Trouvez des vols pas chers Strasbourg - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

SXB - BKK

Trouvez des vols pas chers Strasbourg - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Aller-retour
Économique
Strasbourg (SXB)
Bangkok Suvarnabhumi
lun. 12/4
lun. 19/4
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

maiMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 25%.

Haute saison

juilletPériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 21%.

Prix moyen aller-retour

480 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

420 €ou moins

Bonne affaire aller simple

349 €ou moins

Quand réserver des vols Strasbourg - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher

  • À la recherche d’un vol à petit prix ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol aller simple pour cet itinéraire à 349 € ou moins, et un vol aller-retour à 420 € ou moins.
  • On trouve en général les vols les moins chers pour Strasbourg - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi 14 jours avant le départ.
  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août. Le mois le moins cher pour prendre l’avion est mai.
  • Partir le matin est en moyenne 103% plus cher que de partir le soir*.
*Moyenne des prix les plus bas affichés dans les résultats de recherche KAYAK pour un départ dans les 30 prochains jours

FAQ pour réserver un vol Strasbourg - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le temps de vol entre Strasbourg et Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Quelles compagnies aériennes proposent les prix les plus bas pour l’itinéraire Strasbourg - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols Strasbourg-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion Strasbourg-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Strasbourg-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Strasbourg-Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Strasbourg Entzheim - Bangkok Suvarnabhumi

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 789 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Delayed over 4 hrs, missed connecting flight as we were supposed to meet with in Frankfurt. Spent hrs getting a new itinerary, one bag never showed up in Nairobi."

Points positifs : "crew attentive the plane is very clean"

Points positifs : "Very accommodating staff"
Points négatifs : "breakfast served was still frozen."

Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "Better food, some entertainment, better bathrooms"

Points négatifs : "Food was a little underwhelming for First Class."

Points positifs : "Everything from check in to offloading went smoothly. Pretty good food and accommodating flight staff."
Points négatifs : "My row had 3 seats behing a row of 4. We were weirdly offset so I had to look to the right to see my TV. Super uncomfortable. Dont like TV much anyway. Gave up on it real quick"

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "Lufthansa should keep up the standard."
Points négatifs : "The delay on the arrival time at Abuja because some passengers are transiting to other cities."

Points positifs : "Very fast and cheap flight."
Points négatifs : "Seats were extremely uncomfortable. Boarding was very chaotic."

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "The crew was fantastic and I thought they handled the issue with the Kosher meals well and very professionally. The entertainment selection was also great."
Points négatifs : "Why did they collect the headphone with so much time left? I thought that I would have enough time to finish a movie but between the excessive announcements and the early pick up, I still had 20 minutes left. Also, I didn't order the Kosher meal, but I was surrounded by it, and the smell was nauseat"

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "the seating supports under the seats are truly ridiculous. impossible to store bags"
Points négatifs : "seating"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "I had to change my flight times three times, and each time they charged me less than 30 dollars (for taxes) and the wait times on the phone were super fast. It was shocking to not lose hundreds of dollars for life happening and needing to change my flight. AND!! I got a free upgrade to premium economy for free!"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "The crew was very accommodating. Entertainment was good."
Points négatifs : "I wasn't aware beforehand that I could request a dairy free meal."

Points positifs : "Everything was great. The crew was outstanding!"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The willingness of crew to accommodate passengers, comfortable seats very little of turbulance"
Points négatifs : "Everything was OK"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "The staff on board the plane was excellent. I thoroughly enjoyed the flight! Food was delishious!"
Points négatifs : "The ticket kiosk would not read passports. It was so frustrating to have to continuously try over and over again. With no attendant at the location and a long line, I wasn’t sure how to proceed. There were plenty of people having the same difficulty. It took about 12 minutes to occomplish a minut long job."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "I havent gotten on a flight yet."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "The flight was delayed . When we arrived in Frankfurt, there was a quie of 200m . After waiting 10 minutes, they asked us to go to other passport control . We had to walk onother 10 minutes to get there ."

Points positifs : "Was not allowed on flight"
Points négatifs : "When I missed the connection from the first leg of my flight and purchased the ticket from that leg to finish my itinerary, Lufthansa cancelled ALL of my return tickets. Both Lufthansa and my travel agency pointed the finger at the other and I had to purchase another $1000 ticket to get home. There was no cancellation emails or any notification. I didn’t know my tixkets were cancelled until I was trying to check in. Worst experience ever!!"

Points positifs : "The crew was very kind"

Points positifs : "Very friendly and responsive crew. Announcements from the Capitan and chief of flight attendants are very informative and comforting. Seat positions: very good leg room (even in economy)!"
Points négatifs : "Newer airplane, as 747s are kind of outdated now, especially for long distance flights. But overall had good experience with KLM"

Points positifs : "Great crew."
Points négatifs : "Ran out of business class meal. Substituted a Econ class."

Points négatifs : "Flight got delayed 30 minutes"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Our flight was delayed in Bejing, than we loosed the booked flight of KLM. When we arrived in Amsterdam, we get the recheked in flight."
Points négatifs : "Doesn't"

Points positifs : "The entertainment was amazing"
Points négatifs : "The seats were a bit hard"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "This was just a short commuter flight from Lyon to Amsterdam for connection."

Points négatifs : "The plane was very hot"

Points positifs : "Overall KLM experience is good"
Points négatifs : "Food quality was mediocre for a business class flight."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "The check in desk was late opening & the carry on luggage size was smaller than advertised on their website, so it had to be put in the hold. Open on time to prevent less stress to travelers & give more accurate information about cabin luggage."

Points positifs : "Lovely crew, very helpful"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Good food, friendly service"
Points négatifs : "More trash pickup; only one round of beverage service"

Points négatifs : "I booked tickets via Delta, operated by KLM. They lost both of my check in bags in September, and it happened again today for the same scheduled flights. Had 4 hours of layover and KLM still wasn’t able to manage it."

Points positifs : "Flight duration"
Points négatifs : "Very stingy with the drinks Cramped seats"

Points négatifs : "None of our 4 checked bags arrived with us. This was despite ample connection time (2+ hours) in Amsterdam."

Points positifs : "Gaps between seats are very narrow."
Points négatifs : "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Points négatifs : "Landlords gave an unpleasant service! Which continued with late of 50min of the flight, they didn’t do anything to help/ to provide the passengers the answers. The food was cold It was comfort place to sit. Bad experience with KLM"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Nothing special"

Points positifs : "Comfortable and well laid out seat area"
Points négatifs : "Food was a little substandard for business class"

Points positifs : "Nice flight ...was comfortable travel ...good food.Thanks"
Points négatifs : "No such things"

Points positifs : "Good entertainment options. Nice flight attendants"
Points négatifs : "It would be helpful for short people to be able to adjust the head rest lower on the seat. More recent released movies would be helpful. More leg room. Not charging more money to choose seats."

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Really friendly staff. Great service"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The staff was extremely pleasant. Food was good!"
Points négatifs : "Have no complaints"

Points positifs : "The cabin crew were good. They explained what the arrangements were for the delayed flight connections"
Points négatifs : "The plane wasn't refueled and so was not ready for take off once the passengers were loaded. The plane had a technical problem when it tried the first take off and so it had to be abandoned. This was alarming.."

Points positifs : "Pretty basic one hour flight so there's not much to complain about or praise about. I got some sleep which was good."
Points négatifs : "The crew had their general Dutch aloofness on form. Chatted to one of the stewardesses in Dutch up until she saw I had a British passport then she decided she could only speak English to me."

Points négatifs : "KLM crews look unhappy with their work. Everything they do is a favor not duty."

Points négatifs : "Tiny old cramped plane."

Points positifs : "The cabin crew were pretty good. That's about all that was good."
Points négatifs : "I paid almost $400 for upgraded seats. When I got to the airport-- no seats-- both ways!! i didn't even have regular seat assignments. I had to choose from the last few seats available. The ticket agent, the gate agent and the cabin crew all did nothing to make up for the fact that their system screwed up and stuck me in a cramped coach seat in the back of the plane for 11 hours-- TWICE! Beyond that, KLM must have one of the oldest fleets in the sky. Both ways LAX->AMS->LAX, I was on a 30-35 year old 747 with no wifi, no power and a ten-year-old entertainment system. Never again."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The flight attendants could not do enough for you."
Points négatifs : "Business class was pretty empty but again I was not allowed to change my seat selection online. Pathetic check-in."

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "The supplied pack of toothpaste/toothbrush"

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points positifs : "The staff at the front desk for the check-in were extremely helpful. I had a complicated issue with my luggage and they helped me to sort it out in the best possible way. Amazing service! Furthermore, the entertainment on board is great! Nice movies, nice food, friendly flight attendants, etc. They even offered me a second sandwich =)! I truly loved my experience with KLM."

Points négatifs : "old plane, tight and uncomfortable"

Points positifs : "Manque de place"
Points négatifs : "La place"

Points négatifs : "A quoi bon s'enregistrer en ligne si apres, c'est un problème pour obtenir les étiquettes bagages, que ca coince a la depose bagage, que le personnel affirme a tort que les bagages sont enregistrés jusqu'à destination finale (ce n'était pas la cas)"

Points positifs : "Rien à dire, tout est à l'heure, vol agréable, personnel super sympa et professionnel, bravo AF"

Points positifs : "They were awesome."

Points positifs : "Take off and landing"
Points négatifs : "Layover time"

Points positifs : "The premium economy- it was the most uncomfortable - tight seats. The back of the seats are not reclining It’s not worth the money you pay for premium services"
Points négatifs : "The premium economy should be eliminated and should be labeled for what it is: couch class with some perks"

Points positifs : "Ras"
Points négatifs : "Le divertissement"

Points positifs : "Vous ne savez même pas que l'avion n'a même pas décollé car l'aéroport était fermé !!!!"
Points négatifs : "Plus jamais de Kayak"

Points négatifs : "J’ai eu à payer un bagage supplémentaire sur internet à 160 euros. Mon compte a été débité et à l’aéroport de Dakar les agents au comptoir me disent qu’ils ne retrouvaient pas le payement du troisième bagage. J’ai été obligé de repayer le bagage comptant à 190€"

Points positifs : "It was a decent train ride."
Points négatifs : "Stating it’s a train from the beginning and not having to go from one train station to another."

Points négatifs : "I may be wrong but these days, the staff curtsy and overall well coming approach is lacking! Just a smile and a few cheerful words can transform passengers’ mood greatly!! This becomes particularly important when one is traveling for > 9 hours back to back flights!! One can extra charge for it!!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le personnel a l’embarquement !! Très désagréable et un avion a l’heure !!"

Points positifs : "Despite being a short flight, they gave food"
Points négatifs : "Nothing. All ok"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points négatifs : "The food is usually very good, this time it was poor to disappointing- dark meat chicken.., tasteless & unhealthy....mushy fruit dessert choices"

Points positifs : "The bread was fresh and food better than other times"
Points négatifs : "Crew is always aggressive and unfriendly"

Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"

Points positifs : "Tout etait bien. Vol à l heure. Hôtesse gracieuse. Avion propre. Aide à l aéroport pour valider les billets sur la borne"
Points négatifs : "Rien pour moi"

Points positifs : "Check in agent extremely helpful and friendly."
Points négatifs : "Not boarding on tarmac via bus. Sandwich - tartar sauce and “chicken” - with two quarter sized pieces of meat was terrible."

Points négatifs : "Departure time was almost 2 hours late and the communication of the cabin crew regarding this issue was poor. Almost an hour went by without an update."

Points positifs : "Crew was good, seat was not, it was freezing cold and one little blanket was inadequate!"
Points négatifs : "Provide another blanket when needed, was wearing shorts and a short sleeve shirt."

Points négatifs : "Couldn’t understand announcements"

Points positifs : "Arrivée en avance ! Collation très bien."
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "On time, no hassle."

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Average crew. Average seat."
Points négatifs : "They could have controlled screening babies better. They just let them scream....."

Points positifs : "La particule et la facilité du site"
Points négatifs : "Rien c était parfait"

Points positifs : "The crew was excellent."
Points négatifs : "The snacks that were handed out prior to landing were not very good and it looked as though a lot of people in our section felt the same way. Also, there were a lot of empty seats in the comfort and premium sections, but non of our gold medallions were offered an upgrade."

Points positifs : "Amazing crews!"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Everything was great"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points négatifs : "More water provided during the flight. Also, the second meal was not very good."

Points positifs : "crew was wonderful, great food, quick boarding"
Points négatifs : "cant think of anything"

Points négatifs : "Check in process running smoothly and better announcement of gate change"

Points positifs : "The gate reps from CDG to MSP were professionals. The cabin crew on the Delta flight were exceptional! This was not my experience in Copenhagen with the Air France staff, they seemed to be self centered and rude."
Points négatifs : "Delta please make excellence a priority in all areas of customer service. Set high standards for staff so customers know that you appreciate them and are ready for business. The world is at the customer's fingertips, let their first choice be Delta. When their are bad days, customers will understand"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points positifs : "Le vol n’était pas turbulent. Le personnel est très pro et à l’écoute. On est arrivé en avance!"

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "The staff..the attentions..food."

Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "The staff were very helpful and professional. The air hostesses regularly checked if I was ok and showed concern when I wasn’t. They made what seemed a bad situation seem bearable."
Points négatifs : "The food was not very nice and the option I wanted had run out. The entertainment was faulty and had to be reset several times. The comfort was below standard and needs to be improved."

Points négatifs : "Plus de 30 min de retard dû a une mauvaise organisation à Charles de Gaulle."

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points négatifs : "Missed the flight due to late landing from earlier connection"

Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Horrible delay. I got letd to my next flyight. The airline stuff didn’t assist me at all and didn’t wanted to help me getting to my next flight. Horrible"

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points négatifs : "I ordered Asian Vegetarian Meal. But they served me only pasta."

Points positifs : "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind. We are playing was OK but it could’ve been cleaned a little better before we got on board."
Points négatifs : "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind."

Points négatifs : "Engine noise in the cabin is loud."

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "Crew"

Points positifs : "Great service and food."
Points négatifs : "Tv screen is resolution is to low. Hard to see details."

En savoir plus sur Lufthansa
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant de Strasbourg à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Les compagnies aériennes voyageant de Strasbourg à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols de Strasbourg à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols de Strasbourg à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols de Strasbourg à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols de Strasbourg à Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Vols pas chers Strasbourg - Aéroport de Bangkok-Suvarnabhumi

Dernières offres d’allers-retours

7/8
sam.
1 escale
KLM
17h 35min
SXB - BKK
29/8
dim.
1 escale
KLM
15h 50min
BKK - SXB
7/8
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 35min
SXB - BKK
29/8
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 10min
BKK - SXB
7/8
sam.
2 escales
Air France
20h 50min
SXB - BKK
29/8
dim.
2 escales
Air France
36h 10min
BKK - SXB
5/7
lun.
1 escale
Air France
13h 40min
SXB - BKK
28/7
mer.
1 escale
Air France
14h 50min
BKK - SXB
14/5
ven.
1 escale
KLM
14h 00min
SXB - BKK
18/5
mar.
1 escale
KLM
27h 25min
BKK - SXB
5/7
lun.
2 escales
KLM
20h 50min
SXB - BKK
3/8
mar.
2 escales
KLM
40h 10min
BKK - SXB
5/7
lun.
2 escales
Air France
20h 50min
SXB - BKK
28/7
mer.
1 escale
Air France
34h 50min
BKK - SXB
4/5
mar.
2 escales
Lufthansa
33h 10min
SXB - BKK
11/5
mar.
2 escales
Lufthansa
22h 10min
BKK - SXB
14/6
lun.
1 escale
KLM
25h 30min
SXB - BKK
14/8
sam.
1 escale
KLM
23h 35min
BKK - SXB
5/7
lun.
2 escales
Lufthansa
19h 10min
SXB - BKK
28/7
mer.
2 escales
Lufthansa
22h 10min
BKK - SXB
14/6
lun.
2 escales
Lufthansa
19h 10min
SXB - BKK
14/8
sam.
2 escales
Lufthansa
43h 25min
BKK - SXB
5/7
lun.
1 escale
KLM
33h 50min
SXB - BKK
3/8
mar.
1 escale
KLM
14h 50min
BKK - SXB
14/6
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 40min
SXB - BKK
14/8
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
34h 50min
BKK - SXB
5/7
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
28h 35min
SXB - BKK
2/8
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 45min
BKK - SXB
5/7
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 40min
SXB - BKK
3/8
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
20h 55min
BKK - SXB
5/7
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 20min
SXB - BKK
2/8
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
24h 40min
BKK - SXB
5/7
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 40min
SXB - BKK
2/8
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 10min
BKK - SXB
16/4
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
38h 05min
SXB - BKK
18/4
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 05min
BKK - SXB
5/7
lun.
2 escales
KLM
20h 50min
SXB - BKK
2/8
lun.
1 escale
KLM
15h 00min
BKK - SXB
16/4
ven.
2 escales
Air France
33h 15min
SXB - BKK
18/4
dim.
2 escales
Air France
29h 25min
BKK - SXB
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première