Trouvez un billet d’avion pas cher pour Abu Dhabi

AUH

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Abu Dhabi

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Abu Dhabi. Combinez vol et hôtel et économisez !

Aller-retour
Économique
Miami (MIA)
Abou Dabi
mar. 3/8
mar. 10/8
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Abu Dhabi : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour Abu Dhabi et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

septembreMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 7%.

Prix moyen aller-retour

488 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

334 €ou moins

Bonne affaire aller simple

225 €ou moins

Quand réserver un vol pour Abu Dhabi ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Abu Dhabi

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Abu Dhabi ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Abu Dhabi aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 225 €, aller-retour à 289 €, aller simple de Nice à 286 €, aller-retour à 318 €, 813 € pour un aller-retour de Brest
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en mai, juin et juillet, et septembre est le mois le moins cher pour partir à Abu Dhabi.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Abu Dhabi.

FAQ - Réserver un vol pour Abu Dhabi

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols vers Abou Dabi ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols vers Abou Dabi ?

Quel est le vol le moins cher pour Abu Dhabi ?

Quelles compagnies proposent des vols pour Abu Dhabi ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Abu Dhabi et le centre-ville de Abu Dhabi ?

Comment s’appelle l’aéroport de Abu Dhabi ?

Puis-je prendre l’avion pour Abu Dhabi ? Y a-t-il des restrictions de voyage à l’arrivée à Abu Dhabi ?

Puis-je prendre l’avion pour Abu Dhabi sans passer par la quarantaine à l’arrivée ?

Faut-il faire un test COVID-19 (coronavirus) avant de prendre l’avion pour Abu Dhabi ?

Les voyageurs vaccinés peuvent-ils aller à Abu Dhabi ?

Quelles autres restrictions liées au COVID-19 (coronavirus) y a-t-il à Abu Dhabi ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Abu Dhabi ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Abu Dhabi ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Abu Dhabi ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Abu Dhabi ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Abou Dabi

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 23 191 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Seats were torn and adjustments were malfunctional. No drinks were offered. Wifi did not work either."

Points positifs : "Customer service"

Points positifs : "Food & entertainment system"
Points négatifs : "Tight seats"

Points positifs : "food is amazing"
Points négatifs : "seat is outdated, but new seat for biz is coming very soon"

Points positifs : "Nothing was good"
Points négatifs : "Everything can be improved"

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "Flight between Atlanta to Istanbul was good with ample leg space."
Points négatifs : "Food variety could be better. Also for a family of 4, the only option I had was to sit in group of 2. vs all 4 together ."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Smooth flight. Food was better than flight out of NY. Very tasty. Terrific crew."
Points négatifs : "Seat was a bit cramped but this was a coach seat so my expectations were not high. Aircraft was smaller than first flight so seats were also smaller."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Food excellent,crew are friendly, polite."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Attentiveness"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "MOST OF THE MEALS ARE VERY GOOD EXCEPT PASTA DISHES."
Points négatifs : "PASTA DISHES ...MAIN AND SNACK ARE TRULY BOTTOM OF THE BARREL. TASTELESS JUNK. WHY NOT FIND SOME OTHER DISHES IF YOU CANNOT MAKE PASTA EDIBLE"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "Quick assistance when connection flight messed"
Points négatifs : "Too frequent delays. Both directions connection flight missed, due to delayed flight. Both delays seems happened due to landing queue load (plane rounded in air more than hour before landing)"

Points négatifs : "Didn't get to travel. Will never fly Turkish Airlines again."

Points négatifs : "Turkish airlines should have accommodated the delayed flights by waiting for the passengers to make it to the gates especially if the delay was 3 minutes to catch the next flight. Then business transfer desk just gave the run around and finally rebooked me to Dubai instead of Abu Dhabi with a five hour delay"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points négatifs : "Flight was delayed by over two HOURS. When we got to Istanbul, our connecting flight to NY could not wait 15 MINUTES and instead left. We ended up spending 18 hours in Istanbul for the next flight. 1. The personnel at the transfer desk were rude and unhelpful when we asked questions. They seemed like they could not be bothered with our problems. 2. Turkish airlines did not even bother to help with accommodations, instead giving my wife and I a small bed to sleep in vs a hotel room. The only way to get a hotel room was to leave the airport, and we could not get Visas because we were American citizens. Turkish airlines was a very bad experience. Overall this was a poor experience, and I will not fly Turkish Airlines again. I will make sure my friends and family know that this is a poor airline with poor customer service."

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "I did not like anything."
Points négatifs : "Everything. I will never book a flight from Kayak from now on. Kayak just charged us a lot of money and did not do anything for us."

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "Cabin crew was perfect! Food and everything is best!"

Points négatifs : "Our flight was delayed from budapest to Istanbul, causing us to miss our connecting flight to San Francisco. The staff was rude and unhelpful in finding a way home, ultimately sending us to New York City for an overnight layover without hotel accommodations. We had to sleep at the airport for a morning flight to San Francisco, causing us to miss work. This was the worst travel experience of my life."

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Will never use kayak again"

Points positifs : "After your bags are delayed 3 days, it's hard to like anything about an airline."
Points négatifs : "Tracking my luggage was a nightmare. No one had any idea where it was for 3 days. When my bag finally arrived, the exterior was severely damaged. Also, the fight crew is rude and unfriendly. If I can help it, I will never fly Turkish Airlines again."

Points positifs : "The food, when you get what you ask for, isn't bad"
Points négatifs : "Rude attendants, running out of food frequently, not getting options, intermittently working entertainment with poor choices."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points positifs : "Great food! Also, the selection of movies and TV and other entertainment choices was wide. Seats weren't bad for an overnight flight."
Points négatifs : "No complaints"

Points positifs : "friendly people. good food. top notch service"

Points négatifs : "++++"

Points positifs : "Food was fine"
Points négatifs : "Plane left late."

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Food and drinks,"
Points négatifs : "No USB outlets."

Points positifs : "Very friendly crew, very clean cabin, very comfortable seats"

Points négatifs : "Food is a joke"

Points positifs : "The fight had a lot of open seats as I had a whole row to myself! Also the crew was kind."
Points négatifs : "Flight was delayed, but it didn’t interfere with my travel plans."

Points positifs : "Not much went well, sorry"
Points négatifs : "Because of bad logistics, the flight from CDG to FRA was delayed and therefore i missed my connection to AUS. Lufthansa personnel could have helped me make the second flight but didn't bother. I was rebooked on another flight through IAH which defeats the purpose of choosing a direct flight."

Points positifs : "Crew was very friendly and attentive. Seats were very tight and uncomfortable, specially for a 6’3 tall person!"
Points négatifs : "Boarding could be a little bit more organized"

Points négatifs : "A delay to unload then reload bags, followed by no in-flight communication of connecting flights, led to a missed connection and an overnight hotel stay."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Service is excellent, comfortable seats and space between legs is comfortable even in economy."

Points positifs : "Nothing at all"
Points négatifs : "They cancelled my ticket because I missed the second leg of the flight. They didn’t even offer me an option and told me to find my own flight home. I had to pay $1100 on another airline to fly home tomorrow. I will NEVER use Lufthansa again"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "for the first time ever, my kid ate the airplane food, and it was because it was good. the service was really good and the staff outstanding."
Points négatifs : "Te cabin pressure gave us headache. always happens with the A380 though."

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"

Points positifs : "Crew and flight and service were fine"
Points négatifs : "Economy seats are cramped"

Points positifs : "Good, friendly crew"

Points positifs : "on time no hassle"
Points négatifs : "nothing in particular"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Everything was great. Not a single downside. Easy to follow announcements on connection, punctual and nice aircraft."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points positifs : "Actual flight, staff, food, beverages."
Points négatifs : "Altho I checked in on line in advance, i was unable to print my boarding pass . Lufthansa very little space for check in & luggage at Charles de Gaule and staff advised me to arrive at 4am for 7:45am departure so I could stand in line to get boarding pass and deposit luggage. I did so. Wait was not too long. Security was fast by comparison."

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Arriving on time."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "The staff was communicative and genuine. The food was decent. Even though the flight arrived late I felt ok about it due to the direct communication of details about the situation. I was stuck in the extremely cramped space of seats just in front of the lavatory making the seat in front me 5 inches from my nose when reclined but the staff was sympathetic offering to ask the passenger in front of me to redress their seat more upright and also allowing me to spread out across two seats to compensate."
Points négatifs : "While the staff compensated for the more than standardly cramped seating arrangement, I think the row of seats just in front of the lavatories should be either better designed or designated not usable. I am only 5’3” and 125lbs but still was faced with a mere 5 inches in front of me when the passenger in front of me reclined his seat. I couldn’t even stand in order to exit the row and had to crawl over the seats to my side. This had me thinking how dangerous this row could be in case of an emergency. Please consider designating these seats either not to be used or optional for passengers."

Points positifs : "Clean, polite and cheerful staff, good food conveniently offered, on time, decent in-flight entertainment."
Points négatifs : "NA"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points négatifs : "Perte bagage"

Points positifs : "did not get the flight,because of no not given correct notice"
Points négatifs : "don't know,flight missed..virgi s fault 100%"

Points positifs : "The seat were nice & the staff more helpful than before"
Points négatifs : "Food can be better Entertainment is not good at all, you are starting it after take off, which might take an hour, and closing it an hour before landing Which is something not nice at all"

Points négatifs : "Better comfort and services"

Points positifs : "Quiet"
Points négatifs : "Bathroom s were dirty"

Points positifs : "La atención es excelente y la comida a bordo muy buena. El abordaje y entrega de maletas sin problema."

Points positifs : "Flotte très moderne"
Points négatifs : "Surbooking à l'embarquement, aucune info, un scandale. Seulement un petit déjeuner (très moyen) servi pour la totalité d’un vol de plus de 6h, quand les autres compagnies servent un vrai repas et une collation Aucune trousse en classe économie, ni un masque, ni une brosse à dents"

Points négatifs : "Worst food i ever had in flight..please organize goid caterers"

Points positifs : "All services"
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "Le racket de cette compagnie commence dès l'enregistrement. Nous étions en famille avec deux enfants. Premier bonheur de devoir payer 63 euros de plus pour éviter d'être disséminés aux 4 coins de l'avion, le système par défaut ayant fait cela !!! Deuxième bonheur l'avion est en fait quasi vide.."

Points positifs : "Les films et le casque confortable . Équipage agréable et avion confortable"
Points négatifs : "Nourriture moyenne mais correcte."

Points positifs : "Vol de nuit . Aucun soucis. Transfert des bagages impeccable. Équipage efficace."
Points négatifs : "Les couvertures ne sont pas donnes automatiquent ce qui est regrettable pour un vol de nuit où la climatisation est toujours trop froide."

Points positifs : "Surclassement Buisness Class, arrivée à Paris avec 20 minutes d’avance, livraison bagage rapide"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Overall cabin is too cold"

Points positifs : "I like it"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Same issues as my trip to Chicago, but this was a shorter duration so issues not as problematic"

Points négatifs : "Boarding smooth"

Points positifs : "Amabilité du personnel et qualité de la nourriture"
Points négatifs : "Ma femme voyageant en économique n’avait pas le droit de venir me voir en Business"

Points négatifs : "I asked for dental kit but they did not give me any."

Points positifs : "Confort de l'avion excellent surtout pour les grandes personnes"

Points positifs : "Confort correct. hôtesse à l'écoute"
Points négatifs : "Emplacement des jambes un peu juste pour les grandes personnes"

Points positifs : "Le confort , le calme"

Points négatifs : "The restrooms were not clean and stinky."

Points négatifs : "Though happy there was kids meal provided seeing pasta in all 3 meals not very appetizing. Sweet side dish were mediocre at best. There were no snack available or provided for kids except the meal box. When requested milk for my kid some milk from flask was given which I was not comfortable giving to my son.. there were other issues but my sons comfort was the most Concerning"

Points positifs : "Crew serve with passion"
Points négatifs : "Long queue for check-in"

Points positifs : "Every thing is perfect"
Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "Free wifi pls"

Points négatifs : "One of the flights ran out of blankets. It was freezing in the cabin"

Points positifs : "Après une heure dans l'avion sans climatisation malgré un personnel de bord irréprochable (distribution de boissons) on nous annonce le débarquement, diriger et abandonne dans un terminal malgré un repas offert, pas d'information après renseignement auprès d'un accompagnant de tour operator j'apprend qu'il faut se rendre à la même porte où nous embarqueront avec 4 heures de retard. Un grand merci au personnel de cabine mais le responsable au sol .... Mais en plus de 10 vol Ave Etihad c'est ma seul mauvaise expérience et de plus j'ai payer 200fr pour changer de vol et arriver 4 h 30 plus tôt résultat gagné 30 minutes oups"
Points négatifs : "Le personnel de cabine souriant et avenant"

Points négatifs : "not a choice of Indian movies;"

Points négatifs : "Le vol était complet et nous nous sommes vu proposés éventuellement un vol AF direct en remplacement. Après notre acceptation, en dernière minute, nous avons finalement embarqué sur ETIHAD. Là fut notre erreur car lors de la correspondance à Abu dhabi nous étions de nouveau surbooké à 23h00 ! malgré nos borading pass. Au bout de 2h de négociation nous avons obtenu une chambre d'hotel de 1h du matin à 6h.... pour reprendre le vol suivant à 8h30.... Aucune indemnisation, ni surclassement, as même un code wifi .... COMPAGNIE A EVITER A TOUT PRIS, c'est du LOW COST et le SAV est CATASTROPHIQUE. Devrait même être interdite de vol depuis PARIS. https://www.tripadvisor.fr/ShowUserReviews-g1-d8729074-r479551359-Etihad_Airways-World.html#"

Points négatifs : "Boarding process,"

Points négatifs : "No legroom. Inattentive stewards."

Points négatifs : "They should include a separate meal that is more to the liking for kids e.g kids meal instead all they offer is the same meal as adults to the kids as well"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Selection of movie and TV shows could have been better"
Points négatifs : "Selection of movies could be better"

Points positifs : "Amenities package with toothpaste and brush."

Points positifs : "all things like"
Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "The comfort and elegance of the plane and seats. The genuinely kind nature and attentiveness of the staff from ticketing to flight crew to landing."

Points négatifs : "This is the last time to travel with etihad , very bad staff and not coorporated at all except for ( business and first class) Accordinh to my 2 experience with them they did not componsate me for the flight was missing because of their delay and the other one because checked in desc dont accept my bag even if i checked in and i have the boarding and they did this just to buy new ticket for 300 euros ? For nothing and waist time I gave them 0 out of 10"

Points positifs : "Punctual."
Points négatifs : "Nothing not to like."

Points négatifs : "Call center"

Points négatifs : "Layovers"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The fact that I had a layover of 22 hours and they didn't provide us with a room."

Points négatifs : "The seat did not reclined. My wife was pregnant 6 months with twins and needed to recline the seat. I think I would reconsider booking with Etihad in the future."

Points négatifs : "They took a lot of time for check in .. although i made the online check-in"

Points positifs : "."
Points négatifs : "."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Got stuck in a row that doesn't recline. You could call it unlucky for choosing that seat"

Points positifs : "Lots of legroom!"

Points positifs : "overall it is good."
Points négatifs : "Wheelchair facility should be prompt. we had to wait for an hour to get it.. Also it is not that spacious.."

Points positifs : "Très bon service (avantages Sky Team): excellent check-in et personnel à bord. Tout le parcours a l’aéroport était parfait: enregistrement, embarquement, livraison bagages). Cabine business agréable."
Points négatifs : "Malgré la crise sanitaire, une bouteille d’eau à bord aurait été un plus."

Points positifs : "Très bon personnel de bord, check-in et embarquement très rapides!"

Points négatifs : "Bathrooms not maintained, flight delayed after on plane, and only had water offered 1x on the flight even though we were on the plane for about 2 hours longer than planned."

Points positifs : "The safety rating and the price."
Points négatifs : "Overall, not impressed. The price pasó seemed cheap, but baggage fees aren’t included and are ridiculous. Delayed over 7 hours flight out. Flight back was more or less timely. The movies are old, and the newer ones are B level, at best. The food, is cheap. The price seemed right, safety ratings were good too; but won’t fly with them anymore."

Points positifs : "We really like the crew"
Points négatifs : "If they offer something to drink"

Points positifs : "The plane was new and very comfortable"
Points négatifs : "Free snack"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Better plane Leave on time.....almost missed my connection to NY Lost my bag"

Points négatifs : "Ground staff are extremely unprofessional In Casablanca"

Points positifs : "Timing parfait"
Points négatifs : "Une collation offerte"

Points négatifs : "L’embarquement n’etaIt pas au contact. Les pochettes du dossier des sièges n’avaient pas été nettoyées des déchets des précédents voyageurs. Peu d’espAce au niveau des sièges."

Points positifs : "Bonne compagnie aérienne, qui se diferencie des low-cost. Espace entre les sièges plus grand que les autres compagnies"

Points négatifs : "Very poor company . Not recomendet . Dont fligth wuit them"

Points positifs : "The seat was ok and the crew was very kind"

Points positifs : "Vuelo directo"
Points négatifs : "Todo pago adentro, no me dieron ni agua. No hay entretenimiento a bordo, es un avión viejito"

Points négatifs : "The food"

Points négatifs : "My United flight was five hours delayed and I was going to miss my Air Europa flight. I called to see if I could switch flights but that was absolutely not an option and I had to buy a new one way ticket. I would’ve paid the difference, if there was one, but that wasn’t an option."

Points positifs : "Rien. Kayak, orbitz et air Europa font tous trois preuve de désinformation à l'égard de leurs clients !"
Points négatifs : "Normalement, les vols long courriers offrent toujours des bagages en soute. Apparemment ce n'est pas le cas de air Europa. Cependant, cette information n'a été clair nulle part. J'ai dû payer taxe de 150$ à l'aéroport pour cette malhonnêteté. Exactement la même remarque concernant la nourriture. Il n'y eu aucun moment durant la réservation où l'on a pu choisir notre régime alimentaire. Étant végétarien j ai recu un plat avec viande. Le staff m'a dit qu'il fallait appeler la compagnie auparavant, comment le deviner ? De plus, le petit dejeuner était composé de un ridicule sandwich jambon fromage. J'ai demandé pour changer et dit que du jambon au petit déjeuner n'était pas nécessaire mais on m'a répondu avec insolence que c'était un petit déjeuner "normal"! Le service avant même l'embarquement était médiocre et désagréable. A bord, le staff parlaient quasiment exclusivement en espagnol alors que le vol venait du Brésil. A bord, on nous informe sur pour pouvoir regarder des films, il faut télécharger une application car il n'y a pas d'écran disponible. Une fois a bord les réseaux ne fonctionnent généralement pas! Alors le staff propose un iPad a 10€ ?? C'est une action plus que malhonnête!! Informez vos clients à l'avance."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Air Europa is the worst company in the world."

Points positifs : "Cartoons on tv (for kids)"
Points négatifs : "the plane is too tight"

Points positifs : "The effort of Air Europa crew to try to accommodate us in seating request"
Points négatifs : "1) Aircraft overall conditions. Aircraft interior needs to be refurbished. The quality of the food served was under normal standards. 2) Boarding of the aircraft was not well organized 3) Aircraft departure scheduled time shown on the screens differed from actual boarding pass printed time thus creating confusion."

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais - L'hôtesse s'endort avant l'atterrissage à Zurich et fait sont contrôle en courant et sauvagement"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Pas d'écran sur un long vol - Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais"

Points positifs : "Check in at airport staff Alba was very nice and helpful. Airplane crew was friendly but some of the air hostesses push their way through the pushing customers"
Points négatifs : "Needed my family to be together at flight. Customer service was useless and did not help to resolve the problem. It was only resolve at last minute at the airport check in. Jose the supervisor at sift 10!am was like a robot about the allocation sitting. Did not understand personal circumstances to have a family flying together on a 9 house flight. Customer service is generally useless and a very unpleasant experience, the new seat charges and the inflexibility is making me wonder if I will choose air Europa again for my flights from the US. Flight was also delay due to some lugage delays. Pretty messy experience overall."

Points positifs : "Boarding process"
Points négatifs : "A sick/drunk/unfit person delayed the take off for 1 hour, and absolutely nobody informed the rest of the passengers about the situation. We all saw her but no idea what was going on. The aircraft is old, without personal entertainment (Air Europa provided free Wi-Fi to browse a small selection of content though)."

Points positifs : "The crew..."

Points négatifs : "They did not keep my luggage over the long stay. Had to carry it around Madrid. The meals I ordered were not available. No individual screen entertainmen ton the flight."

Points positifs : "The seats had a power station so I could charge electronics in flight. Boarding was quick."
Points négatifs : "We took off 30 minutes late without an explanation. The crew never spoke to me or asked if I needed anything. I was bumped many times by crew members as they walked past."

Points positifs : "Bran new Boeing 787"

Points positifs : "Le premier vol"
Points négatifs : "Le deuxième vol"

Points positifs : "The comfort and crew attentions"
Points négatifs : "Not enough toilets for so many people (296) and besides after a while they were filthy with tissues on the floor and all over the toilet. I restrained myself from using any of the toilets for the condition they were in."

Points positifs : "The crew was helpful. The protracted headrests were nice for sleeping."
Points négatifs : "The planes were pretty antiquated and the seats were hard and uncomfortable. They were no oxygen ports which was troublesome for long 8 hour flights. Lack of fresh air! Only 10kg weight limit for carry on luggage."

Points négatifs : "The food was terrible."

Points négatifs : "Plane was not as modern as it could be."

Points positifs : "Everything worked reliably (with one exception). The flights actually arrived earlier than expected. A plus."
Points négatifs : "The audio in the in-flight entertainment system did not work (at all). A minor annoyance overall, since you usually sleep on overnight flights anyway."

Points négatifs : "Still haven't received over 2 days now"

Points positifs : "The crew was friendly."
Points négatifs : "There is not enough space for your feet. You're basically on top of the person next to you. The aircraft was old and had no tv in front of you, no outlets to charge our phones. The food was terrible."

Points négatifs : "Retard 1h40!!!!!"

Points positifs : "Confort Équipage au top"
Points négatifs : "Absence de divertissement Repas ou boisson payante Embarquement en retard"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "La nourriture Système de divertissement qui ne Marche pas Confort pas top Embarquement en retard"

Points négatifs : "Food was paid although it was not a surprise. We did not have anything so can't really judge here? No onboard entertainment."

Points négatifs : "I had to add luggage into the booking. In short, that is impossible to do on the website, and very little information about luggage in the booking procedure. So, the passenger didn't take any changes and asked me to book flight with another airline. Which I did, and found out that canceling is not a thing that you do either...."

Points positifs : "the crew"
Points négatifs : "comfort, there were small space for our legs The food , the worst i have ever seen"

Points positifs : "The plane was new and clean. Flight staff was pleasant."
Points négatifs : "Late take off and almost missed connecting flight to US. The connecting flight was at the very farthest gate from where we entered the terminal. Saw many AE passengers from my flight with disabilities and children struggling to make it to their connecting flights in Madrid."

Points positifs : "The flight was great overall. The staff was super friendly and they kept coming around with water and tea. My seat was comfy and I slept a lot."
Points négatifs : "This was a pretty long flight, but the seats did not have individual screens for entertainment like on most international planes. Instead, there were a few large screens in the center aisles but the shows were not in English and you had no personal choice of what to watch."

Points positifs : "Comfort and quiet aircraft"
Points négatifs : "Food and that only allow one bag for long haul flight while most of the airlines allow 2 pieces for economy travelers."

Points positifs : "Equipment and crew on both Paris to Madrid and Madrid to Miami were good. On time and as pleasant as economy air travel today can be. No food or entertainment to rate on Paris -Madrid leg."
Points négatifs : "Distance between landing gate in Madrid and departure gate too long. (Sign says 31 minutes walking time!) Also very long distance between landing gate and luggage claim in Miami - I don't know what passengers who can't walk well do."

Points positifs : "Nice aircraft, nice crew"
Points négatifs : "Had trouble confirming flight on their mobile app, then suddenly it worked. At airport kiosk, for printed ticket, was only in Spanish German and French. Muddled through that and got printout. Then to find out onboard they would even charge for water?"

Points positifs : "Shorter flight"
Points négatifs : "No water offered"

Points positifs : "Grand écran individuel, avion moderne dreamliner, prise usb, WiFi, à l'heure et globalement bien organisé"
Points négatifs : "Pas de possibilité de s'enregistrer en ligne sur ce vol"

Points positifs : "Service.. The crew where really kind and always doing there best to make you feel confortable."

Points négatifs : "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"

Points positifs : "It was enough fast"
Points négatifs : "Too much money for nothing service."

Points négatifs : "Girl at the bording desk got in an argument with an passenger and she could have managed it a lot better then that."

Points positifs : "Stewards"
Points négatifs : "Uncomfortable seats"

Points positifs : "Rien ma plus c’est nul wizair"
Points négatifs : "Jamais je recommande wizair"

Points négatifs : "The food"

Points positifs : "Smooth"
Points négatifs : "All was fine"

Points négatifs : "The seats are cramped and you have to pay for snacks and water"

Points négatifs : "Better organization on the boarding process, i.e. separate lines for priority and normal."

Points positifs : "Flight left on time and arrived 15 mins ahead of schedule, staff was polite"

Points négatifs : "It was hot and stuffy and dirty"

Points positifs : "Personnel très sympa"

Points négatifs : "Was delayed"

Points positifs : "Kind stevards clean plane no delay"
Points négatifs : "More comfortable seats but this is low cost company :)"

Points positifs : "1h20 de retard c’est inadmissible"

Points négatifs : "Seats are terrible."

Points positifs : "Nous sommes partis et arrivés à l'heure"
Points négatifs : "L'attente à la porte d'embarquement mal signale"

Points positifs : "Très bon accueil pour le service fauteuil roulant. Horaires respectés, hôtesses à l’écoute du passager"

Points négatifs : "le site Kiwi qui vend le billet pour la compagnie Wizz a été la cause du rachat d'une carte d'embarquement au prix du billet ! un scandale. Je n utiliserai plus ce site, qui est d'ailleurs fortement déconseillé par les internautes après vérifications. Kayak ne devrait pas référencer des ires aussi peu sérieux, c'est dommage pour sa notoriété..."

Points positifs : "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Points négatifs : "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."

Points positifs : "Service, smiling and attention to details."
Points négatifs : "No kosher food."

Points positifs : "The Check in was nice and polite"
Points négatifs : "1. There was a delay in the flight. 2. The landing was horrible 3. The boarding was delayed. 4. The plane was not comfortable ."

Points négatifs : "1. The check in was delayed and very chaotic. 2. The landing was horrible 3. The plane was not comfortable ."

Points positifs : "Got me to where I was going and the airline stewards were polite and helpful."
Points négatifs : "Like all budget airlines, Wizzair has low fares and anything else is a nickel and dime game. When did a cup of coffee cost anything? Is this the norm? I would not know. I travel with a musical instrument (guitar) in a soft case. Easily fits in overhead bin compartments. The airline would not allow me to carry it on (only recourse was to purchase a second seat for it). I was forced to pay a baggage fee (around $70 u.s.dollars). For what? To pray it doesn't come back to me damaged? To their credit, it did not..."

Points positifs : "Easy to book. Comfortable flight."
Points négatifs : "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."

Points négatifs : "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."

Points négatifs : "Couldn’t check in online. Got to airport to be told I couldn’t fly because fully booked. Still here in Macedonia. The earliest they could fly me back is Tuesday. Absolutely disgusting , fuming !!!!"

Points négatifs : "FUYEZ WIZZAIR.... quels escrocs!! on a du payer près de 150€ en plus à 3 pour nos cartes d'embarquement car nous n'avions pas pu le faire en ligne (leur site ne fonctionnait pas!) et le gars nous explique "c'est normal, c'est ça les compagnies lowcost" on ne nous y prendra pas deux fois!"

Points positifs : "Space. Priority Boarding"
Points négatifs : "Strong bad smell. One hour late for departure."

Points positifs : "Mobile app is very good, but just allow you to download boarding pass on PDF version right at the moment of the check in"
Points négatifs : "They didn't let me flight. Even that I did the online check in 24 hours before they didn't send me the boarding pass on PDF format via email. Also there were no way to download it from the mobile app or the website. I was in the airport 2 hours before and they didn't want to print it for me even that I showed all the online check in confirmation. They requested that I pay €35 Euro for the airport print. I submitted a complain and hope to get a credit or refund. Confirmation code: L3QZWB"

Points positifs : "Maybe the food selection and the price of it."
Points négatifs : "I paid priority still wasnt able to board early and had to put my only bag under the seat."

Points négatifs : "It a good option, a good price, i will fly again"

Points positifs : "Pleasant staff."
Points négatifs : "Plane was late and all passengers had to wait at the gate. Too many people for such a small area for that length of time."

Points positifs : "The people are very rude no cooperation"
Points négatifs : "The crew was very rude"

Points positifs : "Flight left on time"

Points positifs : "Cheap flights and convenient airport"
Points négatifs : "Seats uncomfortable and hot"

Points positifs : "Cooperative and kind crew. Excellent service. Pleasant flight, great landing and take off."
Points négatifs : "NA"

Points négatifs : "Checkpoint at katowice the wirst ever seen, personnel with very bad atittude wanting personal cosmetics to fit on stupid plastic bag, the rest wanted to scrap or document my bag to pay extra even I already pay for bring it inside cabin, same before boarding I have my computer backpack and already pay 10 eur for large cabin bag and before boarding they wanted for me to checkin baggage because rule is only backpack even I did explain I already paid large cabin, at end I paid 63 Eur total for my luggage I found completly dissapointed and abusing from many passengersbin the same sittuation, also fly have us inside the plane for more than 30minutes without leaving,"

Points négatifs : "I wasn't to bucharest because on the phone the laidy said to me i can travel with my driving license because my id was lost and at the gate they stop me i lost all money from ticket plus transport to airport and back you should refound my money this company is the most worst company in the world"

Points négatifs : "Extra fees for baggage and tickets that were not disclosed. The check in was incredibly disorganized. No help was provided with problems."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything. Worst service I have ever seen on a flight."

Points positifs : "Wizzair suggestion to compensate us"
Points négatifs : "The fact that they didn't notify us regarding the cancellation of the flight, and moved us to an earlier flight."

Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "My bag was 6cm too big, so they charged me at the airport. After checking their website, the airport overcharged me, and the gestapo who was checking had less customer service manners than my old French teacher, she was a...!"

Points positifs : "The crew in the plane"
Points négatifs : "The quality of service in the boarding, Modified types of cabine bags, practically you have to bring one change of clothes an nothing else in order to fit for the standards of the "small cabine luggage" . The boarding crew was very rude"

Points négatifs : "Late"

Points positifs : "We landed in one piece"
Points négatifs : "I didn't receive my online check in details so I couldn't check in. I was abroad so chasing up details I should have been provided with / were never told that I should have, were not on the top of my to do list. I only found out that I had to check in online and that I hadn't been provided with these details when I arrived at the airport. I spent 30 minutes on hold before the problem was rectified and I was given my online check in details but it was now top late to check in online (by 5 minutes ). The flight was delayed due to a number of things - a late arrival, people being let onto the plane slowly, people not sitting down and allowing the plane to taxi and leave. This had a knock on effect of making the plane land late and for me to miss my connection (train) so basically through last minute.com not providing me with the correct details regarding the flight and the flight then being delayed it tripled my whole journey back home."

Points positifs : "I will never take flight with this company again!!!!! The worst ever shame on you"
Points négatifs : "Layers"

Points négatifs : "Coûts cachés. Avion sale et vétuste."

Points négatifs : "Because we booked through Kayak/lastminute it was impossible to add luggage - so cost of one suitcase was same as cost of flight!!!!"

En savoir plus sur Turkish Airlines
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant vers Abu Dhabi

Les compagnies aériennes voyageant vers Abu Dhabi ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Abu Dhabi

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Abu Dhabi

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Abu Dhabi

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Abu Dhabi

Réservez des billets d’avion pas chers pour Abu Dhabi

Dernières offres d’allers-retours

18/9
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 05min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
18/9
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 05min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
20/9
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 40min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
16/9
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 10min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
12/9
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 15min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
13/9
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 20min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
17/9
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 55min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
20/9
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 45min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
20/9
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
23h 10min
NCE - AUH
17/11
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 45min
AUH - NCE
22/9
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 50min
MRS - AUH
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
AUH - MRS
27/11
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
12h 25min
ORY - AUH
2/12
jeu.
1 escale
Pegasus Airlines
13h 55min
AUH - ORY
10/11
mer.
1 escale
Qatar Airways
11h 00min
CDG - AUH
14/11
dim.
1 escale
Qatar Airways
10h 15min
AUH - CDG
13/11
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
12h 25min
ORY - AUH
20/11
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
13h 55min
AUH - ORY
30/8
lun.
1 escale
Qatar Airways
10h 15min
CDG - AUH
6/9
lun.
1 escale
Qatar Airways
15h 55min
AUH - CDG
1/9
mer.
1 escale
Turkish Airlines
28h 40min
LYS - AUH
14/9
mar.
1 escale
Turkish Airlines
10h 40min
AUH - LYS
11/11
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
30h 15min
NCE - AUH
26/11
ven.
1 escale
Turkish Airlines
9h 50min
AUH - NCE
11/11
jeu.
1 escale
Lufthansa
11h 45min
NCE - AUH
27/11
sam.
1 escale
Lufthansa
13h 45min
AUH - NCE
24/10
dim.
1 escale
Etihad Airways
30h 10min
BOD - AUH
7/11
dim.
1 escale
Etihad Airways
13h 15min
AUH - BOD
31/10
dim.
1 escale
SWISS
23h 50min
BOD - AUH
9/11
mar.
1 escale
SWISS
27h 25min
AUH - BOD
2/11
mar.
2 escales
Alitalia
20h 05min
BOD - AUH
11/11
jeu.
2 escales
Alitalia
29h 00min
AUH - BOD
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

29/8
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 30min
ORY - AUH
1/10
ven.
2 escales
Wizz Air
23h 15min
ORY - AUH
29/8
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 00min
CDG - AUH
11/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
11h 40min
ORY - AUH
5/9
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
25h 55min
CDG - AUH
1/10
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
14h 50min
ORY - AUH
13/11
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 15min
ORY - AUH
13/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 00min
ORY - AUH
12/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 05min
ORY - AUH
15/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 15min
ORY - AUH
13/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 35min
ORY - AUH
10/9
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
28h 00min
CDG - AUH
27/11
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
12h 25min
ORY - AUH
30/10
sam.
1 escale
Turkish Airlines
11h 05min
TLS - AUH
29/10
ven.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
TLS - AUH
14/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
11h 00min
CDG - AUH
23/8
lun.
1 escale
Turkish Airlines
30h 15min
CDG - AUH
8/8
dim.
1 escale
Lufthansa
29h 35min
CDG - AUH
5/9
dim.
sans escale
Etihad Airways
6h 25min
CDG - AUH
14/11
dim.
1 escale
Air Europa
24h 30min
ORY - AUH
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première