Trouvez un vol pas cher Bordeaux - Guinée

Trouvez un vol pas cher Bordeaux - Guinée

Aller-retour
Économique
Bordeaux (BOD)
Guinée
jeu. 29/10
jeu. 5/11
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la Guinée
Restrictions de voyage
La Guinée a rouvert aux ressortissants et résidents guinéens. En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Guinée
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Guinée) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

octobre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 9%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 42%.

Prix moyen pour un aller-retour

476 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

452 € ou moins

FAQ pour réserver un vol Bordeaux - Guinée

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Bordeaux et la Guinée ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Bordeaux et la Guinée ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Bordeaux-Guinée ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Bordeaux-Guinée ?

3 meilleures compagnies proposant des vols Bordeaux - Guinée

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Turkish Airlines
Note générale basée sur 22 930 avis
7,8
Embarquement
7,8
Confort
8,2
Équipage
8,0
Divertissement
7,9
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "My flight delayed and I missed my connection"

Points négatifs : "Seats in economy are tight."

Points positifs : "The food was finished by the time crew came to serve me and actually said sorry we have no food left for you. Due to flight delay missed connection and the Turkish airlines staff at Istanbul was extremely rude and downright unhelpful"
Points négatifs : "Turkish airlines really needs to train crew in how to behave under difficult circumstances"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Good, staff"

Points positifs : "The crew handled 2 incidents exceedingly diplomatically with an impossible man seated next to me. The incidents had nothing to do with me. At the beginning of the flight he was refusing to close 4 window shades that were bothering someone on the other side of the plane, and at the end of the flight he refused to return his headsets as we were landing. The crew were amazingly polite with him. He was completely out of line."
Points négatifs : "My bag did not make the connection in Istanbul due to late arrival from Nairobi."

Points positifs : "Turkish Airlines rocks! Great food and great service.."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Liked that they moved me to a better seat - was sitting next to a cranky old Turkish man - who complained every time we brushed his legs getting into our seats- he refused to stand to let us into our seats- I said this is not gonna work and they found me a great seat with some normal passengers."
Points négatifs : "Food was just ok, plus it’s a longer trip - I understand they kill the lights to let people sleep but offering more drinks - soda and water would b nice - rather than having to go to back and beg- they know who is awake and watching movies - b nice to ask."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points positifs : "I was lucky enough to have a whole row to myself. Otherwise, it would be the regular cramped seating arrangement that is on all airlines."

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Nothing in particular. It was kind of the worst flight ever. The crew seemed inexperienced to manage a passenger that looked to be disturbed emotionally and mentally."
Points négatifs : "They kept moving the passenger to the back o free plane where I was sitting and I was so scared."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points négatifs : "Every flight is late boarding and taking off, connections are too close together and the set up of Istanbul's airport is nonsense. If you don't miss your connection it's because you ran and the flight took off late. Boarding is rushed because they started late"

Points positifs : "Care."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "there was only single screen entertainment every four rows or so. Nothing interesting."
Points négatifs : "There was no USB ports to keep a phone charged. There was no power outlets between seats to keep a phone charged."

Points positifs : "All is fine and the crew is wonderful."
Points négatifs : "The breakfast meal upon arrival to Houston was partially frozen. I guess this must have been a human mistake."

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "Friendly staff,"
Points négatifs : "My infotainment center was broken for the entire 13 hour ride. Luckily I had my phone but it would have been nice to have the expected entertainment options. The service carts only came through twice leaving a many hour gap with no drink or food service."

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "we ware attisefy for are first time in bisness clas"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Clientele on plane are junky. The crew is rude. Boarding is chaotic. No information about delays or why things are taking so long not shared. Planes feel old and dirty. Strongly do not recommend."

Points positifs : "Very nice journey. Personel super, they help everysecond"
Points négatifs : "I want to read other newspapers They have use only one boice"

Points positifs : "Hospitable"

Points négatifs : "There was no child meal dispite us ordering it."

Points positifs : "good food, enough leg room"

Points positifs : "Everything. Pleasant crew, great food, clean plane, many entertainment options, movies, music etc. (individual screens)."
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Food and entertainment were excellent!"
Points négatifs : "I almost got bumped off my flight because I didn't check in online. It was very stressful"

Points positifs : "Cabin crew was so kind and all the time asking for my needs"
Points négatifs : "Airplane was a bit outdated and since the aircraft didnt had first class only business so the seating was un comfortable at all. By the way the aircraft is boeing 737 if im not mistaken."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points positifs : "Smooth flight, comfortable seats, crew was very catering and kind"
Points négatifs : "The equipment on the plane needs some tuning up such as the screens tilting on their own (like falling down)"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "The food was impeccable- would compete favorably against Etihad, Singapore, Cathay or Emirates Courteous crew who would be the very best with some more training in making customers feel special. Excellent business cabin"
Points négatifs : "Slightly edgy crew"

Points positifs : "Seatback entertaininment options were amazing. Food wasn't always designed for the American palette, but most of it was pretty good, and they put a good effort into it, unlike US carriers. Flight attendants were great. Boarding was organized and smooth."
Points négatifs : "It's just hard to make a 14 hour flight in economy comfortable. Another inch or two of space would have helped, but I understand the tradeoffs involved in that. Baggage collection at IAH took about 30 minutes, but that may have been the airport's fault and not the airline's."

Points positifs : "Service and people."
Points négatifs : "Long lines...far away gates...and double security check with pat down...besides having electronic items taken away and a separate line to pick that up and separate line to pick up our baggage in Miami"

Points positifs : "La régularité du vol L’acceuil et la disponibilité des hôtesses"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "There is a nothing to mention that was memorable or comfortable."
Points négatifs : "I asked for an upgrade as we are on our honeymoon. The ground staff only wanted to get us on the plane and not try in anyway to recognize us. Our seats were very poor quality, you should immediately replace them! I would have rather stood than sit on the flight. The in flight entertainment is so poor. Absolutely disappointing especially with the head sets not working because of poor ports of connection. The food was absolutely tragic. You should fire your catering company. I expect more from your airline and I was disappointed all the way through. I hope you can provide my wife and I better service and an upgrade when we fly back to Washington DC on Flight AF 0054 from CDG to IAD. I work in the luxury hotel sector, and even the door men and room attendants have more autonomy to wow our guests. Flying AF does not want me to spend any more money with your airline in the future."

Points positifs : "Nothing, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."
Points négatifs : "Everything, the flight was delayed, the plane too small for passengers to store their carry-on luggage, the ground staff did not upload all the luggage and left some behind in Nairobi on the tarmac, the crew lied about the luggage being uploaded. Terrible experience! Kenya Airways is becoming worst and worst."

Points négatifs : "Air France’s apathy towards its customers is shocking. Traveling with three children , our flight was delayed by 3hrs resulting us arriving in Paris after 1AM. With the airport shuttle(CDVAL) to our airport hotel closed, they offered no assistance despite of my request. Simply asked us to take a taxi (when all taxi stands are abandoned at 2AM). Beware if traveling with family."

Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"

Points négatifs : "I dint like the way you guys sold me the tickets with only one bag to check in with when I went to the airport I’ve got to pay 58 pounds extra I was not happy with you guys so next time you have to tell your customers before they buy the tickets that’ it’s one bag check"

Points négatifs : "New variety of food"

Points négatifs : "Seat angle adjustment was not the most comfortable for sleeping."

Points positifs : "La qualité du service Air France, le nouvel appareil, le système de divertissement, l'amabilité"
Points négatifs : "L'embarquement dans un terminal trop étroit avec des annonces peu claires"

Points négatifs : "Departure time was almost 2 hours late and the communication of the cabin crew regarding this issue was poor. Almost an hour went by without an update."

Points positifs : "Late departure, dirty, staff not friendly."

Points positifs : "Great food and friendly crew."
Points négatifs : "Seatback system was old and not very functional."

Points négatifs : "Meme tracasseries qu’a l’aller, malgré le check-in 30h avant, j’ai perdu mes places (« dans le système/ordinaditeur ») une fois arrivée a l’aeroport. Et je voyageais avec un bb de 8 mois et un enfant de 5 ans!"

Points négatifs : "Tres mauvaise expérience avec Air France, vol raté, donc 900€ de frais supplémentaires pour un voyage avec mon epouse et nos 2 jeunes enfants. Le vol en lui-meme etait correct."

Points positifs : "Siege inconfortable manque d ergonomie dossier trop droit aucun soutien pour les reins creux qui donne mal au dos et lorsque nous sommes au fond du siège la nuque n est pas du tout soutenue"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Crew was nice."
Points négatifs : "Food could be better, or at least be provided an option to purchase an upgraded meal. Also, insufficient amount of drinking water provided to passengers."

Points négatifs : "Propreté de l'avion"

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points négatifs : "Crew forced me to change my upgraded comfort seat to accommodate a 12 year old who they knew was going to be airsick. So I spent the first half of the flight next to a vomiting girl. Only after I asked to file a complaint, they allowed me one of two empty seats in premium. Terrible customer service."

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points positifs : "Multiple crew members paid constant helpful attention to my mother (88yrs of age) during boarding, deboarding and throughout the entire flight. Thank you!"

Points positifs : "Food and drinks very good"
Points négatifs : "In economy class the movies unable to listen to with ear buds. Bring my own next time."

Points positifs : "In flight entertainment was great"
Points négatifs : "seats very uncomfortable, boarding was a mess in Paris, priority luggage was annoying and made us miss our connection flight (as well as numerous delays)"

Points positifs : "Tout était très bien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "le fait qu'on débarque vite"
Points négatifs : "le retard"

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points négatifs : "More water provided during the flight. Also, the second meal was not very good."

Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"

Points négatifs : "Lost my luggage."

Points négatifs : "boarding wasn't good."

Points positifs : "great food, entertainment and seat comfort"
Points négatifs : "nothing"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points positifs : "Great seat. Comfortable. Quick boarding."
Points négatifs : "Asked flight attendant to wake me for breakfast....forgot. Long wait for bathroom,"

Points positifs : "Air France personnel is always really helpful"
Points négatifs : "Food and comfort in short haul are not the best - but the flight is short..."

Points positifs : "Le vol n’était pas turbulent. Le personnel est très pro et à l’écoute. On est arrivé en avance!"

Points positifs : "Intranet meant I could watch movies on my iPad"
Points négatifs : "Seats are very uncomfortable"

Points positifs : "Good food and service"

Points positifs : "We were a little delayed, so I read my book. Not for long though as I was really tired after my flight from Los Angeles. I fell asleep right after take-off and didn't wake until we landed. Best way to fly :-)"
Points négatifs : "Very little legroom for a 6'1" guy. Would have liked a bit more space, but I guess I was too tired to let it bug me."

Points positifs : "Le petit gâteau. Succulent à mort."
Points négatifs : "Qu'il n'y ait qu'un seul gâteau. C'était bon le voyage"

Points positifs : "Crew was nice movie selection was good."
Points négatifs : "Plane was late which caused a 5 hour layover in Paris CDG. Food not very good. Entertainment system clumsy to operate."

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points négatifs : "I didn't get to board, ended up spending $2,400.00 over and above the $980.00 that I spent booking the initial ticket. I was not informed when I booked the ticket that when you transit through 2 schengen countries, you need a transit document. I was informed about it at then airport. Not only did I miss my flight, I had to book for the next day at a outrageous price. SUPER BAD CUSTOMER SERVICE...BOTH KAYAK and PRICELINE. Will never recommend you guys to anyone."

Points négatifs : "Flying back to US, passsengers get charged for their luggage. Which this is not informed to us, neither On our email nor when we were checking ( for free) in Us"

Points positifs : "Good selection of movies"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points positifs : "The cabin crew was super patient and accommodating of the passengers."
Points négatifs : "Cramped quarters"

Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"

Points positifs : "Food was good. Crew nice and professional."
Points négatifs : "Landing was not so smooth."

Points négatifs : "30 minutes de retard"

Points négatifs : "The food was the worst airline food I have ever been served. I could not eat it. This is very disappointing for an airline like AirFrance which usually serves very good meals."

Points négatifs : "Retard de deux heures du début de vol"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Custumer"

Points négatifs : "Flight attendants didn’t respond to the flight attendant call button even once , I asked three of them to check my entertainment screen that was working . They all said they will be right back and never did . When I asked for water they pointed me to the water bottles so I can do it myself . Overall I felt like the service was horrible"

Points positifs : "Flight was cancelled. Airport staff didn’t help at all. The air Maroc call center was not helpful either. Worst customer service ever."

Points positifs : "Le repas"
Points négatifs : "La propriété de l avion"

Points positifs : "Satisfait"
Points négatifs : "Sans avis"

Points positifs : "Le personnel était sympa et disponible"
Points négatifs : "Améliorer la qualité des repas"

Points négatifs : "We were delayed 5 hours in Casablanca without notice or explanation it was an officer who shared anonymously that the baggage handlers were on strike"

Points positifs : "Personnel à bord sympa"

Points positifs : "Great crew."
Points négatifs : "Flight was delayed by about half hour & so was arrival."

Points positifs : "Everything was good"

Points positifs : "Seat was filthy. There was a gross locker room smell. Crew was decent/brusque."

Points positifs : "Plane was decent enough"
Points négatifs : "Nightmare at boarding: The agents did not control the boarding process. Business Class was not allowed to board first, it was a total mess."

Points positifs : "Late from Dakar, couldnt provide accommodation at Casablanca, Late again from Casa entertainement system wasnt working on my seat"
Points négatifs : "Pretty much everything"

Points positifs : "Nothing we were delayed for two hours"
Points négatifs : "They could have paid more attention to my luggage by not losing them"

Points positifs : "Arrived safely"
Points négatifs : "Cleanliness of bathrooms, overall service were lacking. They closed the bathrooms due to turbulence and proceeded to serve coffee. How does that make any sense?"

Points négatifs : "They move the flight one day back one hour before the flight.. Also another day of day in airline original country.. This is unsatisfactory.."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I am still in Casablanca and my fly was weave"

Points positifs : "Personnel très présent confort des sièges"
Points négatifs : "Retard d’une heure avant décollage"

Points positifs : "Nothing , the flight was overbooked and they did very little to fix it"
Points négatifs : "We were sent from terminal to terminal and we are now on a flight with Alitalia today"

Points négatifs : "I had to run all over the airport go through security and custom because flight was delayed 2 hours and I lost my luggage"

Points positifs : "The crew was really friendly. The Food was good. . I really like it"

Points positifs : "Bien"
Points négatifs : "Que je puisse pas perdre mon passeport"

Points positifs : "Acceptable"
Points négatifs : "Que perde pas mon passeport"

Points négatifs : "Bonjour , J’ai demandé si il y avait des couvertures pour mes enfants. L’hôtesse m’a dit qu’elle allait voir. Elle n’est jamais revenue ni pour me dire qu’il n’y en avait pas ni pour m’en donner! Pas très “PRO” je trouve. L’avion n’était pas propre avec des traces. Le petit dej était mauvais"

Points positifs : "Grand espace pour les jambes"
Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Le personnel accueillant"
Points négatifs : "Le repas"

Points positifs : "Surclassement en premium"
Points négatifs : "Décoller à l heurre."

Points positifs : "Le personnel du bord était agréable, disponible et au service d’un avion énorme plein d’enfants en bas âge."
Points négatifs : "Pas d’écouteurs disponibles, ma tablette était cassé, impossible de l’utiliser pour manger au risque de retrouver le plateau par terre."

Points positifs : "Great crew! The food was good. Good entertainment options."
Points négatifs : "Boarding was a bit unorganized"

Points positifs : "Tout"

Points positifs : "Correct"
Points négatifs : "Le repas et le vol a l’heur"

Points positifs : "The pilot flew very fast to make up for time lost."
Points négatifs : "We boarded late at casa. Very unconfortable."

Points positifs : "Easy and quite flight"

Points négatifs : "J'ai acheter des produits le Stewart mas pas rendu la monnaie 11 € c'est le geste et confiance ,cheveux dans le pain"

Points positifs : "The on flight entertainment was okay. But the headphone jack was faulty."
Points négatifs : "It took us about 2 hours since we landed to finally get a hotel for our 13-hour layover. Then the attendant left outside to figure out transportation to the hotel which was an hour away from the airport. The hotel was filthy to the point that I didn't even feel like using their bathroom. Even the flight attendants we're horrible, they never responded to the ask for assistance indicator. I had to get up to get their attention. Never flying this airline again."

Points positifs : "Pleasant crew. Food decent."
Points négatifs : "Seats uncomfortable. Very hard to sleep"

Points négatifs : "Retard, service, l'écran qui ne fonctionne pas"

Points négatifs : "The airline wasn't the issue, but the passengers seated around me didn't give me any space or an armrest. I wish I had had a window or aisle seat on that particular flight. The service was otherwise fine, but being that boxed in for so many hours cast the whole flight in a less than pleasant light."

Points positifs : "Sky-Ram Repas délicieux Personnel accueillant et professionnel"
Points négatifs : "Confort siège business"

Points positifs : "Sky-RAM, génial et innovant"
Points négatifs : "Pas de possibilité de télécharger son téléphone Confort des sièges en classe business:limite Petit déjeuner : proposer autre chose que beurre et confiture non compatibles avec diète"

Points positifs : "very bad not clean sting like bad smell in the flight"

Points positifs : "La disponibilité du personnel"

Points positifs : "L’accu Chaleureux"

Points négatifs : "Enregistrement extrêmement lent"

Points positifs : "Beaucoup de repas. Personnel beau et gentil"
Points négatifs : "Pas d'écran pas de film"

Points négatifs : "A l’aller et au retour, si vous avez une place au dela de la rangee 25 vous n’avez pas le choix c’est poisson. Le boeuf ou poulet n’est plus disponible."

Points positifs : "Acceuil"
Points négatifs : "Néant"

Points positifs : "Boarding process, check in process."
Points négatifs : "Delayed flight, no entertainment, food same thing."

Points positifs : "L’equie était bien organisée, serviable et patiente. Y avait pas de retard"
Points négatifs : "La nourriture"

En savoir plus sur Turkish Airlines

Vols pas chers Bordeaux - Guinée

Dernières offres d’allers-retours

3/3
mer.
2 escales
Turkish Airlines
15h 15min
BOD - CKY
2/4
ven.
2 escales
Turkish Airlines
31h 55min
CKY - BOD
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 45min
BOD - CKY
29/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 10min
CKY - BOD
12/11
jeu.
1 escale
Air France
12h 10min
BOD - CKY
2/12
mer.
2 escales
Air France
13h 50min
CKY - BOD
3/3
mer.
1 escale
Royal Air Maroc
9h 05min
BOD - CKY
2/4
ven.
1 escale
Royal Air Maroc
7h 55min
CKY - BOD
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 45min
BOD - CKY
29/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 10min
CKY - BOD
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 45min
BOD - CKY
29/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
CKY - BOD
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
14h 45min
BOD - CKY
29/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
CKY - BOD
3/3
mer.
1 escale
Air France
13h 45min
BOD - CKY
3/4
sam.
1 escale
Air France
18h 20min
CKY - BOD
3/3
mer.
2 escales
Air France
25h 50min
BOD - CKY
3/4
sam.
1 escale
Air France
8h 50min
CKY - BOD
5/12
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
36h 55min
BOD - CKY
13/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 10min
CKY - BOD
3/3
mer.
2 escales
Turkish Airlines
15h 15min
BOD - CKY
2/4
ven.
3 escales
Turkish Airlines
55h 55min
CKY - BOD
15/1
ven.
1 escale
Air France
13h 45min
BOD - CKY
29/1
ven.
2 escales
Air France
20h 05min
CKY - BOD
5/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 55min
BOD - CKY
13/12
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 10min
CKY - BOD
15/1
ven.
1 escale
Air France
9h 25min
BOD - CKY
29/1
ven.
2 escales
Air France
20h 05min
CKY - BOD
3/3
mer.
2 escales
Air France
25h 50min
BOD - CKY
3/4
sam.
2 escales
Air France
14h 25min
CKY - BOD
15/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
17h 55min
BOD - CKY
29/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
CKY - BOD
15/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
17h 55min
BOD - CKY
29/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
CKY - BOD
12/11
jeu.
1 escale
Air France
12h 10min
BOD - CKY
1/2
lun.
1 escale
Air France
9h 35min
CKY - BOD
5/12
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 00min
BOD - CKY
13/12
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 10min
CKY - BOD
12/11
jeu.
1 escale
Air France
15h 30min
BOD - CKY
31/1
dim.
2 escales
Air France
11h 50min
CKY - BOD
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

3/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
33h 35min
BOD - CKY
3/11
mar.
1 escale
Air France
29h 10min
BOD - CKY
3/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 35min
BOD - CKY

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première