Vol Aéroport de Glasgow : Trouvez un billet d’avion pas cher pour Aéroport de Glasgow

GLA

Vol Aéroport de Glasgow : Trouvez un billet d’avion pas cher pour Aéroport de Glasgow

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols vers Aéroport de Glasgow

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Glasgow
jeu. 15/4
jeu. 22/4
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Aéroport de Glasgow : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Aéroport de Glasgow) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

févrierMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.

Haute saison

décembrePériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 10%.

Prix moyen aller-retour

183 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

110 €ou moins

Bonne affaire aller simple

33 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Aéroport de Glasgow

  • À la recherche d’un vol à petit prix vers Aéroport de Glasgow ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol vers Aéroport de Glasgow aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 59 €, aller-retour à 85 €, aller simple de Brest à 33 €, aller-retour à 107 €, aller simple de Nice à 77 €, aller-retour à 110 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en novembre et décembre, et février est le mois le moins cher pour partir à Aéroport de Glasgow.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Aéroport de Glasgow.
  • L’aéroport international de Glasgow (GLA) est le deuxième aéroport d’Écosse après celui d’Édimbourg. C’est le principal point d’entrée du pays pour les vols transatlantiques et les vols long-courriers.
  • Les voyageurs à mobilité réduite seront heureux de profiter des aménagements spéciaux proposés à l’aéroport de Glasgow. Une assistance particulière est disponible au terminal principal et au terminal T2. Les toilettes sont entièrement accessibles, tout comme les ascenseurs et l’intégralité de l’aérogare.
  • De nombreuses enseignes de restauration sont installées dans chacun des terminaux de l’aéroport. Choisissez parmi Starbucks, Frankie & Benny’s ou Deli Kitchen Cafe pour combler un petit creux après votre vol pour Glasgow.
  • Les passagers voyageant avec un bébé ou un jeune enfant trouveront à l’aéroport de Glasgow diverses zones propres et sûres où changer les plus petits.

FAQ - Réserver un vol pour Aéroport de Glasgow

Quelle est la durée d’un vol vers Aéroport de Glasgow ?

Quel est le vol le moins cher vers Aéroport de Glasgow ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Aéroport de Glasgow et le centre-ville de Glasgow ?

Est-il possible de louer une voiture à l’aéroport de Glasgow ?

Quelle est l’option la plus pratique pour rejoindre le centre-ville depuis l’aéroport de Glasgow ?

Est-il possible d’emprunter un taxi depuis l’aéroport de Glasgow ?

Aéroport de Glasgow : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols vers Aéroport de Glasgow ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Aéroport de Glasgow ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Aéroport de Glasgow ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Aéroport de Glasgow ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Glasgow

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 789 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Food is a joke"

Points positifs : "The crew were really friendly and made sure we were looked after."

Points négatifs : "Better Communication from Lufthansa"

Points négatifs : "A delay to unload then reload bags, followed by no in-flight communication of connecting flights, led to a missed connection and an overnight hotel stay."

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "I was seated in Row 18 (comfort economy?) and my seat was relatively comfortable. The cabin was clean and pleasant. The crew was friendly, efficient, and professional."
Points négatifs : "My family was seated in the economy section and their seats were extremely uncomfortable. I had the pasta dish for dinner and it was mushy to the point of being inedible."

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Service is excellent, comfortable seats and space between legs is comfortable even in economy."

Points positifs : "Spacious seating, easy access to charging plug and good movies."
Points négatifs : "Boarding is never fun, why not do back first?"

Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "for the first time ever, my kid ate the airplane food, and it was because it was good. the service was really good and the staff outstanding."
Points négatifs : "Te cabin pressure gave us headache. always happens with the A380 though."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"

Points positifs : "Crew and flight and service were fine"
Points négatifs : "Economy seats are cramped"

Points positifs : "Good, friendly crew"

Points positifs : "on time no hassle"
Points négatifs : "nothing in particular"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Everything was great. Not a single downside. Easy to follow announcements on connection, punctual and nice aircraft."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Attentive and friendly crew, good selection of in-flight entertainment"
Points négatifs : "Crew did not come around very frequently with water throughout flight, mostly only during regular beverage service."

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points positifs : "Actual flight, staff, food, beverages."
Points négatifs : "Altho I checked in on line in advance, i was unable to print my boarding pass . Lufthansa very little space for check in & luggage at Charles de Gaule and staff advised me to arrive at 4am for 7:45am departure so I could stand in line to get boarding pass and deposit luggage. I did so. Wait was not too long. Security was fast by comparison."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Arriving on time."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "Clean, polite and cheerful staff, good food conveniently offered, on time, decent in-flight entertainment."
Points négatifs : "NA"

Points positifs : "Everything was great. The crew couldn’t have been more friendly or accommodating. It was a very enjoyable experience."

Points positifs : "Yes, Very good"

Points positifs : "Salimos a tiempo . El business es muy confortable"
Points négatifs : "La comida horrible . No se limpian los baños"

Points positifs : "Very nice airplane and pleasant crew"

Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Points positifs : "Klm's consistantly high standards in everything they do."
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Keep the temperature at a more reasonable level. Blankets + two layers of clothing was definitely not enough."

Points négatifs : "When its rain we shouldn’t walk to the air plain"

Points positifs : "Pleasant crew. Appropriate and efficiently served snack."
Points négatifs : "Boarding and disembarkation were slow."

Points positifs : "The crew were excellent and seats were comfy."
Points négatifs : "Headphones for the entertainment centre.could have been better. Sound quality not great."

Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"

Points positifs : "Seats super comfy. Ended up with 3 seats to myself that formed a bed for the lap Uk to NZ. Very nice!"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Entertainment was amazing"
Points négatifs : "Seats a bit hard"

Points positifs : "Crew was fantastic, seats and entertainment was great. Very good food choices."
Points négatifs : "Everything was very good."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points négatifs : "We were allowed to choose our seats from SFO to Amsterdam but not for the return flight. I like to be able to choise my seats when I book the flight. Choosing seats 24 hours before is not convenient when traveling for the return trip."

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Points positifs : "It was all fine"
Points négatifs : "Really was unsure of why I had to purchase a ticket as I was able to pick my own on the way to Billund"

Points positifs : "Like the overall KLM experience"
Points négatifs : "Food could have had better quality and the stewardess served it all at once versus in the various courses."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points positifs : "Food provided, staff kind"
Points négatifs : "Was several hours delayed and check in took 45 minutes because they somehow lost my reservation."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "The flight was cancelled and had to be rerouted on United Airlines."

Points négatifs : "lost baggage"

Points négatifs : "Too much light in the cabin because of too many screens on. Should have a separate part of the cabin with screens off allowing one to sleep more easily."

Points négatifs : "Flight canceled, poor communication from the airline to the passengers. Møre than 5 hrs delay"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points négatifs : "Nothing special"

Points positifs : "Seat 39A did not recline. The gentleman next to me spread his arms out a bit as he typed on his computer the entire way. So I did not get ANY sleep. Plus he got up at least four times."
Points négatifs : "Except for the man next to me - great!"

Points positifs : "Good entertainment options. Nice flight attendants"
Points négatifs : "It would be helpful for short people to be able to adjust the head rest lower on the seat. More recent released movies would be helpful. More leg room. Not charging more money to choose seats."

Points négatifs : "You are almost always late!"

Points positifs : "Need better quality tvs for such a long flight and better movies There were only 4 Bollywood movies and not the latest ones either"

Points négatifs : "Customer service"

Points positifs : "Sound was broken on my TV set!"
Points négatifs : "Called stewardess twice to assist. No response!"

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Decent meal (warm Pasta all'arrabbiata), nice little muffin for dessert and standard drinks (coffee & tea were a bonus, as they didn't serve any on a similar flight, from Barcelona to Amsterdam), friendly cabin crew."
Points négatifs : "Poor timing - no reason for a 40 minute delay at take off (plane was fully boarded in time) Old aircraft, shabby, dirty and cramped seats. Coming from my connecting flight from Barcelona, I could clearly tell the different in the quality (and cleanliness) of the aircrafts."

Points positifs : "We got a meal for a 1h flight only"
Points négatifs : "No entertainment but normal for this type of flight"

Points positifs : "He missed it due to having a 32 minute layover, which he ran all the way to board."
Points négatifs : "he had no choice but to look at the closed door of his flight, and wait an additional 7 hours and they didn't even give him a voucher for food. I'm his mother, I'm currently visiting family in Scotland, so couldn't help him much. I'm pretty disgusting and disappointed by the whole experience."

Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Points positifs : "Service, technology"
Points négatifs : "Could not print by boarding card and was not allowed to board in Amsterdam"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points positifs : "Boarding was quick, Flight on time....just a regular service and plane"
Points négatifs : "Terminal 3 Manchester is not worth staying longer then necessary, loud music, crowded....old"

Points positifs : "Booked extra room seat which gave me good room for seating"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Boarding was a free for all. The travelers did not pay attention to the priorities."

Points négatifs : "Bag was lost"

Points négatifs : "Not losing my luggage"

Points positifs : "Good"
Points négatifs : "Repas gratuit"

Points négatifs : "Quite narrow seats and seat pitch in economy, but the price was right. Poor quality seatback screens but a good selection of films and tv"

Points positifs : "The fact that we were offered an additional round of water and the friendliness of the crew."

Points négatifs : "I was not allowed to board the flight and made to wait for 4 hours at the Paris airport. This is extremely disheartening and frustrating to say the least. I would want to rescedhule my upcoming flight to avoid such inconvenience."

Points négatifs : "My headphones didn’t work"

Points négatifs : "Flight was delayed,missed connection,lost bag"

Points positifs : "Everything was on time"
Points négatifs : "I couldn’t change my seat"

Points négatifs : "Could take the flight, your website did not advise that my passport required a Schengen VISA just to transition to my Final destination. Then My reservation was cancelled by FINNAIR"

Points positifs : "Respect des horaires, gentillesse du personnel"

Points positifs : "Très bien. Bon accueil et à l'heure."

Points positifs : "Service was good"
Points négatifs : "Sitting in last row of business, coach passengers talking loud, bumping and kicking my seat back. I wouldn't call it business at all."

Points positifs : "Airplane was nice."
Points négatifs : "I paid $90 for economy comfort for my flight and did not get an economy comfort seat. I am very disappointed with Finnair in this. They will not refund my money at the airport and now I need to go through their home office for a refund. It was bad enough not having any extra leg room on a red eye when you are over 6 feet tall but now I have to jump through hoops to get my money back."

Points positifs : "The airport it's very nice and clean.."

Points positifs : "Le service. Et le confort"

Points positifs : "Crew was proffessional"
Points négatifs : "The crew did not use air freshener and some passenger smell really bad."

Points positifs : "World best airline since my last flight to Hong Kong. New aircraft with the most confortable and complete flight experience I had in years in economy class. Seat confort, movie selection and quality of the screen, food quality, boarding speed, cabine pressure, all was immaculate."
Points négatifs : "They promised an upgrade to premium economy and then they didn't follow through, they lied when they said that row 30 was premium economy, all this felt very very weird. Jacqueline the flight attendant recognised the problem and gave us premium headphones to make up for the error."

Points positifs : "Very simple but reliable and confortable flight. We got clear instructions to get to the next terminal"
Points négatifs : "We took off late and arrived even later so we had to run to get to the next plane"

Points positifs : "Clean, well-designed, individual screens with numerous good movie choices. They came through on our special meals, friendly flight attendants. Also loved Helsinki airport. Not crowded, nice staff. Good food choices. Even passport control was friendly and there was no line."
Points négatifs : "Connecting through Helsinki added hours to our travel time, but after flying American nonstop JFK to Paris on way over, may be worth it. American flight didn't even have individuals screens and blankets left fuzz all over my clothing."

Points positifs : "The staff were thoughtful and kind. They checked on us and offered snacks and water very regularly. My favorite, though, was that the captain took the time to alert us to the sights out the window. We had closed the shades at the request of the attendants and would have missed the beauty of Greenland had he not alerted us to peak out. I appreciate that!"

Points positifs : "On time , excellent service"

Points positifs : "There was plenty of room and the food was good."
Points négatifs : "Can't think of anything I didn't like"

Points positifs : "The crew made the entertainment free because of the delay. They were very hard working to make things right."
Points négatifs : "Plane was late at Fenver and Heathrow and into Geneva. Plane seating was uncomfortable for such a long flight. This is an airline issue not specifically BA/Finnair."

Points positifs : "Plenty of food to eat. Snacks and lunch"
Points négatifs : "Being vegetarian I chose the pasta entree. It was good. It included a small salad. All other food was carbs- bread, crackers, a packaged dessert, ice cream, pizza, muffin. ( The pizza was good the muffin was processed gross. ) I didn't eat all the items and still felt yucky from poor nutrition. A piece of fruit in place of muffin, dessert, crackers would help a lot."

Points positifs : "Good movie selection, frequent water refills, boarding was quick and easy with ample overhead stowage"
Points négatifs : "Seat recline was broken, non-adjustable headrest, older flight crew less tolerant of passenger disrespect, not quite enough bathrooms, food had my stomach in knots"

Points positifs : "Because of the delay taking off and refueling, they provisioned for an extra meal service. Choices were limited, but the food was decent. Crew was generally cordial and efficient. Even though there were only 13 empty seats, they made an effort to find us a place with an empty seat between us."
Points négatifs : "We were stopped and grilled by AA personnel as if we were potential terrorists, even though we had TSA Pre-check clearly listed on our boarding cards. flight was 1 hr delayed boarding. Since the plane was a 747 and there were stronger than average headwinds, we had to stop in Bangot to refuel. Net result: 2 3/4 hr late arrival."

Points positifs : "The onground staff at CDG was nice. The bus ride to the planes was not."
Points négatifs : "Entertainment system does not work. Since this is a technical aspect about the airplane that I CAN judge, I wonder about the parts that are invisible to me. Are these planes actually air worthy?"

Points négatifs : "I missed my flight from Chicago to Paris. Because I purchased it through Kayak instead of directly through Finnair or American Airlines, their 'hands were tied' and they could not reroute nor reschedule me. Not only that, but because I was not on the flight to Paris, my returning flights were automatically cancelled. While this is probably included in the fine print etc., I find it ridiculous. There should be a better alternative for people who miss their flights than forcing them to pay a lump sum that is higher than the original ticket price in order to reschedule their ticket. Moral of the story: BE VERY CAREFUL WHEN YOU BUY THROUGH KAYAK OR SIMILAR AGENCIES, BECAUSE THE CUSTOMER SERVICE IS ATROCIOUS."

Points positifs : "Crewmembers were professional and nice!"
Points négatifs : "Snack and meal were not so tasty, and the descending before landing was really uncomfortable."

Points positifs : "Usually a 7 hours flight is a torture for me, but with their outstanding service I didn't notice how time flew by.The flight attendants were providing us with all necessary information about next connections."

Points positifs : "I thought the flight attendants were professional and friendly. We landed safely and on time."
Points négatifs : "A nine-hour flight with ancient over-head screens? Great for those not sitting in a window seat, otherwise don't plan on being able to watch the movie. The first being a cartoon by the way. I'm sure the 3 children on board had a great time watching it. 2 bathrooms on a 9-hour flight for the entire coach cabin? One of which was near the front. Can you guess what the plane smelled like by the time we landed? Let's discuss the fact that passengers had to be "shuttled" to the plane because of construction. I paid additional for Group 1 boarding, so great I got to get on the shuttle first. Those that came after me also were the last to board the shuttle and the first to get on the plane. Thanks, American, for showing me again why I use you as a last resort. Had I known it was American and NOT Finnair, as I purchased it, I would have re-thought my purchase."

Points positifs : "Departed on time and arrived early. What more could you ask for?!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Flight cancelled after 5h at the airport. Impossible to be booked before 5days..."

Points positifs : "Crew was very nice"
Points négatifs : "Outdated planes: Intercontinental flight with no personal entertainment system, (cabin monitors only). Poor check in/No partner flight numbers listed: I booked a Finnair flight, it was operated by American Airlines, which is fairly common, but neither JFK or CDG listed the partner flight number or Finnair anywhere - which led to slow and confusing check in when neither Finnair nor AA could find my reservation"

Points positifs : "Not bad as cross-ocean flights go, but cramped. The seats (and the available room per person) are what would be considered normal nowadays, but I remember flying thirty years ago. The crew was very pleasant and snacks were served (and appreciated), but didn't make up for the cramped conditions."

Points positifs : "i got there 45 minutes before my flight and boarding crew of american airlines did everything for me to make my flight"
Points négatifs : "boarding crew and flight crew"

Points positifs : "Crew was accommodating, entertainment movies was good and food/snacks was not bad for transatlantic flight from NY to Paris. Seats are cramped, but it is expected."
Points négatifs : "Didn't appreciate the additional charge to select basic seats (not upgraded), not sure if justfly.com is affiliated with Kayak. I found it absurd but read reviews that if you don't select seats you might get bumped off your flight if it's oversold. I didn't take any chances so I paid the additional $29 and yet both my fiancee and I sat way apart. Arriving at the airport to check in, I saw options to select seats which made me upset even though there was nothing next to each other but way more options than online."

Points positifs : "The meeting I was attending in NY got postponed so I lost the full 1/2 return ticket. Nothing I could do, all at once all kinds of small text appear in big and over 400 $ was lost. This is the last time I book with Kayak. Better pay a bit more directly with the airline but do not have a deal like the Kayak deal. So please remove from all your sites. Thank you VV"

Points positifs : "Overnight flight and not full so could stretch out."
Points négatifs : "It really was not Finnair, it was American. When I tried checking in Finnair had no knowlege of my ticket. I had to read the fine print to find the name American Airlines. Even the woman at Finnair was not sure, and thought that it was run by Brittish Air."

Points négatifs : "Passengers changing seats around."

Points positifs : "The flight was operated by Iberia. The crew was very good, the flight was on time and it was a comfortable flight. It was not a full flight (either way to or from Madrid) and there was plenty of room to spread out and sleep which was nice. The entertainment system was great with many options from TV to movies to games and music. The food was only fair but included a meal and a large snack. I will definitely take this flight again."
Points négatifs : "nothing to dislike about the experience"

Points positifs : "Once we got on the flight it was all good!"
Points négatifs : "We had the worst experience getting to our flight this airport is so badly managed it is laughable."

Points négatifs : "The flight attendants blocked off the last three rows of seats and laid down and went to sleep!"

Points positifs : "Great service. Comfy seats."

Points positifs : "Very friendly crew; easy boarding; lunch was tasty; pleasant trip overall."

Points positifs : "courteous and helpful crew, easy calm and efficient boarding process, with a announcer who spoke CLEARLY, slowly and loud enough to hear, more comfortable plane than the AA plane I took to get to Paris."
Points négatifs : "In flight entertainment really inferior to other airlines, food mediocre, but adequate. But good service is paramount and your crew was good despite many challenging customers."

Points négatifs : "The food was terrible , the flight was canceled from Paris to phila , i didn't know til 8 pm . It was very hard to have an other flight from London to phila. A lot of souffering for me ."

Points positifs : "Is old aircraft. Few tv in all the airplane. My system didn't work"
Points négatifs : "I will not fly again with this American airline"

Points positifs : "The crew went above and beyond to cater to everyone during this long long flight, they were really sweet, moving people around for more comfort if needed. Hadn't seen such a caring crew in a long time. Thank you to the Miami based crew, they were amazing !"
Points négatifs : "Inflight entertainment....AA NEEDS to get individual screens in economy."

Points négatifs : "The movies shown were not great and there were no TV screens in the headrests. Also, you have to pay for soda. Only coffee, tea, and blueberry juice is complementary. Our bags were also lost on this flight, or never made the connection from our previous flight."

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points positifs : "Poor"
Points négatifs : "Poor"

Points négatifs : "Idem"

Points négatifs : "This airline charges for everything, and after you pay once, they try to charge you again, and again, and again (four different people tried to charge me 4 different times for my two checked bags). And they lost the record of my payment, so I had to show 4 times the Amex receipt showing that I had paid before. It took 45 minutes and 4 non receptive agents for me to get my luggage checked. British Airways is significantly better."

Points négatifs : "Delay in take off 45 min!!!!"

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "Both flights through Detroit were re-routed, our luggage was lost for 4 days."

Points positifs : "Everything! The service was exceptional!"

Points positifs : "Fly was delayed.i was told my bag would go to end but it was not.instead of coming to the hotel 7pm i came 1am."
Points négatifs : "Explain me to take the bag on time.it was almost left in the airport."

Points négatifs : "CDG airport in Paris is a very inefficient and by far the slowest airport. I recommend other passengers to get to the airport at least 4 hours before their departure."

Points positifs : "Great crews, excellent customer service"

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points négatifs : "The craft is a bit old. Harsh landing."

Points négatifs : "See above."

Points positifs : "Not being charged for my first bag of luggage"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Arrived on time."
Points négatifs : "Overhead luggage storage jammed with luggage belonging to someone who was sitting far behind my seat."

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "Amazing crews!"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "I really liked my seat, but it was one of the only ones that didn't have a USB port."
Points négatifs : "See above. Overall, very nice experience."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"
Points négatifs : "An explanation to passengers as to why there was a backup between the gate and the plane."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "The cue lines per zone are the most brilliant idea!"
Points négatifs : "After boarding began there was a backup after the gate en route to the plane. No explanation. The plane left an hour later than scheduled but seemed to arrive close to scheduled time."

Points négatifs : "Baggage check in was stressful"

Points négatifs : "If you have to change planes and Paris is your middle person. Leave at least 2-3 in between the two flights otherwise you might not make it."

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Extremely hot the plane"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points positifs : "It was only 2 hours"
Points négatifs : "Small plane, no movies"

Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "Over all pretty good for price."

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points négatifs : "Flying back to US, passsengers get charged for their luggage. Which this is not informed to us, neither On our email nor when we were checking ( for free) in Us"

Points positifs : "Good selection of movies"

Points négatifs : "Not much legroom."

Points positifs : "En deux mots, tout était médiocre, avion, « nourriture » (si on appeler ça comme ça) même les hôtesses travaillaient avec une sale gueule.. Très déçu d’Air France"
Points négatifs : "Le capitain et l’aterrisage"

Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"

Points négatifs : "Na"

Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"

Points négatifs : "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Points négatifs : "Because of change in plane..bad choice of seat for long legs of husband...then late in Atlanta and very late into DC"

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"

Points positifs : "Everything!"

Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."

Points positifs : "We got to London on time."
Points négatifs : "Asked me to check luggage when there was plenty of room on board... Brand new, two week old, luggage is now broken."

Points positifs : "L'équipage et le personnel embarquement étaient très agréables"
Points négatifs : "La file d'attente trop longue lors de l'embarquement, le manque de cadrage de la file d'attente lors de l'embarquement (pas de files bien délimitées), le passage à la sécurité trop long, le retard sur l'horaire de décollage, les gens debout alors que l'avion venait tout juste d'atterrir et que l'avion continuait à rouler, pas de bouteille d'eau offerte alors que l'avion avait beaucoup de retard"

Points positifs : "It was incredibly quick!"

Points positifs : "It was overall officient, basically on time and comfortable"
Points négatifs : "Getting off the ground took quite a while even though we arrived basically on time"

Points négatifs : "Actually not bad - had to wait a few min at terminal 5 for gate to be free - but pretty good overall"

Points positifs : "Siege correct sans plus, et non inclinable"

Points négatifs : "They broke my guitar"

Points positifs : "."
Points négatifs : "Le procédé d’embarquement"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "L’embarquement n’était pas du tout organisé. Nous sommes partis en retard. Pas d’excuses. Pour le prix on aurait envisagé un meilleur service."

Points positifs : "My last answer should have mentioned that the airline I referred to was Loganair not British Airways. Coffee and a Tunnocks biscuit at no charge"

Points négatifs : "Pouvoir décharger les boarding pass, le site de BA is not user friendly, heureusement t staff tres ftriendly à l’aeropor"

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Rien tout a été parfait"

Points négatifs : "Presque 2h de retard et aucune explication, pas même un peu d’eau proposée pendant le vol"

Points négatifs : "More open counters for the plethora of people trying to check in. Started the trip off with frustration"

Points positifs : "The sit"

Points négatifs : "Traduction en français.."

Points positifs : "Crew were great and we left and arrived slightly early which was nice"
Points négatifs : "The in flight magazines and safety cards were ripped and damaged. Not a good look for the flag carrier"

Points négatifs : "steak was dry. lite lunch was very salty shrimp"

Points positifs : "quick boardling, good flight, enough personal space in business class"
Points négatifs : "I do wish passengers would sit until the seatbelt signs are off and not all jump up and open the over heard bins and drop things"

Points négatifs : "Une collation gratuite pendant le vol"

Points positifs : "Crew cheerful"
Points négatifs : "Beyond their control. Flight delayed 50 mins"

Points positifs : "La couleur de l avion ."
Points négatifs : "Tous"

Points positifs : "Le toute"
Points négatifs : "Rien à dire"

Points négatifs : "Vol British Airways opéré par American Airlines - Place aux jambes insuffisant, repas médiocre, hôtesses peu souriantes"

Points positifs : "Propreté et état général de l'avion"
Points négatifs : "Des hôtesses plus souriantes"

Points négatifs : "ne pas etre entre deux inconnus"

Points négatifs : "Une heure de retard au départ de Genève ."

Points négatifs : "Pas de cash accepté. Aucune nourriture cadeau."

Points positifs : "The seat was comfortable when it came leg room"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "Personnel souriant et accueillant"
Points négatifs : "On se sent très serré à l’intérieur. Un petit verre de soda, jus de fruit ou d’eau aurait été le bienvenu histoire de se démarqué des Vol Low-cost"

Points positifs : "Cabin crew"
Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Les films"
Points négatifs : "Le retard qui nous a empêché de prendre toutes nos correspondances suivantes, donc au final arrivée à destination avec 5h de retard"

Points négatifs : "25 min de retard pour le décollage"

Points positifs : "Boarding and on time departure."
Points négatifs : "Nothing to dislike"

Points positifs : "Embarquement rapide"
Points négatifs : "Pas un verre d'eau de servi, même pour mon enfant."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le vol est parti sans nous, nous étions à la porte d’embarquement 20 minutes avant l’heure du départ, avec deux enfants en bas âge, et on ne nous a pas laissé y aller. après le contrôle de douanes (ou nous avons perdu bcp de temps) on nous a fait passé en courant et après on nous a dit que l’avion était déjà parti! Que du stress! Nous étions en état de choc, ils ont annulé notre billet à l’instant: l’aller et le retour!). Ce n’était pas du tout normal. Nous allons faire un recours, c’est inadmissible. Jamais plus avec British Airways."

Points négatifs : "Le retard plus long que la durée du vol. Manque d'explication et absence de geste commerciale ne serait-ce qu'une collation vu l'heure (départ à 23h30 au lieu de 21h15)."

Points positifs : "Everything"

Points positifs : "personnel correct espace siège raisonnable"
Points négatifs : "PAYER boissons et repas; départ différéble de 25 minutes"

Points positifs : "The captain was very apologetic and the crew were friendly."
Points négatifs : "The flight was delayed by an hour, meaning we arrived at almost midnight and for me and a few other people their electronic boarding passes did not work properly I was refused at the departures gate and told to go to the British airways counter to get a paper boarding pass printed out. I also saw some other people with British airways electronic boarding passes having similar problems."

Points positifs : "Horaire respecté, efficacité. Surtout moins chiant que AIR FRANCE. Pas tout le temps en grève ! Qualité du service"

Points positifs : "Horaires respectés"
Points négatifs : "Compagnie largement subventionné par le gouvernement britannique pourrait se fendre d'un thé gratuit au moins. Assez honteux"

Points positifs : "Pro et en règle sur les timing et prestations"
Points négatifs : "Un peu trop de turbulence du côté du Groenland et donc difficile de dormir. Les services à bord ne sont par contre pas au niveau des compagnies du golf ou asiatiques."

Points positifs : "la ponctualité, la propreté, le confort de l'avion, un vol sans problème"
Points négatifs : "j'aurai aimé avoir la traduction en français car je n'ai rien compris"

Points positifs : "Siège relativement confortable, nourriture excellente, abondance d’alcool, variété de films, présence de films récents."
Points négatifs : "Courtoisie des employées n’etait pas excellente. Le service était TRÈS long. 4 agent.e.s de bord, ce n’est pas suffisant pour la taille de l’avion. Employé.e.s pas toujours sympathiques, et parfois plutôt rude."

Points négatifs : "Too hot, meant to arrive 5 mins early but ended up 15 mins late as we sat on the runway for about half an hour without air conditioning."

Points négatifs : "Delayed 30 minutes"

Points négatifs : "2 heures de retards Siege cassé Peu et médiocre choix de films et dessins animés Pas de possibilité de mettre des médicaments dans un frigo et pas assez de glace pour palier à ce manque Accoudoir de A380 ne lève pas totalement donc impossible de dormir sur les genoux des parents pour les enfts"

Points négatifs : "1 heure de retard Plusieurs vols annulés donc bcq de monde à l'embarquement Nourriture payante alors que le vol faisait partie d'un vol paris-singapour"

Points négatifs : "3h de retard"

En savoir plus sur Lufthansa
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant vers Aéroport de Glasgow

Les compagnies aériennes voyageant vers Aéroport de Glasgow ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols vers Aéroport de Glasgow

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols vers Aéroport de Glasgow

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols vers Aéroport de Glasgow

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols vers Aéroport de Glasgow

Réservez des billets d’avion pas chers pour Aéroport de Glasgow

Dernières offres d’allers-retours

3/9
ven.
sans escale
easyJet
1h 50min
CDG - GLA
18/9
sam.
sans escale
easyJet
1h 50min
GLA - CDG
4/9
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
CDG - GLA
11/9
sam.
sans escale
easyJet
1h 50min
GLA - CDG
20/9
lun.
sans escale
easyJet
1h 50min
CDG - GLA
1/10
ven.
sans escale
easyJet
1h 50min
GLA - CDG
23/9
jeu.
sans escale
easyJet
1h 50min
CDG - GLA
27/9
lun.
sans escale
easyJet
1h 50min
GLA - CDG
11/9
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
CDG - GLA
19/9
dim.
sans escale
easyJet
1h 50min
GLA - CDG
14/8
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
CDG - GLA
16/8
lun.
sans escale
easyJet
1h 50min
GLA - CDG
15/5
sam.
3 escales
Ryanair
48h 00min
BVA - GLA
23/5
dim.
1 escale
Ryanair
22h 35min
GLA - BVA
22/6
mar.
1 escale
Ryanair
24h 05min
BVA - GLA
26/6
sam.
1 escale
Ryanair
22h 55min
GLA - BVA
22/8
dim.
sans escale
easyJet
1h 45min
CDG - GLA
29/8
dim.
sans escale
easyJet
1h 50min
GLA - CDG
16/8
lun.
1 escale
Ryanair
24h 15min
BVA - GLA
18/8
mer.
1 escale
Ryanair
22h 20min
GLA - BVA
15/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
35h 20min
BVA - GLA
23/5
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 35min
GLA - BVA
22/6
mar.
1 escale
Ryanair
24h 05min
BVA - GLA
26/6
sam.
2 escales
Ryanair
15h 35min
GLA - BVA
23/8
lun.
1 escale
Ryanair
24h 15min
BVA - GLA
30/8
lun.
1 escale
Ryanair
10h 00min
GLA - BVA
15/5
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
28h 00min
BVA - GLA
23/5
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
22h 35min
GLA - BVA
4/9
sam.
sans escale
Plusieurs compagnies
1h 55min
CDG - GLA
11/9
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
3h 40min
GLA - CDG
23/9
jeu.
1 escale
KLM
6h 50min
CDG - GLA
28/9
mar.
1 escale
KLM
3h 45min
GLA - CDG
15/5
sam.
1 escale
KLM
4h 35min
CDG - GLA
23/5
dim.
1 escale
KLM
6h 00min
GLA - CDG
23/9
jeu.
1 escale
Lufthansa
15h 00min
NTE - GLA
25/9
sam.
1 escale
Lufthansa
7h 35min
GLA - NTE
6/5
jeu.
1 escale
Lufthansa
9h 00min
CDG - GLA
16/5
dim.
1 escale
Lufthansa
5h 35min
GLA - CDG
11/5
mar.
2 escales
Iberia
19h 20min
LYS - GLA
18/5
mar.
2 escales
Iberia
29h 30min
GLA - LYS
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

11/9
sam.
sans escale
easyJet
1h 55min
CDG - GLA
9/9
jeu.
sans escale
easyJet
1h 50min
CDG - GLA
12/9
dim.
sans escale
easyJet
1h 45min
CDG - GLA
30/7
ven.
1 escale
Ryanair
10h 35min
BVA - GLA
9/8
lun.
1 escale
Ryanair
19h 45min
MRS - GLA
29/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 25min
CDG - GLA
9/8
lun.
2 escales
Ryanair
36h 40min
MRS - GLA
2/5
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
54h 50min
TLS - GLA
2/5
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 15min
BVA - GLA
20/8
ven.
2 escales
Ryanair
34h 50min
NTE - GLA
20/8
ven.
1 escale
easyJet
26h 10min
NTE - GLA
29/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 15min
CDG - GLA
30/7
ven.
2 escales
Ryanair
38h 05min
BVA - GLA
30/7
ven.
1 escale
easyJet
21h 25min
CDG - GLA
2/5
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
25h 35min
BVA - GLA
9/9
jeu.
1 escale
KLM
7h 35min
CDG - GLA
22/9
mer.
1 escale
KLM
4h 45min
CDG - GLA
11/9
sam.
2 escales
Iberia
10h 40min
ORY - GLA
10/9
ven.
2 escales
Lufthansa
20h 20min
CDG - GLA
24/4
sam.
1 escale
Air France
3h 50min
CDG - GLA
Plus de résultats

Dernières offres de vols domestiques

12/5
mer.
sans escale
easyJet
1h 15min
BRS - GLA
14/5
ven.
sans escale
easyJet
1h 10min
GLA - BRS
10/5
lun.
sans escale
easyJet
1h 20min
BHX - GLA
14/5
ven.
sans escale
easyJet
1h 15min
GLA - BHX
4/6
ven.
sans escale
easyJet
1h 15min
BRS - GLA
6/6
dim.
sans escale
easyJet
1h 10min
GLA - BRS
1/6
mar.
sans escale
easyJet
1h 20min
LTN - GLA
4/6
ven.
sans escale
easyJet
1h 15min
GLA - LTN
10/5
lun.
sans escale
easyJet
1h 15min
BRS - GLA
14/5
ven.
sans escale
easyJet
1h 10min
GLA - BRS

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première