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FAQ - Réserver un vol pour le Honduras

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5 meilleures compagnies proposant des vols pour le Honduras

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Delta
Note générale basée sur 29 414 avis
8,1
Embarquement
7,8
Confort
8,5
Équipage
7,8
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Staff was really friendly. Everything went well."

Points négatifs : "The exit row 12B kept making a high pitch squealing noise...very unnerving"

Points positifs : "Great social distancing and Delta supplies MULTIPLE sanitizing options!!"

Points positifs : "Nice airline attendants!"
Points négatifs : "Enforcing people wear masks over their noses!"

Points négatifs : "The pilot take off, navigation in the air, and landing were horrible ."

Points positifs : "Mal servicio; compre un tickets que no permitía escoger los asientos y nos seleccionó la última fila en cada vuelo. La diferencia entre ser priority y regula es bien marcada"
Points négatifs : "Mejor trato a todo pasajero; se reconoce las ventajas de estar en primera clase pero el servicio debe ser excelente"

Points négatifs : "Lost my bags"

Points positifs : "Crew ok ... not engaging"

Points positifs : "The pilot greeted us all on the jet way and then spoke to us. He even came to ask if everyone was ok before we left."

Points positifs : "48 hours travel from Europe Thanks to sucky Delta airlines that are absolutely the most horrible company Never ever again"

Points positifs : "The crew was amazing. Kat and the other stewards were very friendly."
Points négatifs : "Maybe the option for free upgrade to first class if flight is not full??"

Points positifs : "Landed early"
Points négatifs : "There were not head flaps on the seat. The person seated next to me overflowed into my seat making it uncomfortably warm even with the air vent fully open. Was in & out of sleep during a red eye flight."

Points positifs : "Our flight crew were great. Pilots were great too."
Points négatifs : "I missed my connection due to weather in Minneapolis. Was diverted into Milwaukee, but nope we are diverted to Chicago, but wait no we go to Milwaukee. Deboard into a close gate area. Rest rooms were closed. Then once refueling is done get back on and make Minneapolis at 12:15 am. Connection missed"

Points positifs : "Service"
Points négatifs : "Older aircraft"

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Service"
Points négatifs : "More seat space"

Points négatifs : "No food on board and we were hungry"

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points négatifs : "Missed my connecting flight due to previous flight being delayed."

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points positifs : "suites in business class were nice but doors were not functioning very smooth"
Points négatifs : "The plane was very hot during flight and could not be adjusted according to the crew. Exactly the same flight last month was much more comfortable"

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points positifs : "Decent food. Great entertainment options"
Points négatifs : "JFK Boarding"

Points positifs : "Flight crew was ok"
Points négatifs : "Missing my connecting flight due to Delta incompetence and spending Christmas travel in ATL again."

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points positifs : "The comfort the professionalism of the staff everywhere I went"
Points négatifs : "Little pricey on rental and hotel."

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points positifs : "left on time and arrived early"
Points négatifs : "no legroom even in first class."

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points positifs : "Prompt action, excelent customer service and accurate reservation details. Auto text message alerts a real life-saver. Boarding was easy, plane was clean and staff super friendly."
Points négatifs : "nothing realy"

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points négatifs : "Pas de l'eau"

Points positifs : "Pas eu lieu"

Points positifs : "Boarding was efficient and the crew were nice."
Points négatifs : "the seating is horrible. it was the tightest seating I've ever experienced."

Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Points négatifs : "When a bought my ticket, I had asked in the office about WiFi. They told me that you have WiFi on the plane. I had checked this information on KLM.com and saw the same, that you have WiFi. This was the reason, why a chose KLM! Then I tried to connected on board but I couldn’t! WiFi was not available. Crew told me that they don’t know anything about it! I was disappointed and angry."

Points positifs : "very nice crew"
Points négatifs : "my baggage was lost"

Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"

Points positifs : "Great crew, comfortable seating with enough leg room."
Points négatifs : "Provide dinner before getting to joburg, instead of a snack. Flight arrives late so dinner would be appreciated"

Points négatifs : "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."

Points positifs : "The seat was a little uncomfortable but the crew were amazing."

Points positifs : "Seat was good"
Points négatifs : "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Good for both."
Points négatifs : "Bigger seats."

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "The crew was nice and helpful (our flight was 2h late so they put us on the one before in business class for us not to miss our connection)"
Points négatifs : "A lot of delays, on both flights. We spent twice as much time waiting than flying."

Points négatifs : "I bought tickets thrue you for me two months ago Iit went well but on the last few days I also bought ticked for my brother and his wife and it was a disaster night mare for them bound for Montpellier too to attend a wedding the damn suitcase didn’t get to final destination it was at Orlando but got"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Economy comfort was very nice, food decent, plenty of toilets to avoid overcrowding, and good entertainment selection."

Points négatifs : "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."

Points négatifs : "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."

Points positifs : "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Points négatifs : "Boarding could be better"

Points négatifs : "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Points positifs : "Light snack and complementary wine"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Great service"

Points positifs : "The flight was perfect! Great food,movies and I even got to sleep !"
Points négatifs : "All was well!"

Points positifs : "The food rocks! I know that I will always be eating well with KLM. The staff is always so nice, professional and cordial...I always know I'll be in good hands with the flight."

Points positifs : "Comfortable and well laid out seat area"
Points négatifs : "Food was a little substandard for business class"

Points positifs : "I bought the Airport tickets for my Russian friend. However customs would not allow her to board the plane unfortunately. That's not Kayaks fault. I would definitely book with Kayak again. Many thanks."

Points négatifs : "You are almost always late!"

Points négatifs : "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Points positifs : "Sound was broken on my TV set!"
Points négatifs : "Called stewardess twice to assist. No response!"

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points négatifs : "We did not get two of baggage at the destination."

Points positifs : "We got a meal for a 1h flight only"
Points négatifs : "No entertainment but normal for this type of flight"

Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points positifs : "Premium economy service was good."
Points négatifs : "Inexplicably, our preassigned seats were changed at checkin and we were put in bulkhead. This particular Boeing aircraft is pretty poorly designed. Especially the bulkhead in premium economy."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Bit cramped for space"

Points positifs : "The food service was good and the flight attendants were friendly."
Points négatifs : "The plane was very uncomfortable. The seats were small, you felt on top of the person next to you, and there was no leg room. I am a pretty small person- I can't image how uncomfortable all of the taller passengers must have been."

Points négatifs : "Boarding was delayed a little due to weather as was takeoff. Cant blame them for weather but the connection was very tight."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Super"
Points négatifs : "Super"

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "Na"

Points positifs : "The crew did a great job. The seat was uncomfortable after such a long flight. But that is to be expected, I guess. The lady, kicking our seats behind us, because she felt it was disrespectful to recline your seat, even during a 9 hour flight, was the only drawback. But the crew responded approp"
Points négatifs : "The best part about the food was the ice cream. The rest of the food was lackluster, but what I expected on a flight. The lady kicking our seats behind us because she thought it was disrespectful to recline made for an uncomfortable flight. The rest was as good as expected on American Airlines"

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points négatifs : "The service and courtesy of the staff wasn’t great."

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points positifs : "The inflight entertainment and WiFi was great."
Points négatifs : "The food could’ve been better"

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "Smooth"

Points positifs : "The wifi actually worked!"
Points négatifs : "Seats are so small and I even purchased the extra leg room"

Points positifs : "People on the planes were nice"
Points négatifs : "The guy at the gate in france made me check my bag, he said it was due to the size but people were walking by with bigger bags and he didn't seem to care about them at all. Not sure why he singled me out. Also took my passport, which he wasn't doing for other passengers and told me to board the plane. I had to ask multiple times for him to return my passport. Not sure if it was his first day or something but it was a very frustrating experience."

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "Great food, on time, smooth service"

Points positifs : "It was on time."
Points négatifs : "It was fine"

Points positifs : "Flight on time"
Points négatifs : "Service, quality of food, availability of food choices"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "Boarding, crew, frequent refreshments."
Points négatifs : "Entertainment was virtually non-existent"

Points négatifs : "A huge queue due to AA policy to un respect BA policy of free 23 kg checked luggage of Int’l flights. A scandal, a shame. Won’t travel anymore with BA & AA."

Points négatifs : "Additional cost for luggage"

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points positifs : "No negative surprises"
Points négatifs : "Boarding was a little chaotic, but not hideous."

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points négatifs : "lack . of service from crew ( business class) crew attitude... seats uncomfortable/lack of storage for personal items"

Points positifs : "More Space between passengers. Would like not to be in constant contact with someone."
Points négatifs : "There was no room."

Points négatifs : "Very cramped."

Points négatifs : "Where me seat was located and being able to set with my family."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything."

Points positifs : "The snacks and meals were decent, as far as plane food goes (although the “vegetables” with the chicken were pretty awful). Also the entertainment selection had a wide assortment of movies, but disappointing tv show selection."
Points négatifs : "The boarding process was a mess. Just a huddle of people, with no clear direction and no one enforcing lines or boarding groups. Also my husband and I weren’t seated together and when I tried to change it online, the entire flight showed as booked. However once on board there were clearly a number of empty seats."

Points positifs : "Crew was lovely. Attentive but not annoying."
Points négatifs : "Not until the cabin doors closed did I realize the plane didn't have an individual entertainment system."

Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"

Points positifs : "We enjoyed the room on the seats and the power outlets were very comfortable. Air Crew was extremely attentive!"
Points négatifs : "Too much space in between meals provided and small portions."

Points négatifs : "un vol de sept heures sans un écran individuel, une première pour moi après de nombreux voyages. un vol transatlantique n'est pas un vol intérieur, pouvoir se distraire avec un film de son choix est un minimum surtout au prix du billet."

Points négatifs : "Décollage en retard et arrivée avec plus de 40mn de retard Pas de classe premium eco et pas de possibilité d’avoir un espace avec un de place pour les jambes au comptoir Pour information générale , les places en économie sont très exiguës et généralement j’essaye de ne pas prendre de vol AA si je ne peux pas prendre à l’avance un siège sur les sortie de secours ce qui n’a pas été possible cette fois"

Points positifs : "friendly staff"
Points négatifs : "It was fine with me."

Points positifs : "Food was good. Price was decent"
Points négatifs : "No wifi. Headphones didn't work. Hardly any leg room at all."

Points positifs : "The flight went pretty smoothly, besides the hiccups."
Points négatifs : "The flight was delayed which messed up other flights. Then our bags didn't make it on our second flight."

Points négatifs : "C’est la première fois que nous prenons Iberia et nous avons été très déçus. Personnel extrêmement désagréable. Première fois que je vois tout un équipage aussi peu professionnel, indélicat et qui ne passe pas en dehors des repas. Le repas a été servi et le débarrassage 5 min après. Pas de nettoyage des toilettes pendant les 12heures de vol. Les hôtesses étaient trop occupées à papoter à l’arrière de l’avion. En tant de covid c’est inadmissible. Je ne recommande pas cette compagnie et ne la prendrais plus jamais !"

Points négatifs : "The service and the flight connection which we missed because of the short amount of time in between the 2 flights. They didn't wait for us, as we got told they would, since our first flight was with Iberia. And this flight was late"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Being able to go home"

Points négatifs : "more space and be able to recline"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Very poor service and staff attention...the food is horrible, even worse than Ryanair, Easyjet, etc..."

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points négatifs : "Bags did not make the flight. Served no water or drinks."

Points négatifs : "A snack upon arriving"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "When I bought the ticket, checked bags were included in the price. When I got to the counter, they said no and I paid $80, which was more than the flight for two cost. When I tried to use my frequent flyer account to pay for the bags, they said I couldn’t, although I had over $200 in credit. Very bad service! Very bad!"

Points positifs : "Nothing. Iberia wouldn’t let me on the plane."
Points négatifs : "Iberia could have checked us in and if we had been unable to get on that particular flight could have put us on a different flight instead of just telling us we were out of $360 and we would have to pay full price for a new ticket."

Points négatifs : "Need more than 2 beverage services in 8 hour flight. Need air flow control at seat."

Points négatifs : "Seat"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I could not fly"

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Gate was extremely crowed and disorganized. Non-European citizens must present passport. That requirement should be clearly stated."
Points négatifs : "Travel notifications should mention documentation requirements."

Points positifs : "Puntuality"
Points négatifs : "At leasr a cup of water during the flight"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "Missed connection and this delayed by 20 hours to final destination."

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "Clean and fairly new aircraft. Good flight"
Points négatifs : "Ground staff more helpful"

Points positifs : "All ok"
Points négatifs : "Free WiFi never worked !!"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Cabin much too hot and no air circulation until just before pushback. Ack!!"

Points positifs : "Iberia airlines is a disaster"

Points négatifs : "Had to want in aisle to go to bathroom while beverage cart took forever to get to the back of the plane. Line was 12 deep to get there."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Delays an chaos"

Points négatifs : "We booked flights with more than 75 mins connection time in Madrid but then the airline changed their schedule which reduced our connection to less than 55 mins. I was traveling alone with my 5 & 7 year old and we had to run non-stop from our 1st domestic flight to the international one, changing terminals, passing passport control (huge lines), and another security. No help from Iberia at all in terms of providing any assistance like a shuttle bus, quick passage thru passport or security. And they were nonchalant in terms of “if you miss your connecting flight, it’s your problem...”. Come on, we paid $4,500 for 3 tickets, and deserve better customer service than this, specially when you changed the flight schedule for your operational reasons!"

Points négatifs : "We didn’t go"

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points négatifs : "JFK-Madrid flight got delayed by 3 hours which would cause me to miss my connection for Madrid-Split (~2 hour layover), I asked the Iberia representatives at JFK about changing the flight and they reassured me that “the connecting flight would hold for us” and “no need to change our flight”. To our surprise the connecting flight already left when we arrived to Madrid. It’s clear that this was a case of “not our problem” from the JFK Iberia ticket agent. Rather than helping us find a viable alternative for our flight (namely a flight that doesn’t arrive more than a full day later) before leaving for Madrid they shipped us to Madrid where there were poor/no options for getting to Split at the original planned time. I’m very upset that I’m going arrive more than a day late to my destination and that I was blatantly lied to by the Iberia agent at JFK, never ever going to book a flight with Iberia again."

Points positifs : "The cool thing about this airline is that it’s dirt cheap to get from Oakland to Barcelona!! I will say tho, you do get what you pay. We purchased the most basic flight and that’s really what it was. Tight leg room and lots of people. If you’re over 5’5 I HIGHLY RECOMMEND getting extra leg room if it’s available. Aside from that. The flight was cool and the staff was nice!"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "Horrible flight; no complimentary soft drinks are served, not even better. The baggage did not arrive and Iberia does not even deliver the baggage, even though the fault was theirs. You have to go to the airport to recover the baggage. I would NOT RECOMMEND this airline to anyone. The plane was quite old and there are no screens on the seats. One of my worst experiences flying in the last 40 years."

Points positifs : "Landed in foggy night. Crew fantastic. On time. Cabin clean"

Points négatifs : "movie selection very poor"

Points négatifs : "old plane not comfortable"

Points positifs : "Price to fly on this airline is very reasonable and affordable. I would fly on on this airline just for that reason alone."
Points négatifs : "Seats are VERY small and squished together."

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "It wAs on time"
Points négatifs : "NOthing"

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points négatifs : "Food"

Points positifs : "The in flight movie options were great, and the food and beverages were good."

Points positifs : "l’atterissage parfais"

Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Paid $120.00 to select seats and then the crew forced us to switch! Outrageous!"

Points négatifs : "Il faisait chaud dans l’avion"

Points négatifs : "Aucun repas"

Points négatifs : "Aucun repas"

Points positifs : "Food was excellent, seating was comfortable and entertainment choices were good."
Points négatifs : "Boarding could have been more organized. It seemed to have been a little chaotic."

Points positifs : "Crew, seat, entertainment were okay..."
Points négatifs : "The check in at CDG (Paris) was a disaster. There were 4 or 5 different flights checking-in at the same time so people were standing in line for hours... United did not have enough personnel to properly handle their customers. I suggest they make self check-in stations available for customers."

Points négatifs : "Pas de repas d'inclus"

Points positifs : "Excelente atención, salida y llegada a tiempo y buenas opciones de comidas y servicios"
Points négatifs : "Todo estuvo bien"

Points négatifs : "Boarding at CDG in Paris was chaotic. Called group 1 and 2 to line up but boarding didn’t start for approx 45 minutes."

Points positifs : "The crew really seemed to care about our comfort. They were very attentive and gave us extras if asked."
Points négatifs : "The check in at the airport and going through Customs in the USA but the overall flight was good."

Points négatifs : "Vol retardé de presque 4h"

Points négatifs : "It was great"

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "L’avion, peu de place Pas de divertissement Pas de film Très etrpit"

Points positifs : "Aucun retard. Siege spacieux"
Points négatifs : "Nourriture infecte.. burger Aucun système de divertissement a bord, jai du télécharger l'application united a la dernière minute dans l'avion avec mes propres donnees et ca ne fonctionnais pas sur mon android... Tres décevant comparativement a air canada qui fait aussi partie de star Alliance"

Points positifs : "Delightful crew."
Points négatifs : "Decent dinner in business class, but pretty awful breakfast omelette. I didn’t figure out what should have been complete adjustability of seats, & crew could not help,"

Points positifs : "Le personnel sur ce vol été très serviable et présent."

Points positifs : "Avis général Embarquement"
Points négatifs : "N'était pas trop à l'aise. Et nous avons dû payer nos bagages. Triste."

Points positifs : "Very nice and friendly crew"
Points négatifs : "Food was awful and no choices and we have to pay for it + they should rent iPad to the passengers"

Points négatifs : "Space in seating very limited, and some seats in business class empty and also some seats with more room."

Points positifs : "United Airlines"

Points positifs : "On time good leg room"

Points positifs : "Crew was friendly. Pilot kept us informed. Did a great job with takeoff and landing. Entertainment selections were good. Food choices much better."
Points négatifs : "On flight from DC to Paris seat preferences were changed by the airline . Was not able to sit with my family during this leg. Food choices were not good. Was not crazy about the chicken dish."

Points négatifs : "The worst flight of my life. Seats are awfully inconfortable for a night flight. I couldn't sleep at all. Screens are really annoying, most people don't know how to turn them off and they run advertisements all night long, nobody from the crew cares. Wifi app wouldn't stream anything on my phone. Im really sad that I will have to have the same night flight back to Houston."

Points positifs : "Professionnel"

Points positifs : "Tout est fluide: l'embarquement, l'arrivée, les bagages.. On était même arrivés avec 18 minutes d'avance!"
Points négatifs : "On donne assez à boire mais presque rien à manger..."

Points positifs : "Assez à boire et à manger, on nous a donné ce qu'il fallait."
Points négatifs : "Les écouteurs sont de piètre qualité. On ne peut donc pas regarder un film d'une manière convenable."

Points positifs : "Système multimédia sans fils fonctionnant sur nos appareils. Téléphone, tablette, etc."
Points négatifs : "Siège pas assez large. Jouer du coude pendant 8hrs c'est pas amusant."

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "Le type d'avion."

Points positifs : "Le service à bord était impeccable."
Points négatifs : "Les sièges sont nuls (ergonomie douteuse). L'espace pour les jambes n'es pas convenable (trop étroite et la patte du siège avant oblige d'avoir une jambe de travers). Système d'information de la position de l'avion est nul (pas assez complet), peux pas savoir combien de temps il reste au vol."

Points positifs : "Avion en bon etat"
Points négatifs : "Hôtesse désagréable et 1h30 de retard pour un vol de 1h45"

Points négatifs : "Avion retarder plus de 3h , attente dans l’avion !"

Points négatifs : "Seulement 1 choix de sandwich"

Points positifs : "I had THE WORST experience with ONE flight attendant leaving Paris CDG, flying to Chicago O’Hare. Flight #9334. On 7/26 @ 11:22am. I am hypoglycemic and the flight attendant skipped my line for food I acknowledged her three times and she ignored me so on the fourth time I raised my voice saying “excuse me ma’am” that seem to have irritated her or rubbed her the wrong way because her response was extremely unprofessional yelling at me and accused me of startling her. She compared my voice to the startle of 911 and caused a scene in front of the majority of the passengers. All I wanted was the food that was available for each passenger because she skipped My row. After talking to another flight attendant who claim to be a manager name Celeste who was wearing a visible name tag along with every other flight attendant except for her, I asked her for the name so I could write up a review she refused to give me her name saying it was against their policy to give up first names even though it’s clearly on everybody’s shirt except hers she removed it or covered it up w/ her apron even though Robert Robert was wearing an apron with his name tag outside of his apron like he should the attendant that gave me problems took off her name tag and covered it with an apron that was a violation of dress code. A simple apology is all I asked for but she refused to apologize and the managers only response was “I can’t make her apologize” Never in my life have I been treated with such disrespect on a flight as I am a frequent flyer to Paris on United everybody else and all other flights was extremely helpful and courteous. This woman started ranting and raving about 911 and getting people nervous for no reason. I will be writing a formal letter to the corporate office. I just barely got home and wanted to write this review because it ruined my experience in 9 1/2 hour flight experience. It was also very embarrassing for me and my family, as other customers were bothered by this and had to listen to this. I was trying to speak over the air conditioner and after the third time of her not acknowledging me that is one I raise my voice politely by saying “excuse me ma’am”. I am a frequent united flier. Furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 3 furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 2 1/2 hrs. By this time my back was throbbing and when I talked to the gentleman upfront he told me to write a letter for some type of compensation regarding everything I have been through. Here are pictures of the lady who is out of dress code the flight attendant and also out of line dealing with plus dealing with customers she’s obviously unhappy with her job and should not be in the customer service industry as I know for being a businesswoman myself owning my own salon I deal with customers all day and I know my number one job is to make sure my customers are happy I am not ."
Points négatifs : "I had THE WORST experience with ONE flight attendant leaving Paris CDG, flying to Chicago O’Hare. Flight #9334. On 7/26 @ 11:22am. I am hypoglycemic and the flight attendant skipped my line for food I acknowledged her three times and she ignored me so on the fourth time I raised my voice saying “excuse me ma’am” that seem to have irritated her or rubbed her the wrong way because her response was extremely unprofessional yelling at me and accused me of startling her. She compared my voice to the startle of 911 and caused a scene in front of the majority of the passengers. All I wanted was the food that was available for each passenger because she skipped My row. After talking to another flight attendant who claim to be a manager name Celeste who was wearing a visible name tag along with every other flight attendant except for her, I asked her for the name so I could write up a review she refused to give me her name saying it was against their policy to give up first names even though it’s clearly on everybody’s shirt except hers she removed it or covered it up w/ her apron even though Robert Robert was wearing an apron with his name tag outside of his apron like he should the attendant that gave me problems took off her name tag and covered it with an apron that was a violation of dress code. A simple apology is all I asked for but she refused to apologize and the managers only response was “I can’t make her apologize” Never in my life have I been treated with such disrespect on a flight as I am a frequent flyer to Paris on United everybody else and all other flights was extremely helpful and courteous. This woman started ranting and raving about 911 and getting people nervous for no reason. I will be writing a formal letter to the corporate office. I just barely got home and wanted to write this review because it ruined my experience in 9 1/2 hour flight experience. It was also very embarrassing for me and my family, as other customers were bothered by this and had to listen to this. I was trying to speak over the air conditioner and after the third time of her not acknowledging me that is one I raise my voice politely by saying “excuse me ma’am”. I am a frequent united flier. Furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 3 furthermore I have scoliosis and I’m handicapped our flight got delayed by 2 1/2 hrs. By this time my back was throbbing and when I talked to the gentleman upfront he told me to write a letter for some type of compensation regarding everything I have been through. Here are pictures of the lady who is out of dress code the flight attendant and also out of line dealing with plus dealing with customers she’s obviously unhappy with her job and should not be in the customer service industry as I know for being a businesswoman myself owning my own salon I deal with customers all day and I know my number one job is to make sure my customers are happy I am not ."

Points positifs : "Bathrooms remained tidy in economy throughout , leg room good"
Points négatifs : "Food was almost inedible."

Points négatifs : "It's a United crew. They're careless and rude."

Points positifs : "Service rapide, arrivé 30 minutes à l’avance"
Points négatifs : "Pas de tv, ni de repas, collation seulement"

Points négatifs : "Crew was great. Long wait for operations on the ground to pull plane to gate was only negative."

Points positifs : "l'avion est finalement arrivé!"
Points négatifs : "5+ heures de retard changement d'avion vers avion vieux (écrans microscopiques) places réattribuées aléatoirement"

Points positifs : "Quite all"
Points négatifs : "My tablet wasn't working ...."

Points positifs : "Organized boarding. Left on time and arrived early at destination."

Points positifs : "Les sièges et l’équipage en général. Le divertissement et le confort."
Points négatifs : "Propreté et embarquement à CDG. Pas de menu enfant."

Points positifs : "La rapidité de l’embarquement"
Points négatifs : "La largeur des sièges"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "La largeur des sueges"

Points négatifs : "Trop de délai itnutile. L'embarquement a été décalé de 5h! Le WIFI est payant à Chicago et la bouffe coûte chère pour de la mauvaise qualité. Le retard est du parce qu'il n'y avait pas d'avion, personne nous dit pourquoi. Finalement, on embarque et apres avoir attendu 30 min, on nous désembarque parce que l'Avion n'était pas prêt, l'équipe d'entretien n'était pas disponible! finalement, on rembarque pour de bon mais on a attendu un autre 30 min sans nous dire pourquoi. L'équipage fait comme si tout était normal mais on voit par la fenêtre qu'il y un camion de service qui essait de réparer de quoi derrière l'avion. On nous fait embarquer alors que rien n'est prêt. La personne qui s'occupait des baggages a pris 20 minutes apres notre embarquement avant de s'amener. C'était extrêment désorganisé."

Points positifs : "Départ à l’heure"
Points négatifs : "Siège peu confortable, température trop chaude dans la cabine"

Points positifs : "Depart a l’heure. Embarquement rapide"
Points négatifs : "Pas beaucoup de place. Pas de repas offert, pas de film"

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Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour le Honduras

Les compagnies aériennes voyageant pour le Honduras ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

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