Trouvez des vols pas chers Singapour - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Trouvez des vols pas chers Singapour - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Paris Charles-de-Gaulle
ven. 23/10
ven. 30/10
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Bon à savoir

Basse saison

mars Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 3%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 7%.

Prix moyen pour un aller-retour

545 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire pour un aller-retour

459 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

  • À la recherche d’un vol à petit prix vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle aux tarifs suivants ou moins : De Singapour Changi 387 €.
  • Réservez au moins 5 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre, et novembre est le mois le moins cher pour partir à Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle.

FAQ - Réserver un vol pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Singapour-Paris Charles-de-Gaulle ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols Singapour-Paris Charles-de-Gaulle ?

Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols vers Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle ?

5 meilleures compagnies proposant des vols Singapour - Paris Charles-de-Gaulle

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,6
Singapore Airlines
Note générale basée sur 3 882 avis
8,8
Embarquement
8,5
Confort
8,9
Équipage
8,6
Divertissement
8,3
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Raise the cabin temperature"

Points positifs : "Newer Aircraft and very convenient"
Points négatifs : "I dont see any thing to improve"

Points positifs : "Movies selection is great. Seating space is comfortable."
Points négatifs : "Boarding process could’ve been smoother"

Points positifs : "Pas grand chose, il faisait chaud dans l’avion , les repas sont tellement mauvais"
Points négatifs : "Amélioration des repas , mets air climatisé dans l’avion"

Points positifs : "Tellement mieux que les compagnies européennes"

Points positifs : "Singapore Airlines delivers as always. Friendly crew and clean and well maintained aircraft."

Points positifs : "Basics are covered. TV screen is big but otherwise nothing special."
Points négatifs : "It is so annoying they want you to pay an extra $20 to pre book any seat. If you need the extra $20 that much, charge me in the original fare! Don't nickel and dime me. At check in they couldn't even get my child seated beside me although a change was made last minute at the gate. Every other airline I've flown recently was better. Sri Lankan and Emirates FAR better service."

Points positifs : "The comfort and caring staff"
Points négatifs : "Food serve a bit slow with the no of pax and long queue for the washroom"

Points positifs : "Service, staff, food, and comfort! Def the better Business class seats I've had. This was the A380 and, the first legwas a 770 but that was really great also. Awesome work Singapore Airlines"

Points positifs : "Spacious and comfortable bed."
Points négatifs : "The food wasn't that great. Average at best."

Points négatifs : "No entertaining at all, only old movies. The seats are very tight. There was a guy snoring during the flight keeping everybody awake. The breakfast was mediocre, just a a bun with fruit"

Points positifs : "Very good service."

Points positifs : "Crew members very friendly. Foods are excellent. Kids have priority to have their meals first."

Points positifs : "Great entertainment system for a short haul fl flight"
Points négatifs : "Terrible food"

Points positifs : "The staff were so friendly and helpful."

Points négatifs : "Some staff not courteous which surprised me"

Points positifs : "Boarding, friendly crew"
Points négatifs : "Very slow service, took 2 hours. Entertainment system didn't worked for first half of flight."

Points positifs : "I am disabled traveling with my 96-year-old father. the Singapore Air crew helped us beyond all expectations on our 3 flights: JFK-FRA, FRA-SIN & SIN-DEN. most especially in Germany!"
Points négatifs : "I need to upgrade our return flight SIN-LHR & can’t figure out how. also would like to modify trip, but it’s so difficult. deLancey Whitmer 1 (203) 838-6808"

Points positifs : "Excellent service, Confortabilité et assistance pendant tout le trajet!"

Points positifs : "Upgraded to biz class, which was fantastic"

Points négatifs : "Headphones were not functioning properly"

Points positifs : "Great service and very friendly staff."

Points positifs : "The comfort and food plus drinks."
Points négatifs : "Delay in food distribution, over waiting because of many people but only twogroups of serving crew"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "poor ground and inflight crews hospitality poor food quality poor food variation"

Points positifs : "Good service and entertainment."
Points négatifs : "I didn't like that the flight from Singapore to Mumbai was of a lower standard."

Points positifs : "Punctuality"
Points négatifs : "Food wise can be improved. But for flight meat from ecomnomy class; it's considered good enough."

Points positifs : "Vegeterian breakfast was good thou ."
Points négatifs : "When I asked for non veg Indian breakfast it was over. And there were not much passengers also in flight ."

Points positifs : "Excellent experience as usual by SIA."
Points négatifs : "The plane is a bit aged in SIA standard. No USB charging. IFE screen is not bright enough."

Points positifs : "Polite crew took good care of my needs"
Points négatifs : "Food was really bad could do better . Movies were not as current but a good collection."

Points positifs : "everything, excellent job"

Points positifs : "Good seats, personal TV with movies and good shows. They gave us socks, blamkets, pillows headphones, etc."
Points négatifs : "The crew was chronically rude to me. They would skip me when handing out beverages to everyone. I was lied to and passed down the beaurocracy over issues with my Stopover Holiday packages. They lost my bags. In Hong kong, I was told the designated smoking area in the terminal was close and the steward encouraged me to go...I almost missed the flight even though I didn't even make it to where she directed me. It was not close, she was a liar. They lost my bags. They kept calling me sir despite my corrections and obvious female anatomy. They had no remorse or apologies for their errors"

Points positifs : "As usual, plane is in good shape and crew are well trained. Nothing wrong with all the basics, but Singapore Air has definitely lost its lustre."
Points négatifs : "For heaven's sake, please don't announce a boarding procedure and then not follow it. If you want to have a free-for-all rugby scrum to get on the plane, so be it. But don't announce boarding by rows/groups and then not make even a lame attempt to adhere to it."

Points positifs : "I am still trying to find my bags. I missed my connection and Jet Blue made me stand in a line to get rebooked for 7 hours. Unprofessional, uncaring. None of this was my fault but everyone who represents Jet Blue treated me as if it were. Never again"

Points positifs : "got us there, efficient and effective crew."

Points positifs : "Crew was outstanding"
Points négatifs : "No sound on my entertainment system"

Points positifs : "In-flight Entertainment. Orderly & on-time boarding."
Points négatifs : "Food selection was limited given we were traveling Economy class."

Points négatifs : "old facilities"

Points positifs : "The food, the seating, the upgrade, the very polite and attentive staff. I thanked them, and for that, they gave me a hand written note and a set of cards. So sweet. Totally worth it to fly Singapore."
Points négatifs : "I didn't like how Vayasan and Singapore airlines telephone check in both claimed they could not upgrade. It was part of the policy/seating I bought. They were wrong, the airlines at San Francisco airport did it without blinking, after checking my visa status."

Points positifs : "Singapore airlines was awesome. I really enjoyed the hospitality of the cabin crew. They were very helpful and very eager to fill my needs. I will fly Singapore Airlines again without hesitation."
Points négatifs : "Be more descriptive with which connecting flights we need to go on. We were not aware we we're supposed to get on Silk Air as one of our connecting flights, but we did eventually figure it out. It would really help to let us know your subsidiary companies."

Points positifs : "For medium range flights SQ uses A330s. Business class is really OK, not great. Each passenger can freely choose any configuration of the seat without inconveniencing others. Food is great, both in presentation and taste, and serve with refined courtesy... I will gladly fly on this aircraft again on my way back."
Points négatifs : "The entertainment system has literally hundreds of choices -- many, many movies for all tastes under the sky. But there is one drawback. Each movie starts, not when you are ready, but when the system is ready ; you cannot pause, resume it, no fast-forward..."

Points positifs : "Staff friendly and efficient"

Points positifs : "Overall, the Singapore Airlines team are always professional and friendly. They pay attention to every detail and try to make sure everyone is as comfortable as possible. One of my favorite things about this airline is that snack and juice are readily available throughout the entire flight without bothering the flight attendants, say in the middle of the night. This includes fresh fruit and juice, which in my book is a huge plus. Their bathrooms are always clean and include extra cosmetic amenities."
Points négatifs : "Sometimes I feel like the cuisine is a bit too Asian and spicy. I had the fish curry and paid for it later in the flight in the bathroom, if you know what I mean. Also I was disappointed that I could not continue the same movie on this flight, as my previous flight, despite both flights being Singapore Air and using the KrisWorld entertainment system. I think the movies should be the same on each flight. However, the wide selection was great and I watched something else instead and really enjoyed the music selection."

Points positifs : "I love it"

Points positifs : "Excellent service by SingaporeAirlines. Nothing more to ask for... everything was very good."
Points négatifs : "the food I pre-ordered wasn't available in one of the meals (premium economy class)"

Points positifs : "If youre searching for airlines with best timing no delay and great service, book your flight with singapore airlines without any hesitation"

Points positifs : "We lucked out and got seats with leg room! Yeah!!!! Thank you."
Points négatifs : "Breakfast was very late into CPH and they only had one choice... Think maybe some ovens were not turn on!"

Points positifs : "Have travelled before many times as an individual and always had a good experience. This was the first time travelled with my infant. I had earlier travelled on Emirates last month . I have to say SIA CREW is miles ahead of any airline and my Experience was nothing short of magnificent. The little things the crew does makes the journey more comfortable and enjoyable."

Points négatifs : "Video screens were quite small and there were no USB charging."

Points négatifs : "I paid $21k for 3 return flights from Melbourne to Mumbai. I usually fly Malaysia Airlines and it costs us about $13k. I paid more this time for Singapore Air because I thought it might be more comfortable and I really thought they'd have flat beds to sleep. But they had the same angular seats like Malaysian Airlines. There was no point in paying the extra money."

Points positifs : "Crew was very professional and served snacks and beverages at regular intervals. One of the fellow passengers was over reacting to some minor unintentional neglect by an female crew member and told her to shut up when she was trying to understand the issue. But the crew handled the situation very professionally."
Points négatifs : "Food could’ve been better."

Points positifs : "Yes"

Points positifs : "Gate agent gave us extra legroom after our trip to Australia in the crying baby section. No one's fault, but a difficult 14 hour flight. Thank you again for your kindness."

Points positifs : "The seat that I picked."
Points négatifs : "Running water in the bathroom"

Points positifs : "Amazing aircraft! Amazing crew!"

Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."

Points positifs : "Food and being ontime"
Points négatifs : "Seats are too hard"

Points positifs : "The crew was friendly and helpful."
Points négatifs : "The seat was could have been firmer and a little more space between the rows in economy would help greatly for comfort for all."

Points négatifs : "Toilets needs air freshener as so many passengers use them."

Points positifs : "Because I was in the bulkhead seat - it was good."
Points négatifs : "My first flight arrived 30 min late which meant that my 50-minute layover was tight. But instead of holding the next plane for us, they forced us to re-book on a flight leaving 14 hours later! I was not ok with this so I pushed the issue and they put me on the flight leaving 6hrs later. :-((((("

Points positifs : "The supervisor has a good customer care and all the crew are so wonderful. I was so pleased. Thank you."

Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."

Points positifs : "The crew was amazing. I upgraded to business class and am so happy I did for the 16 hour flight."

Points positifs : "Great service & very comfortable lie flat business class seat for this red eye flight."

Points positifs : "Boarding was very smooth."
Points négatifs : "We were seated in the last row, and by the time the food came around, 2 of the 3 entree options were unavailable. We had to have fish or not get an entree at all."

Points positifs : "Qatar Airways could not be described except a FIVE STARS airline. Great hospitality and respectful crew"

Points positifs : "So many carriers have cut back on so many things, our flight on Qatar Airlines felt like a throwback to the days when flying was enjoyable. Everything about our flight was better than we have come to expect from most other airlines. To highlight one surprise - the in-flight meals were high quality."

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."

Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"

Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."

Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."

Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."

Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"

Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"

Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"

Points négatifs : "Les repas"

Points positifs : "Good attention from cabin crew and good food"

Points positifs : "I am very pleased to travel with Qatar airways. Qatar airways and Singapore Airlines are the best companies."
Points négatifs : "I was a little bit annoyed with the staff at the Doha airport at the boarding gate because she did not let me get in to boardin in priority even though with my privilege club card, I do have to insist after the call for zone 1 to proceed for boarding."

Points négatifs : "It was too cold in the plane."

Points positifs : "Good movie selection, very friendly crew"

Points négatifs : "Peu de nouveaux films"

Points positifs : "The crew was very polite. Being able to track flight path. Assortment of videos. Plain was very clean. Blankets, pillow, headphones, and all beverages free of charge."
Points négatifs : "The food was not good. Not very much leg room. Did not like the 15 lbs. carry on weight limit."

Points positifs : "I liked their customer service, food, and the flight attendants were friendly. They have a very nice shopping mall at Hamad International Airport in Doha, Qatar."
Points négatifs : "They have less space to move your feet and after a while your left knee begins to hurt because you have been sitting in the plane for a long time. Whenever I asked to get a drink of water or soft drinks, it took the flight attendant 10-15 minutes to arrive with my drink. I understand she was occupied with other duties, but she should have made me her priority."

Points négatifs : "I was unable to get my food preference on line days before my trip. It kept telling me to try again. Fortunately the staff was very helpful when I got on board and were able to accommodate me. I hope not to have that same problem on my return flights"

Points négatifs : "Movies are always the same"

Points positifs : "price, comfort, food"
Points négatifs : "arrived late, causing connection stress"

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They cancelled my trip"

Points positifs : "service, food and cleanness"

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"

Points positifs : "food, crew ."
Points négatifs : "entertainment choices for Hollywood movies are limited."

Points positifs : "La mejor atención, buena comida, comodidad, confiabilidad, pilotaje, tranquilidad"
Points négatifs : "Podrían tener más películas con subtítulos en español, jugos mas conocidos y la música mejor organizada para búsqueda"

Points positifs : "Plane, crew, boarding"
Points négatifs : "Coach class is not for long haul flights"

Points positifs : "le service a bord, les repas et le confort relatif des sièges. L'.espace étant toujours un problème mais cela semble le prix a payer dans la classe économique. Tout s'est bien dérouler pour un vol de 9h50. C'est sur qu'on aurait aimé plus , mais cela vient avec le prix qu'on prêt a payer. Somme toute un bon voyage"
Points négatifs : "Le manque d'espace , mais il me semble que s'est pire avec d'autres transporteurs. Dormir ou essayer de dormir dans un avion, un vraie aventure, de toute façon."

Points positifs : "Cet avion un B--777 avait plus d’espace pour les jambes, ce qui fut fortement apprécie.. Ce n'était pas le cas pour les épaules, surtout si le voisin est le moindrement corpulent ou un peu hors norme, ce qui n'est pas mon cas, ni celui de mon épouse."
Points négatifs : "Dormir dans un avion ou essayé d'y dormir est une sacrifice que je ne suis plus prêt a payer . Dorénavant, je me contenterai de de distance ne dépassant 7-9-heures"

Points positifs : "i do like service in plane and at the counter no problem with baggage.all ok.thank for good service.sincerly vladimir hodan"

Points négatifs : "Suggestion changé votre personnel au sol à Roissy 2"

Points positifs : "Tous les équipages à bord très bien et attentifs tres agréables"
Points négatifs : "Détester l'enregistrement à Roissy nullisme et mal organisé Je me pose la question pour mes prochains voyages sur Quatar NUL l'embarquement personnel NUL pas l'image du personnel de bord très bien"

Points positifs : "J’étais en classe business, rien à dire tout était parfait"
Points négatifs : "Le plat principal n’était pas de mon goût mais cela est propre à moi"

Points positifs : "I liked the food and the supplies given for the long trip, blanket, eye cover, toothbrush, etc."
Points négatifs : "More comfortable seats"

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "personnel et atterissage parfait"

Points positifs : "The seats were amazingly narrow and uncomfortable. Difficult to get out of; did not see crew very often with water"
Points négatifs : "Less confusing controls on the equipmentl"

Points positifs : "Le personnel de bord, l’accueil... Les bons vins, de qualité Le confort.."

Points positifs : "TOUT"

Points négatifs : "My judgement will be unfair cause I love Emirates airlines"

Points négatifs : "This is the second time I have flown the AirBus 380. If you can make sure that you fly this airplane. Even in coach, there is ample leg room and comfort. The flight crew was very attentive and prompt in their service to passengers."

Points positifs : "The crew was amazing and very friendly. The plane was very comfortable and made the international flight not feel as long"
Points négatifs : "Not much to complain about"

Points positifs : "Personnel were nice - seems like there were too many people to really have them pay attention to anyone. Plane was clean overall, entertainment is good."
Points négatifs : "We departed late and arrived at least 30-40 mins late. Crowded plane. I was very uncomfortable, the person sitting next to me took up space and was not very friendly. Bathrooms were not so clean at times (this may not necessarily be the airline’s fault)."

Points positifs : "Seat was fixed for such a long flight it is hazardous to the spine ."
Points négatifs : "Allow the seat to slightly recline like any other airline"

Points négatifs : "Couvertures sentent le mal lavé. A part cela tres bon voyage."

Points négatifs : "My seat was broken, almost 8h with my back straight up. I've advised the team about it but apparently it was no seats available."

Points négatifs : "I'm desapointed with first flight with Emirates. Having travelled with various airlines, i was expecting a much better service on board. 15 min waiting on a call for the cabin crew to answer and separately banquets and pillows who stinks."

Points positifs : "L’espace en A380"
Points négatifs : "Le repas"

Points négatifs : "Le repas dans le vol dubai-dhaka"

Points positifs : "L'avion a moitié plein j'ai eu trois places Au top pour dormir, personnel super gentil et au petit soin. Rien à dire ce vol était parfait vu mon état de fatigue"
Points négatifs : "Un surclassement"

Points négatifs : "Il n'y avait pas assez de films en français"

Points positifs : "Crew was average food was below average service was below par. Emirates is slipping. Boarding and deboarding was the worst."
Points négatifs : "Lots to be improved. Crew food boarding on board service."

Points positifs : "Crew was amazing and meals were perfect."

Points positifs : "Personnel agréable."
Points négatifs : "Varier les plats quand on fait 4 vols A/R avec la même compagnie. 2h20 de retard. Boeing sur le trajet Dubaï-Singapour pas confortable, sièges défaillants."

Points positifs : "I really appreciated the upgrade"

Points positifs : "Les films"
Points négatifs : "Ne pas récupérer ma valise complètement détruite à l’arrivee Alors que celle ci est neuve"

Points positifs : "The flight was not packed so I got three seats to myself to sleep. Emirates has a lot of little touches like glow in the dark stars stuck to the cabin roof."
Points négatifs : "Couldn’t locate the call button for flight attendants and the lines to the bathroom were long."

Points positifs : "Le professionnalisme du personnel, l’embarquement"
Points négatifs : "Pas assez de choix de films et de musique récents."

Points négatifs : "Not taking the blankets and headphones away 30-40 minutes before the flight landed"

Points positifs : "Rien de spécial"
Points négatifs : "Sachant que n’ois étions en famille en business J’aurai Aimé Un équipage agréable Un divertissement ou cadeau pour les enfants De meilleurs repas ou une meilleure qualité. Et beaucoup de choses à dire"

Points positifs : "L’équipage et le service est excellent"
Points négatifs : "Départ en retard mais plus la faute de l’aéroport que de la compagnie aérienne."

Points positifs : "Service et confort"

Points positifs : "L’accu, l’hora, enfin tout"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "La promptitude et l'accueil"
Points négatifs : "Le personnel à bord d'emirate qui ne parle pas français sur un vol dans un francophone"

Points positifs : "Efficient and good actually good for airline food"
Points négatifs : "Electronic equipment a bit out dated and below standard"

Points positifs : "La qualite du service. Equipement en vol."
Points négatifs : "Rien a dire c etait parfait."

Points négatifs : "Far too low temperature settings"

Points négatifs : "Moins de choix de films et de musique que d’habitude. Repas moins bon que d’habitude."

Points positifs : "The staff was quite helpful in many ways and checking in was easy with online booking. For an economy flight, the quality of the food was good."
Points négatifs : "I found it difficult to navigate the screen on the airline. Everything else was fine and I am happy with the airline."

Points positifs : "De quoi passer le temps en vol grâce au programme de divertissement à bord."
Points négatifs : "La correspondance à Dubai où il a fallu rejoindre la porte d’embarquement à l’opposé du terminal dans un délai court."

Points positifs : "La variété du programme de divertissement proposé à bord. De quoi passer le temps en vol."
Points négatifs : "Le repas servi à bord avec le choix du poulet n’était plus disponible. Je me suis contenté du plat avec les fruits de mer."

Points négatifs : "Les plateaux Repas été moins bon que d’habitude. Le vin blanc n’etait Pas en petites bouteilles individuelles et n’etait Pas frais. Enorme retard de service des plats pour les sièges arrière gauche ce qui n’arrivait jamais auparavant."

Points négatifs : "Les plateaux Repas été moins bon que d’habitude. Le vin blanc n’etait Pas en petites bouteilles individuelles et n’etait Pas frais. Enorme retard de service des plats pour les sièges arrière gauche ce qui n’arrivait jamais auparavant."

Points positifs : "Tout était parfait"

Points positifs : "Exactitude des vols"
Points négatifs : "Repas infecte , pas de choix Personnel pas agréable du tout"

Points négatifs : "Accueil personnel Emirates Repas infecte"

Points positifs : "I definitely love Emirates' use of the A380 as it is more spacious and therefore offers a more comfortable ride. It also helps that their cabin crew were accommodating and the services offered onboard were good."

Points positifs : "Parfait en 380 silence et confort"

Points positifs : "What I like is the food served, the entertainment, and the toilet."
Points négatifs : "What I didn’t like is some of the stewardess attitude wasn’t really good, they have the grumpy face throughout. My seat, was unable to push back, the button was gone."

Points négatifs : "Trop de bruit du à la proximité de la zone de préparation des repas vu le supplément de 70 € par personne cela fait cher"

Points positifs : "Tout était parfait excepté le choix de musique et de films."
Points négatifs : "Manque de choix de musique et de films."

Points positifs : "Tout était parfait excepté le choix de musique et de films."
Points négatifs : "Manque de choix de musique et de films."

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"

Points positifs : "Excelente atención, bebidas y comida durante toco el viaje"
Points négatifs : "Todo bien"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points positifs : "Delay was for 30 min"

Points positifs : "The crew were very good. Seats were small."

Points négatifs : "My luggage is lost"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Crew was excellent. Seats were uncomfortable"

Points négatifs : "La ponctualité"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points négatifs : "Seat comfort. Sore behind after 11hrs"

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points positifs : "Food, crew"
Points négatifs : "Comfort seats"

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "One hour delay. Last minute change of seats."

Points positifs : "On time! Courteous. Free meal! Even on flight less than 2 hours!"
Points négatifs : "All good!"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points positifs : "-"
Points négatifs : "Old plane, rude crew, checked bag was not included in price. I did fly Swiss to LA last year and it was amazing, i don’t know what happened since."

Points négatifs : "They lost our bags for the second time in 4 days. Both originating flights were late starting and made for impossible connections! Is Swiss ever on time? Frustrating for sure!"

Points négatifs : "very small seats"

Points positifs : "Very little."
Points négatifs : "Boarding was difficult with poor communication, before impolite request for spot check of carry-on bag and person. Ended up being one of the last to board. Entertainment system did not work, and after 4 requests for assistance to different crew members finally gave up asking and so had no entertainment for whole of flight. The last of the crew members suggested that an alternative seat or a future flight voucher could be given, but neither of these materialized. Food mediocre, and crew polite, but some not particularly friendly."

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "Not applicable"
Points négatifs : "See above."

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points négatifs : "Almost missed my third plane, too."

Points positifs : "Good flight with Swiss friendliness. They even passed out food (sandwich) during this very short flight."
Points négatifs : "Nothing, really!"

Points positifs : "On a bien arrivé."
Points négatifs : "Le retard de vol a été embattant."

Points positifs : "Very good overall quality nothing to say. It was just smooth and safe. Very short flight so..."
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Unlike some airlines the cabin crew is professional in appearance and behavior- courteous and pleasant. My husband and I enjoy the fact that ski equipment is taken without additional charge. The direct flight to Zurich is very convenient."
Points négatifs : "Having to pay for seat selection"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "8 kilo limit on carry-on luggage. Customer service attendant issuing boarding passes was less than friendly."

Points positifs : "Swiss is famous for the punctuality, I actually love the airport too in Zurich, is super clean and modern, very efficient. Food on board was great in Economy as well!"
Points négatifs : "the seats are not spacious enough. I barely had the seats in front on my basically on my laps.. a little bit too claustrophobic!"

Points positifs : "Comfortable flight."

Points positifs : "Efficient check-in, boarding and on-board experience. Great seat and entertainment. Food also very decent."
Points négatifs : "I find Swiss’ pricinh policy for on-board internet totallh ludicrous and an outright insult. Also, I sometimes appreciate a bit more empathy in the way things get announced - no announcement for security video or when they disrupt a movie with their Swiss commercial clips - they just turn it on. Not abtreat experience."

Points négatifs : "Manque le petit sandwich"

Points positifs : "La modernité de l'avion"
Points négatifs : "Les turbulences de fou"

Points positifs : "The service of snacks during the flight. My suggestion to change seating was followed by a adequate replacement. I think I will add sparkling/distilled water to my list of water choices."
Points négatifs : "Hmm!"

Points négatifs : "New Istanbul airport requires kilometres to walk and then take a super crowded bus. Insane"

Points positifs : "great food, nice staff, and on time"

Points positifs : "Seating was comfortable and again great staff."

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points négatifs : "The online check in wasn’t possible so I wasn’t able to choose my seat."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Great crew, was at gate to help us refirect to later flight. Onboard crew provided extra of meal due to allergies."
Points négatifs : "Fish always served, I'm allergic and this is not a special meal request in USA, a lesson for myself."

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points positifs : "Everything! Food was amazing!"

Points négatifs : "Delay flight from Istanbul.."

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Good food, comfort seat"
Points négatifs : "Crew skipped my row when giving food and didn't realize until I came and asked. None of the crew showed their apology"

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points négatifs : "I missed my connection. Which caused me to lose a critical day of work."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "The flight and crew were fine. But I am frustrated with Turkish Airlines and their non-response about my tax refund for a flight I did not use."
Points négatifs : "I am disappointed that Turkish Airlines has not responded to my request for a refund on taxes for this same flight that I did not use on February 19 because I was sick. Dhaka-Istanbul-Tirana-Istanbul-Chicago. They made me pay double what I paid for the entire round trip flight to move this flight 2 days later when I was well enough to fly. I have called and written several times and they have not responded. I have used Turkish Airlines for years and this is very disappointing, I am entitled to the airport taxes that I paid and did not use."

Points positifs : "The flight itself was very nice quality again. Crew was very friendly, priority boarding for international business. pod seating was super comfortable."
Points négatifs : "No alcohol beverage service before take off. One of the only airlines that does this. Also flight was delayed again in Istanbul. We were delayed on our layover in, and out of Istanbul. Both times stuck on the tarmac. I see this as a common problem"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points négatifs : "The seat pocket of the seat in front of me was broken, which resulted in a metal wire poking into my legs for the entire duration of the flight. Not only was it uncomfortable and bordering on painful; but this could also potentially be dangerous in the event of an emergency!!!"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "2 & 1 carry On Luggages, NO PROBLEM even though my Luggage s were 2 + lbs extra Heavy. I like the Smiling Crew, food, comfort when taking off and especially Landing in Istanbul. I did NOT feel anything at ALL. The Crew excepted and kept my suit in a safe place, hanged till I reached Istanbul Airport."
Points négatifs : "Close to an hour delay in Los Angeles."

Points positifs : "Excellent respect of timing : check in , take off and landing and delivery of luggage. Crew professional and quicly available Connecting flight was possible thanks to respect of time. I have tried number of companies I can tell Turkish airline is committed to time and staff are well organised and professional."
Points négatifs : "Seats were uncomfortable in this kind of plane. As we were doing a connecting flight we were also tired."

Points positifs : "They allowed me to change my flight for free because I could not get a visa to Turkey. Thanks!"

Points positifs : "Planes are very clean, food is excellent, there is plenty of alcohol, and the crew treats economy passengers as if they were royalty. Flying attendants clean toilette each hour, There is also a flower pasted on the mirror in the toilette. All details of the flight have been take care of."
Points négatifs : "1) The safety record is not superb https://en.wikipedia.org/wiki/Turkish_Airlines#Incidents_and_accidents 2) Political situation in Turkey is unstable. 3) Most of Europe is west of Istanbul - the flights to Europe are longer. BUT ANYWAY: THE AIRLINES ARE WORKING HARD TO OVERCOME ALL OBSTACLES AND PRICES ARE GREAT."

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "Overall the experience was good with friendly staff."
Points négatifs : "My luggages where ruined and there was heavy rain. The luggages where left out instead of being protected l, damaging clothing and the luggages themselves."

Points négatifs : "Service was terrible, crew was rude. Flight was delayed 2 hours leaving Tel Aviv and my luggage was not here when we arrived. They let us wait two hours for luggage before telling us it wasn't going to make it in. Frustrated and disappointed! Ground security in Turkey was rude and took my sons skate board which we had flown to Israel with and back to turkey, then they told us it couldn't come with us to miami although we flew Turkish both directions with no problem. In the end gate staff went and rescued his skate board from security as he got to the flight crying his little eyes out. Communication was terrible and staff was rude!"

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "The food on board was better than average."
Points négatifs : "The whole operation was shabbily done. Because of a Turkish airlines' flight delay, we wouldn't be able to make our connecting flight to Venice from Istanbul. So the agents booked me and my traveling companions on DIFFERENT flights the next day, long after we had paid to be getting to Venice. It took a long time and a lot of work on my part to get our tickets corrected to all be on the same flight, and the whole thing was very unprofessional. The lower price for Turkish airlines is not worth it when you have to spend an entire day of your vacation sitting in the Turkish Airlines airport hotel because Turkish Airlines can't properly get you to your destination on time."

Points positifs : "I landed SAW airport with another operator. Turkish airlines should have simply waited for me as my reservation with them starts in SAW airport. My previous operator sent my luggage to SAW as final destination, which means i have to cross passport control, collect my luggage and start the check-in process; given the time window between the flights, that was simply impossible. TURKISH AIRLINE's ground staff - transit team of SAW airport - Made it happen! I was requested just to wait, then they confirmed transferring the luggage and gave me respective tags! landed CDG - Paris to find my bag safe and sound :)"

Points positifs : "Went smoothly!"

Points positifs : "Turkish flights are consistently comfortable, service is good."
Points négatifs : "I purchased a flight during the day, but ended up on a red-eye anyway."

Points positifs : "Smaller aircraft but better seats, comfortable"
Points négatifs : "The air conditioner stopped working it was in incredibly hot on the aircraft cabin"

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points négatifs : "no USB chargers!"

Points positifs : "I liked everything in general . I had the assistance on time from the airport that you asked for me . I was asist from a person to abbord the plane and when I came to Paris and took me to get a taxi"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Food is excellent."

Points positifs : "The cabin crew was outstanding, food good. A good choice for drinks and very nice selection of entertainment."
Points négatifs : "I couldn't get the on board wi fi to work for some reason."

En savoir plus sur Singapore Airlines

Vols pas chers Singapour - Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle

Dernières offres d’allers-retours

25/1
lun.
1 escale
Turkish Airlines
29h 30min
SIN - CDG
2/2
mar.
1 escale
Turkish Airlines
17h 40min
CDG - SIN
17/12
jeu.
1 escale
SWISS
29h 45min
SIN - CDG
27/12
dim.
1 escale
SWISS
33h 30min
CDG - SIN
16/12
mer.
1 escale
Lufthansa
24h 20min
SIN - CDG
5/1
mar.
1 escale
Lufthansa
24h 15min
CDG - SIN
19/12
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 05min
SIN - CDG
31/12
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 15min
CDG - SIN
4/11
mer.
1 escale
British Airways
21h 45min
SIN - CDG
9/1
sam.
1 escale
British Airways
21h 10min
CDG - SIN
24/1
dim.
1 escale
Ethiopian Air
35h 40min
SIN - CDG
2/2
mar.
1 escale
Ethiopian Air
34h 35min
CDG - SIN
9/4
ven.
1 escale
Finnair
18h 05min
SIN - CDG
23/4
ven.
2 escales
Finnair
20h 00min
CDG - SIN
19/11
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
17h 05min
SIN - CDG
28/11
sam.
1 escale
Turkish Airlines
15h 40min
CDG - SIN
11/2
jeu.
1 escale
SWISS
29h 45min
SIN - CDG
22/2
lun.
1 escale
SWISS
15h 05min
CDG - SIN
7/11
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 55min
SIN - CDG
9/1
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 45min
CDG - SIN
13/2
sam.
1 escale
British Airways
17h 40min
SIN - CDG
18/2
jeu.
1 escale
British Airways
19h 30min
CDG - SIN
16/12
mer.
1 escale
Lufthansa
16h 45min
SIN - CDG
13/1
mer.
1 escale
Lufthansa
24h 15min
CDG - SIN
23/3
mar.
1 escale
SWISS
29h 45min
SIN - CDG
30/3
mar.
1 escale
SWISS
16h 10min
CDG - SIN
9/4
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 45min
SIN - CDG
23/4
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 00min
CDG - SIN
15/12
mar.
1 escale
Lufthansa
24h 20min
SIN - CDG
2/1
sam.
1 escale
Lufthansa
24h 15min
CDG - SIN
1/11
dim.
1 escale
Turkish Airlines
17h 05min
SIN - CDG
18/11
mer.
1 escale
Turkish Airlines
15h 40min
CDG - SIN
4/11
mer.
1 escale
British Airways
18h 40min
SIN - CDG
13/1
mer.
1 escale
British Airways
19h 30min
CDG - SIN
6/11
ven.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 45min
SIN - CDG
11/1
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
20h 25min
CDG - SIN
6/11
ven.
1 escale
Lufthansa
16h 45min
SIN - CDG
13/1
mer.
1 escale
Lufthansa
16h 45min
CDG - SIN
15/12
mar.
1 escale
Turkish Airlines
17h 05min
SIN - CDG
1/1
ven.
1 escale
Turkish Airlines
15h 55min
CDG - SIN
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

11/11
mer.
1 escale
British Airways
25h 10min
SIN - CDG
10/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 35min
SIN - CDG
17/11
mar.
1 escale
Turkish Airlines
17h 05min
SIN - CDG
13/12
dim.
1 escale
Ethiopian Air
35h 40min
SIN - CDG
10/11
mar.
sans escale
Singapore Airlines
14h 00min
SIN - CDG
7/11
sam.
1 escale
SWISS
24h 55min
SIN - CDG
16/12
mer.
1 escale
Lufthansa
24h 20min
SIN - CDG
17/11
mar.
1 escale
Emirates
18h 55min
SIN - CDG
16/11
lun.
1 escale
Qatar Airways
18h 05min
SIN - CDG
11/11
mer.
sans escale
Air France
14h 00min
SIN - CDG
16/11
lun.
1 escale
British Airways
30h 35min
SIN - CDG
15/12
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 35min
SIN - CDG
18/11
mer.
1 escale
British Airways
30h 35min
SIN - CDG
15/12
mar.
1 escale
Ethiopian Air
35h 40min
SIN - CDG
8/11
dim.
1 escale
Turkish Airlines
17h 05min
SIN - CDG
17/11
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 35min
SIN - CDG
14/12
lun.
1 escale
Ethiopian Air
35h 40min
SIN - CDG
15/11
dim.
1 escale
Qatar Airways
18h 05min
SIN - CDG
7/11
sam.
sans escale
Singapore Airlines
14h 00min
SIN - CDG
8/11
dim.
sans escale
Air France
14h 00min
SIN - CDG
Plus de résultats
*
Les tarifs sont indiqués par personne, pour un billet électronique et ils incluent les taxes & frais en EUR.

Nous faisons de notre mieux pour obtenir des tarifs exacts. Cependant, les tarifs ne sont pas garantis.

Voilà pourquoi :

Nous ne sommes pas un site marchand
À KAYAK nous ne fixons pas les prix, il nous est donc impossible de garantir des produits et services vendus par d’autres compagnies.

Nous recueillons des données pour vous
Notre site vous permet de rechercher rapidement et facilement sur des centaines de sites de voyage à la fois. En ce sens, KAYAK est un moteur de recherche et nous ne pouvons garantir les prix que nous trouvons.

Pourquoi les prix ne sont-ils pas exacts à 100% ?
Le prix des billets d’avions, chambres d’hôtels et véhicules de location varie fréquemment. Il est également probable que plusieurs personnes tentent de réserver la même option de voyage en simultané. C’est pourquoi il se peut qu’occasionnellement, certains prix ne soient plus disponibles.

Vous souhaitez plus d’informations ou avez trouvé une différence de prix ? Contactez-nous
N'hésitez pas à nous envoyer un et un membre de notre équipe vous répondra dans les plus brefs délais.

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première