HAJ

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Hanovre

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Hanovre. Combinez vol et hôtel et économisez !

— HAJ
21 janv. — 28 janv.1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
ven. 21/1
ven. 28/1

Bon à savoir

Basse saison

janvier

Haute saison

juin

Vol le moins cher

62 €

Prix moyen aller-retour

193 €

Bonne affaire aller-retour

128 €

Bonne affaire aller simple

82 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 15%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 39%.
Vol Paris Beauvais-Tillé - Hanovre
(prix moyen sur les 2 dernières semaines)
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour Hanovre ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Hanovre

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Hanovre ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Hanovre aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 87 €, aller-retour à 108 €, aller simple de Nice à 82 €, aller-retour à 132 €, aller simple de Bordeaux à 146 €, aller-retour à 155 €
  • Réservez au moins 2 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en août, septembre et octobre, et janvier est le mois le moins cher pour partir à Hanovre.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Hanovre.
  • Pour rejoindre le centre-ville de Hanovre en train, vous pourrez prendre le S-Bahn qui circule toutes les 30 min environ. Un trajet jusqu’au centre dure en moyenne 18 min seulement. L’autre option qui s’offre à vous est de prendre le bus. En effet, la ligne 470 circule tous les jours de la semaine, et l’arrêt de bus se trouve entre le Maritim Airport Hotelet le parking des voitures P3 à proximité du terminal C.
  • La distance qui sépare l’aéroport international d’Hanovre (HAJ) du musée Niedersächsisches est de seulement 25 min de route. Ce dernier se trouve en effet à 14 km environ, vous pourrez donc en apprendre davantage sur la ville rapidement après votre descente de l’appareil et vous y rendre en taxi ou voiture de location.
  • L’aéroport de Hanovre met plusieurs bureaux de change à votre disposition, ainsi que deux comptoirs de banque. Vous pourrez y accéder dans les terminaux B et C, au deuxième étage notamment. Pour retirer de l’argent ou changer vos devises avant de vous rendre en ville. Si vous voyagez avec un animal, un vétérinaire est disponible au terminal C.

FAQ - Réserver un vol pour Hanovre

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Hanovre

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
8,0
SWISSNote générale basée sur 9120 avis
8,2Embarquement
7,9Confort
8,6Équipage
7,7Divertissement
7,9Repas
Avis sur la compagnie

Plateau repas toujours pareil Pas très original

En savoir plus sur SWISS

Plateau repas toujours pareil Pas très original

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"
Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."
Points négatifs : "The TVs in economy class weren’t working and it was an 8 hour flight so it would have been nice to have some entertainment during that time"
Points positifs : "Seat was comfortable"
Points négatifs : "Had reasonable size carry on and it was frowned upon? Seat was right behind business class and separation curtain just is my laps"
Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"
Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"
Points positifs : "Crew was amazing. Good food. Comfortable seats"
Points négatifs : "Music options along with the movies"
Points positifs : "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "fresh baked bread!"
Points négatifs : "fight was delayed almost 4 hours. we were stuck on the plane for over 2 hours before liftoff while technical difficulties were worked out. no compensation offered."
Points négatifs : "La ponctualité"
Points positifs : "Bombardier C Series. Most leg room and comfort of any plane"
Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."
Points positifs : "The seats were good for a short flight, which this was. No complaints."
Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "No WiFi on a 12 hour flight, but we could all see the full signal WiFi for the crew, aptly named. LXCrew. Awful to see them using WiFi when we are unable."
Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"
Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"
Points négatifs : "Very good!"
Points négatifs : "Very nice company!"
Points négatifs : "Temperature was very hot"
Points négatifs : "Missed flight. Misplaced checked bag. Filed complaint with Swiss."
Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."
Points positifs : "Gentillesse du personnel"
Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."
Points négatifs : "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."
Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"
Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"
Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"
Points positifs : "Food/ staff/access to TV/movies etc!"
Points négatifs : "Seating/facilities"
Points positifs : "This was a very short flight. They gave you a great little snack and drink. Was a very smooth flight and the crew were very friendly and welcoming."
Points négatifs : "Could not check in online because the system was down."
Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"
Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"
Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."
Points négatifs : "they cancelled letting me fly"
Points positifs : "Brand new plane and SUPER comfortable (even in coach!)."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"
Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"
Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."
Points positifs : "Spacious seats"
Points négatifs : "Bag check process"
Points positifs : "The service and THE FOOD WERE GOOD !"
Points négatifs : "Our bags were lost in Zurich but the gentleman at the ticket counter was amazing! He even called before we left the airport saying that he had found our bag in Zurich"
Points positifs : "Great services and the staffs. Very comfortable flight and plane"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."
Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"
Points positifs : "Fast boarding and deplaning."
Points négatifs : "Not clear seat bookings cost $35. I was assigned the last row. Extra short width, pitch, couldn't fully recline (A340-300) Terrible food. Super old, tired plane. Crappy in-flight entertainment with non-intuitive controls. Poor air conditioning. I felt like I was stuffed in a cage for 7 hours. Way worse than United domestic."
Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"
Points positifs : "Very Pleasant Staff!"
Points négatifs : "I chose my seat online and when I got to the gate they changed my seat to the way back of the plane"
Points positifs : "Flight was on time"
Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

L’embarquement top , Le service à bord, le repas distribué peuvent être largement amélioré

Super comme compagnie

Points négatifs : "Très bien à heure un avions trop propre"
Points négatifs : "Better food options but that’s for all airlines!"
Points positifs : "crew excellent, food excellent, entertainment good."
Points négatifs : "Space between seat rows is barely adequate."
Points négatifs : "Fewer fat peasants with too much hand luggage. Seriously, control the hand luggage before people bring it aboard."
Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Good Food. Polite treatment of Customers. Good Luggage allowance."
Points positifs : "Friendly staff and good food. Efficient boarding system."
Points négatifs : "Late take off because of engine issue. Hot on plane while we waited 1 hour for repair to be completed."
Points positifs : "All the stuff very kind"
Points négatifs : "I don’t like the airport service for well chairs"
Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"
Points négatifs : "The plane was too hot"
Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"
Points positifs : "The flight was excellent. Thank you."
Points positifs : "I liked food, drink, service and entertainment."
Points négatifs : "I disliked seat, a bit."
Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."
Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"
Points positifs : "Food, service OK"
Points négatifs : "Old plane, no TV, seats not comfortable."
Points positifs : "Crew were amazing. Warm approachable and professional. They tried several times to repair my screen. After these attempts they found me a different seat with a working screen."
Points positifs : "Friendly checking in staff. Easy to us and good variety movies."
Points négatifs : "Short leg-room, squeezed chairs, air stewards too busy to remember to follow up requests, Less than enough choice for non-cheese food-type. Less than clear English command."
Points positifs : "Comfortable seats, good service."
Points négatifs : "To be expected, but no vegan options for food"
Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."
Points positifs : "Good service once on the plain,on the way back they were feeding us with pasta,no meat-horrible.. How ever poor communication before the flight with my service dog."
Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"
Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Good food"
Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"
Points positifs : "The business lounge in Istanbul, Turkey was 2 floors, full of food, drinks, place to sleep, shower and sleep. The staff was superpeb."
Points négatifs : "A man in the business lounge took my home address and cell number and told me that I would get a complimentary ride home. But when I arrived at the Business counter at the Dulles International Airport, they informed that no such program is in place."
Points positifs : "Food was above-average for international flights, and the staff visited the cabin frequently, checking to ensure that customers were okay. It definitely felt like a more personal flying experience."
Points négatifs : "Ground support (desk, etc.) in Istanbul was not convenient - the communications were crossed often, and on a long layover we were told incorrect directions and missed an opportunity to sleep in the airport in their resting room (seems to always be full)."
Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"
Points positifs : "Meals were delicious and Cheese sandwich and muffins were served at request after the meals were served."
Points négatifs : "Comfort of the seats."
Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"
Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."
Points positifs : "Très pratique"
Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"
Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"
Points positifs : "Rien"
Points positifs : "I like the food and movies"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Almost nothing specially the flight from Dhaka, If I known that the level of business class is like that, I would have bought economy"
Points négatifs : "long delay on the tarmac"
Points négatifs : "Security lines for US departure way too long. Turkish Airline needs more people to speed up process."
Points négatifs : "Customer service"
Points négatifs : "Repas"
Points positifs : "Trip from Istanbul was On Time. As a Disabled Person, I was picked up at the baggage ticket counter and expedited through. It was excellent service in Istanbul for me. The plane experience was smooth, with wonderful entertainment on your personal screen with excellent movie, news and music offerings. The crew was wonderful, friendly, smiling and accommodating. No charge on alcoholic drinks! Food was great. Flight was good. At Houston, the assistants for Disabled Persons was wonderful, accompanying me up until I was dropped at Shuttle service to my car. Turkish airlines really impressed me and would use them anytime."
Points négatifs : "In Istanbul, I had to walk from the gate entrance to the plane. Took me 10 minutes to walk the plank, struggling, but no one offered me a wheelchair or assistance. In Istanbul, there was a considerable amount of people waiting to check bags but there were no agents at 2 counters and it really bothered the people waiting and waiting for them to show up. Then the baggage loading track stopped and it stopped all the traffic for a while. Inconveniences but, nevertheless, it affected the travelers anxiety."
Points positifs : "The crew was friendly and professional. The food was good. Entertainment was good. The 10hr flight was over so quickly."
Points négatifs : "They didn't come to pick up trash very often."
Points négatifs : "Tried to cancel due to flooding in home and they would not refund my ticket. Neither would airfare.com, whom I purchased the ticket through."
Points négatifs : "there was no in-time update on information about flight gate. it changed 3 times. result is i missed my flight and next flight was offered at US$1200 for IST-KWI sector where total fare from Toronto - Kuwait was US$ 1000 staff at Transfer desk was not co-operative and Sales office was almost empty. only 2 person there to attend many stranded passengers. staff was very slow to work and no criteria to handle those need help on urgent basis. most of the staff do not speak English and very UNFRIENDLY"
Points positifs : "A much nicer 777 on this leg."
Points négatifs : "The lounge at IST is overcrowded and lacks sufficient showering facilities. There was leftover food everywhere that the overworked staff tried, in vain, to keep up with."
Points positifs : "Great food!"
Points négatifs : "The aircraft looks a little old."

Encore et toujours du retard, nous avons du changer de vol puis d'avion, imprimer de nouveaux billets et n'avons connu nos places qu'au moment d'embarquer

J'ai manqué ma connection en dépit des assurances de l'équipage. 6 heures d'attente.

Vol retardé (+ d'1 heure), pilote qui annonce que les autres vols à Frankfurt sont aussi retardés, donc qu'il sera possible tout de même de continuer le voyage. Annonce qu'un employé de Lufthansa va nous attendre pour nous aiguiller. Rien de cela ne s'est passé. La seule chose c'est que j'ai manqué ma connection, à peu près 8 heures de retard. Inacceptable

My Lufthansa flight morphed into a United Airlines, which was very confusing, since everything I did on the Lufthansa site was ignored by United.

Points positifs : "Very friendly crew, very clean cabin, very comfortable seats"
Points positifs : "The audacity of your gross negligence in a time of global pandemic."
Points négatifs : "Any semblance of social responsibility or ethical behavior."
Points négatifs : "Food is a joke"
Points positifs : "The fight had a lot of open seats as I had a whole row to myself! Also the crew was kind."
Points négatifs : "Flight was delayed, but it didn’t interfere with my travel plans."
Points positifs : "Crew was very friendly and attentive. Seats were very tight and uncomfortable, specially for a 6’3 tall person!"
Points négatifs : "Boarding could be a little bit more organized"
Points négatifs : "Better Communication from Lufthansa"
Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Confortable seats"
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"
Points positifs : "Service is excellent, comfortable seats and space between legs is comfortable even in economy."
Points positifs : "Nothing at all"
Points négatifs : "They cancelled my ticket because I missed the second leg of the flight. They didn’t even offer me an option and told me to find my own flight home. I had to pay $1100 on another airline to fly home tomorrow. I will NEVER use Lufthansa again"
Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "for the first time ever, my kid ate the airplane food, and it was because it was good. the service was really good and the staff outstanding."
Points négatifs : "Te cabin pressure gave us headache. always happens with the A380 though."
Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"
Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points négatifs : "Airplane food eatable"
Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"
Points positifs : "Crew and flight and service were fine"
Points négatifs : "Economy seats are cramped"
Points positifs : "Good, friendly crew"
Points positifs : "on time no hassle"
Points négatifs : "nothing in particular"
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points positifs : "Everything was great. Not a single downside. Easy to follow announcements on connection, punctual and nice aircraft."
Points négatifs : "Nothing."
Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"
Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."
Points positifs : "Actual flight, staff, food, beverages."
Points négatifs : "Altho I checked in on line in advance, i was unable to print my boarding pass . Lufthansa very little space for check in & luggage at Charles de Gaule and staff advised me to arrive at 4am for 7:45am departure so I could stand in line to get boarding pass and deposit luggage. I did so. Wait was not too long. Security was fast by comparison."
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points positifs : "The staff was communicative and genuine. The food was decent. Even though the flight arrived late I felt ok about it due to the direct communication of details about the situation. I was stuck in the extremely cramped space of seats just in front of the lavatory making the seat in front me 5 inches from my nose when reclined but the staff was sympathetic offering to ask the passenger in front of me to redress their seat more upright and also allowing me to spread out across two seats to compensate."
Points négatifs : "While the staff compensated for the more than standardly cramped seating arrangement, I think the row of seats just in front of the lavatories should be either better designed or designated not usable. I am only 5’3” and 125lbs but still was faced with a mere 5 inches in front of me when the passenger in front of me reclined his seat. I couldn’t even stand in order to exit the row and had to crawl over the seats to my side. This had me thinking how dangerous this row could be in case of an emergency. Please consider designating these seats either not to be used or optional for passengers."
Points positifs : "Clean, polite and cheerful staff, good food conveniently offered, on time, decent in-flight entertainment."
Points négatifs : "NA"

30 mn de retard...

Points positifs : "Canine crew were perfect and kind"
Points négatifs : "Quand on ne laisse que 5 mn pour sortir d un avion pour embarquer dans le suivant qui est à l autre bout de l aéroport .... même un champion du 100 mètres nu arriverait pas! Et voir l avion encore là avec la passerelle passagers et si on nous dit c est fini!!! Difficile à accepter!"
Points négatifs : "Un avion qui part à l heure est un avion qui arrive à l heure."
Points positifs : "Équipage très agréable et accueillant et équipé de pilotage très bonne"
Points négatifs : "Encore un retard...cette fois de 45 minutes"
Points positifs : "Le personnel de bord toujours aussi professionnel, accueillant et agréable"
Points négatifs : "Retard de l'avion: de plus en plus récurrent."
Points positifs : "One hour delay after boarding due to loosing our “slot”"
Points négatifs : "Timing!!!"
Points positifs : "Everything about the United Airlines portion of the trip was terrific: lots of food & drinks; good entertainment system; good seats even in economy. United really stepped up their game."
Points négatifs : "The seats on the Austria Airlines portion of the trip were very close together & very minimally structured (little padding, depth etc.)"
Points négatifs : "Don’t tell passengers they can make a transfer flight supposed to leave in 20 minutes because the first flight was late, and then have the plane leave without the passengers who sprinted through the airport after having to go through customs and security again."
Points positifs : "Awful airline. Will never get tickets through you again."
Points négatifs : "Airline compliance. The flight was delayed and the connecting flight left without out us. Leaving us stranded at the airport for 4 hours."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"
Points négatifs : "Ils ont changé mon vol a la dernière minute"
Points négatifs : "Etre a l heure et avoir une petite collation autre que les chips et ne pas avoir besoin de prendre la navette."
Points négatifs : "Le personnel masculin devrait savoir que tout voyageur n'est pas forcément bilingue. Le repas était vraiment insuffisant. Le petit-déjeuner a été servi 1H avant l'atterrissage! ce qui laisse peu de temps pour se restaurer ainsi que pour la suite... oblige le personnel de cabine à courir pour le rest"
Points positifs : "The food is poor"
Points négatifs : "The ffood could be better."
Points positifs : "Personel Très sympa et pilote top"
Points négatifs : "Pas de distraction"
Points positifs : "Choix de films et jeux pour enfants, repas correcte"
Points négatifs : "Personel trop rigide et pas très à l écoute des enfants"
Points négatifs : "We are regularly taking this flight for end of the year snd in summer. For no reasons whatever if it is in France or in Vienna, the flight is delayed of minimum 2 hours! It was the case once more the case. And all without communication as it is normal! And it looks like this is normal as the flight from yesterday was also leaving at 19h05. This is a joke."
Points positifs : "Fligth attemdance atention"
Points négatifs : "Delay in the departure (40 min)"
Points négatifs : "Boarding was not organized at all. I was sitting in the front yet I got in almost at the end and barely was able to find a place for my handbags. Ut took way too long and people had to stand for a long time to board. Crew members were not up to par either. I had my earphones and was watching a movie and feel asleep. And everytime one them passes by, they will knock me awake. I was extremely tired and tried hard to sleep yet they kept waking me up every time one of them passes by, no matter how skinny they were! Totally unprofessional."
Points positifs : "The boarding process was short and quick. Entertainment choices were excellent."
Points négatifs : "I was hoping for a more traditional Austrian meal but the food was just fine."
Points positifs : "The seats were very nice, and I found it very pleasing that everything was colour coordinated. (the small details in red and the rest in gray). The flight attendants were so happy and upbeat, it lifted your mood as well! I believe that we left a few minutes early, as boarding was completed early. And thefood? Mind-blowing for airplane food. I really enjoyed this flight."
Points négatifs : "There wasn’t much I didn’t like about the flight. Sometimes the announcements were very slightly difficult to hear (accents and whatnot,) but you could still tell what they were saying."
Points négatifs : "Collation non adaptée au menu spéciaux demandés (vegan)"
Points positifs : "From start to finish there were no hiccups. It was a pleasant journey."
Points positifs : "This is always a pleasant airline to travel with."
Points négatifs : "I felt like the airlines deliberately cheated me. I purchased a flight that was listed as "economy" , which means I am authorized one suitcase. When I got to checkout they said I had pay for the suitcase. Turns out my flight was economy 'light' flight and I had to go the Austrian airlines desk and pay euro 40 for my suitcase. Wish that would have been clear when I purchased the ticket. Also there is no clear info on what the cost is for your bag at what point in the check-in process."
Points positifs : "Everything was awesome best flight i had in my life."
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "L’aéroport de Vienne qui ne dispose d’aucune aide pour les transferts : il faut trouver les panneaux bien cachés dans un labyrinthe... et 2 contrôles des bagages durant le transfert alors que nous arrivions d’un vol international."
Points négatifs : "Booked a ticket with luggage and got email saying I am at economy class. When got to check in told me I have economy light and I had to pay again for luggage. Dissaster. Contacted priceline- did not care."
Points positifs : "Crew were polite and accommodating."
Points négatifs : "Plane temperature was too hot, despite my repeated requests to the crew to lower the temp. No one on this flight opened a single blanket - was that the goal? It was too hot to even sleep."
Points négatifs : "Il a fallu courrir pour attraper l'avion aucune information assistance pour trouver la porte C et mon bagage a ete perdu"
Points positifs : "Easy boarding. Using a smaller Dadh 8 on this flight meant we had a lovely view of Alps."
Points négatifs : "Poor announcements."
Points négatifs : "Checked baggage very expensive."
Points négatifs : "First there were problems with the plane... then it got delayed... I missed my connecting flight... now it’s 2 am I have a wedding to get to in 4 hrs and I finally just arrived ."
Points négatifs : "Delay"
Points positifs : "Staff welcoming and courteous. Flight nice and quiet"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Staff very welcoming"
Points négatifs : "I remember a time when these flights had entertainment on them..."
Points positifs : "Vino in Plastic cups from 1L"
Points négatifs : "Could Food"
Points négatifs : "The airplane came late, delaying our trip. Despite that, the luggage would not come, and the claims office was ridiculous (despite of the destination being within 1 hour of drive from the airport, it took us 24 hours of our short vacation trip to deal with luggage). It seems that LH has these problems regularly, and they don't seem to care; I guess we'll have to try someone else to avoid suffering the same problem every time. The employees already knew the luggages are in a mess, and so were the claims. When taking LH, we have to accommodate luggage delay into our planning."
Points positifs : "too short to tell."
Points négatifs : "Not applicable"
Points positifs : "The air crew service"
Points négatifs : "1. No option to pay for a second luggage; the company website very unclear about the luggage policy; no contact information as well as no web payment service; days before my flight, spent a lot of time and efforts to know that I could pay for a second luggage at the airport on my departure; 2. Paid $120 or so for the second luggage!!!??? After decades flying Austrian I will try switching to your competitors."
Points positifs : "Not much"
Points négatifs : "Lateness and virtually no food at lunchtime"
Points positifs : "There was no in-flight entertainment system so I rejoiced to discover there was in-flight WiFi."
Points négatifs : "But Wifi did not offer much, just some summary descriptions on the destination. I'd be enchanted to get via WiFi the well-known in-flight map showing which leg of your flight was accomplished."
Points négatifs : "Le repas"
Points positifs : "Bon vol pas secoué"
Points positifs : "crew"
Points négatifs : "same"
Points négatifs : "."
Points positifs : "Helpful service, decent food."

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Swift clean friendly on time

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Ok

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points négatifs : "The touch screen did not work properly"
Points positifs : "Staff were polite"
Points négatifs : "The seating space is horrendous, I am 5 ft 8 and felt like I was sitting with my knees at my chest, horrible horrible seating"
Points négatifs : "KLM lost my suitcase and did not deliver it until three days later... They refused to compensate me for having delivered the bag with broken articles inside (A pair of Rayban Wayfarers!)"
Points positifs : "Loved the smooth ride."
Points négatifs : "Bathroom was pretty nasty"
Points positifs : "Flight arrived on time"
Points négatifs : "No food provided "due to a strike the previous day". Not sure why this would impact on providing a sandwich or snack particularly when champagne was still available for first class passengers."
Points négatifs : "Seats in economy section are very close together . There is not enough room for knees...especially for such a long trip."
Points positifs : "The crew was informative"
Points négatifs : "Inflight sandwiches"
Points négatifs : "Half the screens were not working - crew were made aware but nothing was done. Vegetarian choices were poor to non-existent ; I witnessed crew insist to a passenger that there were no vegetarian options! They finally cobbled something together for him but not a pleasant experience"
Points positifs : "Excellent crew, good food & movie selection."
Points positifs : "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Points négatifs : "Food quality was not so good."
Points négatifs : "Flight 2 hours delayed, started boarding but had to wait on line 10 more minutes on boarding ramp for plane door to be opened, upon landing in Dublin had to wait on tarmac for anther 15 minutes for stairs to arrive and be connected to airplane. Then had to wait another hour for checked luggage...."
Points positifs : "Seat was good"
Points négatifs : "Depart on time (1 hour late), hostess put a laptop in the overhead, which fell out and hit me when the bin was opened"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points négatifs : "Entertainment"
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points positifs : "The space at my feet with the chair in front was a bit akward."
Points négatifs : "Not being seated next to small kids. Perhaps they should have a separate section? ;-)"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."
Points positifs : "Nothing!"
Points négatifs : "We were told they were holding our flight, we ran 3 terminals and they’d already left."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points positifs : "Crew was nice and friendly"
Points négatifs : "Airplane so uncomfortable. Food horrible. Not even available for one of us what we ask for on what was offered. Bad taste and not what can be on a that length of time flight."
Points positifs : "The crew were really helpful with people who had tight connections because of the delayed flight"
Points négatifs : "I wish they had WiFi"
Points positifs : "Food provided, staff kind"
Points négatifs : "Was several hours delayed and check in took 45 minutes because they somehow lost my reservation."
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "My seat at the window was great and the staff really friendly and courteous!"
Points négatifs : "Inflight was better than I expected. But needs upgrading air crafts."
Points positifs : "Friendly and efficient crew. Flights were on time if not even early."
Points positifs : "They considered my reguest of vegiterian food."
Points négatifs : "I have no complaints."
Points négatifs : "I ordered Wheel chair for my parents but one of them didn't get it at all. When my parents were checking in for flight they asked the representative about meal selection and she didn't answer their questions properly and because of that my mom didn't get proper Hindu Vegetarian food on flight instead she got Egg omelet which she couldn't eat. She has to eat just fruits. My mother is a diabetic patient and she needs a food every after some time. I never had such a bad experience before with any other airlines."
Points positifs : "Flight duration"
Points négatifs : "Very stingy with the drinks Cramped seats"
Points positifs : "Smooth flight."
Points négatifs : "Seat a little cramped."
Points positifs : "Boarding agent extra effort to improve my seating!"
Points négatifs : "Food amount less than expected."
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "Shirt flight but well catered, boarding was efficient and quick."
Points négatifs : "Not lots of legroom but adequate for an hour long hop. It was cold on board and also had to board via steps from outside"
Points positifs : "Restrooms clean, decent food and drink, nice cabin crew."
Points négatifs : "No complaints"
Points positifs : "Food was excellent, service from staff was friendly, and entertainment options were great."
Points négatifs : "Not a lot of shoulder room being in the middle seat. But it had adjustments options for a lot of other things which were good."
Points positifs : "Everything excellent. Comfortable seats in business."
Points positifs : "Sound was broken on my TV set!"
Points négatifs : "Called stewardess twice to assist. No response!"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Decent meal (warm Pasta all'arrabbiata), nice little muffin for dessert and standard drinks (coffee & tea were a bonus, as they didn't serve any on a similar flight, from Barcelona to Amsterdam), friendly cabin crew."
Points négatifs : "Poor timing - no reason for a 40 minute delay at take off (plane was fully boarded in time) Old aircraft, shabby, dirty and cramped seats. Coming from my connecting flight from Barcelona, I could clearly tell the different in the quality (and cleanliness) of the aircrafts."
Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "N/a"
Points positifs : "Sandwich was incredibly tasty (although not much filling)"
Points négatifs : "2 hours on the tarmac delayed with no explanation. Uncomfortable seats, no leg room. Poor management of seating, there was enough empty seats to have groups together but they were split up. Drinks served from a communal bottle in a polystyrene cup."
Points négatifs : "The streaming service didn’t work"
Points négatifs : "Unaccompanied minor flying to Lisbon overnight. Bag was lost. No real effort to assist. Bags of unaccompanied minor should be treated with priority."
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant vers Hanovre

Les compagnies aériennes voyageant vers Hanovre ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Hanovre

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Hanovre

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Hanovre

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Hanovre

Annulations flexibles

Renonciation aux frais de modification. Recherchez des vols flexibles pour Hanovre

Réservez des billets d’avion pas chers pour Hanovre

Dernières offres d’allers-retours

11/2ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
30h 45minMRS-HAJ
14/2lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 20minHAJ-MRS
123 €
10/2jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 20minBVA-HAJ
14/2lun.
1 escalePlusieurs compagnies
16h 55minHAJ-BVA
125 €
10/2jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 20minBVA-HAJ
14/2lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
29h 25minHAJ-BVA
131 €
19/2sam.
1 escaleLufthansa
5h 00minCDG-HAJ
26/2sam.
1 escaleLufthansa
3h 55minHAJ-CDG
138 €
8/4ven.
1 escaleLufthansa
3h 50minORY-HAJ
10/4dim.
1 escaleLufthansa
5h 40minHAJ-ORY
139 €
29/4ven.
1 escaleLufthansa
5h 25minCDG-HAJ
2/5lun.
1 escaleLufthansa
4h 55minHAJ-CDG
140 €
4/2ven.
1 escaleLufthansa
8h 55minORY-HAJ
6/2dim.
1 escaleLufthansa
8h 50minHAJ-ORY
141 €
4/2ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
26h 25minBVA-HAJ
6/2dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
23h 10minHAJ-BVA
142 €
4/2ven.
1 escaleLufthansa
9h 35minCDG-HAJ
6/2dim.
1 escaleLufthansa
3h 55minHAJ-CDG
142 €
14/2lun.
1 escalePlusieurs compagnies
5h 45minBVA-HAJ
16/2mer.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 05minHAJ-BVA
143 €
4/2ven.
1 escaleLufthansa
9h 35minCDG-HAJ
6/2dim.
1 escaleLufthansa
3h 55minHAJ-CDG
145 €
10/2jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 20minBVA-HAJ
12/2sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 45minHAJ-BVA
145 €
11/2ven.
1 escaleKLM
8h 15minMRS-HAJ
14/2lun.
1 escaleKLM
5h 35minHAJ-MRS
146 €
21/3lun.
1 escaleKLM
4h 10minTLS-HAJ
25/3ven.
1 escaleKLM
5h 35minHAJ-TLS
153 €
4/4lun.
1 escaleKLM
4h 00minTLS-HAJ
8/4ven.
1 escaleKLM
7h 35minHAJ-TLS
154 €
2/2mer.
1 escaleAir France
14h 00minTLS-HAJ
9/2mer.
1 escaleAir France
14h 25minHAJ-TLS
155 €
16/2mer.
1 escaleKLM
11h 45minCDG-HAJ
23/2mer.
1 escaleKLM
3h 00minHAJ-CDG
159 €
4/2ven.
sans escaleAir France
1h 30minCDG-HAJ
6/2dim.
sans escaleAir France
1h 35minHAJ-CDG
161 €
4/2ven.
sans escaleAir France
1h 30minCDG-HAJ
6/2dim.
sans escaleAir France
1h 35minHAJ-CDG
162 €
29/4ven.
sans escaleAir France
1h 30minCDG-HAJ
2/5lun.
sans escaleAir France
1h 35minHAJ-CDG
163 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

11/2ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
28h 05minBVA-HAJ
62 €
11/2ven.
1 escalePlusieurs compagnies
28h 10minBVA-HAJ
64 €
18/3ven.
1 escaleVueling
14h 30minMRS-HAJ
64 €
19/2sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 00minBVA-HAJ
67 €
14/2lun.
1 escaleVueling
5h 45minNCE-HAJ
68 €
18/3ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
30h 45minMRS-HAJ
72 €
11/2ven.
1 escaleVueling
14h 30minNCE-HAJ
74 €
11/2ven.
3 escalesPlusieurs compagnies
26h 20minBVA-HAJ
77 €
7/2lun.
1 escaleVueling
5h 45minNCE-HAJ
82 €
9/2mer.
1 escaleAir France
9h 50minNCE-HAJ
86 €
2/6jeu.
1 escaleEurowings
3h 20minNCE-HAJ
92 €
15/4ven.
1 escaleKLM
5h 20minCDG-HAJ
93 €
27/1jeu.
1 escaleAnadoluJet
9h 55minCDG-HAJ
93 €
19/2sam.
1 escaleKLM
13h 15minCDG-HAJ
94 €
4/2ven.
sans escaleAir France
1h 30minCDG-HAJ
99 €
6/2dim.
1 escaleSWISS
8h 35minCDG-HAJ
107 €
16/4sam.
1 escaleLufthansa
5h 25minCDG-HAJ
108 €
26/1mer.
1 escalePegasus Airlines
20h 50minORY-HAJ
131 €
29/1sam.
1 escaleTurkish Airlines
29h 05minMRS-HAJ
137 €
6/2dim.
1 escaleAustrian Airlines
13h 15minLYS-HAJ
160 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

16/3mer.
sans escaleLufthansa
1h 05minMUC-HAJ
16/3mer.
sans escaleLufthansa
1h 10minHAJ-MUC
123 €
12/2sam.
sans escaleLufthansa
1h 05minMUC-HAJ
13/2dim.
sans escaleLufthansa
1h 10minHAJ-MUC
130 €
4/2ven.
sans escaleLufthansa
1h 05minMUC-HAJ
6/2dim.
sans escaleLufthansa
1h 10minHAJ-MUC
161 €
11/2ven.
sans escaleLufthansa
1h 05minMUC-HAJ
12/2sam.
sans escaleLufthansa
1h 10minHAJ-MUC
161 €
23/4sam.
1 escaleKLM
4h 10minHAM-HAJ
30/4sam.
1 escaleKLM
3h 35minHAJ-HAM
167 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Hanovre

Destination :

Hanovre (HAJ)Allemagne

Offres de vols retour :

Hanovre - France

Classes :

112 €

Découvrez les aéroports de départ :

155 €
290 €
160 €
142 €
166 €
151 €
138 €
246 €
151 €

Découvrez les destinations :

138 €