Trouvez un billet d’avion pas cher pour Bodrum

BJV

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Bodrum

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Milas–Bodrum
jeu. 25/2
jeu. 4/3
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Bodrum
Milas–Bodrum : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Milas–Bodrum) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 6%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 15%.

Prix moyen aller-retour

356 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

312 € ou moins

Bonne affaire aller simple

157 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Bodrum

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Bodrum ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Bodrum aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 165 €, aller-retour à 212 €, aller simple de Bordeaux à 208 €, aller-retour à 232 €, aller simple de Nice à 226 €, aller-retour à 263 €
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre, et novembre est le mois le moins cher pour partir à Bodrum.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Bodrum.

FAQ - Réserver un vol pour Bodrum

Quel est le vol le moins cher pour Bodrum ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Bodrum et le centre-ville de Bodrum ?

Comment s’appelle l’aéroport de Bodrum ?

Bodrum : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Bodrum ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Bodrum ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Bodrum ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Bodrum ?

4 meilleures compagnies proposant des vols pour Milas–Bodrum

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 23 036 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Nothing your flight was cancelled I will put a claim to refund"
Points négatifs : "Nothing your flight was cancelled I will put a claim to refund"

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The Ground crew didn’t know how to add a bag"

Points positifs : "The food and the entertainment"
Points négatifs : "Boarding was late and they change the number of the gate without telling the passengers. The seats were uncomfortable."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "good company"

Points positifs : "We were sat in the middle rows for this flight. But only flew for 50minutes so not a big problem"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Planes to be on time"
Points négatifs : "Plane was late 40 minutes"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Food and service is excellent. Istanbul lounge is great."
Points négatifs : "Delayed in both directions. Happens. But zero announcements. Zero. Staff didn't know what was going on. Complete chaos."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "The crew was excellent, the food good."
Points négatifs : "The entertainment system, in three out of four long flights, did not work. In the one that "worked", the sound was terrible and this made the experience totally unsatisfactory. A major airline should avoid this."

Points négatifs : "Repas"

Points négatifs : "They changed checkined seat numbers. Air conditioning was a total failure."

Points positifs : "The flight was excellent, with good food and good service. The crew was very professional and courteous."
Points négatifs : "Our experience in the Istanbul airport. We got off our connecting flight and no one was willing to provide us with directions. We had to stand in a security line for two hours thinking that we had as a consequence missed our connecting flight. Again, no communication. We found out when we finally got through security (we had already gone through security at the Paris airport), everyone was in the same situation and our flight had been delayed. It would have been helpful to know that as we were standing in line. While in the line, many people panicked and starting pushing their way to the front of the line. Again, no officials were there to keep order. It was truly a mess! And creating too much anxiety and stress that I really wanted to not have on my trip back to the USA. I realize that in these times, we must go through added security, but I am accustomed to US airports where there is more communication over the intercom and by airport officials. In Istanbul, it seemed that everyone did not want to give directions, and airport officials seemed to avoid the public they were there to serve."

Points positifs : "The flight was good. The food tasted great. They had some good movies I haven't seen yet. The flight attendants were constantly up and down the isles either giving you something or taking away trash. The leg room was sufficient."
Points négatifs : "The customer service on the phone and in person was completely unprofessional, rude and a bit uneducated. They yelled at me when I asked them "is there anything yall can do to fix this?". And then in person I watched them get out of their seats and yell at this older woman."

Points négatifs : "In flight entertainment system was not functioning. Turkish refused to provide hotel in Istanbul as per their policy even after being told by Turkish employees in the USA and France that this would be provided due to my 20 hour layover. I will not fly Turkish again in the future."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"

Points positifs : "Will definitely fly Turkish Airlines again!"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points négatifs : "No being able to rebook!"

Points positifs : "Staff were all amazing, meals pretty good for airline food, plenty of tv, movie and music options to stay occupied for the long trip."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "love the food and the crew service."
Points négatifs : "Aircon could have been better. Someone got sick during the flight because of that."

Points positifs : "Friendliness, attentiveness, food, clean bathrooms, and great wine selection. I would fly Turkish Airlines anywhere!!!"

Points négatifs : "I have lactose intolerance and I tried ordering the special meals. However the lactose free meals are not good. I got it more than once, it's always dry grilled chicken, steamed veggies and plain rice. Overall it's a dry meal and no flavorful at all. On this trip I didn't order a special as I was hoping one of the options wouldn't have lactose."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Lots of crew members Pay attention Food was good"
Points négatifs : "The boarding was chaotic"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Le systeme media est très intéressant dans les gros avions. Mais dans les petits avions il n'y en a rien."
Points négatifs : "Un sandwich comme un repas n'est pas suffisant, et encore on a un seul choix de sandwich. Il y avait un delai .mais c'est pas grave"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "1- bad service 2- bad attitudes 3- Always DELAYS 4- lost the bag"

Points positifs : "Crew service, as it was a big airobus, half plenty it was very comfortable to be there"
Points négatifs : "lateness at least 40 minutes, while nobody from staff I was worrying about corresponding flight,"

Points négatifs : "A snack"

Points positifs : "Comfortable seats"

Points positifs : "It's good to flight public transit long time I'm the food is really bad pouring food"

Points positifs : "Friendly and great service. Flight attendants like their job. Food was good. Flight on time"
Points négatifs : "More legroom"

Points négatifs : "The seat didn’t recline and the entertainment didn’t work"

Points négatifs : "Did my check-in 24 hours before to make sure I would have an aisle seat ... Lufthansa changed my seat at last minute to a window seat!!! What a poor customer experience."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "good crew ok food for airline"
Points négatifs : "despite an outrageous price we had problems registering our luggage economy light never heard of it"

Points négatifs : "Better food"

Points négatifs : "Lufthansa’s needs to get their staffing act together. It took 1 1/4 hrs to check in due to insufficient staff & then once on board the flight it was announced there was no food available due to staffing shortages"

Points positifs : "Everything is fine."
Points négatifs : "No"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "Crew seem competent, airplane was fairly clean and not too old, food not awful, ac outlets in economy, headphones not the worst."
Points négatifs : "I hate that there's no free checked bag anymore! Two mile walk with heavy bag in Frankfurt. Provide carts in FRA! Crowded: seat pitch small, seats narrow, flight totally full, toilets filthy by the end. IFE: English options boring (German options not subtitled), touch screen not responsive."

Points positifs : "Seating was good"
Points négatifs : "Got a seat in the middle - was pretty annoyed with this."

Points positifs : "Crew was friendly and we were pleasantly surprised to be fed something on the short flight!"
Points négatifs : "Although it was a 4 hour layover, it took almost 3 hours before we saw where our gate was for the flight."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points négatifs : "No complaints. Good vegan food."

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "More spacious seating. Crew was happy, nice and seemed to care. Good entertainment choices."
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Nice entertainment selection"
Points négatifs : "Too many snacks, food was low quality, flight was delayed with no reason given,"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Good"

Points positifs : "Good entertainment system. Nice crew."
Points négatifs : "Nothing specially. They run out of lunch choices very early"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Flight info from Kayak was excellent and up-to-date, more so than the airlines."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Staff was really good"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Bathrooms rendered unusable by kids putting everything imaginable down the toilet."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "The staff handled everything really well. Continuously being updated to the delay reasons."
Points négatifs : "Being stuck on a plane on the tarmac for 2+ hours, before being moved to a corridor, and then a bus, and then boarding a new plane. No information about delay compensation or refunds being given. No provisions for providing food or drinks for the toddlers/babies/children that had been kept on the plane for a couple of hours."

Points positifs : "La vitesse que l'avion a mis pr relier Paris à Edinburgh"
Points négatifs : "Les sieges a bord, le personnel et la prestation repas j'étais serré à bord pourtant je fais 1m90 j'étais juste presser de descendre de l'avion"

Points négatifs : "20kg limit on hold luggage instead of 15"

Points négatifs : "Être à l’heure pour une fois."

Points négatifs : "Plane delayed and overbooked"

Points positifs : "Crew good and flight on time"
Points négatifs : "Food options more for vegans."

Points négatifs : "If you EasyJet ever lands or boards on time I want to know about it. #LateJet"

Points positifs : "On se sent en sécurité. Les vols se passent très bien. Pas de retard."
Points négatifs : "Je chipote car tout est assez efficace. Mais l’affichage de la porte était erroné, et un d’attente debout avant de pouvoir embarquer. Et des bus pour aller à l’aéroport une fois atterri. Mais franchement je n’ai rien à signaler de négatif. Les vols sont très efficaces pour un prix très abordable."

Points négatifs : "It all could have been a bit better. I feel like I’m traveling on a bus- & the price is not sooo much lower to warrant that!"

Points positifs : "Simple et efficace. A l’heure."
Points négatifs : "Amabilité correcte, on peut être encore meilleur. Mais franchement ça va. Easy jet est vraiment top pour les petits trajets."

Points positifs : "Everything was fine apart from the delay in flying out. I am a Special Assistance traveller and due to the delay I had a very very long and late journey back home. So the delay added two hours (plus the flight delay) to my trip home from the airport."
Points négatifs : "See above"

Points positifs : "Tout est ok sauf"
Points négatifs : "30 minutes de retard !"

Points positifs : "Personnel top enregistrement rapide"
Points négatifs : "Manque de confort et de divertissement"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "Information du changement de porte d'embarquement n'a pas été communiquée sur l'application mobile."

Points négatifs : "Accent and descent were extremely fast and caused ears extreme pain."

Points positifs : "In résumé everything is cool. Thx"
Points négatifs : "The land"

Points négatifs : "a glass or bottle of water for free"

Points positifs : "Le vol s'est bien déroulé"
Points négatifs : "Un gros retard au départ de Paris"

Points positifs : "Rien à dire, parfait"

Points positifs : "Siège confortable avec suffisamment de place pour les jambes Personnel impeccable"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Flight was ok once we finally got on the plane. Very basic but ok for a short flight"
Points négatifs : "Customs clearance que was ridiculous, a massive line that was slow moving. Took well over an hour and got out of control as many people on the flight tried to fight there way to the front. I’ve traveled to many many countries over 30 years and it’s one of the worst travel experiences I’ve had. The one easyjet person that we could find had no clue and all he could do was try and hurry everyone up which added to the panic and made it worse. I won’t be rushing back to france."

Points positifs : "Horaire respecté, pas de soucis particulier"
Points négatifs : "Confort des sièges"

Points positifs : "quick flight staff excellent"
Points négatifs : "Very. bumpy lots of turbulence I know that's not the airlines fault but you asked what I didn't like."

Points positifs : "Ras"

Points négatifs : "My luggage box has been destroyed and now I have to deal this task with easyJet"

Points positifs : "Avion récent, équipage efficace."

Points positifs : "Moyen Si même compagnie les valises doivent être prises en charge du début à la fin Corfou Londres Nantes"
Points négatifs : "Non prise en charge d es bagages a La ndr s pour Nant s en venant de Corfou. La Nguyen marche pour revenir au même endroit"

Points négatifs : "Bébé à bord bruyant et équipage impuissant"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "Retard à l'embarquement et surtout pour récupérer les valises orly ouest"

Points positifs : "Nothing, I won't use that airline never again if posible"
Points négatifs : "Customer service /experience was awful"

Points positifs : "Good price and a very comfortable journey."
Points négatifs : "All was good."

Points positifs : "L'équipe a bord était sympathique."
Points négatifs : "Gros retard. Très froid dans l'avion."

Points positifs : "The EasyJet crew are always excellent - friendly and welcoming."
Points négatifs : "The Paris to Luton flight is nearly always delayed. The is no slack in the timetable so any morning delay continues until the evening."

Points négatifs : "Forced to throw our only bags into the hold and wait at the carousel for an hour afterward."

Points négatifs : "3h de retard"

Points positifs : "On time and very well organized"
Points négatifs : "U have to pay for water"

Points négatifs : "Too warm in airplane at boarding and took to long to cool"

Points positifs : "Friendly staff, offered me to move to improve my convenience. "Hands free" option was very good for us- our suitcases were slightly(!) oversized (can we book this in advance?)"
Points négatifs : "No water(?) Some entertainment options would be nice..."

Points positifs : "Vol AR très ponctuel Embarquement rapide Simple et efficace"

Points positifs : "Embarquement rapide et pour une fois on ne nous demande plus de ranger nos sacs à main dans notre valise déjà pleine à craquer Arrivée en avance"

Points positifs : "Delay in boarding for no explained reason"

Points positifs : "L ambiance a bord"
Points négatifs : "Retard de 30 min"

Points positifs : "Rapidité de l’embarquement"
Points négatifs : "Aucune aide pour ranger les 2 valises cabine alors que j’étais avec 2 enfants. On m’a laissée me débrouiller pour en ranger une à l’opposé de nos sièges Un groupe de voyageurs adultes a été aidé pour ranger leurs 3 valises. Difference de traitement peu appréciable. Pas de catering car non livré."

Points positifs : "La chef de cabine Elena"
Points négatifs : "La pluie à l’arrivée"

Points négatifs : "Excellent"

Points positifs : "Voyage excellent"
Points négatifs : "J'ai tout aimé"

Points négatifs : "Un petit sac à main/à dos n'est pas un second bagage cabine, tant qu'il loge sous le siège de l'occupant et ne prends donc pas de place dans les coffres. Cette nouvelle politique est stupide, et ne permet pas de profiter pleinement du vol (pas de livre, bouteille d'eau, coussin de vol à portée de main)"

Points positifs : "The staff are always pleasant and cheerful"
Points négatifs : "Plane less comfortable than usual. CDG display boards rarely up to date. This flight is nearly always delayed."

Points négatifs : "They didnt give me to carry laptop bag too. Only one hand carry include."

Points négatifs : "Price per bag was about equal to the per passenger price. Carryon rules are absurd. People opened cases to put on 4 layers of clothes and backpacks were placed inside other bags. You DO realize the same items ended up on board, right?"

Points positifs : "Good legroom"

Points positifs : "Great boarding , on time! Friendly helpful staff . Just really good experience"

Points négatifs : "Seats"

Points positifs : "Crew was good, cheap price"
Points négatifs : "Rough landing, and very poor luggage service upon arrival"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "i tried to cancel. as you can see i booked other tickets from IST to DXB but could not get a refund for these tickets"

Points négatifs : "Because of health reasons, we wanted to cancel the flight but there was no such option. berkanbaykam@hotmail.con"

Points positifs : "Was the Crew very rude"

Points positifs : "The meals we ordered were tasty and the leather seats and leg room are fair enough"
Points négatifs : "Boarding is sooooo slow Entertainment facilities did not exist"

Points positifs : "Customer service is awful I will never fly Pegasus again"

Points positifs : "Bon vol"
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points positifs : "C'était un bon vol."
Points négatifs : "Le siège pas très confortable, pas de prise pour recharger nos portables et on pouvait pas rabattre le dossier en arrière. pas très confortable"

Points négatifs : "How comes i am in transit and they stopp me and make a lot of troubles because i have no visa?? And after they made deporting paper to sign ??? It was really stupid thing ,, if i am in transit and i should have visa ??"

Points positifs : "Comfortable flight"
Points négatifs : "No food"

Points positifs : "Always on time and prices"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Easy smooth boarding. Peaceful flight."
Points négatifs : "But confusing arrangement of ‘international ‘ and ‘domestic buses at the airport"

Points positifs : "The flight was on time and pilots provided on time updates."
Points négatifs : "Check-in took 45 minutes. Some passengers cut into the front of the line and airline employees did not do anything about it."

Points positifs : "Everything was smooth from boarding to landing."

Points négatifs : "We flew with A320 Neo next gen Plane but no adjustment for seats!!!! Horrible joke..no info system as well, c'mon it's 2018 and you ordered your plane with no upgrades at all for cost saving???"

Points négatifs : "Siège non réglable sur 3h30de vol"

Points négatifs : "Une vraie Lowcost... le bus est même mieux que cet avion"

Points négatifs : "They lost several passengers’ luggage including mine."

Points positifs : "Globalement ok"
Points négatifs : "Délai de plus d'une heure pour le décollage"

Points négatifs : "Old plain, looks like second hand from a bad dealer, no entertainment system whatsoever, no flight data provided by the pilots in English."

Points positifs : "On schedule"
Points négatifs : "No drinks offered"

Points négatifs : "Almost one hour delay to board and take off!!!"

Points négatifs : "Checkin takes à long time"

Points négatifs : "No entertainment at all + My ticket was with the food meal and it was surprising that the meal was only sandwich without any drink or at least water ..."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "A lot of peoblems with this airlines. I will not use it again."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "We were delayed 7 hours without any explanation or compensation or apology."

Points négatifs : "my flight from Rome to Istanbul delayed 1 hour so i missed my second flight to Athens and they asked me to stay at the airport till the next day waiting for free seat :( but i refused and i fighting with them .. then they found a free seat in the next flight"

Points positifs : "Crew was very nice. Seats were comfortable."
Points négatifs : "Plane was HOT. It must have been 24 degrees or more the entire flight. I turned the fan on full but it was useless. I was hot uncomfortable and sweaty the entire time I was on the plane. Made what would otherwise have been a short and enjoyable flight extremely unpleasant."

Points positifs : "An early landing made my onward journey so much easier."

Points positifs : "food that we bought was ok Fast boarding on time departure nice crew"
Points négatifs : "really narrow seats no options to lower the back of the seat Water cost money no TV"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Checked in only to find out that someone checked allready with my name and he is sitting in my seat. The next bomber?"

Points positifs : "The seats are comfortable and there was enough place in the overhead bins"
Points négatifs : "The airport in Istanbul does not offer WiFi - which is unbelievable for 2017...."

Points négatifs : "The seats were very tight. The crew at the airport was terrible. The security staff didnt know english. The bis to the plane was crammed which was quite dangerous"

Points négatifs : "Problem communicating with counter crew who spoke none to little of English and probably because of me complainig about that they might have decided not to send one of my baggages. I finally retrieved it in different airport in three days."

Points positifs : "clean aircraft"
Points négatifs : "Flights are overcrowded, chairs won't recline, even a glass of water will cost you, transit via buses"

Points positifs : "Quick flights"
Points négatifs : "Long layover in inexciting airport Long, congested lines to board planes"

Points positifs : "They canceled the flight 1 earlier than its time, and refused to refund. Instead asked the passengers to come tomorrow next time. What about the connections? All lost, or canceled other flights."

Points négatifs : "I was delayed in London, and thus missed my subsequent flights to Ankara and to Erbil. Arriving in Istanbul, there was a massive crowd at the transit desk with two Pegasus agents. They spoke little English and did not attempt to create an orderly queue. Instead, they were helping random people. Given that persons on the delayed flight were losing potential time to catch other flights, it was extremely unprofessional and rude to go about managing the issue in this way. I was quite exasperated and was told to calm down by Pegasus officials. Ultimately, I was delayed for one DAY, and forced to flight out the next night at midnight. If Pegasus had been consistent in managing passengers from a delayed flight, I could potentially have gone on to my final destination without a 24 hour delay."

Points positifs : "The seats are not narrow."
Points négatifs : "I am guessing this company does clean their aircraft only once in a while. In both of my flights between Istanbul and Amsterdam, the airplane was not cleaned off of the previous flight's trash. When I was seated in my first flight to Amsterdam, my tray had a lot of stains of food and drinks. Not a pleasant sight! In my flight back to Istanbul, I had to travel looking at a former passenger's waste, such as a used napkin tissue, stuck to the handle of the seat, and a chocolate package. I also have to say that the sinks of the bathrooms do not drain properly, so you, actually, cannot leave the place clean for the next person. All in all, this company definitely needs to work on the cleanliness of their aircraft. Thank you!"

Points négatifs : "Terrible landing for last 15-20 min, pilot never spoke to reassure passengers whether or not it was okay."

Points négatifs : "It's the worst airline ever, delays (NO EXCUSES), non-comfortable seats, very bad customer experience..."

Points négatifs : "All they wanted was money. It was a scam. What is 8kg for a canyon? They would have charged me $75 for 5 kg! The only reason they didn't is because their system was down. They tried my credit cards and when that didn't work, they asked for cash. I never carry more than $5. There was no order in the airport and it was absolute mayhem. I went from line to line. I will never use this airline aha in! TWO hours to get my boarding pass? Anthony Gallo"

Points négatifs : "I was stopped at both airports for not having my ticket in the system although I checked-in in advance and paid extra for seating; it was very stressful and uncomfortable"

Points positifs : "plane was clean and staff was good"
Points négatifs : "the plane was late due to changing of a tire on the plane while we were on board, then having to wait for another departure slot"

Points positifs : "Plane is ok, clean, good condition"
Points négatifs : "Almost no service. Cheak in took 2 hours!"

Points négatifs : "Air traffic control delays at Istanbal SAW on departure was about 40 mins. Airline blamed it on ATC rather than themselves but weatehr was good, no obvious reason for delays except heavy traffic which surely must occur every day. Airlines should build ATC delays into schedule. Sabiha Gokcen airport shops are masively overpriced which means I will avoid transiting through there."

Points positifs : "Nothing"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Réservez des billets d’avion pas chers pour Bodrum

Dernières offres d’allers-retours

8/5
sam.
1 escale
easyJet
28h 30min
CDG - BJV
16/5
dim.
1 escale
easyJet
21h 30min
BJV - CDG
9/5
dim.
1 escale
Lufthansa
9h 40min
LYS - BJV
15/5
sam.
1 escale
Lufthansa
18h 00min
BJV - LYS
12/5
mer.
1 escale
easyJet
21h 25min
CDG - BJV
16/5
dim.
1 escale
easyJet
21h 30min
BJV - CDG
8/5
sam.
1 escale
easyJet
22h 15min
LYS - BJV
13/5
jeu.
1 escale
easyJet
11h 10min
BJV - LYS
15/6
mar.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 45min
LYS - BJV
23/6
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
16h 25min
BJV - LYS
3/5
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 45min
LYS - BJV
10/5
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 55min
BJV - LYS
3/5
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 45min
LYS - BJV
10/5
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 15min
BJV - LYS
3/5
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 45min
LYS - BJV
10/5
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
8h 15min
BJV - LYS
9/5
dim.
2 escales
Lufthansa
7h 45min
LYS - BJV
15/5
sam.
1 escale
Lufthansa
18h 00min
BJV - LYS
8/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 45min
BVA - BJV
16/5
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 10min
BJV - BVA
1/6
mar.
1 escale
easyJet
29h 30min
LYS - BJV
12/6
sam.
1 escale
easyJet
13h 40min
BJV - LYS
1/6
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
29h 30min
LYS - BJV
12/6
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
8h 25min
BJV - LYS
8/5
sam.
1 escale
Lufthansa
4h 55min
CDG - BJV
16/5
dim.
2 escales
Lufthansa
17h 15min
BJV - CDG
24/5
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
9h 45min
LYS - BJV
30/5
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
28h 50min
BJV - LYS
6/3
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 10min
ORY - BJV
13/3
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 25min
BJV - ORY
14/3
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 10min
ORY - BJV
20/3
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 25min
BJV - ORY
19/6
sam.
1 escale
Lufthansa
22h 50min
CDG - BJV
27/6
dim.
1 escale
Lufthansa
14h 25min
BJV - CDG
1/3
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 10min
ORY - BJV
8/3
lun.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 25min
BJV - ORY
28/3
dim.
1 escale
Turkish Airlines
6h 50min
CDG - BJV
17/4
sam.
1 escale
Turkish Airlines
7h 20min
BJV - CDG
1/3
lun.
1 escale
Turkish Airlines
12h 15min
CDG - BJV
8/3
lun.
1 escale
Turkish Airlines
16h 35min
BJV - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

11/8
mer.
1 escale
Pegasus Airlines
6h 20min
LYS - BJV
7/3
dim.
1 escale
Pegasus Airlines
7h 10min
ORY - BJV
7/3
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 05min
BVA - BJV
22/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 10min
CDG - BJV
22/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 10min
CDG - BJV
22/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 10min
CDG - BJV
11/8
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 30min
LYS - BJV
22/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 10min
ORY - BJV
22/5
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 30min
ORY - BJV
22/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 10min
ORY - BJV
22/5
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 30min
ORY - BJV
7/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 35min
ORY - BJV
22/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 55min
CDG - BJV
7/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 55min
CDG - BJV
22/5
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 35min
ORY - BJV
7/3
dim.
1 escale
Turkish Airlines
18h 05min
CDG - BJV
22/5
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 35min
ORY - BJV
22/5
sam.
1 escale
Pegasus Airlines
9h 35min
ORY - BJV
1/8
dim.
1 escale
Turkish Airlines
21h 05min
SXB - BJV
1/8
dim.
2 escales
Turkish Airlines
14h 30min
SXB - BJV
Plus de résultats

Dernières offres de vols domestiques

1/3
lun.
sans escale
Turkish Airlines
1h 10min
SAW - BJV
1/3
lun.
sans escale
Turkish Airlines
1h 10min
BJV - SAW
6/8
ven.
sans escale
Pegasus Airlines
1h 20min
SAW - BJV
6/8
ven.
sans escale
Pegasus Airlines
1h 20min
BJV - SAW
31/5
lun.
sans escale
Pegasus Airlines
1h 20min
SAW - BJV
6/6
dim.
sans escale
Pegasus Airlines
1h 20min
BJV - SAW
24/7
sam.
sans escale
Pegasus Airlines
1h 20min
SAW - BJV
27/7
mar.
sans escale
Pegasus Airlines
1h 20min
BJV - SAW
30/5
dim.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 20min
SAW - BJV
6/6
dim.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 20min
BJV - SAW

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première