip"

Points positifs : "Difficult to say, probably just returning home"
Points négatifs : "1. After 4 hours in line in front of the boarding desk (I was between the first 10 people in line) due to a flight delay, when they began boarding they decide to start from the 15-31 rows. As I was on the 6th row, for which I payed an overprice when buying tickets, I eventuallypassed frome the first 10 people to be boarded to the last one. 2. As a consequence of point 1. As I arrived in front of the airplane door, the crew said the remaining luggages couldn’t be boarded with us because there wasn’t anymore space in the lockers. 3. The crew was very unprofessional. So, in the end, after paying more for first rows tickets and after being one of the first people in line to be boarded, because of poor organizarion I ended as one of the last to be boarded and without the right to bring with me the personal luggage. A nightmare"

Points négatifs : "They overbooked the flight. We were a party of eight and half of us got to go on the 12pm flight and myself my husband and 2 children had to wait! We were told we could get on a 4pm flight and were rebooked for a 9pm flight!! Then they lost all my luggage and when I did get it we only got 2bags! My kids while suitcase went missing for two days! Totally unacceptable! Worse thing is the lack of direction to handle the situation. Their answer was by law were allowed to overbook! Seriously! I know this is true but these airlines should. It be allowed to do that it’s disruptive to people’s lives that have paid money to be on these flights. So our 4day vacation is now down to 3 and of those 3days we spent one day waiting on partial delivery of our luggage!"

En savoir plus sur Air France

Vols pas chers Aéroport de Paris-Orly - Lyon

Dernières offres d’allers-retours

11/2
jeu.
1 escale
easyJet
20h 15min
ORY - LYS
18/2
jeu.
1 escale
easyJet
19h 35min
LYS - ORY
27/12
dim.
1 escale
Air France
10h 45min
ORY - LYS
31/1
dim.
1 escale
Air France
14h 40min
LYS - ORY
9/4
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 35min
ORY - LYS
11/4
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 00min
LYS - ORY
21/3
dim.
1 escale
easyJet
7h 10min
ORY - LYS
28/3
dim.
1 escale
easyJet
24h 50min
LYS - ORY
24/12
jeu.
1 escale
Air France
14h 50min
ORY - LYS
3/1
dim.
1 escale
Air France
18h 30min
LYS - ORY
9/4
ven.
1 escale
easyJet
7h 25min
ORY - LYS
12/4
lun.
1 escale
easyJet
24h 35min
LYS - ORY
18/12
ven.
1 escale
Air France
7h 25min
ORY - LYS
21/12
lun.
1 escale
Air France
11h 50min
LYS - ORY
11/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 00min
ORY - LYS
18/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 10min
LYS - ORY
4/12
ven.
1 escale
Air France
12h 30min
ORY - LYS
6/12
dim.
1 escale
Air France
14h 00min
LYS - ORY
1/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
6h 05min
ORY - LYS
2/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 55min
LYS - ORY
12/11
jeu.
1 escale
Air France
19h 25min
ORY - LYS
19/11
jeu.
1 escale
Air France
3h 35min
LYS - ORY
6/11
ven.
1 escale
easyJet
14h 00min
ORY - LYS
9/11
lun.
1 escale
easyJet
16h 30min
LYS - ORY
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 15min
ORY - LYS
15/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 15min
LYS - ORY
16/11
lun.
1 escale
Air France
5h 00min
ORY - LYS
19/11
jeu.
1 escale
Air France
3h 35min
LYS - ORY
6/11
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 05min
ORY - LYS
8/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 30min
LYS - ORY
5/11
jeu.
1 escale
Air France
12h 30min
ORY - LYS
8/11
dim.
1 escale
Air France
11h 50min
LYS - ORY
22/11
dim.
1 escale
Air France
4h 25min
ORY - LYS
27/11
ven.
1 escale
Air France
4h 35min
LYS - ORY
12/11
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 45min
ORY - LYS
13/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
7h 05min
LYS - ORY
13/12
dim.
1 escale
Air France
3h 10min
ORY - LYS
16/12
mer.
1 escale
Air France
3h 35min
LYS - ORY
12/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
28h 50min
ORY - LYS
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 40min
LYS - ORY
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

10/12
jeu.
1 escale
Vueling
14h 10min
ORY - LYS
4/1
lun.
1 escale
easyJet
12h 35min
ORY - LYS
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 00min
ORY - LYS
7/11
sam.
1 escale
Air France
20h 15min
ORY - LYS
4/11
mer.
1 escale
Iberia
8h 20min
ORY - LYS
5/12
sam.
1 escale
Vueling
19h 20min
ORY - LYS
26/11
jeu.
1 escale
easyJet
13h 45min
ORY - LYS
4/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 15min
ORY - LYS
25/11
mer.
1 escale
Iberia
8h 20min
ORY - LYS
27/11
ven.
1 escale
Vueling
8h 00min
ORY - LYS
9/11
lun.
1 escale
easyJet
13h 35min
ORY - LYS
25/11
mer.
1 escale
Air France
4h 25min
ORY - LYS
23/12
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 20min
ORY - LYS
4/12
ven.
1 escale
easyJet
13h 45min
ORY - LYS
3/11
mar.
1 escale
Iberia
8h 20min
ORY - LYS
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 00min
ORY - LYS
21/11
sam.
1 escale
Air France
20h 15min
ORY - LYS
18/11
mer.
1 escale
easyJet
25h 50min
ORY - LYS
15/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
42h 35min
ORY - LYS
26/11
jeu.
1 escale
Iberia
14h 30min
ORY - LYS
Plus de résultats

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

^
Les tarifs sont TTC pour un voyage en classe économique et ont été trouvés par le partenaire au cours des dernières 72 heures. Les sièges sont en nombre limité et peuvent ne pas être disponibles sur tous les vols ou tous les jours. Les tarifs sont susceptibles d’être modifiés et peuvent ne pas être disponibles pour tous les vols ou toutes les dates. Certains transporteurs peuvent ajouter des frais de bagages supplémentaires ; veuillez consulter le site du transporteur en question.
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première