AGU

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Aguascalientes

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Aguascalientes. Combinez vol et hôtel et économisez !

— AGU
12 août — 19 août1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
ven. 12/8
ven. 19/8

Quand réserver un vol pour Aguascalients ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Aguascalientes

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Aguascalientes ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour Aguascalientes aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Nice à 702 €, aller-retour à 806 €, 1 261 € pour un aller-retour de Toulouse, aller simple de Paris à 874 €, aller-retour à 1 527 €
  • La haute saison est en janvier, février et décembre, et janvier est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Aguascalientes.

FAQ - Réserver un vol pour Aguascalientes

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Aguascalients

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,7
KLMNote générale basée sur 3885 avis
7,9Embarquement
7,6Confort
8,4Équipage
7,2Divertissement
7,4Repas
Avis sur la compagnie

Facilities for short connections.

En savoir plus sur KLM

Facilities for short connections.

3.5 hours delay will ruin any day!

Delay information

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."
Points positifs : "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Points négatifs : "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"
Points positifs : "Crew is excellent, polite and personal!"
Points négatifs : "Plane is super old and outdated. Comfort seat is not, comfortable, very tight. TV screen is not good quality, with the old controls on a handset. No touch, no 1/8 inch audio jack (it has the old 3 holes one). Wifi for streaming freezes every other second. Just make a face lift to the plane, everything else is good."
Points négatifs : "Still don’t have my luggage yet"
Points négatifs : "Boarding was crazy. Could not everyone in the gate area."
Points négatifs : "Information on arrival time was not correct"
Points positifs : "Everything works and quick to get to destination."
Points négatifs : "Boarding was chaotic & therefore delayed take off a little Receiving luggage was slow -@ 35 minutes from landing to luggage claim, so actual arrival was considerably later for those meeting me"
Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"
Points positifs : "Nice staff and no delay"
Points négatifs : "Instead of crisps maybe a bit of cheese or crackers"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "Good beverage service."
Points négatifs : "Over an hour delayj for departure."
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "Nice attention and good food. Plane and seats are confortable"
Points positifs : "The crew was great! The food was also much better than other airlines. And passing out whole bottles of water was much appreciated."
Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points négatifs : "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "The crew was amazing and the food was great."
Points négatifs : "Something did not go right with our booking so it took some work for the airline to get it figured out for us. Thankfully we had left plenty of time. But that was an unexpected stress."
Points négatifs : "At the check in they made me pay 50€ for my luggage. This is really upsetting because from Houston to Venice they didn't make me pay. Either the website wasn't transparent or the lady at the desk made a mistake. Very upsetting, one luggage should be included."
Points négatifs : "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"
Points positifs : "Nice people and good service"
Points négatifs : "Not much"
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points négatifs : "Very slow service at checkin, was not even available when I arrived at the airport"
Points positifs : "Easy to board and easy flight."
Points positifs : "I slept pretty much the whole time"
Points positifs : "Professional crew. Good boarding."
Points négatifs : "No entertainment on board in business. Stale buns - staff unapologetic. Older 737 with uncomfortable seats."
Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Nice to have a wrap for the snack."
Points négatifs : "Would have preferred boarding by row - back of the flight first so would have been more organized."
Points positifs : "We got a meal for a 1h flight only"
Points négatifs : "No entertainment but normal for this type of flight"
Points positifs : "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Points négatifs : "there was no lounge close to our departure gate"
Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points positifs : "The staff was very helpful and professional. Promp response to calling for attention."
Points négatifs : "Wish there was better lumbar support for the seats. The food could be a bit more exciting with simple addition of lime pickles. Overall can not complain for economy standard!"
Points positifs : "Seats were comfortable"
Points négatifs : "Flight was delayed by 2 hours. Could have gone to Amsterdam and come back in that time"
Points positifs : "n/a"
Points négatifs : "The conditions were very cramped. The entertainment system was quite old and had very little selection. My entertainment system actually stopped working all together. I called for assistance from my seat a couple of times, but nobody came."
Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"
Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"
Points négatifs : "The best airline what I was flying so far !! Excellent food, drink, comfort seat, free entertainment with great selection."
Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"
Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"
Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"
Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"
Points positifs : "ras"
Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"
Points positifs : "Personnel plus que pro"
Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"
Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"
Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."
Points négatifs : "Le transfert entre les vols est un cauchemard, tres peu d'indication dans l'aeroport de CDG, controle de la taille des sacs, queue interminable et deconcertante.Apres 20minutes de queue pour un controle de sac, on nous previent que cela est uniquement pour les passagers pour belgrad. Plus jamais CDG"
Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"
Points positifs : "Didn’t like the sandwich offered"
Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"
Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"
Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."
Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"
Points positifs : "Staff was so helpful and attentive to our needs.Providing service with a smile."
Points positifs : "No extra charge for simple refreshments."
Points positifs : "Quick and efficient not lying more to say or critique."
Points négatifs : "Coffee and a bread roll as a snack??"
Points négatifs : "Le site internet nous a pas expliqué que pour le Vietnam au-delà de 15 jours il fallait un visa du coup on a perdu le billet de l'allée plus on va reprendre un billet cela nous a coûté 1000 € juste pour l'aller de plus de nos voyages cela est inadmissible j'aurais pu nous avertir qu'un visa en une heure été délivrable. Je comprends pas qu'on travaille en aéroport en plus pas nous indiquer ou même le site au-delà de 15 jours voir d'autres pays quand on y va il nous faut un visa c'est inadmissible de perdre 1000 € sans compter qu'ils ont même pas fait un geste pour au moins reprendre un vol ça ne coûte plus cher que si on prenait un voilà par. Je recommande pas la compagnie Vietnam Airlines ce sont des gros voleurs des escrocs"
Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"
Points négatifs : "I was treated like I am not supposed to ask for food and they had one choice of meal for me while they had 2 for the rest."
Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"
Points positifs : "Great service"
Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"
Points négatifs : "Flight was delayed, seated in the last row and non adjustable seating, so very little leg room. Dis-enbarkment was very slow."
Points négatifs : "Retard significatif au décollage ! Files d'attente immenses à l'arrivée. Cause-->Effet"
Points positifs : "Haven't flow with Air France for some time now and definitely noticed a lowering of standards"
Points négatifs : "The gate changed 3 times and the terminal was very crowded. The staff seemed disinterested and distracted. The quality of the food has dropped dramatically."
Points positifs : "Late leaving - no reason or apology. A bumpy flight all flight. Food almoat inedible. Seat gave bum axhe after 45 minutes. Staff friendly, but they dropped my meal"
Points négatifs : "Nothing to like"
Points négatifs : "Plane left more than 40 minutes late with no explanation or apology."
Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"
Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."
Points positifs : "Very good male crew member. Pilot genuinely apologetic for the delay."
Points négatifs : "After running due to a 1 hr 10 min change over between flights boarding didn't prioritise anyone but I got on fine. Only to be told at the departure time that there was a problem with the baggage hold and we were delayed. In total 50 minutes late leaving. Breakfast a simple brioche with nothing to add to it."
Points négatifs : "No offer of snack with no egg in it."
Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"
Points positifs : "Very helpful cabin crew and did well to communicate in English to me. Flight was on time and landed ahead of schedule"
Points négatifs : "Entertainment system had to be rebooted as it did not work Small screen handset was not working for the entire flight food selection was not as big as KLM or China Eastern Bathroom on board was smaller than KLM or China Eastern which meant changing into more comfortable clothing for the night flight"
Points positifs : "The crew were nice."
Points négatifs : "The boarding process was horrible and it involved climbing down steep stairs from the air tunnel to the tarmac to board a bus that took us to a far distance where the plane was parked. Had to new walk in the sweltering heat to the plane can climb up steep stairs in the heat! We were now kept in the plane for another hour with no aircondotion. It was boiling hot in there. We had to use the safety manuals to fan ourselves. We eventually left late and got to Lagos one and half hours we were meant to get there. Lastly not all the luggage arrived. Two days into my arrival and I am yet to get all my luggage. It was truly a horrible experience which was echoed by fellow passengers."
Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"
Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"
Points positifs : "The crew and flight was faultless"
Points négatifs : "We were not advised of a flight number change or checking in location change. This could have resulted in us missing our flight."
Points négatifs : "Couldn't make the connection....Overall....an aweful experience!"
Points positifs : "L’équipage"
Points négatifs : "Le retard a l’embarquement"
Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Siège peu confortable et très peu de place pour les jambes. Équipement électroniques très ancien, qualité de l'écran médiocre, tactile fonctionnant très mal"
Points positifs : "Un vol d’une heure et demi donc avion correct pour ce genre de vol, et personnel accueillant"
Points négatifs : "Que Air France fasse grève pourquoi pas mais prévenir à 22h pour un vol à 11h le lendemain c’est très moyen surtout quand on nous dit de reporter au 30 avril. Comme si on prenait des vacances comme on le souhaite.."
Points positifs : "Siège inclinable, cabine confortable. Encas généreux. Personnel de bord très aimable. Arrivée à l'avance"

Tres contente avec Aeromexico

les répas. Il manquait des serviettes pour se chauffer pendant les heures de sommeil. Répas très basique.

j’ai râté mon vol de connexion pour attendre la sortie des baggages de l’avion Lima-Mexico AM49. J’ai attendu plus d’une heure en plus de la digitalisation des baggages 3 fois. Je trouve exageré pour les passagers en conexion. J’ai attendu plus de 6 heures pour mon vol Mexico-Montreal.

Trop de retard

Les annonces en français

Rien juste que les annonces ne sont pas en français aussi

Points positifs : "Operated by Air France. Excellent and comfortable"
Points négatifs : "The baggage fee was excessive probably because Kayak had a discounted rate. Next time I will just book with Aero Mexico, it´s the same cost anyway."
Points négatifs : "Was not able to travel because of the virus, I was suppose to visit my parents"
Points positifs : "Fast and courteous service. Hassle free. I would most definitely fly again with Aeromexico."
Points négatifs : "I didn’t like that the flight had a 4 hour delay!"
Points positifs : "Je n'ai pas pu embarquer dans le vol car l'agente de bord a fermé les portes avant que je ne puisse présenter mon billet d'immigration qui était dans mon sac."
Points négatifs : "Je n'ai pas pu embarquer dans le vol car l'agente de bord a fermé les portes avant que je ne puisse présenter mon billet d'immigration qui était dans mon sac."
Points positifs : "Pésimo servicio de las aeromozas, golpeaban en el pasillo con el carro porque andaban corriendo con ese carro de comida malcriadas"
Points négatifs : "Que hubiera un mejor manejo con el equipaje, extraviaron una maleta de mi familia."
Points positifs : "Oui pour le personnel et correct pour le confort"
Points négatifs : "Par contre au moment de l achat du vol il m a fait choisir mes sièges dont j ai payé 13$ et quand j arrive à l aéroport il faut choisir des sièges donc j ai payé 68$ pour rien je vais faire annule la transaction chez visa"
Points positifs : "Ce qui m'aurait plu c'est de ne pas être obligée de voyager avec un chien . Qu'est ce que un chien faisait dans un avion en train de voyager avec les passagers? Pas de liesse, et la seule fois que je l'ai vu dans une cage, c'etait pour le transporter c'est pendant le debarquement."
Points négatifs : "Pour un vol international de plus de 4 heures est plutôt surprenant, et desagreable, le fait que l'equipage de l'avion n'ait jamais offert de rafraichissements pendant le vol (never mind de nourriture). Il a fallu que les passagers demandent, à la pièce, d'avoir quelque chose à boire, pour en avoir"
Points positifs : "The movies"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "Divertissement"
Points négatifs : "L’avion est parti sans moi et 4 autres passager sans avoir fait d’appel final"
Points positifs : "Repas à bord Personnel courtois"
Points négatifs : "Un lounge skyte au t4 de Cancún aurait été top"
Points négatifs : "Le personnel a l’enregistrement préfère parler entre eux plutôt que vous apporter de l’attention. ces personnes ne devraient pas travailler au contact des clients."
Points positifs : "Personnel très aimable. Cabine moderne et fonctionnel. Siège confortable."
Points négatifs : "Les sièges business devrait être un petit peu plus large au niveau des épaules en position lit. Mes épaules touchées des 2 côtes. Aussi prévoit un petit peu plis de place au niveau des pieds aussi en position lit."
Points positifs : "The crew was amazing. Made my mom feel welcomed and special."
Points positifs : "le personnel très professionnel et affable. La traduction anglaise manque de volume et très difficile à entendre sur les 4 avions"
Points négatifs : "Le confort des sièges et la station de divertissement très médiocre"
Points positifs : "À l'heure. Personnel sympathique!"
Points négatifs : "En arrivant à Montréal, il n'y avait pas de fauteuil roulant pour mon épouse. Elle a du marché tout l'aéroport jusqu'à la douane ce qui est très long pour quelqu'un d'anticiper. C'est la seule place où nous avons du nous débrouiller seul."
Points négatifs : "Etre à l'heure"
Points positifs : "Confort de l’avoin"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Le confort des sièges étaient passable peut-être est-ce normal après 5 heures de vol"
Points négatifs : "Good attention in food services."
Points positifs : "Personnel souriant et aimable."
Points négatifs : "Une seule toilette fonctionnait durant le voyage. Beaucoup d’attente pour les utiliser."
Points positifs : "The crew was just ok, they did not extend themselves to make the customer feel comfortable/safe."
Points négatifs : "The seat on the flight are too small the average person does not fit comfortable."
Points négatifs : "Good flight and right on time"
Points négatifs : "Nous avons dû attendre plus d'une heure sans nouvelles avant de se faire dire que nous aurions encore 1 h de plus de retard. Nous sommes partie avec près de 3 h de retard. Les écrans tombaient en panne de tous les passagers et l'équipage semblaient ne pas s'en soucier. Pourtant un redémarrage a réglé le problème. (fait a la demande des passagers)."
Points positifs : "Vol pas trop long."
Points négatifs : "Délai d'embarquement et pas de divertissement."
Points positifs : "Espace dans l'avion. Divertissement."
Points négatifs : "Pas de choix de repas."
Points positifs : "Ce n'est pas la première fois que nous voyageons avec AeroMexico. Nous avons toujours eu un voyage satisfaisant pour un prix excellent."
Points positifs : "The service and attention to the customer"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "They serve some food"
Points négatifs : "Charge for bags Left late"
Points positifs : "The flight itself was comfortable, smooth and overall satisfactory. They gave us a sandwich meal and there was some inflight entertainment (which I didn’t use)."
Points négatifs : "I brought the same Samsonite carry on luggage piece that I’ve used on multiple major airlines (Avianca, United, American, Copa, etc.) with no problems, and AeroMexico says it’s too big, the wheels didn’t fit into the sizing bin. Super frustrating if one of the most popular luggage manufacture makes a “carry-on” bag, airlines should realize people will be arriving with the expectations that they can use it as a carry on. Anyways I’m out $58 both ways ($116). I will not fly with AeroMexico again because of this simple fact."
Points positifs : "Super vol"
Points négatifs : "Boarding process. The Zone lines are formed a very long time before boarding really begins. Why?"
Points positifs : "Le service et la nourriture"
Points négatifs : "Le confort des bancs"
Points positifs : "Le service et la nourriture !"
Points négatifs : "Le confort des bancs"
Points négatifs : "Annulation du vol de retour apres un no-show à l’aller. Aucune information de leur part. J’ai du racheter 3 billets d’avion, plus de 2000$ de frais. Derniere fois avec cette compagnie."
Points positifs : "Un check-in incroyable, un personnel très attentionné de l'enregistrement à la porte d'embarquement. Vol avec 1 heure d'avance sur le nouveau Boeing Dreamliner. Diner copieux, service de boissons à répétition. Espace pour les jambes entre les sièges."
Points négatifs : "Le système de divertissement n'est pas le meilleur (contrairement à Emirates ou British Airways)."
Points négatifs : "I got kicked off my return flight, and had to buy an expensive new flight for the next day."
Points positifs : "On time"
Points négatifs : "They charge for luggage"
Points positifs : "No hassle."
Points négatifs : "Food was awful...did not even eat it."
Points positifs : "Tons of food during the flight, you can still get alcoholic beverages without extra charges, very on time. Flight from here to Mexico was perfect. Now, on my way back, there was a 5 hour delay. The treatment was much better than other airlines, but it would have been better to let us know that we could track the plane from GDL. Now my only complaint regarding the small airplane from MTY to NYC is that the entertainment is provided via a mobile device, yet there's no ports for charging it, and there's no way a device will last that long, which made the whole excercise totally useless."
Points positifs : "Good entertainment - polite crew that was willing to help once on board the plane."
Points négatifs : "Boarding - Crew member came around to check passports but neglected to also check for immigration papers - caused one friend to miss his flight and myself nearly to miss my flight though we arrived two hours early. Checked my baggage when it didn't need to be checked / met appropriate baggage standards. Being loaded onto trams was a bit of an inconvenience - but not the worst thing ever. No vegetarian option for food - wasn't able to eat. It was indicated we'd be served dinner on board but not that there was only one meat option (I'm allergic to mammmal meat - beef and pork in particular). Most other flights give the option of meat or vegetarian dishes."

Annulation sans proposition de solution

Parce que AA a mal fait son planning , pas de pilote . Il a fallu attendre un pilote puis un co pilote. On a décollé avec 1h40 de retard

Points positifs : "Super"
Points négatifs : "Super"
Points négatifs : "The 1st flight that I have not been cold for the entire flight. The attendants were very good and professional and kind. The Movie selection I felt did not have enough variety. The movies all seemed to be rated R or they were child type movies. Nothing much in between."
Points positifs : "The flight wasn’t over booked or full"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Very nice crew"
Points négatifs : "It was freezing on the plane. The entertainment was not working."
Points négatifs : "I purchased 3 tickets and one was not used as the guest could not make the trip. The airline sold the seat that I already bought and paid full price for and I was not issued a refund or a credit for another flight. As fas as I see it, that seat was mine and shoould not have been fiilled by another indiviidual."
Points positifs : "Super nice crew, 787 plane, entertainment"
Points négatifs : "Seat comfort. Very little legroom"
Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"
Points positifs : "Plane was good, no delays and passport control in Charlotte, NC was quick."
Points négatifs : "I can’t believe we had to board this international flight by riding a bus to the plane and climbing the stairs into the plane."
Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"
Points négatifs : "British Airways flight was carried by American Airlines. Planes were late, boarded one plane from the tarmac with no explanation, gate was changed 5 times without announcements. Will never fly American Airlines again!"
Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."
Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"
Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"
Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"
Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"
Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"
Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"
Points positifs : "Some of the flight attendants were helpful, some were not. The movie selection was good."
Points négatifs : "The Food was not fully warmed, seats were uncomfortable. The boarding process did not seem organized."
Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"
Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."
Points positifs : "A couple crew members were great and attentive. A couple seemed like they would’ve rather been anywhere else."
Points négatifs : "This plane is so outdated. For such a long flight, these days entertainment is everything. The movies got interrupted every time an announcement was made (as in the screens went black and never came back on only the sound) this happened to 3 movies! The “wifi” completely useless."
Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."
Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."
Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"
Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."
Points positifs : "Food was ok and flight was early."
Points négatifs : "Boarding was a mess and had to take a bus in frigid temps. Plane was from the 80s not entertainment unit and everything feeling old and rickety"
Points positifs : "Great food, on time, smooth service"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "We arrived 2 hours late."
Points positifs : "Easy check in, helpful staff. Great seats and lovely in-flight amenities. Most of the food was really good and quite a bit was offered during the flight. Arrived early and staff was really helpful in getting through customs."
Points négatifs : "Weight limit on baggage was very strict. Boarding took a long time and seemed disorganized."
Points positifs : "Front area had nice amount of leg room. Back was so tight i couldnt even reach my bag under the seat in front of me."
Points négatifs : "$20 for wifi is a rip off!! Delta includes free wifi on international flights. Some prople need to work and paying for internet on an 8.5 hour trip was ridiculous. Food options were not that great either. Pasta was supposed to be vegetable pasta but no veggies to be found. Not healthy options."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"
Points positifs : "Boarding, crew, frequent refreshments."
Points négatifs : "Entertainment was virtually non-existent"
Points positifs : "Comfort on board, entertainment system"
Points négatifs : "Older plane than on the way to Paris, did not like so much the food (except main course)"
Points positifs : "Great Service, Plane, Food, and Entertainment. Delayed 1 1/2 hours, but we were kept informed. Premium Economy seats are very comfortable and roomy."
Points négatifs : "Got selected for additional screening...not your fault, but would have preferred to Not be screened in the jetway as other pax boarded in same jetway behind us."
Points positifs : "The flight attendants, the service,, the movies, the food, the flight were great, the pilot was very smooth, the plane was very clean"
Points négatifs : "The boarding took forever, including because my wife was picked for extra security search... for an american citizen who lives in miami ?... Inside the plane during the whole flight was freezing Paying for suitcases and changing or selecting seats??? .. really?"
Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"
Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"
Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"
Points positifs : "Good movie choices"
Points négatifs : "Very long flight"
Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."
Points positifs : "The movie/tv system did not work despite a lot of time trying. Very disappointing when taking a long flight with a 10 year old."
Points positifs : "Amenities were about on par with other international airlines. The entertainment console was wonderful. The trip was more quickly than expected."
Points négatifs : "Boarding was a mess. We were there 2.5 hours before our flight and had to rush to make it on time due to the awful lines for the checking our bags and general disorganization of American Airlines. The staff on the plane missed our row when offering drinks near the end of the flight and were not careful about bumping elbows and shoulders as they frequented the aisle. Also couldn't sit by my family which was a huge bummer."
Points positifs : "The crew was ok"
Points négatifs : "It was 1:45 late . It was American Airline, we had extra passenger on board. It took them long time to figure it out. I was so rush, I barely made the connectiog flight and I only had carry on luggage."
Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Delayed flight and missed connection flight to KC"
Points positifs : "The snacks and meals were decent, as far as plane food goes (although the “vegetables” with the chicken were pretty awful). Also the entertainment selection had a wide assortment of movies, but disappointing tv show selection."
Points négatifs : "The boarding process was a mess. Just a huddle of people, with no clear direction and no one enforcing lines or boarding groups. Also my husband and I weren’t seated together and when I tried to change it online, the entire flight showed as booked. However once on board there were clearly a number of empty seats."
Points positifs : "Flight was on time, crew was friendly."
Points négatifs : "There are no blue US custom declaration forms on the flight anymore. Many people cannot access the automatic kiosks, and I wish we could still have access to the forms while on the plane. It is stressful to have to do it after landing, with no real place to write. The flights were both fine, but the layover in DFW was a nightmare. Thankfully we landed 30 min early, but we only made our connection with a few minutes the spare. We ran through the airport, and had to ask many people if we could go ahead of them at the security. We didn't have time to use the bathroom and buy water/food. I understand this is not the airline's fault, but I would recommend extending the minimum connection time at this airport."
Points positifs : "I usually fly Air France but AA was terrific. Tasty food, pleasant crew, even the toilets were nicely maintained during the 9 hours flight. The only thing that AF does better is provide a full array of printed matter before boarding."
Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"

Le wifi n’a pas fonctionné

Le wifi n’a pas fonctionné malheureusement

Le service était médiocre : pas de coussin ni de couverture, un peu sale et un membre de l’équipage bien désagréable (comme si on avait la chance d’être dans l’avion et dans sa cabine)

Rien à dire petit trajet

Voyage très agréable

Bon service de l’enregistrement au débarquement, seul le lounge pourrait offrir un choix de nourriture plus diversifié. Au global une bonne expérience

Vol sans problème. Départ retardé mais arrivée à l’heure.

Parfait !

Avons acheté 3 vols avec United. 2 des ces vols étaient exploités par air Canada. En conséquence, aucune communication entre les 2 compagnies. Avons passé près de 2h au comptoir service pour qu'ils réussissent à imprimer nos billets, malgré qu'ils ont été acheter plusieurs mois plus tôt. L'employé du service a clientèle united de l'aéroport de Newark terminal A n'a rien fait pour nous aider et a offert un service médiocre (mauvaise attitude etc).

Personnel très désagréable pas du tout professionnel Nous n’avons pas eu de repas servi car il n’y avait pas assez de repas prévus Juste une boîte de crackers et fromage De nombreux passagers ont manifesté leur mécontentement car impossible de dormir Dans ces conditions autant prendre une compagnie low coast La prestation ne correspond pas au prix Très déçus

Pas de repas pour 6h de Vol

Points négatifs : "Food"
Points positifs : "The in flight movie options were great, and the food and beverages were good."
Points positifs : "l’atterissage parfais"
Points négatifs : "Food"
Points négatifs : "Paid $120.00 to select seats and then the crew forced us to switch! Outrageous!"
Points négatifs : "Il faisait chaud dans l’avion"
Points négatifs : "Aucun repas"
Points négatifs : "Aucun repas"
Points positifs : "Getting home."
Points négatifs : "It was an older airplane. For a long flight from Montreal to San Francisco, a plane with more room would be more humane. People were lined up for the bathrooms most of the trip since could not use the small first class bathroom. If one wanted a meal, it was one you had to pay for. Broken monitor"
Points positifs : "Food was excellent, seating was comfortable and entertainment choices were good."
Points négatifs : "Boarding could have been more organized. It seemed to have been a little chaotic."
Points positifs : "Crew, seat, entertainment were okay..."
Points négatifs : "The check in at CDG (Paris) was a disaster. There were 4 or 5 different flights checking-in at the same time so people were standing in line for hours... United did not have enough personnel to properly handle their customers. I suggest they make self check-in stations available for customers."
Points négatifs : "Pas de repas d'inclus"
Points positifs : "Excelente atención, salida y llegada a tiempo y buenas opciones de comidas y servicios"
Points négatifs : "Todo estuvo bien"
Points négatifs : "Boarding at CDG in Paris was chaotic. Called group 1 and 2 to line up but boarding didn’t start for approx 45 minutes."
Points négatifs : "Vol retardé de presque 4h"
Points négatifs : "It was great"
Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "L’avion, peu de place Pas de divertissement Pas de film Très etrpit"
Points positifs : "Aucun retard. Siege spacieux"
Points négatifs : "Nourriture infecte.. burger Aucun système de divertissement a bord, jai du télécharger l'application united a la dernière minute dans l'avion avec mes propres donnees et ca ne fonctionnais pas sur mon android... Tres décevant comparativement a air canada qui fait aussi partie de star Alliance"
Points positifs : "Le personnel sur ce vol été très serviable et présent."
Points positifs : "Avis général Embarquement"
Points négatifs : "N'était pas trop à l'aise. Et nous avons dû payer nos bagages. Triste."
Points positifs : "Very nice and friendly crew"
Points négatifs : "Food was awful and no choices and we have to pay for it + they should rent iPad to the passengers"
Points négatifs : "Space in seating very limited, and some seats in business class empty and also some seats with more room."
Points positifs : "United Airlines"
Points positifs : "On time good leg room"
Points négatifs : "The worst flight of my life. Seats are awfully inconfortable for a night flight. I couldn't sleep at all. Screens are really annoying, most people don't know how to turn them off and they run advertisements all night long, nobody from the crew cares. Wifi app wouldn't stream anything on my phone. Im really sad that I will have to have the same night flight back to Houston."
Points positifs : "Professionnel"
Points positifs : "Tout est fluide: l'embarquement, l'arrivée, les bagages.. On était même arrivés avec 18 minutes d'avance!"
Points négatifs : "On donne assez à boire mais presque rien à manger..."
Points positifs : "Assez à boire et à manger, on nous a donné ce qu'il fallait."
Points négatifs : "Les écouteurs sont de piètre qualité. On ne peut donc pas regarder un film d'une manière convenable."
Points positifs : "Système multimédia sans fils fonctionnant sur nos appareils. Téléphone, tablette, etc."
Points négatifs : "Siège pas assez large. Jouer du coude pendant 8hrs c'est pas amusant."
Points positifs : "All other stuff good"
Points négatifs : "No music options for entertainment"
Points positifs : "Le service à bord était impeccable."
Points négatifs : "Les sièges sont nuls (ergonomie douteuse). L'espace pour les jambes n'es pas convenable (trop étroite et la patte du siège avant oblige d'avoir une jambe de travers). Système d'information de la position de l'avion est nul (pas assez complet), peux pas savoir combien de temps il reste au vol."
Points positifs : "Avion en bon etat"
Points négatifs : "Hôtesse désagréable et 1h30 de retard pour un vol de 1h45"
Points négatifs : "Avion retarder plus de 3h , attente dans l’avion !"
Points négatifs : "Seulement 1 choix de sandwich"
Points positifs : "I had THE WORST experience with ONE flight attendant leaving Paris CDG, flying to Chicago O’Hare. Flight #9334. On 7/26 @ 11:22am. I am hypoglycemic and the flight attendant skipped my line for food I acknowledged her three times and she ignored me so on the fourth time I raised my voice saying “excuse me ma’am” that seem to have irritated her or rubbed her the wrong way because her response was extremely unprofessional yelling at me and accused me of startling her. She compared my voice to the startle of 911 and caused a scene in front of the majority of the passengers. All I wanted was the food that was available for each passenger because she skipped My row. After talking to another flight attendant who claim to be a manager name Celeste who was wearing a visible name tag along with every other flight attendant except for her, I asked her for the name so I could write up a review she refused to give me her name saying it was against their policy to give up first names even though it’s clearly on everybody’s shirt except hers she removed it or covered it up w/ her apron even though Robert Robert was wearing an apron with his name tag outside of his apron like he should the attendant that gave me problems took off her name tag and covered it with an apron that was a violation of dress code. A simple apology is all I asked for but she refused to apologize and the managers only response was “I can’t make her apologize” Never in my life have I been treated with such disrespect on a flight as I am a frequent flyer to Paris on United everybody else and all other flights was extremely helpful and courteous. This woman started ranting and raving about 911 and getting people nervous for no reason. I will be writing a formal letter to the corporate office. I just barely got home and wanted to write this review because it ruined my experience in 9 1/2 hour flight experience. It was also very embarrassing for me and my family, as other customers were bothered by this and had to listen to this. I was trying to speak over the air conditioner and after the third time of her not acknowledging me that is one I raise my voice politely by saying “excuse me ma’am”. I am a frequent united flier. Furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 3 furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 2 1/2 hrs. By this time my back was throbbing and when I talked to the gentleman upfront he told me to write a letter for some type of compensation regarding everything I have been through. Here are pictures of the lady who is out of dress code the flight attendant and also out of line dealing with plus dealing with customers she’s obviously unhappy with her job and should not be in the customer service industry as I know for being a businesswoman myself owning my own salon I deal with customers all day and I know my number one job is to make sure my customers are happy I am not ."
Points négatifs : "I had THE WORST experience with ONE flight attendant leaving Paris CDG, flying to Chicago O’Hare. Flight #9334. On 7/26 @ 11:22am. I am hypoglycemic and the flight attendant skipped my line for food I acknowledged her three times and she ignored me so on the fourth time I raised my voice saying “excuse me ma’am” that seem to have irritated her or rubbed her the wrong way because her response was extremely unprofessional yelling at me and accused me of startling her. She compared my voice to the startle of 911 and caused a scene in front of the majority of the passengers. All I wanted was the food that was available for each passenger because she skipped My row. After talking to another flight attendant who claim to be a manager name Celeste who was wearing a visible name tag along with every other flight attendant except for her, I asked her for the name so I could write up a review she refused to give me her name saying it was against their policy to give up first names even though it’s clearly on everybody’s shirt except hers she removed it or covered it up w/ her apron even though Robert Robert was wearing an apron with his name tag outside of his apron like he should the attendant that gave me problems took off her name tag and covered it with an apron that was a violation of dress code. A simple apology is all I asked for but she refused to apologize and the managers only response was “I can’t make her apologize” Never in my life have I been treated with such disrespect on a flight as I am a frequent flyer to Paris on United everybody else and all other flights was extremely helpful and courteous. This woman started ranting and raving about 911 and getting people nervous for no reason. I will be writing a formal letter to the corporate office. I just barely got home and wanted to write this review because it ruined my experience in 9 1/2 hour flight experience. It was also very embarrassing for me and my family, as other customers were bothered by this and had to listen to this. I was trying to speak over the air conditioner and after the third time of her not acknowledging me that is one I raise my voice politely by saying “excuse me ma’am”. I am a frequent united flier. Furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 3 furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 2 1/2 hrs. By this time my back was throbbing and when I talked to the gentleman upfront he told me to write a letter for some type of compensation regarding everything I have been through. Here are pictures of the lady who is out of dress code the flight attendant and also out of line dealing with plus dealing with customers she’s obviously unhappy with her job and should not be in the customer service industry as I know for being a businesswoman myself owning my own salon I deal with customers all day and I know my number one job is to make sure my customers are happy I am not ."
Points négatifs : "It's a United crew. They're careless and rude."
Points positifs : "Service rapide, arrivé 30 minutes à l’avance"
Points négatifs : "Pas de tv, ni de repas, collation seulement"
Points positifs : "Boarding went very smoothly. Flight attendants were good. I was glad that water was offered several times during the flight."
Points positifs : "l'avion est finalement arrivé!"
Points négatifs : "5+ heures de retard changement d'avion vers avion vieux (écrans microscopiques) places réattribuées aléatoirement"

Réservez des billets d’avion pas chers pour Aguascalientes

Dernières offres d’allers-retours

27/9mar.
2 escalesUnited Airlines
57h 04minCDG-AGU
5/10mer.
2 escalesUnited Airlines
37h 56minAGU-CDG
750 €
27/9mar.
2 escalesPlusieurs compagnies
19h 49minCDG-AGU
5/10mer.
1 escalePlusieurs compagnies
15h 58minAGU-CDG
766 €
30/9ven.
2 escalesAmerican Airlines
36h 09minCDG-AGU
8/10sam.
1 escaleAmerican Airlines
15h 56minAGU-CDG
780 €
22/9jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
19h 39minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
17h 58minAGU-CDG
781 €
30/9ven.
1 escaleAeromexico
26h 17minCDG-AGU
8/10sam.
1 escaleAeromexico
13h 53minAGU-CDG
847 €
22/9jeu.
1 escalePlusieurs compagnies
17h 19minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
17h 58minAGU-CDG
849 €
1/10sam.
2 escalesAmerican Airlines
28h 38minCDG-AGU
10/10lun.
1 escaleAmerican Airlines
15h 56minAGU-CDG
877 €
1/10sam.
2 escalesAmerican Airlines
28h 38minCDG-AGU
10/10lun.
2 escalesAmerican Airlines
23h 11minAGU-CDG
881 €
26/9lun.
1 escalePlusieurs compagnies
17h 19minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
21h 18minAGU-CDG
899 €
27/9mar.
1 escaleAmerican Airlines
33h 18minCDG-AGU
5/10mer.
1 escaleAmerican Airlines
23h 55minAGU-CDG
952 €
27/9mar.
1 escalePlusieurs compagnies
17h 19minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
17h 58minAGU-CDG
998 €
26/9lun.
2 escalesAir France
26h 35minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesAir France
35h 36minAGU-CDG
1 027 €
30/9ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 55minORY-AGU
8/10sam.
1 escalePlusieurs compagnies
17h 55minAGU-ORY
1 041 €
27/9mar.
2 escalesAeromexico
24h 17minORY-AGU
5/10mer.
2 escalesAeromexico
19h 26minAGU-ORY
1 046 €
25/9dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
29h 49minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
19h 30minAGU-CDG
1 050 €
24/9sam.
2 escalesAir France
27h 52minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesAir France
35h 36minAGU-CDG
1 156 €
1/10sam.
1 escaleAmerican Airlines
33h 18minCDG-AGU
10/10lun.
1 escaleAmerican Airlines
15h 56minAGU-CDG
1 165 €
24/9sam.
1 escaleAir France
29h 07minCDG-AGU
25/6dim.
2 escalesAir France
35h 36minAGU-CDG
1 188 €
30/9ven.
2 escalesAeromexico
33h 54minORY-AGU
8/10sam.
2 escalesAeromexico
36h 11minAGU-ORY
1 221 €
24/9sam.
1 escaleAir France
25h 22minCDG-AGU
25/6dim.
1 escaleAir France
13h 56minAGU-CDG
1 407 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

14/9mer.
2 escalesPlusieurs compagnies
37h 48minORY-AGU
428 €
14/9mer.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 35minORY-AGU
459 €
14/9mer.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 35minORY-AGU
461 €
15/9jeu.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 40minORY-AGU
474 €
13/9mar.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 30minORY-AGU
476 €
26/9lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
36h 35minORY-AGU
482 €
29/9jeu.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 40minORY-AGU
483 €
22/9jeu.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 40minORY-AGU
492 €
27/9mar.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 40minORY-AGU
494 €
10/9sam.
3 escalesPlusieurs compagnies
31h 50minORY-AGU
500 €
26/9lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
32h 30minORY-AGU
503 €
11/9dim.
3 escalesPlusieurs compagnies
33h 30minORY-AGU
508 €
16/9ven.
1 escaleAeromexico
26h 17minCDG-AGU
701 €
23/9ven.
1 escaleAeromexico
26h 17minCDG-AGU
751 €
18/9dim.
1 escaleAeromexico
26h 17minCDG-AGU
803 €
1/10sam.
2 escalesAeromexico
22h 45minCDG-AGU
829 €
23/9ven.
1 escaleAeromexico
35h 16minCDG-AGU
1 009 €
15/9jeu.
2 escalesAir France
26h 42minCDG-AGU
1 599 €
16/9ven.
2 escalesKLM
18h 12minCDG-AGU
1 627 €
14/9mer.
2 escalesUnited Airlines
29h 49minCDG-AGU
1 632 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

25/8jeu.
1 escaleAeromexico
4h 59minMTY-AGU
27/8sam.
1 escaleAeromexico
3h 42minAGU-MTY
132 €
1/9jeu.
1 escaleAeromexico
7h 43minMTY-AGU
9/9ven.
1 escaleAeromexico
5h 33minAGU-MTY
132 €
27/8sam.
1 escaleAeromexico
4h 43minMTY-AGU
24/9sam.
1 escaleAeromexico
5h 10minAGU-MTY
133 €
3/9sam.
1 escaleAeromexico
4h 33minMTY-AGU
4/9dim.
1 escaleAeromexico
11h 27minAGU-MTY
149 €
23/8mar.
1 escaleAeromexico
4h 24minMTY-AGU
25/8jeu.
1 escaleAeromexico
5h 04minAGU-MTY
150 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Aguascalientes

Destination :

Aguascalientes (AGU)Mexique

Offres de vols retour :

Aguascalientes - France

Classes :

597 €

Découvrez les aéroports de départ :

764 €

Itinéraires populaires

Les vols vers Aguascalientes les plus recherchés par les utilisateur·ices KAYAK.

Découvrez les destinations :