Trouvez un billet d’avion pas cher pour Budapest

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Budapest. Combinez vol et hôtel et économisez !

— BUD
6 juil. — 13 juil.1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
mer. 6/7
mer. 13/7

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Budapest. Combinez vol et hôtel et économisez !

Bon à savoir

Basse saison

janvier

Haute saison

août

Vol le moins cher

12 €

Prix moyen aller-retour

228 €

Bonne affaire aller-retour

110 €

Bonne affaire aller simple

66 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 15%.
Vol Paris Beauvais-Tillé - Budapest-Ferenc Liszt
(prix moyen sur les 2 dernières semaines)
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour Budapest-Ferenc Liszt ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Budapest

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Budapest ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Budapest aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 72 €, aller-retour à 93 €, aller simple de Nice à 77 €, aller-retour à 101 €, aller simple de Brest à 269 €, aller-retour à 296 €
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet et août, et janvier est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Budapest.
  • Si vous voyagez avec des enfants en bas âge, sachez qu’un espace dédié est localisé dans le Skycourt de l’aéroport international de Budapest (BUD). Vous y trouverez une aire de jeux afin de divertir vos enfants en attendant votre vol.
  • L’aéroport international de Budapest est situé à 24 km du centre-ville de Budapest. En cas d’urgence, un poste de police est présent sur place pour les usagers.
  • Plusieurs distributeurs automatiques de billets sont répartis dans les deux terminaux de l’aéroport international de Budapest. Si vous souhaitez changer des devises, des bureaux de change sont également présents dans ces deux terminaux.
  • L’hôtel ibis Styles Budapest Airport est le seul situé dans l’enceinte de l’aéroport international de Budapest (BUD). Il dispose de 145 chambres ainsi qu’un bar et un restaurant international. Sinon il est possible de trouver un logement dans les environs de l’aéroport disposant d’un service de navette 24 h/24 tel que Airport Almáskert Panzió.
  • Budapest est desservi par l'aéroport de Budapest Ferihegy (BUD), situé à 15 kilomètres au sud-est de la ville. L'aéroport est idéalement localisé pour séjourner à Pest et visiter les principales curiosités de la ville, comme le Parlement ou le quartier du Belvaros. Profitez-en pour découvrir les villes historiques sur la rive droite du Danube telles Esztergrom et Visegrad, à une heure en voiture de Budapest.
  • Vous trouverez de nombreux vols directs pour Budapest Ferihegy assurés par Air France ou des compagnies low cost comme easyJet. Depuis la France, ces vols partent de Roissy, Orly, Paris Beauvais et Lyon.
  • Depuis les travaux d'agrandissement de 2012, l'aéroport dispose des terminaux 2A et 2B, reliés par une passerelle centrale permettant un accès rapide à pied entre les deux terminaux.

FAQ - Réserver un vol pour Budapest

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Budapest-Ferenc Liszt

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,1
Transavia FranceNote générale basée sur 525 avis
7,3Embarquement
7,2Confort
8,0Équipage
5,9Divertissement
6,3Repas
Avis sur la compagnie

1/2 h de vol en plus !!!

En savoir plus sur Transavia France

1/2 h de vol en plus !!!

Au minimum de l'eau gratuite serait bien

Très belle

Wifi à disposition

Staf

2h45 de retard !!

Pire vol ! Rien à ajouté !

All good

it was exelent

Le service PMR embarquement et débarquement. Impeccable. Des gens admirables et d'une gentillesse remarquable.

Retard de 40 min au décollage a l’aller comme au retour..

Enregistrement en ligne parfait, dépôt des bagages brouillon, embarquement vol et atterrissage sans problème. Repas à bord payant et de faible qualité. Pas de divertissement. retrait des bagages assez rapide.

L'enregistrement, l'embarquement, le vol, l'arrivée bien. A bord, le repas simpliste, choix limité, divertissement : rien, confort des sièges limité.

Un bon avion comme toujours et bon équipage

Points positifs : "Bon rapport qualité prix"
Points négatifs : "Les menus disponibles à bord ne sont pas disponibles sur le site internet ou sur l’application mobile c’est fort dommage"
Points négatifs : "Procédures d'embarquement pas conformes aux règles COVID"
Points positifs : "l’atterrissage était parfait. L’enregistrement L’embarquement Le vol en lui meme s’est bien deroulé"
Points négatifs : "Je n’ai pas apprécié comment une membre de l’équipage du nom de mercedes s’adresse aux clients d’un air hautin contrairement au reste de l’équipage . Lors de la première étape l’enregistrement plusieurs machines d’impression de boarding pass ne fonctionnaient pas ce qui nous a fait perdre du temps."
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "The boarding was very slow and to seat to small for me."
Points positifs : "It was a very nice, standard flight. Nothing remarkable good or bad."
Points positifs : "The was not confortable"
Points négatifs : "Having more entertaiment"
Points négatifs : "Transa ia could start by respecting the law and actually enforcing car seats for small children instead of forbidding families to take their car seats in their airplanes."
Points positifs : "Le personnel, l'espace pour le sièges et l'avion en lui même"
Points négatifs : "Ras"
Points négatifs : "Baggage claim was nearly one hour long"
Points positifs : "Retard de 2heures service nul"
Points positifs : "Personnel à bord"
Points négatifs : "Offrir un café"
Points négatifs : "The flight was delayed more than 30 minutes and it took the crew too long to address the issue. It left the passengers wondering what was going on. While we waited the air conditioner did not work and we were left in intense heat. I still don’t know the reason why the flight was delayed because it ."
Points négatifs : "Not even water is offered to people"
Points positifs : "le personnel pro"
Points négatifs : "les horaires comme à l'aller n'ont pas été respectées je ne reprendrais plus cette compagnie trop de retard"
Points positifs : "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."
Points positifs : "Quick and convenient"
Points négatifs : "Delays are always an issue"
Points négatifs : "Faire respecter la consigne des bagages à main a tout le monde plutôt que de mettre les bagages des derniers montés en soute. Résultat : 1h de perdu à Orly à l’arrivée."
Points positifs : "les sièges sont vraiment confortable par rapport à d'autres compagnies le pilote nous a indiqué l'itinéraire de vol et les villes survolées"
Points négatifs : "un petit encas inclus dans le prix du billet serait 1 plus ainsi que des prises usb"
Points négatifs : "Décoller à l'heure..."
Points positifs : "L’humour du personnel de bord et du commandant de bord . Merci"
Points négatifs : "La récupération des bagages plus que médiocre, 1h après que l’avion soit arrêté mais je pense que ça vient d’orly et ce sans info. Nous avons vu partir les bagages de l’avion car nous aussi du mal à débarquer car les bus n’arrivaient pas. Par contre bonne info du pilote qui nous l’a signalé."
Points négatifs : "Etre a l'heure dans au moins un des sens"
Points négatifs : "Limited seating online Made you stand in long checking line 2.50 for a cup of Nescafé"
Points positifs : "Départ à l'heure"
Points négatifs : "Rafraîchissements gratuits et non payants"
Points positifs : "Le service à bord, les membres d'équipage, la flotte: nouveau Boeing avec nouvel éclairage et compartiment à bagages, magazine Transavia à jour, embarquement rapide, vol à l'avance, annonces du suivi du vol, TOP !"
Points positifs : "Avec l’application plus besoin d’imprimer le billet, gain de temps"
Points négatifs : "Je n’avais pas prévu d’envoyer mon bagages à main en soute"
Points positifs : "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"
Points positifs : "Pour du lowcost c’etait parfait"
Points négatifs : "Delay..."
Points positifs : "Everything was fine"
Points négatifs : "No problems"
Points positifs : "Confort .ponctuel"
Points négatifs : "Pas pu choisir mon siege"
Points négatifs : "2h de retard au décollage et aucune communication."
Points positifs : "We departed on time It was cheap to check a bag"
Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "Les 2 steward qui fessaient plus de bruit que le moteur pendant plus de 2 heures, un grand momemt de théâtre !!! Blague à part le boulot demande quelques instant de sérieux de tant à autre..."
Points négatifs : "Transavia est une honte, c'est un low-cost certe, mais il n'empêche j'ai souvent des problèmes avec eux et je voyage beaucoup. Arrivé a l'heure pour l'enregistrement, il y a eu une alerte au colis suspect, la zone est donc évacuée. Une fois le problème levé, l'enregistrement n'est plus possible car Transavia a envoyé le vol laissant tout les passagers restant sur le carreau. La solution proposé par Transavia, "racheté un billet"! Merci Transavia! pour moi c'est fini, une compagnie qui réduit les couts je peux comprendre, une compagnie qui n'aide pas ses clients est une honte, surtout en rejetant la faute sur vous. Le service client est uniquement la pour s'excuser, c'est bien les excuses, ca coute pas chère, mais les solutions elles vous pouvez toujours courir. Une honte."
Points négatifs : "Mauvaise communication des informations de vol par l’équipe à l’enregistrement des bagages qui nous a coûté un vol"

Good budget airline, comfortable seats and pleasant crew

I was held-up at boarding by rude employee who insisted that I had to wait until all other passengers had boarded the lane before issuing me a boarding pass so I can board the plane. I could not check-in earlier and get a boarding pass since I had flown directly from Dusseldorf.

test

Points négatifs : "The temperature at altitude was far too warm for my comfort."
Points négatifs : "Paid for high speed WiFi Could not even check my mails"
Points négatifs : "Late"
Points positifs : "It was efficient"
Points négatifs : "More comfortable"
Points positifs : "Awful!!!!"
Points positifs : "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean. Ohh and the y didn’t loose my luggage (as I was travelling through connections, I was worried bit)."
Points négatifs : "No food or drink is included in the price, narrow seats, delayed flight. We were already seated when it turned out the departure will be delayed by 30 mins. No toilet use during this time...."
Points positifs : "Eurowings is an average low-budget flight. But at least the equipment looked all right, and it was clean."
Points négatifs : "No food or drink is included in the price, narrow seats."
Points positifs : "Very fast check in. No problems"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "L’espace entre mes jambes et le siège d’en face"
Points négatifs : "Fournir des écouteurs, une collation, les hotesses sont très mal maquillées, du retard sur les 2 vols !! (Jetait en escale ;) ) ..."
Points positifs : "Les sièges"
Points négatifs : "Les repas"
Points positifs : "Les sièges"
Points négatifs : "Les repas"
Points positifs : "The plane was almost empty, I had a whole row for myself (albeit with very limited legroom)"
Points négatifs : "Can't comment on food as it isn't provided with the basic fare."
Points positifs : "Muy cumplidos y personal amable"
Points positifs : "Very speedily boarding, crew dealt with a passenger with a large bag well."
Points négatifs : "Chair didn’t lean back, unclear that water wasn’t free"
Points positifs : "On time flight and friendly staff"
Points négatifs : "Vous n’a Pas spécifier qu’il fallait être là deux heures avant nous avons dû payer deux billet je ne souhaite plus voyager avec cette compagnie ils disent que ce de votre faute de nous avoir mal informé je suis très mécontent d’avoi Rater l’aviOn du fait d’etre Dans une file d’atteNet"
Points positifs : "Good airport and nice crew"
Points négatifs : "There was a change of name and the wrong name was changed. I very nearly didn’t get on the flight and had to pay extra fees to fly. I wasn’t aware I was booking with last minute.com, whom I have had issues with before. Worried about the return flights already."
Points négatifs : "12 hour flight with no in flight movies unless you paid an extra EUR 10. Food tastes bad, plus I was skipped from the second meal despite having prepaid for it (flight attendant overlooked that my seat was on a list, part of the problems that come with nickeling and diming for every single thing including even meals on an international flight). Despite flying to the US, attendants consistently only spoke German to me and my wife, did not speak on both German and English."
Points positifs : "Seat comfort Nice stafflost"
Points négatifs : "They lost our luggage Major bummer"
Points positifs : "Attendants and counter staff all super friendly, seats were comfortable with decent leg room, frequent beverage and snack offerings, and a nice selection of entertainment at the seat."
Points négatifs : "Vegetarian hot meal option was a little strange, but not terrible."
Points positifs : "Attendants and counter staff all super friendly, seats were comfortable with decent leg room, nice beverage and snack offerings."
Points négatifs : "Nothing of note."
Points négatifs : "Delayed, causing me to miss all other flights."
Points positifs : "The two staff I randomly meet and ask for questions"
Points négatifs : "Stereo type staff unnecessarily and poor customer services from two ladies while I was leaving to exit. I didn’t know I should be escorted by them at that point and they were so rude on . They couldn’t even be nice and understand that I miss my flight."
Points positifs : "The Lufstansa flight we ended up boarding to San Francisco for a connector to Las Vegas was a pretty good flight. The entertainment and food choices were excellent. As a matter of fact I ended up declining the last meal served because I was still full from the first meal and snack. The crew was friendly and professional. I really liked the bathroom waiting area on the lower deck, which was great place to stretch out and do a few exercises on a long flight."
Points négatifs : "To begin with I should mention I am 6'1" and stocky, so the economy seat was a bit tight; my knees were against the back of the seat in front of me. The previous flight coming to Europe had more room between the seats. The biggest problem by far was that the Eurowings flight was delayed by 8 hours! The Lufstansa customer service at first handed us a sheet of paper with contact information for Eurowings, Once she found out that we booked the original flight through Air Canada, she was able to help us get another flight. The flight was routed through San Francisco, with a transfer to a United flight to Las Vegas. Unfortunately, the United flight has 'technical' issues that delayed it another three and a half hours! So, rather than getting home to Las Vegas at 4 p.m. on Thursday, we ended up getting home at 4 a.m. on Friday morning. We never were told why the original flight was delayed 8 hours!"
Points positifs : "Staff at the airport (ticket counter and check-in) were very polite."
Points négatifs : "The flight ran two hours late. They notified me via an email in German (I don't even speak German, and I made my reservation on the English site, so I would think they would send me notifications in English as well.) I missed my connection in Dusseldorf because of the delay, but was able to rebook for free at the ticket counter and they gave me a €10 voucher for dinner as well."
Points positifs : "Everyone was nice."
Points négatifs : "When we finally were able to board it went smoothly. The crew was nice, but nothing amazing. Not very comfortable but not surprised for a short flight. There was no “food”. There was no “entertainment”. Kayak was great for information and reminders!!!"
Points négatifs : "The entire process to get on a bus to go to flight was delayed by over 15 minutes so the ticket agent could fix one person's flight. There were over 40 people waiting to board the bus. Terrible."
Points positifs : "I received a little meal. Pleasant manner of staff."
Points négatifs : "No problem"
Points négatifs : "Une seule hôtesse qui s‘occupait de l‘embarquement ce qui n‘était pas suffisant d‘autant plus que bous avions déjá 1/4 heure de retard. L‘embarquement nous a fait prendre du retard supplèmentaire de ce fait."
Points positifs : "legroom was ok but i paid for it"
Points négatifs : "i somehow ended up having paid for a "meal" onboard, which consisted of half a sandwich (don't know why they thought mayonnaise went with cheddar), half a cup of coffee and a carton of water. Apparently that cost me 10 euros and it was something i should have unticked when reserving my seat. the flight was also delayed an hour with minimal apology."
Points positifs : "L'avion est arrivé à temps"
Points négatifs : "Le changement de la porte d'embarquement ne m'a pas été envoyé par mail"
Points négatifs : "pas de bording pass de dusseldorf à lyon, une heure de retard et mauvaise porte indiquée sur mon document; j'ai le bras cassé, personne ne m'a demandé mon fit to fly , je dois demander aux hotesses de m'ouvrir les paquets, elles pourraient me le proposer;;; pas de majuscules car je tape d'une main j'ai galéré pour retrouver ma valise à lyon après une attente interminable au controle des frontières"
Points positifs : "We arrived in Zagreb 10min early"
Points négatifs : "Nothing."
Points positifs : "It was a short flight and fairly uneventful. Comfortable airline."
Points négatifs : "When I arrived at the airport in Naples it was impossible to find the check in desk. I asked at Lufthansa and was told that someone would show up at 09:50 but my flight left at 08:40. I was then told that I should be looking for Eurowings. Not a problem except that it is very unclear where their check in desk was. I stood around for 20 minutes asking anyone who would help me where the desk was. We were finally notified at 8:40 that eurowings was the last desk in the aisle."
Points négatifs : "I wasn’t offered any refreshments despite having pre-paid for it, onboard Wifi and entertainment did not work, cabin crew were no polite"
Points négatifs : "Y in Geneva without clothes or meds. SwissPort at GVA doesn’t Java a clue."
Points négatifs : "- the staff member who was boarding patients at Glasgow airport (although not on the flight itself) was very rude and impatient. she seemed to be having a bad day - the light was delayed by approximately 45 mins"
Points négatifs : "Paid 18 pound extra for extra legroom and a snack but when asked the airhostess she said we didnt pay for one"
Points positifs : "Comfortable and enjoyable."
Points positifs : "Check in was easy, employee was pleasant."
Points négatifs : "Boarding setup was small and a lot of waiting due to multiple flights being boarded at same gate..."
Points négatifs : "Our home was damaged & we were without power for 6 days due to Hurricane Irma. They refused to cancel tickets. Heartless, no wonder so many Airlines has such horrible customer service ratings"
Points positifs : "Eurowings employees overall were friendly, helpful and polite. Language was not much of a barrier. Seats were fairly comfortable for their size. Boarding was smooth and efficient. Information given in-flight was nice. I loved the electronic flight path information available on the entertainment console. We did not purchase the entertainment, but it looked like selections were adequate."
Points négatifs : "Food menu was not accurate. Items listed not available. Food prices were too high. $15 Euro for a reheated fish dinner and small beverage is ridiculous. Carry on bags were weighed. Very difficult to meet carryon weight when carrying necessary electronics and chargers along with prescriptions and the recommended change of clothes. Made the trip stressful. I am used to meeting carryon SIZE requirements but the weight requirement was extremely irritating and unexpected. I would not have been able to do a one bag carryon of my clothing with the weight restrictions. It essentially forces a passenger to check their bag ($65 minimum)."
Points positifs : "Prices of food items was reasonable"
Points négatifs : "Flight was delayed by an hour . The aircraft had to be refuelled and we were asked to remove our seat belts and wait for an hour. Ae Service was horrible. The passengers who paid extra for snacks with the ticket were served first and even after I said my ears were hurting and I needed something sweet to chew on (I was going to buy something to eat anyway) I wasn't served till roughly 75 minutes into the flight. The crew was inconsiderate towards passengers who bought economy seats and was focusing only on passengers who paid extra for seats and snacks. If that's the case then they should stop serving other customers anyway and tell us beforehand so that we can arrange our own food/drinks from the airport lounge"
Points négatifs : "La porte d'embarquement à été changé à la dernière minute! Moi qui attendait devant la bonne porte en premier lieu. Du coup j'ai raté mon Vol, et les vols de Dusseldorf pour les autres villes sont hors de prix. Résultat, j'ai raté mon vol et perdu 189€ !! + j'ai du repayé un billet a 197€ + Nuit d'hotel pour reprendre un vol le lendemain! Super voyage"

2h00 de retard

Mes parents ont eu recours à l'assistance fauteuil, Mal pris en charge A Lisbonne ils sont restés plus de trente minutes dans l'avion puis récupérer et fait la moitié de l'aéroport à pied 🤬😡83 ans et 85 ans

Points positifs : "La vitesse que l'avion a mis pr relier Paris à Edinburgh"
Points négatifs : "Les sieges a bord, le personnel et la prestation repas j'étais serré à bord pourtant je fais 1m90 j'étais juste presser de descendre de l'avion"
Points positifs : "Everything except ridiculous baggage fee"
Points négatifs : "The fee to pay when I was forced to check-in a carry on size small piece of luggage. 52 euros is a bit insane. I do not mind paying a fee, but that amount is insane"
Points négatifs : "Être à l’heure pour une fois."
Points négatifs : "Malgré l'option speedy boarding l'embarquement est chaotique. Le personnel ne fait pas respecter les priorités et les files. Pas d'information sur les conditions d'embarquement malgré l'heure de retard"
Points négatifs : "It all could have been a bit better. I feel like I’m traveling on a bus- & the price is not sooo much lower to warrant that!"
Points positifs : "Simple et efficace. A l’heure."
Points négatifs : "Amabilité correcte, on peut être encore meilleur. Mais franchement ça va. Easy jet est vraiment top pour les petits trajets."
Points positifs : "L'équipage"
Points négatifs : "Le retard."
Points positifs : "les sièges étaient vraiment très très inconfortables"
Points négatifs : "des prises USB dans l'appareil serait un plus"
Points positifs : "Tout s'est déroulé de manière fluide, l'avion n'était ni en avance ni en retard pour une fois."
Points négatifs : "Le confort dans l'avion est mauvais, 0 place pour les jambes et sièges inconfortables"
Points positifs : "Because of the fire to the Notre Dame Cathedral, trains were not stopping on the route we needed to get to to the airport. We left with plenty of time to spare, and because no one at the airline mentioned that delays could be a possibility due to this, we ended up missing our flight."
Points négatifs : "I'm not usually one to complain, but this situation was very difficult and even dangerous. There was zero communication from the airline about this, and we'd appreciate if the airline could pay for our new airfare and our Uber ride from the train station to the airport."
Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "Information du changement de porte d'embarquement n'a pas été communiquée sur l'application mobile."
Points négatifs : "Ne pas mettre notre bagage cabine en soute alors que le coffre au dessus de nos sieges etait vide :/"
Points positifs : "Crew was very kind and professional."
Points négatifs : "The carry-on rule was a bit absurd. After being asked to combine two backpacks into one, I was informed they had reached carry-on capacity and needed to check my bag thru to Gatwick."
Points négatifs : "a glass or bottle of water for free"
Points positifs : "Le vol s'est bien déroulé"
Points négatifs : "Un gros retard au départ de Paris"
Points positifs : "Nouvelles cabines. Degivrage effectué avant le départ."
Points positifs : "L'embarquement rapide"
Points négatifs : "Le manque de place pour les jambe je fait 1m97 alors inpossible de rentrer mes jambes"
Points positifs : "Bon voyage."
Points négatifs : ":)"
Points négatifs : "Un peu étroit !!! 1m85 80kkg"
Points positifs : "quick flight staff excellent"
Points négatifs : "Very. bumpy lots of turbulence I know that's not the airlines fault but you asked what I didn't like."
Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "My luggage box has been destroyed and now I have to deal this task with easyJet"
Points positifs : "Avion récent, équipage efficace."
Points négatifs : "Bébé à bord bruyant et équipage impuissant"
Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "Retard à l'embarquement et surtout pour récupérer les valises orly ouest"
Points positifs : "Nothing, I won't use that airline never again if posible"
Points négatifs : "Customer service /experience was awful"
Points positifs : "Good price and a very comfortable journey."
Points négatifs : "All was good."
Points positifs : "L'équipe a bord était sympathique."
Points négatifs : "Gros retard. Très froid dans l'avion."
Points positifs : "The EasyJet crew are always excellent - friendly and welcoming."
Points négatifs : "The Paris to Luton flight is nearly always delayed. The is no slack in the timetable so any morning delay continues until the evening."
Points négatifs : "3h de retard"
Points positifs : "On time and very well organized"
Points négatifs : "U have to pay for water"
Points positifs : "Friendly staff, offered me to move to improve my convenience. "Hands free" option was very good for us- our suitcases were slightly(!) oversized (can we book this in advance?)"
Points négatifs : "No water(?) Some entertainment options would be nice..."
Points positifs : "I loved being stuck on the plane for 1 hour with no AC whatsoever and being told that there was drama he to the front hold of the plane. Oh! That’s sounds great!"
Points négatifs : "Rude. HOT . It did smell good. they gave me a hard issue with my luggage and I plan to complain and also request compsensation for such a HORRIBLE experience. Honestly it was not good at all!"
Points positifs : "Embarquement rapide et pour une fois on ne nous demande plus de ranger nos sacs à main dans notre valise déjà pleine à craquer Arrivée en avance"
Points positifs : "Rapidité de l’embarquement"
Points négatifs : "Aucune aide pour ranger les 2 valises cabine alors que j’étais avec 2 enfants. On m’a laissée me débrouiller pour en ranger une à l’opposé de nos sièges Un groupe de voyageurs adultes a été aidé pour ranger leurs 3 valises. Difference de traitement peu appréciable. Pas de catering car non livré."
Points négatifs : "Went to the wrong airport, Kayak is so confusing that when I booked my flight I booked it at the wrong airport."
Points positifs : "Encore Elena comme chef de cabine: quelle gentillesse, efficacité et quel charme!"
Points négatifs : "L'alerte à la bombe ou bagage abandonné à l'arrivée: 30 mn d'attente..."
Points positifs : "La chef de cabine Elena"
Points négatifs : "La pluie à l’arrivée"
Points négatifs : "Excellent"
Points positifs : "Voyage excellent"
Points négatifs : "J'ai tout aimé"
Points négatifs : "Bagages cabine à transférer en soute.(à chaque vol) 15 minutes d'attente après la porte d'embarquement avant d'accéder à l'avion."
Points négatifs : "stewart gratuitement désagréable et cela même avant l'embarquement"
Points négatifs : "Un petit sac à main/à dos n'est pas un second bagage cabine, tant qu'il loge sous le siège de l'occupant et ne prends donc pas de place dans les coffres. Cette nouvelle politique est stupide, et ne permet pas de profiter pleinement du vol (pas de livre, bouteille d'eau, coussin de vol à portée de main)"
Points positifs : "The staff are always pleasant and cheerful"
Points négatifs : "Plane less comfortable than usual. CDG display boards rarely up to date. This flight is nearly always delayed."
Points positifs : "Le vol agréable"
Points négatifs : "J’ai pas aimé le retard de 1h35"
Points positifs : "Tout ok comme d’habitAudemars, personnel, propreté de l’avion, annonce de l’equipage, toilettes."
Points négatifs : "Une heure d’attente au sol, dans l’avion sans raison valable."
Points négatifs : "They didnt give me to carry laptop bag too. Only one hand carry include."
Points positifs : "No problems"
Points négatifs : "Not enough legroom"

A321 n’en confortable et personnel serviable

Seats

Ce qui m'a plus. Le professionnalisme du personnel, le sourire au rendez-vous. Pourquoi ne pas proposer (ou vendre un magazine) à bord ?

Je n ai pas pu embarquer tout simplement car le vol était retardé de plus d'une heure, ceci a eu une répercussion sur ma correspondance je me suis vu contraint d'annuler les deux vols Je vous déconseille fortement de passer par un opérateur tel que kiwi. Me proposant des solution aberrantes (jusqu'à 15h de vol au lieux de 2h) sans autres alternatives. Lorsque l'on tente de les contacter on vous demande votre numéro de réservation et en ce qui me concerne on me répondait qu'il n'existait aucun numéro de réservation avant de raccrocher. Plus jamais

Points positifs : "Seats are ok but unable to recline"
Points négatifs : "Keep up the good work"
Points négatifs : "Lower the aircondition temp, it was hot in the plane during flight"
Points positifs : "The crew was ok. The seats no conmfortable."
Points négatifs : "Every time the same problems. Bording we have to wait almost an hour and then all the people have to wait for the bus in a very Small place(like animals) then at the bus... waiting in a full one untill someone says ok to ride.."
Points positifs : "Fast and smoothy check in"
Points négatifs : "After arrival to budapest not platformy ready and waiting over 10minutes"
Points positifs : "The leg space"
Points négatifs : "The don't let you sit together unless you pay extra, it's absolutely absurd. Thay put us on the opposite side of the airplane."
Points négatifs : "not charge me for carry on luggage"
Points positifs : "Rien ma plus c’est nul wizair"
Points négatifs : "Jamais je recommande wizair"
Points négatifs : "I paid 3 tickets for my kids from Prishtine to Budapest online through Kayak and when they went to check in they didn’t accept the tickets!!! They made them to buy new tickets because they didn’t accept those that I bought online.!! When I asked why they it happen they lady From call center turned the phone off."
Points positifs : "Smooth"
Points négatifs : "All was fine"
Points positifs : "We had an eventless and safe flight and it was not too cold on the plane."
Points négatifs : "There was no paper towel in the toilet, the water for the tee was not warm enough to have tee. We have been told to have 10-20 min delay we arrived much later. And the intonation of the speaking stewardess was so annoying that you could not listen to it :( These are minor things but can change the customer experience."
Points positifs : "crew and boarding was nice"
Points négatifs : "don't stop the airplane 5 miles from the terminal in a pouring rain making everyone have to walk to the gate and getting soaked."
Points positifs : "Prices on in flight purchases"
Points négatifs : "Boarding was ridiculous, check in lady had no idea what an infant is and how their own app works. Suggested us to use the e-gate with an infant and angrily put us at the back of the cue. The infant wanted to breastfeed..."
Points positifs : "I think some of the issues were passenger related, and passengers not listening to the crew. So it wasn't so much I liked it but some of the crew's attitudes were warranted based on the passengers."
Points négatifs : "We were loaded onto the bus to take us to the plane and then stood on the bus for 45 minutes! Then were delayed even longer. With zero explanation the entire time. Additionally having to pay for even water is a bit much, especially when I came prepared, but drank more because it was hot on the bus."
Points négatifs : "Staff could of been friendlier. They would not give me a cup of water and said i had to buy a bottle."
Points positifs : "I liked that we were not late and that the late coming priority guests were told to pay attention next time. Take off and landing were both nice."
Points négatifs : "Boarding was a little slow and we were somewhat late."
Points positifs : "The crew was so helpful and nice"
Points négatifs : "I was happy with everything"
Points positifs : "Personnel très sympa"
Points positifs : "1h20 de retard c’est inadmissible"
Points positifs : "Nous sommes partis et arrivés à l'heure"
Points négatifs : "L'attente à la porte d'embarquement mal signale"
Points positifs : "Très bon accueil pour le service fauteuil roulant. Horaires respectés, hôtesses à l’écoute du passager"
Points négatifs : "le site Kiwi qui vend le billet pour la compagnie Wizz a été la cause du rachat d'une carte d'embarquement au prix du billet ! un scandale. Je n utiliserai plus ce site, qui est d'ailleurs fortement déconseillé par les internautes après vérifications. Kayak ne devrait pas référencer des ires aussi peu sérieux, c'est dommage pour sa notoriété..."
Points positifs : "Flight arrived"
Points négatifs : "Flight left vaguely late, air stewardess disappeared into the cockpit for 50 minutes. Hmm, I wonder what she was doing in the cockpit. Whatever she was doing she wasn’t helping the cart so I only got my food 20 mins before landing approach. Air pressure was weird too, nice American lady next to me had problems with her ears more than usual."
Points positifs : "The flight arrived ten minutes early at our destination."
Points négatifs : "Extremely small and uncomfortable seats even for a small person."
Points négatifs : "I went up to the check in desk 4 hours prior check since this was a connecting flight.I asked the employee when can I check in,she told me 1 and a half hour prior boarding,when I walked back the same person told me I have to pay 35 euros for not checking in online.I told her that I have been flying for about 20 years but I have never been charged for checking in at the airport and I also told her she should have told me when I asked her hours before.She just ignored me and gave me a shitty attitude at the Frankfurt airport.I was expecting a professional costumer service,like that I'm being used to by other airlines,but it was a total disappointment."
Points positifs : "Easy to book. Comfortable flight."
Points négatifs : "Would be good if there was complementary tea/coffee or water. People might then buy a snack to go with it."
Points négatifs : "Lost luggage. 3 days since and still no luggage.And they don't have a customer service phone number that I can call. Very dissapointed. I guess that's what you should expect from a low cost flight company. I will never book a flight with them again."
Points négatifs : "You have to inform the customers, that company needs you to have a visa"
Points positifs : "The crew was really nice"
Points négatifs : "They are not organized. This company doesn’t have a transparent policy. Because I didn’t checked in on time I had to pay 35 euros. I was there 2 1/2 hours early and I almost missed the flight. I’m extremely upset"
Points négatifs : "No air conditioned 2 hours late Poor ground service"
Points positifs : "Cheap."
Points négatifs : "Last minute boarding change & overall 1 hr delay"
Points positifs : "Cheap flights, priority boarding."
Points négatifs : "No meal included, no entertainment provided"
Points négatifs : "FUYEZ WIZZAIR.... quels escrocs!! on a du payer près de 150€ en plus à 3 pour nos cartes d'embarquement car nous n'avions pas pu le faire en ligne (leur site ne fonctionnait pas!) et le gars nous explique "c'est normal, c'est ça les compagnies lowcost" on ne nous y prendra pas deux fois!"
Points négatifs : "Very long queues at boating in Charleroi airport"
Points positifs : "The staff - friendly, polite,, helpful and a nice uniform! No silly uncomfortable and unsuitable as in some airlines. Reasonably clean. Good price for a glass of wine and pac of dry fruit."
Points négatifs : "Unable to understand tanoi messages - mumbling & too fast. Could not make out most of what staff said including why there was an hour's delay and safety procedures. If i were to bring an oversized and too heavy handluggage on board no doubt I wouldn't get away with it ! However the number of large and heavy bags passengers brought on board last night was ridiculous . It was a real struggle for people to find lockers for.their bags. Some people had quite a few. Delays take off and creates unnecessary chaos. Couldn't understand why I had to pay to check in online, obviously missed that when bookrd. Although I recall reading that it will cost if you check in the airport- so most likely my error. No facility or button to print boarding pass once checked in. No contact us button - I would like to change seat I booked for return but cannot see how to do this on line."
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "-Crew were very rude, check in crew and flight attendants -Luggage and checking in fees not advertised enough. Too many people getting their money stolen by Wizz Air. - Boarding extremely chaotic and not organized."
Points positifs : "Super easy online check-in, comfortable plane, lovely crew"
Points négatifs : "Waited a bit in a long hallway waiting for the last flightload of passengers to deplane."
Points négatifs : "Priority: advantage only on call. Afterwards no adantage afterwardsroom for hand luggage"
Points négatifs : "Don't forget to print a damn boarding pass. Cost me 100$ at the airport just for that... What a rip off. First time traveling to Europe so, I guess that's a part of the learning curve."
Points positifs : "The staff was fine. We arrived on time."
Points négatifs : "These discount flights from Luton are packed with obnoxious, drunken Brits going on holiday in Hungary. In future, I will fly from Heathrow. Besides, by the time one pays all the little incidental fees at WizzAir, the cost is about the same as the legacy carriers."
Points négatifs : "Extra fees for baggage and tickets that were not disclosed. The check in was incredibly disorganized. No help was provided with problems."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything. Worst service I have ever seen on a flight."
Points négatifs : ""Wizard of Oz Airlines" I'm surprised the pilots didn't ask for another hidden fee! Please book a full fair on a major carrier instead of hidden fee fiasco at the airport. headaches before a flight. Keep in mind no wizz staff to talk to before flight or in Budapest. Private contractors from airport do all the check in process and departures."
Points négatifs : "As Usual always late, left us sitting in a bus on the tarmac for ages in30 deg heat. awful. will never use again"
Points négatifs : "Crampt seats, mob to board the plane, hour delay with no reason given."
Points négatifs : "Coûts cachés. Avion sale et vétuste."
Points positifs : "The weather was nice."
Points négatifs : "The boarding was announced 30 minutes before the beginning of the procedure. All the passengers were standing in the queue, without any possibilities to sit down. At Luton there is no connection among the announcements and the actual status of the boarding of a particular plane."

Il n'y a pas eu de vol. Correspondance raté à cause du retard effectué au départ de Charleroi. Très mauvaise expérience. Ryanair un compagnie à fuir. Bloquée sur Toulouse à cet instant même une maman se bat pour rentrer chez elle avec ses deux enfants.

Une horreur. 8h de retard. Aucune explication. Un voucher de 8€ au bout 6h d'attente alors que le sandwich le moins cher est à 7€ et que la règle du voucher c'est 4€/heure de retard. On est monté dans un avion. On a du redescendre et sortir de l'aéroport. On a du repasser les portiques de sécurité. Donc ceux qui ont acheté des liquides en duty free la première fois se sont faits emmerdés. L'horreur. J'ai jamais vu ça. Et quand on finit par décoller, le personnel naviguant sûrement à bout n'était même pas aimable. J'appréhende le vol du retour. Dernière fois sur Ryanair.

Deux voyages en deux mois, et chaque fois 2 heure de retard!

Deux heure de retard !

Petits avions, du moins, moins grand que le plupart que l'on peut voir. Chose qui ne me déplait pas. Je préfère même, à vrai dire. Je reprendrai sans hésiter, les yeux fermés cette compagnie.

Points positifs : "Nothing. Wiorst flight ever!"
Points négatifs : "Ryan air has a paid checkin policy that we were not aware of. It was not written properly in the tickets or in any checkin prompts. Since we were traveling I couldn’t check in online. So reached the airport very early but they charged me to check in, that too a ridiculous amount of 100$. The crew was generally rude and non welcoming. The aircraft stops at the middle-of the airport in Budapest and we had to walk a very long stretch to get to the airport in the cold since the plane was not connected to a gate. For sone confusion they stopped boarding in the middle and passengers had to stand in the freezing cold , outside the aircraft , in the middle of the airport for a very long time. Hated the flight. Charges you for every single think you can think and not think off. Every passenger seemed frustrated"
Points positifs : "Seats don't recline. Flights are always late."
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Cost"
Points négatifs : "More comfortable seats. Easier transfer from BVA to CDG"
Points positifs : "Ponctualité."
Points positifs : "Nice crew and helpful check in person."
Points négatifs : "We waited outside in the heat for 35 minutes. Insane! How is that a “priority” experience?! We were all drenched in sweat before take off?! Horrible!"
Points positifs : "Sièges trop durs"
Points positifs : "Pas de retard, équipage sympathique à vue, arrivée en avance. De la place pour les jambes et embarquement rapide."
Points négatifs : "Atterrisage assez difficille mais uniquement sur le vol emprunté. Sièges pas très confortables, mais pour le prix on ne s'en occupe pas."
Points négatifs : "Be careful with the bag. They didn't accept my carry on despite I paid for it, saying it was to big. When trying to pay they told me that only with EUROS. Didn't accept neither my credit cards (they accept only Europe issued CC) not USD. I couldn't retrieve money from an ATM either."
Points positifs : "Les annonces du pilote, l'atmosphère général de la nouvelle cabine Boeing"
Points négatifs : "L'embarquement"
Points positifs : "Vol pas chèr"
Points négatifs : "Le service client est à revoir"
Points positifs : "Personnel navigant accueillant, personnel au sol de bons conseils."
Points négatifs : "assise dans l'avion à améliorer"
Points positifs : "Was on time"
Points positifs : "It all went smoothky"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "On était à l'heure."
Points négatifs : "Pas de respect de priorité lors de l'embarquemnt. Ils laissent les clients livrés à eux mêmes. L'annonce sonorisée n'a été faite qu'une seule vois, et on s'est trouvé comme les autres non prioritaires. En plus désagréments causés par l'équipage à bord avec le va et vient inutile avec un accent incomprhensible. En général, on était mal servi..."
Points positifs : "Le sourire du personnel"
Points positifs : "All"
Points négatifs : "Anything"
Points positifs : "We landed without dying."
Points négatifs : "To start off with there was only ONE person checking people in before the flight, so it took forever. Then the guy at check-in told us we were already supposed to have our boarding passes printed out and that he was not able to print them for us. Basically, it was a "figure it out for yourself" sort of situation. We went to another counter, not even directly associated with Ryan, and a very nice gentleman there printed our passes for us. He also seemed really confused as to why the Ryan Air employee wouldn't print them for us. Then, we weren't given a gate assignment until 20 mintues before the time we were supposed to board. How do you expect your customers to be prepared if you can't even tell them where they are supposed to go until the last minute? Then they made us board a bus to take us to the plane on the tarmac which was not a big deal. But they made us stand on the bus for 20+ mintues before they took us over to the plan. The bus was completely full, so it's not like they were waiting to load more passengers. The doors to the bus were open, so it was freezing cold (our flight was late at night) and we were forced to breath in exhaust fumes from the bus the entire time! The flight was also an hour delayed!!! I know it's a super cheap ticket, but do yourself a favor and spend a little more money to fly on an airline that actually knows what they're doing. This is my first and most definitely LAST time flying on Ryan Air. If I could give zero stars, I would."
Points positifs : "Hubo una persona discapacitada a la se necesitaba ayuda. Y le dijeron prioridad para sentarse primero en su silla del avión. Entonces las azafatas inmediatamente dejaron pasar los pasajeros creando así un bloqueo en medio del avión que tomó mucho tiempo."
Points négatifs : "La comida estuvo bien. El servicio a la silla fue rapido.. Aunque los precios no son los mas económicos"
Points négatifs : "Food was not offered and there was no entertainment but over all the flight was fine."
Points négatifs : "The flight was delayed for over two hours, but there was no reason given and we were left waiting with no idea what was going on."
Points positifs : "Espace jambes correct"
Points positifs : "There is nothing to like!"
Points négatifs : "They have NO DIRECT CUSTOMER SERVICE NUMBER! How the hell was I to print tickets when I'm on vacation, I don't carry a printer. Checking in on-line is a joke. I got charged $165.00 at the gate plus fee's for one luggage. I won't fly Ryanair ever again and Im telling everyone I know also."
Points positifs : "L’avion"
Points négatifs : "Le manque d’information concernant les retards des vols"
Points positifs : "L’equipage"
Points négatifs : "Le retard d’1h30"
Points négatifs : "The flight was two hours delayed"
Points positifs : "On time no problem"
Points négatifs : "Everything was good"
Points négatifs : "The plane left very late and we landed 12.30 am"
Points positifs : "Staffs are very helpful."
Points négatifs : "Should get some drink at least some water."
Points positifs : "There was basically nothing that I liked/enjoyed"
Points négatifs : "The staff was rude and unhelpful"
Points négatifs : "Encore en retard"
Points positifs : "Yes on time."
Points négatifs : "Fine."
Points positifs : "Fair service for the amount spent"
Points négatifs : "All good"
Points positifs : "L’équipage était agréable, possibilité de changer de siège, arrivée rapide à Madrid."
Points négatifs : "Embarquement « prioritaire » catastrophique dans un aéroport qui frise le hangar de bétail ! Dernier vol du soir = vol retardé. Les nouveaux sièges sont bien moins confortables que les précédents, totalement pensé pour être extrement fins et légers afin de dépenser le moins de kérosène possible"
Points positifs : "The cabin crew"
Points négatifs : "Budapest airport"
Points positifs : "Upright seats give more legroom"
Points négatifs : "Queue, queue, queue Hugely confused luggage allowances - unclear even on boarding pass - urgently need overhaul and clarification"
Points négatifs : "La vente de produit... impossible de se détendre...toujours une personne entrain de parler dans le micro... Pénible"
Points positifs : "Everything normal"
Points positifs : "Flight to Budapest from Stansted airport took off on time and landed 40 minutes early. The flight home was on schedule and I had an aisle seat both ways, couldn't ask for more."
Points négatifs : "Due to the high volume of passengers on the flight we had to put our luggage in the hold (for free) in both directions which caused a minor delay in our onward journey but nothing significant."
Points positifs : "Pour un vol Low Cost, cela s'est bien passé, embarquement un peu long mais nous sommes arrivés avec 10 min d'avance et pas de gros problème lors du voyage."
Points positifs : "I liked that we received an alert mail from them several days in advance telling us to check in and pay for our checked luggage. Bags paid for in advance were reasonably priced."
Points négatifs : "Clerk could not print boarding passes at the airport check in counter. Four clerks at check in counter, but only one could check in passengers for our flight. Long, outside walk from the plane to the terminal in Budapest."
Points positifs : "Départ à l'heure prévue. Vol impeccable, sans surprise."
Points négatifs : "Tarifs en fonction des vacances scolaires. Ils se rattrapent sur les tarifs bas le long de l'année."
Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "1156.64 When we arrived at the airport the clerk at the desk would not look up from her computer to help us, we went to the window and she continued to refuse to check us in. When we handed her our passports she bluntly stated that it was too late to check in because it was 10:00 and the cutoff was 9:55. We asked if she could make an exception due to our issues with transportation or if she was able to help us rebook a flight and she said no. We had already paid for this flight and had checked in baggage and paid separately for the two bags and she told us there were no Ryan air flights for our destination. We promptly rebooked with another airline at a separate airport and consequently had to pay for another form of transportation to the airport as well as a new flight and another two checked pieces of baggage. I have traveled all over Europe, the US, Canada, Central America etc. and never in my years of travel have I felt so belittled and disrespected especially considering I was a paying, respectful and loyal customer. It goes without saying I will never use this airline again and will be strongly recommending other airlines to friends and family."
Points positifs : "Super"
Points négatifs : "They don't tell you there isn't a bus or transportation to the airport, when I got to where they said to go there was no bus, either go back to Paris and take a bus so I just flew with someone else... not impressed."

Réservez des billets d’avion pas chers pour Budapest

Dernières offres d’allers-retours

6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
28 €
6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
30 €
6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
31 €
21/9mer.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
28/9mer.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
32 €
6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
33 €
12/10mer.
sans escaleWizz Air
1h 50minNCE-BUD
16/10dim.
sans escaleWizz Air
2h 10minBUD-NCE
34 €
11/10mar.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
18/10mar.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
35 €
30/8mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
19/12lun.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
35 €
30/8mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
20/12mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
37 €
3/10lun.
sans escaleWizz Air
1h 50minNCE-BUD
7/10ven.
sans escaleWizz Air
2h 10minBUD-NCE
38 €
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
21/9mer.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
38 €
24/8mer.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
20/9mar.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
44 €
7/9mer.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
14/9mer.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
46 €
4/10mar.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
6/10jeu.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
47 €
12/10mer.
2 escalesPlusieurs compagnies
20h 20minNCE-BUD
16/10dim.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 10minBUD-NCE
52 €
13/10jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
15h 35minNCE-BUD
16/10dim.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 10minBUD-NCE
55 €
3/10lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
25h 50minNCE-BUD
7/10ven.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 10minBUD-NCE
58 €
2/10dim.
sans escaleTransavia France
2h 00minLYS-BUD
7/10ven.
sans escaleTransavia France
2h 00minBUD-LYS
68 €
31/8mer.
sans escaleeasyJet
2h 10minCDG-BUD
19/12lun.
sans escaleeasyJet
2h 25minBUD-CDG
73 €
30/12ven.
1 escaleEurowings
5h 55minLYS-BUD
6/1ven.
1 escaleEurowings
5h 40minBUD-LYS
119 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
28 €
6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
30 €
6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
31 €
21/9mer.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
28/9mer.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
32 €
6/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
33 €
12/10mer.
sans escaleWizz Air
1h 50minNCE-BUD
16/10dim.
sans escaleWizz Air
2h 10minBUD-NCE
34 €
11/10mar.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
18/10mar.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
35 €
30/8mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
19/12lun.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
35 €
30/8mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
20/12mar.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
37 €
3/10lun.
sans escaleWizz Air
1h 50minNCE-BUD
7/10ven.
sans escaleWizz Air
2h 10minBUD-NCE
38 €
13/9mar.
sans escaleRyanair
2h 10minBVA-BUD
21/9mer.
sans escaleRyanair
2h 15minBUD-BVA
38 €
24/8mer.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
20/9mar.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
44 €
7/9mer.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
14/9mer.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
46 €
4/10mar.
sans escaleWizz Air
2h 10minORY-BUD
6/10jeu.
sans escaleWizz Air
2h 20minBUD-ORY
47 €
12/10mer.
2 escalesPlusieurs compagnies
20h 20minNCE-BUD
16/10dim.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 10minBUD-NCE
52 €
13/10jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
15h 35minNCE-BUD
16/10dim.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 10minBUD-NCE
55 €
3/10lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
25h 50minNCE-BUD
7/10ven.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 10minBUD-NCE
58 €
2/10dim.
sans escaleTransavia France
2h 00minLYS-BUD
7/10ven.
sans escaleTransavia France
2h 00minBUD-LYS
68 €
31/8mer.
sans escaleeasyJet
2h 10minCDG-BUD
19/12lun.
sans escaleeasyJet
2h 25minBUD-CDG
73 €
30/12ven.
1 escaleEurowings
5h 55minLYS-BUD
6/1ven.
1 escaleEurowings
5h 40minBUD-LYS
119 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Budapest

Destination :

Budapest (BUD)Hongrie

Offres de vols retour :

Budapest - France

Classes :

469 €
329 €
60 €

Découvrez les aéroports de départ :

114 €
44 €
131 €
88 €
236 €
137 €
68 €
43 €
770 €
107 €
159 €
81 €
34 €
155 €
211 €
31 €
149 €
119 €
60 €
Voir plus

Découvrez les destinations :

31 €