ZAD

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— ZAD
29 nov. — 6 déc.1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
mar. 29/11
mar. 6/12

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45 €

Bonne affaire aller-retour

121 €

Bonne affaire aller simple

30 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 16%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 66%.
Vol Paris Aéroport de Paris-Orly - Aéroport de Zadar
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Astuces pour trouver un vol pas cher pour Zadar

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  • Réservez au moins 1 semaine avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, février et décembre, et mars est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Zadar.
  • De nombreuses compagnies aériennes proposent la réservation d’un billet d’avion pas cher pour Zabar comme EasyJet, Transavia, Austrian, Air Serbia, Brussels Airlines, Ryanair, Lufthansa, Croatia Airlines ou encore Transavia. La plupart d’entre elles présentent des offres de vols sans escale. Mais si vous recherchez un vol avec correspondance, jetez alors un œil aux offres de Croatia Airlines et Lufthansa.
  • Après avoir réservé votre billet d’avion pas cher via KAYAK et pris votre vol, vous atterrirez à l’aéroport de Zadar (ZAD), situé à 9 km du centre-ville. En dehors des transports en commun, il est possible de rejoindre ces derniers en taxi ou encore avec une voiture de location. Vous trouverez des taxis en face de la sortie des arrivées internationales.
  • Si vous souhaitez changer de devise à votre arrivée à l’aéroport, alors sachez que celui-ci comporte un bureau de change qui est situé au niveau de la zone réservée aux arrivées internationales. Il est ouvert entre 6 h 30 à 22 h 30. L’aéroport abrite aussi un distributeur automatique de billets ainsi que la banque OTP Bank.
  • Situé à l’est de Zadar, l’aéroport de Zadar (ZAD) est constitué d’un terminal passager et d’une zone militaire où se trouvent une base aérienne et une école d’aviation militaire. Ce petit aéroport accueille environ 500000 passagers chaque année, avec une fréquentation en constante augmentation.
  • L’aéroport de Zadar est desservi par de nombreuses compagnies internationales dont Ryanair qui propose des vols low cost pour Zadar depuis Paris et Marseille, et Hop ! qui offre la possibilité de rejoindre la ville croate depuis Lyon.
  • L’aéroport de Zadar est un point stratégique en Croatie puisqu’il permet de rejoindre d’une part les parcs nationaux de Plitvice, Krka et Kornati mais également les principaux ports de plaisance propices au tourisme nautique. C’est un excellent choix si vous souhaitez rayonner ensuite dans la région et rejoindre la plupart des sites touristiques du pays.

FAQ - Réserver un vol pour Zadar

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Aéroport de Zadar

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,8
Austrian AirlinesNote générale basée sur 5037 avis
8,0Embarquement
7,8Confort
8,4Équipage
7,2Divertissement
7,4Repas
Avis sur la compagnie

I missed this flight due to short connection time and staff at the airport misguided me. They also carried by baggage without informing me. Total chaos.

En savoir plus sur Austrian Airlines

I missed this flight due to short connection time and staff at the airport misguided me. They also carried by baggage without informing me. Total chaos.

~30 infants and small children crying and screaming constantly for the duration of a 10 hour flight. Also Austrian Airlines has terrible up-charge policies. A 10 hour flight *should include a single checked bag *for free*. Never again.

Seats way too small for a long flight .... food, just ok ... boarding somewhat disorganised.

We had to take a bus, and walk on the tarmac, it was windy and if we had paper or passports on hand they could fly away. They left us in the hot bus with no AC until the driver went and found the crew members to give us the okay to get on the plane. Once on the plane, the crew were there for No help, our kids wanted to drink water so they said there is cold water in a bottle for sale at 3 euros but as we asked for regular water with ice, they gave us warm water and said they had no ice. what a heck? the official Austrian airline company that was giving water with no ice? my kids wanted the regular pretzels given away in aircraft fares we have been in, and Austrian airlines did not have anything free, everything was for sale. With that experience, we will NEVER take Austrian airlines ever in our lives and will tell everyone we know about this disappointing experience. Even the cheapest companies like EasyJet had better services.

Retard de vol , mais involontaire d’équipages

There was one flight attendant on this plane that was very rude to the passengers. She was one of the younger ladies. I don’t remember ever getting her name but the way she is acting is unacceptable.

Tout était bien

30 mn de retard...

Points positifs : "Canine crew were perfect and kind"
Points négatifs : "Quand on ne laisse que 5 mn pour sortir d un avion pour embarquer dans le suivant qui est à l autre bout de l aéroport .... même un champion du 100 mètres nu arriverait pas! Et voir l avion encore là avec la passerelle passagers et si on nous dit c est fini!!! Difficile à accepter!"
Points négatifs : "Un avion qui part à l heure est un avion qui arrive à l heure."
Points positifs : "yes, seat is always ok , I'm not overweight"
Points négatifs : "basically, nothing, just keep smiling"
Points positifs : "Équipage très agréable et accueillant et équipé de pilotage très bonne"
Points négatifs : "Encore un retard...cette fois de 45 minutes"
Points positifs : "Le personnel de bord toujours aussi professionnel, accueillant et agréable"
Points négatifs : "Retard de l'avion: de plus en plus récurrent."
Points positifs : "Although economy, it was pleasant and okay"
Points négatifs : "I bought a business ticket but flew in economy from Tel Aviv to Vienna. I knew about it but the ticket cost was still high."
Points positifs : "Overall Austrian was fine. Smaller plane and people were professional."
Points négatifs : "Certainly don’t expect the luxury of SE Asian or Middle Eastern airlines"
Points positifs : "Crew allowed me to change seats to get two empty seats by the window that were available."
Points positifs : "Crew, seat"
Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Huge delay... :("
Points positifs : "Entertainment players"
Points négatifs : "Organization when boarding (a line vs. a mob of people from all different boarding groups) not organized at all. Ended up leaving about 45 minutes late."
Points négatifs : "1:20 min delay for a 35 min flight (less then 200km on the road). It is even worse if it is during the night (aircraft landed at 0:40 instead of 23:20"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The etickets: 2573481877010 and 2573481877009 , flight 0073 Viena to Montreal, June 17. The baggages didn't arrive in Montreal (YUL) final destination and was reported in person at the airport but the customer service representative forgot to provide a claim ID number. The following baggages having the bagage tags: LH 093506 and LH 093492 did not arrive at final destination Montreal YUL! Please investigate ASAP and get back to us! I've spent upon arriving at home two hours on the phone and customer service representatives from YUL were totally not helpful in solving the problem!"
Points positifs : "The crew was friendly and particularly one of the girls was always giving her best"
Points négatifs : "Ils ont changé mon vol a la dernière minute"
Points négatifs : "Etre a l heure et avoir une petite collation autre que les chips et ne pas avoir besoin de prendre la navette."
Points négatifs : "Le personnel masculin devrait savoir que tout voyageur n'est pas forcément bilingue. Le repas était vraiment insuffisant. Le petit-déjeuner a été servi 1H avant l'atterrissage! ce qui laisse peu de temps pour se restaurer ainsi que pour la suite... oblige le personnel de cabine à courir pour le rest"
Points négatifs : "All good"
Points positifs : "The food is poor"
Points négatifs : "The ffood could be better."
Points positifs : "Personel Très sympa et pilote top"
Points négatifs : "Pas de distraction"
Points positifs : "Choix de films et jeux pour enfants, repas correcte"
Points négatifs : "Personel trop rigide et pas très à l écoute des enfants"
Points négatifs : "We are regularly taking this flight for end of the year snd in summer. For no reasons whatever if it is in France or in Vienna, the flight is delayed of minimum 2 hours! It was the case once more the case. And all without communication as it is normal! And it looks like this is normal as the flight from yesterday was also leaving at 19h05. This is a joke."
Points négatifs : "Collation non adaptée au menu spéciaux demandés (vegan)"
Points négatifs : "L’aéroport de Vienne qui ne dispose d’aucune aide pour les transferts : il faut trouver les panneaux bien cachés dans un labyrinthe... et 2 contrôles des bagages durant le transfert alors que nous arrivions d’un vol international."
Points négatifs : "My parents were traveling, they dont speak english and I verified with Austrian airlines that they would be assisted at the gates and that they had the correct visas for each airport they had a layover in. I was assured there would be no problems. Upon boarding they were not able to get on their flight. I have never had so many communication issues and frustrations in the middle of the night with an airline. disappointed."
Points positifs : "All flights were on schedule"
Points positifs : "It was a total nightmare all Austrian flights they put us on were canceled !!! We did not leave Vienna for another 7 h a total nightmare all planes had technically difuculties !! Austrian airlines had total chaos !!!"
Points positifs : "Plane was very clean and drink service was frequent."
Points négatifs : "The gate was older, not well appointed and far from shops and better dining. We lined up only to be taken on a very long shuttle ride to the plane. I have had this experience before but in this case the planes location was virtually on the other side of the terminal. By the time all were boarded, the plane was late by about 15 minutes to takeoff, and we experienced more delay after that so that on arrival we were an hour delayed. Many missed connections in Vienna as a result. Crew seemed tense and on edge."
Points positifs : "Everything was great. Lovely and efficient crew. Sound not good on films but we were in economy so maybe just the disposable earbuds. A small point and didn’t spoil an otherwise great service."
Points négatifs : "Il a fallu courrir pour attraper l'avion aucune information assistance pour trouver la porte C et mon bagage a ete perdu"
Points positifs : "I don’t like to use your site again Wanted change date to 5 June When I saw no reply I bought a new ticket from Opodo"
Points négatifs : "You are bad not loyal Not reply to custom request Shame to you and will inform all people I know In loud my employees and customers Ivan Rosen irosen@a1.net"
Points positifs : "Timing flight people working very nice and hospitality"
Points négatifs : "Na"
Points positifs : "Can you assist my wife and me in getting Star alliance frequent flyer miles for this trip? Thanks"
Points positifs : "The personal service, the meals and the accommodations - wonderful!"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Staff welcoming and courteous. Flight nice and quiet"
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "Food is appauling!"
Points positifs : "Staff very welcoming"
Points positifs : "Very friendly staff"
Points négatifs : "All was well"
Points positifs : "Safety, timeliness, friendliness of staff"
Points négatifs : "Entertainment is outdated"
Points positifs : "Personal entertainment screens, average choice of movies."
Points négatifs : "2.5 hrs late departure with little information meantime, almost missed our connection. our luggage did not arrive with us. Poor food, almost no service during flight."

Super bien vacances

La qualité des repas de air Canada pour les cool outre-mer ont perdu en qualité. Le petit déjeuner était d’une médiocrité. Servis des dés sac en papier brun, un semblant de croissant pratiquement gelé et un yogourt et rien de plus…

Le vol était plaisant l’équipage professionnel rien à redire juste un peu plus de sourire ça et là..

Plus d'une de retard à l'arrivée à Bangkok sans explication. Ma valise égarée . Le repas très moyen comme maintenant très souvent en classe éco en devient un détail. La valise égarée est un gros problème et après 24 heures, aucune nouvelle

Tres tres bien

Très bien

L’avion avait presque 3H DE RETARD !! J’ai raté mes train à Paris et à bordeaux et j’ai dû racheter mes billets de train !!!!!

L’avion avait plus d une heure de retard..! J’ai raté mon train à Paris et racheter un autre billet de train !!!

Embarquement désordonné Retard d’une heure du vol

Voyage de san Francisco vers Honolulu à été mauvais. Petit avion pas de films (tous les écrans étaient en panne), pas de wifi. Il ne nous ont pas compensé, ils auraient pu nous offrir un sandwich ou une boisson gratuite.

nous avons dû voyager par AIr France une journée plus tard le 26 juin 2022 vers 15h25. Lufthansa n'a offert aucune commodité en plus d'avoir perdu u de nos bagages

Notre départ et notre arrivée étaient à l’heure. Nous étions bien servis par les membres d’équipage. Malheureusement, moins d’espace dans ce modèle d’avion que dans les modèles plus récents. Les écrans installés dans les sièges fonctionnent très lentement, donc pas beaucoup de divertissement pour le vol de 8 heures

Les membres d’équipage ont été attentifs. La qualité de repas- à améliorer

Transit à Frankfort : horrible !

Encore et toujours du retard, nous avons du changer de vol puis d'avion, imprimer de nouveaux billets et n'avons connu nos places qu'au moment d'embarquer

Vol retardé (+ d'1 heure), pilote qui annonce que les autres vols à Frankfurt sont aussi retardés, donc qu'il sera possible tout de même de continuer le voyage. Annonce qu'un employé de Lufthansa va nous attendre pour nous aiguiller. Rien de cela ne s'est passé. La seule chose c'est que j'ai manqué ma connection, à peu près 8 heures de retard. Inacceptable

Points positifs : "Very friendly crew, very clean cabin, very comfortable seats"
Points positifs : "The audacity of your gross negligence in a time of global pandemic."
Points négatifs : "Any semblance of social responsibility or ethical behavior."
Points positifs : "The crew, leg room with seats! The flight crew was extremely nice!!!!"
Points négatifs : "Everything was pleasant....I wouldn’t change anything."
Points négatifs : "Food is a joke"
Points positifs : "Crew was very friendly and attentive. Seats were very tight and uncomfortable, specially for a 6’3 tall person!"
Points négatifs : "Boarding could be a little bit more organized"
Points négatifs : "Better Communication from Lufthansa"
Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Confortable seats"
Points positifs : "Crew was great."
Points négatifs : "Check in time took a very long time with a boarding pass."
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"
Points positifs : "Spacious seating, easy access to charging plug and good movies."
Points négatifs : "Boarding is never fun, why not do back first?"
Points positifs : "Nothing at all"
Points négatifs : "They cancelled my ticket because I missed the second leg of the flight. They didn’t even offer me an option and told me to find my own flight home. I had to pay $1100 on another airline to fly home tomorrow. I will NEVER use Lufthansa again"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "for the first time ever, my kid ate the airplane food, and it was because it was good. the service was really good and the staff outstanding."
Points négatifs : "Te cabin pressure gave us headache. always happens with the A380 though."
Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"
Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"
Points positifs : "Everything was great. Not a single downside. Easy to follow announcements on connection, punctual and nice aircraft."
Points négatifs : "Nothing."
Points négatifs : "The fact that I was re routed that my flight from Paris was late and made me miss my connection."
Points positifs : "I love that I only had to take 2 planes I will buy this way again"
Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Let us know the airport doesn’t open until 5 am.

Business class is the worst business class I have ever seen. It’s worse than some American Airlines domestic coach class seats.

Points positifs : "Crew was amazing and helpful when I suddenly needed pain killers for my intense period pain!"
Points positifs : "Extremely nice and kind stewards."
Points négatifs : "New plane"
Points positifs : "They were very welcoming, you were offered drink & snack :) Very smooth landing."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Destroyed a piece of luggage and the contents of the bag. Try handling baggage with care so you don’t destroy it and then deny the issue and refuse to reimburse for it"
Points positifs : "The attitude and service was perfect and the timing was on the top."
Points positifs : "Crew otherwise very ok"
Points négatifs : "Make sure right you can accommodate all the cabin luggage before allowing it to be taken onboard. I was asked by flight attendant to take my own luggage out because they did not have enough space. I don’t think that this is my job. I traveled with minimal bag onboard. Not my problem and not my job"
Points positifs : "Leg room and seat comfort was great for a small plane"
Points positifs : "Helpful in many languages!"
Points négatifs : "Hard to find luggage check in Charles de Gaulle airport. Nor Croatian Air’s fault. CdG has some hard-to-find features."
Points positifs : "Easy boarding. Professional staff"
Points négatifs : "More room"
Points négatifs : "Was not aware I had to pay extra for the suitcase I checked."
Points positifs : "Flawless, comfy seat, good food, included drinks. No complains"
Points positifs : "direct flight from san diego, an excellent route!"
Points négatifs : "food too salty; when person in front pushed seat back, it was uncomfortable & tight;"
Points positifs : "Didn’t happen"
Points positifs : "Tout service et exactitudes"
Points positifs : "Nice crew"
Points négatifs : "Flights was in delay"
Points négatifs : "Le vol de Split a Francfort a ete retarde. J'ai presque manque mon vol."
Points positifs : "The flight crew were good and trip smooth."
Points négatifs : "They lost our luggage and the ground staff were really unhelpful. They need to learn customer service."
Points négatifs : "Too few ticket agents No idea where ticket counter would be 40 euros per checked bag plus 8 euros for using charge card Late boarding Late takeoff"
Points positifs : "Staff was nice."
Points négatifs : "Too expensive for no food/snacks, no entertainment, a turbo prop and delayed flight ! Staff was nice."
Points positifs : "Short trip"
Points négatifs : "The aircraft was so small"
Points négatifs : "Food, boarding process"
Points positifs : "All"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They had a cancelled flight try to make me take a bus to my final destination. So finally they booked us a flight next day in evening we didn’t received any vouchers or hotel room from the airline and nobody had a answer on why was flight cancelled. I had to pay for all my hotel stay and travels from airport to hotel."
Points positifs : "Food is excellent!"
Points positifs : "They delayed the departure so people could make the connection. I'd have been happy if it was me!"
Points positifs : "I liked the check in at the train station. For Austrian Airlines and their partners. Very convenient."
Points positifs : "The flight was on time. The crew was pleasant."
Points négatifs : "There was nothing I did not like."
Points positifs : "On time, clean"
Points négatifs : "Limited overhead storage"
Points positifs : "Great service. Totally on time."
Points négatifs : "Check in not clear. Had to be bussed to the plane. First bus left right on time. Second bus did not leave for another 20-30 minutes delaying our flight."
Points positifs : "The plane was 90 minutes late and we sat on the Tarmac for 35 minutes"
Points négatifs : "The cheese sandwich is not great for a vegan, not that I expect vegan food but they could offer something less mainstream like a selection of fruits"
Points négatifs : "We were told to check in 2 hours ahead. There was no one to check us in until 90 minutes prior to flight."
Points négatifs : "No food"
Points positifs : "I loved how we arrived 2.5 hours late and missed our connection and then spent 5 hours trying to get rebooked by the incompetent Turkish Airlines crew."
Points négatifs : "Spending hours in lines trying to get rebooked!"
Points positifs : "Our overall experience was excellent in every respect. We never used any entertainment as the flight was only 1 hour 40 minutes long."
Points positifs : "Ticket price included baggage"
Points négatifs : "N/A"
Points positifs : "Nice and short"
Points positifs : "The food was great on the plane."
Points négatifs : "There was a loud kid sitting next to me."
Points négatifs : "The airline lost my bag and was extremely rude when I inquired about it. The space was also cramped."
Points positifs : "Quick boarding on plane, friendly staff"
Points négatifs : "Small delay"
Points positifs : "I was pleased that the crew was willing to delay the flight so passengers from an incoming flight could get to their destination."
Points négatifs : "Small space per person"
Points positifs : "Once up-in-the-air, everything was good."
Points négatifs : "First the delay for boarding, and then after boarding got delayed again due to rush hour on Heathrow. All together, an hour of delay"
Points positifs : "I very much liked the organization about the flight, notifying me via makl and quick service."
Points négatifs : "Just filling this space for nothing, because I liked everything!"
Points positifs : "Personnel on the ground and in flight did a great job. Jogurt and biscuit box was delicious!"
Points négatifs : "seats uncomfortable."
Points positifs : "Les avions étaient a temps"
Points négatifs : "Pas de repas et de café le soir"
Points positifs : "Once we got off the ground, things were fine. We were quickly given meal vouchers when the gate agent showed up finally--some time well after our scheduled departure time."
Points négatifs : "Sat at the gate with a small child until well after departure. No news. No gate agent. Finally we were told that there was a delay of two and a half hours."

On time

Everything was smooth. No delays. Comfy seats.

great service, flying on time always.

Points positifs : "The crew was great! Was disappointed they gave us a A340 from air Belgium instead of the 787 Dreamliner we were supposed to get."
Points négatifs : "Boarding was tough they made us board a shuttle like the 90’s and go up stairs was really tough with kids and carry ons."
Points positifs : "All except food"
Points négatifs : "Food"
Points positifs : "Plane was newer and the cabin crew were courteous."
Points négatifs : "Gate people suck. I can’t even describe how rude and useless they were. There was a lot of them and none of them would have been better. I also was almost bitten by a large pit bull while waiting to board the plane."
Points positifs : "Seat was very uncomfortable, crew was very busy and unprofessional, had to ask for a cup of tea 5 times never had it. Will never ever use LOT again."
Points positifs : "Had premium seat. But since you drive with the bus to the airplane you are mixed up with economy for boarding."
Points négatifs : "Not allowing babies in first class. Couldn’t sleep with the baby crying."
Points positifs : "Seat was confortable."
Points positifs : "Being on time, clean airplain"
Points négatifs : "My luggage was lost."
Points positifs : "The crew were great!"
Points négatifs : "The coffee was pretty bland."
Points positifs : "The crew was great, but my seat wasn’t that comfortable."
Points négatifs : "I would probably like them to be on time because I almost missed my connecting flight"
Points positifs : "It was Ok."
Points positifs : "Crew provided great service."
Points négatifs : "Nous avons embarqué à l heure mais ensuite nous avons dus attendre plus de 20min pour attendre la connection de deux passagers"
Points positifs : "Again, everything went good."
Points négatifs : "Delay for late."
Points positifs : "Flight is very fast, crew was amazing"
Points négatifs : "The flight was late and there was no information, just few times delayed boarding time. And people (especialy young lady) behind boarding desk looked very unhappy that people were asking questions"
Points positifs : "The crew was disappointing."
Points négatifs : "I had to beg for a blanket, and other basic service."
Points positifs : "There was nothing to like, I will not fly with this airline again if I can help it."
Points négatifs : "Almost everything can be improved! The crew was trying to be helpful but obviously lacked the proper training, the seats are ergonomically incorrect, breakfast did not exist- I had to get a horrible lunch sandwich at 7 am, and the “complimentary water” consists of a gulp in a tiny half filled cup."
Points positifs : "Je n ai pas réservé ce vol et je ne l ai pas pris!!!! Calmez vous!"
Points négatifs : "Quand vous avez un bug corrigez le au lieu de tourner autour du pot!"
Points positifs : "All was fine."
Points négatifs : "All was fine."
Points négatifs : "Fly was 1 hours late.and same thing returning.never on time."
Points positifs : "Late, dirty plane no coffee or tea"
Points négatifs : "Over an hour late"
Points positifs : "like the team .drinks.food.the gift . confort .place .slept very good . thank you very much for service"
Points négatifs : "Very Intensive and very cold ventilation!"
Points positifs : "Les vols à l’heure, l’ensemble du voyage qui globalement bien déroulé"
Points négatifs : "Aucun divertissement en français dans l’avion qui était pourtant neuf et dernier crie. Les films en japonais, bref à revoir."
Points positifs : "It was a short, quick, pleasant trip."
Points négatifs : "Missing Bagage, plane delayed....."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "At check in the website did not allow me to purchase checked baggage. I arrived at the airport and paid 80 Euros to check in my 12kilo bag. I bought I would be proactive and pay for the baggage for my return(only 20 euros). I received only a receipt for the 20 euros, but paid 63,250 drams. Something is shady and I feel duped. The flight was over an hour late with no explanation. There was a plane at the gate when we landed, which added to the tardiness of arrival. They were so non Chalant about so many people missing their connecting flights. It was like they already knew they were going to put us on Lufthansa 2 hours later... polish airlines Is awful- the airport personnel even worse. No one respects standing in line. Airport officials kept cutting into the security lines which literally cost me the 5 minutes that I could have made the flight. I am very diasspointed and kayak should not advertise this airline."
Points négatifs : ""beds" not as comfortable as British Air, Qantas or Air NZ, which are all we have to compare it to Grasp of English of crew not great. Choices of menu in Business limited, especially for those not eating pork or beef (again,not our experience on the above mentioned airlines) The requested vegetarian meal was the same for both dinner and breakfast, and consisted of the same plain cooked vegetables and fresh fruits only"
Points positifs : "NOTHING!!!!!"
Points négatifs : "Because of them not knowing their job I had to spent extra 1000$..."
Points négatifs : "Delayed flight from Toronto to warsaw by 2 hours, then delayed flight from Warsaw to Rzeszow by 7 hours due to no room on the plane."
Points négatifs : "Crew moved extremely slow despite a delay. (E.g. we could have departed sooner if they moved quicker and were more organized. Boarding process was poorly managed and chaotic. Total lack of communication about the delay. Missed our connecting flight due to the delay and had to beg for info about how to get a new flight."
Points positifs : "Quick and good service"
Points positifs : "Crew was friendly."
Points négatifs : "Calling the trip 'business class' is simply a bad lie. While it is common in Europe to give this dirty nasty lie do not mistake this flight to a 'business class'. It is simply that you get same seats and spacing as in the other torture chamber known as "economy" which I call cattle class (I suspect they would not let them fly cattle in those conditions). This lie is based on leaving the middle seat empty. Otherwise teh torture is the same. In short I hope someone will sue the SOB that invented this concept and that was allowed to call this 'business class'. It is nothing short of a fraud."
Points positifs : "Agréablement surprise qu'ils aient pris le risque de retarder le vol WAW - KRK pour attendre des passagers, même si du coup nous sommes arrivés quelques minutes plus tard que prévu à destination."
Points positifs : "Du personnel navigant très agréable et à l'écoute. Et un bon point supplémentaire pour le repas (;"
Points positifs : "I am not sure where to start from but each lot employee I talk with had poor English and not the tinyest willing to help just to move , I had a flight back from cezh republic to JFK with a stop in Warsaw When I got to the front desk in the air port to print my ticket the Liady ( work at Sation 236 ) was very rude and anti costumer service she print me only my first fly ticket and when I ask why she " I don't know " I said ok so when u get there you know which get I go or where I will print the other ticket she say I don't know Ok and then I ask her can u check if it a room I. My flight from Warsaw to JFK in business it this moment she tell me I can switch sit and ask me to go I was shocked but this was only the bigining when I got to Warsaw I ask in the gate counter where should I go to print my ticket after I try to explain him 10 times what I mean ( he didn't speak English at all ) he told me to go pass the passport check and in gate 21 they will print it to me I fly a lot so I ask him if he sure becuse I am petty sure I will need my ticket the guy at the desk repeat imhim self so I want and waited 25-30 min in the line so the police officer in the passport check will tell me I need to go print my ticket So after the officer from the passport desk call someone he direct me to go to hate 26 and there they will print my ticket I want them and again wait for 15 min to print my ticket ( it was only me this is the sad thing I don't know what tool 15 min to print a ticket ) and it amazing how unsocial and 0 in customer service the lot polish employees I meet And this is without talking about the delay in my coming flight for 2-3 hrs ( a delay it something that happen a lot yes but the way they handled it again 0 in costumer service )"
Points négatifs : "The flight attendant was very nice and professional but it was business class so u can't really compare I will definitely will not recommend ppl to fly with them"
Points positifs : "The crew was nice, and the pillows was OK."
Points négatifs : "All the rest, including the wait for the airport bus, and the noise at the flight"
Points négatifs : "We could not board at the gate, but had to go down stairs to the tarmac and board a super crowded bus. The bus then took us out farther onto the tarmac to the plane."
Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "everything"
Points positifs : "coffee, snacks."
Points négatifs : "No free wine :-), unlike in flights with Lufthansa or AUA"
Points positifs : "Without any note all passengers were required to pay for their baggage, same price either it was 10 or 20 kg. Nobody send any information before about this extra payment!"
Points négatifs : "The airport wasn't ready to except foreigners. The personal at customs hardly could communicate in English, always switching to Polish. The custom officer forgot return transfer ticket. So, I had in no time to ask at the check point tofi s my name in the list and give me another tickets. It was very stressful."
Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Baggage fee and hot plane prop plane"
Points positifs : "I like that I flew on a modern aircraft with good amenities."
Points négatifs : "The flight was delayed 2.5 hours. Check in took longer than it has ever taken."
Points négatifs : "Rude crew, small airplane, zero comfort"
Points positifs : "I love the service"
Points négatifs : "Food, service, and everyrhing. That was great experiance with LOT. Love it"
Points positifs : "Simple, quick service."
Points négatifs : "Very basic service but not really any issues."

Une bagage à disparu J'espère être remboursé

2 and a half hours late due to a problem with the engine. we had to get off the plane, wait for them to find us a new one, and then reboard.

Give information a day before the flight

Bbbb

Flight was ok but agency forced the check in.

Transavia sent an email Where they explained they had to hire a mini plane with crew to serve us , the crew was rude , and un prepared , they splashed sparkling water all over me and two roads , no apology or nothing just 2 napkins , I paid to bring a horas my hand luggage that was refused and put it with the check inn luggage I snapped several videos of the poor and uncomfortable situations we lived and will post it later on my social media to warn people about it , and will contact the customer services at the airline so they know about it

Super

Le commandant de bord était très sympathique. Par contre on était pas assis tout les 3 à côté

La personne en charge de l’enregistrement était très impolie pas professionnelle vous devriez la renvoyer car c’est une très mauvaise image de marque pour votre société

Rien de particulier à signaler Equipage agréable et souriant

too hot and too tight, no even small cup of water.

Bon voyage et atterrissage avec avance.

Au minimum de l'eau gratuite serait bien

Très belle

Radin sur la restauration. Arrêtez les économies de rats c’est la honte. Offrez un petit repas et de l’eau quand même !

Staf

2h45 de retard !!

Pire vol ! Rien à ajouté !

Excellent

Fabulous crew … passengers not very … serious… against Covid …

All good

Points positifs : "Bon rapport qualité prix"
Points négatifs : "Les menus disponibles à bord ne sont pas disponibles sur le site internet ou sur l’application mobile c’est fort dommage"
Points positifs : "l’atterrissage était parfait. L’enregistrement L’embarquement Le vol en lui meme s’est bien deroulé"
Points négatifs : "Je n’ai pas apprécié comment une membre de l’équipage du nom de mercedes s’adresse aux clients d’un air hautin contrairement au reste de l’équipage . Lors de la première étape l’enregistrement plusieurs machines d’impression de boarding pass ne fonctionnaient pas ce qui nous a fait perdre du temps."
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "The boarding was very slow and to seat to small for me."
Points positifs : "It was a very nice, standard flight. Nothing remarkable good or bad."
Points positifs : "..."
Points négatifs : "...."
Points positifs : "The was not confortable"
Points négatifs : "Having more entertaiment"
Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Seats and legroom"
Points négatifs : "Baggage claim was nearly one hour long"
Points positifs : "le personnel pro"
Points négatifs : "les horaires comme à l'aller n'ont pas été respectées je ne reprendrais plus cette compagnie trop de retard"
Points positifs : "Seats and plane looked a little bit run-down definitely on the lower budget of airline brands."
Points positifs : "Quick and convenient"
Points négatifs : "Delays are always an issue"
Points positifs : "Rapide et à l’heure"
Points négatifs : "Un repas inclus!"
Points négatifs : "Faire respecter la consigne des bagages à main a tout le monde plutôt que de mettre les bagages des derniers montés en soute. Résultat : 1h de perdu à Orly à l’arrivée."
Points positifs : "les sièges sont vraiment confortable par rapport à d'autres compagnies le pilote nous a indiqué l'itinéraire de vol et les villes survolées"
Points négatifs : "un petit encas inclus dans le prix du billet serait 1 plus ainsi que des prises usb"
Points négatifs : "Décoller à l'heure..."
Points positifs : "L’humour du personnel de bord et du commandant de bord . Merci"
Points négatifs : "Etre a l'heure dans au moins un des sens"
Points positifs : "Le personnel oui sympathique"
Points positifs : "Départ à l'heure"
Points négatifs : "Rafraîchissements gratuits et non payants"
Points positifs : "Avec l’application plus besoin d’imprimer le billet, gain de temps"
Points négatifs : "Je n’avais pas prévu d’envoyer mon bagages à main en soute"
Points positifs : "They changed the flight schedule and i asked them for refund and i did not get my money back"
Points positifs : "Pour du lowcost c’etait parfait"
Points négatifs : "Delay..."
Points positifs : "Everything was fine"
Points négatifs : "No problems"
Points positifs : "Confort .ponctuel"
Points négatifs : "Pas pu choisir mon siege"
Points négatifs : "2h de retard au décollage et aucune communication."
Points positifs : "Repas très correct"
Points négatifs : "Embarquement très long"
Points négatifs : "Transavia est une honte, c'est un low-cost certe, mais il n'empêche j'ai souvent des problèmes avec eux et je voyage beaucoup. Arrivé a l'heure pour l'enregistrement, il y a eu une alerte au colis suspect, la zone est donc évacuée. Une fois le problème levé, l'enregistrement n'est plus possible car Transavia a envoyé le vol laissant tout les passagers restant sur le carreau. La solution proposé par Transavia, "racheté un billet"! Merci Transavia! pour moi c'est fini, une compagnie qui réduit les couts je peux comprendre, une compagnie qui n'aide pas ses clients est une honte, surtout en rejetant la faute sur vous. Le service client est uniquement la pour s'excuser, c'est bien les excuses, ca coute pas chère, mais les solutions elles vous pouvez toujours courir. Une honte."
Points négatifs : "Mauvaise communication des informations de vol par l’équipe à l’enregistrement des bagages qui nous a coûté un vol"

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