Trouvez des vols pas chers Europe - Lyon

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décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 9%.

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FAQ pour réserver un vol Europe - Lyon

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Europe-Lyon Lyon-Saint-Exupéry ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols Europe-Lyon Lyon-Saint-Exupéry ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Europe-Lyon ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Europe-Lyon ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Europe-Lyon ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Europe-Lyon ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Europe - Lyon Lyon-Saint-Exupéry

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
Air France
Note générale basée sur 4 166 avis
7,6
Embarquement
7,3
Confort
8,2
Équipage
6,9
Divertissement
7,1
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Boarding was a disaster as my companion was selected for random search which held us up as there was no urgency to process us. Then there was no sign for where we should go since upper deck on 747 so we went in "economy" line as indicated on ticket and then was sent to correct line when we got to the front, wasting more time. The seatrs were the most uncomfortable I have ever beeon on for a long flight. I also paid extra to be in the exit row, to have people constantly congregating in front of us.The food was also mediocre."

Points positifs : "How great everyone was and smooth sailing."
Points négatifs : "Made sure the flight was not over booked."

Points négatifs : "I not get to go my flight, I couldn't get reimbursement"

Points négatifs : "The food is usually very good, this time it was poor to disappointing- dark meat chicken.., tasteless & unhealthy....mushy fruit dessert choices"

Points positifs : "The seat was very comfortable."
Points négatifs : "My boyfriend and I were required to gate check our carry-on luggage which required us to go through customs in Paris to get to our bag and re-enter security for our connecting international flight. I am unsure why this was the case as other passengers brought the same size luggage. Very upsetting."

Points négatifs : "Plusieurs heures de retard !!!"

Points négatifs : "Très bien"

Points négatifs : "Departure time was almost 2 hours late and the communication of the cabin crew regarding this issue was poor. Almost an hour went by without an update."

Points positifs : "Fly was delayed.i was told my bag would go to end but it was not.instead of coming to the hotel 7pm i came 1am."
Points négatifs : "Explain me to take the bag on time.it was almost left in the airport."

Points positifs : "Crew was ok and servicial"
Points négatifs : "Food and reception at door of boarding"

Points négatifs : "More options for gluten free food. Always get the same dish"

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points positifs : "Excellent service"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Seat"

Points positifs : "Good crew, as usual with Air France."
Points négatifs : "Old plane with very lousy seats for a super expensive business class. Super slow check in and overall process till boarding because of lack of ground staff compared to passenger volumes"

Points négatifs : "Couldn’t understand announcements"

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points positifs : "La particule et la facilité du site"
Points négatifs : "Rien c était parfait"

Points positifs : "Left on time. No turbulence."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "Crew and food were great."
Points négatifs : "Old plane. Seats were super tiny and uncomfortable. Couldn’t sit in the same spot for longer than 15 min without getting sore."

Points positifs : "The gate reps from CDG to MSP were professionals. The cabin crew on the Delta flight were exceptional! This was not my experience in Copenhagen with the Air France staff, they seemed to be self centered and rude."
Points négatifs : "Delta please make excellence a priority in all areas of customer service. Set high standards for staff so customers know that you appreciate them and are ready for business. The world is at the customer's fingertips, let their first choice be Delta. When their are bad days, customers will understand"

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Ras"

Points négatifs : "Thanks"

Points positifs : "The flight crew on the flight was amazing. Went beyond basic needs and requirements."

Points positifs : "Crew members"
Points négatifs : "Up to 1 hour late and they leaved my baggage in Paris"

Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "Food could have been much better in comparison with other airlines."

Points négatifs : "shuttle from terminal to plane takes a long time. Flight left late"

Points positifs : "1. The flight attendant staff was very polite and cheerful. 2. The plane was clean and comfortable."
Points négatifs : "1.The entertainment monitor did not function well enough to be able to watch. 2.The headset only function on one ear. 3. You could not hear announcements over the PA system"

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points positifs : "The plain was ok, the crew really nice and attentive. The only “problem” would be the food, mostly for the breakfast that was awful."

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points positifs : "Disponibilité et flexibilité des gens du comptoir"
Points négatifs : "Rien tout était parfait"

Points négatifs : "Le site internet nous a pas expliqué que pour le Vietnam au-delà de 15 jours il fallait un visa du coup on a perdu le billet de l'allée plus on va reprendre un billet cela nous a coûté 1000 € juste pour l'aller de plus de nos voyages cela est inadmissible j'aurais pu nous avertir qu'un visa en une heure été délivrable. Je comprends pas qu'on travaille en aéroport en plus pas nous indiquer ou même le site au-delà de 15 jours voir d'autres pays quand on y va il nous faut un visa c'est inadmissible de perdre 1000 € sans compter qu'ils ont même pas fait un geste pour au moins reprendre un vol ça ne coûte plus cher que si on prenait un voilà par. Je recommande pas la compagnie Vietnam Airlines ce sont des gros voleurs des escrocs"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "From the boarding, to the friendly hostesses to the food and the business class seat, I was impressed all the way. My first time to fly Air France business to the US and it was great. I recommend it!"
Points négatifs : "I just expected better toilet bag for business but what was given out was just basic."

Points positifs : "Le temps de vol."
Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Impossible de commander un repas sans gluten sur l’application mobile"

Points positifs : "Food, service, comfort"

Points négatifs : "30 minutes de retard"

Points positifs : "Personnel"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Faster"
Points négatifs : "Waited a while before take off."

Points négatifs : "Crew not only lacked sensibility to understand the purpose of an emotional support dog but kept harassing me about the dog being tied to my seat. At some point a flight attendant even tried to touch my dog, invading my personal space. When the dog rightfully acted defensive trying to protect me, the crew member started threatening me that he would have the dog sent to cargo, the last thing a person with an emotional support pet wants to hear. Extreme lack of professionalism."

Points positifs : "Flight crew, especially the lead pursuer is very good and demonstrated a professional and courteous attitude"
Points négatifs : "seats don't recline, no entertainment system"

Points négatifs : "check in was a nightmare it took over an hour of being pushed without anyone controlling the queue"

Points positifs : "Rien, trop de bouchon vol perdu"

Points positifs : "The size of hand luggage"

Points négatifs : "Pas agréable.... personnel aimable comme des porte de prison... et le faite est qu'il est tjrs désagréable d'attendre aux portes pdt plus d'une alors quon a des rdv prévu.... pas contentr du tout de mon vol."

Points négatifs : "I have paid for two luggages inside the plane but when I got to the check in the agent told me i only had paid for one luggage so he forced me to pay for a third luggage or he said I would miss my flight even though i had my receipt with 2 pieces. Terrible customer service"

Points positifs : "Efficace"

Points négatifs : "5 hour of delay!!!! For the second time in the same flight"

Points positifs : "Crew was great however this review came too late as the company is inbankruptcy"

Points négatifs : "31/2 hours delay, worse place landing no air conditioning"

Points positifs : "The crew was polite and helpful."
Points négatifs : "Our flight was delayed every 2 hours for a total of 6 hours. After a long trip from the US to London, we were disappointed to sit in the London airport for an extra 6 hours."

Points négatifs : "More clerks for checkin/baggage; some organization in queuing to board. It was total chaos and the staff seemed very stressed."

Points positifs : "Le départ du vol est bien à l’heure et l’arrivée est en avance (20 mn). Easyjet est une très bonne compagnie low-cost. Le prochain vol de la même compagnie sera dans 3 ans en Croatie..."
Points négatifs : "La distribution des boissons gratuite sera un atout !"

Points positifs : "The crew was kind"
Points négatifs : "The baggage boarding process. The boarding process in itself."

Points positifs : "The plane took off and arrived on time"
Points négatifs : "Handling my wife special assistance needs"

Points négatifs : "Il est dommage d'avoir pu cumuler sur un vol Aller/retour deux retards sur un vol intérieur dépassant allègrement le temps passé dans l'avion."

Points positifs : "Hôtesse très mal polie pas très agréable"

Points négatifs : "Être à l heure"

Points négatifs : "One of the crew before boarding was trash."

Points négatifs : "Nettoyage"

Points positifs : "Le personnel de bord très agréable !"
Points négatifs : "L’arrivée à l’aeroport"

Points positifs : "Personnel top enregistrement rapide"
Points négatifs : "Manque de confort et de divertissement"

Points positifs : "Nice mention to the security video in the airplane :)"

Points positifs : "Respectful pilot and cabin crew, flight was all in all very smooth and no inconvenience"

Points positifs : "Siège confortable avec suffisamment de place pour les jambes Personnel impeccable"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "The crew was really nice and attentive to passengers."

Points négatifs : "bus a l euroairport de l avion.. comme des sardines !"

Points négatifs : "Arrived late, I lost my connection, costing lots of money"

Points positifs : "Wide seats with plenty of legroom, but we were on an exit isle."
Points négatifs : "Felt like we were being herded like cattle"

Points négatifs : "Retard avion non mentionné à Marrakech"

Points négatifs : "Un peu étroit !!! 1m85 80kkg"

Points positifs : "The short flight?"
Points négatifs : "Seriously now, the line, the attitude, the delays, the lack of information, is not "low cost". I fly some low cost companies but easyJet needs to improve. I was stranded once in London and the company never did a thing to help. Sadly, it's not worth it considering how one gets stranded with no real recourses. Try to get a refund from the company and you know what I'm talking about. Now Norwegian Express, that's another good story."

Points positifs : "Pretty quick and easy. EasyJet is not the most intuitive considering what is standard for booking and travel. But it worked out."
Points négatifs : "STN Airport is horrible. Nothing you can do about this but really not good."

Points négatifs : "Retard"

Points négatifs : "Easy jet exists today because we, customers have little choice. It’s a typical example of a company that has a good market positioning but is extremely poorly managed. The day a customer centric airline will enter the market, easy jet will gently disappear. The exact thing happened with frech taxis the day uber entered the french market"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "Retard à l'embarquement et surtout pour récupérer les valises orly ouest"

Points négatifs : "1h30 de retard, obligation de mettre les bagages en soute, attente des balises interminable.. mauvaise expérience"

Points positifs : "I absolutely loved it. The staff was very kind, the plane was comfy and we saw a lot of things. Wonderful."

Points positifs : "Comfort"
Points négatifs : "That my carry on luggage was not allowed"

Points positifs : "Good flight on time"
Points négatifs : "Security and gate check ins are too many / too slow."

Points positifs : "Facilité d'embarquement"
Points négatifs : "Confort des sièges spartiate. Non précision que les boissons servies étaient payantes (ayant fait un vol pour Venise auparavant elle ne l'étaient pas)."

Points positifs : "Prix"
Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "1h20 de retard"

Points positifs : "Pas grand chose !"
Points négatifs : "Salle d’embarquement trop petite, bar très sale et les toilettes n’en parlons pas tout ça a 07h30 qu’est ce que cela doit être en fin de journée. Pas assez de sièges, pas assez de personnel pour aider les voyageurs à l’auto drop bag. Avion pas très propre. Et vol en retard."

Points négatifs : "Terrible customer service. Staff is very poorly trained and just lacking in every regard, from those attending to baggage check to those supposedly assisting with customer service. The airline takes no responsibility for the actions of their employees and leaves everything at the expense of the customer, even when the airline / it’s poorly trained employees are to blame. They left me stranded in a foreign country overnight with no accommodations and just complete and utter disregard for what had actually occurred. By far the worst experience I have ever had with any airline, ever. Beware. Their rules for checked baggage are ridiculous. Nothing is worth the money. I spent less on a 4-star hotel the night I was stranded than the airline charged me to check my bag. I initially paid $107 online to check my bag which was insane enough as is, but despite the fact that I had already purchased the extra large checked-bag option, I was charged an additional €80 at the airport since there was apparently no record of me purchasing the XL bag option (except for on my flight invoice as well as on my bank statement, of course). As a result, after seeking assistance from multiple employees—each of whom couldn’t have cared less—and paying the additional fee, I missed my flight (which was a CONNECTING FLIGHT) because they finished boarding early / closed the gates early. Their lovely cutomer service then proceeded to tell me (as I embarrassingly wept and sobbed), that I must purchase a new flight ticket, before also happening to mention that seeing as though it was almost 12pm, they were doing me a favor by waiting for my decision since I was delaying them from leaving work, as it was the end of their shift. All in all, because I missed my connecting flight, I then missed another flight, as well as a train I previously booked. I not only had to purchase a new flight, but also a hotel room, a taxi to the hotel since the airport hotel was fully booked, a taxi back to the airport from the hotel, and another train ticket, in addition to the obvious necessities such as food and water. All without even an apology from the airline. To make matters worse, once I was finally on the newly booked flight, I was not offered a single refreshment. No food, no beverages, and in fact, was actually ignored by the flight crew as they served everyone around me. EasyJet turned my long 16-hour journey into an exhausting and overall miserable 72+ hour journey due to their complete insolence. Never again......"

Points positifs : "I loved being stuck on the plane for 1 hour with no AC whatsoever and being told that there was drama he to the front hold of the plane. Oh! That’s sounds great!"
Points négatifs : "Rude. HOT . It did smell good. they gave me a hard issue with my luggage and I plan to complain and also request compsensation for such a HORRIBLE experience. Honestly it was not good at all!"

Points positifs : "Un accueil parfait avec un commandant de bord excellent par son humour et son savoir faire.. il a même peut le temps de nous expliquer pourquoi les vents créer des perturbations"

Points négatifs : "The name was wrong on the ticket and did not match the passport and we almost missed our flight having to wander all over the Zürich airport trying to figure out where to change the name on the ticket. The whole process was very disorganized and they charged me over Fr.100 to just change the name. They we’re not changing the sheets only the name. Very unprofessional"

Points positifs : "uniquement l'attitude du commandant de vol et de l'équipage"
Points négatifs : "plus de 2 heures de retard !!!"

Points négatifs : "I had to stuff my personal item in my suitcase. When the previous times I've flown easyJet I've always had a carry on and personal item"

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Three hour delay. Seats are so uncomfortable"

Points positifs : "Price was very reasonable and they allowed us a carry-on item."
Points négatifs : "Our original flight was cancelled at the last minute. And we were lucky enough to get on a flight that fit our schedule. But it was very fortunate. We might have had larger issues. Some of the other passengers appeared to have had difficulty with their flight arrangements."

Points positifs : "+de 3 h de retard..."
Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Baggage Claim in Barcelona. Waited 45 minutes before baggage arrived, that combined with flight being 30 minutes late made running to catch a connecting flight which was in a different terminal requiring a shuttle bus ride to get there."

Points positifs : "Compagnie naze à tous les niveaux"
Points négatifs : "Alors qu'ils ont toutes les annonces pré enregistrée dans toutes les langues ils ne sont pas foutus de faire les annonces dans la langue d'arrivée ou de départ. Ils préfères mettre en catalan..."

Points positifs : "The worst crew I’ve ever experienced on a flight, and I’m a frequent flyer, both domestically and internationally."
Points négatifs : "To have not flown with Norwegian"

Points négatifs : "Le vol est parti avec deux heures de retard. Nous avons attendu 1h10 à la porte d'embarquement sans que l'on nous donne d'information sur l'heure de départ re programmée, ni d'explications. Une fois dans l'avion, nous avons dû attendre 50 minutes supplémentaires."

Points négatifs : "Vol en retard et pas de place du tout pour les jambes"

Points positifs : "Kayak never sent me a confirmation of the purchase kd the tickets. We arrived at the airport (family of 7, with 3 kids) and the reservation was non-existing. We were not able to board the flight and had to buy another ticket at a much more expensive price in addition to losing an entire day in paris"
Points négatifs : "Kayak never sent me a confirmation of the purchase kd the tickets. We arrived at the airport (family of 7, with 3 kids) and the reservation was non-existing. We were not able to board the flight and had to buy another ticket at a much more expensive price in addition to losing an entire day in paris"

Points positifs : "Cheaper"
Points négatifs : "Less delays"

Points négatifs : "I fid not go to Amstredam because i lost my flight. Noregiean airlines was late. I went to London."

Points positifs : "All was ok"
Points négatifs : "Flight delayed and slow boarding"

Points négatifs : "Trop prêt des toilettes"

Points négatifs : "Tout doit être paye."

Points positifs : "As expected for a budget flight."
Points négatifs : "Even though it's a budget flight, I feel water should still be available to passengers free of charge."

Points positifs : "la ponctualité"
Points négatifs : "L'amabilité du personnel au sol à CDG est TOTALEMENT à revoir, attitude désagréable, chantage, non respect de la courtoisie la plus élémentaire"

Points positifs : "Amazing check in man and baggage check in woman. Great Customer Service."
Points négatifs : "Airplane crew dry, dull and aloof."

Points négatifs : "I was informed upon arriving that I was on "standby" for a flight I'd booked weeks in advance, and told the reason was I had not paid the surcharge to reserve a specific seat, and Vueling oversold the flight by 10%. Not cool, Vueling. Also the flight was almost an hour late taking off."

Points négatifs : "L’avion est arrivé en retard et en entrant dans l’avion on m’a imposé de mettre mon bagage pourtant au format cabine en soute, alors qu’en fait il restait de la place au dessus de moi. Résultat j’ai manqué mon RDV !"

Points positifs : "Space plus"

Points négatifs : "Se podría mejorar el tiempo de desembarque"

Points négatifs : "Les bagages en cabines ont été mis en soute alors que j’ete presse et ma valise a été dégradée"

Points positifs : "ponctualité"

Points négatifs : "retard de 45 minutes"

Points positifs : "Rien à dire sur la compagnie"
Points négatifs : "Mais par contre vous... !! Vous m'avez annoncé à deux reprises par mail que mon vol était retardé de 47 min. J'ai donc pris mon temps pour me rendre de la gare de Bordeaux à l'aéroport, pensant avoir plus de 2h devant. Arrivé aux portes d'embarquement, je m'assoie pour attendre l'annonce de l'ouverture des portes. HEUREUSEMENT, un policier me demande ce que j'attends, me dit que l'embarquement vient de fermer, que je dois courir. Arrivé devant la porte, plus de passerel, le commandant à était bien gentil de me laisser monter dans l'avion qui décollait 2 min après. Je ne vous remercie pas !"

Points positifs : "There was an issue with my seat at boarding so they put me in the special seats instead."
Points négatifs : "Plane buzzed quite a lot on the way up."

Points positifs : "Key to long haul flight is keeping everyone happy without forcing them to sleep. On a westbound flight arriving at night you want to get on the target timezone asap, this flight is the FIRST that really allowed me to do that without conflicting with people who don't know how to manage jet lag. The dimmable large windows and comfortable seat make it more comfortable. A/V with 3D map, online lunch ordering, being able to see outside without the bright sun bothering anyone, all worked well. +100 I was skeptical of the a la carte food & beverage service, without any regular service, especially on a long haul flight, but it seems to be much less hassle for stewards and frees up passengers to eat when they want. the food selection was meager and overpriced though. video system worked well, fortunately I found one good one, had all the trick play (replay, captions) so, ok, given meager selection. after 12 hour, people are tired, but few were visibly annoyed or crabby."
Points négatifs : "They didn't have place to put garbage on the airplane, we tried to stuff it in the bathroom once, we just left the rest in the empty seat next to us. Spanish airports don't have good queue management, only two boarding classes, makeshift line. People crowd the gate making it seem like they'r about to get on next confusing the people who actually are next."

Points négatifs : "Retard de plus de 2h!!! Aucune compensation durant le vol, même pas un verre d eau"

Points négatifs : "Late flight. Delay not announced. Late luggage too"

Points positifs : "Arriver d’un point a à un point b."
Points négatifs : "Plus de 4 heures de retard, avec des mails de Kayak depuis 7 heures du matin jusqu’au soir qui annonçait des retards sur le vol( une trentaine de mails en tout). Avec chaque fois un temps d’attente Different ( 3h/2h/20min...). Puis enfin avec quatre heures de retard en commence l’embarquement et il s’arre En plein milieu pour on ne sait quelle raison ( personne ne nous dit quoique ce soit) et on ne t’off Même pas à boire ni rien à bord. Bref vraiment dégoûtée"

Points positifs : "Efficient boarding and departure. Clean aircraft."
Points négatifs : "Seats are too close together. This is the first time my knees the seat ahead of me."

Points négatifs : "1h de retard pour décoller"

Points positifs : "Our flight was slated for 3:35pm departure. But hours before the flight, the guessing game started as to how delayed and for what reason the flight was delayed. We ended up leaving 4 hours later and with one feeble apology from the captain..."
Points négatifs : "Absolutely nothing. A meager €8 voucher that didn't even cover a meal and a poorly informed gate agent that couldn't provide any information because the head office wouldn't provide any information. To top it all off, the lie as to why the flight was delayed was not maintained by either ground staff nor the crew. Unbelievable"

Points négatifs : "Mesurant presque deux mètres, mes fémurs ne "rentrent " pas. Le vol à été court, heureux de m'en extraire !"

Points négatifs : "A bus ride is more comfortable than a vueling flight"

Points positifs : "Booked though kayak selected hold in bag was forwarded to Expedia .. did the same thing Selected a price that included check in bag when was given a choice and I get to vueling the charge me 40€ Was on the phone woth. Expedia 3 hours first to make sure the ticket was right cause I didn’t get email coformation and that the bag is included Then another 2 hours after I was charged the 40€ I hate kayak I hate expwrdia never again never ever again"
Points négatifs : "Kayak"

Points négatifs : "Crew"

Points positifs : "I presume that because I'm old they treated me special even though I didn't request any special help."

Points positifs : "Boarded from front and back of plane"
Points négatifs : "Very expensive but felt like budget airline. No space at all, legs were in pain bumped up to back of the front chair the whole time. Crew members very inattentive. No room for small carryon items. Would be more okay with this if tickets were cheaper, but for what I paid I expect better"

Points négatifs : "Le prix des suppléments bagages"

Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Although I booked a flight on what I thought was British airways it was some off brand airline: Vueling very disappointing to show up at Gateick to check in at BA and be redirected to the equivalence of Spirit airlines in the USA."
Points négatifs : "It said British airlines and was a vueling airlines flight. I would equivalent this to booking a flight through Kayak on Delta showing up to Delta to check in and being redirected to Spirit airlines!! Completely misleading, just glad I didn’t have to pay for a vag as I would on Spirit. No water, snacks offered pretty bare bone airline!!"

Points négatifs : "No space between rows, tiny seats. Even on a short flight the very limited space was exceedingly uncomfortable"

Points négatifs : "Je n'ai pas pu m'enregistrer. L'heure n'était pourtant pas dépassée et l'avion a été retardé. J'ai eu à faire à une personne très stupide au comptoire d'enregistrement."

Points positifs : "Easy boarding and smooth flight."

Points positifs : "Price!!"
Points négatifs : "Late a full hour leaving Florence, so late into London."

Points positifs : "Bravo"

Points négatifs : "...comme d'habitude chez Vueling"

Points positifs : "moins de 30mn de retard, c'est assez exceptionnel avec cette compagnie, du coup je suis content ;)"

Points positifs : "Le confort , l'accueil'"

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