Trouvez un billet d’avion pas cher pour Colombie-Britannique

Aller-retour
1 adulte
Économique
Aucun bagage
mer. 19/4
mer. 26/4

Voici pourquoi les voyageur·euses choisissent KAYAK

Économisez 23 % ou plusComparez de multiples sites de voyage en une recherche.

Utilisez notre site gratuitementIl n'y a aucuns frais cachés.

Filtrez les offresChoisissez la classe, le WiFi gratuit et plus encore.

Combinez pour économiserPayez moins cher en groupant votre vol et votre hôtel.

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Colombie-Britannique

Dernières bonnes affaires pour Colombie-Britannique

Meilleurs tarifs aller-retour obtenus par les utilisateur·ices sur KAYAK au cours des 72 dernières heures

LE PLUS POPULAIREKelowna
2 escales et + à partir de 777 €

Bon à savoir

Basse saison

avril

Haute saison

juillet

Vol le moins cher

315 €

Bonne affaire aller-retour

555 €

Bonne affaire aller simple

344 €
Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.
Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 22%.
Vol Aéroport de Paris-Charles-de-Gaulle - Vancouver
ou moins
ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Colombie-Britannique

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Colombie-Britannique ? 25% de nos utilisateur·ices ont trouvé un vol pour Colombie-Britannique aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Lyon à 948 €, aller-retour à 858 €, aller simple de Bordeaux à 1 008 €, aller-retour à 1 031 €, aller simple de Marseille à 1 450 €, aller-retour à 1 082 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet et août, et avril est le mois le moins cher pour partir pour Colombie-Britannique.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Colombie-Britannique.

FAQ - Réserver un vol pour Colombie-Britannique

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Colombie-Britannique

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK
7,9
DeltaNote générale basée sur 29332 avis
8,1Embarquement
7,8Confort
8,5Équipage
7,8Divertissement
7,5Repas
Avis sur la compagnie

Add non dairy creamer

En savoir plus sur Delta

Add non dairy creamer

Free snacks and beverages but they should Add non dairy creamer for coffee

Terrible experience delays going there and delays coming back will not be flying delta

Température de la ventilation très basse.

Vol à l'heure. Personnel aimable. Repas corrects. J'ai pu choisir une place confortable moyennant un prix correct. Divertissements limités que écran individuel. Plutôt content du voyage avec cette compagnie

Repas disponibilité du personnel confort d’installation ponctualité

Parfait

Excellent

Je suis un Franco Americain de 63 ans residant aux US depuis 38+ ans. Apparement mon retour vers Miami a ete booké sans baggage !!!??? De toute evidence une grossiere et innacceptable erreur !!! Comment puis rentrer chez moi sans bagagge ??? Imaginez ma surprise quand Air France m'a informé au "checkin" que mon billet de retOur n'incluait pas un baggage et a refusé de me laisser embarquer avec ma valise de 21 kilos si je ne payais pas un " suplement de €60. A €960+ ce billet ne qualifie pas particulierement de billet "discount"!!!??? Pour compliquer les choses encore un peu plus suite a un traumatisant vol de picpokets dans le metro parisien qq jours avant mon retour je n'avais plus de carte bancaire. Depuis presque 40 ans de voyages entre mes 2 pays je n'ai jamais eu une experience plus desagreable et humiliante dans un aeroport. De retour en Floride a la maison je suis stressé triste humilié et terriblement deçu par ce dernier jour dans ma ville lumiere de naissance.

Points positifs : "L’accueil et l’aimabilité du personnel qui laisse à désirer. Le confort est vraiment mauvais. Le dinner était vraiment léger."
Points négatifs : "La Nourriture, le personnel, le confort."
Points négatifs : "flight left without 1/6 of the passengers. ¯\_(ツ)_/¯"
Points positifs : "Crew was super helpful and very accomodating"
Points négatifs : "Can’t think of anything. A few times I’ve flown Delta, the service has improved. Having helpful staff on board is very important . Years ago it was very unpleasant to fly Delta because of rude flight attendants especially on us domestic flights. Hopefully that has all changed. Especially the older crew. If they can’t stand doing better customer service they need to retire . Happy to fly Delta and will let people know."
Points négatifs : "Don’t be delayed by more than 1 hour. Twice the same day / both directions."
Points positifs : "Movies"
Points négatifs : "Comfort. Jetblue offers betwee seats ne apacing betqeen rows"
Points négatifs : "Provide earphones or headphones"
Points positifs : "Everything except the delay was fine, not extraordinary."
Points négatifs : "7-hour flight delay. If this was a European flight we would have been entitled to at least $250 for our inconvenience. We were not offered anything to compensate us for a 7hour delay, which was ridiculous."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "13 hour delay"
Points positifs : "Good service great aircraft"
Points négatifs : "Takes along time to get off airplane with everyone getting their bags from the overhead bins"
Points positifs : "Flight was mostly uneventful, which is great! Right after takeoff we made a complete circle and no information was given as to why, but we assumed it was air traffic."
Points positifs : "Crew was really nice."
Points négatifs : "My first flight was delay because of that I lost my second flight."
Points positifs : "The crew were nice."
Points négatifs : "We could have used more legroom between the seats."
Points négatifs : "No delay"
Points positifs : "Never made the connecting flight."
Points positifs : "Great experience!"
Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"
Points négatifs : "Tout"
Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"
Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."
Points négatifs : "In the last months I have travel 3 times , this is the first with Delta. I can say it has been the best experience I had. Good entertainment, the access to texting and the variety of snacks make superior this airline."
Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."
Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"
Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"
Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"
Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."
Points négatifs : "Departure delayed by 1hr30"
Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"
Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"
Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"
Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"
Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"
Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"
Points positifs : "Kindness of the staff"
Points négatifs : "The comfort seats are not that comfortable"
Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"
Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"
Points positifs : "I was very impressed with the flight attendants. They were very pleasant & very attentive to the guests. The premium seats were very comfortable. The only disappointment was the chicken dinner but the ice cream dessert & refreshments were wonderful."
Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

En business, équipage défaillant, le service n'est pas à la hauteur des espérances. Repas servi repisement. Le pain n'avait pas été réchauffé et était mou et glacé. Enchaînement des plats trop rapide. Pas de boisson proposé au cours du repas. Pas de boissons chaudes proposées en fin de repas. Déçu

En business, équipage défaillant, le service n'est pas à la hauteur des espérances. Repas servi repisement. Le pain n'avait pas été réchauffé et était mou et glacé. Enchaînement des plats trop rapide. Pas de boisson proposé au cours du repas. Pas de boissons chaudes proposées en fin de repas. Déçu

Aéroport côté asiatique, super bondé… Possibilité de payer pour passer plus vite

J’ai eu trop d’informations différentes du personnel de Turkish Airlines concernant les sièges équipés de couffin pour les Bébés donc finalement nous n’avons pas pu en obtenir un

Non

Merci

Voyages à 4 personnes , la totalité des bagages perdus , turkish airlines première et dernière fois .

L’embarquement top , Le service à bord, le repas distribué peuvent être largement amélioré

Super comme compagnie

Points négatifs : "Très bien à heure un avions trop propre"
Points positifs : "The boarding, comfort and crew were excellent. Everything is very organized and professional."
Points négatifs : "I had a 12 hour layover in Istanbul. The hotel was great and I appreciated the good food and rest. However, it took nearly an hour each way to the hotel. I think it would be great if Istanbul airways cooperated with the Yotel so transit passengers could stay in the airport. They helped me to get a visa and they say it will be reimbursed, but all of those things took time when I was so exhausted after a long flight. Overall, it was wonderful to have that opportunity to rest and shower on a long wait, but it would be even better if it was closer and it was clear ahead of time that a visa would be needed."
Points positifs : "Baggage policy and amenities on board as well as the Istanbul airport as a connector."
Points positifs : "Surprised to get a meal on such a short flight! Very good service."
Points positifs : "The Food was good."
Points négatifs : "We had a very uncomfortable flight. A passenger right behind us was screaming all through the flight. We need to be refunded part of the ticket cos it was horrible."
Points négatifs : "they allowed either carryon or a personal pack"
Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."
Points positifs : "Leg room"
Points négatifs : "I was served Butter chicken after confirming with the flight attendant whether it was an ASIAN VEG MEAL which I had requested. On being confronted about the issue, the flight attendant gave a cold response saying they were out of asian veg meals. One of the worse airlines and should not be a part of Star Alliance."
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"
Points positifs : "Crew was awesome! Food was decent! Service rocked!"
Points négatifs : "Flight was delayed for 3 hours! No explanation given!"
Points positifs : "Excellent food and service.Very comfortable flight.Crew was great."
Points négatifs : "Check in staff not so friendly but process was OK"
Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"
Points négatifs : "Plane delayed by 3 hours. Missed my other flight to Tirana. Horrible service at the airport to help me out with a hotel. Had to run around for over 3 hours. Never flying Turkish again."
Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"
Points négatifs : "being treated like a drug dealer at the boarding gate #312 and having passport / boarding pass checked several times"
Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."
Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"
Points positifs : "I was lucky enough to have a whole row to myself. Otherwise, it would be the regular cramped seating arrangement that is on all airlines."
Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."
Points positifs : "Courteous flight attendants, simple check-in, good service."
Points négatifs : "I wish the flight attendant brought more water from time to time, as the flight was long."
Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"
Points positifs : "Super service clean nice airplane ✈️ departing arriving on time"
Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"
Points négatifs : "The flight was 5 hrs late. I have put 2 older passengers with knee problems. they have to go through the satires then what's the point of getting wheelchair???? you guys took $250 more on each tickets so the passengers can reach to their destination faster. but you ended up delaying the flights. and i asked around to many people after this and they told me that you always do it. WTF??????? give me my money back...."
Points négatifs : "THE bathroom esp at the back of the plan read very dirty. Went floors a d trash that was overflowing."
Points positifs : "The hot stewardess. She not only was gorgeous she smelled fantastic. What a treat to look at! Hire more beautiful women. Fire the fat ones."
Points négatifs : "No where to stash my legs. Why bother to have feet, knees and legs while flying. While flying economy class, airlines should require amputation of legs at the hip. You should just do it because at the end of a long flight your legs will fall off anyhow. They will be rotten and full of ganggreene from no blood flow."
Points négatifs : "The boarding was chaotic. The space used at the gate could not cater for the number of passengers and there was no way anyone with any priority boarding status could make it to the counter. This is not new and has been a recurring problem with this flight and turkish airline does not seem to care enough to handle."
Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"
Points négatifs : "No entertainment system in the seats."
Points positifs : "Everything was great, thank you for your service."
Points négatifs : "NA"
Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"
Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."
Points positifs : "Très pratique"
Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"
Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"
Points positifs : "Rien"
Points positifs : "I was very happy with food and service especially stewardess smiling my journey was San Fransisco to Istanbul."
Points négatifs : "One of my luggage didn't come came 3 days later."
Points négatifs : "Repas"
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "all of it"
Points négatifs : "The service on Turkish airlines was not friendly or helpful. The food was not quality, or food tasting. The entertainment didn't include a lot of movies at all. One of the flights did even give headphones. The staff wasn't rude and not helpful, and didn't make the flight comfortable. I had high hopes flying with Turkish Airlines for the first time, but I was thoroughly disappointed with everything."

Delay due to lack of personnel!

Queue énorme au contrôle et 1h30 de retard pour le départ

Aucun soucis, bon suivi et correspondance dans les temps Nickel

Problème de check in

Très bon service. Repas pourrait être amélioré. Personnel agréable. Hygiène respectée. Merci

Le repas est très ordinaire. Le reste c’est très bien!

Points positifs : "Terrific hot breakfast in bus. class"
Points négatifs : "Window did not darken like the others."
Points positifs : "Muslim food"
Points positifs : "Fast boarding"
Points négatifs : "Slow in refuelling, got us delayed for 40-"
Points négatifs : "Half the screens were not working - crew were made aware but nothing was done. Vegetarian choices were poor to non-existent ; I witnessed crew insist to a passenger that there were no vegetarian options! They finally cobbled something together for him but not a pleasant experience"
Points positifs : "Reclinable seats."
Points négatifs : "The food!! The lights could be dimmed as it was a night flight."
Points négatifs : "I was seated next to the restroom, which is not a pleasant experience for an international flight."
Points positifs : "The crew and the timing were ok"
Points négatifs : "The seats were uncomfortable"
Points positifs : "Very professional"
Points négatifs : "Lost luggage"
Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."
Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."
Points négatifs : "This was just a short commuter flight from Lyon to Amsterdam for connection."
Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"
Points positifs : "The crew was great but the seat wasn't as comfortable and didn't have much leg room."
Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"
Points positifs : "The earphones for out two seats only worked intermittently, but the Purser, Lee-Ann handled it professionally and pleasantly. That was the only disappointment in an otherwise pleasant flight"
Points négatifs : "The earphones could have worked!"
Points positifs : "Food provided, staff kind"
Points négatifs : "Was several hours delayed and check in took 45 minutes because they somehow lost my reservation."
Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"
Points positifs : "Everything was good except for the entertainment consul for one of our seats."
Points négatifs : "One of our entertainment consuls had to be rebooted 4 times and still didn’t work. We gave up asking."
Points positifs : "The crew were very nice, food was tasty, seat comfortable and the entertainment great as well. Will be flying KLM again soon :)"
Points négatifs : "Need more leg room!!! Larger meals needed."
Points positifs : "Friendly and efficient crew. I travel KLM often and always enjoy the flights."
Points négatifs : "There were several flight delays and gates were changes a few times."
Points positifs : "Crew was in a festive mood, the meal was unexpectedly delicious"
Points négatifs : "Seats ok, but could be more comfy"
Points positifs : "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"
Points positifs : "The constant smile conferred by flight attendants through the entire flight."
Points négatifs : "The boarding was a bit disorderly. Lanes for zones 3 and 4 were not clearly indicated."
Points positifs : "Short flight and being able to escape from drunk belligerent Passenger on previous flight"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"
Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"
Points positifs : "Comfort was better than on the previous Dash-8. Food was OK."
Points négatifs : "Despised the cold temperature and cold draft in world business even with all vents shut off...gave me a head cold. Boarding was disorganized. There was no sense of direction; ergo, everyone was jumping in."
Points positifs : "Seats were very comfortable, food was excellent, the staff was very nice, cabin was quite and roomy."
Points négatifs : "No outlets to charge digital devices, and need more bathrooms on board. I was able to sleep most of the 11 hour flight so I did not take advantage of the entertainment."
Points positifs : "The cabin crew was so kind, efficient, and attentive. All meals and snacks were delicious."
Points positifs : "Everything is top notch for an airline company."
Points négatifs : "Nothing.... I enjoyed every moment of the flight."
Points négatifs : "infotainment was down. Lost my luggage the flight was delayed"
Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."
Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."
Points positifs : "Boarding was as expected, crew & food were ok. Nothing else positive to extract out of this flight."
Points négatifs : "Delayed flight, horrible baggae policy when the flight is actually operated by a partner of the company you bought the ticket from and not the actual company. Dirty seats, no in-flight entertainment whatsoever (not even a magazine)."
Points négatifs : "The streaming service didn’t work"
Points positifs : "Food was just fine, movie selection very good"
Points négatifs : "Uncomfortable seat cushions, lights were truned on too early (1.5 hours before flight landed)"
Points positifs : "Premium economy service was good."
Points négatifs : "Inexplicably, our preassigned seats were changed at checkin and we were put in bulkhead. This particular Boeing aircraft is pretty poorly designed. Especially the bulkhead in premium economy."
Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points négatifs : "Le menu est à améliorer"
Points positifs : "Due to lightening bolt strike our pre-Y2K era plane got switched out with a newer plane with modern media delivery at the seats."
Points négatifs : "This caused a two hour delay in boarding and another 30 minutes on the JFK T4 tarmac. Same crappy headphones so it wasn’t the"
Points positifs : "Very friendly service!"
Points positifs : "Pleasant flight"

La nourriture était moyenne….

I traveled Lufthansa many times in the past when they had Portland-Frankfurt direct flights. The service and food was superior on those flights compared to what I experienced on this recent flight. Food was terrible. Drink service came by once with no follow up. (would have like a second glass of wine). Entertainment selections were boring. (too much Tom Cruise!) Headphones did not work at all. Overall, a very disappointing experience. I question if I'd fly Lufthansa again.

The airport shuttle drive ran into a wall, causing a 20 min delay to a connect flight. He only spoke German and most if the travelers in the shuttle bus were non German speakers. The air hostesses were mostly brusk or downright rude.

Voyage de san Francisco vers Honolulu à été mauvais. Petit avion pas de films (tous les écrans étaient en panne), pas de wifi. Il ne nous ont pas compensé, ils auraient pu nous offrir un sandwich ou une boisson gratuite.

Please see other message. One flight was cancelled and neither Lufthansa or Air cañada would book me on another flight as they did not have me in their computer(with the numbers you assisted me with) HELP

Formalités d'embarquement simples. Le staff à bord sympathique. Assis à côté d'un homme a assez forte corpulence qui mettait en évidence la taille réduite des sièges. Le dîner et petit déjeuner pas fameux du tout, le niveau à encore baissé dans ce domaine.

La boufe et l’équipage très cool seulement il fallait payer une petite bouteille de vin à 7 euros

Notre départ et notre arrivée étaient à l’heure. Nous étions bien servis par les membres d’équipage. Malheureusement, moins d’espace dans ce modèle d’avion que dans les modèles plus récents. Les écrans installés dans les sièges fonctionnent très lentement, donc pas beaucoup de divertissement pour le vol de 8 heures

Transit à Frankfort : horrible !

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "Nothing"
Points positifs : "Crew was amazing. I will never fly to Europe with anyone else. No joke. Best flying expierence ever."
Points négatifs : "Honestly nothing. From start to finish great time."
Points négatifs : "Flight left without us even though they knew our flight had landed and we were on our way. Then they rerouted us with a longer flight and our luggage didn’t make it."
Points négatifs : "Self-check-in at Munich was unnecessarily complex. Same for procedure to check in luggage. Also, the passport had to be inspected twice despite being already in the secure zone."
Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"
Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"
Points négatifs : "- The extra baggage fees were 5 times higher than the announced on the website which caused a lot of troubles. - The booked special meals (halal) were too spicy and not proper for children at all ( we just wanted normal meals without non-halal ingredients. - No basic medications on the first flight."
Points positifs : "Just about brand new Airbus airplane, very nice! Everything worked, seats reasonably comfortable for a long flight. Boarding worked well by area of the plane, friendly crew."
Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"
Points négatifs : "Retard"
Points positifs : "Ben... Je cherche encore"
Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"
Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"
Points négatifs : "Parfait rien a dire"
Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."
Points positifs : "It was nice trip and comfortable"
Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"
Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"
Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"
Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"
Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points positifs : "Friendly staff, great attention to travelers who need assistance!!!it"
Points négatifs : "Chaos boarding process"
Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"
Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."
Points positifs : "The crew is attentive and friendly The seats are flat-lay"
Points négatifs : "The food is mediocre at best Seats are narrow"
Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"
Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"
Points positifs : "Loved it!"
Points négatifs : "Liked it all"
Points positifs : "The flight was OK and I had a good seat. The service was fine."
Points négatifs : "Connecting time were bad, airports horrible, no information, customs bad with no respect for travelers. I had to run to catch all my flights! Bad experience."
Points positifs : "Comfortable seats and great movie selection. They also had books and games for kids."
Points négatifs : "The food was good but could have been better."
Points positifs : "easy boarding, great flight attendants"
Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."
Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."
Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"
Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."
Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."
Points négatifs : "Le retard"
Points négatifs : "Le retard"
Points positifs : "Very friendly crew"

Vol agréable sans ambushes.

Friendly and professional. And the hostess was really funny. Very happy with my first experience. Thank you Westjet!

L’attitude des hôtesses de l’air

Points positifs : "the flight crew made our flight very comfortable and pleasant. One flight attendant ( didn't spot her name) had such a gentle sense of humour while serving us-it was nice. Flight attendants at times seem like strict teachers - so it was nice to smile and laugh - especially now with such fear of flying due to COVID-19"
Points négatifs : "Boarding process could be a little smoother and less frantic"
Points positifs : "It was all very standard- crew was nice, plenty of food"
Points négatifs : "the system for checking bags at Paris CDG was really bad. The Kiosks to print bag tags were really hard to use - esp for older folks."
Points négatifs : "Flight was delayed over an hour and that added to an already for a very long day. We also ended up waiting a long time while aboard. There apparently was a weight balancing issue. It took them a long time to let us know why we were sitting there. Otherwise everything was okay."
Points positifs : "The pilot got us to Toronto."
Points négatifs : "Everything. Contrary to most of my experiences with WestJet over the past nineteen years, this was the worst, overall, trip I have ever had with them, from delays, to missing my connecting flight, to gross incompetence with the staff, to a failure to even empathize with our situation (with a baby!)."
Points positifs : "Everything was great!! Thanks so much!!"
Points positifs : "Very nice crew and good snacks. Quick boarding."
Points négatifs : "Newer plane with TVs. There was an app for entertainment of you wish to download."
Points positifs : "Larger size plein, comfortable seats and great Crew"
Points négatifs : "Price"
Points positifs : "Crew was great! Seat space was a bit tight"
Points négatifs : "Little more space and leg room"
Points positifs : "L'embarquement depuis toronto seulement"
Points négatifs : "L'embarquement depuis Montréal et le respect de l'heure du decollage"
Points négatifs : "Avoir un repas inclus pour vancouver - honolulu"
Points négatifs : "Les chois d"
Points négatifs : "Accueil et l'information disponible à Puerto Plata et le fait que même si WestJet est une entreprise canadienne je n'ai pas pu payer mes frais pour une valise en argent canadien"
Points négatifs : "Les files d’attente étaient interminables et on est arrivé 2minutes avant la fin de l’embarquement après avoir couru comme des folles. Vraiment stressant et désagréable."
Points positifs : "Friendly crew, informative captain."
Points négatifs : "Nothing- it was a very short flight, didn’t need anything else."
Points positifs : "Crew was great, served us multiple times ! Even tho crew was late 25 mins. We have landed 10 mins early"
Points négatifs : "It would be nice if WestJet didn't gouge customers during unfortunate circumstances"
Points positifs : "Le personnel efficace, professionnel et d'un accueil chaleureux. Les sièges....confo....mais espace très limité. 0"
Points négatifs : "A part l'espace limité pour les jambes...tout était"
Points positifs : "Pas de divertissement disponible dans les Boeing 737-800"
Points négatifs : "Avoir accès à du divertissement (films, musique, etc)"
Points négatifs : "Cancun flight was delayed 24 hours in advance, westjet did not hold connecting flight despite advance notice, being expedited through CBS and reaching gate before departure time"
Points positifs : "Le respect de l’horaire: départ à l’heure et arrivée telle que prévue !"
Points négatifs : "Serait-ce possible que durant le vol, on puisse savoir le nom des villes importantes que nous survolons? Pour le vol « aller » vers Toronto, français/anglais sur le vol ( mot du Commandant)"
Points négatifs : "Crews were good"
Points positifs : "Jeune fille très dévoué à bord qui adore son travail et nous le fait ressentir, service du client plus exceptionnel! Je n’avais jamais vu un aussi bon service à bord d’un avion! Merci!"
Points négatifs : "Repas gratuit"
Points positifs : "tout"
Points négatifs : "heure de retard"
Points positifs : "Vol arrivé en avance, hôtesses de l air avec de l humour et disponibles."
Points négatifs : "Pas de repas offert, aussi la température de l’avion m paru basse et m a en parti empêché de dormir et d très confirtable."
Points négatifs : "L'ajout d'une banque musicale dans le west jet connect serait bien"
Points positifs : "NA"
Points négatifs : "NA"
Points positifs : "Flight was fine"
Points négatifs : "Air canada late as usual in coming in and departure.air canada needs to improve their reliability"
Points positifs : "Le personnel était bien"
Points négatifs : "Espace intérieur conçu pour petite personne espace pour les jambes presque inexistantes, aucun divertissement gratuit. Internet très dispendieux et pris vraiment beaucoup de temps à ce connecter si on a pas application sur notre iPad. Pris 50 min pour connecter"
Points négatifs : "Flight got delayed for over 2 hours"
Points positifs : "The stewardess was awesome."
Points positifs : "Excellent all round. Good price. Nice seats. Excellent staff. Good boarding and disembarking. Highly recommended."
Points négatifs : "It does not have free food and entertainment, but for the price this is acceptable."
Points négatifs : "There wasn't any food to purchase other than a few snacks. That's just not good enough for a 6 hour flight, Really poor."
Points négatifs : "Crew not so friendly"
Points positifs : "Price"
Points négatifs : "Head crew person was lazy and bad attitude. The rest were very good"
Points positifs : "An uneventful and comfortable trip, well.. as comfortable as any aircraft gets :)"
Points positifs : "Flight not full."
Points négatifs : "Very hard seat"
Points positifs : "No too early flight"
Points négatifs : "More than 4 hours between the 2 Flights. Just magazine to entertain ourselves"
Points positifs : "Excellent West Jet price found by Kayak. Direct from Calgary to London"
Points négatifs : "No free access on films and entertainment without using our data. Quality of chicken was ok."
Points positifs : "Food vouchers in Calgary for the 6 hour flight delay due to WesJet computer issues on Toronto plane. $100 credit Bag pick up Minmico at WS Care Centre tried hard to arrange a seat on an earlier flight due to my inquiry; let me call home twice on her phone to advise husband of flight changes. She tried to organize my bag to be put on the earlier flight at the last minute although she was unsuccessful."
Points négatifs : "Passengers are crammed into small seats."
Points positifs : "Overall an easy experience. Cheap!"
Points négatifs : "West jet has got to figure out a better way to board the plane- the "zone" model is a nightmare."
Points négatifs : "LATE TAKING OFF FROM WPG BY 90 MINUTES -- SEE ABOVE COMMENT -- YOUR SURVEY SHOULD NOT ASK ABOUT TWO FLIGHTS IN THE SAME EMAIL!"
Points positifs : "Professional, efficient, courteous."
Points positifs : "Le professionnalisme du personnel en raison de l'orage à Montréal."
Points négatifs : "Impossible de comprendre ce que l'hôtesse de l'air disait en français (trop vite)."
Points positifs : "Pour ce vol inaugural entre Paris CDG et Halifax YHZ, Westjet a été fidèle à sa réputation en offrant un service exceptionnel et chaleureux. Dès l'embarquement, un goodie-bag à été remis à tous les passagers. Une fois à bord, un repas à été offert gratuitement, spécialement pour ce premier vol. Tout au long du vol, les agents de bord ont effectué un travail incroyable, en offrant collations et rafraichissements aux invités, le tout toujours gratuitement. Ce fut une expérience mémorable."
Points négatifs : "CDG est un aéroport très mal organisé. Indirectement, cela pénalise Westjet car les longues attentes aux comptoirs d'enregistrement, à la sécurité, à l’embarquement… rendent l'expérience moins agréable, même si le vol en tant que tel était parfait."
Points positifs : "My singing group was the entertainment!! ;o)"
Points positifs : "Le prix du billet d’avion est bon"
Points négatifs : "Le retard de 40 minutes m’a causé beaucoup d’ennuis. De plus, je n’ai jamais su pourquoi nous avons été retardés de 40 minutes. J’ai logé un appel au service à la clientèle de west Jet ( j’ai parlé à Mike) pour demande de dédommagement."
Points positifs : "In the flight there was a crew member she was not polite ...As I want to use washroom urgently & I was not very much familiar where is washroom I asked her three times she did not reply back...Just walk away...if she does not understand me, she cam say pardon me...but she just left"
Points négatifs : "Everything else was good...great help from Abbotsford staff...I really appreciate that"

Réservez des billets d’avion pas chers pour Colombie-Britannique

Dernières offres d’allers-retours

12/9mar.
1 escaleAir Transat
22h 30minCDG-YVR
26/9mar.
1 escaleAir Transat
15h 40minYVR-CDG
458 €
12/9mar.
1 escaleAir Transat
19h 55minCDG-YVR
26/9mar.
2 escalesAir Transat
39h 55minYVR-CDG
463 €
12/9mar.
1 escaleAir Transat
19h 55minCDG-YVR
26/9mar.
2 escalesAir Transat
39h 55minYVR-CDG
471 €
12/9mar.
1 escaleAir Transat
22h 30minCDG-YVR
26/9mar.
1 escaleAir Transat
15h 40minYVR-CDG
473 €
5/9mar.
1 escaleAir Canada
31h 00minCDG-YVR
22/11mer.
2 escalesAir Canada
16h 15minYVR-CDG
559 €
5/9mar.
1 escaleAir Canada
31h 00minCDG-YVR
22/11mer.
1 escaleAir Canada
15h 45minYVR-CDG
561 €
23/8mer.
1 escaleAir Canada
31h 30minNCE-YVR
5/9mar.
1 escaleAir Canada
14h 30minYVR-NCE
562 €
13/9mer.
1 escaleWestJet
32h 23minCDG-YXX
20/9mer.
1 escaleWestJet
12h 50minYXX-CDG
567 €
13/9mer.
2 escalesWestJet
15h 45minCDG-YVR
20/9mer.
2 escalesWestJet
13h 40minYVR-CDG
571 €
12/9mar.
1 escalePlusieurs compagnies
25h 30minNCE-YVR
29/9ven.
2 escalesPlusieurs compagnies
28h 30minYVR-NCE
588 €
24/5mer.
2 escalesPlusieurs compagnies
19h 38minTLS-YVR
7/6mer.
1 escalePlusieurs compagnies
15h 05minYVR-TLS
618 €
9/9sam.
1 escaleBritish Airways
20h 55minTLS-YVR
24/9dim.
1 escaleBritish Airways
28h 35minYVR-TLS
625 €
10/9dim.
2 escalesAmerican Airlines
32h 15minNCE-YVR
27/9mer.
2 escalesAmerican Airlines
24h 50minYVR-NCE
641 €
18/4mar.
2 escalesUnited Airlines
37h 18minLYS-YVR
25/4mar.
2 escalesUnited Airlines
43h 20minYVR-LYS
674 €
7/9jeu.
1 escaleLufthansa
17h 10minTLS-YVR
24/9dim.
1 escaleLufthansa
14h 40minYVR-TLS
687 €
18/4mar.
2 escalesDelta
23h 30minNCE-YVR
25/4mar.
2 escalesDelta
27h 55minYVR-NCE
692 €
18/4mar.
2 escalesAir France
17h 45minNCE-YVR
25/4mar.
2 escalesAir France
25h 20minYVR-NCE
695 €
18/4mar.
2 escalesKLM
21h 41minLYS-YVR
25/4mar.
1 escaleKLM
20h 10minYVR-LYS
759 €
4/8ven.
1 escaleTurkish Airlines
39h 25minLYS-YVR
25/8ven.
2 escalesTurkish Airlines
37h 15minYVR-LYS
1 059 €
18/4mar.
3 escalesBrussels Airlines
61h 15minLYS-YVR
25/4mar.
3 escalesBrussels Airlines
51h 55minYVR-LYS
1 095 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres d’allers simples

6/5sam.
1 escaleWestJet
11h 58minCDG-YVR
315 €
6/5sam.
1 escaleWestJet
13h 52minCDG-YXX
315 €
6/5sam.
2 escalesWestJet
26h 05minCDG-YVR
331 €
6/5sam.
2 escalesWestJet
15h 44minCDG-YVR
337 €
22/6jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
27h 20minCDG-YXX
350 €
15/6jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 35minCDG-YVR
372 €
22/6jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 35minCDG-YVR
374 €
22/6jeu.
2 escalesPlusieurs compagnies
18h 35minCDG-YVR
381 €
24/5mer.
1 escaleWestJet
14h 58minCDG-YVR
382 €
3/5mer.
2 escalesPlusieurs compagnies
42h 28minLYS-YVR
384 €
24/5mer.
1 escaleWestJet
13h 52minCDG-YXX
387 €
7/9jeu.
3 escalesPlusieurs compagnies
27h 15minORY-YVR
387 €
7/6mer.
1 escaleWestJet
14h 58minCDG-YVR
388 €
7/6mer.
3 escalesPlusieurs compagnies
41h 05minMRS-YVR
388 €
3/5mer.
3 escalesPlusieurs compagnies
39h 25minLYS-YVR
391 €
18/6dim.
2 escalesTAP AIR PORTUGAL
48h 37minNCE-YVR
615 €
19/6lun.
1 escaleBritish Airways
30h 20minNCE-YVR
828 €
19/7mer.
1 escaleAir Transat
17h 20minNCE-YVR
1 143 €
20/7jeu.
1 escaleIcelandair
27h 25minNCE-YVR
1 248 €
1/5lun.
1 escaleAir Canada
12h 45minLYS-YVR
1 378 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Dernières offres de vols domestiques

4/8ven.
sans escalePlusieurs compagnies
1h 35minYYC-YVR
19/8sam.
sans escalePlusieurs compagnies
1h 26minYVR-YYC
60 €
18/4mar.
sans escaleFlair Airlines
5h 15minYYZ-YXX
25/4mar.
sans escaleFlair Airlines
4h 30minYXX-YYZ
79 €
9/5mar.
sans escaleFlair Airlines
5h 10minYKF-YVR
11/5jeu.
sans escaleFlair Airlines
4h 25minYVR-YKF
83 €
24/5mer.
sans escaleSwoop
5h 04minYHM-YXX
31/5mer.
sans escaleSwoop
4h 20minYXX-YHM
84 €
10/5mer.
sans escaleSwoop
4h 55minYYZ-YXX
17/5mer.
sans escaleSwoop
4h 15minYXX-YYZ
84 €

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

Rechercher par prix

Vols pour Colombie-Britannique

Offres de vols retour :

Colombie-Britannique - France

Classes :

4 304 €
2 692 €
1 000 €
358 €

Découvrez les aéroports de départ :

822 €
679 €
799 €
968 €
645 €
639 €
2 699 €
749 €
1 592 €
676 €
588 €
475 €
764 €
1 365 €
564 €
Voir plus

Découvrez les destinations :

576 €
1 234 €
1 020 €
1 167 €
2 143 €
1 063 €
1 061 €
1 167 €
475 €
1 167 €
688 €
Voir plus