NBO

Vol Nairobi : Trouvez un billet d’avion pas cher pour Nairobi

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols vers Nairobi. Combinez vol et hôtel et économisez !

— NBO
12 août — 19 août1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
ven. 12/8
ven. 19/8

Bon à savoir

Basse saison

novembre

Haute saison

décembre

Bonne affaire aller-retour

494 €

Bonne affaire aller simple

403 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 14%.
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour Aéroport Intl Jomo Kenyatta ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Nairobi

  • À la recherche d’un vol à petit prix vers Nairobi ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol vers Nairobi aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 403 €, aller-retour à 502 €, aller simple de Nice à 771 €, aller-retour à 633 €, 834 € pour un aller-retour de Clermont-Ferrand
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet et août, et mars est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Nairobi.
  • L’aéroport international Jomo-Kenyatta (NBO) est le plus grand aéroport du Kenya : c’est ici que vous atterrirez après un vol pour Nairobi. Point de départ vers les réserves principales du Kenya, Nairobi présente également quelques sites attrayants que vous pourrez découvrir au départ de l’aéroport. Le Giraffe Centre est ainsi à 40 minutes de route, tout comme le Musée Karen Blixen.
  • Plusieurs distributeurs automatiques de billets sont disposés dans l’enceinte de l’aéroport de Nairobi. Vous pourrez ainsi, dès votre arrivée, retirer des shillings kényans, et entamer sereinement la suite de votre voyage au Kenya.
  • Après un long vol vers Nairobi, vous aurez peut-être envie de vous restaurer ou de vous rafraîchir. Pour cela, direction The Karibu Cafe situé dans le hall des Arrivées où vous pourrez disposer de boissons chaudes et fraîches ainsi que d’un large choix de snacks, sandwichs et pâtisseries diverses.

FAQ - Réserver un vol pour Nairobi

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Nairobi Aéroport Intl Jomo Kenyatta

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
8,2
Qatar AirwaysNote générale basée sur 11765 avis
8,3Embarquement
8,1Confort
8,6Équipage
8,2Divertissement
8,0Repas
Avis sur la compagnie

Exceptional in every sphere of flight services the best in the world 🌎🌎🌎

En savoir plus sur Qatar Airways

Exceptional in every sphere of flight services the best in the world 🌎🌎🌎

The in flight services is great. However, the planes do not depart on time if they are departing from other Airports except in Doha. If you have a small window with your layover, be prepared that you might miss your connecting flight. My luggage was delayed because their departing flight from a non-Doha Airport was late to arrive. Their baggage department is beyond horrible, there is no number to call and have to use Whatsapp and a reply can take more than 3 hours. I had to track the luggage by going the Atlanta International Airport and wait 3 hours for a manager with Qatar airways to first board a flight and then to get my luggage, since they do not have anyone in baggage services. For this I will never fly Qatar Airways ever again.

It was hot inside the plane and the boarding was very crowded. But the seat comfort, and entertainment are spectacular

Everything was satisfactory. I had a pleasant trip and the airline staff was very accommodating.

Points positifs : "Yes loved it"
Points positifs : "Amazing crew. Very attentive to passengers and genuinely nice."
Points positifs : "Staff were accommodating and considerate, great flight!"
Points positifs : "Seat comfortable"
Points positifs : "Everything.. will do it again!"
Points négatifs : "Everything was perfect"
Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."
Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Bassinet seats could be bigger for comfort with an infant."
Points positifs : "Empty plane."
Points négatifs : "Service very reactive, particularly with so few passengers."
Points positifs : "Qatar Airlines treats you very nicely and doesn’t try to charge for little extras. They include the nice extras as part of your travel experience with them. I highly recommend Qatar!"
Points positifs : "There’s a reason Qatar Airline is one of the top 10 airlines! Other airlines feed you pretzels and charge you for a blanket. Qatar feeds you numerous times throughout the flight and everything is as great as travel today can be."
Points positifs : "The crew was amazing and delightful."
Points négatifs : "The crew was amazing and delightful but should provide food to kids first before even those special diet or vegetarians."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Meals are absolutly terrible, confort desaster, and hostess unqualified"
Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."
Points positifs : "Seat comfortable"
Points positifs : "The crew in the plane was very supportive and assisted us with the baby and have provided all possible comfort"
Points négatifs : "we have booked a wheelchair to carry old grandmother with permanent injured hand and the baby to the plane, and we have confirmed availability of the same by calling QA office in Qatar. However QA did not provide a wheelchair during check-in at Paris Charles de Gaulle for whatever unjustified reason"
Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."
Points positifs : "The attendants were great."
Points négatifs : "The food on all 4 flights was ok. Could have been more interesting recipes and dessert. The seats on all flights were consistently hard and stiff. It was impossible to get a decent rest because of that as well as the areas being pretty cramped."
Points positifs : "Great flight in-service was fantastic. I didn’t use the entertainment service because is the old movies."
Points négatifs : "Please include Nigerian and Ghana movies"
Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"
Points négatifs : "Many of the entertainment systems were broken."
Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."
Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."
Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."
Points négatifs : "Low cost airline so they charge you for everything. I had to pay $159 to check a bag for a 1.5 hour flight. That nearly doubled the cost of the original ticket. By the time they charge you for everything, you don't save any money. And they even weigh every purse, backpack, handbag, etc. at the gate and start charging customers for carry on. Don't fly with these guys. And because their customers are dissatisfied, all the employees I encountered were rude."
Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"
Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"
Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"
Points positifs : "Crew was not mean"
Points négatifs : "The seats were very uncomfortable, entertainment screen had poor picture quality, eggs were black, stank + inedible, long bathroom lines , a child screamed most of the flight, no internet, couldn’t change phone, checked bags damaged - handles ripped off!!!"
Points négatifs : "Les repas"
Points positifs : "The service was fantastic"
Points négatifs : "Screaming babies. But hey, great flight"
Points négatifs : "Qatar counter check asked how long I will be staying in Ho Chi Minh, even though my visa expired in 2022! Surprise and they are aware of my ticket with a return in Thi September. Then I was asked for how long I will stay is not of Qatar concern. Too much of concern!"
Points négatifs : "I get the safety thing with the window blinds but wish if it was 40 degrees outside they would let you close them until the plane takes off"
Points positifs : "While my Qatar airways flight from Houston to Doha (# 714) was almost perfect, flight #1335 from Doha to Nairobi was a huge disappointment."
Points négatifs : "The flight attendants didn't seem to know what they were doing, food ran out before i got any breakfast, the IFE system for my seat didn't work,"
Points positifs : "Last row seats are never optimal but tha flight attendants were above par!!!"
Points négatifs : "Wonderful people! Cannot day enough about the difference that makes."
Points négatifs : "Peu de nouveaux films"
Points négatifs : "Unfortunately, my baggage was lost on this flight, which will make it very difficult to climb Kilimanjaro!"
Points positifs : "great service from flight attendnants."
Points négatifs : "Old aircraft for flight from Doha to Nairobi, no personal entertainment etc."
Points négatifs : "Again had to wait for the flight for 8 hrs due to change in flight time with no explanation"
Points positifs : "The long flight from Houston to Doha was good."
Points négatifs : "The short flight from Doha to Nairobi was uncomfortably because of dry air in the plane."
Points positifs : "Flight service"
Points négatifs : "Comfort"
Points négatifs : "Movies are always the same"
Points négatifs : "I missed my flight from Nairobi to kisumu"
Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"
Points positifs : "Cabin crews were politie"
Points négatifs : "Waiting area outside gate was crowded and slow service, plane take off was delayed Plane wasnt clean enough food wasnt good taste horrible"
Points positifs : "Great Staff"
Points négatifs : "Asian Vegetarian meals needs some improvement. Lack of Africans as part of the crew."
Points positifs : "Great hospitality"

The crew was attentive and had a pleasant demeanor. The checkin process was good but surprisingly your ticket counter did not have a CC machine to process payments. Calling in by your staff was a chore and the individual was visibly frustrated when on the other end they could not understand a 4 digit expiration date. The seats were very tight and uncomfortable. The food was minimal in quantity and just ok in quality and taste.

Ce vol était opéré par United qui n’a, manifestement, pas de hauts standards de service pour la classe business

Great service, nice crew, 777300 is a great plane. They offer a nice Swiss chocolate at the end of the flight. This trip was very good - except for the check in process in Miami for my outbound flight

Plateau repas toujours pareil Pas très original

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"
Points positifs : "Excelente atención, bebidas y comida durante toco el viaje"
Points négatifs : "Todo bien"
Points positifs : "Crew was very attentive, and boarding and off-boarding was relatively easy"
Points négatifs : "The seats were cramped, and hard to get out of when the person in front had their seat tilted back, it felt practically in your lap when you were seated."
Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."
Points positifs : "Everything was amazing, except for 2 pieces of luggage that got lost, misplaced, from Zurich to Chicago"
Points négatifs : "2 luggage missing, I was told by Swiss airlines I would get them the next day, because they were left behind in Zurich."
Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"
Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"
Points positifs : "Crew was really nice can’t complain"
Points négatifs : "Other airlines offer free beer or even hard liquor here u have to pay"
Points positifs : "Crew was great! Food was actually very good! However seats are very tight in the economy class...I’m 5’6” and 130lb and had a hard time during the 10,5h transatlantic flight.."
Points négatifs : "No complaints about anything but the seats on this particular aircraft: Boeing 777-300ER... very tight!!! Ok for a few hours of flying but not for an 11 hour flight!!!"
Points négatifs : "La ponctualité"
Points positifs : "Bombardier C Series. Most leg room and comfort of any plane"
Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."
Points positifs : "Great crew"
Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"
Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"
Points négatifs : "Very good!"
Points négatifs : "Very nice company!"
Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."
Points positifs : "Gentillesse du personnel"
Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."
Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"
Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"
Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"
Points positifs : "Food / movies"
Points négatifs : "Comfort/ staff"
Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"
Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"
Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"
Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"
Points positifs : "The crew were great and boarding went very smoothly."
Points négatifs : "After such a smooth boarding we found we had to sit on the tarmac for an hour because of congestion at Zurich."
Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."
Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"
Points négatifs : "We were scheduled for a 55 minute layover in Zurich which was not nearly enough time. Our plane was 10 minutes late in landing but our next flight was delayed 5 minutes. We had to take a bus from the plane to the terminal, go through immigration with very long lines, take a tram to our departure terminal and then run to our gate which was at the end of a very long hallway. Luckily they held the plane but it was very stressful and exhausting getting to our plane."
Points négatifs : "I had paid a little extra to have a seat in the back of the plane going to Greece and returning also. I was under the assumption the extra charge would give me a seat with only one extra person next to me. On both flights to and from JFK I was seated in a row with 3 seats and not the last row as promised. Just wondering if a refund for the extra charge would be possible."
Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"
Points positifs : "I love SWISS"
Points négatifs : "The touch screens are outdated and difficult to operate, especially when it comes to games"
Points positifs : "The gate agents, crew, and food."
Points négatifs : "Entertainment monitor kept stopping, then going, fast forward, then fast reverse. Watched a 1 hour 10 minute movie that took 2 hours 40 minutes to view. I am over 200 cm in height, the passenger in front of me was 163 cm with seat all the way back while sitting on the edge of her seat playing games. The monitor I was watching was about 14 cm from my face. I never put my seat back, but I sure as hell will now. This flight was over seven hours, that is to long to be contorted."
Points positifs : "timely departure"
Points négatifs : "too hot in the plane!!"
Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."
Points positifs : "Very good overall quality nothing to say. It was just smooth and safe. Very short flight so..."
Points négatifs : "None"
Points négatifs : "I booked two tickets but could not pick seats for my partner. We ended up in bad seats next to the bathroom."
Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "8 kilo limit on carry-on luggage. Customer service attendant issuing boarding passes was less than friendly."
Points positifs : "Easy, quiet boarding and flight, USB port available, audio and sound were working, nice movie selection. Friendly and helpful crew, assisted with cough crisis"
Points négatifs : "Seats from JFK to Zurich were a little bit squeezed."
Points positifs : "I was very happy with the overall experience"
Points négatifs : "The crew could have been a little more helpful"
Points positifs : "I fell asleep during the meal service and there was not a vegetarian option left over but the crew was SUPER and brought me some other snacks and made my day. Thanks!"
Points négatifs : "Always when one sits in the back of the plane, they run out of one meal. The food was ok. Not sure why they serve ice cream and cheese as a snack."

J’ai demandé plusieur fois qu’on m’aide avec mon bébé car je n’avais pas acheté les sièges avec couffin à l’avance mais personne n’a pu m’aider du coup 11h de vol avec le bébé sur les genoux

J’ai eu trop d’informations différentes du personnel de Turkish Airlines concernant les sièges équipés de couffin pour les Bébés donc finalement nous n’avons pas pu en obtenir un

Non

Merci

Voyages à 4 personnes , la totalité des bagages perdus , turkish airlines première et dernière fois .

Super

L’embarquement top , Le service à bord, le repas distribué peuvent être largement amélioré

Super comme compagnie

Points négatifs : "Très bien à heure un avions trop propre"
Points négatifs : "It was a great experience"
Points positifs : "They were helpful"
Points négatifs : "The entertainment services on the plane"
Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "good company"
Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"
Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"
Points positifs : "Nothing. I was so disappointed with the whole experience."
Points négatifs : "Everything. I paid a lot of money for this ticket. When I tried to check in yesterday I was denied. When I called the ticketing office, they explained that everything was fine with the ticket, and I would indeed have a seat, but I would have to go to the airport. I even asked them about the possibility of overbooking but they said that wasn't a risk. (I am Star Gold so I didn't think that was possible.) When at the airport they wouldn't give me a seat and they bumped me leading to many hours of confusion, a connection through Tanzania, and a loss of a night of sleep. And lots of stress. I know they de-prioritized the people who booked on Kayak. This was a miserable experience and unless you do something to fix this I will never use Kayak again."
Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."
Points positifs : "Food and service is excellent. Istanbul lounge is great."
Points négatifs : "Delayed in both directions. Happens. But zero announcements. Zero. Staff didn't know what was going on. Complete chaos."
Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"
Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."
Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"
Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"
Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"
Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"
Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."
Points positifs : "Très pratique"
Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"
Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"
Points positifs : "Rien"
Points positifs : "The crew was excellent, the food good."
Points négatifs : "The entertainment system, in three out of four long flights, did not work. In the one that "worked", the sound was terrible and this made the experience totally unsatisfactory. A major airline should avoid this."
Points positifs : "Friendly staff, great food and entertainment selections, care package/pillow/blanket provided, comfortable flight"
Points négatifs : "Repas"
Points positifs : "We didn't crash"
Points négatifs : "Took too long. Build a transporter!"
Points positifs : "The food, when you get what you ask for, isn't bad"
Points négatifs : "Rude attendants, running out of food frequently, not getting options, intermittently working entertainment with poor choices."
Points positifs : "There was almost nobody on the flight. In flight entertainment was awesome too."
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Same as from London to Istanbul"
Points négatifs : "Same as from London to Istanbul."
Points négatifs : "Had to remind the hostess to bring our meal as she missed us in giving out the meals initially."
Points positifs : "The flight was excellent, with good food and good service. The crew was very professional and courteous."
Points négatifs : "Our experience in the Istanbul airport. We got off our connecting flight and no one was willing to provide us with directions. We had to stand in a security line for two hours thinking that we had as a consequence missed our connecting flight. Again, no communication. We found out when we finally got through security (we had already gone through security at the Paris airport), everyone was in the same situation and our flight had been delayed. It would have been helpful to know that as we were standing in line. While in the line, many people panicked and starting pushing their way to the front of the line. Again, no officials were there to keep order. It was truly a mess! And creating too much anxiety and stress that I really wanted to not have on my trip back to the USA. I realize that in these times, we must go through added security, but I am accustomed to US airports where there is more communication over the intercom and by airport officials. In Istanbul, it seemed that everyone did not want to give directions, and airport officials seemed to avoid the public they were there to serve."
Points positifs : "Professional and friendly staffing, comfortable flight."
Points négatifs : "We realized when boarding to first flight that they did not included my son on next connection flight...oops when it was addressed they fixed it in a professional matter with appologies at boarding."
Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"
Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"
Points positifs : "Will definitely fly Turkish Airlines again!"
Points négatifs : "++++"
Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."
Points négatifs : "No being able to rebook!"
Points négatifs : "Same as above!"
Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."
Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Petit avion, rien ne marchait, pas de télé, pas de wifi, tout en panne. Pas de compensation, auraient pu nous offrir quelque chose pour compenser, comme un sandwich ou un boisson gratuite. Très decu6

Voyage de san Francisco vers Honolulu à été mauvais. Petit avion pas de films (tous les écrans étaient en panne), pas de wifi. Il ne nous ont pas compensé, ils auraient pu nous offrir un sandwich ou une boisson gratuite.

nous avons dû voyager par AIr France une journée plus tard le 26 juin 2022 vers 15h25. Lufthansa n'a offert aucune commodité en plus d'avoir perdu u de nos bagages

Le pilote a été super le service aux clients. Aucune information pour aider les passagers en correspondance. nous avons ratés notre vol vers Paris

I've always been very happy with Lufthansa, but this trip was definitely a struggle. Lufthansa had some technical issues which caused a serious mess for one of our passengers. What was really disappointing about that was the number of hours that we and Lufthansa personnel at the airport had to spend to fix the problem, hours that they could have used more effectively in other areas. That combined with the high volume of summer travelers, and short staff, made it a less than optimal experience.

Formalités d'embarquement simples. Le staff à bord sympathique. Assis à côté d'un homme a assez forte corpulence qui mettait en évidence la taille réduite des sièges. Le dîner et petit déjeuner pas fameux du tout, le niveau à encore baissé dans ce domaine.

Notre départ et notre arrivée étaient à l’heure. Nous étions bien servis par les membres d’équipage. Malheureusement, moins d’espace dans ce modèle d’avion que dans les modèles plus récents. Les écrans installés dans les sièges fonctionnent très lentement, donc pas beaucoup de divertissement pour le vol de 8 heures

Les membres d’équipage ont été attentifs. La qualité de repas- à améliorer

Transit à Frankfort : horrible !

Encore et toujours du retard, nous avons du changer de vol puis d'avion, imprimer de nouveaux billets et n'avons connu nos places qu'au moment d'embarquer

Vol retardé (+ d'1 heure), pilote qui annonce que les autres vols à Frankfurt sont aussi retardés, donc qu'il sera possible tout de même de continuer le voyage. Annonce qu'un employé de Lufthansa va nous attendre pour nous aiguiller. Rien de cela ne s'est passé. La seule chose c'est que j'ai manqué ma connection, à peu près 8 heures de retard. Inacceptable

Le fait de refuser de servir un deuxième verre de vin sous prétexte d’effectifs réduits à cause de la pandémie, Servir de l’eau ou du vin ce ´n’est pas plus difficile ! Aucun choix de repas et une bouillie trop cuite qu’ils osent appeler pasta. Personnel de bord particulièrement expéditif et antipathique. Le pire long courrier de ma vie.

The check in process was disorganized. The staff were rude. Once you get on the flight, there is no entertainment on board.

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "Very little legroom."
Points positifs : "Crew was amazing people"
Points positifs : "Small plane, decent space, short flight."
Points négatifs : "Legroom."
Points négatifs : "Food was a little underwhelming for First Class."
Points négatifs : "First flight delayed, missed flight to SF, stuck in frankfurt. A hotel is not adequate compensation"
Points positifs : "Nothing much to say. The crew was polite, kind and professional."
Points négatifs : "nothing."
Points positifs : "The incoming pilot to Nice parked at the wrong gate and apparently, once parked, it could not be moved. So the airport had to scramble buses which made the flight depart more than an hour late. We had a 50-minute layover and Lufthansa did not hold the plane. So we got home a day late."
Points négatifs : "They could have left Nice on time, or held the plane for us in Munich."
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "We left Frankfort very late, we had not even moved half an hour after we were supposed to have left. They apparently changed our flight plan to try to make up time, and flew faster; but the conclusion was we were supposed to arrive at 18:25 and didn't arrive until well after 19:00. Refund"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"
Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points négatifs : "Cold on the plane/food needs more choice and improvement. Plane was late to arrive-over an hour later"
Points positifs : "Service was great. Seats were spacious and comfortable. Smooth plane ride."
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"
Points positifs : "Service was courteous and effective once aboard the airplane."
Points négatifs : "Boarding was chaotic, and primarily due to the fault of the boarding staff in Frankfurt. I was flying as a tourist from Switzerland, but it was easy to notice the condescending manner in which the African passengers were treated. I noticed the same attitude at immigration services in Frankfurt, were the officers were openly teasing, laughing at and harassing an Eritrean man. Some of the comments passed were frankly disgusting..."
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points positifs : "CREW COMFORT FOOD"
Points négatifs : "BEING DELAYED OVER AN HOUR AND NO CLEAR EXPLANATION GIVEN FOR THAT"
Points négatifs : "Service was poor, lack of vegetarian food"
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points négatifs : "The gates kept changing and people were standing in line without being told how long the wait would be, or what was going on. A little challenging when you have overseas connecting flights ."
Points positifs : "The crew were helpful"
Points négatifs : "I had to pay luggage fees"
Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."
Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

The flight was delayed at least one hour. The bathroom inside the aircraft was really dirty. On the other hand the cabin crew was really nice.

There was already a group forming a line at zone 4 for a good 15mins and another group created another line just 5mins before boarding and the 1st group had to re-queue. A few of us voiced out to the floor crew but they did nothing. Earphones. Could be supplied first since the flight is suffisent for a movie.

Delays. Endless walking at Schiphol, most exits closed. No staff or signs.

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Flight delayed 5 hours

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Nice flight but from Entebbe to Amsterdam they didn’t get me what I requested for the baby.

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Points négatifs : "La comida horrible . No se limpian los baños"
Points positifs : "Perfect"
Points négatifs : "Nothing. Flight was amazing"
Points positifs : "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Points négatifs : "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."
Points positifs : "the crew was wonderful, we got a nice Wrap and water, wine or coffee for free, not all airlines serve it anymore, we were on time and I got whatsapp message with updates of the flight"
Points négatifs : "The plane is so old..,"
Points positifs : "economy plus seats were nice, great movie selection, especially international movies"
Points négatifs : "crew was not friendly, i had to ask for water many times, usually water person walk the aisle. food was terrible. other carriers food were better"
Points positifs : "The crew was amazing, flight on schedule and good entertainment."
Points négatifs : "Space is just reasonable on a long flight, even if there's seats more spacious that you could choose if you pay more."
Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"
Points négatifs : "The flight was a bit delayed, but the airline handled it incredibly well. I was put up in a great hotel with good free food and caught another flight the next morning."
Points positifs : "Crew was helpful and food was very good"
Points négatifs : "There was no entertainment on the flight from Vancouver to Amsterdam and this on top of a two hour delay in taking off which led us to have to literally run to our gate in Amsterdam to make the connection to Mumbai"
Points positifs : "Seat was uncomfortable. There was nothing to like. In past I have traveled by KLM but this time it was worst."
Points négatifs : "No proper food service. Even to the passenger of Amsterdam no dinner was served. No inflight service. It looks like domestic flight. I will think twice to travel by KLM. The check-in staff at counter was absolutely arrogant. Staff ar boarding gate was nice."
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "The entertainment was amazing"
Points négatifs : "The seats were a bit hard"
Points positifs : "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Points négatifs : "Everything was very good."
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points négatifs : "Delays, took my hand luggage into the hold,"
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points négatifs : "Flight cancelled"
Points positifs : "Helpful and kind crew"
Points négatifs : "I wish there was WiFi"
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points négatifs : "The overall travel was good, no wifi and the entertainment system had a faulty headphone connection, and no place to charge devices other than through a USB port"
Points négatifs : "Turn the lights on early making it hard to sleep"
Points positifs : "The service"
Points négatifs : "The food."
Points positifs : "They considered my reguest of vegiterian food."
Points négatifs : "I have no complaints."
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points négatifs : "Nothing special"
Points positifs : "Good flight, very attentive crew."
Points positifs : "The attention and service!! Excellent. It was my birthday and KLM the head purser surprised me with 2 bottles of bubbles and a handwritten birthday card KlM and the crew of this flight thank you very much !"
Points négatifs : "Nothing to say"
Points positifs : "I am so grateful to have been provided delicious and filling vegan meals on this long flight. Thank you for offering a dietary option that is compassionate toward animals and contributes less to climate change! Now if only the planes were powered by clean, renewable energy... Hopefully that will become a reality someday very soon! Oh, and also the crew on this flight was exceptionally kind and helpful. Thank you so much!"
Points négatifs : "I did not enjoy the turbulence, which I suppose is unavoidable. More importantly, I felt quite guilty about the greenhouse gas emissions of my flight. I have decided to cut down on my air travel as much as possible as a way of reducing my carbon footprint."
Points positifs : "I slept pretty much the whole time"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points négatifs : "We did not get two of baggage at the destination."
Points négatifs : "The cabin crew was racist! She asked me to move from a seat because she wanted another guy ( obviously from her country ) to take it! Rude and racist."
Points positifs : "Very friendly crew going out of way to assist in making trip comfortable"
Points négatifs : "Had travelled KLM to Amsterdam on my first flight 27 years ago and the aircrafts are stuck in that age! Lousy seats, poor quality bathrooms, lousy screens, prefer not to fly them"
Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Réservez des billets d’avion pas chers pour Nairobi

Dernières offres d’allers-retours

18/1mer.
1 escaleTurkish Airlines
14h 00minCDG-NBO
3/2ven.
1 escaleTurkish Airlines
11h 40minNBO-CDG
477 €
13/11dim.
1 escaleTurkish Airlines
14h 00minCDG-NBO
18/11ven.
1 escaleTurkish Airlines
13h 25minNBO-CDG
481 €
30/9ven.
1 escaleKenya Airways
20h 05minNCE-NBO
7/10ven.
1 escaleKenya Airways
20h 50minNBO-NCE
484 €
5/11sam.
1 escaleTurkish Airlines
30h 35minCDG-NBO
19/11sam.
1 escaleTurkish Airlines
14h 30minNBO-CDG
484 €
10/10lun.
1 escaleKenya Airways
17h 40minNCE-NBO
16/10dim.
1 escaleKenya Airways
20h 50minNBO-NCE
485 €
24/9sam.
1 escaleTurkish Airlines
33h 45minCDG-NBO
9/10dim.
1 escaleTurkish Airlines
18h 45minNBO-CDG
485 €
3/11jeu.
1 escaleKenya Airways
18h 00minLYS-NBO
14/11lun.
1 escaleKenya Airways
12h 35minNBO-LYS
489 €
6/11dim.
1 escaleKenya Airways
18h 00minLYS-NBO
12/11sam.
1 escaleKenya Airways
16h 20minNBO-LYS
490 €
11/10mar.
1 escaleLufthansa
12h 25minNCE-NBO
17/10lun.
1 escaleLufthansa
12h 10minNBO-NCE
503 €
8/11mar.
1 escaleLufthansa
11h 50minTLS-NBO
18/11ven.
1 escaleLufthansa
15h 20minNBO-TLS
505 €
13/11dim.
1 escalePlusieurs compagnies
20h 55minMRS-NBO
27/11dim.
1 escalePlusieurs compagnies
11h 30minNBO-MRS
506 €
17/10lun.
1 escaleLufthansa
23h 50minCDG-NBO
24/10lun.
1 escaleLufthansa
12h 20minNBO-CDG
507 €
11/11ven.
1 escalePlusieurs compagnies
18h 05minBOD-NBO
24/11jeu.
1 escalePlusieurs compagnies
11h 40minNBO-BOD
512 €
3/10lun.
1 escalePlusieurs compagnies
17h 10minMRS-NBO
15/10sam.
1 escalePlusieurs compagnies
14h 05minNBO-MRS
524 €
7/2mar.
1 escaleAir France
26h 05minBOD-NBO
16/2jeu.
1 escaleAir France
21h 20minNBO-BOD
532 €
10/11jeu.
1 escaleKLM
26h 05minBOD-NBO
21/11lun.
1 escaleKLM
24h 16minNBO-BOD
537 €
30/10dim.
1 escaleAir France
12h 10minTLS-NBO
10/11jeu.
1 escaleAir France
14h 31minNBO-TLS
542 €
6/11dim.
1 escaleKLM
13h 50minNTE-NBO
15/11mar.
2 escalesKLM
15h 36minNBO-NTE
546 €
21/11lun.
2 escalesBrussels Airlines
36h 30minMRS-NBO
2/12ven.
2 escalesBrussels Airlines
14h 15minNBO-MRS
589 €
12/10mer.
2 escalesEthiopian Air
12h 40minMRS-NBO
25/10mar.
2 escalesEthiopian Air
13h 45minNBO-MRS
619 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

12/9lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
55h 35minBVA-NBO
267 €
22/9jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 50minBVA-NBO
286 €
10/9sam.
3 escalesPlusieurs compagnies
49h 30minORY-NBO
289 €
1/10sam.
3 escalesPlusieurs compagnies
33h 00minORY-NBO
297 €
3/10lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
36h 55minBVA-NBO
300 €
15/9jeu.
3 escalesPlusieurs compagnies
48h 55minBVA-NBO
305 €
9/9ven.
1 escaleTurkish Airlines
31h 55minBOD-NBO
377 €
17/9sam.
1 escaleTurkish Airlines
31h 10minLYS-NBO
395 €
31/10lun.
1 escaleQatar Airways
20h 45minCDG-NBO
399 €
7/9mer.
1 escaleTurkish Airlines
31h 55minBOD-NBO
400 €
12/10mer.
1 escaleTurkish Airlines
31h 10minNCE-NBO
400 €
15/9jeu.
1 escaleQatar Airways
13h 25minCDG-NBO
402 €
1/9jeu.
1 escaleQatar Airways
24h 30minCDG-NBO
403 €
24/8mer.
sans escaleKenya Airways
8h 05minCDG-NBO
411 €
14/10ven.
sans escaleKenya Airways
8h 05minCDG-NBO
413 €
13/10jeu.
1 escaleLufthansa
12h 25minNCE-NBO
437 €
12/1jeu.
1 escaleLufthansa
24h 55minNTE-NBO
449 €
9/1lun.
2 escalesSWISS
28h 40minNTE-NBO
513 €
18/1mer.
2 escalesAir France
14h 55minNTE-NBO
544 €
6/9mar.
1 escaleKLM
14h 50minBOD-NBO
548 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols vers Nairobi

Destination :

Nairobi (NBO)Kenya

Offres de vols retour :

Nairobi - France

Classes :

8 123 €
2 042 €
2 767 €
406 €

Découvrez les aéroports de départ :

928 €
512 €
2 241 €
508 €
506 €
588 €
528 €
510 €
481 €
994 €
513 €
Voir plus

Découvrez les destinations :

481 €