Trouvez un billet d’avion pas cher pour Uberlandia

UDI

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Uberlandia

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Uberlandia Eduardo Gomes
mar. 26/1
mar. 2/2
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Uberlandia
Uberlandia Eduardo Gomes : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Uberlandia Eduardo Gomes) et recevez des mises à jour par e-mail.

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Uberlandia

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Uberlandia ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Uberlandia aux tarifs suivants ou moins : 71 € pour un aller-retour de Bordeaux, aller simple de Paris à 448 €, aller-retour à 534 €, 1 189 € pour un aller-retour de Nice
  • La haute saison est en janvier, février et décembre, et janvier est le mois le moins cher pour partir à Uberlandia.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Uberlandia.

FAQ - Réserver un vol pour Uberlandia

Quel est le vol le moins cher pour Uberlandia ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Uberlandia et le centre-ville de Uberlandia ?

Comment s’appelle l’aéroport de Uberlandia ?

Uberlandia : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Uberlandia ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Uberlandia ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Uberlandia ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Uberlandia ?

4 meilleures compagnies proposant des vols pour Uberlandia Eduardo Gomes

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
SWISS
Note générale basée sur 8 994 avis
8,2
Embarquement
7,8
Confort
8,6
Équipage
7,7
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points négatifs : "The TVs in economy class weren’t working and it was an 8 hour flight so it would have been nice to have some entertainment during that time"

Points positifs : "Food was good ."
Points négatifs : "Didnt turn on the AC until were in air, implying that everybody was sweating for 30min from boarding to ip in air. Crew refused Green Tea, saying it is only offered in Business class"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Crew was amazing. Good food. Comfortable seats"
Points négatifs : "Music options along with the movies"

Points positifs : "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "fresh baked bread!"
Points négatifs : "fight was delayed almost 4 hours. we were stuck on the plane for over 2 hours before liftoff while technical difficulties were worked out. no compensation offered."

Points négatifs : "La ponctualité"

Points positifs : "Bombardier C Series. Most leg room and comfort of any plane"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "The seats were good for a short flight, which this was. No complaints."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "No WiFi on a 12 hour flight, but we could all see the full signal WiFi for the crew, aptly named. LXCrew. Awful to see them using WiFi when we are unable."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points négatifs : "Temperature was very hot"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Seat confort"

Points négatifs : "Missed flight. Misplaced checked bag. Filed complaint with Swiss."

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "The crew was excellent, the food was very good as well as the entertainment"

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points négatifs : "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "full aircraft"

Points positifs : "This was a very short flight. They gave you a great little snack and drink. Was a very smooth flight and the crew were very friendly and welcoming."
Points négatifs : "Could not check in online because the system was down."

Points positifs : "I like the service, the crew and the overall experience of flying Swiss."
Points négatifs : "I fly this route around 6 times a year and the planes get older and older. wish they would update the aircrafts on this route at some point"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points négatifs : "Seats are too cramped for an international flight."

Points positifs : "Brand new plane and SUPER comfortable (even in coach!)."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."

Points positifs : "plane and crew were fine. Didn’t use any entertainment."
Points négatifs : "checked baggage fee at airport exorbitant."

Points négatifs : "Not enough sandwiches for all passengers on board Seat rows very close together, no way to avoid contact with seat in front"

Points positifs : "Spacious seats"
Points négatifs : "Bag check process"

Points positifs : "The service and THE FOOD WERE GOOD !"

Points négatifs : "Our bags were lost in Zurich but the gentleman at the ticket counter was amazing! He even called before we left the airport saying that he had found our bag in Zurich"

Points positifs : "Great services and the staffs. Very comfortable flight and plane"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Very Pleasant Staff!"

Points positifs : "Amazing crew. Speedy boarding even having to board a bus to the airplane."
Points négatifs : "Mini sandwiches could be served."

Points négatifs : "Terrible airline and airport system... the boarding system is a disaster... after waiting in line for so long they send you to different counters to pay for bags... on top of that they didn’t check in one of the 6 in my group by the attendant’s mistake and they closed the flight in us...there is a bussing system that “takes you to the plane” and when we finally made it to our gate the bus made their last of the 2 trips to the plane. So we lost our flight to Cusco and ruined our entire first day of touring in Cusco..... your system or multiple check in/ cashier/customer service counters is a disaster and it makes zero sense. I will NOT fly latam again."

Points positifs : "Mediocre flight and service"
Points négatifs : "Check-in was terrible, boarding also very disorganized. Crew on board was ok; very few flight attendants spoke English."

Points négatifs : "Atenção aos passageiros. Voo atrasado além de mala extraviada. Sem notícias desde o dia 28/01."

Points négatifs : "There was a fee to carry 2 normal size bags.. This was not disclosed in ur website and i will file a complaint"

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points négatifs : "Flight was late by 1 hr 20 mins, Latam should have informed us better on delays and resulting changes."

Points positifs : "Fast flight.. no hassles at all"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Snack option. Plug in for mobile phone"

Points négatifs : "I paid U$100,00 to dispatch a piece of luggage and it did not arrived."

Points négatifs : "The flight was delayed more than an hour. The seating is super uncomfortable, a small sandwich is all we got for an almost 4 hour flight plus the delay. No entertainment on board makes it a killer. I will no longer be booking any flights with LatAm."

Points négatifs : "Snack . Don’t have 0 snack in the plane"

Points négatifs : "It was good"

Points positifs : "Efficiency"
Points négatifs : "Boarding"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points positifs : "Crew"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "Price was reasonable as well as ease of booking"
Points négatifs : "Fix their flipping seating algorithm so you that family members are seated together. I will only use Latam again as the very last resort."

Points positifs : "Confort"
Points négatifs : "Meal for kids first"

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "Nothing in particular"
Points négatifs : "Organization, information and communication"

Points positifs : "There was no one sitting next to me."
Points négatifs : "Over 5 hours delayed with no explanation, no compensation and no food offered."

Points positifs : "Roomy seating. You guys need N/A for the ratings... there was no entertainment or food.... do I rate this 1 or 5 star?"

Points positifs : "I had few questions about emigration in São Paulo and they helped, the food was good and all were very kind!"

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points positifs : "Good entertainment and food. Cozy flight with quick boarding."
Points négatifs : "Seats aren't very comfortable. That is the normal for pretty much every flight I have ever been on though."

Points négatifs : "Three gate changes, the flight was delayed and the luggage was left outside in the rain. Recommend waterproofing when flying with Latam."

Points positifs : "Aircraft condition, crew professionalism"
Points négatifs : "Boarding process in Lima airport"

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points positifs : "I was a little worried because I hadn't flown them before but they were excellent. Plenty of leg room, the flight attendants were lovely, everything was clean, food was good (not gourmet but good) and no real turbulence. It was great."

Points positifs : "Being on a plane!"
Points négatifs : "Having our initial flight delayed by 8 hours for a vague technical problem and given no info."

Points positifs : "The flight was great! The attention getting the boarding pass in Chicago was wonderful! I believe that isabela was the name of the person that helped me with my bags and she was extraordinary"
Points négatifs : "When I was boarding the plain... the people in charge was very rude. I had to give them my carry on bag because there was not space and the way in which they asked for it was very unpolite."

Points positifs : "On time flight & very nice service."

Points positifs : "The individual who helped us rearrange flights in Lima was very helpful."
Points négatifs : "The original flight was cancelled the morning of the flight. Caused issues with an added overnight stay and time to reschedule everything."

Points positifs : "Service was good"
Points négatifs : "I tried to book my seat on line to get an aisle or window and it wouldn't let me choose me seat."

Points négatifs : "My flight to Lima was delayed therefore I would miss the connecting flight to LAX. I learned of the delay by overhearing a conversation the employee was having with another passenger. No announcement was made, no options were presented to help the passengers with connection find a solution until we started demanding a solution. This ordeal started at 9pm and we did not make it out of the airport till 1:50am to a hotel for a 6am pickup back to the airport to start the process all over again."

Points positifs : "Wine and whisky"

Points positifs : "Flight on time, friendly staff, in flight entertainment, good food. Highly recommend this airline."
Points négatifs : "No complaints everything was great."

Points positifs : "Tryp Hotel at GRU"
Points négatifs : "We should get some sort of refund. Just food and hotel is not enough"

Points positifs : "Had pillows and blankets"
Points négatifs : "TV monitor did not work They asked if I would like something to drink I asked for a Coke and they said they didn't have any on the bevrage truck twenty minutes later I received the coke"

Points positifs : "The crew was attentive, professional and friendly."
Points négatifs : "Small seats."

Points positifs : "Crew was very nice, attentive, helpful,friendly. Food was good not great. Business seats lay flat."
Points négatifs : "Business seats, when laying flat, were not particularly comfortable. Rather hard. The only complaint."

Points positifs : "Was pleasantly surprised to find more legroom, more storage and a great selection of entertainment.."

Points négatifs : "I was a little confused with the checking, due to the use of the new machines. I am not confortable using computers."

Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "Didn't even offer water, this on a 3 1/2 hour flight, took too long to board, too long to get off...they sold food on the flight, they seemed to cater to whomever wanted to buy food, & like I said offer water to the rest of us. Just an overall horrible flight."

Points positifs : "Mad good"
Points négatifs : "It was swell"

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points positifs : "Absolutely everything about the flight: on time, attentive and friendly flight attendant, clean bathrooms, fast luggage return."
Points négatifs : "It took 40min to drop my bags off after having done web check in. There were only 4 people in front of me. Terribly system for check in and bag drop but everything else was great so I could overlook this in the future. Just plan for it."

Points positifs : "Friendliness"
Points négatifs : "Food selection"

Points négatifs : "more space and be able to recline"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "When I bought the ticket, checked bags were included in the price. When I got to the counter, they said no and I paid $80, which was more than the flight for two cost. When I tried to use my frequent flyer account to pay for the bags, they said I couldn’t, although I had over $200 in credit. Very bad service! Very bad!"

Points positifs : "Some of the crew were fantastic while some of the others were pretty mediocre. The plane was quite nice"
Points négatifs : "Some of the crew were fantastic while some of the others were pretty mediocre. They didn't have agua con gas (soda water). The toilets were not kept clean and got pretty messy. Just a bit sloppy overall..."

Points positifs : "Friendly and courteous"
Points négatifs : "Like that is good"

Points négatifs : "Business area crew needs to better service from Bogota to san salvador."

Points positifs : "Everything was good."
Points négatifs : "There was no problems whatsoever."

Points positifs : "I paid the $29 for an aisle seat and wasn’t disappointed. It was a pleasant flight."
Points négatifs : "Hanging flown on several wide bodied aircraft, it’s been my experience that the A330 has a much better coach experience than the 777 aircraft models. For me, it’s a matter of legroom). Fortunately, I didn’t have anyone next to me on the flight and was able to spread out a bit (I’m 6’5”!!) My only other complaint was that while this was booked as an Iberia flight, the flights were all serviced by American Airlines. Check-in, seat selection were all handled by American. It was a little confusing in the online check-in process, because for months, the AA app wouldn’t recognize anything but the return legs of the trip using the record locator provided by Expedia."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I could not fly"

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Gate was extremely crowed and disorganized. Non-European citizens must present passport. That requirement should be clearly stated."
Points négatifs : "Travel notifications should mention documentation requirements."

Points positifs : "Punctual, efficient."
Points négatifs : "The food could be better."

Points positifs : "Puntuality"
Points négatifs : "At leasr a cup of water during the flight"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points négatifs : "Lost flight same airline delay at Paris :("

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "Missed connection and this delayed by 20 hours to final destination."

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "Got In ahead of schedule"
Points négatifs : "The boarding process"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Perks of being emerald"
Points négatifs : "Kayak did not send me my booking reference in the email. kayak has no customer service number"

Points positifs : "The lunch in the flight back. The service was good."
Points négatifs : "The spaces between seats and the bathrooms. It should be a person checking if it look okay after 2 hours flying."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points négatifs : "This is my second time flying with this airline and it’s 40 mins late leaving again! Poor reliability and flying at night with my young son. I did not want to arrive an additional 45mins later in a city that can be dangerous"

Points négatifs : "Lost our luggage"

Points négatifs : "The seat very tight"

Points positifs : "The premium economy does help for Long lights. Mine was BCN to OAK and being a y’all person the extra legroom was much appreciated. With the low cost of level I would fly again for sure"
Points négatifs : "They ran out of the chicken meal"

Points négatifs : "Crew wasn’t unfriendly , no food was provided"

Points positifs : "Once again, my minor child (5 years old) was not seated with me. I don’t understand. Her birthday is listed with her ticket. Why ask the age of children under 11 if they’ll be seated with strangers? Moreover, we were loaded onto the plane from both ends, irrespective of our seats, so there was mass confusion as two sets of passengers were crossing over each other, looking for seats. Using hand signals to communicate, as it was an international flight with passengers speaking several languages. The crew stood at the entrances to the plane, watching."
Points négatifs : "My experience."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Madrid's airport is comfortable and modern."
Points négatifs : "Unless you paid you do not even get a seat assigned until you get to the airport. No food or even drink unless you pay."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points négatifs : "The seats were very uncomfortable for such a long flight."

Points positifs : "Landed in foggy night. Crew fantastic. On time. Cabin clean"

Points positifs : "That I arrived"
Points négatifs : "Iberia flight was delayed by 45 minutes causing me to miss my connection from London to Dublin."

Points négatifs : "old plane not comfortable"

Points négatifs : "It was hard to find where to go in the Madrid airport.and arrived only just in time to the check in. I was singled out before getting on the plane to be frisked, etc. One said there was something written on my boarding passes that was an alert. I am a 64 year old woman traveling alone....no plans for anything bad to be sure!"

Points positifs : "Comfort and crew were good,"
Points négatifs : "Delay in takeoff due to equipment repair"

Points positifs : "Our flight was subcontracted through another airline, Level, so my comments are related to Level."
Points négatifs : "I called the airline a week before our departure regarding the baggage fee. I was assured the fee was included in the price. However, at the time of check in, I was charged a $55 checked bag fee."

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "Arrived on time"
Points négatifs : "The seat pitch was so small my knees were hard against the seat in front of me for 1.5 hours and I was miserable the whole time. To put this in perspective this was the most uncomfortable I have ever been on an airplane. My legs hurt the whole flight. This was the first leg of an expensive international flight and given the price of the 2 legs I should have been upgraded to a more comfortable seat. My flight to Europe on Iberia was excellent. However based on this bad experience I plan to avoid Iberia in the future because they treat their high price paying customers poorly. Peter Valorz Valorzp@yahoo.com."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "The price is affordable"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "Left us alone a lot and also not a lot of brainless babbling over the pa. Very nice change from most airlines"
Points négatifs : "The Kayak website sucks"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Food and price"
Points négatifs : "On time departure"

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "My family wasn't given a choice on the meal they were given which was hard because most of them don't eat fish (it was codfish). One of the flights was delayed 2 hrs & then didn't take off for 40 mins after the two hours because boarding wasn't started til 10 mins before it was scheduled to takeoff"

Points positifs : "Newer planes, good service"
Points négatifs : "The terminal in Lisbon is poor. Poor food choices. Dirty bathrooms. And keep an eye on the change you get back, 2 out of 2 purchases they tried to shortchange me... one was for over 2 euros."

Points négatifs : "My luggage was lost for almost 2 weeks."

Points positifs : "Nothing stood out. Legroom was ok."
Points négatifs : "Boarding was confusing and poorly managed."

Points négatifs : "TAP was late getting the first flight out, offered almost no help and almost left 22 people stranded in Portugal and tried to get us to pay for a new flight at our own expense. Customer service was terrible. Multiple people in line said they had been stranded in Portugal by TAP airlines before."

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points négatifs : "Very courteous crew, very much attentive to the passengers needs. The entertainment has to be improved. Not very user friendly."

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Very efficient and competent crew. Very much like the A330 plane."
Points négatifs : "On our flight from Lisbon to Paris Orly the baggage took two hours become it was delivered. We were later told the baggage crew forgot some of the bags."

Points positifs : "Crew was caring and attentive to plane cleanliness. Smiling, friendly, yet, fully professional."
Points négatifs : "Company plays games with attractive low fares but extra charges for seating and luggage"

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "I would def use this airline again."
Points négatifs : "The only issue was they’re weren’t any outlets to charge your phone or laptop"

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "The crew and passengers were in a great mood on a Saturday night flight feom Orly to LIS"
Points négatifs : "There were papers and debris from previous flight still on the floor. Clearly they did not vacuum. If yoy want piece and quiet, this is not thw late flight for you."

Points positifs : "Seats were Comfortable"
Points négatifs : "N/a"

Points négatifs : "2 hours late, problems with entertainment, bad service at chack-in"

Points négatifs : "I was dehydrated because I could barely get enough water to drink"

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "Prompt and courteous"
Points négatifs : "Not enough leg room, just not enough space al the way around to be comfortable."

Points positifs : "Food was of good quality."
Points négatifs : "Boarding was slow. A group of very rowdy passengers who showed zero consideration for their fellow passengers and whom the crew did little or nothing to restrain, other than confiscating a bottle of alcohol they carried on board."

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points positifs : "Excelent fly! No deley! Excelent crew! Good food!"

Points positifs : "Good and entertainment options in executive class."
Points négatifs : "Flight departed LIS late due to a couple of passengers. Definetly not the airline’s fault."

Points négatifs : "Book wheelchair assistance for flight, all went well. At destination Lisbon, no wheelchair no assistance very poor service."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance. Arrivée à Casablanca 18h au lieu de 16h."

Points négatifs : "No usb Mediocre to disgusting food"

Points négatifs : "Pas assez de place pour les jambes"

Points négatifs : "my luggage was opened somewhere along the way. My gift for my child was stolen. Ugly ! Very ugly !! I got home, I unzipped my bag and I do not have a pair of sneakers that were a gift for my baby and some other sweets, my luggage was half empty! The face of my disappointed kid broke my soul, that should not have happened."

Points négatifs : "Don't like their bagage fees"

Points positifs : "Anything I liked feels inconsequential compared to the bad."
Points négatifs : "My wife and I arrived to the airport for our honeymoon extremely excited. We had been saving for our trip to Italy for months, and we were finally going to get things started. Everything fell apart when we went to check in and we were told that my wife couldn’t use her ticket because she had changed her last name. We were told that there was no way that the name on the ticket could be changed because of TSA regulations. Of course, we were also told that we could have changed the name had we purchased a more expensive ticket. In other words, we were lied to and told the issue was regulation, when really they wouldn’t help us because we couldn’t afford a more expensive ticket. The only help we were given was the pleasure of paying over $1,500 more to get my wife on the flight. I am in the process of trying to get this refunded, but as of now we have paid twice for my wife to fly, and neither ticket has been refunded. We may have accidentally broken a rule, but the only function that rule seems to have is to make us pay twice for the same seat. As of now, I would never fly this airline again, and I would warn everyone away from it. I will update this post if TAP does the right thing by two honeymooners."

En savoir plus sur SWISS

Réservez des billets d’avion pas chers pour Uberlandia

Dernières offres d’allers-retours

5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 50min
ORY - UDI
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 35min
UDI - ORY
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 50min
CDG - UDI
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
UDI - CDG
11/2
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
39h 35min
CDG - UDI
13/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
UDI - CDG
12/2
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
39h 35min
CDG - UDI
13/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
UDI - CDG
5/2
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
39h 20min
CDG - UDI
9/3
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
UDI - CDG
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 45min
CDG - UDI
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 40min
UDI - CDG
11/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 45min
CDG - UDI
13/3
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 40min
UDI - CDG
11/2
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 05min
CDG - UDI
13/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 40min
UDI - CDG
5/2
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 25min
CDG - UDI
9/3
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 40min
UDI - CDG
11/2
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 25min
CDG - UDI
13/3
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 40min
UDI - CDG
12/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 50min
ORY - UDI
13/3
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 00min
UDI - ORY
12/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
42h 00min
CDG - UDI
13/3
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
21h 55min
UDI - CDG
14/4
mer.
2 escales
SWISS
18h 35min
CDG - UDI
18/4
dim.
2 escales
SWISS
28h 10min
UDI - CDG
19/5
mer.
2 escales
SWISS
18h 35min
CDG - UDI
23/5
dim.
2 escales
SWISS
22h 10min
UDI - CDG
19/5
mer.
1 escale
LATAM Airlines
17h 25min
CDG - UDI
23/5
dim.
1 escale
LATAM Airlines
14h 40min
UDI - CDG
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 25min
ORY - UDI
9/3
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
23h 30min
UDI - ORY
11/2
jeu.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
18h 30min
ORY - UDI
13/3
sam.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
36h 45min
UDI - ORY
28/4
mer.
2 escales
LATAM Airlines
31h 45min
ORY - UDI
2/5
dim.
2 escales
LATAM Airlines
17h 00min
UDI - ORY
14/4
mer.
2 escales
Iberia
25h 00min
ORY - UDI
18/4
dim.
2 escales
Iberia
26h 15min
UDI - ORY
28/4
mer.
2 escales
LATAM Airlines
31h 45min
ORY - UDI
2/5
dim.
2 escales
LATAM Airlines
41h 00min
UDI - ORY
Plus de résultats

Dernières offres de vols domestiques

2/2
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 20min
GRU - UDI
4/2
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 40min
UDI - GRU
18/3
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 50min
GRU - UDI
22/3
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 40min
UDI - GRU
20/5
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
12h 50min
GRU - UDI
27/5
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 20min
UDI - GRU
26/2
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 10min
CGH - UDI
28/2
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 05min
UDI - CGH
26/2
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
4h 20min
GRU - UDI
28/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 30min
UDI - GRU
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première