Trouvez un billet d’avion pas cher pour Milwaukee

MKE

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Milwaukee

Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Milwaukee

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Milwaukee General Mitchell de Milwaukee
ven. 7/5
ven. 14/5
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Milwaukee : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Milwaukee) et recevez des mises à jour par e-mail.

Bon à savoir

Basse saison

marsMeilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 3%.

Haute saison

juilletPériode la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 15%.

Prix moyen aller-retour

923 €(prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

830 €ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Milwaukee

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Milwaukee ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Milwaukee aux tarifs suivants ou moins : 830 € pour un aller-retour de Paris, 846 € pour un aller-retour de Nice, 1 062 € pour un aller-retour de Nantes
  • La haute saison est en juin, juillet et août, et mars est le mois le moins cher pour partir à Milwaukee.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Milwaukee.

FAQ - Réserver un vol pour Milwaukee

Quel est le vol le moins cher pour Milwaukee ?

Quelle est la distance entre l’aéroport de Milwaukee et le centre-ville de Milwaukee ?

Comment s’appelle l’aéroport de Milwaukee ?

Milwaukee : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas sur les vols pour Milwaukee ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion pour Milwaukee ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols pour Milwaukee ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol pour Milwaukee ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Milwaukee General Mitchell de Milwaukee

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,3
Qatar Airways
Note générale basée sur 10 971 avis
8,3
Embarquement
8,2
Confort
8,6
Équipage
8,3
Divertissement
8,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The crew were welcoming and accommodating, whether you wanted to sleep or to watch entertainment or eat/drink."

Points positifs : "Amazing crew. Very attentive to passengers and genuinely nice."

Points positifs : "Absolutely nothing."
Points négatifs : "Everything. Firstly the flight was delayed, these things happen but nevertheless I end up missing my connecting Qatar flight to Belgrade, put into a horrible little hotel for 24hrs without my bag, no clothes or toiletries. At one point during the flight once everyone had their chairs reclined one hostess told me to not put mine so far back?!?! Then when asked well then person in front of me has to move theirs forward and her response no they don’t. Absolutely shocking. To think I wanted to upgrade to business class. I’m traveling the globe over the next year and thought let me try Qatar but never again with this type of service and how they treat their customers."

Points positifs : "Seat comfortable"

Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."

Points positifs : "The flight was on time"
Points négatifs : "When a very large man is placed next to someone else who is in a middle seat and cannot use the arm rests on either side, I would think the hostesses would make an effort to move one of the three considering there were multiple other open seats. He was also very old and could hardly stand up when needed. It was the most uncomfortable flight, if I had the money, I would definitely fly business class"

Points positifs : "Crew was awesome"
Points négatifs : "Food quality need to improved"

Points positifs : "There’s a reason Qatar Airline is one of the top 10 airlines! Other airlines feed you pretzels and charge you for a blanket. Qatar feeds you numerous times throughout the flight and everything is as great as travel today can be."

Points positifs : "No WiFi in most of the flight duration"

Points positifs : "the crew was amazing"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Meals are absolutly terrible, confort desaster, and hostess unqualified"

Points négatifs : "The lounge, they use the club lounge in Boston which was so so. Could we have use the one world BA lounge instead?"

Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."

Points positifs : "Crew was amazing and food was Delicious as compare to other airlines."
Points négatifs : "There should be add more variety for toddler food/breakfast.As they served the same food which is for adult. Most of the time we saw Babies were not eaten the spice food....some cookies,cake,pastries etc should also be there as secondary option for choosy toddler."

Points positifs : "All the crews are awesome and very helpful, especially to the parents with young kid."
Points négatifs : "More variety and quality of food"

Points positifs : "Seat comfortable"

Points positifs : "The crew in the plane was very supportive and assisted us with the baby and have provided all possible comfort"
Points négatifs : "we have booked a wheelchair to carry old grandmother with permanent injured hand and the baby to the plane, and we have confirmed availability of the same by calling QA office in Qatar. However QA did not provide a wheelchair during check-in at Paris Charles de Gaulle for whatever unjustified reason"

Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."

Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"

Points positifs : "They flight"
Points négatifs : "Complementary hotel for long stops"

Points négatifs : "Good job keep it up"

Points négatifs : "Long trip"

Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."

Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."

Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."

Points positifs : "Helpful,courteous and efficient"
Points négatifs : "Wifi was hard to connect"

Points positifs : "No delays"
Points négatifs : "Improve your carry on lagguge policy. I was made to throw away some of my expensive clothes by the stuff to fit the weight, when it wasn't a problem when I was checking in ."

Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"

Points négatifs : "Took long time to provide food & water."

Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"

Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"

Points négatifs : "Les repas"

Points positifs : "Plenty of room to move around"

Points positifs : "The service was fantastic"
Points négatifs : "Screaming babies. But hey, great flight"

Points négatifs : "Will fly in a bit.still in Qatar airport waiting for my flight"

Points positifs : "The food and flight staff were good"

Points négatifs : "Qatar counter check asked how long I will be staying in Ho Chi Minh, even though my visa expired in 2022! Surprise and they are aware of my ticket with a return in Thi September. Then I was asked for how long I will stay is not of Qatar concern. Too much of concern!"

Points négatifs : "Peu de nouveaux films"

Points positifs : "Entertainment is very good"
Points négatifs : "boarding hall was very small, food was below average for Qatar Airways"

Points positifs : "Food crew and entertainment were all good thanks"
Points négatifs : "A child behind me kept kicking the back of the seat all the time and the mother did nothing about it"

Points négatifs : "Movies are always the same"

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"

Points négatifs : "USB port was not working."

Points positifs : "Cabin crews were politie"
Points négatifs : "Waiting area outside gate was crowded and slow service, plane take off was delayed Plane wasnt clean enough food wasnt good taste horrible"

Points positifs : "Everything"
Points négatifs : "No HE"

Points négatifs : "No internet"

Points positifs : "The flight crew are all amazing and provide excellent customer service."
Points négatifs : "No complaints."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"

Points positifs : "Crew did an outstanding job"

Points négatifs : "Broken tray table literally off its hinges and unusable."

Points positifs : "Only selection of movies but that’s all!"
Points négatifs : "Flight delay could have been explained better, boarded the plane and sat in for about 2:30 min, crew could have been more proactive but NO! Food especially thinking this dinner time in business class fare very small portions! Wi-Fi paid for full flight but it was turned off in the mid of the air!"

Points négatifs : "sat on the tarmac for 3 hours because the pilot was late."

Points positifs : "Reliable - on time - good service - made up time for a late departure"
Points négatifs : "All Good stuff"

Points négatifs : "Again, make sure to note conspicuously that luggage price is not included."

Points positifs : "Flight was on time, smooth take-off and landing, and gluten-free meal available (ordered before through Delta.com). Alcohol was available at each drink service."
Points négatifs : "No gluten-free snacks, lack of gluten-free awareness by crew, and gluten-free meal had an apple instead of the (gluten-free) ice cream bar the other meals included for the dessert."

Points positifs : "Équipage commercial chaleureux et efficace"
Points négatifs : "Angle inclinaison des sièges de première"

Points positifs : "Liaison quotidienne fiable"
Points négatifs : "C’est un petit jet avec espace limité"

Points positifs : "Food and movies"

Points négatifs : "Tout"

Points négatifs : "Le choix des films, la nourriture, l'information de vol sur la tablette"

Points positifs : "Personnel courtois"
Points négatifs : "2h de retard ..."

Points positifs : "Happy to be home"
Points négatifs : "Allow more time for check in"

Points positifs : "Zéro sourire! D'après moi, ils n'avaient pas envie de travailler ce matin..."
Points négatifs : "Le wi-fi ne fonctionnait pas, aucun dvd, même pas de prise usb pour charger nos téléphone, siège très étroit! On pouvait dire quand le pilote ralentissait et accélérait tellement c'était fait brusquement! Rien à voir avec mes 2 premiers vol..."

Points positifs : "L’horaire Respectée"
Points négatifs : "Rafraîchissements peu de choix"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "tout"
Points négatifs : "le confort des sièges"

Points positifs : "?"
Points négatifs : "Un autre transporteur! Vol retardé + déglaçage +attente sûr tarmac = vol de transfert raté = 4 heure d’attente a l’aéroport résultat départ de Montréal à 9;00 pour arriver à Kansas à 23:00h"

Points positifs : "Vol retardé + Déglaçage + atttente sur le tarmac pour laisser atterrir un avion en priorité = Arrivé en retard pour le vol suivant = résultat attente de 4 heures à l’aéroport pour prendre le vol suivant. Départ de la maison 8:30 arrivé à destination 22:00 Montréal/Kansas!!!"
Points négatifs : "Un autre transporteur!?"

Points positifs : "Friendly crew."
Points négatifs : "Tight plane and late!"

Points négatifs : "I could not sleep on my return flight, as I am a woman travelling alone and I was seated next to a young man, when there were plenty of free seats in the rear, where some guys were spread out among 3 seats sleeping."

Points positifs : "The care and good food was much appreciated. There were plenty of excellent movies to watch to make the time pass in an enjoyable way."

Points positifs : "Le personnel de Board a ete formidable. Le siege etait tres confortable"

Points négatifs : "Baggage"

Points positifs : "Le choix de films"
Points négatifs : "Pas beaucoup d espaces, personnel peu sympathique, écran qui ne marchait pas bien du tout (avance rapide sans demander, impossible de revenir en arrière), pas de bagages à l arrivée"

Points positifs : "Tout est dit plus haut"
Points négatifs : "Tout est dit plus haut"

Points positifs : "Sky Priority L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "La classe premium est devenu du gros n’importe quoi! Les petites attentions ne sont plus là ( cône de bonbons). Le personnel de bord disparaît après le service du repas et ce, pour le restant du vol. Les rideaux séparateurs restent ouverts! Quant au confort des sièges, n’en parlons même pas! Dur sur les fesses, le dos, les jambes et le sommeil! Bref, cette classe n’a plus rien de premium!"

Points négatifs : "Ras puisque j'ai pas pu le prendre!"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Ils ont annoncé un retard d'une heure reçu sur mon email, je suis donc allé à l'aéroport pour le nouvel horaire et quand je suis arrivé il venait de fermer le vol et ont refusé de me laisser monter! J'ai donc raté l'avion, ils m'ont donné un billet gratuit par contre je n'ai pas pu être à mon rdv qui était important"

Points négatifs : "Lost my both bags in transit. Also, did not get wheelchair services at Paris and had to walk everywhere with bad legs. Not good."

Points positifs : "Cabin service very good and hot meal was unusually good for economy section (especially the chicken with hollandaise sauce)"

Points positifs : "I had the chicken beans and rice which was good, the chicken burrito was a little soggy and had to peal it out of the box but taste ok."
Points négatifs : "The choice of the movies were either action or kids movies, i would like to see some sports movies, auto race, football or espn. All of the was energetic with great smiles and service except for one that never smiled and lacked enthusiasm. I wondered why she was on the plane."

Points positifs : "In rescheduling us they only charged us $54 per person"
Points négatifs : "Reminder came 20 min beforehand and because I didn’t pre check in we missed the flight even though the plane had not even arrived.... terrible experience in Paris and impacted our life in a large way.... not a good experience using kayak"

Points positifs : "Personnel professionnel et accueillant, départ et atterrissage à l’heure"

Points positifs : "Kindness of the staff"

Points positifs : "Food quality was above average (compared to Air France, for instance). On-board entertainment system offers a lot of movies or tv series, assuming it is in working order."
Points négatifs : "A negative point for the entertainment system is the variety of movies - all US based movies. Other airlines mix in foreign movies, Delta is squarely US centric. Also, the entertainment system didn't properly work until rebooted, but flight attendants could not be contacted to get this done timely (cannot call attendants through a non-functional screen). Another concern is the noise level of the cabin, but it's mostly due to passengers."

Points négatifs : "plane was a bit old. tiny tv screen"

Points positifs : "Perfectly on time. Good food and very good friendly service!"

Points positifs : "Equipe sympa et investie."
Points négatifs : "Vieil A380 avec des sièges peu confortables mais surtout une télé et un service VOD sordide. Dîner et boissons bonnes mais petit déjeuner infecte. Pain « étouffe-chrétient »"

Points négatifs : "We thought we were flying AirFrance as our emails came from them and were surprised to learn after waiting in the AirFrance baggage drop queue for 30 mins that we were in the wrong place."

Points positifs : "Service et accueil"
Points négatifs : "Le retard de plus de deux heures!"

Points positifs : "Wonderful. Food was great.i"
Points négatifs : "I love everything"

Points positifs : "Service de crew à bord, très gentil."

Points négatifs : "I was flying from CDG to LGD and my bag was lost, yet the baggage claim system showed it arrived...... Thankful I packed some essentials in my carry on. The bigger issue will be dealing with my medical insurance company to get medications replaced that were in the checked bag."

Points négatifs : "The business class seat is just complety outdated"

Points négatifs : "Pas de l'eau"

Points positifs : "Pas eu lieu"

Points positifs : "M’a replanifié mon vol arrive 3h30 plus tard"

Points positifs : "You change our seats that we could be together."
Points négatifs : "A soda and a cookie, you can definitely do better."

Points positifs : "Very friendly crew, very clean cabin, very comfortable seats"

Points négatifs : "Food is a joke"

Points positifs : "The fight had a lot of open seats as I had a whole row to myself! Also the crew was kind."
Points négatifs : "Flight was delayed, but it didn’t interfere with my travel plans."

Points négatifs : "Better Communication from Lufthansa"

Points négatifs : "A delay to unload then reload bags, followed by no in-flight communication of connecting flights, led to a missed connection and an overnight hotel stay."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "I was seated in Row 18 (comfort economy?) and my seat was relatively comfortable. The cabin was clean and pleasant. The crew was friendly, efficient, and professional."
Points négatifs : "My family was seated in the economy section and their seats were extremely uncomfortable. I had the pasta dish for dinner and it was mushy to the point of being inedible."

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Service is excellent, comfortable seats and space between legs is comfortable even in economy."

Points négatifs : "Yo no pude viajar y no tube ni siquiera una remuneración un empleado de luftansa me dijo que no podía viajar Ali mejor por que no le simpatize y le quedó sin viajar y perdiendo dinero tiempo"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "for the first time ever, my kid ate the airplane food, and it was because it was good. the service was really good and the staff outstanding."
Points négatifs : "Te cabin pressure gave us headache. always happens with the A380 though."

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Crew, boarding, seat"
Points négatifs : "Paris airport is extremely passenger unfriendly. Better to connect somewhere else"

Points positifs : "Crew and flight and service were fine"
Points négatifs : "Economy seats are cramped"

Points positifs : "Good, friendly crew"

Points positifs : "on time no hassle"
Points négatifs : "nothing in particular"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Great hospitality"
Points négatifs : "Delayed"

Points positifs : "Everything was great. Not a single downside. Easy to follow announcements on connection, punctual and nice aircraft."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points positifs : "Attentive and friendly crew, good selection of in-flight entertainment"
Points négatifs : "Crew did not come around very frequently with water throughout flight, mostly only during regular beverage service."

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points positifs : "Actual flight, staff, food, beverages."
Points négatifs : "Altho I checked in on line in advance, i was unable to print my boarding pass . Lufthansa very little space for check in & luggage at Charles de Gaule and staff advised me to arrive at 4am for 7:45am departure so I could stand in line to get boarding pass and deposit luggage. I did so. Wait was not too long. Security was fast by comparison."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Arriving on time."
Points négatifs : "Can't think of anything."

Points positifs : "The staff was communicative and genuine. The food was decent. Even though the flight arrived late I felt ok about it due to the direct communication of details about the situation. I was stuck in the extremely cramped space of seats just in front of the lavatory making the seat in front me 5 inches from my nose when reclined but the staff was sympathetic offering to ask the passenger in front of me to redress their seat more upright and also allowing me to spread out across two seats to compensate."
Points négatifs : "While the staff compensated for the more than standardly cramped seating arrangement, I think the row of seats just in front of the lavatories should be either better designed or designated not usable. I am only 5’3” and 125lbs but still was faced with a mere 5 inches in front of me when the passenger in front of me reclined his seat. I couldn’t even stand in order to exit the row and had to crawl over the seats to my side. This had me thinking how dangerous this row could be in case of an emergency. Please consider designating these seats either not to be used or optional for passengers."

Points positifs : "Clean, polite and cheerful staff, good food conveniently offered, on time, decent in-flight entertainment."
Points négatifs : "NA"

Points négatifs : "Changement de siège... Déplace au dernier rang de l'avion.... Sans me prévenir de cela....."

Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Points positifs : "Food was great, movie selection too. Everything was great except for I couldn’t really get comfortable to sleep"
Points négatifs : "Not sure how to make the seats more comfortable. I have some back issues though. However, some of my travel companions slept right through the flight."

Points négatifs : "Klm is the best, even on a 40min they served small breakfast."

Points négatifs : "Everything was OK"

Points positifs : "Seats were super comfortable, bigger than most planes with extra leg room. Food was excellent and fresh, amazing Dutch cheese sampler was divine. No nonsense staff who had all connecting flight info on hand when we arrived in Abu Dhabi. KLM staff were friendly and efficient. Fabulous airline."

Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"

Points négatifs : "1. In Flight Entertainment 2. Controlled In Flight Temperature"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Crew was friendly"
Points négatifs : "Passenger who needed wheelchair assistance it took KLM 50 minutes to get him off plane which delayed our boarding. KLM not prepared to handle passengers with needs"

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Points positifs : "Cabin facilities"
Points négatifs : "They didn’t bring one of my bags"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "The website I booked on and the Delta phone line on the printed ticket said that I had baggage when it turns out that I did not according to the check in staff and they made me pay."

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points positifs : "The crew were very nice, food was tasty, seat comfortable and the entertainment great as well. Will be flying KLM again soon :)"

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Security check at gate; No priority"

Points positifs : "Crew's hospitality, good music, good destination material, terminal info, good system overall"
Points négatifs : "Less legroom, storage space, bad food, few movie options."

Points positifs : "And i got it 2 days later. I had to buy a lot of items which were in my suitcase The returning of the suitcase was awfull. In tge end after many phone calls I received it On the 18/12 evening, 2 days after my landing"

Points négatifs : "My suitcase didn't come with the airline."

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Flight crew very nice"
Points négatifs : "Paid $70 for seat with more leg room and was the exit role to main entrance. No overhead space for carry on: broken food tray holder. People stepping on my feet. And gather in your space waiting for bathrooms. Window seat had no room for feet because of closed door"

Points positifs : "Amsterdam airport and Rome airport were as breeze to navigate, even only knowing English"

Points positifs : "Excellent service. A meal , drink and a coffee included which we were not expecting."

Points positifs : "The flight to Gdansk took off and arrived on-time and the staff were professional."
Points négatifs : "The flight to Amsterdam from Gdansk was late and I had to RUN to the connecting gate. 50 minutes is NOT ENOUGH time to go through passport control."

Points positifs : "Seats were comfortable and there was enough room for hand baggage. I slept during the flight so do not have opinion on entertainment."
Points négatifs : "Not able to charge my digital devices. When serving beverages and food, the same flight attendant missed me a few times. That was annoying but other attendants were very nice."

Points négatifs : "Boarding was confusing and disorganized"

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "We got a meal for a 1h flight only"
Points négatifs : "No entertainment but normal for this type of flight"

Points positifs : "Nice flight, nice crew, and a nice experience."

Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points positifs : "Delayed flight but staff apologized as for safety reasons."
Points négatifs : "Very late arrival"

Points positifs : "The aircraft was clean"
Points négatifs : "The food was terrible, wifi was extremely expensive (Delta had free messaging over their wifi)"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "The cabin crew were good. They explained what the arrangements were for the delayed flight connections"
Points négatifs : "The plane wasn't refueled and so was not ready for take off once the passengers were loaded. The plane had a technical problem when it tried the first take off and so it had to be abandoned. This was alarming.."

Points positifs : "787 is a great airplane. The 3-3-3 seat configuration leaves enough seat width to be just comfortable in coach."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "was very quick"

Points négatifs : "Old airplane with not really comfy seats. No outlets for charging devices. Very old entertainment screen."

Points positifs : "Crew was very helpful.food"
Points négatifs : "Food was not upto the mark."

Points négatifs : "Too late i missed my connection flight"

Points négatifs : "This airline charges for everything, and after you pay once, they try to charge you again, and again, and again (four different people tried to charge me 4 different times for my two checked bags). And they lost the record of my payment, so I had to show 4 times the Amex receipt showing that I had paid before. It took 45 minutes and 4 non receptive agents for me to get my luggage checked. British Airways is significantly better."

Points négatifs : "Delay in take off 45 min!!!!"

Points positifs : "The seats were spacious and the crew was wonderful. The crew actually made the long flight more tolerable. Will seek out Delta/Air France for further international flights."

Points positifs : "The entire experience was amazing that gives me a broader scope to choose from when selecting flights to Europe. The most amazing part was the attentiveness of the staff. Exemplary!!!!!"
Points négatifs : "For me this part is not applicable"

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "Both flights through Detroit were re-routed, our luggage was lost for 4 days."

Points négatifs : "CDG airport in Paris is a very inefficient and by far the slowest airport. I recommend other passengers to get to the airport at least 4 hours before their departure."

Points positifs : "Great crews, excellent customer service"

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points négatifs : "The craft is a bit old. Harsh landing."

Points négatifs : "See above."

Points positifs : "Not being charged for my first bag of luggage"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "Arrived on time."
Points négatifs : "Overhead luggage storage jammed with luggage belonging to someone who was sitting far behind my seat."

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "I really liked my seat, but it was one of the only ones that didn't have a USB port."
Points négatifs : "See above. Overall, very nice experience."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "The cue lines per zone are the most brilliant idea!"
Points négatifs : "After boarding began there was a backup after the gate en route to the plane. No explanation. The plane left an hour later than scheduled but seemed to arrive close to scheduled time."

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points négatifs : "Baggage check in was stressful"

Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"

Points négatifs : "If you have to change planes and Paris is your middle person. Leave at least 2-3 in between the two flights otherwise you might not make it."

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points positifs : "Everything! It was a wonderful experience."
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Le transfert entre les vols est un cauchemard, tres peu d'indication dans l'aeroport de CDG, controle de la taille des sacs, queue interminable et deconcertante.Apres 20minutes de queue pour un controle de sac, on nous previent que cela est uniquement pour les passagers pour belgrad. Plus jamais CDG"

Points positifs : "Tous les services de la compagnie"
Points négatifs : "Ras"

Points positifs : "Extremely hot the plane"

Points positifs : "Équipage très gentils et très des bons services à bord, Merci et à bientôt"

Points positifs : "It was only 2 hours"
Points négatifs : "Small plane, no movies"

Points positifs : "L’amabilité du personnel de bord, la rapidité du vol, le service à bord"
Points négatifs : "Le dépose bagages, la non-assistance du personnel a l’enregistrement"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points positifs : "Over all pretty good for price."

Points négatifs : "Retard et chaleur limité supportable dans l'avion. Service niveau easy jet même si les hôtesses sont très sympathiques"

Points négatifs : "Flying back to US, passsengers get charged for their luggage. Which this is not informed to us, neither On our email nor when we were checking ( for free) in Us"

Points positifs : "Good selection of movies"

Points négatifs : "Not much legroom."

Points positifs : "En deux mots, tout était médiocre, avion, « nourriture » (si on appeler ça comme ça) même les hôtesses travaillaient avec une sale gueule.. Très déçu d’Air France"
Points négatifs : "Le capitain et l’aterrisage"

Points négatifs : "Na"

Points négatifs : "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Points négatifs : "Because of change in plane..bad choice of seat for long legs of husband...then late in Atlanta and very late into DC"

Points positifs : "Everything was fine"

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "Rien."
Points négatifs : "Le service était inexistant. On ne nous a même pas proposé à boire à moi et mes amis..."

Points positifs : "Comfortable, hospitality and wonderful service"

Points positifs : "Everything!"

Points positifs : "Les boissons gratuites. L’application.l’anbiance de l’avion."
Points négatifs : "Un personnel peu souriant. Il me bousculais lors de leurs passage. Un mauvais tri du chariot par leurs collègues voisins, ce qui fait que tout étais mélangé."

Points positifs : "Le port usb pour charger son téléphone à bord et le personnage très souriant et bien présents. Bonne gestion d une urgence médicale à l atterrissage"
Points négatifs : "45 minutes pour avoir les bagages à l arrivée à Berlin Txl"

Points positifs : "Average"
Points négatifs : "I leave my jacket in the hanger when I get off the airplane I realized that they didn’t gave it to me. I inmeadiatly tey to go back but I couldn’t I went to the counter and they said that there was noting on the plane !"

Points positifs : "The stewardesses were extremely kind and helpful to me as I was travelling alone with my toddler. I really appreciated their help and kindness."

En savoir plus sur Qatar Airways
COVID-19 - Informations

Mesures de précaution pour les compagnies aériennes voyageant pour Milwaukee

Les compagnies aériennes voyageant pour Milwaukee ont mis en place des mesures de précaution supplémentaires et ont adapté leurs politiques pour mieux accueillir les voyageurs. Les politiques varient selon les compagnies aériennes.

Renforcement des mesures sanitaires

Nettoyage quotidien, filtres HEPA dans les cabines sur les vols pour Milwaukee

Masques obligatoires

Masques obligatoires à bord. Masques fournis sur les vols pour Milwaukee

Siège de distanciation sociale

Sièges du milieu non réservables sur les vols pour Milwaukee

Tests avant les vols

Recherche d’anticorps et de symptômes pour les vols pour Milwaukee

Réservez des billets d’avion pas chers pour Milwaukee

Dernières offres d’allers-retours

8/9
mer.
2 escales
Air Canada
27h 54min
CDG - MKE
29/9
mer.
2 escales
Air Canada
12h 20min
MKE - CDG
8/9
mer.
1 escale
Air Canada
12h 35min
CDG - MKE
29/9
mer.
2 escales
Air Canada
13h 20min
MKE - CDG
8/9
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 35min
CDG - MKE
29/9
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 11min
MKE - CDG
21/6
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 30min
CDG - MKE
27/6
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 25min
MKE - CDG
18/9
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
33h 20min
CDG - MKE
15/11
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 50min
MKE - CDG
20/9
lun.
2 escales
Lufthansa
16h 41min
CDG - MKE
16/11
mar.
1 escale
Lufthansa
12h 51min
MKE - CDG
20/9
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
16h 41min
CDG - MKE
14/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
MKE - CDG
18/9
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 20min
CDG - MKE
14/11
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 35min
MKE - CDG
18/9
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
44h 05min
CDG - MKE
16/11
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 20min
MKE - CDG
19/9
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 35min
CDG - MKE
14/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
13h 30min
MKE - CDG
18/9
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 56min
CDG - MKE
15/11
lun.
1 escale
Plusieurs compagnies
12h 51min
MKE - CDG
18/9
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
15h 24min
CDG - MKE
14/11
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
16h 36min
MKE - CDG
19/9
dim.
2 escales
Air Canada
25h 35min
CDG - MKE
14/11
dim.
1 escale
Air Canada
10h 20min
MKE - CDG
17/8
mar.
2 escales
Lufthansa
16h 49min
CDG - MKE
24/8
mar.
1 escale
Lufthansa
13h 11min
MKE - CDG
17/8
mar.
2 escales
Lufthansa
16h 49min
CDG - MKE
24/8
mar.
2 escales
Lufthansa
19h 01min
MKE - CDG
20/9
lun.
2 escales
Lufthansa
16h 41min
CDG - MKE
14/11
dim.
2 escales
Lufthansa
15h 56min
MKE - CDG
20/9
lun.
2 escales
Lufthansa
16h 41min
CDG - MKE
14/11
dim.
2 escales
Lufthansa
15h 56min
MKE - CDG
20/7
mar.
2 escales
Air Canada
36h 49min
CDG - MKE
19/8
jeu.
2 escales
Air Canada
38h 30min
MKE - CDG
19/9
dim.
2 escales
Iberia
19h 24min
ORY - MKE
16/11
mar.
2 escales
Iberia
19h 32min
MKE - ORY
4/6
ven.
2 escales
American Airlines
40h 05min
ORY - MKE
8/6
mar.
2 escales
American Airlines
24h 35min
MKE - ORY
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

27/8
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
18h 51min
CDG - MKE
27/8
ven.
2 escales
Air Canada
14h 56min
CDG - MKE
5/10
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
37h 16min
ORY - MKE
30/9
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
52h 11min
ORY - MKE
27/8
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
53h 31min
ORY - MKE
15/6
mar.
2 escales
Air Canada
28h 19min
CDG - MKE
16/6
mer.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 18min
CDG - MKE
16/6
mer.
1 escale
Lufthansa
12h 28min
CDG - MKE
14/9
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
21h 39min
CDG - MKE
5/10
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 15min
CDG - MKE
16/6
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 52min
CDG - MKE
14/9
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
22h 01min
ORY - MKE
14/9
mar.
1 escale
Lufthansa
18h 16min
CDG - MKE
15/6
mar.
1 escale
Delta
13h 08min
CDG - MKE
13/9
lun.
2 escales
Qatar Airways
31h 50min
CDG - MKE
15/6
mar.
2 escales
American Airlines
19h 51min
ORY - MKE
15/9
mer.
2 escales
Qatar Airways
37h 44min
CDG - MKE
16/6
mer.
2 escales
American Airlines
42h 35min
ORY - MKE
11/9
sam.
2 escales
KLM
15h 09min
CDG - MKE
11/9
sam.
1 escale
Air France
14h 00min
CDG - MKE
Plus de résultats

Dernières offres de vols domestiques

12/5
mer.
1 escale
Delta
7h 51min
DEN - MKE
17/5
lun.
1 escale
Delta
6h 02min
MKE - DEN
12/7
lun.
sans escale
Spirit Airlines
3h 52min
LAX - MKE
21/7
mer.
sans escale
Spirit Airlines
4h 20min
MKE - LAX
23/5
dim.
1 escale
Delta
7h 51min
DEN - MKE
19/6
sam.
1 escale
Delta
5h 34min
MKE - DEN
9/7
ven.
sans escale
Spirit Airlines
3h 52min
LAX - MKE
26/7
lun.
sans escale
Spirit Airlines
4h 20min
MKE - LAX
26/5
mer.
1 escale
Delta
7h 51min
DEN - MKE
14/6
lun.
1 escale
Delta
5h 49min
MKE - DEN

Rechercher par nombre d’escales

Rechercher par compagnie

-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première