Trouvez des vols pas chers Colombie - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Trouvez des vols pas chers Colombie - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Aller-retour
Économique
Washington DC (WAS)
Paris Charles-de-Gaulle
sam. 19/6
sam. 26/6
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |

Bon à savoir

Basse saison

marsMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 3%.

Haute saison

juilletPériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 12%.

Prix moyen aller-retour

788 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

563 €ou moins

Bonne affaire aller simple

401 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

  • À la recherche d’un vol à petit prix vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Cartagène à 410 €, aller-retour à 521 €, 563 € pour un aller-retour de Barranquilla, 970 € pour un aller-retour de Pereira
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet et août, et mars est le mois le moins cher pour partir à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle.

FAQ - Réserver un vol pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Colombie-Paris Charles-de-Gaulle ?

Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

4 meilleures compagnies proposant des vols Colombie - Paris Charles-de-Gaulle

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,7
KLM
Note générale basée sur 3 657 avis
7,9
Embarquement
7,6
Confort
8,4
Équipage
7,2
Divertissement
7,4
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The crew is excellent but the seats are not comfortable enough. There should be a way to balance money and comfort,not just placing people in seats they do not fit into"
Points négatifs : "Nothing,just the seats. Cleanliness was perfect"

Points positifs : "The plane size & comfort was excellent. The staff were very friendly"
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "The only complaint I had was that it was very warm on the flight (and I usually get cold on flights), and in the seats we had there weren't fans above the seats. A few rows up they had fans, so apparently you have to pay extra for air... This wouldn't be a big deal on a short domestic flight, but for an international flight it was a long time to be uncomfortable!"

Points positifs : "KLM are our airline of choice. A great full-service carrier with impecable standards."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Usual faultless KLM experience"
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Excellent crew, good food & movie selection."

Points positifs : "Great airline"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "the trip was excellent and comfortable. LOved the windows that shaded out rather than the having to pull down the plastic blind. entertainment on board top notch screen huge One hostess , Helen was absolutely fantastic and the best I ve had on my many trips. I will recommend KLM whenever I can"
Points négatifs : "the headrest is hard. Apart from that- all was fine"

Points positifs : "Good beverage service."
Points négatifs : "Over an hour delayj for departure."

Points négatifs : "Boarding was very slow."

Points positifs : "the drinks"
Points négatifs : "seat reservation. having to pay for luggage...."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "Crew was ok."
Points négatifs : "Screens need a serious upgrade, my seat didn’t recline all the way nor could it be restored to an upright position. Not very comfortable and I paid for a seat upgrade."

Points positifs : "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Points négatifs : "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "We were changed from KLM to Airiltalia without any information sent so only because I tried to check in did I find out the flight on KLM was cancelled and we were changed to Airitalia. The Airitalia flight was very mediocre."

Points positifs : "The flight was smooth, the service was friendly, and the food with plentiful."
Points négatifs : "Too much activity in the cabin during the flight."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "great crew and comfortable flight."
Points négatifs : "sceens in the plane to show map and direction of travel"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Seat 39A did not recline. The gentleman next to me spread his arms out a bit as he typed on his computer the entire way. So I did not get ANY sleep. Plus he got up at least four times."
Points négatifs : "Except for the man next to me - great!"

Points positifs : "I slept pretty much the whole time"

Points positifs : "Interior of the plane was clean. Smooth landing."
Points négatifs : "Pilot did not avoid turbulence"

Points négatifs : "KLM lost my luggage during the layover. My luggage didn't arrive even after the next flight to Prague. Customer service wouldn't give me any idea what flight my luggage would arrive on, nor would they tell me what time my luggage might be delivered to me."

Points positifs : "Travel on Crostian Airlines did not pappen. KLM flight to Munich was cancelled and I was rescheduled on Air Setbia to Belgrade, the Split."
Points négatifs : "That it didn’t happen."

Points positifs : "The cabin crew was so kind, efficient, and attentive. All meals and snacks were delicious."

Points négatifs : "Flight was cancelled."

Points négatifs : "Boarding was confusing and disorganized"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "expedited check in with nice staff. Security staff were pleasant, and the entire check in process for everything was easy"
Points négatifs : "there was no lounge close to our departure gate"

Points positifs : "The crew were hardworking, responsive, conscientious and friendly"
Points négatifs : "Really poor entertainment choices esp compared to my inbound AirFrance flight. Boarding was pretty disorganized and late."

Points positifs : "Service, technology"
Points négatifs : "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "Pleasant flight"

Points positifs : "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Points négatifs : "Have no complaints"

Points positifs : "The staff the facilities the food all ******. Will definetly look forward to choose both delta and KLM"

Points positifs : "Very friendly staff"

Points positifs : "Very friendly and helpful personnel."

Points positifs : "In flight food was enjoyable"

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The flight attendants could not do enough for you."
Points négatifs : "Business class was pretty empty but again I was not allowed to change my seat selection online. Pathetic check-in."

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Ground staff at Manchester very helpful"
Points négatifs : "Information on KLM website and flight status said 50 minutes delay and was never updated with the true status. 3 hours before we took off. KLM blamed the fog at Manchester but to be honest most other flights seemed unaffected. Put up in an IBIS hotel and fed substandard food and shitty hotel room with an Aircon unit that clunks into action every 30 seconds keeping me awake. It's external so I can't switch it off. Being given a 10 Euro voucher for food at the airport when most food and a drink will cost you 12 to 15 euros."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "Baby screaming & passengers not using headphones"

Points positifs : "Good order and efficient."
Points négatifs : "All fine with me."

Points positifs : "The boarding process of back to front was really efficient and thoughtful with the pandemic. And the smocks the FA wore."

Points positifs : "Plane was fine."
Points négatifs : "Awful baggage experience. Forced to check my carry-on and pay an absurd fee even tho (1) it is sized for the overhead bin, (2) the plane bins were well-sized, and (3) there were few passengers on board. Time and money wasted."

Points négatifs : "Check-in was terrible, the agent checked our suitcase and then found out that we can't take the flight and the suitcase was gone. After waiting 3 hours at Medellin the suitcase was still not found. We left , besides we missed half of our vacation day, and after calling a lot we got the suitcase back in Guatapé. So much trouble for us because the agent was not able to do the check-in properly."

Points négatifs : "Quick, easy, no problem."

Points négatifs : "They got our bag out of the plane and then lost it, had no earphones whatsoever."

Points négatifs : "El espacio entre asientos es muy reducido. Las rodillas pegan contra el asiento de en frente. Muy incómodo y genera impacto en la espalda."

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points positifs : "Fast flight.. no hassles at all"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The seat assigned"
Points négatifs : "Not having to pay so much for a carry on luggage"

Points négatifs : "The flight was delayed more than an hour. The seating is super uncomfortable, a small sandwich is all we got for an almost 4 hour flight plus the delay. No entertainment on board makes it a killer. I will no longer be booking any flights with LatAm."

Points positifs : "The plane has a huge leg room space, the chairs are very comfy."
Points négatifs : "The check-in and the baggage drop process in the counter is absolutely slow, as well as the boarding process. I wasn't able to do the check in online."

Points positifs : "Efficiency"
Points négatifs : "Boarding"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points positifs : "No waiting"
Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Your Customer Service"

Points positifs : "I fly for a living sand I’m on airlines all over the world. This little flight was of the worst I have ever been on and I’ll never fly Latam again"
Points négatifs : "From the time my ticket was scanned it to 37 mins to board the plan... standing still in line. Caos! A message announces at any time we a happy to serve you water I got up and asked for water and was told wait until the cart comes by my seat. The seats are VERY CLOSE together and my row 22"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "Crew and flight was fine and short"
Points négatifs : "While I received an email to checkin on the way there, I did not receive anything for the return flight. Had to wait in line to check in. Also KIWI was the booker and did not share the regular flight code of Latam, only KiWis number which wasn't helpful. Finally, both flights were delayed."

Points négatifs : "Terrible food"

Points positifs : "The crew was extremely helpful with my insulin dilemma given the limited resources they had at hand."
Points négatifs : "Food. And some entertainment on an international flight."

Points positifs : "Everything was great."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points positifs : "Flight"
Points négatifs : "U have to pay for everythings"

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points positifs : "The Crew tried to work with what they have."
Points négatifs : "1. Plane to small. there was no room. 2. Flight was delayed for 2 hors. 3. my suitcase was sent down to storage and my back pack have to be put under my feet. but there was two more tenet my seat already. 4. We have to board the plane in the middle of the airport. and have to walk a lot to get the gate signed. 5. Once arrived I had to connect to American Airlines flight and have to walk one mille and change to get to the other side of the airport. It will be ok, but I was with a 3 year old minor and I have to deal with this and the child"

Points positifs : "nice peole, crew, great aiplane comfort and food"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Plane shakes moves and jumps to much. Seems like LATAM is always late. They did not honor the seats which we pre purchased. Seems like the captains fly to fast and don’t know how to land"

Points positifs : "Comfortable seats."
Points négatifs : "Food and drink service not given. There was no turbulence to justify this failure, and flight was over an hour long, allowing sufficient time to provide it. Poor communication of departure delay."

Points positifs : "Normally, getting on a plane in Colombia is an absolute nightmare. People pushing, standing right next to you, when you get on the plane all the old women who do not know how to read always walk to the back of the plane when they're supposed to be sitting in seat 7? Been there? Seen that? Yes ! Seen it a million times. What makes this particular flight so unbelievable, and maybe it was just a training day because there was a lot of airline personnel at the check in kiosk, but I have never processed on to a flight in Columbia, given up my baggage, and be walking to the gate so fast in my life! I truly hope this is something that will become standard, and I pray to God that the other airlines especially Viva will learn how to do!"
Points négatifs : "Overall very good, good crew... minus point.. seats SO tiny, it makes Asian airline economy seats feel like 1st class!"

Points positifs : "Personnel were helpful (attractive!)"
Points négatifs : "Seats! Outrageously cramped...As a Pilot, I know for a FACT they are not FAA/ICAO safety compliant ...no way!"

Points positifs : "Excellent"
Points négatifs : "9.0"

Points positifs : "The plane 787- 8 is new and realy comfortable"
Points négatifs : "Too much bread at dinner The flight was delayed more than 15 minutes"

Points positifs : "The crew had a nice attitude."
Points négatifs : "Entertainment system it is necessary an application and also it requires to use a personal device but there is not any USB or power socket."

Points négatifs : "no customer serve no help"

Points positifs : "Great service!"
Points négatifs : "The food"

Points positifs : "Lack of maintanance the pilot had to turn around in the runway because the plain had no sufficent gas. Maintanance should be constant not reqctive of the situation"

Points positifs : "Service was very good and professional"
Points négatifs : "Flight was packed but thats expected"

Points positifs : "Punctuality. attention of stewardesses"
Points négatifs : "nothing"

Points positifs : "Smooth flight, on time"

Points positifs : "Everything was excellent."

Points positifs : "Easy boarding and organized staff. Friendly staff overall."
Points négatifs : "Terrible terrible food- no TV (really? in 10 years flying to Colombia this was a first) seats were very uncomfortable, no room to move the legs, the seats were super old no room at all. I have traveled with LATAM before and I had good experiences, with no complains. But the flight from Bogota to Miami on may 29th was mediocre and it seems longer than it was. That plane should be used for shorter flights and not a 4 hour international flight. I am not expecting first class seats and 5 course meals. But for the same price I could have used other airlines."

Points positifs : "airplane was new"
Points négatifs : "i was not able to do online check in"

Points positifs : "customer service in Bogota"
Points négatifs : "needs to download the app to watch movies if you do not have a I pad or smart phone????"

Points positifs : "El cumplimiento"
Points négatifs : "El costo de los productos en vuelo y que no tienen cambio."

Points positifs : "I have bought a ticket from To Aeroparque Jorge Newvery; and they cancelled the flight and sent me to Ezeiza without prior inform, concent and without any compensation."

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "tout est à revoir !"

Points négatifs : "Les sièges très serrés. La nourriture très moyenne ( surtout le petit déjeuner )."

Points positifs : "Très bien"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le personnel a l’embarquement !! Très désagréable et un avion a l’heure !!"

Points positifs : "Le lounge Air France magnifique; personnel de bord"
Points négatifs : "Le système de divertissement à bord"

Points positifs : "It was very comfortable and pleasant."
Points négatifs : "Could be a little better the service, the dinner was late"

Points négatifs : "Check in limit pas clair sur le billet, donc vol manqué!"

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points négatifs : "Boarding clusterf..."

Points négatifs : "Propreté de l'avion"

Points positifs : "Arrivée en avance ! Collation très bien."
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "J’ étais encore pour mon retour d’Atlanta a côté des toilettes et déranger toute la nuit par la chasse d’ea Et la lumière. Le petit déjeuner n’est pas bon je trouve..."
Points négatifs : "Étant donné le gâchis sur les plateaux du breakfast on devait avoir le choix."

Points positifs : "On time, no hassle."

Points positifs : "Accueil à bord agréable."
Points négatifs : "Gestion des bagages (perte de ma valise)."

Points positifs : "La particule et la facilité du site"
Points négatifs : "Rien c était parfait"

Points négatifs : "C'était un vol court de 50 mn, pour le prix c'était correct, je ne m attendais pas au confort ultime!"

Points négatifs : "Excelente aerolínea"

Points positifs : "Left on time. No turbulence."

Points positifs : "Personnel très bien, divertissement complet, avion très peu bruyant"
Points négatifs : "Plus de place pour les jambes en classe eco: c’est presque impossible de sortir vers le couloir sans faire lever tout le monde dans sa rangée."

Points négatifs : "sièges trop serrés"

Points négatifs : "It was a great flight can’t think of anything"

Points positifs : "The transfer times were excellent"

Points positifs : "siège plus"
Points négatifs : "repas"

Points négatifs : "Air conditioning too cold. Wasn't offered an evening meal. My luggage went missing and I'm still waiting for it to be delivered."

Points positifs : "FA kept bumping into my seat waking me up"
Points négatifs : "Return the 777 to 9 across"

Points négatifs : "They lost my luggage :("

Points positifs : "I require très aimable. Super pilote."

Points positifs : "The staff were very helpful and professional."
Points négatifs : "The food was awful and the option I wanted had run out. The entertainment was faulty and had to be reset several times. The comfort was below standard and needs to be improved."

Points négatifs : "Plus de 30 min de retard dû a une mauvaise organisation à Charles de Gaulle."

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points négatifs : "Arrived 5 hours late"

Points positifs : "."
Points négatifs : "J'étais obligé de payer presque 100 euros de plus pour nos baggages pour le voyage de retour"

Points positifs : "Over all everything was great, except the bags check in"

Points positifs : "Ponctuel. Personnel accueillant, professionnel et souriant"
Points négatifs : "Porte latérale mal isolée donc on gel littéralement près à la place vers la porte (30A) Aucun film doublé ou sous-titré français"

Points négatifs : "I ordered Asian Vegetarian Meal. But they served me only pasta."

Points positifs : "Good selection of movies"

Points négatifs : "La nourriture pas de choix et personnel pas très aimable."

Points positifs : "PNC charming et communique bien dur le retard Excellente place 10D pour les jambes"
Points négatifs : "1h50 de retard cause réparation freinage au vol orecendent"

Points négatifs : "My luggage was lost in Paris. Now I need to wait still."

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : ". Budget airline with no legroom or extras"
Points négatifs : "See above. Nothing specific to like."

Points positifs : "Le divertissement"

Points négatifs : "I did not like that i was in the bulkhead and there was not sufficient overhead storage for us. The bin was only big enough for 1 backpack. 2 of the 3 of us in that row had to go 2 rows back to store our luggage. This is very inconvenient when deboarding because I have to wait for many others to pass before I get a chance to walk towards the back of the plane to get my luggage."

Points positifs : "Bon système à bord, films récents, écran assez grand"
Points négatifs : "Pas beaucoup d’espace entre les sieges, nourriture juste correcte"

Points positifs : "L'attention et l'amabilité de l'equipage. Le service en plusieurs langues. Les sièges plus confortables que sur les moyens courriers. Bravo pour les progrès sur les plateaux repas. J'aurai bien aimé un apéritif quand même"
Points négatifs : "Les toilettes de seconde sont trop loin! Difficile de progresser dans les allez les gens dorment les jambes en travers des rangées par manque de place. A cause du bruit le Stewart a pas bien compris ce que je commandais a voir et n'a pas osé me faire répéter une troisième fois. Je n'ai pas.trouve la ventilation individuelle, donc ai eu peu trop chaud et très soif tout le vol."

Points négatifs : "I don’t know why they keep making boarding with stairs and bus."

Points négatifs : "Il a eu du retard"

Points positifs : "L’enregistrement"
Points négatifs : "Le contrôle des bagages cabine"

Points positifs : "Heureusement que les PNC gardaient le sourire"
Points négatifs : "Encore une fois le retard et le pseudo repas servi sans même un plateau, cake aux légumes à déguster avec les doigts et 5 petits vulgaires morceaux d’orange Encore une fois bravo"

Points négatifs : "Attente supplémentaire du décollage ... Un petit gâteau avec la boisson serait mieux ! Maurice"

Points positifs : "Très bon service (avantages Sky Team): excellent check-in et personnel à bord. Tout le parcours a l’aéroport était parfait: enregistrement, embarquement, livraison bagages). Cabine business agréable."
Points négatifs : "Malgré la crise sanitaire, une bouteille d’eau à bord aurait été un plus."

Points positifs : "Très bon personnel de bord, check-in et embarquement très rapides!"

Points négatifs : "Took half hour extra to board an have us waiting for the bus from the terminal to the plane on the stairs"

Points positifs : "Friendly crew short plane trip."

Points négatifs : "Air Europa charged for food."

Points positifs : "Flight wa smooth, little to no turbulence."
Points négatifs : "No notice of the delay. There were several adecúate attendants and one needs to be taken out of her misery. What an awful negative and rude person, I feel sad for her. The others were ok."

Points positifs : "Timing parfait"
Points négatifs : "Une collation offerte"

Points négatifs : "L’embarquement n’etaIt pas au contact. Les pochettes du dossier des sièges n’avaient pas été nettoyées des déchets des précédents voyageurs. Peu d’espAce au niveau des sièges."

Points positifs : "Bonne compagnie aérienne, qui se diferencie des low-cost. Espace entre les sièges plus grand que les autres compagnies"

Points négatifs : "check in was slow"

Points négatifs : "It was an excellent experience to fly by Air Europa. I will choose this airline next time, and i will recomend to my familiy and friends. Their personal is very professional. Thank you Air Europa."

Points négatifs : "There were no healthy options available to eat on this flight."

Points positifs : "Aireuropa is bullshit"

Points négatifs : "Don’t sit on the isles seat. I kept getting bumped by the staff with no apology. One male flight attendant kept bumping my arm just about every time he passed by. Made no attempt to avoid my arm or shoulder. I got pretty pissed by the third bump."

Points positifs : "Vuelo directo"
Points négatifs : "Todo pago adentro, no me dieron ni agua. No hay entretenimiento a bordo, es un avión viejito"

Points positifs : "No food or drinks included. I know that it is law cost flight but you can give water and a snack ..."

Points positifs : "The price!"
Points négatifs : "Never on time!"

Points négatifs : "El tiempo de espera se retrasó demasiado tiempo"

Points positifs : "The crew was helpful and friendly. The craft was pretty quiet.with plenty of amenities."
Points négatifs : "I reserved seats at purchase but the air Europa app did not recognize my seat selections and we ended up being seated at random. The boarding was just line up and board there wasn't any announcing or organizing by row or otherwise. We eventually all got on and ended up at the same place, it was just chaotic."

Points positifs : "Rien. Kayak, orbitz et air Europa font tous trois preuve de désinformation à l'égard de leurs clients !"
Points négatifs : "Normalement, les vols long courriers offrent toujours des bagages en soute. Apparemment ce n'est pas le cas de air Europa. Cependant, cette information n'a été clair nulle part. J'ai dû payer taxe de 150$ à l'aéroport pour cette malhonnêteté. Exactement la même remarque concernant la nourriture. Il n'y eu aucun moment durant la réservation où l'on a pu choisir notre régime alimentaire. Étant végétarien j ai recu un plat avec viande. Le staff m'a dit qu'il fallait appeler la compagnie auparavant, comment le deviner ? De plus, le petit dejeuner était composé de un ridicule sandwich jambon fromage. J'ai demandé pour changer et dit que du jambon au petit déjeuner n'était pas nécessaire mais on m'a répondu avec insolence que c'était un petit déjeuner "normal"! Le service avant même l'embarquement était médiocre et désagréable. A bord, le staff parlaient quasiment exclusivement en espagnol alors que le vol venait du Brésil. A bord, on nous informe sur pour pouvoir regarder des films, il faut télécharger une application car il n'y a pas d'écran disponible. Une fois a bord les réseaux ne fonctionnent généralement pas! Alors le staff propose un iPad a 10€ ?? C'est une action plus que malhonnête!! Informez vos clients à l'avance."

Points positifs : "Great food"
Points négatifs : "Economy is cramped for 6’3” passenger"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Air Europa is the worst company in the world."

Points négatifs : "The flight was 3 hrs delayed. I bought and took another flight."

Points positifs : "Flight itself was ok"
Points négatifs : "Checkin was a chaos, different cues and no signs explaining where, crew arrived nonchalant and did bot give specific instructions or tried to appease the excalating situation among passengers cueing for a long time"

Points positifs : "Cartoons on tv (for kids)"
Points négatifs : "the plane is too tight"

Points positifs : "They give you free pillows and blankets."
Points négatifs : "First, this airlines charges up to $150 for the first checked bag. They don’t even inform you of this at any moment while purchasing you ticket. You find this out when you get to the airport. Second, they charge you for everything in this flight. They say the entertainment is complementary, but you have to pay for headphones. On the shorter flights, they even charge you for water!"

Points positifs : "Everything was good."

Points positifs : "Had to work my tale off to find aireuropa they told me I got switched to ibeira Took the train to another term I,so ask me when I actually take the flight I can give better feedback"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais - L'hôtesse s'endort avant l'atterrissage à Zurich et fait sont contrôle en courant et sauvagement"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Pas d'écran sur un long vol - Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais"

Points positifs : "One time"
Points négatifs : "I had to pay $150 extra per flight to check one bag. This was not clear from the booking site. The food was terrible."

Points positifs : "Fine plane, took off on time from Malaga and got to Paris ahead of schedule!! Staff kind and courteous overall a pleasant experience"
Points négatifs : "Had to pay for food!"

Points positifs : "I liked everything. I enjoyed my flight very much. We even arrived before time."
Points négatifs : "No dislikes on my flight"

Points négatifs : "The seats weren't too comfortable. Not all movies that were in the entertainment list in the website were actually in the flight."

Points positifs : "They left on time and arrived on time"
Points négatifs : "Not much order in the boarding."

Points positifs : "Le premier vol"
Points négatifs : "Le deuxième vol"

Points positifs : "Great flight on business class"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything! Boarding process, delayed travel, the experience was terrible. Never again"

Points négatifs : "Retard 1h40!!!!!"

Points positifs : "Confort Équipage au top"
Points négatifs : "Absence de divertissement Repas ou boisson payante Embarquement en retard"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "La nourriture Système de divertissement qui ne Marche pas Confort pas top Embarquement en retard"

Points positifs : "Wide body aircraft."

Points positifs : "Food was ok."
Points négatifs : "Very tight space on longer flight"

Points positifs : "Overall the flight was fine."
Points négatifs : "My connection in Madrid was bad. I arrived at gate E82 and had to get to A8. Terminals are laid out sequentially and it was quite a walk, with a passport check before the B terminal. Even with an hour and a half layover I had no time to spare going straight there."

Points positifs : "The boarding was easy. Having a blanket and pillow at my seat."
Points négatifs : "The delay and short time between flights to get to gate and get through customs. Having no in flight entertainment for a 7.5 hour flight. There was not a vegetarian snack option for my daughter."

Points négatifs : "Every flight was at least an hour delayed. We were insanely late for our connection flight due to a totally unnecessary delay at the first airport. We then SPRINTED across the whole Madrid airport and then when we arrived to second plane was TWO HOURS delayed. The staff always seemed to be working, but was completely inefficient in getting anything done. It took them 20 minutes to respond to our notice (we pressed the air attendant button on our seats) and then told us we couldn't get snacks because they were giving out pizzas, which took another hour. Every single part of our flight was delayed and inefficient... with no reason ever being given. It was pretty miserable overall and I will likely never use Air Europa ever again."

Points positifs : "The prive was ok"
Points négatifs : "Late, disorganized boarding, group pf adolesccentes traveling behind me were very rowdy and on an early morning flight they have to be asked by the flight personnel to be respectful to the other passengers"

Points positifs : "The new planes are great! Lots of room in the overhead bins, I was able to fit my acoustic guitar in without any trouble. Crew were very helpful and professional. Thumbs up Air Europa!"

Points positifs : "Easy boarding"
Points négatifs : "Crew skipped us for dinner but when we pointed it out they came back. But they skipped us again for water/drinks."

Points négatifs : "Every single person that worked there from front desk to flight attendants were sassy and rude on both my flight there and back."

En savoir plus sur KLM
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant de Colombie à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Les compagnies aériennes voyageant de Colombie à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols de Colombie à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols de Colombie à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols de Colombie à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols de Colombie à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Vols pas chers Colombie - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Dernières offres d’allers-retours

3/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 45min
BOG - CDG
3/3
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 55min
CDG - BOG
3/12
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 45min
BOG - CDG
2/3
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 30min
CDG - BOG
5/9
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 30min
BOG - CDG
18/9
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 15min
CDG - BOG
7/9
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 30min
BOG - CDG
30/9
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 15min
CDG - BOG
21/10
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 30min
BOG - CDG
18/1
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 55min
CDG - BOG
12/8
jeu.
1 escale
LATAM Airlines
19h 55min
BOG - CDG
2/11
mar.
1 escale
LATAM Airlines
27h 15min
CDG - BOG
13/8
ven.
2 escales
LATAM Airlines
23h 16min
MDE - CDG
28/8
sam.
2 escales
LATAM Airlines
23h 55min
CDG - MDE
6/7
mar.
1 escale
LATAM Airlines
19h 55min
BOG - CDG
17/7
sam.
1 escale
LATAM Airlines
19h 20min
CDG - BOG
13/8
ven.
2 escales
LATAM Airlines
23h 16min
MDE - CDG
28/8
sam.
2 escales
LATAM Airlines
26h 35min
CDG - MDE
13/8
ven.
2 escales
LATAM Airlines
25h 44min
MDE - CDG
28/8
sam.
2 escales
LATAM Airlines
23h 55min
CDG - MDE
1/9
mer.
1 escale
KLM
12h 40min
CTG - CDG
14/9
mar.
2 escales
KLM
33h 10min
CDG - CTG
1/9
mer.
1 escale
KLM
12h 40min
CTG - CDG
14/9
mar.
2 escales
KLM
33h 10min
CDG - CTG
30/9
jeu.
2 escales
Air Europa
32h 35min
MDE - CDG
8/10
ven.
2 escales
Air Europa
36h 45min
CDG - MDE
2/10
sam.
2 escales
Air Europa
52h 50min
MDE - CDG
9/10
sam.
2 escales
Air Europa
18h 05min
CDG - MDE
28/7
mer.
1 escale
KLM
14h 50min
CTG - CDG
8/9
mer.
2 escales
KLM
29h 05min
CDG - CTG
2/10
sam.
2 escales
Air Europa
52h 50min
MDE - CDG
8/10
ven.
2 escales
Air Europa
34h 00min
CDG - MDE
11/11
jeu.
2 escales
United Airlines
18h 24min
BAQ - CDG
18/11
jeu.
2 escales
United Airlines
42h 06min
CDG - BAQ
19/11
ven.
2 escales
Air Canada
31h 10min
CTG - CDG
20/12
lun.
2 escales
Air Canada
31h 25min
CDG - CTG
18/7
dim.
2 escales
Turkish Airlines
46h 54min
BAQ - CDG
27/7
mar.
3 escales
Turkish Airlines
34h 36min
CDG - BAQ
27/11
sam.
1 escale
American Airlines
19h 20min
BAQ - CDG
19/1
mer.
2 escales
American Airlines
56h 32min
CDG - BAQ
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

13/8
ven.
2 escales
LATAM Airlines
23h 16min
MDE - CDG
13/7
mar.
1 escale
LATAM Airlines
19h 55min
BOG - CDG
6/7
mar.
2 escales
LATAM Airlines
22h 46min
MDE - CDG
13/8
ven.
1 escale
LATAM Airlines
20h 25min
BOG - CDG
29/7
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
30h 16min
MDE - CDG
1/8
dim.
1 escale
Air Europa
28h 50min
BOG - CDG
13/7
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 00min
BOG - CDG
18/7
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 00min
BOG - CDG
8/9
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
28h 09min
CLO - CDG
10/9
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
BOG - CDG
28/7
mer.
1 escale
Air Europa
19h 05min
BOG - CDG
16/8
lun.
sans escale
Air France
10h 25min
BOG - CDG
12/10
mar.
sans escale
Air France
10h 25min
BOG - CDG
2/7
ven.
sans escale
Air France
10h 25min
BOG - CDG
22/10
ven.
sans escale
Air France
10h 25min
BOG - CDG
21/7
mer.
1 escale
Air Europa
15h 35min
BOG - CDG
20/7
mar.
2 escales
Air Europa
19h 05min
BOG - CDG
18/7
dim.
1 escale
KLM
30h 55min
CTG - CDG
6/8
ven.
2 escales
United Airlines
42h 25min
BAQ - CDG
30/7
ven.
3 escales
Turkish Airlines
44h 45min
CTG - CDG
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première