Trouvez un billet d’avion pas cher pour Maputo

MPM

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Maputo

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Aéroport Intl de Maputo
jeu. 29/10
jeu. 5/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Maputo
Restrictions de voyage
Le Mozambique a restreint l'entrée de tous les voyageurs, à l'exception des ressortissants mozambicains et des ressortissants étrangers titulaires d'un visa de résidence valide. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Aéroport Intl de Maputo
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport Intl de Maputo) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

mars Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 6%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 20%.

Prix moyen pour un aller-retour

720 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

594 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Maputo

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Maputo ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Maputo aux tarifs suivants ou moins : De Paris 530 €, de Nice 563 €, de Pau 980 €.
  • Réservez au moins 7 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre, et mars est le mois le moins cher pour partir à Maputo.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Maputo.

FAQ - Réserver un vol pour Maputo

Maputo : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le vol le moins cher pour Maputo ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Maputo et le centre-ville de Maputo ?

Comment s’appelle l’aéroport de Maputo ?

Maputo : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Maputo ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Maputo ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Maputo ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Maputo ?

3 meilleures compagnies proposant des vols pour Aéroport Intl de Maputo

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 930 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The Ground crew didn’t know how to add a bag"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "good company"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points négatifs : "Always 1.5 hour late. The airport management does not care about international flight delays!!!"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "The crew was excellent, the food good."
Points négatifs : "The entertainment system, in three out of four long flights, did not work. In the one that "worked", the sound was terrible and this made the experience totally unsatisfactory. A major airline should avoid this."

Points positifs : "Friendly staff, great food and entertainment selections, care package/pillow/blanket provided, comfortable flight"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "There was almost nobody on the flight. In flight entertainment was awesome too."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The flight was excellent, with good food and good service. The crew was very professional and courteous."
Points négatifs : "Our experience in the Istanbul airport. We got off our connecting flight and no one was willing to provide us with directions. We had to stand in a security line for two hours thinking that we had as a consequence missed our connecting flight. Again, no communication. We found out when we finally got through security (we had already gone through security at the Paris airport), everyone was in the same situation and our flight had been delayed. It would have been helpful to know that as we were standing in line. While in the line, many people panicked and starting pushing their way to the front of the line. Again, no officials were there to keep order. It was truly a mess! And creating too much anxiety and stress that I really wanted to not have on my trip back to the USA. I realize that in these times, we must go through added security, but I am accustomed to US airports where there is more communication over the intercom and by airport officials. In Istanbul, it seemed that everyone did not want to give directions, and airport officials seemed to avoid the public they were there to serve."

Points positifs : "The flight was good. The food tasted great. They had some good movies I haven't seen yet. The flight attendants were constantly up and down the isles either giving you something or taking away trash. The leg room was sufficient."
Points négatifs : "The customer service on the phone and in person was completely unprofessional, rude and a bit uneducated. They yelled at me when I asked them "is there anything yall can do to fix this?". And then in person I watched them get out of their seats and yell at this older woman."

Points positifs : "Professional and friendly staffing, comfortable flight."
Points négatifs : "We realized when boarding to first flight that they did not included my son on next connection flight...oops when it was addressed they fixed it in a professional matter with appologies at boarding."

Points négatifs : "In flight entertainment system was not functioning. Turkish refused to provide hotel in Istanbul as per their policy even after being told by Turkish employees in the USA and France that this would be provided due to my 20 hour layover. I will not fly Turkish again in the future."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"

Points positifs : "Will definitely fly Turkish Airlines again!"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points négatifs : "No being able to rebook!"

Points positifs : "Staff were all amazing, meals pretty good for airline food, plenty of tv, movie and music options to stay occupied for the long trip."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "love the food and the crew service."
Points négatifs : "Aircon could have been better. Someone got sick during the flight because of that."

Points positifs : "Friendliness, attentiveness, food, clean bathrooms, and great wine selection. I would fly Turkish Airlines anywhere!!!"

Points négatifs : "I have lactose intolerance and I tried ordering the special meals. However the lactose free meals are not good. I got it more than once, it's always dry grilled chicken, steamed veggies and plain rice. Overall it's a dry meal and no flavorful at all. On this trip I didn't order a special as I was hoping one of the options wouldn't have lactose."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Lots of crew members Pay attention Food was good"
Points négatifs : "The boarding was chaotic"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The food and entertainment on the plane"
Points négatifs : "The Turkish Airlines staff can be very rude, non-communicative in passing along information. They do not like you to ask questions nor do they want to answer your questions. They yell at you or just simply ignore you. No legroom. The crew did not mention that are flight was delayed prior or that we missed our connecting flight and what to do from there. I was given a hotel room during my layover but its in a scary neighborhood and it smells like sewage is nearby. The Grand Yavaz. The cheaper price is not worth the hassle. I can spend my good money elsewhere...i will be sure to warn others."

Points positifs : "Le systeme media est très intéressant dans les gros avions. Mais dans les petits avions il n'y en a rien."
Points négatifs : "Un sandwich comme un repas n'est pas suffisant, et encore on a un seul choix de sandwich. Il y avait un delai .mais c'est pas grave"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "1- bad service 2- bad attitudes 3- Always DELAYS 4- lost the bag"

Points positifs : "Crew service, as it was a big airobus, half plenty it was very comfortable to be there"
Points négatifs : "lateness at least 40 minutes, while nobody from staff I was worrying about corresponding flight,"

Points négatifs : "The flight was cancelled so that's it!"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points positifs : "The price is affordable"

Points positifs : "Nothing the crew was mean and rude I’ll never fly TAP air Portugal again"

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "Left us alone a lot and also not a lot of brainless babbling over the pa. Very nice change from most airlines"
Points négatifs : "The Kayak website sucks"

Points positifs : "Food taste"
Points négatifs : "No water at toilet....??? No coffee....??? The the movie’s subtitles were out of time."

Points positifs : "seat was very comfortable with good leg room. Crew was very polite"
Points négatifs : "coming thru the cabin for garbage pickup more often"

Points positifs : "THE FLIGHT WAS PLEASANT"
Points négatifs : "I DIDNT LIKE THAT THE TICKET I BOUGHT DIDNT HAVE LUGAGE INCLUDED! I HAD TO PAY 100 EUROS FOR 1 LUGAGE. I COULD BELIEVE A LONG COURSE FLIGHT, A 10 HOURS FLIGHT AND NO LUGAGE! VERY ANOYING!"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Food and price"
Points négatifs : "On time departure"

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "My family wasn't given a choice on the meal they were given which was hard because most of them don't eat fish (it was codfish). One of the flights was delayed 2 hrs & then didn't take off for 40 mins after the two hours because boarding wasn't started til 10 mins before it was scheduled to takeoff"

Points positifs : "Nothing stood out. Legroom was ok."
Points négatifs : "Boarding was confusing and poorly managed."

Points négatifs : "TAP was late getting the first flight out, offered almost no help and almost left 22 people stranded in Portugal and tried to get us to pay for a new flight at our own expense. Customer service was terrible. Multiple people in line said they had been stranded in Portugal by TAP airlines before."

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "Very efficient and competent crew. Very much like the A330 plane."
Points négatifs : "On our flight from Lisbon to Paris Orly the baggage took two hours become it was delivered. We were later told the baggage crew forgot some of the bags."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points positifs : "crew was so very helpful. Food was surprisingly good"

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "I would def use this airline again."
Points négatifs : "The only issue was they’re weren’t any outlets to charge your phone or laptop"

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points positifs : "Movies and friendly crew"
Points négatifs : "Food was not good Too much meat"

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points négatifs : "I had to pay to check the first piece of luggage 85€ one way. I was not inform of that when I bough the ticket and I could have chosen a different airline If I had considered that expense. The first piece used to be free intercontinental flights but now it varies depending on the company. I find difficult to find this information when buying and it makes a great difference in the final price you pay. I found strange flight attendants having a very loud conversation in a very quiet flight where most of the people were sleeping."

Points positifs : "The crew and passengers were in a great mood on a Saturday night flight feom Orly to LIS"
Points négatifs : "There were papers and debris from previous flight still on the floor. Clearly they did not vacuum. If yoy want piece and quiet, this is not thw late flight for you."

Points négatifs : "The fact that people in coach class up to rows 28 as 2 choices of food and from row 29 and up have no choice we have to eat what they have twice to me"

Points négatifs : "I did all my research when I booked my flight. Nowhere did it tell me I was booking a discount flight. I had to pay extra for my bag on a long international flight, which I make frequently. Absolutely misleading an unjust. I feel cheated, I will never fly Air Portugal again and I will warn all my colleagues in the travel and tourism industry that I work about the disgrace I felt as a passenger with Air Portugal. It's not the first time I flew with them, but it will be the last!"

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "In flight meal was one of the best I have ever had."
Points négatifs : "Could not choose when to start a movie. If you wanted to watch one, you had to turn it on from the beginning or you would start in the middle. Plane could have been cooler as well."

Points positifs : "Prompt and courteous"
Points négatifs : "Not enough leg room, just not enough space al the way around to be comfortable."

Points positifs : "Food was of good quality."
Points négatifs : "Boarding was slow. A group of very rowdy passengers who showed zero consideration for their fellow passengers and whom the crew did little or nothing to restrain, other than confiscating a bottle of alcohol they carried on board."

Points positifs : "Tap est une tres bonne compagnie un des meilleurs en Europe"
Points négatifs : "Rien vraiment toutcest bien passer dans l'ensemble"

Points positifs : "Boarding, crew, timeliness, choice of entertainment, modern plane."
Points négatifs : "Food could be more inspired, legroom is limited"

Points négatifs : "Book wheelchair assistance for flight, all went well. At destination Lisbon, no wheelchair no assistance very poor service."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance."

Points négatifs : "L'avion a eu deux heures de retard. Nous avons passé la journée dans les aéroports et les avions. De plus, on nous a donné aucune info sur le retard. Difficile de gérer la correspondance. Arrivée à Casablanca 18h au lieu de 16h."

Points positifs : "The crew was very king"
Points négatifs : "the seats were very uncomfortable because the backs were not adjustable"

Points négatifs : "Pas assez de place pour les jambes"

Points positifs : "service,puntuality,guidance"

Points positifs : "Crew. Comfort."
Points négatifs : "reduce baggage charges."

Points positifs : "wery slow working."
Points négatifs : "The fod. Never Etiopian again."

Points positifs : "The efficiency of the whole process"
Points négatifs : "The cabin attendants need to be warmer and more friendly"

Points positifs : "Tout ce ok"
Points négatifs : "Vraiment ce complet leur service"

Points négatifs : "I changed my flight but they didn’t change it and now I’m stuck!!!"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Staff behavior & regular check on entertainment system as my screen was not working in 9 hr long journey"

Points négatifs : "Airport Addis Ababa is chaos."

Points positifs : "G"
Points négatifs : "G"

Points positifs : "The crew was amazing. The crew is an asset to the airline"
Points négatifs : "Boarding is chaotic."

Points positifs : "The crew practically ignored my request for medical aid. They were not friendly and super occupied. The seats were too uncomfortable."
Points négatifs : "The food could have been better and the crew attention and assistance to the passengers."

Points négatifs : "Crews could have greet and serve passengers with a warm smile. Food was acceptable but not as good as Japan / Korean airlines . I suppose the low airfares reflect its Servicr."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "stuck in the plane with no AC for 2h serve twice the same chicken hot hot hot plane arrived in the middle of the night travelling with a baby"

Points négatifs : "It took 45 minutes for a flight attendant to respond to my call despite me calling dor assistance every 10 min. I had an issue with my tv screen and was not able to use the in flight entertainment I am very dissatisfied with such poor care and professionalism from your staff. This was something that should not have taken 45 min to get solved and even worse despite the call light being on multiple flight attendants walked by and did not even bother to question why the call light was on"

Points positifs : "But no in flight entertainment on the Addis to Tel Aviv leg"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Très bien en général"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Food and leg room were great"
Points négatifs : "Entertainment was average"

Points positifs : "Tout en général"
Points négatifs : "Ce serait bien que l'équipage parle Français sur des vols pour Paris"

Points négatifs : "Addis Airport is a NIGHTMARE!!! It took two hours to check in and the lines were insane. It was absolute chaos, people pushing and airport staff did little to manage it. We almost missed our flight because the lines and process was so disorganized. The plane ride - the plane was old. My seat was so old, the cushion was worn down to the point of feeling like a bucket seat. This was really bad..."

Points positifs : "Agreablement surprise de la qualite de la compagnie."

Points positifs : "The plane was spacious"
Points négatifs : "-The flight entertainment wasn't working -There was a delay, but no one from the airline communicated; we were just waiting and the waiting area didn't have sits"

Points positifs : "la prise en charge surtout lors du changement du vol ou j'ai recu la notification"
Points négatifs : "les repas qui sont dans la monotonie"

Points négatifs : "Boarding was a bit strange - everyone seated at the gate had to get up, leave the area, and then wait in line to have their passports checked before sitting back down in the same area. After that though, boarding was perfectly smooth & honestly one of the fastest I’ve seen!"

Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "Poor communication on boarding gate for business class Aircraft and business seat just medium Food quite as fast-food service"

Points positifs : "Was on time"

Points positifs : "Oui j aime"
Points négatifs : "Oui"

Points négatifs : "Rude flight attendants and desk staff that were not trained to do check in well. No entertainment available."

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "No way to charge a phone!"

Points négatifs : "They didn’t announce when boarding started/what zones were to go."

Points positifs : "Overall it was good flying experience. They upgraded me to an exit row for free when I checked in and asked, which was nice. We had a blanket, pillow, and toothbrush kit on our seats. They fed us and had in flight entertainment. This was a 10 hour flight, so its so important to get these types of amenities. I flew a different airline to my destination, and they didn't feed us at all! It was terrible! Ethiopian was much better!"
Points négatifs : "The food wasn't very good (but most airline food isn't), the flight attendants didn't seem to be working much of the flight, just hanging out with each other (I was seated near them), and I really wish there was more room to get up, move around, and stand. On a 10 hour flight you can't sit the whole time. Wish the seats were a little wider, especially for such long flights."

Points positifs : "The food was delicious"

Points positifs : "Les facilités accordés lors du transfert à Addis"
Points négatifs : "Pas de divertissement pour les enfants"

Points positifs : "L'accueil, la disponibilité du personnel et le vol sont très bien."
Points négatifs : "Les vols sont courts, il n'y a donc rien pour divertir les enfants."

Points négatifs : "The crew kept on supplying 3 passengers with beer and wine, who obviously had too much to drink already and were obnoxiously loud and disturbing the flight."

Points positifs : "Boeing 737 - 800 us great"
Points négatifs : "Waiting room at Gate 1B"

Points négatifs : "Your cheapo ripoff insurance wouldn't pay when I had to cancel due to terrorism threats in and around Ouagadougou. Is there ever a better reason to cancel a flight?!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything, from Customer Service, flight, baggage handling"

Points positifs : "the air craft was very good and the comfort is good no complain..."
Points négatifs : "i did'n't like some of the cabin crew the way they are ....and am very disappointed from kinshasa to my check in i did ask a lady about my bag, she told me i will get my bag to cape straight, and i did ask her two times about the bag, she keep saying the same thing i will get my bag to cape town, so until now i haven't find my bag yet, the number they gave me from the airport no body pic up the phone, so i don't know what i can i do to get my bag......if you can hep me in this mater please contact me on my email or on my cell number 0027 78 470 6195. thank you your best regards."

Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "On été très en retards de Addis à abuja et arrivé à kano il fallais attendre plus d'une heure."

Points négatifs : "Terrible food (chopped cold spaghetti with no flavor) and terrible service (crew forgot to offer me tea or water, did not come when called) and over one hour late with no apologies given"

Points positifs : "POLITE AND GENTLE CREWS. SERVICE WITH A SMILE. AIR FARE REASONABLE COMPARED TO OTHER AIRLINES"
Points négatifs : "IF FARE IS CHEAP THAN THAT DOES NOT MEAN THE SERVICES SHOULD BE POOR"

Points positifs : "The Ethiopian Air flight crew are outstanding at their work."
Points négatifs : "Not enough water. The water is doled out in small cups."

Points négatifs : "At Addis airport, they announced first that the trip got cancelled and postponed for another 7 hours. Then while lining up to change my ticket, I overheard people saying that the boarding is starting in 30 minutes and we have to rush to the gate. Then the gate number changed 3 times and the boarding time got delayed few times as well. It was a 5 stars chaos that trip!"

Points positifs : "Cheap"
Points négatifs : "Delays, Delays, Delays, 2 hours late !!!!!!!!!"

Points positifs : "Absolutely nothing"
Points négatifs : "My flight was only for refugees and was delayed by 8 hours, however airport staff did not have it on their manifest, and Ethiopian never informed me of status. I just sat in the airport all night until I eventually got frustrated and went home. The airline had no idea I was in the airport and no Ethiopian staff were present to speak with. When I and my family called Ethiopian, they hung up on us, at least 6 times. This was my worst experience ever and I will never fly Ethiopian airlines again."

Points positifs : "Courtoisie du personnel de bord. Notre transit de 45 minutes était bien réglé. Chapeau Ethiopian."

Points positifs : "It is ok the flight"
Points négatifs : "No comment"

Points négatifs : "My luggage was lost"

Points négatifs : "Seats were dirty"

Points positifs : "Great service"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Réservez des billets d’avion pas chers pour Maputo

Dernières offres d’allers-retours

19/2
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
15h 10min
ORY - MPM
6/3
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
30h 10min
MPM - ORY
14/1
jeu.
2 escales
Turkish Airlines
25h 05min
CDG - MPM
22/1
ven.
2 escales
Turkish Airlines
18h 15min
MPM - CDG
21/2
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
CDG - MPM
14/3
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 55min
MPM - CDG
19/2
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 05min
CDG - MPM
6/3
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
37h 05min
MPM - CDG
19/2
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
18h 00min
ORY - MPM
6/3
sam.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
25h 15min
MPM - ORY
19/2
ven.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
20h 10min
ORY - MPM
6/3
sam.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
25h 15min
MPM - ORY
5/11
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
CDG - MPM
4/12
ven.
1 escale
Ethiopian Air
15h 55min
MPM - CDG
28/1
jeu.
2 escales
Turkish Airlines
18h 25min
TLS - MPM
31/1
dim.
2 escales
Turkish Airlines
18h 10min
MPM - TLS
14/1
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
CDG - MPM
22/1
ven.
1 escale
Ethiopian Air
15h 55min
MPM - CDG
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
LYS - MPM
4/12
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 25min
MPM - LYS
5/2
ven.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
CDG - MPM
14/3
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 55min
MPM - CDG
22/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 15min
CDG - MPM
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 05min
MPM - CDG
22/1
ven.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
CDG - MPM
5/2
ven.
1 escale
Ethiopian Air
15h 55min
MPM - CDG
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 40min
CDG - MPM
14/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 20min
MPM - CDG
20/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 00min
CDG - MPM
10/1
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 55min
MPM - CDG
31/1
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
CDG - MPM
4/2
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
15h 55min
MPM - CDG
28/1
jeu.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
29h 15min
TLS - MPM
31/1
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
22h 05min
MPM - TLS
21/2
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 30min
CDG - MPM
14/3
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 35min
MPM - CDG
31/1
dim.
1 escale
Ethiopian Air
15h 10min
CDG - MPM
4/2
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
15h 55min
MPM - CDG
7/11
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
49h 15min
CDG - MPM
29/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
45h 50min
MPM - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

5/11
jeu.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
25h 45min
ORY - MPM
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 25min
MRS - MPM
26/11
jeu.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
29h 45min
MRS - MPM
5/11
jeu.
2 escales
TAP AIR PORTUGAL
27h 05min
ORY - MPM
26/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 15min
MRS - MPM
5/11
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
25h 50min
CDG - MPM
5/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 45min
MRS - MPM
26/11
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 45min
MRS - MPM
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première