CHQ

Trouvez un billet d’avion pas cher pour La Canée

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour La Canée. Combinez vol et hôtel et économisez !

— CHQ
18 août — 25 août1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
jeu. 18/8
jeu. 25/8

Bon à savoir

Basse saison

janvier

Haute saison

décembre

Vol le moins cher

16 €

Bonne affaire aller-retour

78 €

Bonne affaire aller simple

34 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 19%.
Vol Marseille Aéroport de Marseille-Provence - La Canée Souda
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour Souda ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour La Canée

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour La Canée ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour La Canée aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Nice à 34 €, aller-retour à 135 €, aller simple de Paris à 84 €, aller-retour à 168 €, aller simple de Bordeaux à 104 €, aller-retour à 201 €
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre, et janvier est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers La Canée.
  • L’aéroport de La Canée Ioánnis-Daskaloyánnis (CHQ) compte 2 terminaux et a récemment été rénové. On y trouve désormais un snack-bar dans le hall principal des arrivées ainsi qu’un kiosque qui vend des boissons et des sandwiches, et un magasin spécialisé dans les produits crétois alimentaires et cosmétiques. Enfin, une cafétéria a été construite à 100 m de l’entrée de l’aéroport le long de la route. Elle propose des spécialités locales et des hamburgers.
  • L’aéroport dispose également d’agences de location de véhicules pour les passagers des vols vers La Canée. Des agences internationales sont présentes, tout comme des agences locales à l’instar de Kappa, située dans le hall des arrivées.
  • Enfin, le site est équipé pour faciliter l’accès des personnes handicapées, notamment avec le prêt de fauteuil roulant, et la présence de toilettes accessibles. Les parents trouveront une infirmerie ainsi qu’une nursery équipée d’une table à langer et d’électroménager pour réchauffer les repas. Tout ceci se trouve dans le hall principal de l’aéroport.

FAQ - Réserver un vol pour La Canée

5 meilleures compagnies proposant des vols pour La Canée Souda

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,8
Aegean AirlinesNote générale basée sur 3080 avis
7,9Embarquement
7,9Confort
8,5Équipage
6,7Divertissement
7,6Repas
Avis sur la compagnie

Avion propre. Équipage souriant.

En savoir plus sur Aegean Airlines

Avion propre. Équipage souriant.

The cabin crew was fantastic!

Plus d’une heure de retard sur le premier vol, deuxième vol manqué Pas d’info et pas d’aide en transfert à l’aéroport d’Athènes, embarquement du second vol situé à l’opposé de l’arrivée du premier avec sécurité à retraverser donc impossible même en courant d’avoir le second vol Obligation de retrouver un autre vol et nuit d’hôtel par nos propres moyens (et budget supplémentaire conséquent)

Le voyage a été normal. Dommage retard au décollage qui aurait pu compromettre la connexion à Athènes..

Great flight for a great price

2 hours delay on the plane causing us to miss our connection

Points négatifs : "rip off at boarding. very intellectual airline. we had a piece of luggage for two. total weight 8.2kg. I have been flying with this case for more than 10 years without any problems. aegeian found out that he 1.5! cm is too long. we would have to pay 50 euros. I go to court with this bill"
Points positifs : "Walked away from plane."
Points négatifs : "The seat was the most uncomfortable I’ve sat in for some time. No in seat charge option."
Points positifs : "Ground crew and cabin crew were very helpful and efficient"
Points positifs : "Price was good and the crew were friendly"
Points négatifs : "Their were no entertainment options and the on time departures are continually a issue with Aegean. Our flight was around 2hrs late. Also the carry on requirements are stringent"
Points négatifs : "Best"
Points négatifs : "Treated like peasants rather than customers. An annoyance to the check in staff rather than someone trying to enjoy a holiday. Totally disgusted with their attitude. Can’t wait for the return leg....."
Points positifs : "On time and soft landing"
Points négatifs : "No entertainment for 3 hours flight is boring."
Points positifs : "Oui"
Points négatifs : "Repas"
Points négatifs : "The food honestly"
Points positifs : "Not much! Boarding was a nightmare, nobody knew which was the gate and actually they never put it up on the depatscreen. I felt like cattle!"
Points négatifs : "Get organized! Let the passengers know the gate, board by zones instead of a cattle call 45min. before boarding and having to endure the pushing and shoving during this time. Getting in an airplane where people are trying to find a place for their belongings, not finding any and clogging the way."
Points négatifs : "The plane was so small I couldn’t fit my legs in the seating. Very uncomfortable for a 4 hour flight and with an hour delay it was five hours of being a sardine. I’m not an overweight person at all."
Points positifs : "L’embarquement a été super rapide. L’équipage très sympathique et souriante. Pas de turbulence et sortie de l’avion rapide."
Points négatifs : "Rien à dire"
Points positifs : "Personnel très aimable et accueillant"
Points négatifs : "Repas très mauvais"
Points positifs : "Le vol a été assez agréable. L’embarquement c’était un des plus désorganisés que j’ai vu. Il avait au moins 4 files pour finir dans la même porte. Je pense que le terminal 1 B ´aide pas à ça mais un peu plus de personnel pour diriger les passagers ne serait pas mail. Pendant le vol le repas était sympa e bon. ."
Points négatifs : "L’équipage pourrait être un peu plus gentil. Une des hôtesses devait être dans un jour compliqué vu qu’elle n’a pas lancé un seul sourire à personne"
Points négatifs : "The check in staff at the front desk were extremely rude and forced me to check and pay for a bag that was a carryon."
Points positifs : "Embarquement à l’heure Personnel agréable Petite douceur offerte juste après le décollage"
Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"
Points positifs : "Vol à l’heure, très efficace et personnel très aimable"
Points positifs : "- Crew service was pleasant"
Points négatifs : "- Misinformed about luggage included in the ticket, had to pay extra money. - Flights delays"
Points négatifs : "We couldn’t check in until 90 minutes before Departure."
Points négatifs : "40 mins inside the plane before departing with temperature 30 Celsius when aircondition not functional"
Points positifs : "The plane was new and comfortable"
Points positifs : "Service was excellent, planes left on time and arrived on time or early."
Points négatifs : "Absolutely worst leg room of any airlines I have ever been on. My knees were jammed against the seat in front of me. It was the most uncomfortable I have ever been on a commercial airplane. Had it not been for this I would have given the airline an excellent review."
Points positifs : "crow and food and cooporatio was wow"
Points négatifs : "seat was so hard"
Points positifs : "The flight was most excellently attended from Paris to Crete. I am very impressed with this level of service experienced and the spaciousness of the airplane. A most comfortable and well taken care of flight. Thank you!"
Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."
Points positifs : "Personnel courtois, professionnel et aimable. Très compréhensif et serviable, observant une politique vis-à-vis des bagages en cabine irréprochable. Idéal pour les musiciens qui doivent transporter un instrument de moyenne ou petite taille avec eux."
Points négatifs : "Le check-in online n'était malheureusement pas disponible. Certaines difficultés rencontrées avec le site internet faisaient en sorte que la procédure pour obtenir la carte d'embarquement prenait légèrement plus de temps."
Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Everything. I was re-routed and never told why."
Points négatifs : "We paid 70 Euro in the airport for a small suitcase. we felt robbed because we had no informations about charges of suitcases. If we knew about this we would not carry with us any suitcase. The seats were very tight and no comfortable. No entertainment at all."
Points négatifs : "No entertainment"
Points positifs : "Tout parfait"
Points négatifs : "Rien de relou"
Points positifs : "Service très agréable personnel sérieux et appliqué"
Points négatifs : "Rien à signaler"
Points positifs : "Food and drinks provided."
Points négatifs : "Small seats. Slow service at baggage drop off."
Points positifs : "Everything was fine, even above expected for low cost airline. Nice crew, free drinks."
Points négatifs : "Food could be a bit better."
Points positifs : "Amazing Crew"
Points négatifs : "Couldn't easily buy checked baggage beforehand so had to pay at the check in counter. The self check in kiosks did not work at CDG airport."
Points positifs : "When I booked my ticket from New York to Greece with a 3 day stop over in Paris I should have been told that I would have to pay to check in my luggage from Paris to Greece. I assumed that since I was entitled to one free piece of luggage from New York to Paris that I wouldn't have to pay any fees going from Paris to Athens. I ended up paying 240.00 euros to check in 4 suitcases! that's absurd!! In addition I couldn't check in online for this flight and therefore was not told via email that I could at least check in my bags via the internet for s reduced fee. This is a kayak issue. Otherwise Aegean was great."
Points négatifs : "about 50 minutes late"
Points négatifs : "Cold on the plane"
Points positifs : "Personnel tres souriant. Sièges confortables. Collation agréable. Coloriage pour les enfants. Embarquement prioritaire bien géré."
Points négatifs : "Longue attente au moment de l'embarquement. Et avion en retard."
Points positifs : "Service was great with food and beverages and checkin bags included."
Points positifs : "Professionalism. The flight attendants were professional, very efficient and helpful."
Points négatifs : "Vegetarian. I should have ordered in advance."
Points positifs : "Loved the free food and coffee, the only airline that I've flown that offers such anenities"
Points négatifs : "When staff give own bags and check pass have a problem and give more time but don't say any thing to me only says we fixed the problem, after that when we went to airplane and check the tickets machine has a alert , again we have a problem!! Again checked own passports and didn't say anything to me, only say nothing!!!! And we have anxiety."

L'embarquement a été un peu désorganisé mais le voyage a été excellent à tous points de vue L'équipage, le confort et les services irréprochables ! Bravo à l'équipage Lufthansa (Munich -Montréal ) vous méritez toutes mes félicitations !!! ❤️

Petit avion, rien ne marchait, pas de télé, pas de wifi, tout en panne. Pas de compensation, auraient pu nous offrir quelque chose pour compenser, comme un sandwich ou un boisson gratuite. Très decu6

Voyage de san Francisco vers Honolulu à été mauvais. Petit avion pas de films (tous les écrans étaient en panne), pas de wifi. Il ne nous ont pas compensé, ils auraient pu nous offrir un sandwich ou une boisson gratuite.

Le pilote a été super le service aux clients. Aucune information pour aider les passagers en correspondance. nous avons ratés notre vol vers Paris

Food is really bad quality and taste Entertainment system is very slow responding

Formalités d'embarquement simples. Le staff à bord sympathique. Assis à côté d'un homme a assez forte corpulence qui mettait en évidence la taille réduite des sièges. Le dîner et petit déjeuner pas fameux du tout, le niveau à encore baissé dans ce domaine.

Friendly crew.

It was the long delay and standing that was tiring. Then the rushing around to catch the connecting flights was exhausting for everyone I am sure. Airport was crowded. The crew didn't update us on our connecting flights while we were stuck waiting for the bus to take us to the terminal, which caused more anxiety.

It was cancelled!

La boufe et l’équipage très cool seulement il fallait payer une petite bouteille de vin à 7 euros

Notre départ et notre arrivée étaient à l’heure. Nous étions bien servis par les membres d’équipage. Malheureusement, moins d’espace dans ce modèle d’avion que dans les modèles plus récents. Les écrans installés dans les sièges fonctionnent très lentement, donc pas beaucoup de divertissement pour le vol de 8 heures

Les membres d’équipage ont été attentifs. La qualité de repas- à améliorer

Transit à Frankfort : horrible !

Vol retardé (+ d'1 heure), pilote qui annonce que les autres vols à Frankfurt sont aussi retardés, donc qu'il sera possible tout de même de continuer le voyage. Annonce qu'un employé de Lufthansa va nous attendre pour nous aiguiller. Rien de cela ne s'est passé. La seule chose c'est que j'ai manqué ma connection, à peu près 8 heures de retard. Inacceptable

We didn't have right seat.. No kosher food

Le fait de refuser de servir un deuxième verre de vin sous prétexte d’effectifs réduits à cause de la pandémie, Servir de l’eau ou du vin ce ´n’est pas plus difficile ! Aucun choix de repas et une bouillie trop cuite qu’ils osent appeler pasta. Personnel de bord particulièrement expéditif et antipathique. Le pire long courrier de ma vie.

Points négatifs : "Food was a little underwhelming for First Class."
Points négatifs : "Need longer transfer time in Frankfurt airport. They use buses to airplanes and that eats up time. Also, passport control line can be long. Fights to and fro gave us barely enough time and we were last ones to board"
Points négatifs : "Again, there was not enough time between flights. It was a HUGE rush in Denver to get to my next flight, and I almost missed it."
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points positifs : "They give you food in this airlines. Crew was nice always serving drinks."
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points négatifs : "Retard"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"
Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "Everyone on this flight from the crew to all were awesome, exactly what you hope for when traveling internationally"
Points négatifs : "My bags did not make it to Copenhagen...again! So disppointed and completely put out by this inconvenience"
Points positifs : "Crew was friendly and we were pleasantly surprised to be fed something on the short flight!"
Points négatifs : "Although it was a 4 hour layover, it took almost 3 hours before we saw where our gate was for the flight."
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Service"
Points négatifs : "Boarding"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "I was in the middle seat and my neighbor was a mentally challenged person who should not have travelled. She annoyed me the whole trip. Movie selection was very disappointing."
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points positifs : "The Crew was very helpful, they were always around and offering all kind of help."
Points négatifs : "The food was very cheap, we had no choice for a better offer. We were hungry and had to eat.... The seats were changed at the last minute, we were very upset!!! We did our confirmation on line and get our seats assigned. When we got to the airport we were surprised that they changed them."
Points négatifs : "I waa not allowed to bring my carryon bag and was told either I pay 100.00 or leave it there. Totally unprofessional and sounded like a scam."
Points positifs : "Lufta Hanza canceld the flight"
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points positifs : "Excellent crew"
Points négatifs : "Toilet"

too hot and too tight, no even small cup of water.

1/2 h de vol en plus !!!

Au minimum de l'eau gratuite serait bien

Très belle

Radin sur la restauration. Arrêtez les économies de rats c’est la honte. Offrez un petit repas et de l’eau quand même !

Staf

Excellent

All good

Enregistrement en ligne parfait, dépôt des bagages brouillon, embarquement vol et atterrissage sans problème. Repas à bord payant et de faible qualité. Pas de divertissement. retrait des bagages assez rapide.

L'enregistrement, l'embarquement, le vol, l'arrivée bien. A bord, le repas simpliste, choix limité, divertissement : rien, confort des sièges limité.

Points négatifs : "Faire appliquer les règles d'embarquement par zones + faire applicare le règles anti COVID tout au long du vol et au débarquement."
Points négatifs : "Procédures d'embarquement pas conformes aux règles COVID"
Points positifs : "l’atterrissage était parfait. L’enregistrement L’embarquement Le vol en lui meme s’est bien deroulé"
Points négatifs : "Je n’ai pas apprécié comment une membre de l’équipage du nom de mercedes s’adresse aux clients d’un air hautin contrairement au reste de l’équipage . Lors de la première étape l’enregistrement plusieurs machines d’impression de boarding pass ne fonctionnaient pas ce qui nous a fait perdre du temps."
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "The boarding was very slow and to seat to small for me."
Points positifs : "It was a very nice, standard flight. Nothing remarkable good or bad."
Points positifs : "..."
Points négatifs : "...."
Points positifs : "The was not confortable"
Points négatifs : "Having more entertaiment"
Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Seats and legroom"
Points négatifs : "Baggage claim was nearly one hour long"
Points positifs : "Retard de 2heures service nul"
Points positifs : "Personnel à bord"
Points négatifs : "Offrir un café"
Points positifs : "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."
Points positifs : "Quick and convenient"
Points négatifs : "Delays are always an issue"
Points positifs : "Rapide et à l’heure"
Points négatifs : "Un repas inclus!"
Points négatifs : "Faire respecter la consigne des bagages à main a tout le monde plutôt que de mettre les bagages des derniers montés en soute. Résultat : 1h de perdu à Orly à l’arrivée."
Points positifs : "les sièges sont vraiment confortable par rapport à d'autres compagnies le pilote nous a indiqué l'itinéraire de vol et les villes survolées"
Points négatifs : "un petit encas inclus dans le prix du billet serait 1 plus ainsi que des prises usb"
Points négatifs : "Décoller à l'heure..."
Points négatifs : "Etre a l'heure dans au moins un des sens"
Points négatifs : "Limited seating online Made you stand in long checking line 2.50 for a cup of Nescafé"
Points positifs : "Le personnel oui sympathique"
Points positifs : "Départ à l'heure"
Points négatifs : "Rafraîchissements gratuits et non payants"
Points positifs : "Avec l’application plus besoin d’imprimer le billet, gain de temps"
Points négatifs : "Je n’avais pas prévu d’envoyer mon bagages à main en soute"
Points positifs : "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"
Points positifs : "Pour du lowcost c’etait parfait"
Points positifs : "Everything was fine"
Points négatifs : "No problems"
Points positifs : "We departed on time It was cheap to check a bag"
Points positifs : "Repas très correct"
Points négatifs : "Embarquement très long"
Points négatifs : "Transavia est une honte, c'est un low-cost certe, mais il n'empêche j'ai souvent des problèmes avec eux et je voyage beaucoup. Arrivé a l'heure pour l'enregistrement, il y a eu une alerte au colis suspect, la zone est donc évacuée. Une fois le problème levé, l'enregistrement n'est plus possible car Transavia a envoyé le vol laissant tout les passagers restant sur le carreau. La solution proposé par Transavia, "racheté un billet"! Merci Transavia! pour moi c'est fini, une compagnie qui réduit les couts je peux comprendre, une compagnie qui n'aide pas ses clients est une honte, surtout en rejetant la faute sur vous. Le service client est uniquement la pour s'excuser, c'est bien les excuses, ca coute pas chère, mais les solutions elles vous pouvez toujours courir. Une honte."
Points négatifs : "Mauvaise communication des informations de vol par l’équipe à l’enregistrement des bagages qui nous a coûté un vol"
Points positifs : "Ponctuel , avion récent"
Points négatifs : "L’embarquent fast line ne sert à rien tout le monde embarque ensemble"
Points négatifs : "30€ pour 20kgs c’est cher par rapport à Tuifly par exemple."
Points positifs : "The flight was on time."
Points négatifs : "Uncomfortable seats, rude staff, had to pay for water, very hot on flight"
Points positifs : "The crew were very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable, no entertainment, have to pay for everything, arrived late, bathroom smelled like pee"
Points positifs : "Équipage sympathique. Vol sans retard"
Points négatifs : "Fast track inutilisable. J'ai payé pour une place et on m'a changé de place d'office. Quel intérêt de payer des services inexistants.... Catarina Alves"
Points positifs : "All went well with no interference."
Points négatifs : "The boarding and bad experience at the departing gate was unprecedented!!! I am a gold & platinum traveler, due to millions of mileage flown for over 40 years. This experience that I experienced at the departing gate was unprecedented, worse than the worse charter flight from a third world country decades ago!!! Apparently Transavia has "Sky Serv" employees doing their departing gate work, and they are the worse I have encountered in my life. Rude, irresponsible, talking back to customers when they dared ask them a question, not caring about anything let alone the comfort of the customers, or advising them of status of departure. As a result, they allowed a line to form for boarding, with all the relevant shoving and pushing, including older people standing and being pushed in line, as the Shy Serv employee went behind the departure desk and THE TIME OF DEPARTURE HAD COME, so it was natural for all to stand up in line thinking they will board, while the ARRIVING PLANE HAD NOT EVEN ARRIVED. And when I realized that (also in line) I asked the Sky Serv employee who appeared as the supervisor, why are they not telling the people that so they can sit down, the answer was "we didn't tell them to stand up"!!! When I told them that I thought it was just considerate to do that, he was joined in defence by his colleagues saying "no-one told you or anybody else to stand up, you and they did". As if this was not enough, when finally the plane came, people debarked, and plane was made ready to board, we were asked to board, only to stop us on the middle of the the boarding bridge and stand there for 15 minutes with no one to tell us anything, until a member of the plane crew came out to advise us of the delay and allow us to proceed to the plane. NEVER AGAIN WILL I FLY TRANSAVIA, or any airline that has "Sky Serv" as it's ground handlers!!!!"
Points négatifs : "Free tea & coffee would be ideal"
Points négatifs : "Arrivato con 43’ di ritardo da sommarsi 15’ per scala e autobus non presenti . Uno scandalo"
Points positifs : "Personnel de bord très serviable"
Points négatifs : "Une de nos valises a été laissée à Paris"
Points positifs : "Aimabilite"
Points négatifs : "Retard de l’équipage de 2h00"

Non respect de l’heure d’embarquement! Décollage et arrivé en retard

Nice staff. My entertainment screen did not work well. My checked luggage is lost. I’ll be so happy one my luggage is found and returned home.

All OK.

Les genoux dans les dents tout le voyage c’est rarement agréable. Avion de Eurowings, un vrai cauchemar. Et je fait 1m75, pas 2m.

Connexion avec Genève mal faite, j’ai du attendre 3h pour un autre vol.

The crew managed the covid guidelines very well in a friendly way. Wearing a mouthmask does not feell ok in a 2 hours flight. As long s people are sitting still, I would consider periods of taking it off all together, (keep it on up to departure and then again before landing. People moving shoud wear a mask.

Points positifs : "On m'a fait raté mon vol et pour impossible de trouver un interlocuteur. TRES DECU!!!"
Points positifs : "The crew was amazing!"
Points négatifs : "Food was good, temperatures appropriate for hot and cold. Fresh fruit or vegetables would be nice rather than processed."
Points négatifs : "On doit payer même le café sur l’avion première fois que cela nous arrive vol de 4 heures sans aucun breuvage ni nourriture inclus. Aucun divertissement."
Points négatifs : "Free coffee"
Points positifs : "Seats were comfortable. Entertainment system stopped working part way through"
Points négatifs : "Boarding at Brussels was awful. After arriving from another international city and having to go through security, I was informed , just before boarding that I had to go to a location 20 gates away and wait in a long line for another security sticker. It was very confusing."
Points positifs : "Crew was friendly."
Points négatifs : "No AC, we roasted. Seats uncomfortably small. Terrible on boarding and off boarding process."
Points positifs : "The crew was nice. The seats were ok."
Points négatifs : "The flight from Copenhagen to Brussels was delayed without explanation for nearly an hour. I managed to make my connection to Frankfurt, but my luggage did not. I’m hoping it will arrive today."
Points négatifs : "Would have been nice if you didn't have to pay for the soft drink."
Points négatifs : "600€ for tiny space in the plane!!"
Points positifs : "confort & service au niveau attendu"
Points négatifs : "20 mins de retard au décollage"
Points négatifs : "2:30 de retard"
Points positifs : "Good explanation for the pilot itself. Effor to reduce the inconvenience."
Points négatifs : "More than 2 hours delay in Brussels That could have been better !"
Points positifs : "The crew was OK, the seats had generous leg space."
Points négatifs : "The flight could have been on time. not only was the plane late arriving, but then the didn't take off for another hour! have never flown an airline that refuses to take off because of a little rain.... :-("
Points négatifs : "Reject luggage when it fits is aggravating unacceptable Refuse to get cup of coffee when trapped by sleeping passenger Reject cuz luggage 1 lb over when they sent the other luggage on I could have tfr’d l lb to. Check in totally unhelpful 3 security checks by you is hassle and people rude .. tr"
Points négatifs : "Repas moins basique"
Points négatifs : "Retard de 20 mins a l'embarquement Repas à prevoir"
Points négatifs : "nous sommes restés coincés une heure au sol au départ pour des formalités administratives"
Points positifs : "Nice crew and Good seat despote the âge of the aircraft"
Points négatifs : "New screen and New aircrafts"
Points négatifs : "Overbooked, no room for carry-on luggage"
Points positifs : "Crew were helpful."
Points négatifs : "I had asked for a Muslim.mealor a vegetarian but there wasn't anything so I had only cheese and fruits which was a disappointment"
Points positifs : "Vol à temps et équipage agréable"
Points négatifs : "pas de proposition de divertissement : lecture, journaux, ...."
Points négatifs : "Propreté de l'avion à l'aller."
Points positifs : "All was planned, no surprises, on time and no hassles"
Points négatifs : "Keep it as it is. No need to fix what is not broken. Just reduce the very expensive prices that Brussels Airlines charge for its economy class tickets"
Points positifs : "Retard de 45 min"
Points négatifs : "Je n'ai jamais reçu un service de ce genre avec aucune compagnie dans le passé. Avec plus de 50 vols à mon actif dans les 5 dernières année, jamais je n'ai vécu cela. Je travaille dans le tourisme et vous pouvez être certain que je déconseillerai votre compagnie dans le futur à tous mes clients et clientes. Le personnel à bord n'étais pas courtois du tout, aux portes d'embarquement et ainsi qu'au service à la clientèle de votre compagnie. Je n'arrive pas à comprendre d'où vient votre réputation exemplaire après avoir vécu cette expérience. Votre responsable de l'aéroport Pearson International de Toronto a été audieuse et n'a pas été à l'écoute du tout lors de notre rencontre. Avec plus de 2500$ dépensé pour un aller-retour Paris/Montréal et ce genre de service en retour j'attendais un minimum de considération venant d'une compagnie digne de votre renommée. Mon conjoint est médecin et vous n'avez pas l'air de réaliser ce que réalise ce genre de situation. Nous étions à temps à la porte et on nous a tout simplement refusé l'accès. Aucune solution possible peu importe ce que nous demandions. Aucune possibilitée d'avoir un vol plus tôt ou simplement de faire livrer bagages à notre domicile. Seulement l'interdiction d'entrer dans l'avion que nous avions choisi et ce avec des raisons valables vue le métier de mon conjoint. Je ne comprends pas pourquoi cela nous retombe sur nous, nous devons payer des dépenses supplémentaires afin de rentrer à temps, alors que sur internet lors de la réservation la correspondance était prévue, et qu'on nous a assuré que les bagages auraient le temps de suivre à Paris. J'espère grandement que vous allez considérer ce message et que vous allez faire quelque chose autre qu'un courriel d'excuse."
Points positifs : "Je suis grand de taille, j'avais de la place pour mes pieds."
Points négatifs : "L’embarquement était très long a partir de Bruxelles. Le personnel naviguant etait peu souriant. La sélection des médias proposés étaient moins attractifs"
Points positifs : "L’embarquement etait rapide on a décollé à l’heure"
Points positifs : "Personnel de cabine."
Points négatifs : "Retard. Trop d'annonces Safety."
Points positifs : "Equipage, propreté, entretien de la cabine, ponctualité."
Points négatifs : "Thé, café et eau devraient être à discrétion. Le tout payant ne paye pas..."
Points positifs : "Personnel sympa."
Points négatifs : "L'embarquement est chaotique, pas de divertissement"
Points négatifs : "Flight delays is a constant problem with this company"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I am handicap, I travel with a scooter. We let them know months in advance and still they did not plan or assist. My scooter was not brought up in Brussels or DC, I refused to leave the plane in DC until they finally brought it to plane. They sat me in row 38...I can only walk a few feet so the airline failed in every aspect...epuc fail. I will never fly Brussels airlines again."
Points positifs : "Good priority boarding"
Points négatifs : "Delay"
Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "The flight was long and inexpect s to be fed. They didn’t provide free food and beverages."
Points positifs : "Efficace dans l’embarquement. Vol à l’heure. Arrivé en avance. Sièges confortable pour un court voyage."
Points positifs : "Départ à l'heure et arrivée en avace. Si seulement toutes les compagnies pouvaient faire comme ca"
Points négatifs : "Nothing is for free not even a coffee."
Points positifs : "The flight and services were OK, the only bad thing - my baggage did not arrive David Silberman"
Points positifs : "Food was better than average."
Points négatifs : "Boarding could be done more efficiently."
Points négatifs : "Pour un vol de 6h, international il est selon moi inacceptable qu’il n’y pas eu ni collation de servit ni de breuvage. Tout était payant."
Points positifs : "Quick, easy, friendly."
Points négatifs : "No entertainment but it was a short flight"
Points positifs : "L'attention de l'équipe à bord était au delà de l'habituel dans les avions de compagnies de bas coût. Ils ont montré un vrais souci pour le confort des passagers."
Points négatifs : "Ma siège était dans le dernier rang de l'avion, sans fenêtre et pas trop commode. Pourtant, c'était à cause de ça que l'équipe, sachant les inconvénients, m'ont montré cette attention spéciale comme compensation."
Points positifs : "One positive point. The boarding went well. The flight took off before schedule and arrived ahead of schedule."
Points négatifs : "Cramped seating. Flight attendants hardly seen (they are busy trying to sell stuff). Not a glass of water, if you get thirsty it's 3 euros for a small bottle. You get what you pay for..."
Points positifs : "À l heure excellent décollage et atterrissage tout en souplesse"
Points négatifs : "Siège peu confortable je ne pouvez pas abaisser le dossier"

Très propre 👍🏻

Points positifs : "Départ avec plus d’une heure de retard . Bagage expédié en soutes sans raisons au dernier moment avant l’entrée dans l’avion, sans la moindre étiquette sur les bagages ."
Points positifs : "N/a"
Points négatifs : "The screws are very mean and don ‘t care about customers"
Points positifs : "I made the mistake to travel with Norwegian, they charged my compact cabin baggage $80 claiming that it met the size requirements but weight exceeded ( never happened with any airline before, I have the bag for 8 years). On the way in the seats had too small leg room so I paid another $70 for a larg"
Points négatifs : "I made the mistake to travel with Norwegian, they charged my compact cabin baggage $80 claiming that it met the size requirements but weight exceeded ( never happened with any airline before, I have the bag for 8 years). On the way in the seats had too small leg room so I paid another $70 for a larg"
Points positifs : "crew was nice. large double decker plane so it was nice"
Points négatifs : "flight delayed for 4 hours."
Points positifs : "The crew was lovely and accommodating"
Points négatifs : "You have to pay for everything. No meals, no water, was included on an almost 9 hour flight. We booked a flight through Norwegian on the way to Athens and did not have to pick a meal in advance however apparently on our return flight we had to? Doesn’t make any sense. Also there is very little room."
Points positifs : "Ticketing staff very friendly. Smooth check in process."
Points négatifs : "Disorganized on boarding of passengers. Entertainment system had to be rebooted three times by the captain. Crew not super friendly."
Points positifs : "The crew on-board was nice this time around."
Points négatifs : "The entire process: -the check-in staff are rude -had to wait in line for over 1.5 hours to check in (no self-serve kiosk at CDG) -the 10kg total (backpack and suitcase) carry-on limit was a surprise on this flight and cost €80 for being ~2kg over - generally confusing with bad surprises"
Points négatifs : "We had to wait to deboard the plane for 2.5 hours due to a lack of staff - I want a refund"
Points positifs : "The flight was perfectly fine. The crew was good."
Points négatifs : "There was a 2 year old child in front of me bouncing in the seat and screaming the whole trip while the mother and father watched movies and played games.with their headphones in. Ignoring the 2 year old boy completely. Then we sat waiting 50feet from the terminal for 30 minutes and an hour 4 luggag"
Points positifs : "The crew was nice but strict, which I guess is a good thing. The seats are decently comfortable."
Points négatifs : "The seats are very narrow so it feels tight even for a smaller person like me. There is no meal served on this 7-8 hour flight, unless you pre-purchase one online when you buy your ticket or the weeks leading up to the flight. You can purchase snacks, but they take over an hour to be delivered."
Points positifs : "The crew was amazing. They went above and beyond. I love traveling with Norwegian Airlines"
Points négatifs : "Everything was perfect."
Points positifs : "no"
Points négatifs : "more attention by crew, were not very friendly and did their best to ignore you"
Points positifs : "Helpful and professional Stewart before and during the flights."
Points négatifs : "Registering suitcase was painful process. The employee forgot that we were traveling with a baby < 2 years old and applied us different suitcases rules. He apologized after all the suitcase weight game ended after 1/2h"
Points positifs : "The seats in Norwegian Premium Economy are excellent for the price. The service on board is excellent."
Points négatifs : "The food is just OK, and the in-flight entertainment system is pretty nominal, not offering much choice. The boarding in Paris was a fiasco! There was not enough room in the boarding area, at least 40% of the people were either standing or sitting on the floor."
Points positifs : "le personnel a veillé à nous expliquer la cause du retard"
Points négatifs : "un retard lié à un défaut sur le pneu. cela aurait été rassurant qu'il soit changé."
Points négatifs : "Our flight from VCE to CDG was delayed 30 minutes and the flight from CDG to FLL was early. We missed our check in by TEN MINUTES and were not even allowed to pass the security to speak to someone at a counter. We were told with ZERO empathy that we lost all of our money from the previous flight and we needed to buy another ticket. VERY EXPENSIVE TICKETS. The only VERY EXPENSIVE tickets available had a 6 hour layover IN MOSCOW. This was such a horrible experience. What a way to end our honeymoon. You have utterly destroyed something that was supposed to be a wonderful experience."
Points positifs : "The crew was attentive and friendly"
Points négatifs : "Even though we paid for priority seating, the crew member oversaw boarding did not allow us to board with the priority group - this was both frustrating and embarrassing and enough reason not to fly Norwegian again"
Points positifs : "Crew was good."
Points négatifs : "Better if they give at least snacks and drinks. Other airlines give you food. Luggage was way expensive 90$ per person? Too much. Other airlines they only charge 60$."
Points négatifs : "Arrived at Paris (CDG) airport 55 mins before take off as my Air France flight from Bordeaux to Paris was delayed by an hour. Was told that checkin closed 1 hour before take off & there was nothing they could do, customer service was in Oslo! Was given a piece of paper with 2 phone numbers!"
Points positifs : "The crew was ok"
Points négatifs : "There should at least be allowance for one luggage and if you don't have to use it, it's ok. An international flight of over 7 hours should provide food on the flght. Luggages should automatically transferred t the next flight."
Points négatifs : "WiFi wasn’t working and video monitor was temperamental."
Points positifs : "Yes the crew were, the sits I enjoyed them because there were 4 open rows without any passengers on them so I was able to utilise them."
Points négatifs : "On the way to Paris though, couple of your crew members were a little rude I thought."
Points positifs : "Bonne organisation pour la montée dans l'avion"
Points négatifs : "Moins de climatisation (il faisait TRÈS froid, pour un vol qui dure 8h c'est très gênant), plus de place pour les jambes au niveau des sièges et des excuses de la part des hôtesses et stewarts à la sortie de l'avion suite aux 2h qu'on a passées sur le tarmac après avoir atterri."
Points positifs : "The crew was rude. If my boarding pass was checked at gate why I need to show it again when I’m at the door of the plane. I told them my seat."
Points négatifs : "Also I paid to select seats and I didn’t get the seat I selected"
Points positifs : "I got there, so that was good"
Points négatifs : "They don't even serve you water without swiping your credit card"
Points positifs : "Overall good experience v"
Points négatifs : "Would have liked to listen to music. Frustrating to have to pay for food, drinks, blanket, pillow and basic comforts on a 10 hour flight."
Points négatifs : "If you stop having food to buy, you should have extra meals to take care of passengers who ask for it."
Points positifs : "Absolutely nothing - I will probably never fly them again."
Points négatifs : "The coldest plane ever! Using my outdoor jacket and still cold! No ac on but very cold! I think is because they are renting blankets at $5 - ridiculous. Food: nothing! If you prepay then you get meals, water and coffee, if not you’re ignored! You can order from the snack bar at $3 a water!"
Points positifs : "Great prices on flights!"
Points négatifs : "The crew could have been friendlier"
Points positifs : "Très bon personnel"
Points négatifs : "Plus de choix de film"
Points positifs : "We didn’t order any food. Free drinks would have been nice. Crew was nice. Entertainment was a good surprise."
Points négatifs : "Having the choice of no drinks or $5 drinks was unpleasant. Also, why were we crowded three in a row of three seats when there were rows (of three seats) with only one person? Also, it was a major pain in the neck to be stuck at CDG with all our luggage (which we had to claim after the previous flight — surprise! — since we bought out ticket through Kiwi.com) for hours, due to Norwegian Air not allowing us to check in yet."
Points positifs : "On time Clean and modern airplane"
Points négatifs : "Boarding room at CDG is too small Can’t choose seat for free"
Points positifs : "The comfort of the premium seats"
Points négatifs : "Unable to order still water through their tablet system, it says water was unavailable , so we kept having to go up and ask staff. I mentioned it to the staff and he said I had to order it through the tablet but then I mentioned it was broken. Still he didn't have the sense to followup to see how he could rectify it. They gave us a cup at a time and didn't ask if we wanted larger portions."
Points positifs : "Aéronef très moderne."
Points négatifs : "Le repas n'étant pas inclus d'office était payant... Pour un vol de plus de sept heures ce n'est pas trop justifiable."
Points négatifs : "Terrible Airline, noreway they couldn help us at any time and there where no office at charles de Gaulle airport to support us, I Will not fly again with this terrible Airline"
Points positifs : "The flying itself was perfectly smooth, in this way all was fine."
Points négatifs : "I forgot to get the inflight meal, and no food or purchasing food is fine for me, but they do not even give you a glass of water if you do not buy the meal plan! For a long flight this is absurd! Also they were even out of tea if you wanted to purchase it. When I told the crew there was no more toilet tissue in the bathrooms halfway through the flight, they did nothing. I took a round trip, first flight, barely room for my legs, the second flight, in the bigger plane, was fine."
Points positifs : "All personnel very nice and helpful, for the most part."
Points négatifs : "No wifi on a new plane? Unacceptable and would cause me not to fly Norwegian Air again. Seat room was barely acceptable for an 8 hour flight. Really not comfortable. Also, the prices for food were outrageous. Our flight TO EUROPE was delayed for well over an hour due to an equipment problem. You can do better!"
Points positifs : "The price of the flight could not be beat but you have to pay extra for EVERYTHING else, except videos. Entertainment selection was OK. They want to charge you for headphones so I brought my own. They play a snack bar promo on the screen before every show, so I just unplug through it. The video and audio quality is pretty good."
Points négatifs : "You do not even get one checked bag free, it will cost you plenty. They changed our flight's boarding gate but took far too long before letting anybody know. The sign at the gate said departure would be on time but it was actually very late, and they never updated the departure time, they kept us standing in a crowd, shoulder to shoulder like cattle. There was a huge line waiting for hours in the overheated departure gate, everybody soaked in sweat. Only enough chairs for a couple dozen people, old folks fading. On board they ignore you completely, as though you were invisible, unless you have pre-ordered a meal. Press the button for an attendant, none will come. No drinking water available unless you go to the back and ask for it. If you ask a flight attendant for water she will tell you to wait for the cart, then ask again, but to the cart pushers you are invisible unless you have one of their meal boxes on your tray table. Extremely uncomfortable, very narrow seats. You have to pay extra for a pillow or a blanket. This is an airline for masochists who are happy to choose misery in order to save a few bucks. Now I know."
Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "Low comfort level , very rude check in staff , sitting assignment not respected , food and beverage mediocre at best"
Points négatifs : "trop de videos"
Points positifs : "Wifi gratuit"
Points négatifs : "I was not allowed to board on the return flight despite flight being delayed 40+ minutes causing me to miss my flight home from Paris to the US. Had to book another flight at my own expense."
Points négatifs : "Check in was absolutely horrible, customer service in all aspects of check in made me never want to fly Norwegian"
Points positifs : "Flight attendant were professional"
Points négatifs : "I understand its an economy line, but drinking water must be offered, I had no idea they don’t offer water, seems a bit inhumane"
Points négatifs : "Arrived late, several toilets did not work and the plane was extremely old offering little comfort"
Points positifs : "On time and helpful stewads."
Points négatifs : "Not serving meals to everyone. Ipaid more fir my ticket so I had a hot meal but my daughter and granddaughter had no food. They bought a salad and sandwiches. So bad almost inefible. How can a French originated flight made such bad food."
Points négatifs : "- Equipage peu sympathique - Pas de couverture / coussin offert - Pas de boissons (verres d'eau) distribués pendant la traversée (sauf payant 3€ 50cl d'eau) - Debarquement laborieux"
Points positifs : "Flight and accommodations in premium."
Points négatifs : "This particular boarding was a fiasco. Since it was my first flight with them, I don’t know if this is the norm or an exception. However, the lack of explanation for the delay in the boarding line into the aircraft was inexcusable."
Points positifs : "Très bien pour l'ensemble. À l'heure et sans histoire mais bien sûr les inconvénients du low-cost."

Réservez des billets d’avion pas chers pour La Canée

Dernières offres d’allers-retours

19/10mer.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
23/10dim.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
42 €
9/10dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
19/10mer.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
44 €
19/10mer.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
23/10dim.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
45 €
12/10mer.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
19/10mer.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
48 €
9/10dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
16/10dim.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
51 €
19/10mer.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
26/10mer.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
53 €
9/10dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
16/10dim.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
55 €
12/10mer.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
19/10mer.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
56 €
12/10mer.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
19/10mer.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
58 €
23/10dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
26/10mer.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
61 €
2/10dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
26/10mer.
sans escaleRyanair
3h 05minCHQ-MRS
63 €
25/9dim.
sans escalePlusieurs compagnies
2h 45minMRS-CHQ
2/10dim.
1 escalePlusieurs compagnies
12h 15minCHQ-MRS
104 €
9/9ven.
1 escalePlusieurs compagnies
10h 10minBVA-CHQ
26/9lun.
1 escalePlusieurs compagnies
20h 50minCHQ-BVA
108 €
15/9jeu.
1 escalePlusieurs compagnies
14h 45minMRS-CHQ
19/9lun.
1 escalePlusieurs compagnies
22h 55minCHQ-MRS
111 €
12/10mer.
1 escalePlusieurs compagnies
8h 20minBOD-CHQ
19/10mer.
1 escalePlusieurs compagnies
12h 35minCHQ-BOD
112 €
13/9mar.
1 escalePlusieurs compagnies
8h 40minBVA-CHQ
20/9mar.
1 escalePlusieurs compagnies
26h 05minCHQ-BVA
120 €
27/1ven.
1 escaleAegean Airlines
8h 50minCDG-CHQ
29/1dim.
1 escaleAegean Airlines
5h 10minCHQ-CDG
149 €
10/10lun.
sans escaleTransavia France
3h 25minORY-CHQ
17/10lun.
sans escaleTransavia France
3h 40minCHQ-ORY
165 €
10/10lun.
sans escaleTransavia France
3h 25minORY-CHQ
14/10ven.
sans escaleTransavia France
3h 40minCHQ-ORY
166 €
4/11ven.
1 escaleeasyJet
12h 00minCDG-CHQ
6/11dim.
1 escaleeasyJet
9h 10minCHQ-CDG
183 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

28/8dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
16 €
28/8dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
20 €
25/9dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
21 €
23/10dim.
sans escaleRyanair
2h 45minMRS-CHQ
27 €
2/9ven.
sans escaleeasyJet
3h 00minLYS-CHQ
28 €
29/8lun.
sans escaleeasyJet
3h 00minLYS-CHQ
30 €
2/9ven.
1 escaleRyanair
11h 35minBVA-CHQ
30 €
30/8mar.
sans escaleeasyJet
2h 40minNCE-CHQ
33 €
8/9jeu.
1 escaleRyanair
15h 55minMRS-CHQ
33 €
3/9sam.
sans escaleeasyJet
2h 40minNCE-CHQ
34 €
29/8lun.
1 escaleRyanair
15h 40minMRS-CHQ
34 €
10/9sam.
1 escalePlusieurs compagnies
21h 15minORY-CHQ
42 €
29/8lun.
sans escaleeasyJet
3h 00minLYS-CHQ
42 €
27/8sam.
1 escaleWizz Air
11h 30minORY-CHQ
52 €
10/9sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 05minBVA-CHQ
55 €
24/10lun.
1 escalePlusieurs compagnies
8h 55minCDG-CHQ
56 €
7/9mer.
1 escaleWizz Air
11h 30minORY-CHQ
59 €
23/8mar.
sans escaleTransavia France
3h 25minORY-CHQ
65 €
15/10sam.
1 escaleAegean Airlines
4h 55minLYS-CHQ
107 €
8/9jeu.
2 escalesNorwegian
12h 45minCDG-CHQ
128 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

3/11jeu.
sans escaleRyanair
1h 15minSKG-CHQ
7/11lun.
sans escaleRyanair
1h 20minCHQ-SKG
58 €
3/11jeu.
sans escaleRyanair
1h 15minSKG-CHQ
7/11lun.
sans escaleRyanair
1h 20minCHQ-SKG
59 €
21/10ven.
sans escaleRyanair
1h 15minSKG-CHQ
28/10ven.
sans escaleRyanair
1h 15minCHQ-SKG
69 €
21/10ven.
sans escaleRyanair
1h 15minSKG-CHQ
30/10dim.
sans escaleRyanair
1h 20minCHQ-SKG
76 €
22/1dim.
sans escaleAegean Airlines
0h 50minATH-CHQ
31/1mar.
sans escaleAegean Airlines
0h 50minCHQ-ATH
83 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour La Canée

Destination :

La Canée (CHQ)Grèce

Offres de vols retour :

La Canée - France

Classes :

573 €
1 036 €
49 €

Découvrez les destinations :

42 €