Trouvez un billet d’avion pas cher pour Barranquilla

BAQ

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Barranquilla

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Barranquilla

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Barranquilla Aéroport international Ernesto Cortissoz
ven. 7/5
ven. 14/5
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Barranquilla : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Barranquilla) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

maiMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 6%.

Haute saison

aoûtPériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 21%.

Prix moyen aller-retour

757 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

494 €ou moins

Bonne affaire aller simple

433 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Barranquilla

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Barranquilla ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Barranquilla aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 433 €, aller-retour à 501 €, aller simple de Lyon à 467 €, aller-retour à 542 €, 591 € pour un aller-retour de Bordeaux
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août, et mai est le mois le moins cher pour partir à Barranquilla.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Barranquilla.

FAQ - Réserver un vol pour Barranquilla

Quel est le vol le moins cher pour Barranquilla ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Barranquilla et le centre-ville de Barranquilla ?

Comment s’appelle l’aéroport de Barranquilla ?

Barranquilla : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Barranquilla ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Barranquilla ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Barranquilla ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Barranquilla ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Barranquilla Aéroport international Ernesto Cortissoz

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Avianca
Note générale basée sur 13 197 avis
8,0
Embarquement
8,0
Confort
8,3
Équipage
7,9
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Great customer service"
Points négatifs : "Great flight"

Points positifs : "Nothing really. We are frequent flyers with Avianca (Gold). And usually we love flying with Avianca."
Points négatifs : "We bought business class tickets and the plane was an A321 without Business class seats, or an entertainment system. They just didn’t have the middle seat occupied as the only “perk”. What a waste of money. Very disappointed."

Points positifs : "Perfect trip"

Points positifs : "The crew was ok, the seats just needed to recline a bit more"
Points négatifs : "The crew gave the passenger across from me at least 4 glasses of liquor and he got drunk. This was an evening flight, the passenger was loud and I couldn't close my eyes and sleep"

Points négatifs : "The issue I had was with a flight delay, our flight was delayed by 2 hours, we had no time to make connecting flight in BOG, I cant physically run, missed my flight, gate was too far away, voucher was invalid, BOG took my water, only alcohol in BOG, little to no water, so avoid or get dehydrated!"

Points négatifs : "A pillow!!!"

Points positifs : "Rapport qualité prix"
Points négatifs : "Pas de prise pour recharger les smartphones. Embarquement un peu confus"

Points positifs : "Surclassé"

Points positifs : "La nourriture n’était pas si mauvaise que ça ! Les sièges confortables mais vieux"
Points négatifs : "La propreté des sièges et le divertissement à bord est à revoir car celui ci est d’une autre époque... écran télécommande et les films anciens"

Points négatifs : "The delay was the main down side for this trip"

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "Yes"

Points positifs : "crew was pleasant"
Points négatifs : "both flights delayed. In one we were stuck on a bus on the runway before we were allowed to board. food and altitude in colombia made me sick"

Points négatifs : "my flight was 1h late"

Points positifs : "Attention"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Le repas ce n été qu' une boisson mais vu la durée du trajet ce n est pas important"

Points positifs : "Un excellent avion tout neuf (A321) bien équipé, grand et confortable"
Points négatifs : "Des délais au départ et à l'arrivée, pas entierements dues à la compagnie, amsi qui se repètent avec Avianca malheureusement."

Points positifs : "Flight reached on time"
Points négatifs : "Flight was delayed"

Points positifs : "Service was perfect, flight on time, will use Avianca anytime."

Points positifs : "The food, entertainment"
Points négatifs : "Turbulence"

Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "They moved our seats to the economy bulkhead row so my husband wouldn’t have to walk so far as he wasn’t feeling well. the steward also offered to help him use the restroom in business class for the same reason."
Points négatifs : "More clarity that we would need to go to the main check in counter to re:check our bags. I ended up having some personal items taken as we had to take them as carry on. once we got to the gate we were able to check them thru to our final destination."

Points positifs : "Bon avion, avec ce qu’il faut de confort pour un vol court"
Points négatifs : "Petit déjeuner minimal"

Points positifs : "Very timely deoarture"
Points négatifs : "Special meal I requested did not arrive, I was offered peanuts and stale pretzels instead. My onboard entertainment did not work. It did not appear that anyone’s did"

Points positifs : "Puntualidad"
Points négatifs : "Retraso"

Points négatifs : "Delay on boarding due to a change of crew. After all boarded, push-back took too long. Overall delay, 45 min."

Points positifs : "The service"
Points négatifs : "Poor entertainment old plane"

Points positifs : "Avianca has a nice crew"
Points négatifs : "30 minutes late and Barranquilla airport dusty and smelly!"

Points positifs : "Excellent service, they make sure that you are confortable, entretainend and fed during your flight whithout charging you for everything. Definetly I will be flying with this airline in the future."
Points négatifs : "I dont have anything that I dislike from this flight"

Points positifs : "La place pôur les jambes"
Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Everytnig was perfet!"

Points positifs : "Counter people were nice and helpful. The boarding was fast. Food and entertainment were great. Crew was respectful and nice. The airplane was comfortable."
Points négatifs : "Only one of them three check in machines was working. However I told someone and he said he was going to take care of that. Besides that everything was great."

Points positifs : "Love everything about Avianca"

Points positifs : "Comfortable chairs great staff"

Points négatifs : "Till up today i didn't fly to Colombia due to THE stike of pilots and I have requested to be reimbursed .I am very disappointed that I have not recieved any answer.Please let me know as soon as posibel ."

Points positifs : "Everything"

Points négatifs : "My bag got damaged"

Points positifs : "Short and relatively painless flight."
Points négatifs : "The seat was designed for people under 5'8" tall."

Points positifs : "Excellent service"

Points négatifs : "The flight got cancel due the hurycane Irma"

Points positifs : "The service was very good"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "After a 5 hr delayed in which the boarding and flying time get passing by without anyone acknowledging the constant delays, we had a safe and uneventful flight."
Points négatifs : "No notification that there was a delayed until you checked at the counter. Rude attendants that would disregard questions regarding the delays and then offered $12 voucher for lunch as if they were doing us a favor. Our flight was delayed from 4pm until originally 7pm.. Then when 7pm came and went we had to continually ask at the counter, because no information was provided.. Kept being told just a few minutes until boarding and then when it was almost time to board, we couldn't because the flying crew was delayed going through security. SERIOUSLY.. wouldn't you think that after all the delays, the crew would have already been ready to board as soon as possible. For most of the passengers our delayed caused us to be at the airport for at least 8 hrs. Since they ask to check in at least 3 hrs. prior to departing... You tell me if $12 voucher is enough to hold off for 8 hrs. When a soft drink and a sandwich was at least $15.. and that was for the cheap ones. This was my first time flying Avianca and will be my last. At least AMERICAN AIRLINES gives flight vouchers even if they are only 2 hrs delayed. A $12 voucher is a JOKE.. and there were 3 of us in my family. And they acted as if they were giving you a free flight."

Points négatifs : "No Meal compensation"

Points négatifs : "Better food - Internet"

Points positifs : "Perfect, thank you again, god bless you"

Points positifs : "The flight was on time, good attention and very pleasant thanks Avianca."

Points négatifs : "The cramped seats."

Points positifs : "I liked your all disposition in this travel and your attention of the crew, the food and everything. I am comfortable to use your services. Thank you Hugo Ojeda"

Points positifs : "Right on time....."

Points négatifs : "Not enough legs room for someone who is 6.2 ft (1.88M). Boarding was so long and and disorganized The counter at the gate can not sell yu an upgrade ticket or the possibility to switch seat"

Points négatifs : "We had to take a shuttle bus from the gate out to the plane, this made boarding very chaotic. The seats were not very comfortable- they needed more padding."

Points positifs : "Only selection of movies but that’s all!"
Points négatifs : "Flight delay could have been explained better, boarded the plane and sat in for about 2:30 min, crew could have been more proactive but NO! Food especially thinking this dinner time in business class fare very small portions! Wi-Fi paid for full flight but it was turned off in the mid of the air!"

Points positifs : "The crew WAS amazing!"
Points négatifs : "Not a thing! It was perfect"

Points négatifs : "Again, make sure to note conspicuously that luggage price is not included."

Points positifs : "Flight was on time, smooth take-off and landing, and gluten-free meal available (ordered before through Delta.com). Alcohol was available at each drink service."
Points négatifs : "No gluten-free snacks, lack of gluten-free awareness by crew, and gluten-free meal had an apple instead of the (gluten-free) ice cream bar the other meals included for the dessert."

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points positifs : "Food and movies"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Happy to be home"
Points négatifs : "Allow more time for check in"

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "Tight plane and late!"

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points positifs : "The care and good food was much appreciated. There were plenty of excellent movies to watch to make the time pass in an enjoyable way."

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points positifs : "The crew was amazing, the seats were medium on the comfort range."
Points négatifs : "More comfortable seats and more leg room!"

Points positifs : "Luggage plane to carousel at Atlanta way too slow"
Points négatifs : "Smooth flight, more than average beverages serving; food fine. Seats too small."

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points négatifs : "Had problems with wheelchair in Paris at the boarding gate. I was supposed to pre board and I was the last person on the flight."

Points négatifs : "Lost my both bags in transit. Also, did not get wheelchair services at Paris and had to walk everywhere with bad legs. Not good."

Points positifs : "Cabin service very good and hot meal was unusually good for economy section (especially the chicken with hollandaise sauce)"

Points positifs : "I had the chicken beans and rice which was good, the chicken burrito was a little soggy and had to peal it out of the box but taste ok."
Points négatifs : "The choice of the movies were either action or kids movies, i would like to see some sports movies, auto race, football or espn. All of the was energetic with great smiles and service except for one that never smiled and lacked enthusiasm. I wondered why she was on the plane."

Points positifs : "In rescheduling us they only charged us $54 per person"
Points négatifs : "Reminder came 20 min beforehand and because I didn’t pre check in we missed the flight even though the plane had not even arrived.... terrible experience in Paris and impacted our life in a large way.... not a good experience using kayak"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points positifs : "Excellent crew."
Points négatifs : "Could not get the delta Wi-Fi to work. Also my seat nearphone jack was broken."

Points négatifs : "plane was a bit old. tiny tv screen"

Points positifs : "Perfectly on time. Good food and very good friendly service!"

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points négatifs : "We thought we were flying AirFrance as our emails came from them and were surprised to learn after waiting in the AirFrance baggage drop queue for 30 mins that we were in the wrong place."

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points positifs : "Direct flight from CDG to IND."

Points positifs : "Wonderful. Food was great.i"
Points négatifs : "I love everything"

Points positifs : "Delta employees exceedingly cordial. food poor to moderate, seating space impossibly small but pillow and blanket were provided"
Points négatifs : "seats too close from front to back, and not adequately cushioned"

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points négatifs : "I was flying from CDG to LGD and my bag was lost, yet the baggage claim system showed it arrived...... Thankful I packed some essentials in my carry on. The bigger issue will be dealing with my medical insurance company to get medications replaced that were in the checked bag."

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points négatifs : "Pas de l'eau"

Points positifs : "Pas eu lieu"

Points positifs : "The crew was very warm."
Points négatifs : "Seats very tight."

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points positifs : "Crew members were friendly and helpful"
Points négatifs : "Boarding, comfort of seats"

Points positifs : "When we arrived at airport to check in there was no internet and only people who had checked in much earlier on their phones could go to the boarding area. A large number of people had to wait for "somebody" to write (!) boarding passes. All of this was quite a mess and took a long time."
Points négatifs : "Communication was lacking..."

Points négatifs : "All is perfect"

Points positifs : "The food was good"

Points positifs : "Yes"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points positifs : "SEATs and crew"
Points négatifs : "Food was almost nothing, for a 3hr flight plus delay ... not good!"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Your Customer Service"

Points positifs : "I fly for a living sand I’m on airlines all over the world. This little flight was of the worst I have ever been on and I’ll never fly Latam again"
Points négatifs : "From the time my ticket was scanned it to 37 mins to board the plan... standing still in line. Caos! A message announces at any time we a happy to serve you water I got up and asked for water and was told wait until the cart comes by my seat. The seats are VERY CLOSE together and my row 22"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "Boarding and Check in was really good"
Points négatifs : "The temperature of the plane was too cold. A bit warmer would have been better."

Points négatifs : "Many delays."

Points positifs : "Quick flight from Medellin to Barranquilla. Easy checkin & boarding. Crew was helpful getting everyone onbard and ready to go. No issues."

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "The crew really was amazing and very kind"
Points négatifs : "The boarding was too slow and it delayed the departure"

Points négatifs : "It would have been nice to know we had to pay for checked luggage. It showed that we were each allowed 1 piece checked luggage."

Points négatifs : "I've flown a lot of different business class flights in my time and these are the narrowest I've ever seen. I am not overweight but I felt very restricted in these seats. Add to the narrow seats is the design of the seat and armrests themselves and you don't have much space at all. No way I was going to be able to work on my laptop in this LATAM business class seat."

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points positifs : "Good service"

Points positifs : "Excellent thank you very much"

Points positifs : "Plane was nice and relatively comfortable, crew was nice, even though their English could use a brush-up."
Points négatifs : "I asked for an aisle seat at check-in and I got the feeling the attendant in charge felt I was wasting her time. Unfortunately, it is an important deal for me to know what seat I'm in."

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points positifs : "Good food. Comfortable seats. Helpful attendants when approached."
Points négatifs : "Cramped quarters-fortunately I am thin, got an aisle seat, and was next to a medium-sized person. When I pushed the call button repeatedly, no one came."

Points positifs : "The whole flight went smoothly and I really have no complaints about the flight itself."
Points négatifs : "When I arrived, my luggage did not make the connecting flight. It was tracked down and hopefully will make it to me soon but you can see how it’s inconvenient. The first leg of my flight was operated by Wamos, though it was a LATAM flight. I know that this is something that happens often for all sorts of reasons, however I can’t help but think it had something to do with the transition of my luggage from one flight to the next. My flights home are similar ( One leg of it being operated by another airline) and needless to say I’m a bit nervous about that."

Points négatifs : "They cancelled my flight, made no effort to get me home and didn’t reimburse me for my hotel when I had to stay in Iquitos."

Points positifs : "Courteous, gracious service; efficient and comfortable flight. Thank you!"

Points négatifs : "When we got to the airport we were told our flight was cancelled.it was really a bummer because we did not get a notification when we checked in online the night before. We told them we had a flight to the US on the same day, so they notified the Latam office in Santiago. When we go t to Santiago, we only had an hour to spare for our next flight. They help ed us out with the boarding, skipping the long lines. That to me was impressive."

Points positifs : "Good seats and service"

Points positifs : "Gate crew was very nice and efficient."

Points positifs : "The crew had a nice attitude."
Points négatifs : "Entertainment system it is necessary an application and also it requires to use a personal device but there is not any USB or power socket."

Points positifs : "The inflight meal was delicious. I was not expecting so many choices."
Points négatifs : "Mechanical problems go start. And the crew in Orlando did not keep passengers up to date."

Points positifs : "good flight. Good lounge in Santiago. Flight staff very good"
Points négatifs : "Lounge food not as good as BA or Qantas. Only hot food was some sausage roll / vegetable rolls. Only sandwiches and filled rolls"

Points positifs : "Service was very good and professional"
Points négatifs : "Flight was packed but thats expected"

Points positifs : "very nice crew, good food and drink on board"
Points négatifs : "There is no VIP lounge in Lima anymore. It is unbelievable that Latam, maybe the biggest operator in that hub, doesn't have a lounge. The layover stunk!"

Points négatifs : "No Movie Screen"

Points négatifs : "Flightwas canceled and customer service was horrible through the entire experience."

Points positifs : "Clean airplane"
Points négatifs : "30ish minutes of delay"

Points positifs : "Good crew, decent service, edible food."
Points négatifs : "Long delay between boarding and take off. Sat on the ground at Lima fo almost an hour. The map function did not work but good entertainment choices otherwise."

Points positifs : "Ok food."
Points négatifs : "I cant even fit my actual problem in his box but point it ill never travel with them ever again. Noone was able to help me when i needed to change my tickets noone knew what they were talking about and everyone you talk to gives you false/different information."

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points positifs : "Good movie selection. Good drink selection."
Points négatifs : "attendants where too preoccupied chatting in the back with other patrons to answer my light and when i went to the back to get some water they where less than friendly about being interrupted in their chat session"

Points négatifs : "Both flights were delayed and there were no meteorological problems, I finally arrived in LAX more than 2.5 hours late"

Points positifs : "Staff and comfort and"
Points négatifs : "Cosco airport sucks"

Points positifs : "I prefer being given my own bottle of water and wine, the cup sizes are too small. Food is ok, not great."

Points positifs : "Comfortable seats on plane, good food. Good selection of in flight movies and television shows."
Points négatifs : "The boarding process could have been a bit more organized, but it is a small airport and the general line moved quickly."

Points positifs : "Buena aerolínea salidas y llegadas en tiempo. Personal amable. Sin problema alguno."

Points positifs : "Super"
Points négatifs : "Super"

Points positifs : "The crew did a great job. The seat was uncomfortable after such a long flight. But that is to be expected, I guess. The lady, kicking our seats behind us, because she felt it was disrespectful to recline your seat, even during a 9 hour flight, was the only drawback. But the crew responded approp"
Points négatifs : "The best part about the food was the ice cream. The rest of the food was lackluster, but what I expected on a flight. The lady kicking our seats behind us because she thought it was disrespectful to recline made for an uncomfortable flight. The rest was as good as expected on American Airlines"

Points négatifs : "Boarding at gate a47 T2A at CDG was chaotic"

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points négatifs : "The service and courtesy of the staff wasn’t great."

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "Considering it was only a 2.5 hour flight, the snack was fairly good."

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points positifs : "A couple crew members were great and attentive. A couple seemed like they would’ve rather been anywhere else."
Points négatifs : "This plane is so outdated. For such a long flight, these days entertainment is everything. The movies got interrupted every time an announcement was made (as in the screens went black and never came back on only the sound) this happened to 3 movies! The “wifi” completely useless."

Points positifs : "The inflight entertainment and WiFi was great."
Points négatifs : "The food could’ve been better"

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "Smooth"

Points positifs : "The wifi actually worked!"
Points négatifs : "Seats are so small and I even purchased the extra leg room"

Points positifs : "People on the planes were nice"
Points négatifs : "The guy at the gate in france made me check my bag, he said it was due to the size but people were walking by with bigger bags and he didn't seem to care about them at all. Not sure why he singled me out. Also took my passport, which he wasn't doing for other passengers and told me to board the plane. I had to ask multiple times for him to return my passport. Not sure if it was his first day or something but it was a very frustrating experience."

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "Great food, on time, smooth service"

Points positifs : "It was on time."
Points négatifs : "It was fine"

Points positifs : "Modern equipment (787)"
Points négatifs : "8 emails from Kayak and 1 from AA warning of flight delay. But gate agents did not know anything about this and boarded us on schedule. So we sat for 90 minutes until the new aircraft was 'repaired'. Failed by a mile to make the connection. And I suppose I should have paid first-class fare, as then I would have made by connection?"

Points positifs : "Flight on time"
Points négatifs : "Service, quality of food, availability of food choices"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "Boarding, crew, frequent refreshments."
Points négatifs : "Entertainment was virtually non-existent"

Points négatifs : "A huge queue due to AA policy to un respect BA policy of free 23 kg checked luggage of Int’l flights. A scandal, a shame. Won’t travel anymore with BA & AA."

Points négatifs : "Additional cost for luggage"

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points positifs : "No negative surprises"
Points négatifs : "Boarding was a little chaotic, but not hideous."

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points positifs : "More Space between passengers. Would like not to be in constant contact with someone."
Points négatifs : "There was no room."

Points négatifs : "Very cramped."

Points négatifs : "Where me seat was located and being able to set with my family."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything."

Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"

Points positifs : "We enjoyed the room on the seats and the power outlets were very comfortable. Air Crew was extremely attentive!"
Points négatifs : "Too much space in between meals provided and small portions."

Points négatifs : "un vol de sept heures sans un écran individuel, une première pour moi après de nombreux voyages. un vol transatlantique n'est pas un vol intérieur, pouvoir se distraire avec un film de son choix est un minimum surtout au prix du billet."

Points négatifs : "Décollage en retard et arrivée avec plus de 40mn de retard Pas de classe premium eco et pas de possibilité d’avoir un espace avec un de place pour les jambes au comptoir Pour information générale , les places en économie sont très exiguës et généralement j’essaye de ne pas prendre de vol AA si je ne peux pas prendre à l’avance un siège sur les sortie de secours ce qui n’a pas été possible cette fois"

Points positifs : "friendly staff"
Points négatifs : "It was fine with me."

Points positifs : "The flight went pretty smoothly, besides the hiccups."
Points négatifs : "The flight was delayed which messed up other flights. Then our bags didn't make it on our second flight."

Points positifs : "Crew, and price"
Points négatifs : "Old style aircraft with little room and common screen"

Points négatifs : "Food"

Points positifs : "The in flight movie options were great, and the food and beverages were good."

Points positifs : "l’atterissage parfais"

Points négatifs : "Food"

Points négatifs : "Paid $120.00 to select seats and then the crew forced us to switch! Outrageous!"

Points négatifs : "Il faisait chaud dans l’avion"

Points négatifs : "Aucun repas"

Points négatifs : "Aucun repas"

Points positifs : "Getting home."
Points négatifs : "It was an older airplane. For a long flight from Montreal to San Francisco, a plane with more room would be more humane. People were lined up for the bathrooms most of the trip since could not use the small first class bathroom. If one wanted a meal, it was one you had to pay for. Broken monitor"

Points positifs : "Food was excellent, seating was comfortable and entertainment choices were good."
Points négatifs : "Boarding could have been more organized. It seemed to have been a little chaotic."

Points positifs : "Crew, seat, entertainment were okay..."
Points négatifs : "The check in at CDG (Paris) was a disaster. There were 4 or 5 different flights checking-in at the same time so people were standing in line for hours... United did not have enough personnel to properly handle their customers. I suggest they make self check-in stations available for customers."

Points négatifs : "Pas de repas d'inclus"

Points positifs : "Excelente atención, salida y llegada a tiempo y buenas opciones de comidas y servicios"
Points négatifs : "Todo estuvo bien"

Points positifs : "The crew really seemed to care about our comfort. They were very attentive and gave us extras if asked."
Points négatifs : "The check in at the airport and going through Customs in the USA but the overall flight was good."

Points négatifs : "Vol retardé de presque 4h"

Points négatifs : "It was great"

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "L’avion, peu de place Pas de divertissement Pas de film Très etrpit"

Points positifs : "Aucun retard. Siege spacieux"
Points négatifs : "Nourriture infecte.. burger Aucun système de divertissement a bord, jai du télécharger l'application united a la dernière minute dans l'avion avec mes propres donnees et ca ne fonctionnais pas sur mon android... Tres décevant comparativement a air canada qui fait aussi partie de star Alliance"

Points positifs : "Delightful crew."
Points négatifs : "Decent dinner in business class, but pretty awful breakfast omelette. I didn’t figure out what should have been complete adjustability of seats, & crew could not help,"

Points positifs : "Le personnel sur ce vol été très serviable et présent."

Points positifs : "Avis général Embarquement"
Points négatifs : "N'était pas trop à l'aise. Et nous avons dû payer nos bagages. Triste."

Points positifs : "Very nice and friendly crew"
Points négatifs : "Food was awful and no choices and we have to pay for it + they should rent iPad to the passengers"

Points négatifs : "Space in seating very limited, and some seats in business class empty and also some seats with more room."

Points positifs : "United Airlines"

Points positifs : "On time good leg room"

Points positifs : "Crew was friendly. Pilot kept us informed. Did a great job with takeoff and landing. Entertainment selections were good. Food choices much better."
Points négatifs : "On flight from DC to Paris seat preferences were changed by the airline . Was not able to sit with my family during this leg. Food choices were not good. Was not crazy about the chicken dish."

Points négatifs : "The worst flight of my life. Seats are awfully inconfortable for a night flight. I couldn't sleep at all. Screens are really annoying, most people don't know how to turn them off and they run advertisements all night long, nobody from the crew cares. Wifi app wouldn't stream anything on my phone. Im really sad that I will have to have the same night flight back to Houston."

Points positifs : "Professionnel"

Points positifs : "Tout est fluide: l'embarquement, l'arrivée, les bagages.. On était même arrivés avec 18 minutes d'avance!"
Points négatifs : "On donne assez à boire mais presque rien à manger..."

Points positifs : "Assez à boire et à manger, on nous a donné ce qu'il fallait."
Points négatifs : "Les écouteurs sont de piètre qualité. On ne peut donc pas regarder un film d'une manière convenable."

Points positifs : "Système multimédia sans fils fonctionnant sur nos appareils. Téléphone, tablette, etc."
Points négatifs : "Siège pas assez large. Jouer du coude pendant 8hrs c'est pas amusant."

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "Le type d'avion."

Points positifs : "Le service à bord était impeccable."
Points négatifs : "Les sièges sont nuls (ergonomie douteuse). L'espace pour les jambes n'es pas convenable (trop étroite et la patte du siège avant oblige d'avoir une jambe de travers). Système d'information de la position de l'avion est nul (pas assez complet), peux pas savoir combien de temps il reste au vol."

Points positifs : "Avion en bon etat"
Points négatifs : "Hôtesse désagréable et 1h30 de retard pour un vol de 1h45"

Points négatifs : "Avion retarder plus de 3h , attente dans l’avion !"

Points négatifs : "Seulement 1 choix de sandwich"

Points positifs : "Bathrooms remained tidy in economy throughout , leg room good"
Points négatifs : "Food was almost inedible."

Points négatifs : "It's a United crew. They're careless and rude."

Points positifs : "Service rapide, arrivé 30 minutes à l’avance"
Points négatifs : "Pas de tv, ni de repas, collation seulement"

Points négatifs : "My Wife and I got booted from Lufthansa to a United flight where our seats were across the plane from each other. In order to sit together, we had to spend another $300. United charged us an extra $100 for a check on bag that Swiss and Lufthansa did not charge us for."

Points négatifs : "Crew was great. Long wait for operations on the ground to pull plane to gate was only negative."

Points positifs : "l'avion est finalement arrivé!"
Points négatifs : "5+ heures de retard changement d'avion vers avion vieux (écrans microscopiques) places réattribuées aléatoirement"

Points positifs : "Quite all"
Points négatifs : "My tablet wasn't working ...."

Points positifs : "Organized boarding. Left on time and arrived early at destination."

Points positifs : "Les sièges et l’équipage en général. Le divertissement et le confort."
Points négatifs : "Propreté et embarquement à CDG. Pas de menu enfant."

Points positifs : "La rapidité de l’embarquement"
Points négatifs : "La largeur des sièges"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "La largeur des sueges"

Points négatifs : "Trop de délai itnutile. L'embarquement a été décalé de 5h! Le WIFI est payant à Chicago et la bouffe coûte chère pour de la mauvaise qualité. Le retard est du parce qu'il n'y avait pas d'avion, personne nous dit pourquoi. Finalement, on embarque et apres avoir attendu 30 min, on nous désembarque parce que l'Avion n'était pas prêt, l'équipe d'entretien n'était pas disponible! finalement, on rembarque pour de bon mais on a attendu un autre 30 min sans nous dire pourquoi. L'équipage fait comme si tout était normal mais on voit par la fenêtre qu'il y un camion de service qui essait de réparer de quoi derrière l'avion. On nous fait embarquer alors que rien n'est prêt. La personne qui s'occupait des baggages a pris 20 minutes apres notre embarquement avant de s'amener. C'était extrêment désorganisé."

Points positifs : "Départ à l’heure"
Points négatifs : "Siège peu confortable, température trop chaude dans la cabine"

Points positifs : "Depart a l’heure. Embarquement rapide"
Points négatifs : "Pas beaucoup de place. Pas de repas offert, pas de film"

En savoir plus sur Avianca
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour Barranquilla

Les compagnies aériennes voyageant pour Barranquilla ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Barranquilla

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Barranquilla

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Barranquilla

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Barranquilla

Réservez des billets d’avion pas chers pour Barranquilla

Dernières offres d’allers-retours

24/7
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 44min
CDG - BAQ
24/8
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 16min
BAQ - CDG
3/6
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 49min
MRS - BAQ
27/8
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 05min
BAQ - MRS
29/9
mer.
2 escales
LATAM Airlines
44h 10min
ORY - BAQ
3/10
dim.
2 escales
LATAM Airlines
19h 18min
BAQ - ORY
1/7
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
61h 33min
MRS - BAQ
15/7
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
26h 35min
BAQ - MRS
1/8
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 15min
CDG - BAQ
1/9
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
42h 49min
BAQ - CDG
24/7
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 49min
ORY - BAQ
24/8
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 51min
BAQ - ORY
1/7
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 38min
MRS - BAQ
15/7
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 49min
BAQ - MRS
3/6
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
48h 23min
MRS - BAQ
27/8
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 43min
BAQ - MRS
29/9
mer.
2 escales
Delta
27h 58min
CDG - BAQ
3/10
dim.
2 escales
Delta
30h 43min
BAQ - CDG
3/6
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 33min
MRS - BAQ
27/8
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
53h 40min
BAQ - MRS
24/7
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
19h 47min
CDG - BAQ
24/8
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 01min
BAQ - CDG
15/8
dim.
2 escales
LATAM Airlines
31h 03min
ORY - BAQ
30/8
lun.
2 escales
LATAM Airlines
27h 10min
BAQ - ORY
15/8
dim.
2 escales
American Airlines
34h 30min
CDG - BAQ
30/8
lun.
2 escales
American Airlines
19h 40min
BAQ - CDG
29/9
mer.
2 escales
Avianca
53h 34min
ORY - BAQ
3/10
dim.
2 escales
Avianca
41h 16min
BAQ - ORY
29/9
mer.
2 escales
United Airlines
17h 36min
CDG - BAQ
3/10
dim.
2 escales
United Airlines
17h 34min
BAQ - CDG
29/9
mer.
1 escale
American Airlines
16h 20min
CDG - BAQ
3/10
dim.
1 escale
American Airlines
18h 40min
BAQ - CDG
29/9
mer.
1 escale
American Airlines
16h 20min
CDG - BAQ
3/10
dim.
1 escale
American Airlines
18h 40min
BAQ - CDG
29/9
mer.
2 escales
American Airlines
32h 55min
TLS - BAQ
3/10
dim.
2 escales
American Airlines
20h 30min
BAQ - TLS
29/9
mer.
2 escales
American Airlines
32h 55min
TLS - BAQ
3/10
dim.
2 escales
American Airlines
20h 30min
BAQ - TLS
29/9
mer.
2 escales
American Airlines
32h 55min
TLS - BAQ
3/10
dim.
2 escales
American Airlines
20h 30min
BAQ - TLS
Plus de résultats

Dernières offres de vols domestiques

2/6
mer.
sans escale
Avianca
1h 34min
BOG - BAQ
9/6
mer.
sans escale
Avianca
1h 31min
BAQ - BOG
28/5
ven.
sans escale
Avianca
1h 34min
BOG - BAQ
30/5
dim.
sans escale
Avianca
1h 31min
BAQ - BOG
21/7
mer.
sans escale
Avianca
1h 34min
BOG - BAQ
28/7
mer.
sans escale
Avianca
1h 31min
BAQ - BOG
28/5
ven.
sans escale
Avianca
1h 13min
MDE - BAQ
30/5
dim.
sans escale
Avianca
1h 15min
BAQ - MDE
5/6
sam.
sans escale
Avianca
1h 34min
BOG - BAQ
19/6
sam.
sans escale
Avianca
1h 31min
BAQ - BOG

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première