Trouvez un billet d’avion pas cher pour Crête

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Crête

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Crête

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Crête
jeu. 15/4
jeu. 22/4
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |

Dernières bonnes affaires pour Crête

Héraklion
Vol direct à partir de 177 €
Vol direct à partir de 172 €
La Canée
Vol direct à partir de 169 €
Vol direct à partir de 207 €
Sitia
1 escale à partir de 234 €
Vol direct à partir de 92 €

Bon à savoir

Basse saison

juinMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 14%.

Prix moyen aller-retour

299 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

92 €ou moins

Bonne affaire aller simple

50 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Crête

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Crête ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Crête aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Marseille à 140 €, aller-retour à 131 €, aller simple de Lyon à 101 €, aller-retour à 242 €, aller simple de Bordeaux à 109 €, aller-retour à 340 €
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre et juin est le mois le moins cher pour partir pour Crête.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Crête.
  • Les 3 principaux aéroports en Crète sont ceux de La Canée (CHQ) à l’ouest, d’Héraklion (HER) au centre et de Sitía (JSH) à l’est. Privilégiez l’aéroport d’Héraklion si vous souhaitez bénéficier des meilleures offres pour vos vols à destination de la Crète.
  • L’aéroport de Sitia est très pratique pour vos vols à l’intérieur de la Crète car celui-ci se concentre uniquement sur les vols domestiques, par le biais de la compagnie Aegean Airlines. Il n’y a donc pas de vol direct depuis la France.
  • À la sortie de l’aéroport d’Héraklion, franchissez le parking, vous apercevrez sur la gauche une boutique et un arrêt de bus. Idéal pour vous rendre rapidement dans le centre-ville situé à 5 km. Le plus rapide reste le taxi qui vous y conduit en 10 min pour environ 20 €. Le bus est plus économique (à peu près 0,75 €) mais il vous faudra compter 35 min de trajet. Pour vous rendre à Rethymnon, le plus simple est de commander un transfert privé en taxi. Prévoyez environ 1 h de route. Les tarifs sont négociables et la gentillesse des chauffeurs crétois est fortement appréciée.

FAQ - Réserver un vol pour Crête

Crête : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols pour Crête ?

Quelle est la durée d’un vol pour Crête ?

Quel est le vol le moins cher pour Crête ?

Quelles compagnies proposent des vols pour Crête ?

Quelle est la destination la plus populaire à Crête ?

Quelles sont les formalités requises pour aller en Crète ?

Quel aéroport privilégier pour un vol direct vers la Crète ?

Où se situe l’aéroport d’Héraklion par rapport à Agios Nikolaos ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Crête

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,8
Aegean Airlines
Note générale basée sur 2 969 avis
7,9
Embarquement
7,9
Confort
8,5
Équipage
6,7
Divertissement
7,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "The food"

Points positifs : "The crew is good and friendly"
Points négatifs : "To be committed to the time of departure"

Points positifs : "Price was good and the crew were friendly"
Points négatifs : "Their were no entertainment options and the on time departures are continually a issue with Aegean. Our flight was around 2hrs late. Also the carry on requirements are stringent"

Points positifs : "On time and soft landing"
Points négatifs : "No entertainment for 3 hours flight is boring."

Points positifs : "Oui"
Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Everyone was super nice, just a bad system."
Points négatifs : "My ticket included a bag, but they charged me for it again at the airport. I sent in supporting docs to the feed back section on the website requesting a refund for the extra I have paid"

Points positifs : "Comfortable airplane, organized crew and fast boarding operation"
Points négatifs : "I asked for a vegan meal when I ordered a ticket and did not get one. I needed to ask and explain myself and it was not so nice. At the end I got it, thanks to the attendant"

Points négatifs : "The plane was so small I couldn’t fit my legs in the seating. Very uncomfortable for a 4 hour flight and with an hour delay it was five hours of being a sardine. I’m not an overweight person at all."

Points positifs : "L’embarquement a été super rapide. L’équipage très sympathique et souriante. Pas de turbulence et sortie de l’avion rapide."
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "Personnel très aimable et accueillant"
Points négatifs : "Repas très mauvais"

Points positifs : "Le vol a été assez agréable. L’embarquement c’était un des plus désorganisés que j’ai vu. Il avait au moins 4 files pour finir dans la même porte. Je pense que le terminal 1 B ´aide pas à ça mais un peu plus de personnel pour diriger les passagers ne serait pas mail. Pendant le vol le repas était sympa e bon. ."
Points négatifs : "L’équipage pourrait être un peu plus gentil. Une des hôtesses devait être dans un jour compliqué vu qu’elle n’a pas lancé un seul sourire à personne"

Points positifs : "Embarquement à l’heure Personnel agréable Petite douceur offerte juste après le décollage"

Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"

Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"

Points positifs : "This airline sounds new to me but unbelievably the best fly I never been....!"

Points positifs : "- Crew service was pleasant"
Points négatifs : "- Misinformed about luggage included in the ticket, had to pay extra money. - Flights delays"

Points positifs : "The plane was new and comfortable"

Points positifs : "Great service. Friendly staff"
Points négatifs : "Everything was great"

Points positifs : "crow and food and cooporatio was wow"
Points négatifs : "seat was so hard"

Points positifs : "The flight was most excellently attended from Paris to Crete. I am very impressed with this level of service experienced and the spaciousness of the airplane. A most comfortable and well taken care of flight. Thank you!"

Points négatifs : "The agent at check in refused to even consider a business class upgrade, said I had to do that 48 hours in advance. Seems like a stupid policy to me, unless she was just flat out lying to me."

Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."

Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."
Points négatifs : "Le check-in online n'était malheureusement pas disponible. Certaines difficultés rencontrées avec le site internet faisaient en sorte que la procédure pour obtenir la carte d'embarquement prenait légèrement plus de temps."

Points positifs : "crew was pleasant once on board"
Points négatifs : "Very last minute posting of gate and then was late with no explanation. They were a bit rude at the gate to some fellow passengers and I feel it was because they were heading to Albania."

Points positifs : "Not much. Used to be friendly, comfortable airline. "Efficiencies have taken their toll""
Points négatifs : "Difficulty with on line purchase of checked bag lead to extreme cost (worse than Ryan Air!!!). Apparently stressed and therefore less than friendly attendants. Very tight seating. Food was quite good but hard to eat in VERY cramped seating!"

Points négatifs : "No entertainment"

Points positifs : "Tout parfait"
Points négatifs : "Rien de relou"

Points positifs : "Service très agréable personnel sérieux et appliqué"
Points négatifs : "Rien à signaler"

Points positifs : "We were on business class and boarded directly from the lounge. We were the only folks in business and when we landed had a private bus to the terminal. Also had an ozo en route. Terrific attendants as well. M"
Points négatifs : "Not much."

Points positifs : "Everything was fine, even above expected for low cost airline. Nice crew, free drinks."
Points négatifs : "Food could be a bit better."

Points positifs : "Amazing Crew"

Points négatifs : "Couldn't easily buy checked baggage beforehand so had to pay at the check in counter. The self check in kiosks did not work at CDG airport."

Points positifs : "When I booked my ticket from New York to Greece with a 3 day stop over in Paris I should have been told that I would have to pay to check in my luggage from Paris to Greece. I assumed that since I was entitled to one free piece of luggage from New York to Paris that I wouldn't have to pay any fees going from Paris to Athens. I ended up paying 240.00 euros to check in 4 suitcases! that's absurd!! In addition I couldn't check in online for this flight and therefore was not told via email that I could at least check in my bags via the internet for s reduced fee. This is a kayak issue. Otherwise Aegean was great."

Points positifs : "The fact that you boarded and unboarded on two sides of plane, so quick!"
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "short flight but managed to get some coffee/food, very helpful and polite crew as always"

Points négatifs : "Excessive and undisclosed baggage fees"

Points positifs : "Personnel tres souriant. Sièges confortables. Collation agréable. Coloriage pour les enfants. Embarquement prioritaire bien géré."
Points négatifs : "Longue attente au moment de l'embarquement. Et avion en retard."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything was bad delayed and unprofessional team."

Points positifs : "Friendly staff, clean airplane"
Points négatifs : "No entertainment"

Points positifs : "Service was great with food and beverages and checkin bags included."

Points positifs : "Plane was clean and there was enough room"
Points négatifs : "The boarding gate on the ticket was wrong - twice."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "no words to describe how bad it was - the main problem was the operated company at Israel"

Points positifs : "Professionalism. The flight attendants were professional, very efficient and helpful."
Points négatifs : "Vegetarian. I should have ordered in advance."

Points positifs : "Everyone was so friendly & the food was delish!"

Points positifs : "I loved everything :-)"

Points négatifs : "Bag fees for 2 20KG bags were about as much as the ticket, not worth the cramped seats and lack of services."

Points négatifs : "Tehran station staff need more trainig and need to be overseen"

Points négatifs : "I had to pay for the lugedge though I thought I ordered a ticket with 20 kg"

Points positifs : "The meal was very good and service"
Points négatifs : "They made us pay 90€ even though I presented an email that said our bags were included"

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points positifs : "Poor"
Points négatifs : "Poor"

Points négatifs : "Idem"

Points négatifs : "This airline charges for everything, and after you pay once, they try to charge you again, and again, and again (four different people tried to charge me 4 different times for my two checked bags). And they lost the record of my payment, so I had to show 4 times the Amex receipt showing that I had paid before. It took 45 minutes and 4 non receptive agents for me to get my luggage checked. British Airways is significantly better."

Points négatifs : "Delay in take off 45 min!!!!"

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "Both flights through Detroit were re-routed, our luggage was lost for 4 days."

Points positifs : "Everything! The service was exceptional!"

Points positifs : "Fly was delayed.i was told my bag would go to end but it was not.instead of coming to the hotel 7pm i came 1am."
Points négatifs : "Explain me to take the bag on time.it was almost left in the airport."

Points négatifs : "CDG airport in Paris is a very inefficient and by far the slowest airport. I recommend other passengers to get to the airport at least 4 hours before their departure."

Points positifs : "Great crews, excellent customer service"

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points négatifs : "The craft is a bit old. Harsh landing."

Points négatifs : "See above."

Points positifs : "Not being charged for my first bag of luggage"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Arrived on time."
Points négatifs : "Overhead luggage storage jammed with luggage belonging to someone who was sitting far behind my seat."

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "Amazing crews!"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "I really liked my seat, but it was one of the only ones that didn't have a USB port."
Points négatifs : "See above. Overall, very nice experience."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"
Points négatifs : "An explanation to passengers as to why there was a backup between the gate and the plane."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "The cue lines per zone are the most brilliant idea!"
Points négatifs : "After boarding began there was a backup after the gate en route to the plane. No explanation. The plane left an hour later than scheduled but seemed to arrive close to scheduled time."

Points négatifs : "Baggage check in was stressful"

Points négatifs : "If you have to change planes and Paris is your middle person. Leave at least 2-3 in between the two flights otherwise you might not make it."

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Extremely hot the plane"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points positifs : "It was only 2 hours"
Points négatifs : "Small plane, no movies"

Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "Over all pretty good for price."

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points négatifs : "Flying back to US, passsengers get charged for their luggage. Which this is not informed to us, neither On our email nor when we were checking ( for free) in Us"

Points positifs : "Good selection of movies"

Points négatifs : "Not much legroom."

Points positifs : "En deux mots, tout était médiocre, avion, « nourriture » (si on appeler ça comme ça) même les hôtesses travaillaient avec une sale gueule.. Très déçu d’Air France"
Points négatifs : "Le capitain et l’aterrisage"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points négatifs : "Na"

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points négatifs : "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Points négatifs : "Because of change in plane..bad choice of seat for long legs of husband...then late in Atlanta and very late into DC"

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "Everything!"

Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."

Points positifs : "Bon rapport qualité prix"
Points négatifs : "Les menus disponibles à bord ne sont pas disponibles sur le site internet ou sur l’application mobile c’est fort dommage"

Points négatifs : "Procédures d'embarquement pas conformes aux règles COVID"

Points positifs : "Le prix La ponctualité L’equipage"
Points négatifs : "L’enregistrement tres mediocre."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "The boarding was very slow and to seat to small for me."

Points positifs : "It was a very nice, standard flight. Nothing remarkable good or bad."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Gestion de l embarquement: 1h de retard et file d attente interminable a l embarquement car chgt d avion non communiqué"

Points positifs : "The was not confortable"
Points négatifs : "Having more entertaiment"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Seats and legroom"

Points négatifs : "Transa ia could start by respecting the law and actually enforcing car seats for small children instead of forbidding families to take their car seats in their airplanes."

Points positifs : "Le personnel, l'espace pour le sièges et l'avion en lui même"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Retard de 2heures service nul"

Points positifs : "Personnel à bord"
Points négatifs : "Offrir un café"

Points négatifs : "The flight was delayed more than 30 minutes and it took the crew too long to address the issue. It left the passengers wondering what was going on. While we waited the air conditioner did not work and we were left in intense heat. I still don’t know the reason why the flight was delayed because it ."

Points négatifs : "Not even water is offered to people"

Points positifs : "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."

Points positifs : "Quick and convenient"
Points négatifs : "Delays are always an issue"

Points positifs : "Rapide et à l’heure"
Points négatifs : "Un repas inclus!"

Points négatifs : "Faire respecter la consigne des bagages à main a tout le monde plutôt que de mettre les bagages des derniers montés en soute. Résultat : 1h de perdu à Orly à l’arrivée."

Points positifs : "les sièges sont vraiment confortable par rapport à d'autres compagnies le pilote nous a indiqué l'itinéraire de vol et les villes survolées"
Points négatifs : "un petit encas inclus dans le prix du billet serait 1 plus ainsi que des prises usb"

Points négatifs : "Décoller à l'heure..."

Points négatifs : "La récupération des bagages plus que médiocre, 1h après que l’avion soit arrêté mais je pense que ça vient d’orly et ce sans info. Nous avons vu partir les bagages de l’avion car nous aussi du mal à débarquer car les bus n’arrivaient pas. Par contre bonne info du pilote qui nous l’a signalé."

Points négatifs : "Etre a l'heure dans au moins un des sens"

Points positifs : "Le personnel oui sympathique"

Points positifs : "Départ à l'heure"
Points négatifs : "Rafraîchissements gratuits et non payants"

Points positifs : "Le service à bord, les membres d'équipage, la flotte: nouveau Boeing avec nouvel éclairage et compartiment à bagages, magazine Transavia à jour, embarquement rapide, vol à l'avance, annonces du suivi du vol, TOP !"

Points positifs : "Avec l’application plus besoin d’imprimer le billet, gain de temps"
Points négatifs : "Je n’avais pas prévu d’envoyer mon bagages à main en soute"

Points positifs : "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"

Points positifs : "Pour du lowcost c’etait parfait"

Points négatifs : "Delay..."

Points positifs : "Everything was fine"
Points négatifs : "No problems"

Points positifs : "Not full flight"
Points négatifs : "Norwegian nickle and dimes everything seats, foods, luggage entertainment non existent"

Points positifs : "Confort .ponctuel"
Points négatifs : "Pas pu choisir mon siege"

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "Les 2 steward qui fessaient plus de bruit que le moteur pendant plus de 2 heures, un grand momemt de théâtre !!! Blague à part le boulot demande quelques instant de sérieux de tant à autre..."

Points négatifs : "Mauvaise communication des informations de vol par l’équipe à l’enregistrement des bagages qui nous a coûté un vol"

Points positifs : "Ponctuel , avion récent"
Points négatifs : "L’embarquent fast line ne sert à rien tout le monde embarque ensemble"

Points positifs : "Pour ce vol Respect des horaires et bagages,personnel de bord très agréable"
Points négatifs : "Rien à redire."

Points positifs : "Départ et arrivée à l’heure promise"
Points négatifs : "La climatisation était trop forte et l’avion ressemblait à un frigo. En dépit de nos demandes d’augmenration de la température en cabine et d’avoir au moins une couverture la température a été maintenue froide. Mon mari et moi somme devenus malades et avons attrappé froid. La seule récompense à laquelle ont a eu droit était un thé chaud gratuit."

Points négatifs : "30€ pour 20kgs c’est cher par rapport à Tuifly par exemple."

Points positifs : "The flight was on time."
Points négatifs : "Uncomfortable seats, rude staff, had to pay for water, very hot on flight"

Points positifs : "The crew were very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable, no entertainment, have to pay for everything, arrived late, bathroom smelled like pee"

Points positifs : "La disponibilité du personnel. La ponctualité en général bien que cette fois-ci ça n'ai pas été aussi bien."
Points négatifs : "Le site est perfectible."

Points positifs : "All went well with no interference."

Points négatifs : "The boarding and bad experience at the departing gate was unprecedented!!! I am a gold & platinum traveler, due to millions of mileage flown for over 40 years. This experience that I experienced at the departing gate was unprecedented, worse than the worse charter flight from a third world country decades ago!!! Apparently Transavia has "Sky Serv" employees doing their departing gate work, and they are the worse I have encountered in my life. Rude, irresponsible, talking back to customers when they dared ask them a question, not caring about anything let alone the comfort of the customers, or advising them of status of departure. As a result, they allowed a line to form for boarding, with all the relevant shoving and pushing, including older people standing and being pushed in line, as the Shy Serv employee went behind the departure desk and THE TIME OF DEPARTURE HAD COME, so it was natural for all to stand up in line thinking they will board, while the ARRIVING PLANE HAD NOT EVEN ARRIVED. And when I realized that (also in line) I asked the Sky Serv employee who appeared as the supervisor, why are they not telling the people that so they can sit down, the answer was "we didn't tell them to stand up"!!! When I told them that I thought it was just considerate to do that, he was joined in defence by his colleagues saying "no-one told you or anybody else to stand up, you and they did". As if this was not enough, when finally the plane came, people debarked, and plane was made ready to board, we were asked to board, only to stop us on the middle of the the boarding bridge and stand there for 15 minutes with no one to tell us anything, until a member of the plane crew came out to advise us of the delay and allow us to proceed to the plane. NEVER AGAIN WILL I FLY TRANSAVIA, or any airline that has "Sky Serv" as it's ground handlers!!!!"

Points négatifs : "Free tea & coffee would be ideal"

Points négatifs : "Arrivato con 43’ di ritardo da sommarsi 15’ per scala e autobus non presenti . Uno scandalo"

Points positifs : "Personnel de bord très serviable"
Points négatifs : "Une de nos valises a été laissée à Paris"

Points positifs : "Aimabilite"
Points négatifs : "Retard de l’équipage de 2h00"

Points négatifs : "Transavia delayed 1:30h the flight."

Points positifs : "Siège confortable : pas beaucoup de place pour les jambes mais suffisamment confortable quand on mesure 1,87 m Embarquement rapide"
Points négatifs : "Absence de repas / collation offert (vol court donc ca passe ) Aucun divertissement"

Points positifs : "Retard deux fois de suite en une semaine"

Points positifs : "Flight crew, especially the lead pursuer is very good and demonstrated a professional and courteous attitude"
Points négatifs : "seats don't recline, no entertainment system"

Points positifs : "Comfortable flight. Generally good service."
Points négatifs : "I was made to put my hand luggage in the hold and yet there was plenty of space overhead. While it didn't delay me much it was rather cumbersome."

Points positifs : "Nothing No leg room was charged 60 eu for bent 2 kg over on baggage. Was told then I’d have to pay another 60 eu for my under-seat bag even though I had no such issue on my flight to Barcelona The seats are miserably small and don’t even recline. Worst airline I have ever flown Staff was rude"
Points négatifs : "Everything!"

Points positifs : "Space"
Points négatifs : "I needed a printed Boarding pass. This should also work electronic..."

Points négatifs : "The airport was a bit tough to navigate, and the baggage drop area didn’t open until about 50 minutes before the gate closes, so the ticket says."

Points positifs : "The crew was very nice. All smiles"
Points négatifs : "We give our tickets to board and they tell us we have to put our purse backpack in our suitcase. Why? Really we are boarding. Of course it didn’t fit so we are charged 60 euros!! Per bag !! There are five of us so 300 euros. It’s no better than extortion. Then we pay and give our tickets and wait."

Points positifs : "The crew was kind"
Points négatifs : "The baggage boarding process. The boarding process in itself."

Points négatifs : "Il est dommage d'avoir pu cumuler sur un vol Aller/retour deux retards sur un vol intérieur dépassant allègrement le temps passé dans l'avion."

Points positifs : "Hôtesse très mal polie pas très agréable"

Points négatifs : "1 hour delay"

Points négatifs : "Être à l heure"

Points positifs : "Because of the fire to the Notre Dame Cathedral, trains were not stopping on the route we needed to get to to the airport. We left with plenty of time to spare, and because no one at the airline mentioned that delays could be a possibility due to this, we ended up missing our flight."
Points négatifs : "I'm not usually one to complain, but this situation was very difficult and even dangerous. There was zero communication from the airline about this, and we'd appreciate if the airline could pay for our new airfare and our Uber ride from the train station to the airport."

Points positifs : "Equipage. Informations. Cabine."
Points négatifs : "Embarquement long. Changement de porte."

Points positifs : "Tout le monde a embarqué à l’heure, nous étions prêts pour partir quand on nous à annoncé « finalement, un groupe de 30 personnes est en retard, nous devons les attendre ». Lorsque le groupe est arrivé, on nous annonce que suite au retard de l’avion pour décoller, il a perdu sa place dans le trafic"

Points négatifs : "Énormément de retard et pas d’explication"

Points positifs : "Avion à l'heure, pas de soucis"
Points négatifs : "Terminal d'embarquement très vieux.."

Points négatifs : "Calling passengers in order of seating arrangements, which in my opionion would avoid people blocking the aisle and speed up boarding."

Points positifs : "The crew are always friendly and welcoming, but today they were fantastic ! Thank-you to Maria & Clare for making the short flight even more enjoyable."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Rien à dire, parfait"

Points positifs : "We Arrived over two hours early waited in the line designated for 45 minutes then told to get in a different line which was slow. Then when we got to the sweet gal at the desk she told us that we couldn’t bring a personal item on in addition to our carry on luggage. We travel a lot and have never seen that. We had to pay $250 to check our roller bags so that we could bring a purse or book bag."
Points négatifs : "We will seriously think of a different air line"

Points positifs : "Ponctualité. Application Easyjet."
Points négatifs : "Cabine défraîchie. L’application n’indique pas la porte."

Points positifs : "No having to have hassle of traveling"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Arriving"
Points négatifs : "Gate announcements. Flight was delayed so screens just kept showing "Gate info at 12.30" At 12.30 I checked the board and it said "Gate closes at 12.35". Quite ridiculous, and caused unecessary stress."

Points négatifs : "Flight was 25 mins late taking off and was therefore late arriving and pilot was failed harrier jump jet pilot as slammed it down on runway and then bounced along till we came to a halt... not the best the landing"

Points positifs : "L’équipage a été efficace et rapide dans l’embarquement. Personnel souriant et disponible. Vol agréable et sortie rapide."
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Moyen Si même compagnie les valises doivent être prises en charge du début à la fin Corfou Londres Nantes"
Points négatifs : "Non prise en charge d es bagages a La ndr s pour Nant s en venant de Corfou. La Nguyen marche pour revenir au même endroit"

Points négatifs : "Bébé à bord bruyant et équipage impuissant"

Points positifs : "Facilité d'embarquement"
Points négatifs : "Confort des sièges spartiate. Non précision que les boissons servies étaient payantes (ayant fait un vol pour Venise auparavant elle ne l'étaient pas)."

Points positifs : "Very polite and helpful crew. Everyone was a bit confused by my Calton Hard Shell case but they let me on, gratefully. My instrument and all the passengers luggage fit with space to spare."

Points négatifs : "Terrible customer service. Staff is very poorly trained and just lacking in every regard, from those attending to baggage check to those supposedly assisting with customer service. The airline takes no responsibility for the actions of their employees and leaves everything at the expense of the customer, even when the airline / it’s poorly trained employees are to blame. They left me stranded in a foreign country overnight with no accommodations and just complete and utter disregard for what had actually occurred. By far the worst experience I have ever had with any airline, ever. Beware. Their rules for checked baggage are ridiculous. Nothing is worth the money. I spent less on a 4-star hotel the night I was stranded than the airline charged me to check my bag. I initially paid $107 online to check my bag which was insane enough as is, but despite the fact that I had already purchased the extra large checked-bag option, I was charged an additional €80 at the airport since there was apparently no record of me purchasing the XL bag option (except for on my flight invoice as well as on my bank statement, of course). As a result, after seeking assistance from multiple employees—each of whom couldn’t have cared less—and paying the additional fee, I missed my flight (which was a CONNECTING FLIGHT) because they finished boarding early / closed the gates early. Their lovely cutomer service then proceeded to tell me (as I embarrassingly wept and sobbed), that I must purchase a new flight ticket, before also happening to mention that seeing as though it was almost 12pm, they were doing me a favor by waiting for my decision since I was delaying them from leaving work, as it was the end of their shift. All in all, because I missed my connecting flight, I then missed another flight, as well as a train I previously booked. I not only had to purchase a new flight, but also a hotel room, a taxi to the hotel since the airport hotel was fully booked, a taxi back to the airport from the hotel, and another train ticket, in addition to the obvious necessities such as food and water. All without even an apology from the airline. To make matters worse, once I was finally on the newly booked flight, I was not offered a single refreshment. No food, no beverages, and in fact, was actually ignored by the flight crew as they served everyone around me. EasyJet turned my long 16-hour journey into an exhausting and overall miserable 72+ hour journey due to their complete insolence. Never again......"

Points positifs : "The speed of the que was not to bad"
Points négatifs : "Very unprofessional service from the lady that checked myself and my friend in. I had 2 very small bags with me. Not even reaching 15 kilos. Has I had problems with my big luggage I had to use to smaller bags. She said very rudely. "You paid for 1 bag, you will have to pay. Surely whatever the policy is. She could use her common sense and be more understanding as I told her the zip in my bigger bag wouldn't close. The smaller bags didn't even weigh 15 kilos. We then had to pay 38 pounds for absolutely nothing. After we paid She looked at the bags as if she knew she was wrong as they were so small it really didn't justify that amount of money. We payed then she said nothing and angrily told us to speak to customer services and get out of the que as there were more other ppl in line. I will never ever use easyjet again. Will go to British Airways or raynair. Easyjet greed for money is ridiculous."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Because my bag was 1.5 inches to big I was charged 50 pounds.i will not fly with easy jet for one year to ensure they do not profit from me.jobs worth at desk disgusting and have already ripped them on social media .So well done to that jobs worth.hope you sleep well at night"

Points négatifs : "L’equipage au sol et à bord Le retard de près de 2 heures Équipage peu aimable. Très mauvaise expérience avec cette compagnie que je vais éviter à tout prix"

Points négatifs : "Encore des retards"

Points négatifs : "Just because I had my Cary on and a small purse I had to pay 47€ ... unacceptable"

Points positifs : "Encore Elena comme chef de cabine: quelle gentillesse, efficacité et quel charme!"
Points négatifs : "L'alerte à la bombe ou bagage abandonné à l'arrivée: 30 mn d'attente..."

Points négatifs : "forced to have cabin bag taken away as hold luggage when they ran out of over head space athough it was small enough to fit under seat - very rude Easyjet staff at boarding who did not want to understand situation. thanks to being delayed by hold luggage pick up missed my connecting journey"

Points positifs : "Parfait bele cite porto"
Points négatifs : "Je tout amaie"

Points positifs : "uniquement l'attitude du commandant de vol et de l'équipage"
Points négatifs : "plus de 2 heures de retard !!!"

Points positifs : "The check-in and boarding were cery quick"
Points négatifs : "The place seats were a bit dirty"

Points positifs : "Smooth experience from boarding to landing. Staff efficient. Nothing to complain. We left in time and landed punctual."

Points positifs : "L’accueil de l’équipage"
Points négatifs : "Retard pour l’embarquement et pour le vol"

Points négatifs : "Bagages cabine à transférer en soute.(à chaque vol) 15 minutes d'attente après la porte d'embarquement avant d'accéder à l'avion."

Points positifs : "So fast, so on time"
Points négatifs : "The other travelers that did not read that they could only take 1 bag on board amd insisted on taking purses too, and they had to be told repeatedly ..."

Points positifs : "Punctual"
Points négatifs : "You can't bring a handbag with your carry on luggage. Crazy, because you need small things like mobile, money... They just want to make additional money."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Plus d'une heure de retard, j'ai du annuler rdv sur Genève, merci easyJet."

Points négatifs : "Dealing with being overweight Seating was a bit tight"

Points positifs : "Everything"

Points négatifs : "Nothing in particular to dislike but i wish there was more organization when it came to the flight delay and the boarding process."

Points négatifs : "You definitely need more hot food for all the people at the back end of the plane other than that all good"

Points positifs : "Personnel de bord pro, ponctualité."
Points négatifs : "Confort, micro du commandant de bord."

Points positifs : "Les mesures COVID, l’équipage et la cabine en général"

Points positifs : "Respect des horaires"
Points négatifs : "Politique des bagages et leur coût !"

Points positifs : "Rapide"
Points négatifs : "Avion non nettoyé"

Points positifs : "Excellent en tout merci de votre recommandation"

Points positifs : "The crew did a fanstastic job!"
Points négatifs : "The seats werent the best and my seat didnt have a window."

Points négatifs : "We did not arrive on time to the flight because our conection delayed and the airfligt company did nothing to help us."

Points négatifs : "High baggage and other fees that are not publicized. Web site just says check bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."

Points négatifs : "Very high baggage and other fees that are not publicized. Web site just says checked bags start at 15 euro, actual price was over 50 euro."

Points négatifs : "The return flight was very turbulent, but mostly close to take off and landing."

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "La "confiscation" avant la montée à bord de mon bagage à main afin de le mettre en soute. D'autres personnes avaient plein de sacs en plastique et elles ont pu monter à bord avec. J'en conclus que les sacs en plastique sont prioritaires sur les valises normales en tant que bagage à main!"

Points positifs : "The only saving grace to this whole experience was the woman at the check in counter who was friendly and made small talk while checking our bags."
Points négatifs : "Honestly, I would consider myself well travelled but after this flight I wanted to rule out air travel from our future plans. The take off was bumpy, fast and uncomfortable. Handling the turbulence was unbearable and I had a full blown panic attack on the flight. I couldn't understand a word of the English announcements each time we hit turbulence. I felt unbearably sick but couldn't bring myself to get out of my seat. There was no food, no entertainment, and definitely no entertainment. I hope to never fly Volotea again."

Points négatifs : "the app is that that great, it gets stook. Also, they don't have any chance to change or re-schedule any flight."

Points positifs : "Boarding was like any other boarding, it went fine, but then we had to sit on runway for about 30 minutes or so. Not a huge deal. I keep myself busy on computer so flight went quickly."
Points négatifs : "Flight crew was not happy and they didn't even pretend to be. Seats were not comfortable at all and mine even had a huge tear in it so it just bugged my back side the entire flight. Food was not good at all! Salad smelled moldy. Oh yeah, and I ended up paying extra for my bags that were exactly the same as my husbands but he was not up charged. Between the c crew and the constant selling and up charges, I would rather pay more for a different company."

Points négatifs : "Prélèvement de 1O EUROS sur mon compte en passant par vos services. Je n'ai pas eu connaissance de cette information . Nourriture très moyenne, voire médiocre."

Points positifs : "Tout est bien indiqué, on est pas perdu dans l'aéroport."
Points négatifs : "Un peu d'attente pour l'embrquement. Retard à l'allé mais pas dramatique. La nourriture est chère mais cest comme ca dans les aéroports. Le verre d'eau n'est pas gratuit dans l'avion? Il n'est pas proposé en tout cas"

Points positifs : "Accueil, le pilotage à été très bon, le voll dans sa globalité"
Points négatifs : "Les boissons sont payantes au vue du coût du billet de vol"

Points positifs : "Checking and boarding were easy. Also email reminders were helpful."
Points négatifs : "Could they spare a drink of water? They charged extra for everything, including the air you breathed."

Points positifs : "Low cost"
Points négatifs : "Have to carry any carry-on luggage up the metal stairs in any weather, up to plane. Same thing after landing."

Points positifs : "Organization in boarding the plane"
Points négatifs : "When i read the baggage rate, its only 20 euro, when i got there its 40 euro the lady told me its cheaper on line cuz i was there 6 hours early. I didnt know that i have to buy the baggage ahead of time. It would be nice if its highlighted in red when i bought the tix. Also i had to pay extra 30 euro bec i didnt chk in on line, seriously? What is the point of having a chk un counter? Also i was told to come back 2 hours before my flight . As i said i was there 6 hours eatly, when i came back the chk in on line is already closed. Im sure its a common problem , a lot if ppl paid extra and were complaining, they could have told us or have a sign there. Dont u think 30 euro is a lot to pay for not chking in? Is it only in europe? Its better when we book that ppl shld be warn of the pronlem, i paid extra 210 euro bec there are 3 of us plus the internet there suck at the airport , if you get in on the internet in 2 mins you are out or cant get in gor hours"

Points positifs : "It was a quick flight."
Points négatifs : "They took me and my wife's carry on, that we had already stored in the over head cabins on 3 flights before this one and told me it was to big. Then they made me pay 120 Euros and asked me to take the bag out to the plane. When I got to the plane the men working with the suitcases said my bag was more than capabale of fitting overhead and let me take it up. So they charged me 120 Euros extra for nothing and only did this once they saw my American Passport."

Points négatifs : "3 h de retard peu d'informations"

Points négatifs : "Worst airline I've ever experienced, avoid at all costs"

Points positifs : "We got there"
Points négatifs : "About 50 minutes late, hard landing, and worst of all they called us for boarding and we went out of the semi-comfortable terminal and STOOD in the HOT sun. Our plane hadn't even landed. We stood out there for 40 minutes. Voltea is even a worse version of Spirit Airlines"

Points positifs : "Ponctualité et services de cabine"
Points négatifs : "La dimension non standard du bagage de cabine comparée aux autres compagnies aériennes"

Points positifs : "I cancelled the trip because in reading the fine print, I found the cost of checking a single small bag almost as much as the cost of the flight itself. Cancellation was accepted but took some effort to do it."

Points négatifs : "En plus de cela , nous avons repris le même vol à Toulouse ( aéroport le plus proche ) : vol retardé et avons dû payer un supplément de 30€ car l enregistrement par le site n a pas fonctionné"

Points positifs : "A flight es eventually arranged"
Points négatifs : "There was zero communication from Volotea over 12 hours of being stuck when a flight was delayed. For a long time I thought the flight was cancelled. Now that I am trying to seek compensation via EU guidelines they are similarly evasive and not helpful."

Points négatifs : "Les surcoûts non annoncés (30 euros pour éditer un billet à l'aéroport !). Le retard et l'absence de prise en charge à l'arrivée (plus de bus / train vers Strasbourg), nécessité de prendre un taxi à 40 euros au lieu d'un ticket de bus à 2 euros..."

Points positifs : "Accepted phone scans of our boarding passes. Decent price Nice crew Left a little late but still managed to arrive 15 minutes early on a one hour flight."
Points négatifs : "I only gave one star for food but I didn't buy any food so I would rather have a "not applicable" category."

Points positifs : "La rapidité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Le professionnalisme de l'équipe"
Points négatifs : "Rien le ✈ vol était très court"

Points positifs : "Pouvoir embarquer depuis une vraie aérogare (pas le MP2) La durée du vol (1h) Le personnel navigant"
Points négatifs : "Retard de 30mn au décollage, à l'aller comme au retour Devoir utiliser les bus pour accéder aux avions Le confort des sièges L'espace disponible aux jambes"

Points positifs : "La musique au décollage et à l'atterrissage est plaisant Personnel agréable"
Points négatifs : "Pris excessif sur le bagage en soute Au décollage, Trop d'attente à l'extérieur de l'avion Repas mal organisé ( trop de manquant), cher et pas très bon"

Points positifs : "La gentillesse du personnel de bord, leur accessibilité et leur bonne humeur"

Points positifs : "Convenient straight flight to Bordeaux"
Points négatifs : "Inappropriate behavior from the crew. One stewardess heavily flirting with a passenger, exchanging phone numbers. 45 minute delay while waiting to take off. Crew just chatted, laughed. Unacceptable to buy your snacks/drinks?!??"

Points négatifs : "Le billet pris était un cadeau pour ma mère mais par erreur j'ai indiqué mon prénom au lieu de celui de ma mère. Le standard téléphonique n'a rien voulu savoir et nous a demandé 790 euros pour pouvoir changer le prénom sur le billet. Évidemment les prix volotea sont attractifs mais au moindre problème, des sommes exhorbitantes sont demandées. Résultat: ma mère a pris la voiture mais nous avons perdu 200 euros."

Points positifs : "Départ à l'heure arrivé en avance. Le confort correspond a ce qu'on est en droit d'attendre pour le prix payé"

Points négatifs : "la navette de la gare St Jean à l'aéroport"

Points négatifs : "Paiement de 30 euros pour imprimer un papier de 20cm*10cm : c'est tout simplement du vol organisé."

Points positifs : "Staff was friendly"
Points négatifs : "Flight was delayed, planes are old, no entertainment and boarding process was unorganized"

Points positifs : "Excellent price and route. Very friendly crew. I didn't need much for a 2hr flight. Met all my expectations."

Points positifs : "Personnel poli et avion silencieux"
Points négatifs : "Frais excedentaire de volotea"

Points positifs : "Aéroport facile d'accès. Temps de vol respecté."

Points positifs : "Personnel were helpful, polite and spoke English as well as many other languages."
Points négatifs : "Volotea is a low cost airline that charges for early seat assignments, printing boarding passes, luggage and drinks on the flight. There is a service charge added to everything. It isn't as low cost as it initial appears. Beware"

Points positifs : "Good short flight"
Points négatifs : "Short flight, no food or entertainment"

Points positifs : "the plane were very old and we felt scared since there was turbulence and the plane showed an unsafe one..."

Points négatifs : "There was no airline or flight by his name ."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Check in started at 9:05 and boarding was at 9:25, we arrived at the airport (which has 1 gate) at 9:10. There was no one at the check in counter until we asked the security guard for help. At 9:30, the Volotea attendant came back and said we were late and missed boarding and it would cost another 180 euro to get on the plane!! Beware!!! -They have a 20 kg or 44 lb weight limit instead of 50 and will charge you an additional 60 euro per bag of over 44 lbs! -Print your own boarding passes, they charge 20 euro per passenger if they have to print it at check in. -There are fees all over the place, it is a SCAM!"

Points positifs : "Seats were OK and overhead storage was good."
Points négatifs : "Flight was delayed 45 min without explanation."

En savoir plus sur Aegean Airlines
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour Crête

Les compagnies aériennes voyageant pour Crête ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Crête

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Crête

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Crête

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Crête

Réservez des billets d’avion pas chers pour Crête

Dernières offres d’allers-retours

1/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 20min
TLS - HER
8/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 35min
HER - TLS
1/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 20min
TLS - HER
8/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 35min
HER - TLS
1/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 20min
TLS - HER
8/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 35min
HER - TLS
1/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 20min
TLS - HER
8/6
mar.
sans escale
Volotea
3h 35min
HER - TLS
4/9
sam.
sans escale
Plusieurs compagnies
2h 50min
LYS - HER
6/9
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 10min
HER - LYS
21/5
ven.
1 escale
Ryanair
27h 50min
BVA - HER
12/6
sam.
1 escale
Ryanair
22h 35min
HER - BVA
14/9
mar.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 20min
TLS - HER
19/9
dim.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 30min
HER - TLS
29/6
mar.
sans escale
easyJet
3h 45min
NTE - HER
13/7
mar.
sans escale
easyJet
4h 00min
HER - NTE
21/5
ven.
1 escale
Ryanair
11h 10min
BVA - CHQ
24/5
lun.
2 escales
Ryanair
22h 20min
CHQ - BVA
21/5
ven.
1 escale
Ryanair
27h 50min
BVA - HER
29/5
sam.
2 escales
Ryanair
20h 30min
HER - BVA
30/5
dim.
2 escales
Ryanair
33h 30min
BVA - HER
6/6
dim.
1 escale
Ryanair
22h 25min
HER - BVA
25/6
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
NTE - HER
29/6
mar.
sans escale
Plusieurs compagnies
4h 00min
HER - NTE
6/9
lun.
sans escale
Aegean Airlines
3h 25min
CDG - HER
21/9
mar.
sans escale
Aegean Airlines
3h 40min
HER - CDG
19/9
dim.
sans escale
Aegean Airlines
3h 25min
CDG - HER
29/9
mer.
sans escale
Aegean Airlines
3h 35min
HER - CDG
30/6
mer.
sans escale
easyJet
3h 30min
CDG - HER
13/7
mar.
sans escale
easyJet
3h 45min
HER - CDG
25/6
ven.
sans escale
Transavia France
3h 40min
NTE - HER
28/6
lun.
sans escale
Transavia France
3h 55min
HER - NTE
30/5
dim.
sans escale
Transavia France
3h 40min
NTE - HER
6/6
dim.
sans escale
Transavia France
3h 55min
HER - NTE
28/6
lun.
sans escale
Air France
3h 25min
CDG - HER
9/7
ven.
sans escale
Air France
3h 50min
HER - CDG
11/5
mar.
1 escale
Lufthansa
10h 05min
CDG - HER
16/5
dim.
1 escale
Lufthansa
5h 25min
HER - CDG
31/5
lun.
1 escale
Norwegian
23h 10min
CDG - CHQ
4/6
ven.
1 escale
Norwegian
18h 05min
CHQ - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

28/5
ven.
1 escale
Ryanair
27h 50min
BVA - HER
30/5
dim.
1 escale
Ryanair
23h 05min
BVA - CHQ
21/8
sam.
sans escale
Volotea
2h 50min
LYS - HER
4/6
ven.
1 escale
Ryanair
27h 50min
BVA - HER
22/8
dim.
sans escale
easyJet
3h 30min
CDG - HER
12/6
sam.
1 escale
Ryanair
26h 45min
BVA - HER
28/5
ven.
2 escales
Ryanair
24h 40min
BVA - HER
25/9
sam.
sans escale
Volotea
2h 50min
LYS - HER
1/9
mer.
sans escale
easyJet
3h 30min
CDG - HER
18/8
mer.
sans escale
easyJet
3h 30min
CDG - HER
21/6
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 15min
BVA - HER
18/6
ven.
sans escale
Transavia France
3h 40min
NTE - HER
3/9
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 15min
BVA - HER
3/9
ven.
sans escale
Aegean Airlines
3h 25min
CDG - HER
8/6
mar.
sans escale
Transavia France
3h 30min
ORY - HER
11/6
ven.
sans escale
Aegean Airlines
3h 25min
CDG - HER
24/8
mar.
sans escale
Air France
3h 25min
CDG - HER
3/9
ven.
1 escale
Vueling
15h 55min
ORY - HER
31/5
lun.
1 escale
Norwegian
23h 10min
CDG - CHQ
6/6
dim.
1 escale
Brussels Airlines
21h 35min
LYS - HER
Plus de résultats

Dernières offres de vols domestiques

11/6
ven.
sans escale
Ryanair
1h 15min
SKG - CHQ
18/6
ven.
sans escale
Ryanair
1h 20min
CHQ - SKG
16/8
lun.
sans escale
Ryanair
0h 55min
ATH - CHQ
29/8
dim.
sans escale
Ryanair
0h 55min
CHQ - ATH
21/6
lun.
sans escale
Ryanair
1h 25min
SKG - HER
28/6
lun.
sans escale
Ryanair
1h 25min
HER - SKG
2/6
mer.
sans escale
Volotea
1h 00min
ATH - HER
30/6
mer.
sans escale
Volotea
1h 00min
HER - ATH
23/9
jeu.
sans escale
Ryanair
0h 55min
ATH - CHQ
27/9
lun.
sans escale
Ryanair
0h 55min
CHQ - ATH

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première