PPT

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Papeete

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Papeete. Combinez vol et hôtel et économisez !

— PPT
12 août — 19 août1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
ven. 12/8
ven. 19/8

Bon à savoir

Basse saison

mars

Haute saison

juillet

Vol le moins cher

498 €

Bonne affaire aller-retour

1 248 €

Bonne affaire aller simple

650 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 20%.
Vol Paris Aéroport de Paris-Orly - Papeete Aéroport de Papeete (Faaa)
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour l'aéroport de Papeete (Faaa) ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Papeete

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Papeete ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour Papeete aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 650 €, aller-retour à 960 €, aller simple de Nice à 1 053 €, aller-retour à 1 208 €, 1 501 € pour un aller-retour de Nîmes
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août, et mars est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Papeete.
  • Les compagnies aériennes régulières telles qu’Air France, Air Tahiti Nui ou bien la compagnie Lowcost Frenchbee proposent des vols hebdomadaires vers l'aéroport de Papeete PPT avec escale à San Francisco ou Los Angeles depuis Paris.
  • A votre arrivée à l'aéroport de Papeete, vous trouverez dans la zone publique du terminal domestique un comptoir d'information touristique. Ouvert de 5 heures 30 min à 17 heures , ce service gratuit vous permet d'obtenir toutes les informations utiles et indispensables pour un séjour réussi à Tahiti.
  • Afin de réaliser d'amusantes photos souvenirs de votre passage à l'aéroport de Papeete, une cabine de photomaton est disponible dans la zone publique du terminal domestique.
  • Un bureau de change et un établissement bancaire se trouvent au sein de l'aéroport de Papeete en zone publique.
  • Si vous atterrissez tard à l'aéroport de Papeete, vous avez la possibilité de dormir dans un hôtel confortable nommé "Tahiti Airport Motel" accessible à pied et situé juste en face de l'aérogare.
  • L'aéroport de Tahiti-Faaa (PPT) est relié à Papeete, principale ville de l'île. Ses plages ensoleillées et son climat chaleureux feront de votre séjour une réussite.
  • Pour profiter de la ville et de ses alentours, vous pouvez louer une voiture à l'aéroport de Papeete. Les comptoirs des loueurs de voitures sont situés à l'entrée P0, près du dépose-minute domestique de l'aérogare.
  • De nombreuses compagnies de transporteurs touristiques offrent aux voyageurs de les conduire depuis l'aéroport à la découverte de la ville et des attractions touristiques de la région. Les navettes se trouvent près du dépose-minute domestique. Comptez par exemple 55 € la demi-journée pour faire le tour de l'île avec Marama Tour.

FAQ - Réserver un vol pour Papeete

4 meilleures compagnies proposant des vols pour Papeete Aéroport de Papeete (Faaa)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,8
Air Tahiti NuiNote générale basée sur 265 avis
7,9Embarquement
7,6Confort
8,4Équipage
7,6Divertissement
7,4Repas
Avis sur la compagnie

Flying with Air Tahiti Nui is always the best flight experience.

En savoir plus sur Air Tahiti Nui

Flying with Air Tahiti Nui is always the best flight experience.

Great alternative to AF or Delta for nonstop flights from LA to Paris.

Le vol était calme, ça s'est bien passé. Le personnel était très bien.

En voyageant avec Air Tahiti Nui vous prolongez un peu votre séjour en Polynésie. L’ambiance en cabine est agréable et les vêtements des hôtesses et des stewards sont sympa. Air Tahiti Nui n’y est pour rien mais au dessus du Canada il y a eu de sacrées turbulences.

Prix supers corrects équipages à l’écoute de chacun confort acceptable pour une éco bref à recommander

rapport qualité prix parfait

Equipage efficace et serviable

Points négatifs : "It was hot, again. Really hot. The movies weren’t different and I’d watched the ones I wanted to see on the way to Paris. The seats were uncomfortable."
Points positifs : "The leg room and the recline was the best I’ve had in a budget economy class, and I was not expecting a snack and two full meals. They also gave each of us a flower when boarding. It was a charming touch."
Points positifs : "Le personnel à bord était super pro"
Points positifs : "Le personnel de bord était super pro"
Points positifs : "Crew was nice, fresh frangipani flower a nice touch. Seats in economy were BAD. No room and uncomfortable. Breakfast was nice fruit and the omelette was pretty basic"
Points positifs : "L’avion est confortable et propre et les places sont spacieuses"
Points négatifs : "Il n’y a aucun repas végétarien de servis ou de collations adaptés aux végétariens. Si vous ne réservez pas à l’avance, que de la viande sera servie. En entrée nous avons eu salade de poulet et deux viandes en plats principales et en collation sandwich au jambon et avec de la chance au thon."
Points positifs : "The entertainment"
Points positifs : "The crew was astonishingly good. I really was amazed with the whole crew sense of service and kindness."
Points négatifs : "Hard to say.. really"
Points positifs : "Service was Great, Food was good."
Points négatifs : "Coke zero was not complimentary"
Points positifs : "The attendants seem very happy to be where they were. Very friendly and helpful, everyone seemed in a great mood and happy to be with us. the only bad thing was they ran out of salmon before they got to us."
Points négatifs : "There were not gluten free options for my boyfriend who has a gluten allergy and we put in the gluten free option when asked on the initial questionnaire. My son got food poisoning from the food."
Points positifs : "They board back to front which saves a lot of hassle with overhead bags and such and keeps things moving. I appreciated that all the flight attendants spoke French and English and were very helpful when I needed anything. My flights to and from Tahiti were both smooth sailing. My flight back was a red eye and was quiet so I was able to sleep most of the way."
Points négatifs : "Whoa. That food was TERRIBLE. I'm usually lenient with free airplane food but wow, I don't even know what some of it was. I my second meal looked like fish and turned out to be pork (I think?). They also only came around with the beverage cart once in the 8 hour flight (just before our first meal); I had to ring my call button to get water. The plane was pretty dated as well. I've seen worse but the screens were dated and all of the movies were fairly depressing. First, I'd suggest a couple more comedy's or rom-coms. Even a couple extra family friendly cartoons would be preferable to all the war/drama/dark options. Second, I'd suggest having the movies on demand rather than play one after another where passengers have to scroll through channels and keep catching movies part way through. A simple solution would be to have WiFi and streaming on flights which was also not available. This should be expected with international flight and would allow for on demand movies and music rather than the dated system currently in place."
Points positifs : "They have definitely improved in the few years since I last flew with them. The food is still really good for airplane food. Also the service by flight attendants is friendly and attentive. The entertainment offered quite a few options as there were quite a number of movies if different genres and recent releases. I would definitely recommend them over some more expensive airlines."
Points positifs : "Comfort"
Points négatifs : "Location of terminal."
Points positifs : "Boarding process was great and ample overhead room for baggage."
Points négatifs : "The attendants were cold. The hot entrees were bad; the rest of the food tray was good. Half the bathrooms were inoperable due to mechanical issues."
Points positifs : "The crew was super friendly and food was good. The leg space was decent also, always an important factor for tall people on long flights"
Points négatifs : "The boardin required a long walk to a remote terminal and then quit a long drive to the plane"
Points positifs : "Entertainment options"
Points négatifs : "Seats very thin with little to no cushioning. Seats way too close so that when a seat reclines in front, you wind up almost chewing on the seat in front. My seat was broken and did not recline. Should receive some compensation for this"
Points positifs : "Easy boarding in Bora Bora, & speedy arrival in Moorea"
Points négatifs : "High cost to make any changes to a reservation"
Points positifs : "Nice crew. I liked the packers of socks, earbids and mask."
Points négatifs : "The entertainment system was a little outdated. Movies should be on demand, and no tv was offered."
Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "The crew was pleasant enough."
Points négatifs : "We waited in a shuttle for 30 minutes to be transported to the plane. We then had a three hour delay on the tarmac. Were not once offered water or refreshments during the 3-hour delay, and were only given two brief updates. During the 8 hour flight, refreshments were offered only twice. The food was ok - not terrible, not great. By the time they got to us (row 27), they didn’t have both meal options available. We took what we could get. And, all this after paying $1500 per person for our economy seats. I can fly LAX to Bali for 1/3 the price."
Points positifs : "great options for entertainment."
Points négatifs : "The plane food was horrible."
Points positifs : "Seats were comfortable for an eight hour flight. We slept most of it attendants were courteous and professional"
Points négatifs : "I didn’t like the orange marmalade breakfast. We don’t eat pork ham was on the omelet"
Points positifs : "Frendly crew, drinks unlimited, and lovely time overall"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "J'ai regardé des films"
Points négatifs : "Le passager derrière n'a pas arrêté de taper sur son écran, et donc de me taper derrière la tête!"
Points négatifs : "The flight was delayed, the food wasn't good at all, because I was traveling with a cast on my left foot I asked for a front seat a week before my flight and when I asked at the counter at the airport they say that they wouldn't be able to give me a front seat, the lady at the counter wasn't nice at all, she didn't help and it felt that she wasn't trying to help me or to manege any other solution."
Points positifs : "Very kind and helping crew ! Love they positive attitude and energy"
Points négatifs : "Food need to be improve - especially for people who don't like or eat meat"
Points positifs : "I liked getting a pillow and blanket. Movie selection was good but could be a little better."
Points négatifs : "The food selection was "meh." I am a vegetarian and I wish I was told during booking to request a veggie meal. I would have given an "excellent" score with vegetarian options readily available and better movies."
Points positifs : "Great service, from booking seat assignment to meals, the staff could not have been better,"
Points positifs : "Excellent service"
Points positifs : "The seat was uncomfortable. The staff was not friendly. They were serving food and did not let me pass to get back to my seat. And they did not bother to leave any food for me. The movie selection was limited."
Points négatifs : "It had to be the worse experience ever."
Points positifs : "It was a very easy and fast check in. The service was super nice, beautiful and very professional."
Points négatifs : "That the flight was over already"
Points positifs : "The price was good, the service was excellent. The food was good and generous. We didn't have to wait in any lines for getting our boarding pass or checking bags. It was a very quick process. The entertainment was good but I have had a few more selections from other carriers. It was certainly enough to keep one occupied."
Points négatifs : "Can't think of any negatives."
Points positifs : "Excellent staff service at the airport and short lines. The seat leg space is ample and seats are comfortable with good amenities provided including blanket, sleep mask, ear buds, and headphones."
Points négatifs : "Frequent delays in boarding and taking off. No convenient way to reserve seat preferences online"
Points positifs : "This was a wonderful flying experience for me. I was happy with the selection of entertainment, the seats were comfortable, and the crew was friendly. I also enjoyed the food!"
Points négatifs : "We spent a long time on the tarmac at LAX. The explanation was that they were making sure everyone's bags got on board...which I felt was very odd. We left late, and arrived in Pape'ete 45 minutes late. Otherwise, the experience was excellent."
Points positifs : "Food and service were beter than expected"
Points négatifs : "To little space between Seats in economy or maybe I'm to tall"
Points positifs : "This is a direct flight from Paris to LA so you don't have to pick up your luggage to go through customs when you go back to the US. You save a lot of time! I had 2 seats for myself. The cabin looks very attractive because of its colors. The Tahitian music is relaxing. It is also nice to see the crew with a Tahitian outfit, Tahitian pearls... You kind of travel without going to Tahiti! The crew is always very pleasant. The food is better than with any American airline."
Points négatifs : "No choice for the meal. They had run out of one dish..."
Points positifs : "Lots of space in economy, food was terrific and crew was friendly and helpful"
Points négatifs : "Passengers perhaps aren't accustomed to wearing deoderant... stinky!"
Points négatifs : "Air Tahiti Nui does not have online seat assignment. You have to call to get a seat assignment. total waste of time. Secondly there is no way to check arrival info online in Tahiti. You have to call the airport."
Points positifs : "Niecelnie relatert atm on board"
Points négatifs : "Late , but no support on the Gate. Info about time we could use w. missing."
Points positifs : "On time, friendly hosts."
Points négatifs : "The food was not quality. One fresh fruit option was served; otherwise, lots of starch. They said there would be drinks available, but I could not find them."
Points positifs : "More space"
Points positifs : "Everything in our business class seats were wonderful. Loved to be able to elevate my legs. Watched movies, ate wonderful food creatively designed. Staff went above and beyond.No crying babies!"
Points négatifs : "The beds did not lay flat to sleep, making it hard to sleep on your sides. Please convert them to lie totally flat like Singapore air or British airways. The champagne was a bit bitter. The only champagne I've ever liked was on Singapore airs business class to frankfurt, germany."

Facilities for short connections.

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points négatifs : "Allow business passenger to use front bathroom."
Points positifs : "The best airline ever! Super friendly crew and staff, great customer service and nice planes. Love KLM!"
Points négatifs : "A little bit chaotic when they loaded two planes at the same time in a very tight space in Amsterdsm but this was most likey an airport soecific design issue and not a KLM issue. The flight was as good as can be expected fir an international flight. The staff was great"
Points positifs : "Professional crew. Good simple check in."
Points négatifs : "Nothing."
Points négatifs : "Time"
Points positifs : "KLM STAFF WERE VERY PROFESSIONAL"
Points négatifs : "SOME CREW MEMBERS WERE ABIT RUDE. THEY NEED TO WORK ON THEIR ATTITUDE"
Points positifs : "Great airline"
Points positifs : "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Points négatifs : "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"
Points négatifs : "Flight got cancelled"
Points négatifs : "The KLM crew are always great serving and treating you. Well above many other airlines."
Points positifs : "Crew helpful. Food good."
Points négatifs : "Better range of movies please"
Points négatifs : "Flight got delayed 30 minutes"
Points positifs : "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Points négatifs : "Food quality was not so good."
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "Like the overall KLM experience"
Points négatifs : "Food could have had better quality and the stewardess served it all at once versus in the various courses."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points positifs : "Crew was nice and friendly"
Points négatifs : "Airplane so uncomfortable. Food horrible. Not even available for one of us what we ask for on what was offered. Bad taste and not what can be on a that length of time flight."
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "Crew was amazing, seats were comfortable with enough leg space even without choosing extra space seats. It was my childhood dream come true to fly with KLM. It was really an exciting trip for me, just that it was short."
Points négatifs : "Well, for me everything was on point. Those who have never travelled with KLM, I would encourage them to do so and I’m sure they will not regret."
Points positifs : "Crew was good"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "Friendly and efficient crew. Flights were on time if not even early."
Points négatifs : "No reading light in my seat..."
Points négatifs : "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."
Points positifs : "Friendly crew! More legroom, good entertainment and food was great! Smooth landings pretty much on time."
Points négatifs : "Boarding could be better"
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "Employees were very friendly"
Points négatifs : "The seats were very small"
Points négatifs : "Services was pretty weird .. Perse or crew Leader was ok But the assistent Young one was Really bad.. aptitud and not friendly at all."
Points positifs : "Efficient crew"
Points négatifs : "Long, slow line at check in. Not many new movies or tv shows"
Points positifs : "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Points négatifs : "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."
Points négatifs : "Flight was cancelled."
Points positifs : "Food was excellent, frequent and filling"
Points négatifs : "The seat was not comfortable compared to my prior leg of the journey. Unfortunately the bathrooms were not clean, I understand that it's not the sole responsibility of the crew and passengers need to be mindful too."
Points positifs : "Sound was broken on my TV set!"
Points négatifs : "Called stewardess twice to assist. No response!"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "I enjoyed the attention to detail and comfort. Helped to make the flight easier to handle."
Points positifs : "Friendly attendants. Decent food, and frequent snacks and beverages."
Points négatifs : "No charging ports for electronic devices."
Points positifs : "Cabin crew were very professional."
Points négatifs : "Aircraft returned to gate due to fault and was delayed for 45 min."
Points négatifs : "After more than two hours of delay... Initially the flight takes off was at 8:35... Then 21:20... Then 21:50... Then 22:10. Finally we took off at 22:40... Refund our money klm..."
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points positifs : "Bording was good and general flight ok"
Points négatifs : "This airplane must be the oldest in the fleet. No USB, no charging, no touchscreen technology, no plugs, no bluetooth."
Points positifs : "Good flights. Good prices."

Il y avait une grande différence comparé au premier vol Dakar-Paris ... Nettement mieux Ce que je déplore c'est la longue attente avant d'avoir nos bagages!!!

Rien ne m'a vraiment plu Temparure élève il faisait très chaud dans l'avion Chaise inconfortable pas possibilité de l'ajuster car abîmé, repas infect. Le constat que je fais c'est qu'il y avait un manque de considération des voyageurs sur ce vol.

Aéroport cdg

Bon vol mais malheureusement fort bruyant à cause des enfants en bas âge.

Excellent flight

Nos valises ont été laissées à Paris faute de place. Incroyable

L'avion été vieux. l'écran tactile ne fonctionnait pas correctement, le siège était cassé et la connexion des écouteurs était défaillante. L'espacement des jambes en classe économique était correct et l'attention de l'équipage était vraiment bonne. vol correct.

Les sièges situés en queue de l'appareil subissent le bruits des conversations incessantes du personnels naviguants

Very tight leg space in the cabin

On est un cran en dessus d’une compagnie comme Air France. La qualité et la quantité des plateaux repas est décevante, le personnel navigant est désagréable, peu prompt à répondre de manière aimable aux demandes des voyages. Ils semblent tous énervés et réagissent de manière brutale.

It was great

Grêve des douanes qui nous a fait loupé notre 1er vol et mis en retard sur le 2e

Points positifs : "The seats were much more comfortable then my last flight. The entertainment system was also updated from the 1980’s remote and cord ones on my flight from DC to Paris."
Points négatifs : "There was no food between the two meals on an 8 hour flight. I had a flight attendant rudely tell me that there is nothing to offer until the next meal. No one reached out to me about the horrible flight and comments I made from the last flight."
Points positifs : "Personnel très bien."
Points négatifs : "Avion vieillissant. Repas très moyen. Ecrant minuscule. Pas d'usb ni de prise. Siège inconfortable et étriqué. Cet avion a grand besoin d'être rénové ou changé. Vu le prix est places pour La Réunion c'est inadmissible."
Points positifs : "I"
Points positifs : "The crew was OK, but nothing special."
Points négatifs : "Air France should not sell tickets for which the connection flights are almost impossible to catch. My luggage was not transferred to my connecting flight. I had to run to catch the flight to Bucharest. At CDC there were only two custom officers for checking passport of EU citizens, on a Saturday morning with hundreds and hundreds incoming travelers. On top of it, one female officer was rude. Typical french :("
Points négatifs : "Les sièges très serrés. La nourriture très moyenne ( surtout le petit déjeuner )."
Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"
Points négatifs : "Seats are not comfortable for long haul. Airbus 380 premier economy. Not enough reclining and leg support."
Points positifs : "The bread was fresh and food better than other times"
Points négatifs : "Crew is always aggressive and unfriendly"
Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"
Points positifs : "Seats are comfortable on Business Class. Service is good"
Points négatifs : "Constant delays specially from CDG! Poor cabin service specially on this flight."
Points négatifs : "Our request for vegetarian meals got lost after a glight was cancelled."
Points négatifs : "Crew on the ground was very rude"
Points négatifs : "Entertainment worked sporadically"
Points négatifs : "Les sièges pourraient être rénovés"
Points positifs : "Siege inconfortable manque d ergonomie dossier trop droit aucun soutien pour les reins creux qui donne mal au dos et lorsque nous sommes au fond du siège la nuque n est pas du tout soutenue"
Points négatifs : "Ras"
Points positifs : "The crew was very helpful in all respects."
Points négatifs : "Not getting everyone standing in line to board one hour and 10 minutes before scheduled departure."
Points positifs : "Crew was wonderful and welcoming!"
Points positifs : "le fait qu'on débarque vite"
Points négatifs : "le retard"
Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"
Points négatifs : "The food was mediocre. Flying La Compagnie in the past was a much better food experience."
Points négatifs : "Respecter les horaires"
Points négatifs : "Boarding at CDG was awfully slow"
Points négatifs : "Booked with my partner. Ended up sitting apart. Not good"
Points négatifs : "Ras"
Points positifs : "The staff were very helpful and professional."
Points négatifs : "The food was awful and the option I wanted had run out. The entertainment was faulty and had to be reset several times. The comfort was below standard and needs to be improved."
Points négatifs : "Plus de journal disponible à l'embarquement"
Points positifs : "Snack et boisson à bord, plutôt confortable, embarquement rapide avec bébé"
Points négatifs : "Avion retard.. Pas drôle avec un bébé fatigué"
Points positifs : "Le vol en lui même rien à redire"
Points négatifs : "L'état de mon bagage à l'arrivée. Déchiqueté. Est ce lors du premier vol BKk Amsterdam sur Air France ou Amsterdam Bordeaux sur KlM ??? toujours est-il qu' il est irréparable"
Points négatifs : "Being in the middle of the 4 seats with guys on both sides. They tend to restrict the space by using the arm rests."
Points négatifs : "10 minutes late to the airport....... No help, no refund, no nothing. Never using you again"
Points positifs : "Disponibilité et flexibilité des gens du comptoir"
Points négatifs : "Rien tout était parfait"
Points négatifs : "Long delays to go through security screening and then further delays as the plane was still being fueled at departure time."
Points négatifs : "Our flight was delayed so we could not make out connecting flight. We had to wait 6 hours get another flight to Atlanta and then fly to Boston the next day, longest flight ever was horrible I called out sick from work too."
Points négatifs : "Tiny uncomfortable seats."
Points positifs : "Good size plane. It didn’t end up being full so there was plenty of room to move around. Quick flight and easy."
Points négatifs : "Nothing to complain about."
Points positifs : "Onboard crew was friendly. Dinner was good"
Points négatifs : "Cabin was very cold. Not enough legroom compared to orher international carriers. Male flight attendant kept bumping into my husband sitting in aisle seat so he unable to get any sleep. We tried upgrading to business but Delta said we had to contact Air France in Detroit. When thrre, the gentleman on ground crew was actually rude when I asked about it. He could have just politely told me there was nothing available. Not looking forward to my return flight"
Points positifs : "Le service, le café et croissant compris, l’accueil, le respect des horaires"
Points négatifs : "Assise sur le dernier rang de l’avion, les sièges sont trop droits sans souplesse car tenus par la paroie"
Points négatifs : "30 minutes de retard"

I love the usb ports so I can keep my phone charged.

Annulation sans proposition de solution

Parce que AA a mal fait son planning , pas de pilote . Il a fallu attendre un pilote puis un co pilote. On a décollé avec 1h40 de retard

Very good

Good job

We had a very attentive and bubbly flight attendant in our cabin. She made the flight more enjoyable. There were some issues fueling up so we ended up sitting in to plane too long, but that's no fault of American. These things happen.

Points positifs : "A crew member saw me struggling to walk and offered a wheelchair, explained to me that I would be met with one throughout my trip. Her name was Donna!! Problem occurred when we got to Dallas."
Points négatifs : "Instead of circling in the sky, they could have had the pilot take the alternate route he eventually took anyway, in the first place. My family and I still don’t know if we’re going to get a flight to El Paso/ stand by. So much 4 seeing my armyson before he deploys, recipient time waisted over bad decisions on to of everything else, entitled woman on the plane insults me on the lane for no reason. The crew was amazing though."
Points positifs : "I got to Miami safely"
Points négatifs : "The communication regarding delays, flight attendants with manners and decent attitudes, preparation for flight before passengers boarded. The flight attended that made announcements needs to be CANCELLED. Her attitude was repulsive. Do better sweetheart."
Points positifs : "Nothing. I missed this flight because of a delay of my flight on Friday."
Points positifs : "Flight arrived early. Stewardess although newer was attentive"
Points négatifs : "Nothing the flight was great"
Points négatifs : "Cabin crew not pro active. No mid flight drinks/water offered."
Points positifs : "Boarding was quick"
Points négatifs : "Power in the airplane to charge phones. A form of entertainment would have been nice"
Points positifs : "On time flight, efficient, friendly crew. Clean plane."
Points négatifs : "I was told that 30 minutes is plenty of time to make a connection at DCA. However in order to make a connection there you need to take a bus across the tarmac. The bus sat on the tarmac loading up with way too many people for 10+ min… Almost missed our connection"
Points positifs : "Super nice crew, 787 plane, entertainment"
Points négatifs : "Seat comfort. Very little legroom"
Points positifs : "Everything was generally fine. The flight left about 1 hour late, but the pilot made up the time on the flight and we landed about the same time as originally expected."
Points négatifs : "The crew, particularly the flight attendants were rude and impatient. Have they forgotten their manners?"
Points négatifs : "New AA internet is NOT good. Much prefer GoGo. Otherwise a great flight."
Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"
Points négatifs : "Healthy snack options"
Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"
Points positifs : "The plane was half empty."
Points négatifs : "1. Flight has 2 gate changes. Last one to L concourse, an after thought . 2. Gate agent sat me next to someone and I’m front of screaming kids. There were multiple empty rows."
Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."
Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"
Points négatifs : "Nothing. Awesome Customer Service"
Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"
Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"
Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"
Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"
Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"
Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"
Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."
Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."
Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."
Points positifs : "Well where should I start The plane was old and dirty The audio outlet was clogged so I could not listen to music or watch tv The flight was bumpy The crew was overwhelmed"
Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"
Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."
Points négatifs : "Flight attendant was not helpful and the border of rude"
Points positifs : "It was the most uncomfortable flight I can remember"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"
Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"
Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"
Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"
Points positifs : "The availability of entertainment on board. The hot meal was good."
Points négatifs : "The seats were cramped for such a long flight."
Points négatifs : "Seats are cramped"
Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."
Points positifs : "Uneventful, on time, boarded fast."
Points négatifs : "Just an observation, as soon as the plane stops and the fasten seatbelt sign turns off, the first people to stand are all the older white men on the flight. Never noticed that before but I'm sure it's true on most flights. Check your privilege."
Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"
Points négatifs : "un vol de sept heures sans un écran individuel, une première pour moi après de nombreux voyages. un vol transatlantique n'est pas un vol intérieur, pouvoir se distraire avec un film de son choix est un minimum surtout au prix du billet."
Points négatifs : "It was delayed."
Points négatifs : "Décollage en retard et arrivée avec plus de 40mn de retard Pas de classe premium eco et pas de possibilité d’avoir un espace avec un de place pour les jambes au comptoir Pour information générale , les places en économie sont très exiguës et généralement j’essaye de ne pas prendre de vol AA si je ne peux pas prendre à l’avance un siège sur les sortie de secours ce qui n’a pas été possible cette fois"
Points négatifs : "Poor breakfast option for lactose intolerants."

Réservez des billets d’avion pas chers pour Papeete

Dernières offres d’allers-retours

4/11ven.
1 escalePlusieurs compagnies
22h 25minORY-PPT
24/11jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
41h 40minPPT-ORY
967 €
9/11mer.
1 escalePlusieurs compagnies
22h 25minORY-PPT
24/11jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
41h 40minPPT-ORY
1 005 €
9/11mer.
1 escalePlusieurs compagnies
22h 25minORY-PPT
19/11sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
41h 40minPPT-ORY
1 006 €
9/11mer.
1 escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
24/11jeu.
1 escaleAir Caraïbes
21h 15minPPT-ORY
1 009 €
14/12mer.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
12/1jeu.
1 escaleFrench Bee
21h 15minPPT-ORY
1 022 €
13/1ven.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
19/1jeu.
1 escaleFrench Bee
21h 15minPPT-ORY
1 023 €
1/2mer.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
20/2lun.
1 escaleFrench Bee
21h 15minPPT-ORY
1 024 €
15/1dim.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
30/1lun.
1 escaleFrench Bee
21h 15minPPT-ORY
1 025 €
9/11mer.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
24/11jeu.
1 escaleFrench Bee
21h 15minPPT-ORY
1 026 €
1/11mar.
2 escalesPlusieurs compagnies
43h 25minCDG-PPT
22/11mar.
2 escalesPlusieurs compagnies
30h 50minPPT-CDG
1 035 €
14/12mer.
1 escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
29/12jeu.
1 escaleAir Caraïbes
21h 15minPPT-ORY
1 057 €
11/1mer.
1 escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
23/1lun.
1 escaleAir Caraïbes
21h 15minPPT-ORY
1 079 €
4/12dim.
1 escaleAir Tahiti Nui
21h 55minCDG-PPT
25/12dim.
1 escaleAir Tahiti Nui
20h 35minPPT-CDG
1 090 €
2/2jeu.
1 escaleAir Tahiti Nui
21h 55minCDG-PPT
16/2jeu.
1 escaleAir Tahiti Nui
20h 35minPPT-CDG
1 099 €
9/11mer.
sans escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
24/11jeu.
sans escaleAir Caraïbes
21h 15minPPT-ORY
1 101 €
10/12sam.
1 escaleAir Tahiti Nui
21h 55minCDG-PPT
22/12jeu.
1 escaleAir Tahiti Nui
20h 35minPPT-CDG
1 104 €
10/12sam.
1 escaleAir Tahiti Nui
21h 55minCDG-PPT
5/1jeu.
1 escaleAir Tahiti Nui
20h 35minPPT-CDG
1 105 €
12/1jeu.
2 escalesAir France
31h 30minNCE-PPT
25/1mer.
2 escalesAir France
24h 30minPPT-NCE
1 317 €
11/1mer.
2 escalesAir France
44h 25minNCE-PPT
25/1mer.
2 escalesAir France
27h 25minPPT-NCE
1 318 €
28/1sam.
3 escalesKLM
34h 10minMRS-PPT
25/2sam.
3 escalesKLM
40h 30minPPT-MRS
1 448 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

9/11mer.
1 escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
498 €
2/12ven.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
568 €
16/11mer.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
569 €
4/12dim.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
570 €
30/11mer.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
571 €
9/11mer.
1 escaleFrench Bee
22h 25minORY-PPT
573 €
11/1mer.
1 escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
583 €
2/12ven.
1 escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
589 €
12/11sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
45h 35minORY-PPT
608 €
10/12sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
45h 35minORY-PPT
615 €
16/1lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
69h 35minORY-PPT
624 €
22/9jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
45h 55minORY-PPT
626 €
29/9jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
45h 55minORY-PPT
628 €
28/10ven.
1 escaleFrench Bee
22h 10minORY-PPT
633 €
23/9ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
25h 50minORY-PPT
635 €
28/8dim.
1 escaleFrench Bee
22h 10minORY-PPT
638 €
12/12lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
69h 35minORY-PPT
645 €
4/11ven.
sans escaleAir Caraïbes
22h 25minORY-PPT
652 €
30/10dim.
sans escaleAir Caraïbes
22h 05minORY-PPT
656 €
30/9ven.
1 escaleAir Caraïbes
22h 10minORY-PPT
679 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Papeete

Destination :

Papeete (PPT)Polynésie française

Offres de vols retour :

Papeete - France

Classes :

8 646 €
3 983 €
2 205 €
1 077 €

Découvrez les aéroports de départ :

3 008 €
1 183 €
1 288 €
3 369 €
1 213 €
1 212 €
1 242 €
1 188 €
1 209 €
967 €
1 497 €
1 211 €
Voir plus

Découvrez les destinations :

967 €