Trouvez un billet d’avion pas cher pour Salvador

SAL

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Salvador

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Salvador Aéroport Intl de San Salvador (Cuscatlan)
ven. 26/2
ven. 5/3
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Salvador
Salvador Aéroport Intl de San Salvador (Cuscatlan) : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Salvador Aéroport Intl de San Salvador (Cuscatlan)) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

mai Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 7%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 16%.

Prix moyen aller-retour

588 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

532 € ou moins

Bonne affaire aller simple

364 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Salvador

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Salvador ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Salvador aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 299 €, aller-retour à 401 €, 538 € pour un aller-retour de Bordeaux, aller simple de Nice à 641 €, aller-retour à 539 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre, et mai est le mois le moins cher pour partir à Salvador.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Salvador.

FAQ - Réserver un vol pour Salvador

Quel est le vol le moins cher pour Salvador ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Salvador et le centre-ville de Salvador ?

Comment s’appelle l’aéroport de Salvador ?

Salvador : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Salvador ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Salvador ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Salvador ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Salvador ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Salvador Aéroport Intl de San Salvador (Cuscatlan)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Delta
Note générale basée sur 29 019 avis
8,1
Embarquement
7,8
Confort
8,5
Équipage
7,8
Divertissement
7,5
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "The cabin temperature was very hot"

Points positifs : "The crew was polite and pleasant unlike the crew from KC to Boston."
Points négatifs : "Telling us to check bags before we get to our seat and find out there is no more room."

Points positifs : "Flight attendants were amazing"

Points positifs : "The landing was super smooth! Compliments tip the pilate:-)"
Points négatifs : "N/A"

Points négatifs : "Our flight was late, and we had a sick passenger and had to wait until they leave however many of us had connecting flights in which we missed. The flight attendant should have allowed the one's connecting a flight leave first."

Points positifs : "Nice service"

Points positifs : "Did a good job despite the weather during the flight"

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points positifs : "This was a Delta codeshare on KLM metal. We left on time and arrived early. The crew was very professional. The bathrooms were very clean."
Points négatifs : "The seat in Economy Comfort was awful. Not enough padding and no place to put my feet because of a very large entertainment control box on the floor."

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points positifs : "I appreciate how Delta always takes care of their passengers. Comfortable seating and accessible entertainment"

Points positifs : "The seats were very comfortable even though legroom was limited in the basic cabin."

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points positifs : "Crew was really great."
Points négatifs : "Electrical outlets didn't work. Wi-fi didn't work. Flight was delayed. Wasn't a lot of leg room even in first class."

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points positifs : "Crew did not serve breakfast because flight arrived earlier How about better communication with pilot?"

Points positifs : "Friendly cabin crew. Early am departure. On board entertainment is a great selection of movies/TV etc. Clean aircraft. Comfortable seating. Great flight."

Points négatifs : "The flight was very hot. Passengers near me were sweating and we Hall had thick layers on because it was cold out. I understand trying to make it warm it there’s no need to turn up the heat that high."

Points positifs : "The comfort the professionalism of the staff everywhere I went"
Points négatifs : "Little pricey on rental and hotel."

Points positifs : "The crew was nice, helpful abd friendly. Very seemed glad to serve us."
Points négatifs : "The seats were so close that we could not sleep. You couldnt put your head back or down on table even with pillows. Will not fly Delta again on long flights."

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points positifs : "clean plane, crew was very friendly."
Points négatifs : "no dessert in meal"

Points positifs : "Seat comfort and crew. Atlanta customs was much more efficient in processing people."

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points négatifs : "On my trip from Atlanta to Mexico City it was overbooked, they booked me on a different plane, which was 2 hrs delayed...which caused me to missed the flight from Mexico City to leon."

Points positifs : "Traveling with a 4 year old isn’t always easy. Delta’s flight attendants and the captains controlling the plane were excellent! Safe flight. And the entertainment that is provided for the customers is fun and relaxing. Makes a 4.5 hour flight go by quick. Thank you delta, I will be flying with you in the future"

Points positifs : "Easy boarding nice clean and spacious, I am tall so it is sometimes difficult to have enough space in aricraft. Staff was very nice, polite and helpfull during the long 12h flight, very nice job indeed!"

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points négatifs : "Pas de l'eau"

Points positifs : "Delta is professional and safe. The best fares ever."
Points négatifs : "Lack of food/snack choices. Seem like a shortage on ice."

Points positifs : "Pas eu lieu"

Points positifs : "M’a replanifié mon vol arrive 3h30 plus tard"

Points positifs : "The audacity of your gross negligence in a time of global pandemic."
Points négatifs : "Any semblance of social responsibility or ethical behavior."

Points positifs : "The crew, leg room with seats! The flight crew was extremely nice!!!!"
Points négatifs : "Everything was pleasant....I wouldn’t change anything."

Points négatifs : "Food is a joke"

Points positifs : "Not much went well, sorry"
Points négatifs : "Because of bad logistics, the flight from CDG to FRA was delayed and therefore i missed my connection to AUS. Lufthansa personnel could have helped me make the second flight but didn't bother. I was rebooked on another flight through IAH which defeats the purpose of choosing a direct flight."

Points négatifs : "Better Communication from Lufthansa"

Points négatifs : "A delay to unload then reload bags, followed by no in-flight communication of connecting flights, led to a missed connection and an overnight hotel stay."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Spacious seating, easy access to charging plug and good movies."
Points négatifs : "Boarding is never fun, why not do back first?"

Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "for the first time ever, my kid ate the airplane food, and it was because it was good. the service was really good and the staff outstanding."
Points négatifs : "Te cabin pressure gave us headache. always happens with the A380 though."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points négatifs : "Airplane food eatable"

Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"

Points positifs : "Crew and flight and service were fine"
Points négatifs : "Economy seats are cramped"

Points positifs : "on time no hassle"
Points négatifs : "nothing in particular"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Everything was great. Not a single downside. Easy to follow announcements on connection, punctual and nice aircraft."
Points négatifs : "Nothing."

Points négatifs : "The fact that I was re routed that my flight from Paris was late and made me miss my connection."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points positifs : "Actual flight, staff, food, beverages."
Points négatifs : "Altho I checked in on line in advance, i was unable to print my boarding pass . Lufthansa very little space for check in & luggage at Charles de Gaule and staff advised me to arrive at 4am for 7:45am departure so I could stand in line to get boarding pass and deposit luggage. I did so. Wait was not too long. Security was fast by comparison."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Arriving on time."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "great airport and ease of check in and quickness on boarding flight."
Points négatifs : "boarding everyone all at once creates long unnecessary lines when staggered boarding would help"

Points négatifs : "1 heure de retard Mon baggage est resté à Francfort"

Points positifs : "Yes, Very good"

Points positifs : "Due to business I travel allot so I deal with allot of airlines. This is by far the best airlines I have used. Excellent crew and airport staff. I don’t think words can express how satisfied I am with this airlines and airport. The nicest people and great service. Clean and modern aircraft. Going to try flying only with KLM from now on."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Points négatifs : "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."

Points positifs : "Everything perfect and arrive to destination on perfect time."
Points négatifs : "All positive."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Transavia does not serve anything complementary, not even water. A flight between two countries that is five hours long must be better than this. I was not aware of Transavia doing that before I booked. I will never fly with them again"

Points positifs : "Professional crew. Good simple check in."
Points négatifs : "Nothing."

Points négatifs : "Delay due to strike"

Points positifs : "The pilot and the crews were helpful about the transit. Pilot make up a lot of time."
Points négatifs : "Flight was delayed, had to run to my next connection flight."

Points positifs : "Crew was great, very responsive and hospitable!"
Points négatifs : "more lunch choices, especially choices without dairy products."

Points positifs : "Food and service"
Points négatifs : "Working wifi would be good. Better A/C. More comfortable seats"

Points positifs : "Very friendly crew and on time with no problems."

Points positifs : "The bed was comfortable. Entertainment selection and large TV screen was good. The KLM crew is amazing, as usual."
Points négatifs : "Food quality was not so good."

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "This return flight was much better than the flight going to Amsterdam. I believe the biggest factor was the type of aircraft. The old 747 just didn't meet expectations. The newer 777 on the way back was much more comfortable, with better amenities."

Points positifs : "Amazing services .. on time just exactly .. I feel really happy onboard KLM ❤️"

Points positifs : "Cabin facilities"
Points négatifs : "They didn’t bring one of my bags"

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Comfortable seat, friendly crew. Crew were conscious of recycling which I like a lot as there is so much waste on flight. Anything we can do to reduce waste is very welcome."
Points négatifs : "Food wasn't very appetizing, pasta didn't have much flavor and I don't eat red meat so the other choice wasn't an option for me."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Points négatifs : "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."

Points négatifs : "If only there was a way to be able to lie down and sleep - you would be pioneers in aviation"

Points positifs : "very attentive crew"
Points négatifs : "Only ham sandwiches on offer! I'm not demanding and would have been happy with cheese."

Points positifs : "The crew was very nice"
Points négatifs : "Uncomfortable seat but it’s only a 1 hour flight so not a big deal."

Points positifs : "They considered my reguest of vegiterian food."
Points négatifs : "I have no complaints."

Points positifs : "The flight AMS to MEX was smooth, very helpful personnel on board, we enjoyed a bit more space and the seat seemed a bit more comfortable."
Points négatifs : "Besides the seat relative comfort, it did not recline much at all, i wondered what the extra money (at least $5 or $600) got us. The food, wine/ beer service was same as regular economy, the boarding took place at same time as economy, no drink before take-off if only sparkling water. And the plane was old generation 747 and the entertainment was same vintage: screen was not very bright and the selection of films was poor. No plug to charge electronics. We were disappointed with KLM when comparing with other airline companies offerings when you book in Premium Economy."

Points positifs : "Gaps between seats are very narrow."
Points négatifs : "when serving drinks, cabin crew limited to serve liquor only once and it was poor service."

Points négatifs : "Poor food, flight attend and finally baggage missing. Overall experience is extremely bad."

Points positifs : "Short flight and being able to escape from drunk belligerent Passenger on previous flight"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Employees were very friendly"
Points négatifs : "The seats were very small"

Points négatifs : "Our lougage did not arrive"

Points positifs : "The staff tried to help me when it was evident we would not arrive on time"
Points négatifs : "The connecting flight is too short of a time. We were late out of LAX and I missed my connection and had to sit in airport for 5 hours. Missed my grandson’s third birthday party. Just made me sad as Travelled from far to try to make it."

Points positifs : "punctuality of boarding and flight time"
Points négatifs : "attitude of crew in business class: no sense of true hospitality"

Points positifs : "I am so grateful to have been provided delicious and filling vegan meals on this long flight. Thank you for offering a dietary option that is compassionate toward animals and contributes less to climate change! Now if only the planes were powered by clean, renewable energy... Hopefully that will become a reality someday very soon! Oh, and also the crew on this flight was exceptionally kind and helpful. Thank you so much!"
Points négatifs : "I did not enjoy the turbulence, which I suppose is unavoidable. More importantly, I felt quite guilty about the greenhouse gas emissions of my flight. I have decided to cut down on my air travel as much as possible as a way of reducing my carbon footprint."

Points positifs : "More than adequate room, And very good service from a very professional staff. Head and shoulders abovevany American carrier, and several European lines I have flown."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points négatifs : "Didn’t happen."

Points positifs : "Great"
Points négatifs : "Great"

Points négatifs : "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Absolutely nothing!"
Points négatifs : "the connection flights was the worse! The gate was changed in Amsterdam 3 times! From D82 to C6 and then to C11. The distance between B82 and C was 20-30 minutes walk. No rushing was needed though, the flight was delayed for 1:30h and after we all boarded a further delay was announced. I will never fly with KLM."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Missing wheel chairs swrvice lounge far away no food option just lame klm tipique"

Points positifs : "Very friendly staff"

Points positifs : "Consistently high standards"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Amesterdam airport employee was really rude"

Points positifs : "Pretty basic one hour flight so there's not much to complain about or praise about. I got some sleep which was good."
Points négatifs : "The crew had their general Dutch aloofness on form. Chatted to one of the stewardesses in Dutch up until she saw I had a British passport then she decided she could only speak English to me."

Points positifs : "La collation très bonne"

Points positifs : "Upgrade was easy! Crew was beyond exceptionable! Can’t wait to fly again, guys!"

Points positifs : "Pro probablement. sièges durs"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "food"

Points positifs : "Great and friendly crew"
Points négatifs : "In-flight system had some problems and seats seemed a bit uncomfortable"

Points négatifs : "I may be wrong but these days, the staff curtsy and overall well coming approach is lacking! Just a smile and a few cheerful words can transform passengers’ mood greatly!! This becomes particularly important when one is traveling for > 9 hours back to back flights!! One can extra charge for it!!"

Points positifs : "The crew was great"
Points négatifs : "1-2 +cms leg space"

Points positifs : "n/a"
Points négatifs : "The entertainment system was very old with minimum selection. My entertainment system actually stopped working. The seating area was very cramped. I called for service a couple of times from my seat, but nobody came."

Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points négatifs : "Seats are not comfortable for long haul. Airbus 380 premier economy. Not enough reclining and leg support."

Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "L’embarquement à Orly Pas de retard à Orly"

Points positifs : "Le personnel de bord: pro et charmant."
Points négatifs : "1h30 de retard. Valise démolie à l’arrivée. Pas de repas. Vin blanc chaud. Siège non inclinable."

Points négatifs : "Ne pas avoir du retard pour le décollage"

Points positifs : "Crew was solicitous."
Points négatifs : "They didn't seat a couple with a baby together which put me in the unpleasant place of being asked to give up my bulkhead seat for a window seat."

Points positifs : "Les prises USB pour charger le téléphone dans l'avion vu que le vol a fait 3h30 de retard"
Points négatifs : "l'embarquement très long et des informations de l'équipage tardif"

Points négatifs : "See above."

Points négatifs : "Surprised one flight that from what it looked to be, once flight took off a older couple came out of the cockpit are and took a seat in business class. I thought I had seen someone in civilian clothes setting in a area right behind the pilots chair. They did return to cockpit area near end of flight"

Points positifs : "Le siège était parfait et le divertissement aussi"
Points négatifs : "Ma valise est arrivé cassée"

Points positifs : "Crew was amazing. Service and food was good."
Points négatifs : "Random TSA check was not needed at the end when boarding."

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Two hour delay meant we missed our connection. Then given a very late flight and had to haggle for ages to get earlier flight and told we should pay extra for it!"

Points positifs : "Very little"
Points négatifs : "Flight was very crowded. Flight crew kept bumping into my seat and never apologized"

Points positifs : "Crew was very nice and the food was excellent"

Points positifs : "Crew was very nice and the food was excellent."

Points positifs : "Crew was very nice. Food was good and tasty."
Points négatifs : "Plane seemed a little worn, which surprised me since it was an A380. Not that old. I had purchased an upgrade to a seat with more legroom, only to find out there was no USB plug for charging my phone. All standard seats have them. Would have been nice to be warned about that."

Points positifs : "FA kept bumping into my seat waking me up"
Points négatifs : "Return the 777 to 9 across"

Points positifs : "I did like Flying with Delta and Air France but not with Ukrainian airlines (when booking , it should tell you what airlines will be used , to make a better selection )"
Points négatifs : "When I purchased my flight ticket , I purchased with a checked bag (23 kg /50 #) how ever ( who will fly to Ukraine with a 10kg suitcase) I booked for a KLM flight , they used (partener airlines ) when I arrived to LA I flew with Delta , they checked my Suitcase at no cost all the way to my final destinations , that was expected ! When I was going to return , they made me payed 120 dollars ( in Kiev , Ukraine (UIA) , I was very disappointed and I really will love an explanation about all this !"

Points positifs : "Personnel de bord aimable, vol sans encombre"
Points négatifs : "Obligation d’enlever l'ensemble des films transparents protecteurs sur les valises, alors même que lors du voyage aller la compagnie n'avait pas embarqué une valise (non filmée), toujours très désagréable de devoir reprendre les bagages au comptoir d'enregistrement. Demande de justificatifs d'adresse lors de l'embarquement alors que ces justificatifs n'étaient pas requis sur le voyage aller. Vérification minutieuse de l'ensemble des poids des bagages à main (qui étaient tous conformes) pour un vol intérieur d'une heure... A l'évidence le service client n'est plus au rendez-vous avec Air France."

Points négatifs : "Plus de 30 min de retard dû a une mauvaise organisation à Charles de Gaulle."

Points positifs : "Crew was nice movie selection was good."
Points négatifs : "Plane was late which caused a 5 hour layover in Paris CDG. Food not very good. Entertainment system clumsy to operate."

Points positifs : "."
Points négatifs : "J'étais obligé de payer presque 100 euros de plus pour nos baggages pour le voyage de retour"

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points positifs : "Good quality flight"
Points négatifs : "But delayed and lost baggage"

Points négatifs : "Du retard. .. encore du retard... toujours du retard"

Points positifs : "Timely and smooth teansit."
Points négatifs : "Food has a way to go to be appetising."

Points positifs : "PNC charming et communique bien dur le retard Excellente place 10D pour les jambes"
Points négatifs : "1h50 de retard cause réparation freinage au vol orecendent"

Points positifs : "The cabin crew was super patient and accommodating of the passengers."
Points négatifs : "Cramped quarters"

Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "Hard seats Boarding was 35 min delayed"

Points négatifs : "Flight was delayed, seated in the last row and non adjustable seating, so very little leg room. Dis-enbarkment was very slow."

Points positifs : "Fast and efficient boarding and friendly and efficient staff. Landed 15min ahead of schedule."

Points positifs : "Food was good and again, staff were friendly and professional. Flight was on time and efficient dis-embark mentioned."
Points négatifs : "Slight issue with headphone connection, was not the only passenger."

Points positifs : "Quiet! No noise-canceling earphones needed. Delicious food."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Everything. The crew seemed to skip over me and my husband multiple times. So we sat there with garbage the whole flight. My entertainment was broken and they had no solution but giving me $30 to use at the duty free shop the same day as the flighty. I paid extra for premium seating in an exit row and that was their idea of fair compensation. The crew ran out of vegetarian food so I didn’t eat anything but cold stale bread. The crew was non-existent most of the flight."

Points négatifs : "trop de retard"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Plane left 45 minutes late. No reason given either when waiting or after late boarding. I didn't eat as I tried to sleep byt narrow seats meant being woken constantly by fidgety neighbour. Fortunately the plane made up most of the lost time and I got my next Air France flight. This one was 50 minutes late departing."

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "All of it except the flight crew. They were from Hungary and very polite and helpful. The rest of my experience was terrible. Will not fly UNAmerican again. Will NEVER fly to or via DFW again."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Leg room was too small, food was awful, no taste. Bathroom smelled even from take off."

Points positifs : "Is ok"
Points négatifs : "More space between seat and free food"

Points positifs : "Customer service was excellent"
Points négatifs : "Great service always"

Points positifs : "No"

Points positifs : "The crew was nice."
Points négatifs : "EVERYTHING! We were supposed to leave at 7:30 pm and we ended up departing at 9pm"

Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"

Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"

Points négatifs : "Typical tight seating, aircraft showing age."

Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."

Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"

Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"

Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"

Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"

Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"

Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"

Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"

Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."

Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."

Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"

Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."

Points positifs : "Everything that happened before the FIRST time we boarded the flight and when we finally landed in LA. The movie selection was pretty good since I couldn’t sleep on the flight and it calmed me down. The flight that was originally 7 hours turned into 5"
Points négatifs : "What Irritated me the most about this whole experience was that they waited until everyone had boarded and seated to find a maintenance problem. Credit to them for finding it before takeoff but it should’ve been caught before the plane even left the hangar or when the plane last landed. They said this would be a 15-20 min fix. This was an 8pm flight. 800 became 830, then 9. By 9:00, same problem and I start to wonder if we should switch planes. By 10, they finally tell us that we have to deplane and go to Gate 37 which is on the other side of the terminal. On the way out the flight attendant tells us that we have to hurry up to the other gate because we have to be there by 10:25 to board. I almost wanted to punch him. So we’re there. 10:25 comes and I see the screen turn to 10:40. Around 11, the announcement comes that they’re transferring the food from the other plane to our new plane which further delayed everything. As some kind of compensation, theyleft buckets of snacks and drinks for us prior to boarding as we finally boarded. Finally took off at 12:30. I was so irritated I couldn’t rest on the flight."

Points positifs : "Dinner and boarding"
Points négatifs : "Seats, noise and kids running, walking and CRAWLING in the aisles and lack of wifi and entertainment that I can choose, Also, the bathrooms ran out of paper and the crew was not attentive. They didn't do anything about the kids disruptive behavior and extremely load talking (reciting abc and counting). I asked if they could talk to the parents and they said no, the beverage service was not good as I couldn't get more water and the seats were awful! Why wasnt the wifi working? even if it worked I'd have to purchase it even tho it was an international flight. I will not fly American Airlines again!"

Points négatifs : "I didn’t like the food, worse I’ Ever taste"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"

Points positifs : "Latam would not transfer 1 medium baggage from LATAM to Avianca at Lima"

Points positifs : "Teeny little plane but easy (early i think!) boarding process and nice flight attendant."
Points négatifs : "We were in quite a long line to take off and when we arrived in bmore there was no one to manage the jet bridge and we sat for a little while. Seems like these issues should be easy to solve - you know when the plane is arriving for over an hour!"

Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"

Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"

Points positifs : "The entertaining, the aircraft"
Points négatifs : "The food"

Points négatifs : "Why go through security over again as a transit passenger? Especially, as Lima airport security appears poorly organized."

Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"

Points négatifs : "I went to the airport. I was told a 3hr delay. I only live 10 mins to the airport. So I went back home to only receive a notification that the flight has departed after 45 mins. I am now stuck here since that was the last flight back. The earliest flight available is next day at 12pm which means I am going to miss work and I have been on hold with AA customer service exactly for 3 hrs now and still holding."

Points positifs : "Friendly airport check-in staff who accommodated by changing our seats so we sat together. Boarding was smooth and timely. Best of all, seat overhead bins were empty so could store carry-on; This was unusual. Flight was great, but I love flying. Cockpit crew provided status updates, and captain's apology made the late departure more understandable. Deplaning process went smoothly also."
Points négatifs : "After everyonel was timely boarded waiting to push away from the gate, announcement was that the captain was not even in the airport. Flight delayed almost an hour. Seat would not recline, not even an inch so basically sat upright entire flight to London. One has to 'flag' staff if seen as they walked past thru the main cabin. No announcement which area to collect ones luggage, nor staff there to explain, or guide. Forget staff assistance, apparently not a priority with AA."

Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."

Points positifs : "I planned a very affordable & organized trip, using KAYAK! Very satisfied so far!"
Points négatifs : "The seating on the plane from the US to Heathrow... VERY uncomfortable!! The food was just ok... glad to be fed, though! :)"

Points négatifs : "It was canceled and our trip has been delayed a day."

Points négatifs : "I had to put my carry on item 10 seats behind my seat location. That delayed my leaving of the plane to my next flight."

Points positifs : "Again, we had heard stories of kids being separated from adults, but all family was together. Many entertainment options and friendly staff. Also, when I asked at gate, the attendant allowed our family with 3 kids ages 5, 7, 9 to board with one of the earlier groups. That helped a lot as it took the kids a little longer to get all set and we were not hurried."

Points positifs : "Worst airline food in years."
Points négatifs : "Food was bad on all 4 legs of trip"

Points négatifs : "Remained on tarmac too long before allowed to disembark airplane in San Salvador. However, I did not miss my connection because of it. Did not offer enough water during flight! I was getting dehydrated."

Points positifs : "Price"
Points négatifs : "No complains"

Points positifs : "Relatively quick, friendly crew, on time (boarding, departure, arrival)"
Points négatifs : "Hit a bit of turbulence, food was good, but can be improved"

Points positifs : "the flight was AVIANCA , not American Airlines"

Points négatifs : "Tiny airplane. We had a delay of 2 hours."

Points positifs : "Economy passengers treated well"
Points négatifs : "Your survey app"

Points positifs : "Economy class seats better than UA."
Points négatifs : "Economy class seats always have room for improvement."

Points positifs : "Good food, kind staff, free booze"

Points positifs : "Good food!"

En savoir plus sur Delta

Réservez des billets d’avion pas chers pour Salvador

Dernières offres d’allers-retours

8/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 00min
CDG - SAL
29/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
34h 21min
SAL - CDG
8/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 05min
CDG - SAL
29/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 55min
SAL - CDG
30/4
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
36h 58min
BOD - SAL
13/5
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 55min
SAL - BOD
24/4
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
18h 34min
CDG - SAL
15/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 43min
SAL - CDG
2/6
mer.
2 escales
KLM
43h 14min
BOD - SAL
6/6
dim.
2 escales
KLM
37h 00min
SAL - BOD
2/6
mer.
2 escales
KLM
24h 14min
MRS - SAL
6/6
dim.
2 escales
KLM
18h 00min
SAL - MRS
2/6
mer.
2 escales
KLM
43h 39min
MRS - SAL
6/6
dim.
2 escales
KLM
18h 00min
SAL - MRS
28/5
ven.
1 escale
United Airlines
16h 00min
CDG - SAL
9/6
mer.
1 escale
United Airlines
13h 35min
SAL - CDG
28/5
ven.
2 escales
United Airlines
18h 55min
CDG - SAL
9/6
mer.
2 escales
United Airlines
16h 45min
SAL - CDG
2/4
ven.
2 escales
United Airlines
39h 05min
CDG - SAL
16/4
ven.
2 escales
United Airlines
21h 43min
SAL - CDG
20/3
sam.
2 escales
Air France
35h 38min
LYS - SAL
6/5
jeu.
2 escales
Air France
26h 30min
SAL - LYS
21/3
dim.
2 escales
Air France
52h 13min
LYS - SAL
3/5
lun.
2 escales
Air France
26h 30min
SAL - LYS
2/4
ven.
2 escales
Iberia
28h 25min
ORY - SAL
17/4
sam.
1 escale
Iberia
16h 50min
SAL - ORY
21/3
dim.
2 escales
Delta
22h 38min
LYS - SAL
2/5
dim.
2 escales
Delta
26h 40min
SAL - LYS
2/4
ven.
2 escales
Iberia
28h 25min
ORY - SAL
17/4
sam.
1 escale
Iberia
23h 05min
SAL - ORY
2/8
lun.
2 escales
Air Europa
34h 54min
ORY - SAL
9/8
lun.
2 escales
Air Europa
21h 10min
SAL - ORY
1/8
dim.
1 escale
Lufthansa
16h 00min
CDG - SAL
8/8
dim.
1 escale
Lufthansa
13h 35min
SAL - CDG
2/4
ven.
2 escales
American Airlines
21h 58min
ORY - SAL
17/4
sam.
2 escales
American Airlines
28h 15min
SAL - ORY
18/7
dim.
2 escales
Air Canada
18h 35min
NCE - SAL
30/7
ven.
2 escales
Air Canada
25h 03min
SAL - NCE
14/8
sam.
3 escales
Turkish Airlines
35h 24min
CDG - SAL
28/8
sam.
2 escales
Turkish Airlines
30h 00min
SAL - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

22/6
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 13min
ORY - SAL
22/6
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
46h 08min
CDG - SAL
24/6
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
47h 13min
TLS - SAL
22/6
mar.
2 escales
United Airlines
28h 05min
TLS - SAL
22/6
mar.
2 escales
United Airlines
44h 00min
CDG - SAL
22/6
mar.
1 escale
United Airlines
16h 00min
CDG - SAL
22/6
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
54h 28min
TLS - SAL
18/8
mer.
2 escales
Air Europa
34h 54min
ORY - SAL
18/8
mer.
2 escales
Air Europa
37h 54min
CDG - SAL
22/6
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 20min
ORY - SAL
18/8
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 09min
CDG - SAL
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première