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  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre, et mai est le mois le moins cher pour partir à Santiago.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Santiago.
  • Un service d’assistance est offert aux personnes à mobilité réduite. Les ascenseurs et des téléphones équipés de panneaux en braille sont disponibles dans tout l’aéroport international Arturo-Merino-Benítez (SCL). Il est également possible de réserver des fauteuils roulants à l’avance. Il suffit pour cela de contacter la compagnie aérienne de votre vol avant le départ pour l’aéroport Arturo-Merino-Benítez.
  • Si vous souhaitez vous déplacer en toute flexibilité dès votre arrivée à Santiago de Chile, sachez que de nombreuses compagnies de location de voiture y proposent leurs services. Alamo, Avis, Budget, Hertz, Europcar, Sixt, United ainsi que des compagnies locales disposent de comptoirs dans le terminal des arrivées.
  • Il est très facile de rejoindre le centre-ville de Santiago de Chile depuis l’aéroport. En taxi, il faut compter entre 20 et 45 min de trajet. Le système "Vía Controlada" mis en place par l’aéroport offre une certification à certaines compagnies de taxi pour assurer la sécurité des passagers. Un trajet coûte entre 12.000 et 30.000 CLP (entre 15,90 et 40 EUR).

FAQ - Réserver un vol pour Santiago

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols vers Santiago de Chili (Arturo Merino Benitez) ?

Quel est le vol le moins cher pour Santiago ?

Quelles compagnies proposent des vols pour Santiago ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Santiago et le centre-ville de Santiago ?

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Y a-t-il des hôtels à proximité de l’aéroport ?

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Santiago : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Santiago ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Santiago ?

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3 meilleures compagnies proposant des vols pour Santiago de Chili (Arturo Merino Benitez)

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
LATAM Airlines
Note générale basée sur 5 463 avis
7,5
Embarquement
7,4
Confort
8,1
Équipage
7,3
Divertissement
7,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "Little late boarding and leaving. No explanation"

Points positifs : "Everything was ok"

Points positifs : "Forced me to check my carry on even though it was perfectly legal"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Full hour to drop our bags at ticketing. Otherwise great."

Points positifs : "We will actually travel tonight due to cancellations and route changes. Our seats were upgraded and we were put up in a nice hotel to rest before flight."
Points négatifs : "Better communication about route change and code sharing to fix it."

Points négatifs : "Mon siège ne s’inclinait pas"

Points négatifs : "Tout"

Points positifs : "The fly time"
Points négatifs : "The check in process, too slow ,we waist almost 2hrs in the process"

Points négatifs : "Smell at shit all the flight. Horrible."

Points positifs : "Got us there safely"
Points négatifs : "Multiple reservation and confirmation codes became confusing"

Points positifs : "Confort"
Points négatifs : "Meal for kids first"

Points positifs : "Perdonnel sympathique."
Points négatifs : "Plus de place sur les sieges. Petite collation."

Points positifs : "The flight was on time & smooth"
Points négatifs : "Lots of kids yelling & some crying. Not something the airline can do anything about."

Points positifs : "excellent avion, neuf. Divertissement à bord de qualité"
Points négatifs : "Repas vraiment minimal"

Points négatifs : "Everything was great. Maybe more modern movies if anything"

Points positifs : "Getting off the plane"
Points négatifs : "Had to pay for luggage. Had to pay for TEA...didn’t even have milk. No air con of the seat."

Points négatifs : "Delayed 5h, missed all connections, no help from crew"

Points positifs : "Plane was nice and relatively comfortable, crew was nice, even though their English could use a brush-up."
Points négatifs : "I asked for an aisle seat at check-in and I got the feeling the attendant in charge felt I was wasting her time. Unfortunately, it is an important deal for me to know what seat I'm in."

Points négatifs : "La compagnie a perdu ma valise! Depuis ce temps elle. À pas été retrouvée!!!"

Points positifs : "Great crew comfortable seating on time. Good short haul flight"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Everything"

Points positifs : "The comfort of the new Sears at economy-a class"

Points positifs : "LATAM is now a budget airline - don't expect any comfort, quality service or food"
Points négatifs : "Too many people have carry on baggage that is too big, no space left in the overhead bins for those boarding last. Seats are too narrow, even for a person that is not particularly big."

Points positifs : "Everything else was greatt."
Points négatifs : "Hiking boots and a rain jacket were stolen from my suitcase during normal checked baggage transfer. In mexico city after standing in customs line for a very long time, I found my bag sitting by the luggage conveyer belt. At my destination I found my hiking boots and jacket to be missing. I suspect they may have been taken in mexico cit but it could have happened anywhere along the process"

Points négatifs : "Plane was a Dreamliner"

Points positifs : "There entire experience was 1st rate. I've flown to Europe with various international flight companies and LATAM has equaled such but what put it above others was the personal attention when I had a problem with luggage. In Lima, Peru there was a connection and an attendant named Sebastian went the extra mile contacting luggage handlers with his cell phone to ensure my bag was recovered and waiting at the gate of my connecting flight en route to Buenos Aires. A special thanks goes to Sebastian. Thank you Brother."

Points positifs : "Wine and whisky"

Points positifs : "crew! just awesome"
Points négatifs : "some people being to loud at sleep times."

Points négatifs : "Luggage lost"

Points positifs : "All of your staff where very nice and kind."

Points positifs : "Great short flight and they got us to Santiago early since everyone was at the gate"
Points négatifs : "They changed my seat without notice nor great explanation."

Points positifs : "Personal on board is always great in LATAM"
Points négatifs : "Personal at gate always suckin LATAM They lie in order to push their policies"

Points positifs : "I got to my destination safely and on time"

Points positifs : "El personal abordo fantastico El sistema de entreteimiento muy bueno La comida buena"
Points négatifs : "El espacio entre asientos....terrible, una verdadera lata de sardinas."

Points positifs : "The service on board is very good.when you have a business customer service is almost everything."

Points positifs : "Priority boarding."
Points négatifs : "No airline lounge."

Points positifs : "I love this airline! Service, planes, food."
Points négatifs : "Na"

Points positifs : "Good attention by the airline solved my problems"
Points négatifs : "The flight got changed to departure 1 hour earlier, didn't get any notification as the company who I bought the ticket through didn't give my contact details to the airline. The airline informed them about the change in schedule but the company did not informe me and I almost lost the flight which would have ended with me not arriving to australia until who knows when. I am quite disappointed with this!"

Points positifs : "Entretenimiento"
Points négatifs : "Comida, al llegar a mi ya no habían opciones."

Points positifs : "good flight. Good lounge in Santiago. Flight staff very good"
Points négatifs : "Lounge food not as good as BA or Qantas. Only hot food was some sausage roll / vegetable rolls. Only sandwiches and filled rolls"

Points négatifs : "No Movie Screen"

Points négatifs : "When I check in, they don't find my booking information. And let me to find out the solution. It's so terrible airline."

Points positifs : "Simple, efficace. à l'heure."
Points négatifs : "Rien."

Points positifs : "Le prix et l'efficacité. Le reste était tout à fait accessoire compte tenu de la durée du vol. En conclusion tout était parfait."
Points négatifs : "Rien le rapport qualité prix est excellent."

Points positifs : "They lost our bags in the way there due to their own fault. Really unhelpful throughout the recovery process which luckily did not take long."

Points positifs : "very professional and helpful staff."

Points négatifs : "The agents are NOT CONSISTENT in knowledge or charging baggage fees."

Points négatifs : "Delayed"

Points négatifs : "C’est la première fois que nous prenons Iberia et nous avons été très déçus. Personnel extrêmement désagréable. Première fois que je vois tout un équipage aussi peu professionnel, indélicat et qui ne passe pas en dehors des repas. Le repas a été servi et le débarrassage 5 min après. Pas de nettoyage des toilettes pendant les 12heures de vol. Les hôtesses étaient trop occupées à papoter à l’arrière de l’avion. En tant de covid c’est inadmissible. Je ne recommande pas cette compagnie et ne la prendrais plus jamais !"

Points positifs : "Great selection"
Points négatifs : "Bathrooms are not enough"

Points négatifs : "The suitcase did not zrrive"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "When I bought the ticket, checked bags were included in the price. When I got to the counter, they said no and I paid $80, which was more than the flight for two cost. When I tried to use my frequent flyer account to pay for the bags, they said I couldn’t, although I had over $200 in credit. Very bad service! Very bad!"

Points négatifs : "Nothing !! Thanks for everything"

Points négatifs : "Infotainment system"

Points positifs : "Nothing special."
Points négatifs : "The seats are awful."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points négatifs : "Missed connection and this delayed by 20 hours to final destination."

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points positifs : "The people"
Points négatifs : "Trafic"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Delayed flight from Milan to Barcelona caused us to miss the connecting flight and we were stuck in Spain for the night. Will not get back to US for another 2 days."

Points positifs : "Finally arriving in Spain."
Points négatifs : "The seats are extremely small cramped and I had to sit with my legs in the aisle. The flight attendants didn’t care about seat assignments so they put people wherever they wanted, causing issues when those people were in others seats. No in flight entertainment (zero stars). No complimentary snacks; had to pay for everything. Decent selection of food. The entry attendants were inconsistent with hand luggage size and took my correctly size soft bag to check but allowed larger hard luggage on the plane."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points négatifs : "I was not able to check in online"

Points positifs : "Entertainment system is great. Lots of new released movies."
Points négatifs : "Boarding is chaotic mixing priority with the rest of passengers."

Points positifs : "Flight was short."
Points négatifs : "Did not have any leg room. Could not get my knees and legs into the seat area."

Points positifs : "Once again, my minor child (5 years old) was not seated with me. I don’t understand. Her birthday is listed with her ticket. Why ask the age of children under 11 if they’ll be seated with strangers? Moreover, we were loaded onto the plane from both ends, irrespective of our seats, so there was mass confusion as two sets of passengers were crossing over each other, looking for seats. Using hand signals to communicate, as it was an international flight with passengers speaking several languages. The crew stood at the entrances to the plane, watching."
Points négatifs : "My experience."

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "Service!"

Points positifs : "Every thing special the staff generaste thy was perfect"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "All"

Points négatifs : "movie selection very poor"

Points positifs : "The crew is excellent"
Points négatifs : "My luggage didn’t make it to Madrid"

Points négatifs : "Mistake Kayak or its subcontractor made in listing the name of my wife incorrectly. This created a real hassle in getting a boarding pass in her name"

Points positifs : "On time dép and arrival"

Points positifs : "Overall was good but had lost luggage"
Points négatifs : "Entertainment"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points positifs : "On time. Polite crew. Plenty of USB chargers."
Points négatifs : "Crowded waiting area. Seats do not recline. Expensive food on board. Entertaining is only for people who sign-up to ‘another’ website. Iberia already has too many websites, users and passwords."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points positifs : "Nice plane an movies"
Points négatifs : "The lost my luggage"

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "Food was delicious and good variety!"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The flight crew only cared about their first class passengers."

Points positifs : "The crew was not the worst crew."
Points négatifs : "Apart from the small, uncomfortable seats, the food was very gross, inedible if you're not starving, and I've been fortunate to travel a lot and I've never ever been on a flight that announces towards the end of travel to reread emergency cards, and that if evacuation is needed, to not grab your stuff (wtf?!). incredibly not comforting considering the plane was super shakey during the flight."

Points négatifs : "There were no vegetarian/pescatarian meals available so I literally ate bread rolls for dinner & the tv audio was broken. I paid $40 for 45 MB of WIFI so that I could work and the internet lasted about 10 minutes. i couldn't even send an email within that time. The tv screen itself kept flipping back down to the aisle. Finally, the temperature was freezing & the bathrooms were disgusting."

Points positifs : "Rien !"
Points négatifs : "Le prix du billet pour la prestation. De plus une surcharge bagage de 195€, alors qu'au moment de la réservation il n'y avait aucune possibilité d'intégrer des bagages. J'appelle ça tout simplement du vol. Le client est pris devant le fait accompli et n'a que le choix de payer... Bref, je ne recommande nullement cette Vie aérienne."

Points positifs : "Très bon service (avantages Sky Team): excellent check-in et personnel à bord. Tout le parcours a l’aéroport était parfait: enregistrement, embarquement, livraison bagages). Cabine business agréable."
Points négatifs : "Malgré la crise sanitaire, une bouteille d’eau à bord aurait été un plus."

Points positifs : "Très bon personnel de bord, check-in et embarquement très rapides!"

Points positifs : "We really like the crew"
Points négatifs : "If they offer something to drink"

Points positifs : "The plane was new and very comfortable"
Points négatifs : "Free snack"

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "Bathroom smells very bad My three seats where very dirty and had brown yucky stuff One had a sticky gum on it The cleaning crew should have noticed it"

Points positifs : "Open seat right next to me"
Points négatifs : "The check in agents are truly the worst. Only one check in agent came after me through security and apologized on behalf of his colleague and upgraded me. Awful check in person"

Points négatifs : "Baggage service is not what they advertise had to pay $120 euros for the baggage that’s false advertisement not good"

Points positifs : "Timing parfait"
Points négatifs : "Une collation offerte"

Points négatifs : "L’embarquement n’etaIt pas au contact. Les pochettes du dossier des sièges n’avaient pas été nettoyées des déchets des précédents voyageurs. Peu d’espAce au niveau des sièges."

Points positifs : "Bonne compagnie aérienne, qui se diferencie des low-cost. Espace entre les sièges plus grand que les autres compagnies"

Points positifs : "Vuelo directo"
Points négatifs : "Todo pago adentro, no me dieron ni agua. No hay entretenimiento a bordo, es un avión viejito"

Points négatifs : "Not a fan of the elevator music they play. Unnecessary"

Points négatifs : "This is a complaint regarding a luggage that was not included in my fare ticket. I was not informed from your company Kayak that the luggage was not included in the price. I had to pay extra money on top of the fare ticket of $150 for just one luggage just because was not mention on the fare ticket. Please give me an explanation of your policy in regard, and please advice people in regard of what I just mention otherwise I think your company tricks people without mentioning clearly that suitcases are not included to lower prices"

Points positifs : "Rien. Kayak, orbitz et air Europa font tous trois preuve de désinformation à l'égard de leurs clients !"
Points négatifs : "Normalement, les vols long courriers offrent toujours des bagages en soute. Apparemment ce n'est pas le cas de air Europa. Cependant, cette information n'a été clair nulle part. J'ai dû payer taxe de 150$ à l'aéroport pour cette malhonnêteté. Exactement la même remarque concernant la nourriture. Il n'y eu aucun moment durant la réservation où l'on a pu choisir notre régime alimentaire. Étant végétarien j ai recu un plat avec viande. Le staff m'a dit qu'il fallait appeler la compagnie auparavant, comment le deviner ? De plus, le petit dejeuner était composé de un ridicule sandwich jambon fromage. J'ai demandé pour changer et dit que du jambon au petit déjeuner n'était pas nécessaire mais on m'a répondu avec insolence que c'était un petit déjeuner "normal"! Le service avant même l'embarquement était médiocre et désagréable. A bord, le staff parlaient quasiment exclusivement en espagnol alors que le vol venait du Brésil. A bord, on nous informe sur pour pouvoir regarder des films, il faut télécharger une application car il n'y a pas d'écran disponible. Une fois a bord les réseaux ne fonctionnent généralement pas! Alors le staff propose un iPad a 10€ ?? C'est une action plus que malhonnête!! Informez vos clients à l'avance."

Points positifs : "Landed ahead of schedule. Left on time"
Points négatifs : "There was nothing I didn't like"

Points positifs : "Cartoons on tv (for kids)"
Points négatifs : "the plane is too tight"

Points positifs : "Everything was fine (food, drink options, etc.)"
Points négatifs : "The flight was a little uncomfortable for me (seating) and TV shows and movies did not have many options."

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais - L'hôtesse s'endort avant l'atterrissage à Zurich et fait sont contrôle en courant et sauvagement"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Pas d'écran sur un long vol - Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais"

Points négatifs : "Food was terrible Boarding was late"

Points positifs : "The staff was very friendly"
Points négatifs : "It was a long flight and for a period of 3 hours if you wanted anything to drink you needed to go look for it. They should have come around with water every 2 hours is my suggestion"

Points positifs : "Nice plan and staff."
Points négatifs : "Very slow baggage drop off at Barcelona airport."

Points positifs : "The aircraft was comfortable and the crew was nice, generally speaking."
Points négatifs : "The entertainment center requires you to download an app before departure but nobody tells you to do so until you're onboard and might not have access to the Internet. Then it requires an update that never gets installed... It's over all too complicated. Dinner wasn't very generous."

Points négatifs : "I booked a flight from Lisbon to JFK with a stopover in Madrid. Instead of going to JFK, my flight landed in Boston. There was no AirEuropa representative in Boston. The state police told all of the passengers that we were considered stranded and that we had to figure it out ourselves and then seek reimbursement from AirEuropa. I had to take a greyhound bus in the middle of the night to get to NYC. It's as terrible as it sounds. I am filing a complaint with AirEuropa"

Points positifs : "Muy buen servicio"

Points positifs : "No Halal Muslim food"

Points positifs : "Left on time, arrived early, and the price is good."
Points négatifs : "The food is not very good, the attention is not very good, the luggage arrived late, it just wasn't like other times I have travel with you."

Points positifs : "I want a refund of 450 euros...i had to pay for my baggage...i paid 1.184 us dollars for my tickets...and was supposed to be free hand bag and first bag free...how was printed in the tickets you sent me.. Please i need to get my money back...air europa told it was your fault... Yoel flores Miami...305 763 6049"

Points positifs : "Airplane was comfortable, tech was good, food also good and crew was kind."
Points négatifs : "The airline change my schedule without notifying. I had to call before my flights to be aware of what was going on. I can understand the situation on my first flight because San Juan was a mess after the hurricane but when they flight me to Madrid on October 1st they never mentioned that they were planning to cancel my return flight. The next week, when I was supposed to return, I called to reconfirm my flight just before checking out at the hotel when the say to me that my flight was cancelled. The other surprise was that they decided not to flight again to San Juan until March of 2018!!! She suggested that they can flight me to La Habana, Santo Domingo or Miami and then It was up to me to buy my way back home!!! Can you believe it?! It's the first time I've had an experience like that with an airline. I'm finayon San Juan a week after I was supposed to, thanks to the bad planning of Air Europa. I believe that the least that they can do is reassuring that every passenger that buys them a ticket can return home as planned."

Points positifs : "Le premier vol"
Points négatifs : "Le deuxième vol"

Points négatifs : "No screens. On planes. Food too little."

Points positifs : "I really liked the food throughout the flight and the crew was amazing!"
Points négatifs : "We were not allowed to check in online and we had to be at the airport hours to check in physically but there was no counter with airEuropa, so we had to wait until the people arrived then we had to make line which was long! We had issues with our bags so we had to check them in, which was okay since it was free. The space in the airplane was so tight that it was not comfortable at all."

Points négatifs : "The food was terrible."

Points positifs : "Everything worked reliably (with one exception). The flights actually arrived earlier than expected. A plus."
Points négatifs : "The audio in the in-flight entertainment system did not work (at all). A minor annoyance overall, since you usually sleep on overnight flights anyway."

Points négatifs : "Retard 1h40!!!!!"

Points positifs : "Confort Équipage au top"
Points négatifs : "Absence de divertissement Repas ou boisson payante Embarquement en retard"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "La nourriture Système de divertissement qui ne Marche pas Confort pas top Embarquement en retard"

Points négatifs : "Food was paid although it was not a surprise. We did not have anything so can't really judge here? No onboard entertainment."

Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "The condition of the plane was very poor, and the space is also very small & uncomfortable. The food was not good either."

Points négatifs : "We were an hour late taking off after boarding"

Points positifs : "Friendly staff. Good proportion of quality-price for the airfare."
Points négatifs : "In BCN airport, too few counter clerks to deal with a long line of passengers boarding for multiple flights."

Points négatifs : "I had to add luggage into the booking. In short, that is impossible to do on the website, and very little information about luggage in the booking procedure. So, the passenger didn't take any changes and asked me to book flight with another airline. Which I did, and found out that canceling is not a thing that you do either...."

Points positifs : "the crew"
Points négatifs : "comfort, there were small space for our legs The food , the worst i have ever seen"

Points positifs : "The price was great for a direct flight from Boston to Madrid."
Points négatifs : "The plane was very, VERY old and extremely uncomfortable. This was an overnight flight, they turned down the cabin light for the first ten minutes but then it was on for four hours, making it impossible to sleep. There was no in flight movie, and there was no way to turn off the antiquated cumbersome seat TV. Really awful to get off the plane and be exhausted. They didn't offer food to the inside rows, only to the window side. When you asked you got an annoyed glare."

Points négatifs : "Website not working. I had to call and was sent a PDF boarding pass without a barcode. I ended queuing at the checkin counters again."

Points positifs : "Equipment and crew on both Paris to Madrid and Madrid to Miami were good. On time and as pleasant as economy air travel today can be. No food or entertainment to rate on Paris -Madrid leg."
Points négatifs : "Distance between landing gate in Madrid and departure gate too long. (Sign says 31 minutes walking time!) Also very long distance between landing gate and luggage claim in Miami - I don't know what passengers who can't walk well do."

Points positifs : "Boeing 787 is a pleasant t airplane."
Points négatifs : "Cabin crew not very friendly. Coffee not good."

Points positifs : "The crew members were really nice. Five star treatment for economy travelers."
Points négatifs : "The plane is big and modern but lacks entertainment alternatives. They offer an IPad for rent for 10Euros. Not good."

Points positifs : "Planes were fairly new and clean"
Points négatifs : "Their automated random seating will not work on all computers."

Points positifs : "The flight was great, had seen some negative reviews. But for me nothing negative to say about air Europa, wonderful seat, great flight crew, everything was on time. Just and overall great experience."

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COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour Santiago

Les compagnies aériennes voyageant pour Santiago ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Santiago

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Santiago

Siège de distanciation sociale

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18h 15min
CDG - SCL
24/9
ven.
1 escale
LATAM Airlines
18h 25min
SCL - CDG
12/9
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
23h 20min
LYS - SCL
25/10
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 40min
SCL - LYS
15/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 50min
BOD - SCL
28/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
24h 45min
SCL - BOD
8/10
ven.
1 escale
LATAM Airlines
18h 35min
CDG - SCL
30/10
sam.
1 escale
LATAM Airlines
26h 35min
SCL - CDG
15/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 55min
BOD - SCL
28/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 20min
SCL - BOD
25/8
mer.
1 escale
Iberia
20h 40min
TLS - SCL
1/9
mer.
1 escale
Iberia
22h 35min
SCL - TLS
1/11
lun.
1 escale
Iberia
19h 35min
BOD - SCL
30/11
mar.
1 escale
Iberia
23h 35min
SCL - BOD
29/7
jeu.
1 escale
Iberia
19h 35min
MRS - SCL
8/8
dim.
1 escale
Iberia
23h 30min
SCL - MRS
4/9
sam.
1 escale
British Airways
17h 40min
TLS - SCL
3/10
dim.
1 escale
British Airways
26h 40min
SCL - TLS
21/7
mer.
2 escales
United Airlines
26h 35min
CDG - SCL
12/8
jeu.
2 escales
United Airlines
50h 05min
SCL - CDG
9/9
jeu.
1 escale
British Airways
19h 35min
MRS - SCL
26/9
dim.
1 escale
British Airways
21h 10min
SCL - MRS
6/9
lun.
2 escales
United Airlines
26h 35min
CDG - SCL
27/9
lun.
2 escales
United Airlines
28h 10min
SCL - CDG
9/9
jeu.
2 escales
Delta
23h 50min
LYS - SCL
26/10
mar.
2 escales
Delta
31h 25min
SCL - LYS
26/8
jeu.
2 escales
Delta
49h 20min
BOD - SCL
21/9
mar.
2 escales
Delta
31h 35min
SCL - BOD
1/11
lun.
2 escales
KLM
24h 05min
BOD - SCL
29/11
lun.
2 escales
KLM
33h 00min
SCL - BOD
26/8
jeu.
1 escale
Air France
23h 35min
BOD - SCL
21/9
mar.
2 escales
Air France
22h 15min
SCL - BOD
19/11
ven.
2 escales
American Airlines
42h 55min
SXB - SCL
23/11
mar.
2 escales
American Airlines
32h 30min
SCL - SXB
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24/8
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 10min
ORY - SCL
24/8
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 55min
CDG - SCL
28/8
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
23h 05min
ORY - SCL
17/7
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 10min
ORY - SCL
22/8
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 00min
ORY - SCL
17/7
sam.
1 escale
LATAM Airlines
18h 15min
CDG - SCL
29/8
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
18h 10min
ORY - SCL
11/7
dim.
1 escale
LATAM Airlines
18h 15min
CDG - SCL
26/8
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
26h 35min
ORY - SCL
22/8
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 20min
CDG - SCL
26/8
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 20min
CDG - SCL
2/11
mar.
2 escales
Air Europa
21h 15min
ORY - SCL
25/8
mer.
1 escale
LATAM Airlines
18h 15min
CDG - SCL
6/10
mer.
2 escales
Air Europa
22h 15min
ORY - SCL
11/7
dim.
sans escale
LATAM Airlines
18h 35min
CDG - SCL
20/10
mer.
2 escales
Air Europa
22h 15min
ORY - SCL
3/11
mer.
2 escales
Air Europa
21h 15min
ORY - SCL
4/10
lun.
2 escales
Air Europa
32h 20min
ORY - SCL
25/8
mer.
2 escales
LATAM Airlines
22h 39min
ORY - SCL
15/7
jeu.
2 escales
LATAM Airlines
24h 05min
ORY - SCL
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Dernières offres de vols domestiques

13/10
mer.
sans escale
Sky Airline
2h 14min
IQQ - SCL
18/10
lun.
1 escale
Sky Airline
3h 36min
SCL - IQQ
15/10
ven.
1 escale
Sky Airline
3h 07min
IQQ - SCL
20/10
mer.
1 escale
Sky Airline
3h 33min
SCL - IQQ
26/9
dim.
sans escale
Sky Airline
1h 50min
ANF - SCL
29/9
mer.
sans escale
Sky Airline
2h 02min
SCL - ANF
2/10
sam.
sans escale
Sky Airline
1h 36min
ZOS - SCL
4/10
lun.
sans escale
Sky Airline
1h 35min
SCL - ZOS
2/12
jeu.
sans escale
Sky Airline
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ZCO - SCL
6/12
lun.
sans escale
Sky Airline
1h 20min
SCL - ZCO

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