Vol Iquitos : Trouvez un billet d’avion pas cher pour Iquitos

IQT

Vol Iquitos : Trouvez un billet d’avion pas cher pour Iquitos

Aller-retour
Économique
Washington DC (WAS)
Iquitos (Coronel F.S. Vigneta)
jeu. 22/10
jeu. 29/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Iquitos
Restrictions de voyage
L'aéroport international Jorge Chavez accepte désormais les vols en provenance de certaines destinations. Les voyageurs doivent avoir un certificat médical avec un résultat de test PCR COVID-19 négatif délivré dans les 72 heures avant le départ et remplir une « Declaracion Jurada de Salud ». En savoir plus
Mises à jour par e-mail - Iquitos (Coronel F.S. Vigneta)
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Iquitos (Coronel F.S. Vigneta)) et recevez des mises à jour par e-mail.

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Iquitos

  • À la recherche d’un vol à petit prix vers Iquitos ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol vers Iquitos aux tarifs suivants ou moins : De Lyon Lyon-Saint-Exupéry 487 €, de Toulouse Blagnac 746 €, de Paris 825 €.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre, et octobre est le mois le moins cher pour partir à Iquitos.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Iquitos.

FAQ - Réserver un vol pour Iquitos

Iquitos : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quel est le vol le moins cher vers Iquitos ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Iquitos et le centre-ville de Iquitos ?

Comment s’appelle l’aéroport de Iquitos ?

Iquitos : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols vers Iquitos ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Iquitos ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Iquitos ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Iquitos ?

Meilleures compagnies proposant des vols pour Iquitos (Coronel F.S. Vigneta)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Delta
Note générale basée sur 28 702 avis
8,1
Embarquement
7,8
Confort
8,5
Équipage
7,8
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "Crew was amazing, flight was much more comfortable. Nice selection of drinks."
Points négatifs : "The snack on the flight was brioche with a Cajun spread. The bread was great but the spread was too spicy for my tastes."

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "Tight plane and late!"

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points positifs : "Cabin service very good and hot meal was unusually good for economy section (especially the chicken with hollandaise sauce)"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points positifs : "Delta employees exceedingly cordial. food poor to moderate, seating space impossibly small but pillow and blanket were provided"
Points négatifs : "seats too close from front to back, and not adequately cushioned"

Points positifs : "The service on our flight was absolutely amazing, the food was surprisingly great, and the long ride was as comfortable as it could have been in an economy booking."
Points négatifs : "My entertainment pad malfunctioned the whole time, even after it was reset. Thankfully I had enough things to keep me busy on my own, but it still would have been nice to have."

Points positifs : "Food, comfort, entertainment and treatment by the crew on this flight was spectacular. There was a lot of food, good entertainment and importantly, the seats were wide and comfortable."
Points négatifs : "Very old plane, 767-300. The bathrooms needed a better and more thorough renovation."

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points positifs : "Getting off the flight was the best!"
Points négatifs : "The persons who barfed and delayed take off was a not great. Cramped"

Points positifs : "Service was good. Was upgraded for more space."
Points négatifs : "Intertainment unit was not working correctly. Locked up after movie was over. No offers of any sort from crew about issue."

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points négatifs : "Pas de l'eau"

Points positifs : "Pas eu lieu"

Points positifs : "M’a replanifié mon vol arrive 3h30 plus tard"

Points positifs : "You change our seats that we could be together."
Points négatifs : "A soda and a cookie, you can definitely do better."

Points positifs : "Food and service was nice"
Points négatifs : "Very long route to my final destination"

Points négatifs : "Le vol est parti en retard et j'ai manqué ma correspondace à Atlanta repas limité pour le lunh eb Première"

Points négatifs : "a venir demain suiteà la correspondace ratée"

Points positifs : "La possibilité d'écouter des films."
Points négatifs : "Être assise près des toilettes et subir la file d'attente avec des odeurs nauséabondes à travers tout ça. De plus, j'ai un mal des transport assez intense et le fait de ne pas être assise à côté d'un hublot a rendu le tout assez pénible. Il serai intéressant de demander, lors de l'enregistrement, si nous avons des préférences de siège. Tout va si vite que nous n'avons pas le temps d'y penser...et il est ensuite trop tard."

Points positifs : "À l’heure, nous sommes mêmes arrivés à l’avance! Nos bagages à main ont été enregistrés gratuitement."

Points négatifs : "Envoyer un rappel 24 h avant le vol!"

Points positifs : "Staff and equipment"
Points négatifs : "Early to arrive but gate not ready so we lost our edge"

Points positifs : "L'accueil était chaleureux"

Points positifs : "Bien organiser, service correcte et rapide Heure d’arrivée à l'avance sur l'horaire initial . Espace correcte pour les jambes"
Points négatifs : "Changement de porte d'embarquement et de terminal"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Aucune organisation ou anticipation Encore 2 heures d’attente au décollage Désespérant d’ amateurisme"

Points négatifs : "Surbooké de 10 places donc cohue à l'embarquement"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "10 hours delay"

Points négatifs : "Employé à la porte très désagréable"

Points positifs : "El vuelo fue a tiempo y sobretodo muy facil de obtener el pasabordo. La gente muy amable y eficiente. Gracias!!! The fly was on-time, I got the boarding pass easy and fast, stuff was Wonderful!! Thanks"
Points négatifs : "At this time all worked perfect for me the way how it is."

Points négatifs : "Seats looked older generation and configuration not great"

Points positifs : "Crew was helpful, worked to make the passengers feel comfortable."
Points négatifs : "The connection didn’t allow for enough time so I missed my connecting flight. LATAM doesn’t recognize PreCheck, even though US airports do offer that but without the printout boarding pass passengers can’t take advantage of the shorter lines. LATAM also charged for both flights to check baggage instead of charging once for the whole trip."

Points positifs : "nice crew for sure!"
Points négatifs : "not to charge the extra cost for the checking bags!"

Points négatifs : "Vol pas très cher mais pas trop confortable et vraiment low cost sur la partie Nantes-Madrid. Horaire respecté mais confort et repas vraiment très limite surtout sur le vol principal entre Madrid et Sào Paolo. Mais on ne peut pas tout avoir..."

Points positifs : "Can you guys call me at 661) 573-5194"
Points négatifs : "661)573-5194"

Points positifs : "Plane was new"
Points négatifs : "Airport is a disaster. It is a single gate, bamboo-walled open air space with about half the seating necessary for a flight. Latam charges almost $2 even for a cup of “coffee” that is really just hot water, powdered Nescafé and powdered milk! It hardly seems worth the effort and really slows down service."

Points négatifs : "The crew were more concerned with having their lunch than taking care of customers"

Points négatifs : "I paid U$100,00 to dispatch a piece of luggage and it did not arrived."

Points négatifs : "food."

Points négatifs : "The landing was a bit rough!!"

Points négatifs : "The time it took to open the door upon arrival"

Points positifs : "Quick check in online"
Points négatifs : "Plane was 2 hours late taking off and we missed our connecting flight."

Points positifs : "I love it ! Everybody very friendly and the food was good"
Points négatifs : "Maybe offer a little bit more food"

Points positifs : "Nothing. My advice is to look for alternatives. Latam has gone from good to worse. Believe it or not, low cost are giving a better service"
Points négatifs : "Everything. It is a mess. Delays, baggage problems, aircraft passenger entry... the list goes on"

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points positifs : "Crew"

Points négatifs : "Tout"

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "No transfer ability between domestic connections, even on same airline."

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "Crew quite nice"
Points négatifs : "The baggage check In closed an hour an a half before boarding, which led us to bring the bags through security, which resulted in loss of $60 worth of items!!!! Unacceptable!"

Points positifs : "The people that work there were so kind! Very pleasant, I love the service! Everyone has a smile and make sure the customers were comfortable and save!"
Points négatifs : "I like everything. No complain!"

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points positifs : "Entertainment system"
Points négatifs : "Very tiny space No complementary food No complementary reserve seats in advance No complementary flight advance"

Points négatifs : "My baggage was lost"

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points négatifs : "7:50 am flight, arrived EZE 5 am as instructed, boarded plane at 10:40 am, missed connecting flight and spent 14 hours in Lima, shuttled off to a hotel 1-1/2 away, for a 2am flight. Arrived next day in LA and missed shuttle. Both legs very poor service on and off airplane, added security for having to enter Peru complicated and delayed things further. LAN used to be the best to SA, LATAM is the worst, never again."

Points négatifs : "DONT BUY YOUR TICKET WITH FLIGHT NETWORK !!!!! I HAD A PROBLEM AND LOST ALL MY MONEY !! ALL THE TICKETS (5 PERSONS) !!!!!!!!!!!!!!!!"

Points positifs : "- Flight in bound to Peru + 7 hrs late. Family of 4 separated. - Flight in bound to Cusco Overbooked. Sent us on a different flight. - Return flight from Cusco Bumped (+4 hrs late), promised voucher and upgrade due to all the previous issues. - Return flight out bound from Lima. Would no recognized any of the promises nor the inconveniences of the other flights and the promises. (In Lima all was denied by the land people but they kept on sending us from one person to another for over 3 hours until the final minute when all passengers where on board they said they could not do anything). Family was separated once again."
Points négatifs : "The crew did their best to overcome what the land supervisors did not do. Check with us during the flight."

Points négatifs : "Poltrona dura e desconfortável Tomadas de energia não estavam funcionando Temperatura muito baixa (estava frio)"

Points négatifs : "It was on time, not like other LATAM flights within the country!! Comfortable reclining seats, good entertainment and meals"

Points positifs : "The food, entertainment, boarding and comfortable seating. The check in was great, they changed my flight and I flew direct. It wa really good."
Points négatifs : "The crew was really rude to me"

Points positifs : "The aircraft room and comfort"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "Latam didnt care leaving us stranded in the island and they didnt try to help us to come back soon. Awful customer service."

Points positifs : "Normally, getting on a plane in Colombia is an absolute nightmare. People pushing, standing right next to you, when you get on the plane all the old women who do not know how to read always walk to the back of the plane when they're supposed to be sitting in seat 7? Been there? Seen that? Yes ! Seen it a million times. What makes this particular flight so unbelievable, and maybe it was just a training day because there was a lot of airline personnel at the check in kiosk, but I have never processed on to a flight in Columbia, given up my baggage, and be walking to the gate so fast in my life! I truly hope this is something that will become standard, and I pray to God that the other airlines especially Viva will learn how to do!"
Points négatifs : "Overall very good, good crew... minus point.. seats SO tiny, it makes Asian airline economy seats feel like 1st class!"

Points négatifs : "Poor service. Not too friendly crew. I normally fly American but being myself Chilean, I thought I'd give Latam a chance but was disappointed. I was travelling with my daughter and 2 yr old grandaughter and felt that they didn't give us any special attention in regards to baby.I used to be a flight attendant and In my day the standards of service were SO MUCH HIGHER!! I Will not fly Latam next time."

Points positifs : "Beer wine & whisky"
Points négatifs : "No wifi, uncomfortable"

Points positifs : "The crew was fabulous! Competent and very helpful, even funny when serving food and drinks! I fly very frequently but this was one of the nicest crews I had in years!"

Points positifs : "The inflight meal was delicious. I was not expecting so many choices."
Points négatifs : "Mechanical problems go start. And the crew in Orlando did not keep passengers up to date."

Points négatifs : "Flight was cancelled. Main leg of flight which was to take me to Lima from the United States in the first place, was cancelled. Refund should have occurred, yet still charged. Please issue refund."

Points positifs : "The crew and in-flight entertainment."
Points négatifs : "Coming from the cuisine of Peru, I expected the food in coach to at least not taste like rubber and have some variety. A ham and cheese pastry for dinner didn't quite cut it. At least they offer free wine and beer."

Points positifs : "The stewardesses were great. Great service. Both trips we thought the service was the best we have seen."
Points négatifs : "They had difficulty getting the bags on the turnstile but I think that was more an airport problem in santiago. Check in in Punta Arenas was very slow. Sky airlines processed twice the number of people in the same time"

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points négatifs : "I was charged 200 dollars to transport a 400 dollars surfboard. This makes it prohibitive for anyone to travel with our entertainment equipment. It should only qualify as sport equipment for remunerated athletes, not amateurs like me."

Points positifs : "Not much since not only were we screened by the airport authorities but also by Latam. I purchased some water after security but had to leave it since they would not allow it on the plane. Had they let us know about this sooner I could have saved money."
Points négatifs : "The Latam personnel who searched our bags prior to boarding put on gloves which I though was very good. The bad part was that I saw 2 members of the search party sneeze into the gloves and touch their noses without changing gloves. How disgusting!!! Never Latam again! I would rather pay a few dollars more and not put up with this health violation."

Points positifs : "Great airline"

Points positifs : "We left a pocketbook at our Apt that we did not realize until we arrived at the airport. We called LATAM Airlines to cancel our flight. Can we receive any refund? Thanks, Tom and Leigh King"

Points positifs : "New plane .confort. Reliable company.good prices."
Points négatifs : "Need to check size and weight of the carry on luggage at the register counter in the airport and not before boarding. Create confusion, lost of time. Boarding process is messy. Indications given to board by group number but it is not enforced and it is a real mess .food does not compare well with other companies.lunch is acceptable but snack(sandwich)and light supper are really awfull.entertainment system not a big choice of moovies"

En savoir plus sur Delta

Réservez des billets d’avion pas chers pour Iquitos

Dernières offres d’allers-retours

13/4
mar.
2 escales
LATAM Airlines
31h 57min
CDG - IQT
27/4
mar.
2 escales
LATAM Airlines
33h 16min
IQT - CDG
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 24min
ORY - IQT
25/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 51min
IQT - ORY
17/11
mar.
2 escales
Delta
30h 12min
CDG - IQT
24/11
mar.
2 escales
Delta
35h 11min
IQT - CDG
13/4
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 59min
ORY - IQT
27/4
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 41min
IQT - ORY
17/11
mar.
2 escales
LATAM Airlines
36h 22min
ORY - IQT
24/11
mar.
3 escales
LATAM Airlines
26h 30min
IQT - ORY
17/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
50h 15min
CDG - IQT
24/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
35h 36min
IQT - CDG
28/1
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
32h 44min
ORY - IQT
1/2
lun.
2 escales
LATAM Airlines
27h 21min
IQT - ORY
15/1
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 34min
CDG - IQT
25/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 06min
IQT - CDG
28/1
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
32h 44min
ORY - IQT
1/2
lun.
2 escales
LATAM Airlines
27h 21min
IQT - ORY
13/4
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
54h 15min
CDG - IQT
27/4
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
42h 10min
IQT - CDG
28/1
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
39h 06min
ORY - IQT
1/2
lun.
2 escales
LATAM Airlines
27h 21min
IQT - ORY
22/1
ven.
2 escales
Delta
28h 14min
CDG - IQT
24/1
dim.
2 escales
Delta
32h 21min
IQT - CDG
15/1
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 39min
CDG - IQT
25/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 06min
IQT - CDG
22/1
ven.
2 escales
Delta
28h 14min
CDG - IQT
24/1
dim.
2 escales
Delta
32h 21min
IQT - CDG
22/1
ven.
2 escales
Delta
28h 14min
CDG - IQT
24/1
dim.
2 escales
Delta
32h 21min
IQT - CDG
17/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
41h 55min
ORY - IQT
24/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 30min
IQT - ORY
17/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
34h 42min
ORY - IQT
24/11
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 05min
IQT - ORY
22/1
ven.
2 escales
Delta
28h 14min
CDG - IQT
24/1
dim.
2 escales
Delta
32h 21min
IQT - CDG
15/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
28h 15min
CDG - IQT
25/1
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 36min
IQT - CDG
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première