OMA

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Omaha

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des offres de vols pour Omaha. Combinez vol et hôtel et économisez !

— OMA
10 août — 17 août1
Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
De…
À…
mer. 10/8
mer. 17/8

Bon à savoir

Basse saison

octobre

Haute saison

juillet

Vol le moins cher

641 €

Bonne affaire aller-retour

670 €

Bonne affaire aller simple

1 194 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 19%.
Vol Paris Aéroport Charles-de-Gaulle - Omaha Aéroport d'Eppley d'Omaha (Eppley Airfield)
ou moins
ou moins

Quand réserver un vol pour l'aéroport d'Eppley d'Omaha (Eppley Airfield) ?

Prix estimé d’un aller-retour
Prix moyen par mois
Prix des vols à l’approche de la date de départ

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Omaha

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Omaha ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour Omaha aux tarifs suivants ou moins : 677 € pour un aller-retour de Nice, 865 € pour un aller-retour de Lyon, aller simple de Paris à 1 194 €, aller-retour à 932 €
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juin, juillet et août, et octobre est le mois le moins cher pour partir de France.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Omaha.

FAQ - Réserver un vol pour Omaha

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Omaha Aéroport d'Eppley d'Omaha (Eppley Airfield)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,9
Virgin AtlanticNote générale basée sur 1758 avis
8,1Embarquement
7,6Confort
8,4Équipage
7,9Divertissement
7,6Repas
Avis sur la compagnie

ne jamais voler avec Virgin en partage avec une autre compagnie

En savoir plus sur Virgin Atlantic

ne jamais voler avec Virgin en partage avec une autre compagnie

A cause de l absence d enregistrement sur le vol virgin car opéré par delta........dernier rang dans l avion et tout le reste Kayak c fini

Personnel très agréable, avion propre et à l’heure, repas et snacks bons, proposition régulière de boissons

The flight got to JFK on time even with a 30mins delay and the crew where pleasant and helpful. They gave useful information to ensure people with connecting flights made it through border control/custom in a timely manner.

mon commentaire précédent fonctionne pour ce vol aussi

Tous les vols fonctionnent maintenant comme les arnaques low cost et c'est dommage. Une valise en soute coute une fortune, un centimetre de siege en plus est un vendu a un tarif de dingue. en prenant un billet sur virgin, géré par Delta, donc une vraie compagnie, nous ne pensions pas que meme demander a etre assis ensemble serait quelque part payant. en effet notre tarif ne nous permettait pas de s'enregistrer avant. donc une fois au guichet plus de sieges ensemble. dans l'avion ? fauteuil ridicule pour tasser plus de passager , comme dans les vols bas de gamme, pas de boisson avant le repas, mais des bouteilles de cristalline que meme les chauffeurs uber ont arreté de donner. Et c'est une canette de coca pour 3 passagers, ben oui on va pas vous filer la cannette quand meme. Pour un vole a 1200 balles c'est vraiment abusé

Accueil scandaleuse pour l’escale courte à Manchester

Didn’t enjoy this flight at all, we were separated from our kids even though there were empty seats next to them. The quality of the food was terrible, dry, tasteless and just awful. The entertainment system didn’t work and kept freezing, i had to ask 5 different members of the crew to reset it. The crew looked dis-interested in their work and didn’t want to be there, this is the first time I flown with Delta, and I really regret taking this flight, I will definitely not be booking with them again.

Virgin Atlantic should not be allowed to run codeshares without WestJet if neither company can provide check in or boarding passes - I was told I had to recheck my bags on a connecting flight which due to delays of the first one meant I had to abandon my bags at my first leg City to ensure I was able to run to get my flight as I only had 30 mins to make boarding. This means I landed in my destination without my luggage and am likely to never get it back. I will not fly on Virgin Atlantic again.

Dumped us at a stand and buses took ages to show up.

Horaires très bien respectés. Le vol du retour avait même 30 minutes d'avance !

Easy check in and flight very smooth. Arrived early! Perfect

Retard de l avion … Personnel peu aimable, nourriture infecte!

L avion à attendu Les passagers retardé à cause d’un contrôle aussi mal organisé que pas aimable à Manchester… Les animaux dans un abattoir sont mieux traités !

Un retard énorme dû aux contrôles à Manchester… Mais l’avion a attendu… c est sympa ! Vol très bien, nourriture infecte… annoncés uniquement en américain, on ne comprend rien. Les stewards devraient apprendre à parler distinctement, d autant si il y avait beaucoup d étrangers à bord…

Presque 4h de retard, valise arrivée abîmée

The stewardesses were very kind and helpful

Flight attendants were courteous, efficient and friendly Entertainment had lots of selection Seats were fairly comfortable Food was almost inedible

The Delta plane was super uncomfortable and the food was terrible.

Booked AVML meals in Premium Economy. The check in agent reconfirmed this. Also she said this was a standard offering in the route. Turns out they didn’t have AVML in a 10+ hour flight. Unacceptable

Rien à dire pour un volt de petit trajet

Les fauteuils beaucoup trop étroit, pour une personne musclé. Aussi n'on les hôtesses on était formidable avec nous ,encore un grand merci

First time I traveld with virgin Atlantic and service is good flight is also very good.

Places réservées sur kayak avec option grande place . Non respecté. Confort abominable sur le vol retour. Vol de départ annulé cause Covid seulement quelques heures avant le départ. Incertitude pour un vol de replacement, finalement obtenu 12 heures après . Merci kayak: plus jamais chez vous.

Personnel très professionnelle et à l’écoute des besoins des passagers. Repas assez bien, surtout salade fraîche. Proposition de plats aux légumes pourrait améliorer l’expérience pour les personnes qui ne mangent pas de pâtes. Globalement tout s’est très bien passé.

Un enregistrement compliqué comme à l aller. Un passager n'avait pas d attribution du e ticket par la compagnie. Pas de check in en ligne possible . Personnel un peu désorganisé

Erything was excellent and easy

Points négatifs : "We are a little hard of hearing. It was hard to hear the attendant when giving directions over the intercom. The speech was garbled and directions spoken too fast. I am not referring to the safety speech. Recommend slowing down so that we have more time to process what was spoken."
Points négatifs : "Overall, I am disappointed in Kayak for listing my round trip flight as KLM, when in actuality, only one short connection of this flight was actually KLM. My itinerary said KLM all over it, but in the fine print it said "operated by Delta." This is dishonest and misleading."
Points positifs : "Great crew. Very kind and efficient."
Points négatifs : "American carriers seem to enjoy poor seat ergonomics."
Points positifs : "Business class on the 737 is somewhat basic compared to Virgin Australia's A330, but you still get the same great service, and the food is terrific."
Points négatifs : "We were bussed to the plane, there were long dark hairs on my pillow, and they are generous with snacks at close intervals, but the food could be much better. The ideas are cute, but the actual food is pretty basic, which is disappointing for Virgin, who I hold in high regard. Or did."
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "Unfortunately because the flight was delayed 2 times I was going to going to miss my connect flight to London. So I canceled my trip. I would appreciate a refund as I don’t understand what all the delays were about"
Points négatifs : "Good overall"
Points négatifs : "Bad entertainment system"
Points positifs : "My flight was canceled and Virgin Atlantic gave us a free room in the hotel Ramada. My next flight was at 18:55 and I asked Virgin Atlantic agent am I allowed to stay in the room until time for my flight comes, he confirmed yes and gave me breakfast, lunch, and dinner voucher. However, next day around 12 I got call from Front Desk that I have to leave my room right away because it's time to chack out and If I want to stay longer I have to pay. I called Virgin Atlantic agancy again and the agent run my information and said to me I can stayin the room longer. After that I called front desk to confirm that but they said they didn't hear anything from Virgin Atlantic and I have to leave the room by 1pm. All of this was really unpleasant!"
Points négatifs : "I didn't like anything. I didn't like the communication between Virgin Atlantic with travelers, communication between Virgin Atlantic and hotel Ramada. Everything was really poorly."
Points positifs : "A smoothtrip run by great staff."
Points négatifs : "Thé food was rather stodgy overall."
Points positifs : "Food was delicious, consistent timely service and excellent entertainment options onboard. The flight was an hour early!"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Arrived 1:10 min begore departure. Customer service reps quoted me with No Show. When asked they have no courtesy to answer. Both the rep over the phone and the rep at the airport were horrible. Did I say I was traveling business class? You could imagine the economy"
Points négatifs : "Staff"
Points positifs : "Smoothest long flight I’ve ever had. No hassles checking in, boarding or leaving the aircraft. Bags checked through to final destination without any problem. Good employees at the check-in counter and at the boarding gate. Service was good at LAX."
Points négatifs : "Cabin service somewhat spotty. I was not served breakfast and had to ask for a meal even though all those sitting around me were served. My wife did not get the coffee she requested even though it was promised twice. Trash accumulated at our seat making use of the tray awkward. I tried to pre-pay for extra luggage on-line before the flight but the web site would not allow me to do so. We paid $100 per extra bag at check-in."
Points positifs : "The selection of entertainment"
Points négatifs : "My seats headphone connection did not work. I had to hold it and wiggle it around if I wanted to listen to anything."
Points positifs : "Complimentary newspaper Food service"
Points négatifs : "Overhead reading light"
Points négatifs : "For oversea traveling, food could and should be better. For our flight from AKL to BNE, we had to pay for our soft drink!!!"
Points positifs : "I had a comfortable flight to Tobago. Staff was quite friendly and helpful"
Points positifs : "simple easy boarding. Jumbo 747 is always a nice experience."
Points positifs : "Cabin crew were friendly and attentive. Flight was on time and we got to Atlanta early"
Points négatifs : "Could do with more legroom. Food not the greatest"
Points positifs : "A large selection of movies, shows and music to choose from. Flight crews were attentive and friendly."
Points négatifs : "The narrow space between each rows for passengers to move from their seats."
Points positifs : "This is my new favorite airline. I loved the staff and all the amenities. I was so comfortable and the food choices were great. I felt like I was cared for and my comfort mattered."

Petit avion, rien ne marchait, pas de télé, pas de wifi, tout en panne. Pas de compensation, auraient pu nous offrir quelque chose pour compenser, comme un sandwich ou un boisson gratuite. Très decu6

nous avons dû voyager par AIr France une journée plus tard le 26 juin 2022 vers 15h25. Lufthansa n'a offert aucune commodité en plus d'avoir perdu u de nos bagages

Le pilote a été super le service aux clients. Aucune information pour aider les passagers en correspondance. nous avons ratés notre vol vers Paris

Formalités d'embarquement simples. Le staff à bord sympathique. Assis à côté d'un homme a assez forte corpulence qui mettait en évidence la taille réduite des sièges. Le dîner et petit déjeuner pas fameux du tout, le niveau à encore baissé dans ce domaine.

Breakfast:-))

La boufe et l’équipage très cool seulement il fallait payer une petite bouteille de vin à 7 euros

Notre départ et notre arrivée étaient à l’heure. Nous étions bien servis par les membres d’équipage. Malheureusement, moins d’espace dans ce modèle d’avion que dans les modèles plus récents. Les écrans installés dans les sièges fonctionnent très lentement, donc pas beaucoup de divertissement pour le vol de 8 heures

Les membres d’équipage ont été attentifs. La qualité de repas- à améliorer

Love Lufthansa… very fair with staff and passengers 💝

Transit à Frankfort : horrible !

Your seats in economy are absurdly close together. I felt like I was locked in a box. I was so disappointed. I have previously flown Lufthansa many times and always held you in high regard. No more.

Encore et toujours du retard, nous avons du changer de vol puis d'avion, imprimer de nouveaux billets et n'avons connu nos places qu'au moment d'embarquer

J'ai manqué ma connection en dépit des assurances de l'équipage. 6 heures d'attente.

Le fait de refuser de servir un deuxième verre de vin sous prétexte d’effectifs réduits à cause de la pandémie, Servir de l’eau ou du vin ce ´n’est pas plus difficile ! Aucun choix de repas et une bouillie trop cuite qu’ils osent appeler pasta. Personnel de bord particulièrement expéditif et antipathique. Le pire long courrier de ma vie.

Points positifs : "Booking, price"
Points négatifs : "A little easier site navigation- understanding"
Points positifs : "Honestly, it was probably the best trans-Atlantic flight I have ever made. Clean, comfortable craft. Polite and attentive crew."
Points négatifs : "Nothing comes to mind. Keep up the good work."
Points positifs : "Wine. Good movies"
Points négatifs : "USB charging didn’t work. WiFi wouldn’t connect. Food was horrible. Cheap pasta. Flight attendants are just German, no warmth or connection, they just gave orders like we were employees. Will try to avoid Lufthansa in future if possible"
Points positifs : "Same as other answe"
Points négatifs : "Same"
Points positifs : "Flight departed on time. Crew were friendly and efficient"
Points négatifs : "Boarding seem to be chaotic, no boarding by group or seat number."
Points positifs : "The plane looked new and clean. The TVs worked well (as opposed to our first flight) and kept our family entertained. The kids meal was prepared in an appealing way for my kids (even though the kids didn't like it some of it - but they tried everything!)."
Points négatifs : "We had a great experience. No issues."
Points négatifs : "Seat very short & im only 5’2” and it was short even for my legs. Too short for anyone average Otherwise ok"
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points négatifs : "Awful layover in Frankfurt. The airport alone is the size of a small city with checkpoints everywhere. Was simply exhausting flying through Frankfurt."
Points positifs : "Food was great and the crew were helpful."
Points négatifs : "Seat could have been comfier!"
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "Comfort and space"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points positifs : "it was great the crew was very friendly and the food was also good to my surprise definitely fly Lufthansa again"
Points négatifs : "the seating is small there is not much room without touching the other person it is so small the one has a hard time to eat"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"
Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"
Points positifs : "I like the price of the ticket ( thanks to KAYAK), the service on board was very good, everything on time and of course very convenient connection between Tampa and Frankfurt to fly to the further airports in Europe. Safety, security and service in good price. It is my favorite airline and rout."
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points positifs : "The fact that it was indeed a plane that went to europe. that's it."
Points négatifs : "The staff (especially ticketing) was rude. And hung up on me when I asked for their name because they knew they were wrong."
Points positifs : "Lots of legroom"
Points négatifs : "As with most long-distance flights, the bathrooms got somewhat dirty though I did notice flight attendants on two occasions entering to clean them"
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points négatifs : "The fact that I was re routed that my flight from Paris was late and made me miss my connection."

Petit saut de puce ! Un peu en mode bienvenue à jurassic park

I booked through Kayak, trusting them. But they used one of these cheap online travel agents - Chatdeals. When I missed my flight due to a 3 hour train delay that was out of my influence, Chatdeals refused to rebook without a fee. SAS couldn’t rebook either. So I was stuck and lost the flight. Had to buy a complete new one. Never book through kayak or one of the cheap ones. Always airline direct! Expensive lesson learned… 🙂 Jan

Seats were like bus seats; good food; overall okay.

Don't choose KAYAK. They avoid any responsibility.

Coming through chicago is a nightmare. Customs are rude, everyone shouting, disorganized lines and horrible signage. Ticketing was horrible, rude agents, rude TSA, etc, etc.

Points négatifs : "Meal choices - only serving beef in economy was not great."
Points positifs : "To reach the goal."
Points négatifs : "Food. Time."
Points négatifs : "Seat was terribl, space tiny, no legroom no air movement, hot the entire trip,"
Points positifs : "crew was pleasant"
Points négatifs : "boarding was chaotic"
Points positifs : "The flights and food were good. no problems there."
Points négatifs : "There was a baggage strike in Copenhagen. We sat on the tarmac for about an hour awaiting a gate opening. The flight to Chicago took off an hour late and we missed our connecting flight into Columbus. And our bags never arrived in Chicago."
Points positifs : "The was knowledgeable, but customer acumen sucks."
Points négatifs : "The crew does not acknowledge the passengers. Even when one the crew member was pushing a shopping cart down the aile with the Merchandise for people to purchase, she was just in such a hurry to avoid passengers."
Points positifs : "Crew was great and the plane was comfortable. All the amenities were included in the price and that was a plus."
Points positifs : "Smooth take off and landing"
Points négatifs : "Free food for everyone since it was delayed"
Points négatifs : "Seats and spaces seemed a tad smaller and less comfortable than other airlines"
Points négatifs : "The pilot strike resulted in cancellation of my flights so getting home turned in to a challenge"
Points positifs : "On time"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Nothing really; this looked like the cheapest transatlantic airline that I have ever taken. Will try to avoid in the future."
Points négatifs : "Limited selection of food, snacks, and drinks Limited selection of movies"
Points positifs : "Great flight = short so food was not expected"
Points négatifs : "all goood"
Points négatifs : "How possible with any criteria could charge 33€ for 1.5 such exagerate no good company at all .."
Points positifs : "ok"
Points négatifs : "ok"
Points négatifs : "website made it impossible to pay for baggage ahead pf time...so therefore they could and did rob us blind once we got to the airport the day of"
Points positifs : "Le personnel de bord a été très agréable et professionnel. L'embarquement à Stockholm est très bien fait et il n'y a pas de perte de temps."
Points négatifs : "Par contre, c'est une seule boisson par personne le reste est payant, les repas sont très moyens et le système de divertissement est très très mauvais. Les contenus sont vieux et l'application est très lente et pa réactive du tout."
Points positifs : "Efficient processing of passengers onto aircraft."
Points positifs : "I liked the movie selection! I also like the spacious size of our seats! There was just the right amount of leg room for the time of the flight. Also, the meals were served in a timely manner!"
Points négatifs : "The breakfast entree was salty and a beverage was not served with our meal. The gap between the entree was too long for enjoymenty. My friends and I were thirsty when we were eatinmg. Also, the wine selections were not the standard fan favorite. Not many enjoy Zinfandel or the white wine they were serving."
Points négatifs : "Wound up having to pay 150$ for checking 2 bags. Almost more than the tickets. Feel ripped off. Don't remember the web getting a chance when i ordered the tickets to purchase at a lower rate. SAS said, since i bought the tickets through a travel agent, there was nothing they could do. Next time I'll buy tickets directly from SAS."
Points négatifs : "ended up having to put both of our large carry-on items under the seat in front of us while the flight attendants stuffed people's coats and jackets into the overhead"
Points positifs : "Smoothest landing I've ever experienced."
Points négatifs : "I missed the refreshments, if any were served at all. Granted I was tired and probably dosed off during that part of the flight."
Points positifs : "De-planing"
Points négatifs : "The screaming children. All. The. Yelling. Kids. Also it was an inferno in there. if it's a packed house and customers are standing in the aisles, do us a favor and crank the AC."
Points positifs : "--"
Points négatifs : "Flight late, plane not very clean food..."
Points positifs : "The flight crew were very nice and helpful.."
Points négatifs : "I didn't like that we waited an hour to take off I had to run through the terminal in Chicago to catch my flight to Dallas. I had to rush though customs then run to check in baggage didn't have time just to drop off and run to shuttle then run to terminal security check in then run to my gate to catch my flight I was 2 minutes before my gate closed. I barely made the flight. I am also still waiting on United Airlines to find my luggage, they are supposed to call me and drop off my luggage."
Points positifs : "The staff and pilot kept us informed of what was happening with our delay. The flight attendants were very nice."
Points négatifs : "The flight was 1 hour late."
Points positifs : "t"
Points positifs : "I had a connecting flight in Stockholm and forgot my laptop in the first plane. SAS personnel was very friendly and got me my laptop quickly and I was able to make my connection, even though it was pretty tight."
Points négatifs : "Seats with too little space."
Points positifs : "we landed 20 minutes before schedule"
Points positifs : "Ground crew was very helpful and flight was comfortable."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Delay"
Points positifs : "they were quick and apologetic"
Points négatifs : "I did not like having to pay Euro 70 for my luggage at the AP. I do not recall ever having got the option to pay for my suitcase online when I booked my ticket. You guys need to make this more clear."
Points positifs : "Flight was on time, boarding was efficient."
Points négatifs : "No free snack? Come on. What is this, wizzair?"
Points positifs : "Crew exceptionally carefull and nice, boarding was quick and well managed. Landing was earlier than planned so as to leave enough time to go to the next gate"
Points négatifs : "Food was just okay, some beverages had to paid like in low cost flights"
Points positifs : "Efficacité dans la prise en charge du retard et du rebooking d'un autre vol."
Points négatifs : "Retard + re-booking de notre vol sans explication, ni possibilité de trouver facilement des informations à ce sujet"
Points positifs : "Nice meal, friendly staff"
Points positifs : "Was told to collect our luggage and buy a new ticket!!!!"
Points négatifs : "Wasn't allowed to board connecting flight"
Points positifs : "great plane and food and crew"
Points négatifs : "cant pre book luggage way too expensive for bags"
Points positifs : "The plane was well kept and the entertainment system worked well with enough choice. The crew was average: no problems."
Points négatifs : "The (transatlantic) flight was delayed 8 hours and the only compensation received was 175DKK for lunch. Had to stay in the airport over 11 hours due to this delay and had already had a 16 hour layover from the day before. I realize that unexpected delays may occur, particularly in cases where passenger safety is in question, but delays of more than 5 hours cause major inconvenience and I felt stuck in the airport with my bags and having checked out of my hotel room already. Just compensating for lunch is not enough. In the future a partial reimbursement for the flight, access to the priority lounge or a more comfortable facility such as a hotel would provide the passengers with compensation proportional to the inconvenience."
Points négatifs : "After losing the bag they had charged me 60 Euros for, it took them over 24 hours to trace, retrieve and deliver the bag. They made no offer to refund the fee, which any reasonable company would have done."
Points positifs : "we didn't crash"
Points négatifs : "it was extremely hot in boarding area. when we landed we sat on the tarmac for an hour with no air conditioning and we weren't allowed to use the"
Points positifs : "Staff was friendly"
Points négatifs : "Seats uncomfortable and way too small especially when people in front lean back in your space. Not enough space to put feet. Also I paid for my family of three to be grouped together on flight from Stockholm to Chicago and we were seated in separate aisles so we could not converse together at all. I feel I got cheated in that aspect."
Points négatifs : "2 hr delay on a 2 hr flight"
Points négatifs : "Over crowded boarding area - delay at departure"
Points positifs : "Overhead storage adequate."
Points négatifs : "Cramped (standard coach)as rhe person in front of me reclined his seat. Unhappy that I was required to pay extra to select a seat in standard coach when I made my reservation weeks ago. An airline's price should include selection of an available seat. Requirement to pay for even one drink on a transatlantic flight seemed cheesy."
Points positifs : "n/a"
Points négatifs : "The conditions were very cramped. The entertainment system was quite old and had very little selection. My entertainment system actually stopped working all together. I called for assistance from my seat a couple of times, but nobody came."
Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"
Points positifs : "Service à bord, amabilité du personnel"
Points négatifs : "The best airline what I was flying so far !! Excellent food, drink, comfort seat, free entertainment with great selection."
Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"
Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"
Points positifs : "Le chef de cabinet était très accueillant et à l’écoute"
Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"
Points positifs : "ras"
Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"
Points positifs : "Personnel plus que pro"
Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"
Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"
Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."
Points négatifs : "Le transfert entre les vols est un cauchemard, tres peu d'indication dans l'aeroport de CDG, controle de la taille des sacs, queue interminable et deconcertante.Apres 20minutes de queue pour un controle de sac, on nous previent que cela est uniquement pour les passagers pour belgrad. Plus jamais CDG"
Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"
Points positifs : "Didn’t like the sandwich offered"
Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"
Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"
Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."
Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"
Points positifs : "Staff was so helpful and attentive to our needs.Providing service with a smile."
Points positifs : "No extra charge for simple refreshments."
Points positifs : "Quick and efficient not lying more to say or critique."
Points négatifs : "Coffee and a bread roll as a snack??"
Points négatifs : "Le site internet nous a pas expliqué que pour le Vietnam au-delà de 15 jours il fallait un visa du coup on a perdu le billet de l'allée plus on va reprendre un billet cela nous a coûté 1000 € juste pour l'aller de plus de nos voyages cela est inadmissible j'aurais pu nous avertir qu'un visa en une heure été délivrable. Je comprends pas qu'on travaille en aéroport en plus pas nous indiquer ou même le site au-delà de 15 jours voir d'autres pays quand on y va il nous faut un visa c'est inadmissible de perdre 1000 € sans compter qu'ils ont même pas fait un geste pour au moins reprendre un vol ça ne coûte plus cher que si on prenait un voilà par. Je recommande pas la compagnie Vietnam Airlines ce sont des gros voleurs des escrocs"
Points positifs : "Bon équipage"
Points négatifs : "Nourriture moyenne"
Points négatifs : "I was treated like I am not supposed to ask for food and they had one choice of meal for me while they had 2 for the rest."
Points positifs : "Le repas était très bien et le petit déjeuner ok"
Points positifs : "Great service"
Points positifs : "la nourriture les films proposés l’accueil de l’equipage"
Points négatifs : "la qualité des sièges en classe eco le bagage en soute payant pour un long courrier en option(!!)"
Points négatifs : "Flight was delayed, seated in the last row and non adjustable seating, so very little leg room. Dis-enbarkment was very slow."
Points négatifs : "Retard significatif au décollage ! Files d'attente immenses à l'arrivée. Cause-->Effet"
Points positifs : "Haven't flow with Air France for some time now and definitely noticed a lowering of standards"
Points négatifs : "The gate changed 3 times and the terminal was very crowded. The staff seemed disinterested and distracted. The quality of the food has dropped dramatically."
Points positifs : "Late leaving - no reason or apology. A bumpy flight all flight. Food almoat inedible. Seat gave bum axhe after 45 minutes. Staff friendly, but they dropped my meal"
Points négatifs : "Nothing to like"
Points négatifs : "Plane left more than 40 minutes late with no explanation or apology."
Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"
Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."
Points positifs : "Very good male crew member. Pilot genuinely apologetic for the delay."
Points négatifs : "After running due to a 1 hr 10 min change over between flights boarding didn't prioritise anyone but I got on fine. Only to be told at the departure time that there was a problem with the baggage hold and we were delayed. In total 50 minutes late leaving. Breakfast a simple brioche with nothing to add to it."
Points négatifs : "No offer of snack with no egg in it."
Points positifs : "Les attention de l'équipage de l'embarquement jusqu'au débarquement."
Points négatifs : "La collation est vraiment chiche. Même pour 1h25 de vol! Les sièges sont a la limite du supportable. Toujours aussi peu de place pour les grands, aux genoux (assise) mais aussi en hauteur (dossier trop.court de 3cm pour ceux mesurant 1m85 et plus)"
Points positifs : "Very helpful cabin crew and did well to communicate in English to me. Flight was on time and landed ahead of schedule"
Points négatifs : "Entertainment system had to be rebooted as it did not work Small screen handset was not working for the entire flight food selection was not as big as KLM or China Eastern Bathroom on board was smaller than KLM or China Eastern which meant changing into more comfortable clothing for the night flight"
Points positifs : "The crew were nice."
Points négatifs : "The boarding process was horrible and it involved climbing down steep stairs from the air tunnel to the tarmac to board a bus that took us to a far distance where the plane was parked. Had to new walk in the sweltering heat to the plane can climb up steep stairs in the heat! We were now kept in the plane for another hour with no aircondotion. It was boiling hot in there. We had to use the safety manuals to fan ourselves. We eventually left late and got to Lagos one and half hours we were meant to get there. Lastly not all the luggage arrived. Two days into my arrival and I am yet to get all my luggage. It was truly a horrible experience which was echoed by fellow passengers."
Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"
Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"
Points positifs : "The crew and flight was faultless"
Points négatifs : "We were not advised of a flight number change or checking in location change. This could have resulted in us missing our flight."
Points négatifs : "Couldn't make the connection....Overall....an aweful experience!"
Points positifs : "L’équipage"
Points négatifs : "Le retard a l’embarquement"
Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Siège peu confortable et très peu de place pour les jambes. Équipement électroniques très ancien, qualité de l'écran médiocre, tactile fonctionnant très mal"
Points positifs : "Un vol d’une heure et demi donc avion correct pour ce genre de vol, et personnel accueillant"
Points négatifs : "Que Air France fasse grève pourquoi pas mais prévenir à 22h pour un vol à 11h le lendemain c’est très moyen surtout quand on nous dit de reporter au 30 avril. Comme si on prenait des vacances comme on le souhaite.."
Points positifs : "Siège inclinable, cabine confortable. Encas généreux. Personnel de bord très aimable. Arrivée à l'avance"

Annulation sans proposition de solution

Parce que AA a mal fait son planning , pas de pilote . Il a fallu attendre un pilote puis un co pilote. On a décollé avec 1h40 de retard

Points positifs : "The airlines bumped us up to better seats without us asking!"
Points négatifs : "N/a"
Points positifs : "Super"
Points négatifs : "Super"
Points négatifs : "The 1st flight that I have not been cold for the entire flight. The attendants were very good and professional and kind. The Movie selection I felt did not have enough variety. The movies all seemed to be rated R or they were child type movies. Nothing much in between."
Points positifs : "Great staff."
Points négatifs : "I hate that American Airlines doesn’t sign seats together even when there are spots available."
Points positifs : "The flight wasn’t over booked or full"
Points négatifs : "Nothing"
Points négatifs : "I purchased 3 tickets and one was not used as the guest could not make the trip. The airline sold the seat that I already bought and paid full price for and I was not issued a refund or a credit for another flight. As fas as I see it, that seat was mine and shoould not have been fiilled by another indiviidual."
Points positifs : "Super nice crew, 787 plane, entertainment"
Points négatifs : "Seat comfort. Very little legroom"
Points négatifs : "The service, and the smile on employee’s faces. Rolling their eyes at people because we want to know why we’re being delayed is disrespectful"
Points positifs : "Plane was good, no delays and passport control in Charlotte, NC was quick."
Points négatifs : "I can’t believe we had to board this international flight by riding a bus to the plane and climbing the stairs into the plane."
Points positifs : "nothing since i was not able to make it on time"
Points négatifs : "Flight between fort myers and charlotte was stuck on the tarmac for more than 1h. I missed my connexion and was rebooked next day at 11am. I missed one full day of work. Next time, the flight could wait 15 o 20mn to allow passengers to reach the gate"
Points négatifs : "British Airways flight was carried by American Airlines. Planes were late, boarded one plane from the tarmac with no explanation, gate was changed 5 times without announcements. Will never fly American Airlines again!"
Points positifs : "Juste la rapidité du vol.les pilotes étaientt très bien autour du vol..."
Points négatifs : "Le vol a accusé un retard de une heure et en plus on n'a changé du lieu d'embarquement qui est passé du 77 au 75.il fallait que chaque voyageur se renseigne."
Points positifs : "Le personnel est parfait"
Points négatifs : "Vraiment pas beaucoup de place dans le siège pour les bras et jambes"
Points positifs : "Crew was outstanding."
Points négatifs : "I had to check my carry on."
Points positifs : "Presque tout."
Points négatifs : "Le prix du bagage à payer en plus du prix"
Points négatifs : "Le vol a ete annulé et j ai ete bloque sans voucher ou support"
Points positifs : "Visiter l’aerairport de JFK"
Points négatifs : "Ponctualité, service à la clientèle, accommoder pour changement de siège, courtoisie, service à bord, efficacité des mesures de sécurité"
Points négatifs : "Le déclassement en classe économique sans prévenir et une indemnisation impossible vol British opéré par American et donc les deux compagnie se renvoie la balle pour l’indemnisation (trois cents dollars par siège....) Plus jamais de voyage sur cette compagnie"
Points positifs : "L’equipage ne répondait pas à nos questions et le service laissait à désirer. Les sièges étaient confortables mais nous avons dû se faire réassigner parce qu’on nous avait séparés sur tous les vols."
Points négatifs : "Le service à la clientèle"
Points positifs : "Some of the flight attendants were helpful, some were not. The movie selection was good."
Points négatifs : "The Food was not fully warmed, seats were uncomfortable. The boarding process did not seem organized."
Points négatifs : "Une heure de retard au décollage"
Points positifs : "Mon avion est parti de SF à Miami pendant une heure puis à fait Demi-tour. Nous avons attendu 2h à l’aéroport. Nous n’avons pas été pris en charge. Terrible expérience. Je n’ai pas été remboursée."
Points positifs : "A couple crew members were great and attentive. A couple seemed like they would’ve rather been anywhere else."
Points négatifs : "This plane is so outdated. For such a long flight, these days entertainment is everything. The movies got interrupted every time an announcement was made (as in the screens went black and never came back on only the sound) this happened to 3 movies! The “wifi” completely useless."
Points négatifs : "Restes 1 heure dans l'avion sur la piste pour partir en retard du meme delai. Pour un vol de 90 minutes, decevant."
Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Sièges inconfortables. Assis trop haute."
Points positifs : "Tout s’est bien passer, c’etait facile."
Points négatifs : "La temperature durant le vol était mouvementé"
Points positifs : "X"
Points négatifs : "Le vol a été annulé personne ne nous a averti c’est kayak qui nous a dit de vérifier. Ils nous ont mis sur aucun autre vol jusqu’au lendemain."
Points positifs : "The crew was very nice and the flight attendant so helpful. We travelled with our 3 kids, one in a diaper. When we realized we left our diaper bag at security in the airport, he offered to help us find a diaper by asking other passengers with kids. They were very generous with diapers and wipes and it wasn’t great to experience the kindness of strangers."
Points négatifs : "We couldn’t get the free in flight entertainment. The WiFi wasn’t strong enough. The snacks were fine, but looking back I don’t think there was any food offered for sale."
Points positifs : "Food was ok and flight was early."
Points négatifs : "Boarding was a mess and had to take a bus in frigid temps. Plane was from the 80s not entertainment unit and everything feeling old and rickety"
Points positifs : "Great food, on time, smooth service"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "We arrived 2 hours late."
Points positifs : "Easy check in, helpful staff. Great seats and lovely in-flight amenities. Most of the food was really good and quite a bit was offered during the flight. Arrived early and staff was really helpful in getting through customs."
Points négatifs : "Weight limit on baggage was very strict. Boarding took a long time and seemed disorganized."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Retard d’une heure"
Points positifs : "Comfort on board, entertainment system"
Points négatifs : "Older plane than on the way to Paris, did not like so much the food (except main course)"
Points positifs : "Great Service, Plane, Food, and Entertainment. Delayed 1 1/2 hours, but we were kept informed. Premium Economy seats are very comfortable and roomy."
Points négatifs : "Got selected for additional screening...not your fault, but would have preferred to Not be screened in the jetway as other pax boarded in same jetway behind us."
Points positifs : "La bonne ponctualité pour un vol intra US"
Points négatifs : "B757 dépourvu de système de divertissement à bord. Sûrement du au court trajet"
Points négatifs : "Aucune des télé ne fonctionne pendant la totalité du vol Biscuits food ridicules Le prix des bagages et la queue pour obtenir son ticket puis refaire la queue pour déposer bagages Double paiement bagages mémé en transit / inacceptable"
Points positifs : "tout le service en général."
Points négatifs : "rien"
Points positifs : "Good movie choices"
Points négatifs : "Very long flight"
Points négatifs : "notre vol a été retarde retarde!!au lieu de décoller comme prévu à 8h30 notre vol a été finalement annulé vers 23h30. On m'a relooké sur un vol pour LONDRES le lendemain à 19.h. Nous sommes restés plus de 24 h dans cet aéroport sans que nous soit proposé un hôtel. on nous a donné une couverture et un oreillé!!d'autre ont pu etre rebooké sur d'autre vols sur NY ou chicago le matin meme. Nous avons perdu une journée de travail mon époux et moi-meme. Lui a du annuler une formation impliquant 10 personnes qui venait de toute la France."
Points positifs : "Amenities were about on par with other international airlines. The entertainment console was wonderful. The trip was more quickly than expected."
Points négatifs : "Boarding was a mess. We were there 2.5 hours before our flight and had to rush to make it on time due to the awful lines for the checking our bags and general disorganization of American Airlines. The staff on the plane missed our row when offering drinks near the end of the flight and were not careful about bumping elbows and shoulders as they frequented the aisle. Also couldn't sit by my family which was a huge bummer."
Points positifs : "The crew was ok"
Points négatifs : "It was 1:45 late . It was American Airline, we had extra passenger on board. It took them long time to figure it out. I was so rush, I barely made the connectiog flight and I only had carry on luggage."
Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Delayed flight and missed connection flight to KC"
Points positifs : "Flight was on time, crew was friendly."
Points négatifs : "There are no blue US custom declaration forms on the flight anymore. Many people cannot access the automatic kiosks, and I wish we could still have access to the forms while on the plane. It is stressful to have to do it after landing, with no real place to write. The flights were both fine, but the layover in DFW was a nightmare. Thankfully we landed 30 min early, but we only made our connection with a few minutes the spare. We ran through the airport, and had to ask many people if we could go ahead of them at the security. We didn't have time to use the bathroom and buy water/food. I understand this is not the airline's fault, but I would recommend extending the minimum connection time at this airport."
Points positifs : "I usually fly Air France but AA was terrific. Tasty food, pleasant crew, even the toilets were nicely maintained during the 9 hours flight. The only thing that AF does better is provide a full array of printed matter before boarding."
Points positifs : "Les hôtes étaient aimables"
Points négatifs : "Une barre tendre comme déjeuner! Ils auraient pu faire mieux"
Points négatifs : "There were two adults and their child next to me in two seats the child was big enough that it should have its own seat so for nine plus hours I had a child kicking me. Make people pay for a seat for their kid."
Points négatifs : "un vol de sept heures sans un écran individuel, une première pour moi après de nombreux voyages. un vol transatlantique n'est pas un vol intérieur, pouvoir se distraire avec un film de son choix est un minimum surtout au prix du billet."

Réservez des billets d’avion pas chers pour Omaha

Dernières offres d’allers-retours

10/9sam.
2 escalesPlusieurs compagnies
19h 24minCDG-OMA
9/10dim.
1 escalePlusieurs compagnies
18h 45minOMA-CDG
641 €
10/9sam.
2 escalesVirgin Atlantic
22h 04minCDG-OMA
9/10dim.
2 escalesVirgin Atlantic
19h 44minOMA-CDG
650 €
10/9sam.
1 escalePlusieurs compagnies
14h 09minCDG-OMA
9/10dim.
1 escalePlusieurs compagnies
18h 45minOMA-CDG
656 €
16/12ven.
2 escalesAir France
29h 49minCDG-OMA
10/1mar.
1 escaleAir France
13h 32minOMA-CDG
688 €
1/9jeu.
1 escalePlusieurs compagnies
13h 58minCDG-OMA
18/9dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
22h 15minOMA-CDG
739 €
1/9jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 14minCDG-OMA
18/9dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
20h 31minOMA-CDG
743 €
1/9jeu.
1 escalePlusieurs compagnies
13h 58minCDG-OMA
18/9dim.
1 escalePlusieurs compagnies
35h 05minOMA-CDG
747 €
10/9sam.
2 escalesLufthansa
35h 06minORY-OMA
9/10dim.
2 escalesLufthansa
21h 58minOMA-ORY
810 €
16/12ven.
2 escalesUnited Airlines
33h 05minCDG-OMA
10/1mar.
3 escalesUnited Airlines
18h 25minOMA-CDG
829 €
16/12ven.
2 escalesLufthansa
17h 40minORY-OMA
10/1mar.
2 escalesLufthansa
18h 26minOMA-ORY
1 079 €
10/9sam.
3 escalesPlusieurs compagnies
20h 46minCDG-OMA
9/10dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
17h 25minOMA-CDG
1 150 €
1/9jeu.
3 escalesPlusieurs compagnies
19h 46minCDG-OMA
18/9dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
13h 14minOMA-CDG
1 208 €
10/9sam.
3 escalesAir Canada
20h 01minCDG-OMA
9/10dim.
3 escalesAir Canada
18h 36minOMA-CDG
1 256 €
10/9sam.
3 escalesPlusieurs compagnies
54h 14minORY-OMA
9/10dim.
2 escalesPlusieurs compagnies
21h 58minOMA-ORY
1 284 €
16/12ven.
3 escalesScandinavian Airlines
28h 31minCDG-OMA
10/1mar.
3 escalesScandinavian Airlines
24h 44minOMA-CDG
1 711 €
1/9jeu.
3 escalesScandinavian Airlines
28h 37minCDG-OMA
18/9dim.
3 escalesScandinavian Airlines
24h 29minOMA-CDG
2 111 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

16/8mar.
3 escalesPlusieurs compagnies
55h 09minCDG-OMA
766 €
15/8lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
44h 10minCDG-OMA
888 €
15/8lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
44h 10minCDG-OMA
915 €
15/8lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
43h 25minORY-OMA
935 €
16/8mar.
3 escalesPlusieurs compagnies
29h 44minORY-OMA
942 €
15/8lun.
2 escalesPlusieurs compagnies
43h 25minORY-OMA
962 €
15/8lun.
3 escalesPlusieurs compagnies
51h 30minCDG-OMA
972 €
14/8dim.
2 escalesScandinavian Airlines
26h 47minCDG-OMA
1 151 €
15/8lun.
2 escalesScandinavian Airlines
19h 06minCDG-OMA
1 154 €
15/8lun.
2 escalesScandinavian Airlines
19h 06minCDG-OMA
1 158 €
15/8lun.
2 escalesScandinavian Airlines
34h 21minCDG-OMA
1 160 €
18/8jeu.
2 escalesScandinavian Airlines
29h 02minCDG-OMA
1 167 €
15/8lun.
2 escalesScandinavian Airlines
29h 02minCDG-OMA
1 172 €
15/8lun.
2 escalesScandinavian Airlines
19h 06minCDG-OMA
1 191 €
15/8lun.
1 escaleLufthansa
13h 07minCDG-OMA
1 364 €
16/8mar.
2 escalesLufthansa
17h 39minORY-OMA
1 448 €
14/8dim.
1 escaleLufthansa
13h 07minCDG-OMA
1 648 €
18/8jeu.
2 escalesIberia
22h 16minORY-OMA
2 115 €
14/8dim.
1 escaleBritish Airways
14h 17minCDG-OMA
2 122 €
15/8lun.
1 escaleAmerican Airlines
14h 17minCDG-OMA
2 126 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

4/9dim.
1 escaleUnited Airlines
5h 13minLAX-OMA
5/10mer.
1 escaleUnited Airlines
5h 16minOMA-LAX
210 €
5/10mer.
1 escaleDelta
8h 40minLAX-OMA
15/10sam.
1 escaleDelta
9h 17minOMA-LAX
214 €
29/10sam.
1 escaleUnited Airlines
5h 14minLAX-OMA
1/11mar.
1 escaleUnited Airlines
5h 49minOMA-LAX
232 €
31/10lun.
1 escaleDelta
8h 12minSEA-OMA
8/11mar.
1 escaleDelta
10h 00minOMA-SEA
233 €
7/10ven.
sans escaleUnited Airlines
1h 41minORD-OMA
9/10dim.
sans escaleUnited Airlines
1h 34minOMA-ORD
236 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Omaha

Destination :

Omaha (OMA)États-Unis

Offres de vols retour :

Omaha - France

Classes :

4 329 €
1 720 €
662 €

Découvrez les aéroports de départ :

525 €
739 €

Itinéraires populaires

Les vols vers Omaha les plus recherchés par les utilisateur·ices KAYAK.

Découvrez les destinations :

525 €